To po co jest czujnik na kole zębatym pompy? wiem,że w 1.9 dci nie ma znaczenia bo nie ma tam czujnika
Witam czy wymiana tego czujnika wymaga demontaz listwy wtryskowej?
Instrukcja nie obejmuje poprawnego ustawienia czujnika koła pompy wysokiego ciśnienia. Przy zwykłej wymianie rozrządu to nie istotne ale gdy silnik stracił synchro to kluczowa sprawa bo masz 50 procent szansy że silnik odpali.
Renault Master 2.3 163 BITURBO samochód ładnie ciągnie do 3 tys obrotów słabnie na 5 i 6 biegu co może być przyczyną zero błędów sprawdzany Clipem po wymianie pompy wysokiego ciśnienia i wtrysków czy może być odpowiedzialny za to czujnik ciśnienia doładowania przed turbiną
Witam wszystkich, trafił do mnie Master 3 z 2011 2.3 dci 125km. Błędy czujnika położenia wałka rozrządu regolator ciśnienia paliwa, czujnik ciśnienia na listwie paliwowej, zawór regulacji ciśnienia doładowania przepływomierz powietrza . Rozrząd spr., czujniki podmienione, pompa cr druga wstepna pompa w zbiorniku nowa. Sterownik też drugi, i nic.
Sprawdź w miarę możliwości okablowanie czujnika na listwie i na pompie.
No na wałkach mając blokady nie chybisz z rozrządem wał przestawiając o 180° nie trafisz z blokadą. Teraz pytanie na kole pompy wtryskowej jest wypustka do czujnika Halla, gdy tłok jest w GMP wypustka musi być zaraz przed czujnikiem? Oraz na pompie dłuższa kreska do odniesienia na obudowie musi być na dole? Dodano po 3 Kręci jak szalony obroty silnika...
Kolego doszedłeś do przyczyny, bo mam dokładnie taką samą przypadłość już wymieniłem czujnik ciśnienia na listwie i regulator w pompie wydałem parę dobrych złotych i nic. Pomóż proszę.
Jak dci to tam nie ma pompy wtryskowej tylko wysokiego ciśnienia cr. Teoretycznie bez znaczenia jak ja ustawisz, bo ona tylko ciśnienie podaje. Ważne jest to tylko w przypadku jeśli czujnik położenia czyta z koła pompy. Tak jest chyba w 2.2 dci.
Jeżeli walnięta pompa to poda za niskie ciśnienie , sterownik może sobie żądać a pompa nie wyrobi. Auto ciężko odpala. Zamontowane nowe wtryski, świece, czujnik na listwie. Zero błędów. I dlatego stawiam na pompę ale nie wiem jak ją sprawdzić .
Renault Master 2.5 dCi 115 km, brak mocy, max prędkość 100 km, nowe wtryski, pompa wtryskowa, regulator paliwa, map sensor, czujnik ciśnienia paliwa, zawór na szynie, czujnik położenia wału i wałka, nowy rozrząd zrobiony na blokadach, parametry podczas jazdy to paliwo 1340 bar, turbo 2.3 bar, żadnych błędów, brak kagańca, brak białego i czarnego dymu,...
Witam wszystkich potrzebuje pomocy fachowca chodzi o Mastera 3.0 dci 2004r. walczę z nim już pół roku problem jest taki że ciężko mu odpalić. Byłem już u trzech mechaników kasa idzie i dalej jest to samo. Wymienione było - pompka w zbiorniku,zawór ciśnienia,czujnik na listwie, próba przelewowa wtrysków i dalej jest tak samo? dziś jak zabierałem go z...
Sprawdź podepne się pod temat ja już walczę z tym dobry rok brak mocy jedzie jakby ciągnął przyczepę z kamieniami do stówki nie więcej, byłem zmuszony wymienić silnik między czasie po awaria wycieku płyny poszła uszczelka pod głowicą przebieg 600t . Na postoju jak przytrzymiesz na obrotach klamocze przebiera i zaczyna dymić , pozmieniałem turbo małe...
