To posmaruj je wazeliną techniczną.
uszczelka pod pokrywa była winna. kupiłem nowa i ona z porównanie z starą była bardziej grubsza i elastyczna, stara była twarda i mocno juz spłaszczona i to na uszczelce puszczało. wymiana uszczelki pomogła.
Wtryski do sprawdzenia. Dawki, wydatek itp szczególnie pod obciążeniem, jak auto leci 90-100 z ładunkiem na pace. Jeżeli będą się rozjeżdżać albo wręcz lały (któryś z nich) będzie podnosił temperaturę spalania w cylindrze i przepalał uszczelki. Oczywiscie tak prozaiczną przyczynę jak sprawny termostat, brak wycieków płynu chłodniczego, itp wykluczam...
to obstawiam uszczelkę 100%
5Nm 30Nm 300 stopni
Jeżeli chodzi o mnie to mam schemat i widzę jak jest namieszane z tymi znakami ale nie jest to aż tak dramatyzujące
jakiego kleju/silikonu używa się do tego? klej do szyb Czy są jakieś sprawdzone metody usunięcia starej uszczelki nożykiem
W tym miejscu to tylko z simeringow walkow rozrzadu pokrywa zaworow lub co gorsza uszczelka pod glowica puszcza.
Tak jest taka opcja w interfejsie diagnostycznym odpowietrzanie pompy ale często też jest uszkodzona 1 z 2 uszczelek w pompie hamulcowej ok fajnie pozdrawiam
Niestety samej uszczelki nie można dostać, czy na pastę dirko HT mogę to zrobić?
Płyn nie ma innej drogi,uszkodzona uszczelka lub pęknięta głowica. 2 świece mokre?płyn czy ropa?
Witam Potrzebuję zdemontować czujnik z boku na rampie .W jaki sposób on jest uszczelniony ?Po demontażu i przepłukaniu listwy jestem w stanie go zamontować bez wymiany jakiejś uszczelki ?
Ja widzę takie możliwości: 1. Uszkodzenie agregatu ABS polegające na nieszczelności elektrozaworów, ciśnienie z obwodów cofa się do akumulatora ciśnienia. Na postoju pedał będzie twardy, ale po odpaleniu serwo powoduje znaczące zwiększenie ciśnienia w układzie i ten wewnętrzny przeciek jest bardziej zauważalny. Jeśli problem występuje we wszystkich...
Dodam ze uszczelki są dobre na rurkach, nic tam nigdzie nie lało
(at)Ttomek Wieziesz graty do szlifierza i jego brocha, obbierasz kpl. złożony blok i wszystko. Moment głowicy masz na opakowaniu nowej uszczelki,śruby też oczywiście nowe.
https://obrazki.elektroda.pl/5865480100_... Mam problem z rozebraniem tego lusterka w celu wymiany czujnika temperatury .Próbowałem wyjąć dolne lustro ale boję się coś urwać ,podobnie górne jakaś uszczelka od środka spada a lustro nie wychodzi.
po roku zabawy i dociekan - w koncu szczesliwy final. Za przeciekanie plynu do oleju odpowiadala zuzyta pompa olejowa. Byc moze jeszcze chlodniczka oleju , w ktora wkrecany jest filtr oleju - ale tutaj jasnych wskazan nie ma. Pompa byla rozwalona , puszczala lozyskiem. Czyli warto wymieniac co jakis czas. Faktycznie dostep po zdjeciu kola jest spoko,...
ja tak miałem ale w innym aucie jak mi uszczelka pod głowicą poszła to też na biało kopcił, sprawdź czy ci płyn z chłodnicy nie znika
Mam identycznego Mastera 3,0 136KM. Teoria y uszczelka pod glowica jest prawdziwa i bardzo realistyczna poniewaz u mnie tez podejzewali korek, ale to nie byl on. Byla uszczelka pod glowica. identyczne obiawy. cieszyc sie ze ustapily po wymianie korka
Renault Master 2011r 2.3 dci 125km Witam wszystkich. Miałem dokładnie taki sam przypadek jak opisany powyżej. Pierwszą oznaką usterki było dziwne dzwonienie w silniku, właśnie w okolicy chłodnicy spalin. Mechanicy rozkładali ręcę nie mogąc ustalić przyczyny dziwnego dźwięku. W efekcie okazało się, że w/w dźwięk to była luźna przepustnica, a luźna dlatego,...
