Możesz jeszcze sprawdzić zasilanie regulatora napięcia w magnum-kach dxi przewód od rozrusznika (cięki czerwony) lubi się przerywać zaraz przy rozruszniku
Kolego ten blad oznacza nieszczelność w układzie pneumatyczny lub w samym osuszaczu . Mid 185 psid19 fmi 0 . Trzeba zlokalizowaczrobić nieszczelność i zrobić zerowanie przebiegu osuszacza komputerem
BULBA to spalona żarówka, niestety musi się udać na zewnątrz i posprawdzać światełka, Stopu sam nie sprawdzi bo nie zdąży dobiec. 202 zależy z jaką ikoną , jeśli ABS to pierwsza sprawa bezpieczniki następnie diagnoza komputerem.
nie mam pojęcia co to są te henry i jak to zmierzyć.
Te przewody to dodatkowe zasilanie do wykorzystania przez klienta . musisz podłączyć komputer i sprawdzić przyczynę , tam kolego masz klimatronik.
Nie mam .To jest z oryginalnej książki od magnum dxi.Powinno zadziałać .Jak nie to jedż na komputer powinni ustawić diagiem ale spróbuj jeszcze raz na spokojnie ,pamiętaj o wciśnięciu i puszczeniu pedału hamulca bądz sprzęgła.
niestety nie mam dostepu do komputera...
ASO serwis to robią za 500 zł.... Ale my też jesteśmy w stanie to zrobić.
Tylko wpięcie pod komputer.
Niestety trzeba podłączyć pod komputer
Zablokowany agregat, tylko komputer
Kolego podaj kod z ems który znajdziesz w komputerze pokładowym . Bez tego nić nie poradzimy
Komputer podpięty - uszkodzenie zasilania jednostki sterujacej zawieszenie
10 minut zajmuje wyłączenie imo komputerem serwisowym. Podaj kody błędu. Diagnostyka ręczna. IMO; -brak komunikacji silnik imo ( bezpiecznik , przewody ), -antena na stacyjce, - dwa kluczyki przy stacyjce ,
Zawór ten wymieniłem. Był wprawdzie używany, ale dobry. Objawy dalej te same. Czy po wymianie tego zaworu trzeba skasować błąd komputerem?
daniel_lhr na początek trzeba podpiąć komputer pod ECASa i zrobić diagnostykę. Jaki moduł?? Mówisz o sterowniku czy sensorze położenia? Kalibracji dokonujesz za pomocą komputera
Trzeba podłączyć pod komputer, Ale z tego co mi wiadomo to problem leży w naczepie, a ten błąd który podajesz dotyczy zapalonej informacji o defekcie abs w naczepie.
W takim razie muszę umówić diagnostykę komputerem. Dziękuje za informacje.
Witam, Zwracam się z kolejnym problemem. Czy ktoś może potrafi rozszyfrować kody w Renault Magnum DXI 480 EEV: MID 128; PID 102; FMI 2. W samochodzie świeci się chmurka, a komputer pokazuje takie kody błędów.
komputer diagnostyczny lokalizuje błąd Jaki komputer, jaki to błąd numerycznie ?
Komputer jakikolwiek podpinałeś? Jakie błędy tester wskazuje?
Na zatarte, lejące końcówki komputer jest praktycznie bezradny.
W tym modelu czujnika ciśnienia nie ma, powodem mrugania kontrolki mogą być, -błędna lub zerowa kalibracja ale powinien reagować na pilota -błędna parametryzacja i nic nie działa -przerwa w obwodzie czujników poziomu -przerwa w obwodzie elektrozaworów -ew. uszkodzony sterownik Proponuję nie generować kosztów i podłączyć pod komputer.
Prosze o podpowiedz gdzie szukać tego czorta Odczytać kody usterek "z deski" i wstawić tutaj. Najprawdopodobniej problem z czujnikami ciśnienia w poduszkach i/lub czujnikami wysokości zawieszenia. Jakakolwiek diagnostyka komputerem by się przydała.