Na listwie CR mam tylko czujnik ciśnienia paliwa i nic więcej, A ten zawór o którym wspominasz jest przy pompie CR. Był on wymieniony na nowy jak wyżej pisałem. Tj Renault Master 3L HDI na CR
Wyeliminować usterkę. Sprawdź czujnik ciśnienia oleju, wiązkę/wtyczkę jak wszytko OK to pompa do sprawdzenia ewentualnie smok do przeczyszczenia. I jeszcze jedno, na jakim oleju jeździsz, jakiej marki masz filtr oleju i jaki jest rzeczywisty przebieg auta?
Mam problem z uruchomieniem renault master 3, 2,3 dci 165KM. Komputer diagnostyczny Jal Test wskazuje błąd : ''zbyt niskie ciśnienie szyny paliwa. Ława 1. Sygnał wartości poza przedziałem". Wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa, listwę wtryskową wraz z czujnikiem, wtryskiwacze, pompę wysokiego ciśnienia i pompę niskiego ciśnienia w zbiorniku i ten moduł...
pompa paliwa wymieniona i po problemie .
Kolego listwa została zregenerowana : wymieniony zawór w listwie i czujnik ciśnienia (wszystko nowe oczywiście w zakładzie gdzie regenerują pompy ...), pompa wysokiego ciśnienia też zrobiona pełna regeneracja (wymieniony regulator ciśnienia paliwa ) Dodano po 2 Układ paliwowy cały sprawdzony , zbiornik i smok czyszczony. Może ktoś miał podobny problem...
poprostu był elektryk i sprawdzał,potwierdził że problem nie nie leży po stronie elektroniki,czujniki ok,imo nie blokuje-na wszelki wypadek czujniki podmieniane na oryginały bosh takie jak były.Pompa wysokiego ciśnienia sprawdzona na stole probierczym,diagnoza -nie jest nowa ale sprawna.Pompa w baku jest sprawdzona ,nawet pominiecie pompy w baku i podłączenie...
Witam wszystkich potrzebuje pomocy fachowca chodzi o Mastera 3.0 dci 2004r. walczę z nim już pół roku problem jest taki że ciężko mu odpalić. Byłem już u trzech mechaników kasa idzie i dalej jest to samo. Wymienione było - pompka w zbiorniku,zawór ciśnienia,czujnik na listwie, próba przelewowa wtrysków i dalej jest tak samo? dziś jak zabierałem go z...
Witam wszystkich !!! Więc tak przepraszam że mnie długo nie było ... dlaczego no cóż praca za granicą .. nawiązując do tematu wtryski lały pierwszy i trzeci stąd spadek ciśnienia na listwie wtrychy wytargane wymienione na regenerowane ,skoro miałem już silnik na wierchu wymieniłem pompę , wytargałem zbiornik paliwa , okazało się że nie potrzebnie bo...
Oj. Panie moderatorze . Trzeba trochę poczytać na temat pomp jedno-sekcyjnych BOSCH CP4.1 a potem pisać . Nie ma czujnika obrotów ale ustawienie jet ważne z powodu tętnień ciśnienia paliwa . I zauważalne jest złe ustawienie . Twarda praca silnika .
Pacjent Renault Master 2.5 dCi 2004 r. Wersja silnikowa bez EGR-a, bez przepływomierza. Silnik odpala prawidłowo na wolnych obrotach, chodzi rewelacyjnie, po dodaniu gazu na zimnym zaczyna szarpać silnikiem i kopcić szaro-niebieskim dymem. Po rozgrzaniu silnika na wolnych obrotach można nim jechać do Afryki i z powrotem, ale nie przekraczając 2200 obrotów,...
To bezpiecznik F1-20A na schemacie, zasilanie po zapłonie wszystkich obwodów sterowania silnika . Gdzieś wiązka na silniku ci się przetarła i zwiera do masy, zasilanie to leci pomarańczowym kablem. Schemat masz załączony, pozostaje szukać po kablu. Na tym kablu wisi zasilanie przepływki, zawór podciśnienia egr, zawór sterujący turbo, czujnik wału, czujnik...
