Musisz to podłączyć czymś normalnym aby odczytać błędy,to czym dysponujesz i wkleiłeś zdjęcia nie radzi sobie z tym autem.
Podłącz pod komputer i zobacz czy nie ma błędów związanych z czujnikiem pedału hamulca i sprzęgła.
Jaki błąd widzi?
Dokładasz tempomat? Pedał przyspieszenia wymieniłeś?
Przewody od włącznika tempomatu kończą się w sterowniku wtrysku
A próbowałeś gonić dalej procedurę nie zważając na prośbę odpięcia akumulatora? Bo to oczywiste że jak odepniesz akumulator to zgubi komunikacje.. Spróbuj wyłączyć zapłon.
Zmien pedały gazu zakładając inny z ogranicznikiem oraz potrzebna jest aktywacja tempomatu programem.
Dam znać czy układ jest szczelny.
Witam, mam pytanie, problem rozwiązany? Mam ten sam kłopot. Nie działają światła wsteczne, tempomat nie działa…
Ja mam jeszcze taki:
Cześć, Może ktoś z Was mi pomoże i podpowie co ewentualnie można sprawdzić w celu wyeliminowania problemu. Pacjent to mój Renault Master z silnikiem 2.3dci 125KM, rocznik 2016. Samochód kupiłem jakiś czas temu i od samego początku miałem dość irytujący problem z tempomatem. Teraz jeżdzę sporo tras i nie ukrywam, że przydał by się. Problem polega na...
chcę dodać tempomat, aktywowałem go już w kompterze wtrysku, widzi odpowiednie przełaczniki, pokazuje stany i w liczniku pojawia się napis set do zadania prędkości ale nie chce zacząć pracować i nie pozwala ustwić prędkości. Przypuszczam, że problem tkwi w tym właśnie czujniku ze stykiem bezpieczeństwa, komputer wtrysku twierdzi, że brak czujnika i...
Witam, posiadam Master 2 2.5 dCi 120km 08r W mojej Master występuje następujący problem, sporadycznie po przekręceniu kluczyka i próbie odpalenia silnika rozrusznik nie reaguje jak by był brak wzbudzenia ,jest kompletna cisza, zauważyłem że gdy kilkukrotnie nacisnąć pedał sprzęgła auto udaje się odpalić (albo jest to przypadek )wcześniej myślałem że...
Witam, Nie działa ,o ten przełącznik z oznaczeniem + - . Przycisk przełączający funkcje między tempomatem i ogranicznikiem prędkości zwiera po prostu zasilanie 12v do odpowiedniego wyjścia, natomiast ten + - ma przewód wejściowy i wyjściowy prosto z komputera wtrysku, przypuszczam że na stałe jest jakaś rezystancja a wciśnięcie + lub - zmiania rezystancję...
Ten z clio też fajny okazało się że paliwo można zmienić clipem w konfiguracji z uch .Pokazał się błąd DF010 obwód lamki defektu i palą się na tej desce kontrolki poduszki i serwis .Coś tam słyszałem że trzeba jakieś przewody zamienić tylko które ? Dodano po 8 Może ktoś poratuje schematami podłączenia liczników clio 2 i mastera 2 chodzi tylko o podłączenie...
Masz tempomat? Dodano po 2 I sprawdz czy egr przypadkiem nie jest caly czas otwarty.
Cześć. Próbuję uruchomić tempomat w moim aucie. Renault Master 2,5 dCi 150 koni 2007 rok. Oryginalnie była skrzynia zrobotyzowana, poprzedni właściciel przerobił na manual. Wszystko działa dobrze, tylko mam problem z uruchomieniem tempomatu. W CLIP-ie w parametrach kierowcy w linijce "pedał sprzęgła" jest opis "brak". Zdaję sobie sprawę, że przy automacie...
Witam posiadaczy Mastera problem rozwiązany a tak naprawdę to wychodzi że go nie było brak wspomagania czy tempomatu itp Było spowodowane spadkiem napięcia akumulator ma już 3 lata i pewnie nie jest w najlepszej kondycji a my jadąc do Francji podłączyliśmy za dużo sprzętu czyli tableta i 3 telefony i system wyłączał po kolei najbardziej pobierające...
Witam Renault Master 2015 2.3 165 koni bi turbo. Mam problem z Materką a mianowicie.Podczas gwałtownego wciśnięcia gazu do około 3000 obr odcina paliwo ,zapala się Check oraz stop i awaria wtrysku. Odpuszczam gaz i wszystko wraca do normy ,niestety w pewnym momencie przy niewielkiej prędkości odcięło zgasł i już nie odpalił. Po ściągnięciu przewodu...
Witam. Dołączam sie do tematu. Pracuję nad takim pacjentem od dłuższego czasu. Taki sam przypadek. Problem zaczął sie po wymianie silnika (z powodu uszkodzenia, pękł korbowód). Mam możliwość podstawienia różnych podzespołów z jeżdżącego auta. Nie ma ogranicznika prędkości. Sprawdzone podciśnienia, zaworki turbin i egr, rozwinięte i pomierzone kable...
Witam! Mam pacjenta, Renault Master 2013 2.3 125 przebieg 250 000 - u mnie od paru lat. Auto jeździ ogólnie pięknie, dobra ekonomia (spalanie koło 8 litrów) itp. - ale nie potrafi płynnie przejść z trybu małego obciążenia silnika (np. jazda z górki, albo z wiatrem) do przyspieszenia, widzę przez interfejs diagnostyczny, na żywo, że ciśnienie turbo jest...
Temat do zamknięcia. Jeszce raz nowe przewody bezpośrednio z czujnika do sterownika i błąd udało się usunąć. Nie powrócił już ale auto nie jechało szybciej niż 30 km/h.... Znowu problem...Okazało się, że posiada ogranicznik prędkości ( nie wiem czy to jest do końca tempomat, może jakieś zabezpieczenie dla szalonych kierowców) i było to zaprogramowane...
Czujniki oryginalne i sprawne podaje nr 407009322R jakby ktoś był tak szalony jak ja i postanowił pójść tym tropem :D a oto numer modułu SSPP 407210896R. Moduł typowo kabinowy, gdzieś miejsce mu znajdę. Z CANem rzeczywiście fantazja mnie poniosła. Fakt sam montaż pikuś ale ten konfig... Dołożenie PDC, Navi, Tempomatu tak mnie nie zmęczyły jak to.. Aczkolwiek...
Witam wszystkich, jadąc autem zaświeciła się kontrolka od świec po czym odczułem spadek mocy. Zajrzałem pod maskę próbując ustalić co się wydarzyło. Zacząłem od zdjęcia kostki od pierwszego cylindra od skrzyni biegów brak reakcji na każdym pozostałym wtrysku po zdjęciu kostki gasł silnik. Wymieniłem na drugi wtrysk (uważałem, że cewka padła) ale niestety...
tempomat renault master tempomat master master tempomat
migomat przepala blachę magnetofon kasetowy schematy płyta główna długi krótkie
strojenie satelit hotbird plany buggy
Jak zrobić hiperłącze do innego arkusza w Excelu? Zakłócenia 50 Hz we wzmacniaczu YAMAHA CA-600