Nie mam .To jest z oryginalnej książki od magnum dxi.Powinno zadziałać .Jak nie to jedż na komputer powinni ustawić diagiem ale spróbuj jeszcze raz na spokojnie ,pamiętaj o wciśnięciu i puszczeniu pedału hamulca bądz sprzęgła.
Zalecany ekonomiczny zakres obrotów
Pompa wtryskowa zrobiona (stwierdzono jej zgon! zrobiony bardzo kosztowny remont tej pompy i nic nie dało!). Zdesperowani podmieniliśmy pompę na taką ze sprawnego auta i nic. Kolega w pierwszym poście pisze, że przełożyli pompę ze sprawnego auta i jest to samo więc samą pompę można chyba wykluczyć.
Renault Magnum DXI 440 falują obroty na biegu jałowym spalnie w normie moc tak samo. Czego szukać wymieniona pompka paliwowa. Falowanie występuje nie zawsze najczęściej po spuszczeniu powietrza przez APM
Luźne paski alternatora
wiskoza błąd czujnika obrotów ale to nie wpływa na pedał gazu skrzynia biegów automat?
Tak normalne, da się wyłączyć programowo. Można też podnieść jedno oczko na tempomacie obroty i też już nie zgaśnie.
No to jak kolega napisał ,musisz zmienić ustawienia ems
Witam. Kolega poruszył temat :Awaria hamulca silnikowego: Mam ten sam problem w renault Magnum 440 Etech .Przy obrotach około 1200 wyskakuje ten komunikat czyli awaria hamulca silnika i zapala sie wtryskiwacz czy zna może ktoś odpowiedź na to zjawisko. Byłem na zczytaniu z TEXY i nie ma żadnego błędu. A tak naprawdę to hamulec i elektrozawór hamulca...
witam czy byl sprawdzany wentylator przy chłodnicy czy prawidłowo działa? i czy wchodzi na pełne obroty przy wyrzszych temperaturach
Już tak zrobiłem i nie ma wielkiej różnicy jakieś 0.15 b to nie ma takiego wpływu. Ale może wiesz ile powinna pompować turbina i w jakim zakresie obrotów ? Pozdrawiam.
Sprawdź jakie jest ciśnienie zasilania paliwa, od niskich obrotów aż do wysokich
Na zatarte, lejące końcówki komputer jest praktycznie bezradny.
Może być 500, mniej paliwa idzie na wolnych obrotach ,natomiast jest to troszkę mniej ekologiczne
Witam.Mam problem z astronikiem w ren magnum.Mianowicie po pol godzinnej jezdzie zapala sie defekt skrzyni i nie przelacza miedzy 4 a 5 biegiem. Ani w jedna ani w druga strone. Trzeba ją troche pocyganic tzn na 4 bigu przeciągnac troche obroty,dac na N i z powrotem na bieg ,wtedy wskakuje juz 5.Na doł trzeba calkiem stanac zeby zeszla do dolnej skrzyni....
Jeśli można odświeżam temat. Szukam pomocy od dłuzszego czasu po różnych mechanikach, w różnych częściach Polski. Nikt nie jest w stanie powiedzieć co jest uszkodzone i gdzie leży przyczyna. Problem jest taki sam jak u kolegi. Po wykonaniu wszystkich kroków tak jak napisał, z tą różnicą, że pompka paliwa wymieniona została na nową, nic sie nie zmieniło....
Witam a gdzie szukać tej wiązki i czy to oznacza że pompka ok ? Dodano po 2 Auto ciężko pali no i przez jakiś czas po odpaleniu jakby mu brakowało paliwa, jak dokładam obrotów po czasie to mija.
Tak ale może mieć słabą wydajność przy wyższych obrotach. Zmierz ciśnienie paliwa albo wymień ja profilaktycznie, to nie duży koszt.
480EEV 2013r czasami spada ciśnienie oleju do 1.5 na wolnych obrotach. Wymieniłem czujnik ciśnienia na filtrach i ten obok sprężarki i dalej to samo.