Odłączyłem dziś oba czujniki oleju włączyłem auto -na desce nie zapaliła się kontrolka oleju jakby nie było przecież nie ma ciśnienia oleju clip też żadnych błędów.Nawet wgrałem nowszą wersje clipa i nic .Może coś z pompą oleju jak to sprawdzić czy jest ciśnienie .Jak działają te czujniki czy przy odłączeniu od nich wtyczek żadnych błędów ? Odłączyłem...
Witam. Miałem kiedyś podobne objawy. Okazało się, że padł czujnik ciśnienia paliwa. Auto kupione niedawno. Była zakładana pompa po regeneracji i nowy czujnik w listwie bo był w serwisie renault w pile własnie na ten problem z przerywaniem.
Pomocy ! Autko stoi już ponad 2 tygodnie... Wymienione : -wtryski na nowe -cała listwa ciśnienia ( podejrzenie zaworu bezpieczeństwa ) -pompa sprawdzona wymieniony regulator wysokiego ciśnienia -rozrząd sprawdzony po 6 przekręceniach znaki się pokrywają Czy czujnik położenia wału może mieć wpływ na brak chęci uruchomienia nawet na plaku ? PROŚBA O POMOC...
Kolego co wymieniłeś pompę wysokiego ciśnienia to powiem Ci że ja przez Mastera prawie się wykończyłem nerwowo ale mam już pewne doświadczenie dlatego Ci podpowiem co nie co 1. podstawowa sprawa to wtryski a nie pompa jak gaśnie podczas jazdy lub ciężko odpala na ciepłym i zimnym. 2. czujnik ciś. na listwie commonrail niby mówią że często pada gówno...
Autko jak jest zimne idzie jak burza nic się nie dzieje ,im bardziej się zagrzeje tym częściej gaśnie.Ponownie odpala bez problemu.Program diagnostyczny wywala cały czas błąd czujnika ciśnienia paliwa - został wymieniony jednak nic to nie pomogło.Wymieniono również zawór regulujący ciśnienie przy pompie wysoko ciśnieniowej ,filtr paliwa.3 przewody między...
Problemy z brakiem mocy w dolnym zakresie obrotów w Renault Master 2.3 turbo mogą być związane z kilkoma czynnikami. Błędy DTC 226322 (zbyt niskie ciśnienie doładowania) i DTC 11301C (obwód czujnika składu mieszanki) wskazują na kilka potencjalnych problemów. 1. Mimo że nie masz zmiennej geometrii, turbosprężarka może być uszkodzona lub zanieczyszczona....
sprawdziłem dziś ciśnienie zaraz za filtrem paliwa... nie ma nawet 1 bara z tego co wiem to powinno wynosić od 2,5 -4 bar. Ale zauważyłem że przewód który doprowadza paliwo do pompy wysokiego ciśnienia jest połączony z powrotem do zbiornika.. i paliwo które ma być dostarczone do pompy wraca do zbiornika :idea: bezsensu. Filtry rozrząd wymieniony. Jak...
Regulator ciśnienia paliwa na pompie wymieniony. Czujnik ciśnienia również. Wiązka elektryczna sprawdzona.Sterownik silnika podmieniony. Ma ktoś pomysł co może być przyczyną? Nie mogę zaworem na pompie wtryskowej zbić cisnienia. Jeśli chodzi o konfigurację to nie ma reakcji na zmianę rodzaju regulatora Zrobiłeś wszystko co mogło wyeliminować usterkę....
silnik zgasł po przygazowaniu ale nie na maxymalne obroty, po sprawdzeniu rozrządu-szok! wszystkie koła zębate dostał nowe, pasek i napinacz, pompa oleju też nowa-ustawiony rozrząd na 100% dobrze, czujnika na wałku rozrządu nie ma czujnik jest tylko na kole zamachwym i na pompie wysokiego ciśnienia, wtryskiwacze raczej mają równy przelew, bede musiał...