Może da radę dorobić odpowiednią grubą uszczelkę pod obudowę uszczelniacza i wtedy będzie w innym miejscu uszczelniacz.
i bylo tak ze jeden przewod byl goracy te przewody co dochodza do centralki byly gorace ale jeden byl caly czas zimny jeden mechanior podejrzewal ze moze uszczelka pod glowica (ale auto ma moc nie kopci i nie ma bledow) po chwili ten drugi waz tez sie zrobil goracy i Ten zimny to pewnie dolny z chłodnicy - zimny płyn z chłodnicy płynął do silnika żeby...
Na rurze plastikowej jest czujnik ciśnienia w masterach bez przepływomierza. W tej wersji go tam nie ma. Dlatego pytam czy w tej wersji jest ten czujnik (może być gdzieś schowany).Ta ta turbina jest sterowana CIŚNIENIEM bezpośrednio z kolektora. Nie ma żadnego elektrozaworu. Wszystko z zewnątrz wygląda na szczelne. Zastanawiam się czy nie wydmuchało...
Kolego to nie maluch jak tego nie robiłeś to możesz narobić sobie problemów każda ingerencja w rozrząd (również ze ściagnięciem głowicy) wiąże się z ponownym ustawieniem rozrządu zapłonu itd nie polecam osobą które tego nie robiły ale w każdym razie powodzenia na błędach człowiek najlepiej się uczy. A odnośnie sedna sprawy albo uszczelka pod głowicą,...
Rozrząd sprawdzony? Kolektor ssący/pokrywa szczelny? Uszczelki pokrywy zaworów/kolektora nie uszkodzone? Wałki rozrządu niewytarte? Nikomu chyba nie chciało się sprawdzać mechaniki, bo to za dużo rozbierania.
Silnik dymił, nie rowno pracował, duże spalanie przejechałem około 300km i okazało się że uszczelka pod glowica A dokładnie między 1,-2cylindrem aż do tego stopnia że głowice ruszyło . 2-3mm w tym miejscu ja wypaliło. Kupiłem druga głowice za 900zł po remoncie i teraz śmiga
Witam, chciałbym sam spróbować wymienić uszczelkę pod pokrywą zaworów ale nigdzie nie mogę znaleźć instrukcji w jakiej kolejności przykręcać śruby oraz z jakim momentem. Czy ktoś ma może rozpiskę do Mastera 2 silnik 2.5 dCi 120km o symbolu G9U. Pozdrawiam
Witam, no wiec tak. Dostalem sie dzis do turbiny. Wyglada ok. Ladnie leciutko sie obraca, wirnik wyglada ok. Troche oleju dmucha do silnika ale auto ma juz duzo najechane, wiec nic dziwnego. Tak wiec, to nie turbina. Lekko okopcony byl kolektor przy jednym z wylotow ale pryskalem tam woda podczas pracy i nie widze, zeby cos tam dmuchalo, wiec nawet...
Witam, Jeśli temat jest w złym dziale, proszę o przeniesienie. Auto, Renault Master 2.3 dci 165km. W czasie jazdy auto nagle traciło moc i odmą wyrzuciło olej. Po sprawdzeniu ciśnienia okazało się, że wypaliła się dziura w tłoku oraz lały dwa wtryskiwacze. Po remoncie silnika tj. założenie nowego tłoka, nowych panewek korbowych, nowych pierścieni, uszczelki...
Dzień dobry Master II 2.5 80 kw W samochodzie ubywało płynu chłodniczego i kopcił, nieszczelność wykluczono bo po umyciu silnika robieniu ciśnienie nigdzie nic sie nie pokazywało - 100% Korek Z Oleju czysty Dodatkowo jak wspomniałem samochód kopcił. W układzie nie robiło sie ciśnienie A w samochodzie nie EGR- chyba od nowości- głowica jest zaślepiona...