Witam serdecznie Jeżeli ktoś może podesłać kody poproszę na adres robertb(at)ati4.com mam błąd nr 6-2 fura chodzi w trybie awaryjnym max 1000 obrotów ;( chodzi o magnum 440 e tech 2001 rok
Wumieniony czujnik doładowania turbiny w kolektorze na orginał z servisu orginalne wszystkie filtry założyłem nowe, sprawdzony intercoler ,poczyszczone smoki w zbiornikach ,sprawdzona turbina wypaony katalizator ,tylko niewiem jakie ciśnienie powinna dawać pompa paliwa bo na podniesionych obrotach pokazuje 5,5 a na wolnych niecałe 4
Witam. Mam problem z Renault Magnum 440 E-tech. Mianowicie brakuje jej mocy.Wymieniliśmy wtryski, pompowtryski, wymieniliśmy czujniki koła zamachowego i rozrządu, turbo sprężarka i czujnik turbiny wymieniony na nowy,układ paliwowy dostaje 4 bar na zasilaniu pompowtrysków, ciągle źle pracuje ostatnio wymieniliśmy 2 komputery na próbę. Dochodzi do 1300...
Czasami te zamienniki tak mają , lepiej zregenerować oryginał niż kupić zamiennik. Buczenie może być spowodowanie pracą wbudowanego w zaworze reduktora . Objawy które opisujesz mogą być spowodowane złym wyregulowaniem zaworu . Ciebie interesuje śruba regulacyjna układu 24, bo ona odpowiada za sprzęgło - fotel - kabine... Wykręcając tą regulacje zwiększysz...
Witam, mam problem z Renault Magnum 480 DXI 2006r. po podpięciu texy pojawia się taki błąd: Stan na wyjściu blokady z kluczykiem (ZAP) MID91280: Centralka wtrysku, PPID:6, FMI (5): Prąd niski lub obwód otwarty, Count:1 Auto ma brak mocy, obroty wchodzą na max 2200 obr/min Długo kręci zanim odpali filtry paliwa wymienione, filtr powietrza również Spotkał...
Miałem podobny problem w Mercedesie, tylko w mniejszym przedziale obrotów, finalnie okazało się, że jeden z wtrysków (niedługo po wymianie końcówek na nowe) się przytarł i był zablokowany. Nie bardzo było słychać różnicę w pracy silnika na wolnych obrotach, dopiero przy odkręcaniu kolejno przewodów paliwowych od wtrysków wyszło.
Witam. Przyczyn może byś wiele. Tam jest pompa sterowana elektrycznie - może problem z zasilaniem. Sprawdzić czerwony przekaźnik pod deską bezpieczników. Jeśli nie chce zapalić na goracym silniku, a na zimnym pali - to typowy obiaw zużycia sekcji pompy wtryskowej. Towarzyszy mu "pływanie" wolnych obrotów na biegu jałowym. Kolejno - zapowietrzanie się...
i tak bylo tylko szkoda ze tak pozno napisalisci :( ale dzieki juz auto chodzi tylko jak jest cieplo to leciutko wacha sie na obrotach czy to przez to ze wtryski mi pomieszali na regeneracji glowicy i moglem je zle powkladac? pompa i wtryski byly regenerowane dokladnie 8 miesiecy temu ?
Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. Problem u mnie w magnumie jest oczywiście z odpalaniem i falowaniem na niskich obrotach. Najlepsze jest to, że większość mechaników u których auto stało stwierdziło, że to na pewno nie pompa. ( Auto nie kopci i idzie jak burza) trudno jest mi stwierdzić kiedy tak naprawdę obroty zaczęły falować. Zakupiliśmy je i wszystko...
Witam serdecznie. Mam problem z Renault Magnum 2002r. 440. Chodzi o to że jakieś półtora miesiąca temu renia zaczeła kopcić na biało z tłumika i nie miała siły jechać. Dym czasami po dodaniu gazu był bardzo duży jakby turbina padała. Zostało wyczyszczone sito w smoku, kielich od pompki, filtry i w sumie potem działała normalnie. Jednak kilka dni temu...
czy ktoś może podpinał GPS z CAN do Magnum z silnikiem Mack'a chodzi o 2003r kolega sprawdzał testerem i znalazł obroty silnika i tacho w skrętce ze zdjęcia, trzymane w palcach. Ale zależy głownie na kontroli paliwa. Pytanie czy tu jest gdzieś j1708 i czy to jest akurat ta skrętka? bo jeśli tak to mam konwerter który potrafi przetworzyć jej sygnał do...