Zgadza się ale on nie ma możliwości się zamknąć kawałek i to nie klapy regulują temperaturę tylko zawór i na moje oko to częstotliwością zamykania steruje ilością gorącej wody z kierowanej do nagrzewnicy sterując częstotliwością zamykania uzyskał bym temperaturę jaką chcę.A oryginalny sterownik będzie uruchamiany tylko to nie takie proste to jest behr...
Witam jeżeli chodzi o pompy w tym silniku to jest mało ludzi co naprawdę jest w stanie zregenerować i sprawdzić tą pompę to po pierwsze, i wskazuje na to że to ona powoduje problem a głównie taką przyczyną jest zacinająca się sekcja co powoduje blokowanie się listwy która uruchamia sekcje. Mogą być oczywiście inne przyczyny takiej pracy ,np popuszczone...
witam ... Mam problem z Renault Magnum zapala mi się kontrolka retardera i nr blędu 0 04001 10 126 inta proszę o pomoc'w czasie jazdy zapala sie i gasnie nie wiem o co chodzi :?: ,gdzie szukac komputer nic nie pokazuje :D
Witam. W moim MACK 430 uszkodzona jest elektroniczna część pompy wtryskowej. Czy istnieje możliwość samodzielnej jej wymiany, czy wiąże się to z ustawieniami z wykorzystaniem komputera lub mechanicznymi? Pozdrawiam.
Wygląda na zasilanie paliwem, ale bez diagnozy to tylko wróżby i zaczyna się słowo "może". Może filtry, może smoki w zbiornikach (ale skoro podczas jazdy jest ok. to raczej odpadają), i takich "może" może być wiele. Należ podpiąć komputer ponieważ celowanie może dużo kosztować.
Ciężko będzie na odległość sprawdzić polecam dobrą diagnostykę, a nie podłączenie komputera. Jak się poddasz i nie ogarniesz to zadzwoń.
Pod wpływem wilgoci komputer "głupieje" sprawdź wtyczkę komputera i czujnik temperatury w komorze wymienników.
Witam. Mam problem z Renault Magnum 480 E.Tech a dokładnie ze skrzynią biegów automat Astronic.Problem polega na tym,iż nie działa automat ,na zegarze nie pokazuje ani automatu ani manualu.Został wymieniony wybierak i nic się nie zmieniło.Prosiłbym o podpowiedz gdzie mogę szukać dalej???Podłączyłem się pod komputer i nic niewykazuje.Pzdr
Witam.Chciałbym zapytać czy jest możliwość wykasowania inspekcji olejowej z poziomu komputera pokładowego w magnumce jak w temacie,rok prod 2006.
Sprawdź wykres oscyloskopowy pracy czujnika temperatury chłodziwa oraz komputerem parametry ciśnienia paliwa i doładowania w zależności od temperatury silnika
Cześć Proszę o informację co można zrobić z takim kodem błędu. Wszystko było ok dopóki nie założyłem lampy led na naczepie Firmy WAŚ. Po pierwsz paliły się cały czas 2 diody kierunkowskazu prawej lampy lecz elektryk założył dodatkową zwykłą żarówkę i było ok. Teraz pojawił się taki błąd FCU MID:216 PSID:17 FMI:5 I CO MAM ZROBIć? Czy można przprogramować...
Ciekawy jestem jaki komputer stwierdzi w tym silniku że wtryski są do roboty??? Trzeba zrobić porządną diagnostykę. zmierz ciśnienie zasilania niskiej strony
Nie mam możliwości na razie podłączenia pod komputer. Wyciągam dzisiaj skrzynie biegów jeszcze raz. A czy założyć starą tarcze, która ma 0,9cm, a nie 1,1cm??
Witam.. mam problem z renalut magnum, mianowicie gaśnie mi silnik w czasie jazdy.. szukałem usterki i znalazłem przekaźnik który prawdopodobnie ma wine.. leży sobie on luźno koło komputera, dochodzą do niego przewody 243,243,284 i 172 .. ma ktoś schemat instalacji albo podrzuci opis tych cyferek.. pozdrawiam
Przyczyn może być setki a ostatnią możliwą, awaria ECU. Skanowałeś auto komputerem? Jeśli tak, to jakie błędy powracają? Jeśli nie, to od tego zacznij.
