Witajcie, odświeżam temat, potrzebuję informacji jaki kabelek przekazuje prąd z kasety (sterownika) do pompy klimatyzacji, gdzie można go znaleźć ? Piny sprawdzone, wszystko ok. Przekaźniki też, a klima nie załącza się. Na krótko działa sprężarka.
Witajcie, potrzebuję informacji jaki kabelek przekazuje prąd z kasety (sterownika) do pompy klimatyzacji, gdzie można go znaleźć ? Piny sprawdzone, wszystko ok. Przekaźniki też, a klima nie załącza się. Na krótko działa sprężarka.
Czyszczenie zaworu bez regeneracji sprężarki niewiele pomoże, przyczyną zasyfienia zaworu jest uszkodzona sprężarka, po naprawie sprężarki warto też wyczyścić przewód doprowadzający powietrze ze sprężarki do zaworu, tak aby nie było w nim nagaru. Dopiero wtedy ma sens regeneracja lub czyszczenie zaworu APM. Ten cały syf który znajduje się w zaworze...
Czynności obsługowe mogą dotyczyć jedynie wkładu filtra i rury wylotowej układu. Ogólna kontrola pojazdu: Sprawdzić ogólny stan urządzenia: Wiązki przewodów elektrycznych oraz przewodów doprowadzających płyny są we właściwym stanie Konektory nie są pokryte nalotem ani też nie są uszkodzone mechanicznie Połączenia nie są uszkodzone Konektory są prawidłowo...
Witam. Warunki wygenerowania kodu usterki: Zbyt długi czas osiągnięcia ciśnienia wyłączenia. Możliwa przyczyna: Wyciek powietrza w pojedzie i/lub przyczepie. Usterka sprężarki. Zablokowany sztywny przewód sprężonego powietrza od sprężarki do osuszacza powietrza. Zbiornik osuszacza powietrza przesycony wilgocią. Usterka osuszacza powietrza. Jeżeli nie...
Dokładnie nie pamiętam, ale cztery śruby na bocznych ściankach. I co może być przyczyną że lodówka minutę chodzi i zaraz się wyłącza i znowu załącza i tak cały czas. Może brak gazu? Niskie napięcie zasilania, przy braku czynnika pracowałaby non-stop do czasu zatarcia sprężarki/zadziałania zabezpieczenia temperaturowego/przeciążeniowego. Sprawdź jak...
Witam. Mam problem z Renault Magnum 440 E-tech. Mianowicie brakuje jej mocy.Wymieniliśmy wtryski, pompowtryski, wymieniliśmy czujniki koła zamachowego i rozrządu, turbo sprężarka i czujnik turbiny wymieniony na nowy,układ paliwowy dostaje 4 bar na zasilaniu pompowtrysków, ciągle źle pracuje ostatnio wymieniliśmy 2 komputery na próbę. Dochodzi do 1300...
Witam. Mam problem z Renaut Magnum 440 E-tech. Mianowicie brakuje jej mocy silnik po rozgrzaniu do temperatury równej 65 stopni zaczyna się dławić emitując niebieski dym. Wymieniliśmy wtryski, pompowtryski, sprawdziliśmy koło zamachowe. Wymieniliśmy czujniki koła zamachowego i rozrządu, turbo sprężarkę i czujnik turbiny. Wymieniony na nowy układ paliwowy...
Czyli załączając na stałe przekaźnik r46 powinna uruchomić sie sprężarka. Tak? Udało mi się odnaleźć jeden czujnik temp. właśnie obok tego zaworu od wody. Są jeszcze jakieś (poza tym w środku manipulatorów)?? Zna ktoś może jego charakterystyki??
Sprawdź bypass między sprężarką a osuszaczem. Ewentualnie sam osuszacz. Spuszcza normalnie?
Zgadzam się z kolegą bodkiem434 jeżeli powietrze zeszło z 1 i 2 układu to wtedy nie zablokuj hamulców . Ale w tym przypadku bardziej bym obstawiał sprężarkę niż APM . Sprężarki w DXI mają taki problem że ta płetwa sterująca w głowicy lubi się zapiec i zablokować .
Oczywiście że nie:P Jutro będę działał w sprawie sprężarki z tym bulgotaniem w zbiorniczku to może tez być przyczyna tej sprężarki? czy bardziej termostatu ?.
MID 185 PSID 19 Zbiornik osuszacza FMI 0 Warunki wygenerowania kodu usterki: Nie jest możliwe utrzymywanie ciśnienia sterującego na poziomie 12,5 bar. Możliwa przyczyna: Wyciek powietrza w pojeździe i/lub przyczepie. Usterka sprężarki. Zablokowany sztywny przewód sprężonego powietrza od sprężarki do osuszacza powietrza. Zbiornik osuszacza powietrza...