Przy zestawie ważącym w graniach ok. 38 ton ciśnienie doładowania maksymalnie osiągało ok.180 kPA i słychać jak pracuje. W samochodzie był napawany wałek rozrządu (miał drobne wżery) oraz zostały wymienione zapadki pompowtrysków. Przed tą naprawą auto zdecydowanie lepiej chodziło. Po niej już nie miał tej siły. Na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku...
Witam, mi wyskakują takie błędy EECU i trzy kropki czyli EECU ... , następny to EECU 0 00098 03 005, ASTR 0 00132 00 001, VECU 0 00639 09 038, INTA 0 04015 02 017, EBS 0 00520 09 005. Dziwny odgłos silnika w zakresie od 1200 do 2000 obrotów i jak go przytrzymuje na takich obrotach to wyskakuje mi pilna naprawa ale żadnego kodu do tego nie ma. auto bardzo...
Panowie potrzebował bym pomocy moja magnumeczka nie wyrzuca zadnych błedów odpala normalnie troche kopci na czarno ale na wysokich obrotach. Problem jest ze mianowicie auto jedzie normalnie lecz gdy ma ciezko tak w zakresie obrotów 1100 1200 auto szarpie jakby chodzilo nie na wszystkich tłokach lecz po chwili sie rozkreca i ciagnie normalnie mam z tym...
Wisko na wolnych obrotach utrzymam butem, noi słychac jak się wlancza, tak ze raczej ok, martwi mnie ze ten motor niedogrzany, nie powinno tak chyba byc, więcej pali, Reno-Max podpowiada zeby nagrzewnice wymienic, tez o tym myslalem, wtedy może rozwiąze problem z ogrzewaniem, ale nagrzewnica raczej nie ma nic wsólnego, ze na wskazniku temperatury tylko...
Renault Magnum AE 420ti nie spuszcza ręcznego i nie podnosi siedzenia kierowcy. Brak jest powietrza w zbiorniku z prawej strony pod kabiną. Na wskaźniku ciśnienie dochodzi do 10 bar, zawór przebija. Proszę o podpowiedź, jaka może być tego przyczyna? Rodzaj zabudowy to skrzynia sztywna. Dodatkowo od czasu do czasu zapala się kontrolka wtrysku i silnik...
Podłącze się do tematu. Pacjent ten sam. Robiony był silnik, założone nowe wtryski i latała jak nowa. po dwóch miesiącach osłabła, pali 45 litrów i odpala tak jakby była zapowietrzona. Po takim odpalaniu pojawia się błąd czujnika koła zamachowego, kable sprawdzone i tak czujnik wymieniony. Mierzone ciśnienie na wyjściu z filtrów od 2-4 bar i skacze...
Kolejny problem mam z Magnum dxi euro 3 ,480 koni Zapali tylko wtedy gdy psiknie się plakiem. Filtry wymienione ,separator wymieniony , pompa paliwa wymieniona, smok wyczyszczony. Po odpaleniu za pomocą plaka po 5 min już nie odpali nawet jak podpompuję pompką ręczną. Wymieniłem wczoraj pompkę paliwową i jest lepiej chyba pali po 15 min po 5 obrotach...
Witam.Po przełączeniu pokrętła od regulacji obrotów silnika dmuchawy w kierunku lewym załącza się klimatyzacja.Dodam również że po przełączeniu lewym pokrętłem na panelu na pozycję nawiewu ciepłego powietrza na szybę również załącza się klima.Jaką usterką jest to spowodowane? Jak wyjąłem bezpiecznik od klimy to znowu nie ma regulacji ciepło zimno powietrza....