Sprawdz wiązkę od czujnika na kole zamachowym do kasety komputera . A to że kuleje po odpaleniu to może byc objaw jakiejś innej usterki .
Kod wyświetlił się na desce rozdzielczej, został odczytany z poziomu samochodu (mozna wejsc w komputer- opcje zaawansowane). AdBlue na pewno jest nalany do pełna (tankujemy na bazie). Na desce rozdzielczej pokazuje full AdBlue.
A wiec kompresor puszczał wodę do układu co powodowało jego ciągłe zawilgocenie. Wymiana głowiczki kompresora, czyszczenie kolejny raz podstawy osuszacza, wymiana osuszacza i kalibracja komputerem pomogły autko biega jest ok Dzięki panowie za pomoc.
nie ma masy która idzie do tej małej cewki A w Magnum to czasem tej masy nie wystawia jakiś komputer? Żeby mógł odciąć zapłon? Bo coś mi się przypomina że np. jeśli auto na biegu itp. to właśnie odcina. I czy czasem w magnum też nie działa patent z Premium że 3x kluczyk na zapłon i za trzecim odpala?
Dzięki za pomoc. Okazało się że komputer został zalany jakimś napojem. Został wyczyszczony u gościa w Częstochowie i śmiga. Pozdrawiam!
Witam i proszę o pomoc.Wczoraj wystrzelił mi osuszacz i pojechałem kupiłem nowy notabene 2400 pln i wymieniłem okazało się że nie mogę odpalić auta bo nie czyta ciśnienia nie czyta hamulca postojowego i jeszcze kilka błędów się pokazało. Napompowałem powietrze inną ciężarówką i dalej to samo,co to może być ?. Dzwoniłem do znajomego od komputerów i mówi...
Jest to kontrolka informująca o obecności wody w filtrze paliwa. Po prawej stronie powinieneś mieć klawisz do spuszczania wody z filtra, na włączonym zapłonie włącz klawicz i czekaj . Ewentualnie w komputerze pokładowym masz opcje spuszczania wody z paliwa ( w zależności od wersji ) http://obrazki.elektroda.pl/9575654400_1...
Witam. Mam problem z kilkoma błędami proszę o rozszyfrowanie. Auto to Renault Magnum 480dxi na analogu i automat. Więc tak zaświeca się błąd T 200 i wtedy komputer nie pokazuje ani godziny, nie działa tempomat i nie pokazuje aktualnego czasu jazdy i pauzy. Więc tak : VECU - PID 084 14 EBS - SID 067 14 003 APM - PID 245 02 126 (to domyślam się, że jest...
Podpinałem ja pod komputer w warsztacie i fachowcy stwierdzili ze niewiedza co jest. Gdzie sie znajduje ten zawor? A moze mozna sie umowic na diagnoze?
byłem w serwisie we Włocławku skasować błędy,ale nie mogli połączyć się z komputerem,powiedzieli żebym pojechał do elektryka bo pewnie uszkodzony przewód we wiązce do komputera który biegnie pod podłogą,bo jak przychodzi zima to zużycie nieraz sięga 42 litrów na 100 km
Zobacz czy przez odmę nie sadzi Ci spalinami oraz poprawność ustawienia rozrządu. Dodano po 3 Komputer był podłączany?Jakieś błędy?Tłumiki drożne bo może jak miałeś wytarte pierścienie katalizator jest zabity.
Witam Jak w opisie świeci na desce rozdzielczej błąd MID140 PSID227 FMI9 "AIR zjazd do warsztatu". Po podpięciu komputera błąd pojawia się w IC. Wtyczka do APM jest ok. APM wyczyszczony i bańka wymieniona. Proszę o pomoc
Wydostaje się też biała para z odmy, wszystko po rozgrzaniu, czy to ma jakiś związek z tulejami pompowtryskiwaczy ? Dodano po 3 Ubywa ok 5 litrów na 4000 Km mazi nie stwierdziłem, w oleju ani w deklu pokrywy zaworów a dolewałem płyn już z 3 razy czyli ok 15 Litrów. Dodano po 2 Mam odczucie że ten wyciek staje się bardziej obfity. Dodano po 44 A czy...