Cześć, Mam problem z Masterem 2,5 DCI 115KM (84KW). Auto odpala na 1s i gaśnie, CLIP odczytuje błąd "zawór EGR w pozycji otwartej". Ciśnienie paliwa 300 bar obroty 800 na plaku, bez plaka gaśnie. Zawór EGR zaślepiony, opór czujnika wału 225 Ohm, czujnik Halla przy pompie paliwa sprawdzony (dioda mruga przy kreceniu rozrusznikiem), nowy regulator ciśnienia...
Witam serdecznie zainteresowanych. Szukałem intensywnie po forum, ale nie znalazłem nic co byłoby odpowiedzią na trapiące mnie okoliczności. Pacjent, to Nissan Interstar (Renault Master) 2009r. Silnik G9U632 2.5DCI 146km. Od jakiegoś czasu wpierw tracił moc przy większym obciążeniu, ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wracało do normy. Potem już cały...
trudna sprawa, szczególnie że nie znasz jakie błędy pokazuje sterownik. Wątpię by to była pompa. Gdy zgaśnie można palić od razu czy trzeba czekać? Gdy czekac posprawdzaj czujniki wału/wałka, czujnik ciśnienia w układzie klimatyzacji, czujniki temp też by można przejżeć. Ale bez jakiejś diagnozy to szukaj wiatru w polu. Poza tym poproś moderatora o...
samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. paliwo dochodzi do wtrysku, ale na kompie ciśnienie jest niskie bo nie tryska jak powinno. Co odpowiada za ciśnienie od pompy do wtrysku. Po moich przemyśleniach pompo wtrysk nie otwiera bo jest za małe ciśnienie. Przemyśl najpierw, z jakim silnikiem masz do czynienia. Jeżeli rzeczywiście jest to dci...
Witajcie.Moj problem z Renią polega na tym ,że podczas jazdy zapala mi się czerwona kontrolka oleju i Stopu,przy mocniejszym wciśnięciu gazu.Po chwili gasną.Po jakims czasie to samo...Stan oleju jest dobry.Co może być tego przyczyną? Co może być problem? Pompa oleju ,zużyte panewki, uszkodzona klawiatura, zapchany filtr oleju . Zdemontuj czujnik oleju...
Koledzy jak w temacie master przyjechał na sznurku, spalony bezpiecznik 20A pod maską odpowiadający za funkcje silnika - zawór turbo,regulator ciśnienia paliwa, przepływomierz itp. Miga "check" z znakiem stop na czerwono, auto nie pali. Brak obrotów z czujnika wału itp. Po wymianie bezpiecznika kontrolka nie miga , obroty pod testerem już są ale auto...
Witam, opiszę problem, może ktoś miał podobny. Ww auto trafiło do mnie do naprawy, po prostu po zgaszeniu pewnego dnia już nie odpaliło. Diagnoza: spalona pompka wstępna, auto nie odpala. Rzeczywiście kostka mocno spalona, pompę WC tez daliśmy od razu do sprawdzenia. Pompa wstępna wymieniona, w pompie WC zrobiona kosmetyka czyli polerowanie głowiczek...
Pomocy ! Autko stoi już ponad 2 tygodnie... Mam Renault Mastera z 2006r 2.5 dci 120KM problem tkwi w tym, że kupiłem nowe wtryski Boscha o numerze BOSCH 0445110141 po założeniu wtrysków autko nie chce odpalić nawet przy użyciu PLAKA ! Autko stało w Błoniu w serwisie 3 dni i zabrałem je do domu... Na komputerze podobno ZERO błędów wykazywało... Wymieniłem...
Witam Posiadam autko jak w temacie. Po podłączeniu komputera pojawia się błąd, że " nie ma synchronizacji między wałkiem a wałem" (tak w uproszczeniu) Czujnik położenia wałka zamontowany w pompie wysokiego ciśnienia wymyłem i zamontowałem ponownie. Ale gdzie znajduje się ten drugi czujnik? Gdzie go szukać.. przy kole na dole, wiem.. ale go tam nie widać......