Scenariusz był taki, że zaczęło się wszystko od baterii, która eksplodowała. Czy przyczynił się alternator, tego nie sposób dowieść, bo na wysokich obrotach silnika i odłączeniu baterii mógł ulec właśnie uszkodzeniu. Nastąpiła przerwa w obwodzie cel, czy słupka i klemy, zaiskrzenie. Jak kolega wyżej napisał. Reszta była wynikiem. Zdarza się też, że...
Czyli rozumiem że przez zbyt duża szpare mógł pokazywać błąd czujnika mimo wymiany na nowy? Zbyt duża odległość od pierścienia zębatego ( koronki ), spowoduje że czujnik "nie czyta" obrotów koła. Włóż między czujnik, a koronkę kawałek tektury 0,3 - 0,5 mm. Dosuń czujnik aż się oprze, po ruszeniu kołem tektura wypadnie. Do przewodów czujnika podłącz...
Witam, mam problem ze skrzynią automatyczną, zmienia biegi prawidłowo przy rozpędzaniu i redukuje dobrze biegi przy podjazdach. Problem zaczyna się gdy np na 12-tce zdejmie się nogę z gazu, na tempomacie jest to samo, wtedy wyświetla bieg 11 robi przygazówkę i go nie załancza ,powtarza to po kolei do biegu 7 i po chwili jak sie domyslam po względnym...
Skoro piszesz, że kontrolka się nie zapala to pedał gazu raczej można wykluczyć. A w ogóle to ta kontrolka zapala się na chwilę po włączeniu zapłonu? Trzeba sprawdzić okablowanie czujnika położenia wałka pompy wtryskowej oraz czujnika obrotów koła zamachowego. Przewód czujnika w pompie lubi się ułamywać przy samej wtyczce, szczególnie po naprawach pompy...
Już naprawione, faktycznie jest tam silniczek krokowy którego "imbusowy" króciec napędzający jest wpasowany w plastikową ośkę klapki nawiewu o takim samym kształcie co króciec silniczka krokowego. U mnie problem polegał na tym że właśnie ta plastikowa końcówka ośki była pęknięta w połowie i silniczek zamiast przenosić swój obrót na przysłonę zmieniającą...
Witam. Robiłem niedawno remont kapitalny silnika w magnumce i dzisiaj dzwoni mi klient ,że nierówno mu pracuje na wolnych obrotach. Wtryski miał założone nowe więc pojechał do pompiarza na reklamację końcówek. Podpieli mu komputer ale powiedział mu diagnosta że uszkodzony jest czujnik obrotowy tylko jak on to ujął "nie wie od czego on jest" u mnie jeszcze...
Witam kolegów mam problem ze zdiagnozowaniem magnumki posiadam tester Delphi ds 150e wersja heavy duty nie mogę połączyć się z nią, łącze się tylko z układem zawieszenia pneumatycznego z innymi zero komunikacji nie wiem co jest powodem. Podczas jazdy w magnumce zapala się kontrolka diagnostyczna ona zaczyna słabnąć kontrolka gaśnie ale ona jedzie tylko...
Wydaje mi się że twoje rozumowanie jest cos nie tak. Nic mi nie wiadomo aby pojazd sugerował się ciężarem ładunku dodając lub ujmując mocy na tej podstawie. Raczej masz problem z doładowaniem. Możliwe że masz nieszczelność za turbiną i doładowanie jest mniejsze niewystarczające. Można tłumaczyć takie zachowanie w ten sposób że wyniku obciążenia silnika...
Witam, ma problem z w/w autkiem mianowicie brak mocy, czasami kopci na jałowych obrotach na niebiesko biało. -wymienione końcówki wtrysków z przekładkami -wymieniona pompa wstępna zębata , najpierw na zamiennik a później na używana z drugiego sprawnego auta w którym ciśnienie na filtrach było 3.8 bar a po przełożeniu pokazuje ciśnienie 1 bar na filtrach,...