miałem urządzenie do diagnostyki komputerowej ,po wpisaniu danych trzech wysokości "urządzenie mówi "że operacja zakończona powodzeniem po wyłączeniu i załączeniu zapłonu pojawia się usterka o braku danych kalibracyjnych. sterownik (WABCO) po podłączeniu komputera, wchodząc w opcje ;dane kofiguracyjne są, nie można tylko zapisać danych kalibracji wysokości
Też rozważam taką opcję ze ściemą. Ale to nie żarty i podepnę auto pod komputer i zobaczymy co pokaże. Przyszło mi na myśl, że może APM jest uszkodzony? Czy gdyby tak było to taka sytuacja mogłaby zaistnieć czy to raczej też małoprawdopodobne?
Witam, mam problem z Magnum 480 2004r. w automacie. Jest bardzo słaba wymieniłem pompy jednostkowe, wtryski. Spalanie około 40 litrów na stówę a na komputerze pokazuje 52 litry średnie. Jeszcze przy 50 km/h wyświetla defekt skrzyni. proszę o pomoc. kasetę tez już wymieniałem z innej magnumki .
Witam! Problem jak w temacie... na biegu jałowym samoczynnie wzrastają obroty silnika do ok 1000 obr/min, po jakimś czasie czasem opadają do normalnych 600 obr/min, ale przeważnie są cały czas wysokie, pomimo nabicia powietrza do pełnego stanu. Kiedy wrzuci się jakiś bieg obroty spadają ale po wyjęciu biegu znów wracają do ok 1000. Jest to dosyć wkurzające,...
błędy na komputerze pokładowym Vecu ? czy komputerem pokładowym nazywasz ogólnie tablicę rozdzielcza i wyświetlacz ? [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... odczytywania kodów usterek
Witam, proszę o radę , bo mechanicy są bezsilni. Otóż kupiłem renault magnum, które na pusto jeździ super a z ładunkiem czuć, że jest słabe, wzrasta spalanie a auto na górkach ekstremalnie kopci na siwo-niebiesko. Sprawdzałem pompo-wtryski są w porządku,turbina w porządku, intercooler w porządku, wiązka elektryczna wymieniona na nową. Auto kopci również...
Witam, ma problem z w/w autkiem mianowicie brak mocy, czasami kopci na jałowych obrotach na niebiesko biało. -wymienione końcówki wtrysków z przekładkami -wymieniona pompa wstępna zębata , najpierw na zamiennik a później na używana z drugiego sprawnego auta w którym ciśnienie na filtrach było 3.8 bar a po przełożeniu pokazuje ciśnienie 1 bar na filtrach,...
Witam. Mam problem z Renault Magnum 440 E-tech. Mianowicie brakuje jej mocy.Wymieniliśmy wtryski, pompowtryski, wymieniliśmy czujniki koła zamachowego i rozrządu, turbo sprężarka i czujnik turbiny wymieniony na nowy,układ paliwowy dostaje 4 bar na zasilaniu pompowtrysków, ciągle źle pracuje ostatnio wymieniliśmy 2 komputery na próbę. Dochodzi do 1300...
Witam, Gdyby był ktoś taki miły i mógłby powiedzieć do czego odnoszą się te błędy: EBS 0 01062 02 002 VECU 0 00702 04 007 A druga sprawa, to siły hamowania naczepy, dostałem informacje po podłączeniu komputera ze powodem może być uszkodzony czujnik prędkości, może ktoś powiedzieć co więcej. Wielkie dzięki ! Pozdrawiam
Witam mam problem z magnumka z 2005r. po wymianie filtra osuszacza auto przestalo palic, na wyswietlaczu komputera wyswietla sie kontrolka wtrysku z napisem workshop stop oraz kontrolka air fault 202, po przekreceniu stacyjki na start rozrusznik nieodpowiada (choc jest w 100% sprawny) oraz po wylaczeniu stacyjki wyskatuje informacja o niezaciagnietym...