Otwórz kabinę sprawdź czy węże z i do nagrzewnicy są po trasie gorące, podmienił bym elektrozawór -trójnik ten pod dolotem powietrza do wnętrza kabiny, co do klimatyzacji jaka masz pewność że układ jest szczelny i jest czynnik ? może to być błachy powód nie załączenia się sprężarki ?
Witam wszystkich nie wiem czy temat był( ja nie mogę znaleźć)? Tak jak w temacie . Autko odpala normalnie, sprężarka elegancko bije powietrze na bańki, silnik się grzeje. Dajemy lekko gazu wszystko chodzi jak potrzeba. zostawiam auto na luzie idę na zewnątrz i nagle po 3-5 min pyk silnik gaśnie. Wsiadam odpalam ponownie chodzi, mija odpowiedni czas...
Kod usterek: MID 185 - PSID20 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID185 G051 - Blok elektroniczny sterujący wytwarzaniem powietrza PSID20 Znaczna nieszczelność w układzie pneumatycznym i filtrze osuszacza FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: G051 Blok elektroniczny sterujący wytwarzaniem...
Może i był tak mam od początku :idea: A wszystko poskładane ok :D było robione u gościa który się na tym zna i robił to nie raz .Stawiał jak wszyscy na chłodnice oleju ale to nie to :cry: Z czymś takim jeszcze nie miał do czynienia ze nic nie było widać po uszczelce ,zero ciśnienia powietrza w zbiorniczku . tyle ze cały czas minimalnie ubywa oleju auto...
Mam problem z Renault Magnum Dxi 460 - wyrzuca płyn chłodząc. Byłem w serwisie, w którym sprawdzono sprężarkę oraz pompowtryskiwacze. Termostat działa ok, zrobiona analiza spalin - ok. Podczas włączania retarder - wówczas wyrzuca płyn zbiornikiem wyrównawczym. Gdy wyłącze silnik zbiornikiem wyrównawczym wydobywa się duża ilość powietrza. Proszę o pomoc....
To że nie dobija to raczej sprężarka do roboty, ale jeśli chodzi o 12++ barów to podstawa nie zbija i jest do wymiany.
Przez sprężarkę nie wymieszasz wody z olejem, miałbyś odzew w zbiorniczku wyrównawczym. Będzie coś z góra pewnie.
Jak w temacie, w Magnumce wyrzuca płyn podczas jazdy górnym korkiem zbiorniczka wyrównawczego. Nie są to duże ilości ale jednak po trasie trzeba uzupełnić ok 2 litrów płynu. Możnaby obstawiać sprężarkę ale obserwując zbiorniczek na postoju przy pracującem silniku nie widać żadnych bulbonów ani pęcherzyków powietrza. Termostaty sprawne, wymieniane na...
480EEV 2013r czasami spada ciśnienie oleju do 1.5 na wolnych obrotach. Wymieniłem czujnik ciśnienia na filtrach i ten obok sprężarki i dalej to samo.
MID185 PSID21 FMI0 - Usterka obwodu pneumatycznego, wkład osuszacza powietrza . Z doświadczenia wiem że przyczyn może być kilka : - niewydajna sprężarka - zanieczyszczona rura zasilająca - wyciek powietrza z APM - niesprawna instalacja elektryczna ale obstawiam na delikatny wyciek powietrza z APM :) zanim dobije powietrze między 11bar a 12bar.
Tylko montujesz. Sprężarka jest smarowana oleje z silnika.
Kolego a z podstawy osuszacza APM , ze zbijaka leci powietrze po zakończonej fazy regeneracji filtra? Żebyś mnie dobrze zrozumiał ;) jak zbije zbijak przy 12bar APM przechodzi w faze regeneracji czyli syczy dołem ze zbijaka , po chwili zawór się domyka przechodzi w faze pracy sprężarki aby dobić z powrotem do 12bar i wtedy sprawdź czy nie ucieka zbijakiem...
(at)Swierczlogitech Po lewej stronie silnika, przed sprężarka masz 2 czujniki ciśnienia. Odłącz ten dolny, tj czujnik ciśnienia w skrzynii korbowej. Sprawdź czy przewody w wtyczce nie są uszkodzone.
Witam. Mam problem z ebs w renault magnum dxi 2006r. Naprawiam była sprężarka i APM., ciągnik cały czas blokuje , a naczepa wcale nie hamuje. Auto posiada dwa błędy,zamieszczam na foto. Może ktoś podpowie co one znaczą.