Witam. Mam Mastera 2007r 2.5DCI 120KM i żałuje ze go mam:-) Auto Gaśnie najczęściej na 4;5 i 6 biegu przy obrotach 2200-2400 i zapala się spiralka od świec i cheek na żółto. Często wcześniej traci moc a wtedy 2900 obr./min to max, na wyższe obroty już nie wejdzie a prędkość maksymalna to 110 km/h przy obr.2200 na 6 biegu. Jak zgaśnie i odpalę czasem...
Witam Panowie. Jestem z Krakowa, w piatek moje auto zdechlo w Czechach. Juz opisuje sytuacje. Dodam ze po wymianie uszczelki pod glowica zrobiłem 500km. Jechałem w Czechach nagle pod górkę gdy wyjezdzalem poczułem lekkie oslabniecie samochodu po czym zaswiecil mi się na czerwono napis STOP i mrugająca czerwona kontrolka silnika. Zjechalem na bok i zgasilem...
Posiadam mastera z silnikiem 2,5 DCI 88KW 114 koni na common railu. Kupiłem samochód z uszkodzonym wtryskiem. Kiedyś podczas jazdy paliła się również kontrolka od grzania świec oraz obok kontrolka w kształcie piorunka nad kontrolką świec. Wtrysk wymieniłem wykonałem test wszystkich wtrysków i było dobrze. Samochód nie kopci, pali na dotyk, ma moc jednak...
Witam, na wstępie zaznaczę, iż przewertowałem wszystkie tematy związne z moim problemem i rozwiązania nie znalazłem. Auto zachowuje się typowo do opisywanych sytuacji przez innych, mianowicie odpala bez problemu (od kopa) po pewnym czasie wyskakują pomarańczowe kontrolki serwis i "spiralka" auto traci moc, jakby odcinało turbine, po chwili jak auto...
Renault Master 2.5 DCI - wersja bez przepływomierza. W chwili obecnej Master ma totalny brak mocy, nie kopci, zapala idealnie. Silnik praktycznie wyremontowany - przyczyną było zerwanie paska rozrządu. Zapadła decyzja o wyciągnięciu, naprawie. Pierwsze problemy pojawiły się z wtryskami, dwa poszły gładko - dwa były wyrywane na prasie hydraulicznej (po...
Witam mam problem z Masterem 2006 3.0 dCi 136km zd3 typ 202 bus nie ma mocy do czwartego biegu jeszcze jakoś przyspiesz ale od 5 w górę brak mocy sprawdzone: turbo,wtryski (dwa komplety jedne regenerowane (samochód jak zimny potrzebuje 10-20 s by reagował na gaz) drugie używane (sprawdzone ładnie się wkręca jak na zimnym tak na ciepłym) na obydwóch...
tylko jakim? - delphi (chiński pewnie) pstryka przekaźniczkami w środku sprawdzając różne protokoły i nie wykrywa kompa - blutufowy ELM nic nie wykrywa - kupiłem specjalnie DDT2000 na USB i on też się nie łączy - kable w kostce obd sprawdziłem, jest 12v stałe, 12v po stacyjce, 2x masa, linie K i L które idą do puszki immo (jest przejście) więc czym...
Witam serdecznie. Mam problem z w/w samochodem. Błąd df053 kontekst: zwiększenie wielkości recyrkulacji spalin. Wymieniłem zawór na listwie CR (na używkę, ponoć działającą) i nie widzę zmian. Objawia się to tak, że podczas jazdy, przy zmianie biegu na wyższy, kiedy obroty są zbyt niskie (pod obciążeniem), zapala się kontrolka service i stop, samochód...
Witam. Proszę o podpowiedz bo mam taki problem z samochodem Master z 2021 roku. Pompa wtryskowa generuje za wysokie ciśnienie. Był podmieniany regulator ciśnienia, czujnik ciśnienia na listwie, sprawdzane wtryski, przekładany cały zestaw z innego komputer bcm, skrzynka bezpieczników pod maską i pętla od kluczyka. Tester pokazuje przy kręceniu że ciśnienie...