Często tzw. "komputer" to ostateczność i elektrykę można odłączyć, a niekiedy trzeba wypiąć to całkiem w ch...ę, aby usterkę znaleźć. Niekiedy jest śmiesznie tylko dlatego, że ktoś nie wie jak podejść do pneumatyki hamulców. Komplikacje są tej natury, że uszkodzone modulatory mogą (choć nie muszą) być absolutnie nieprzewidywalne. Uszkodzone podają parametry...
Panowie mam problem z webasto przy ciężarówce Renault Magnum - objawy: 1. Programując sterownik czasowy - sterownik załącza ale nic się nie dzieje tylko po chwili wyrzuca. 2 Sprawdziłem napięcia zasilania - komputera typ 5HB 005 494-07 fimy Hella (Made in Germany) jest napięcie na zasianiu 24V. 3. Komputer posiada 2 złacza A i B A- 4 pinowe - zasilanie...
Dzień dobry. Mam następujący problem. Otóż komputer cały czas pokazuje mi "błędna wartość oś 1 koło lewe. Podmienione są czujniki i cały czas to samo. Gdy zamieni się kostki na modulatorze tak żeby prawe koło było lewe to i tak komputer pokazuje ten sam błąd i cały czas chodzi o lewe koło które rzekomo ma 230 km/h. Jakiś czas temu wymieniony modulatorze
Witaj sprawdż czy do panela dochodzi napiecie ,masz dwa przekazniki do panela klimatyzacji z symbolem sniezynki i wiatraczka sprawdz poprawnosc ich montażu no i sprawdz wszystkie bezpieczniki kontrolką a nie wzrokowo ,w Reni bezpieczniki są zalezne i spalenie jednego powoduje zanik napiecia na kilku innych,co do klimy to w nagrzewnicy od strony silnika...
Tachograf nie ma błędów, wszystko działa dobrze, komunikuje się z komputerem. Moze jakis problemy z rezystancja wewnętrzna? 120 Om Stare i nowe tacho https://obrazki.elektroda.pl/7128041000_... https://obrazki.elektroda.pl/7318503500_...
witam, mam problem z Renault magnum po wymianie tłoczka w wybieraku i założeniu go na auto wyskoczył błąd Mid 130 PSID 27 FMI 8 który jest aktywny. Przy próbie włączania biegu na driv wyskakuje błąd, bieg wskoczy jak przełączę na drive i dodam trochę gazu, tak samo wsteczny inaczej nie da rady. Po podłączeniu komputera i zrobieniu testu szczelności...
Witam, czy mógł by ktoś pomóc rozszyfrować błędy. Ciągnik siodłowy Renault Magnum E-tech 480 z 2004 roku. Z automatyczną skrzynią biegów ZF jest problem, uszkodzona była kaplica wybieraka był ubytek powietrza, auto nie było wstanie nabić powietrza więcej jak 5 atm, wymieniłem samą kaplice, elektronikę sterującą zostawiłem oryginalna z auta. W tym momencie...
Witam Wyskoczyło mi na komputerze danger wheel lock i brakło hamulcy znaczy są ale tylko hamuje przód i tył słabo z opóźnieniem. W diagnostic jest błąd sid 076 04 004 Proszę o szybko pomoc mam 300 km do domu
Witam wszystkich nie wiem czy temat był( ja nie mogę znaleźć)? Tak jak w temacie . Autko odpala normalnie, sprężarka elegancko bije powietrze na bańki, silnik się grzeje. Dajemy lekko gazu wszystko chodzi jak potrzeba. zostawiam auto na luzie idę na zewnątrz i nagle po 3-5 min pyk silnik gaśnie. Wsiadam odpalam ponownie chodzi, mija odpowiedni czas...
Witam wszystkich autko na tapecie to Renault Magnum 480 DXI automat wersja przejściowa tzn. nowy silnik i karoseria a wnętrze kabiny jak w e-tech rok 2005r Moje pytanie jest następujące czy może któryś z kolegów miał problem z ecu silnika, chodzi o sterowanie wiskozy. A teraz dlaczego pytam: Pasek klinowy się zerwał i urwał przewody od wiskozy w tym...
Jeżeli masz dostęp do komputera diagnostycznego to wchodząc w układ hamulcowy będziesz mógł odczytać zużycie klocków lub np.brak tego odczytu i czy jest poza zakresem .Sam czujnik jest czujnikiem jak zapewne widziałeś suwakowym pod tym elementem w zacisku jest śruba "zderzak taki" jak ktoś tam grzebał to system ebs mimo wymiany klocków będzie widział...