Ja się spotkałem z tym problemem , ale ewidentna wina leży po stronie kierowcy . Kontrolka STOP czerwona i info o ciśnieniu oleju i brzęczyk, to do diaska nie choinka w Boże Narodzenie. A błąd technologiczny to inna sprawa. Więc serwis musi w ramach gwarancji naprawić usterkę, a kierowca musi patrzeć na budzik i jeśli sygnalizacja działa prawidłowo...
Auto jak w temacie wkręca się do około 1500 obrotów i tak jak by gasło spadnie trochę i znów wkręca się do 1500 podobno jak się bardzo nagrzeje to nawet i przy 1000 przerywa. Wywala błędy czujnika wału (utrata sygnału na uruchomionym silniku) i czujnika wałka. Czujnik wału nowy oryginalny wałka też podmieniany. Zrobione nowe wiązki od czujników do sterownika....
Witam, MID128, PID94, FMI7 mam problem z magnum 480 dxi 2012 rok. Po długim postoju około 2 miesiące, odpaliłem, pojechałem na wulkanizację koniem 50 kilometrów, po drodze dolałem 200 litrów paliwa, wróciłem na baze wszystko było ok samym koniem Następnego dnia zapiąłem naczepe 24 tony i chciałem jechac w trasę, ujechałem 5 km i wyskoczyła usterka zasilania...
Witam Panowie. Przedstawię tygodniową historię tego auta w nadziei że ktoś coś doradzi. Zjechała na warsztat owa renata z problemem hamulca silnikowego. Po przeszukaniu okazało się że przegnite są kable m.in. od regulacji zawieszenia (nie chciała się sama wypoziomować). Polutowałem je i zabrałem się do szukania dalej bo problemy z hamulcem nie ustały....
Witam W związku z tym, że posiadam mało wystarczającą dokumentacje do tego pojazdu szukam porady. Wiem, że silniki Volvo mają takie przypadłości i na forum był temat wiele razy poruszany, ale dotyczyło to silników większych z FH lub Magnum. Ja mam kłopot z DXI 11 Euro 3 bez VEB z EPG, niecałe 800.000 km przebiegu. Sprawdzone zostały luzy zaworowe i...
Witam Panowie :) Widzę, że podczas mojego wczorajszego milczenia wywiązała się poważniejsza wymiana zdań. Przykro mi bardzo, że nie mogę w niej czynnie uczestniczyć, ale niestety nie znam się na tych sprawach. Jestem jedynie użytkownikiem (jak na razie nie do końca szczęśliwym) radia CB i jedno co mogę to posłuchać dobrych rad od dobrych fachowców i...
Witam Wszystkich :) To co napiszę będzie długie, skomplikowane i trochę śmieszne, ale uważam, że jeżeli ma mi ktoś pomóc, to musi znać szczegóły moich eksperymentów. Jakiś czas temu zakupiłem CB Alan 48+ Multi oraz antenę AT 71 Magnum - 165 cm. W pierwszej kolejności stoczyłem walkę z zamocowaniem anteny i uzyskaniem niskiego SWR - jeżeli ktoś ma ochotę...
https://obrazki.elektroda.pl/7259052700_... Witam. Mam problem w Renault Magnum dxi 480 2005r automat. Auto co jakiś czas pokazuje błąd Immediate stop z zygzakiem (vecu?) Sprawdzalem kod błędu w menu diagnostyki wyszło psid 09106005. Podczas trwania błedu brak możliwości zmiany biegu automatem, dochodzi do 1200 obrotów i nie idzie...
Witam.mam problem z renault magnum 480 etech.mianowicie na wolnych obrotach wyskakuje kod na ktorym jest wtryskiwacz.numer tego błedu to 00065308015.podczas jazdy gdy wciskam pedał gazu do momentu gdzie taki pod nim gózik dotknie o podłoge zaczyna szarpac i przerywac.i tak sie dzieje tylko w takim połozeniu pedału gazu.kolejny problem to zgineły kierunki...
obroty silnika renault magnum magnum obroty obroty magnum
drukarka canon smugi nagrywanie naziemnej piece ekogroszek ustawienia
pilot inspire t3030 kosiarka world
Tworzenie treści dla dorosłych offline w CapCut CapCut a tworzenie treści dla dorosłych offline