Witam. Odswieżę stary temat w celach informacyjnych. Jezeli chodzi o podmianki . W vivaro padl mi silnik m9r 630. Przyczyną byly problemy z PDF. Czesto sie zapychal, pomimo czestych dlugich tras ,wypalanie nieudane jedno po drugim. Pomimo ze posiada piąty wtrys na wydechu za turbina, który sluzy do tego. Komunikat na desce rozdzielczej to PDF, inspuiting...
Szanowny Panie, Master 2.5 dci Znaleziony oryginalny kluczyk, najpierw nie odpalał z powodu immo. Po demontażu cewki i modułu i ponownym montażu immo i centralny działa. Mruga natomiast kontrolka silnika czerwona stop. Po podłączeniu kompa, brak jakichkolwiek odczytów z ecu, połączenie zestawione prawidłowo. Wymontowane ecu, było wcześniej otwierane....
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
Jeżeli ciśnienie pompa paliwa podaje prawidłowo, a tak wnioskuję, bo piszesz, że ma 300 bar, i rozumiem, że to jest praktycznie od razu, jak kręcisz rozrusznikiem, regulator działa poprawnie, czujnik położenia wału zapewne sprawdzałeś, czy widać obroty przy zapalaniu, czy dobrze odczytuje i nie ma jakiejś przerwy, więc wtryski zostają otwarte i auto...
dzieki za odpowiedź, więc nie trzeba jej ustawiać, to już jedna wątpliwość rozwiana, właśnie w najbliższych dniach udaję się do mechanika, zobaczymy co powie i co o tym sądzi. Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie...
Witam, mam problem z uruchomieniem Mastera po wymianie silnika. Silnik zamontowałem kompletny z osprzętem oprócz wtryskiwaczy, wsadziłem nowe, dodam iż silnik pochodzi z rozbitego auta do końca sprawnego przebieg niecałe 150tyś. Po podłączeniu pod komputer nie ma błędów, problem jest z ciśnieniem paliwa na listwie 4 bary. Jak wspomniałem: wtryski nowe...
Jak w temacie master podczas wkręcania około 3000obr/min wpada w tryb awaryjny. Wyrzuca wtedy błąd P0089Rail Presure... Sprawdziłem wtryski,regulator na pompie,czujnik na listwie i wszystko jest ok. Ciśnienie na wolnych obrotach 370bar. Pozostałe podzespoły silnika są ok. Co jeszcze mogłem przegapić? Na postoju można go skręcać ile wejdzie i nie ma...
A więc tak. Ustawiłem pompę zgodnie z czujnikiem zegarowym na 1.37 mm podczas ustawiania musiałem przejść z 1.25 -> 1.37 czyli wychodzi na to, że pompa wyjściowo była wsadzona na pałę i nie wyregulowana. Po tym ustawieniu silnik jeszcze lepiej odpalał ale tak jak wcześniej nie miał mocy. Podkręciłem dawkę paliwa, musiałem też obniżyć obroty bo po podkręceniu...
Witam.temat dotyczy mastera jak w temacie robiłem kapitalke silnika a teraz problem z odpaleniem zębatki rozrządu jak zaznaczone tak złożone rozrząd na blokadach więc to wykluczam wtryski po regeneracji 6tyś km przed włożeniem zawiezione do sprawdzenia są ok świece żarowe też a auto nie chce zagrać na PLAK oczywiście odpala po podpięciu komputera brak...
Witam, może ktoś pomoże. Auto kupione przez mojego klienta, poprzedni właściciel po pęknięciu paska zrobił naprawę głowicy. Podczas jazdy kilkaset km po zakupie w pewnym momencie zamiast drugiego biegu został włożony czwarty i auto zostało "przyduszone" i przeszło w tryb awaryjny. Po krótkim postoju kontynuacja jazdy ale problem powracał. Trafiło do...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
renault master czujnik ciśnienia paliwa czujnik ciśnienia renault renault master czujnik
awaria zmywarki candy schemat migacz tranzystor podłączyć niemiecki telefon
philips 58pus7855 zmywarka sl1501b
Jak wyjść z PXE ROM na komputerze Dell? Jak uszczelnić zakończenie kabla elektrycznego - metody i porady