Witam. Mój problem związany jest z przepalającym się bezpiecznikiem +APC . Auto gasimy i już nie odpalamy. Dziś doszło do tego, że zgasło w czasie jazdy. Wymiana bezpiecznika auto odpaliło ale ... zegary leżą, świeci się kontrolka STOP obrotomierz wykręcony na w drugą stronę. Stary tachograf i starsza deska z komputerem z boku ale żaden błąd się nie...
Dziękuję za odpowiedź. W końcu przyjechał do mnie znajomy i podłączył TEXĘ. Wyświetliło błąd 3201 hamulec na ukł. wydechowym, czyli prawdopodobnie klapka sie przymknęła. Błędu nie da się skasować. Hamulec wogóle jest nie podłączony. Wyświetliło również błąd sterowanie komputerem silnika 3T, bład skaskowany nie pojawia się a kontrolka sinusoida dalej...
Citromaniak testowałeś dedykowanym interface w konkretnym celu? Jakieś błędy w samochodzie itp? czy testowałeś sam komputer diagnostyczny? sprawdzałeś jakąkolwiek inną diagnostyką błędy sieci CAN? I tu mnie ciekawi że ramki na skopie grają, i jednocześnie brak rezystancji terminującej na CAN. Może opiszesz coś dokładniej lub jak skończyła się sprawa...
Dziękuję za odpowiedź. Tak myślałem, że termostat trzyma. Problem jest tylko taki, że nei odpalę motoru, bo nie ma wody i komputer płata figle;). W takim razie wszystkie węże podłączę jeszcze raz, zaleję układ, nagrzeję dziada i zobaczę co się będzie działo!. Muszę jeszcze raz poważnie przyjrzeć mu się od spodu, bo żadnych korków nie widziałem:)
Witam, auto nioedawno kupione dosyć świeże bo z 2012 r. serwisowane z przebiegiem ok 220 t. km po pełnym przeglądzie i diagnostyce w serwisie Renault. Mówili że auto cacko wszystko ok, żadnych błędów. Jednak autko dużo pali w porównaniu z innymi Magnumkami które mam. Dla przykładu ostatnia trasa PL - GB ok 8 ton, powrót FR - PL ok 22 ton spalanie 33l/100km...
Witam wszystkich W Renault Magnum 480 DXI z 2006 roku nie działają światła mijania postojowe kierunkowskazy, długie działają poza tym sterownik od Webasta jakby prądu nie dostawał i słychać z niego pykanie. Auto odpala bez problemu, komputer wyświetla błąd 202. Przyznam że całą noc ładowałem akumulatory i nie odpiąłem klemy :-/ Czyżby spalił się FCU...
Witam! Panowie proszę pomóżcie!!! W moim Renault Magnum e-tech 440 z 2004 r przy hamowaniu wielokrotnym ( jazda w korku ) zaświeca się STOP i wyświetla "Danger whell lock". Pedał hamulca staje się twardy i słabiej hamuje. Brak jest wówczas świateł stopu w naczepie i koniu. Po wyłączeniu i ponownym włączeniu zapłonu usterka zanika by po kilkudziesięciu...
Witam, W dwóch autach wystąpił ten sam problem, lewarek jest w pozycji neutralnej ale komputer tego nie widzi i nie można odpalić. Pomaga odłączenie zasilania (resetowanie). Prawdopodobnie brak zasilania na module sterującym układem pneumatycznym skrzyni (?). Czy to może być przyczyną ? I gdzie znajdę dokładnie ten moduł - może trzeba przeczyścić styki...
Może mi ktoś pomóc? Poszukuje informacji na temat tego błędu EECU 0 00652 04 001 Witam. Mnie wywala podobny błąd tyle że zamiast cyfry 2 wyświetla cyfrę 3. Byłem w serwisie i po podpięciu do komputera okazało się że jest to uszkodzenie mechaniczne układu wtryskowego na trzecim cylindrze. Wnioskuję z tego że ostatnia cyfra pierwszego segmentu całego...
W reno magnum 2003 rok e tech wyświetla mi taki błąd 00108707127.z tego co wyczytałem to może być klika przyczyn(zawór cztero bądź sześcio obwodowy,zawór hamulcowy) tylko jak zdiagnozować,by nie narazić sie na koszta.dodam że hamulce ma dobre tzn hamuje bez zmian.kontrolka świeci cały czas.podłączenie pok komputer nic nie podpowiada.czujniki kół widzi.Proszę...
witam. mam powazne problemy z Renault magnum 480 z 2002 roku.nie znalazlem nic na forum wiec zakladam nowy temat. auto pali po 38-40 litrow na prasie PL-FIN wiec jest tragedia. zapala normalnie jest silna ale kopci czarnym dymem i czasami silnik zaczyna przerywac i na wyswietlaczu zapala sie napis ,,ZJAZD DO WARSZTATU" i pali sie wtrysk. z komputera...
Nie zapala się żadna kontrolka. Komputer nie pokazuje żadnego błedu. Czy podczas występowania dolegliwości zapala się kontrolka silnika (taki monitorek z wykresem "ekg") i żółty wykrzyknik na desce? Nie jest to silnik e-tech,jest to starszy model. Co jest za śilnik po przekladce e-tech czy starszy model? pzdr
Za załączanie się świateł hamowania odpowiada zwór główny hamulcowy który wysyła sygnał do sterownika o położeniu w jakim się znajduje i to jest przetwarzane na sygnał uruchamiania przekaźnika. Do sprawdzenia ten zawór (pedał) z kompa trzeba odczytać położenie podczas wystąpienia usterki czy jest czytany ruch pedału (czy jest reakcja na wciskanie)....
Ok udało mi się znaleźć na bay'u 8 in 1, za około 80 dolarów (nie jest to drogo w porównaniu z tego typu układami polskich producentów około 1600zł) Czyli 7 in 1 sobie odpuszczam. Jeszcze tak jak pisałem znalazłem układ EMULATOR ADBLUE OBD RENAULT PODŁĄCZ I JEDŹ, za około 200zł. Jest o tyle fajny że z tego co widzę można go w łatwy i szybki sposób wymontować....
kolego bez podpiecia pod komputer nic nie da jesli ci mruga czerwona lampka od poduszek to nie widzi poziomaka jesli swieci pomaranczowa to mysle ze bedzie problem z róznica poziomów np widzi inne poziomy niz te co zostały wprowadzone przy kalibracji , czesto dzieje sie tak gdy mamy zime i jest mróz czujniki te sa mało szczelne i jest sporo wody i fdy...
i tak bylo tylko szkoda ze tak pozno napisalisci :( ale dzieki juz auto chodzi tylko jak jest cieplo to leciutko wacha sie na obrotach czy to przez to ze wtryski mi pomieszali na regeneracji glowicy i moglem je zle powkladac? pompa i wtryski byly regenerowane dokladnie 8 miesiecy temu ? Witam. Koledzy maja rację. Pompa do roboty. To, że przed remontem...
W koniku chciałbym posprawdzać czujniki np.temperatury cieczy jak i powietrza wchodzącego i wyeliminować usterki np pedału gazu itp. ogólnie w modelu 94` i 96,97 a mam jeszcze 2005ale tu chce zrobić korektę na kagańcu bo pokazuje 91 a jedzie 82. W naczepie problem polega na tym że: przez kilka kilometrów jest wszystko ok do momentu hamowania, kiedy...
Na początku sprawdź czy masz zasilanie na module, bo żaden CAN ci nic nie pomoże. Moduł jest umieszczony w skrzynce a raczej w skrzyni plastikowej tej za kabiną po prawej stronie ramy pod podestem. Sprawdź jaki jest numer ECAS, wejdź na stronę "WABCO" dobierz schemat podłączenia - sprawdź normalnym miernikiem a nie komputerem czy są zasilania, masy...
Witam. Robiłem niedawno remont kapitalny silnika w magnumce i dzisiaj dzwoni mi klient ,że nierówno mu pracuje na wolnych obrotach. Wtryski miał założone nowe więc pojechał do pompiarza na reklamację końcówek. Podpieli mu komputer ale powiedział mu diagnosta że uszkodzony jest czujnik obrotowy tylko jak on to ujął "nie wie od czego on jest" u mnie jeszcze...
Witam.Magnumka jeszcze raz była podpięta pod komputer i sprawdzona gruntownie-tak jak wcześniej żadnych błędów nie stwierdzono.Intercooler sprawdzony-szczelny,doładowanie pod obciążeniem 2,5 bara,czujnik doładowania wymieniony na nowy profilaktycznie-nic nie dało.Ciśnienie na filtrach 4.5 bara.Od 1500-1700 obr.kompletne dno powyżej zaczyna jakoś ciągnąć,w...
Witam. Od pewnego czasu mam problem z układem ABS w naczepie (Kogel 2007). Komputer wyświetla defekt układu ABS. Po wstępnych oględzinach okazało się że do naczepy nie dochodzi napięcie. Objaw- brak automatycznej regulacji poziomu naczepy. Kiedyś po obniżeniu na poduszkach podczas ruszania regulator automatycznie odbijał i naczepa się poziomowała. Teraz...
Witam E-tech 480 Wszystkie pompki pld i wtryski zrobione, zaworek na powrocie nowy- podczas pracy 5,4bar ale po zgaszeniu silnika spada na 3,5 i wolniej do 0 bar. pompa paliwa i reczna pompka z odstojnikiem wymienione wiazka komputera zrobiona- kable przetarly sie o peszel. pedal gazu nowy nie wyswietla bledow Zachowuje sie jakby ciagla powietrze z...
Witam mam problem typu takiego przed remontem silnik w renault magnum etech 440 ciagnal jak szalony moc byla dymu zero spalanie 33 ale poszla woda do oleju I rozebrali dali nowe pierscienie panewki I zlozyli uszczelki orginal wszystko a glowic nie ruszali wyjeli dwie na raz wieszakiem zlozyli I poloZyli na nowe uszczelki I auto niema doladowania czujnik...
Witam czy udało się rozwiązać problem? Mam ten sam błąd tylko w Renault Magnum DXI automat bez retardera. Przy gaszeniu silnika samowolnie wrzuca na bieg przez co nie mogę go ponownie odpalić - dźwignia zmiany biegów cały czas ustawiona na "N" (lubi szarpnąć pod koniec autem dlatego gaszę na spuszczonym hamulcu). Kiedy chcę odpalić auto podpinam komputer...
Dzięki, czyli jednak man ma linie K w innym miejscu niż w standardzie jest to przewidziane. Pozostaje więc pytanie dlaczego łączy mi się tylko z modułem ZBR2 ? doszedłem po przewodzie 16202 do złącza X2544 gdzie spięte są linie K z wszystkich komputerów. Przepiałem też ten kabelek w pin 7 i zaczął mi się łączyć przy wyborze rocznika 2005, przy standardowym...
Sama twoja żarówka musi być dobrze zrobiona skoro komputer samochodu nie wykrył błędu. Jeśli nie jest to ewidentne zwarcie lub przerwa w obwodzie a pobór prądu jest około 1A, to nie będzie sygnalizował awarii (przynajmniej w tych z którymi miałem do czynienia). Nie wiedziałem, że na tym portalu można promować rzeczy, które w świetle prawa są nielegalne....
ETS2 to dość dziwna gra, dziwnie napisana. Prawdopodobnie coś jest z nią nie halo. Czy sprawdzałeś na stronie producenta czy są jakieś patche? http://www.eurotrucksimulator2.com/updat... "What's new in this update 1.16.2 64-bit build New large truck dealer / showroom Truck fixes: shadows in Scania R, Scania Streamline, Volvo FH16 2012, Renault Magnum...
komputer błędy renault magnum komputer magnum komputer błąd renault magnum
moduł zasilający bosch ekspres delonghi uszkodzony spieniacz hasło wygasa
modernizacja instalacji elektrycznej generuje przepięcia
Radio UKF z wzmacniaczem UL1496 - Montaż i Schemat Budowa radia UKF z wzmacniaczem UL1496 krok po kroku