Witam. Mam problem z moim masterkiem, zostały wymienione pierścienie uszczelka pod głowicą rozrząd i sprzegło, po wstawieniu silnika, nie odpala, miga czerwony check. Komputer wywala błąd DF643. Bardzo proszę o pomoc, ciśnienie na listwie jest, czujnik na listwie wymieniony, na plaku gada.
Czysta woda czy płyn? Jeśli sama uszczelka wymieniona to przyoszczędziłeś tak że znowu możesz tą głowicę ściągać i tym razem zgodnie ze sztuką to zrobić. Kolejne pytanie, jak silnik na takim "roztworze" pracował, to jak długo jeszcze będzie żył? Kolejne pytanie, płyn znika gdzieś? Czy jeszcze "siada" po odpowietrzeniu.
Jeśli nie widać wycieków a ubywa wody to może być wina uszczelki pod głowicą. Dodatkowo wysokie ciśnienie o tym świadczy że coś może być nie tak . Możesz sprawdzić przyrządem czy występuje CO2 w zbiorniku . A jka z paleniem rano i jaki dymek leci z wydechu ?
Witam. Czy w tym aucie da się wymienić turbo bez zdejmowania głowicy? Jest tak głęboko schowane, że nie ma nijak dojścia. W samochodzie znika olej, około 1l/1000km, uszczelka pod głowicą wymieniona, gumki na zaworach wymienione, brak wycieków na zewnątrz, płyn chłodniczy czysty. Moim zdaniem są już tylko dwie możliwości, przez pierścienie lub przez...
Witam, mam ten sam problem co fabi80 tylko że ja zdejmowałem pokrywe do wymiany uszczelki pod nią. po wszystkim samochód stracił pełną moc, słabnie pod każdą górkę, zrobione wtryski i turbo na darmo bo żadnych zmian, sprawdzony zawór na szynie pełna diagnostyka wraz ze sprawdzeniem oprogramowania, brak błędów. dodam ze jezdze tym autem juz rok 25tys...
Witam wszystkich! Więc tak, zaczęło się około miesiąca temu, brakło mi płynu, zapaliła się kontrolka stop i skoczyła temp. na wskaźniku, stanąłem na poboczu i zobaczyłem że zero płynu w pojemniczku wyrównawczym, odczekałem około 30 min i dolałem zwykłej wody bo nie miałem na podorędziu płynu. Po przyjechaniu do domu zrobiłem ok 10 km, zakupiłem płyn...
Sprecyzuje dokładniej. Auto odpala bez najmniejszego problemu, nie kopci, nie dusi się. Pierwsza diagnoza to problem z czujnikiem walka rozrządu (oczywiście wymiieniony na nowy bosch) następny wymieniony czujnik położenia wału. Turbosprezarka zregenerowana, wraz z nowa gruszką, wtryski wstawione regenerowane, elektryka sprawdzona, swiece nowe, sprawdzane...
Wysłany: Śro 15 Paź 2014, 13:53 Temat postu: Duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym Witam, mam problem z dużym ciśnieniem w zbiorniczku wyrównawczym, jestem już po planowaniu i regeneracji głowicy, jak również wymianie uszczelki, śruby zostały kupione nowe do przykręcenia głowicy, wymieniłem również termostat, wszystkie przewody zostały przedmuchane,...
Problemy z brakiem mocy w dolnym zakresie obrotów w Renault Master 2.3 turbo mogą być związane z kilkoma czynnikami. Błędy DTC 226322 (zbyt niskie ciśnienie doładowania) i DTC 11301C (obwód czujnika składu mieszanki) wskazują na kilka potencjalnych problemów. 1. Mimo że nie masz zmiennej geometrii, turbosprężarka może być uszkodzona lub zanieczyszczona....
Czujników pod obudową termostatu mam 2. lewy biały od świecy płomiewej a prawy brązowy pewnie od temp. Napięcie na nim jest prawidłowe 12v. Zastanawia mnie obudowa termostatu. Mam na 2 śruby, dostałem w sklepie Vernet th3309.79j lot 14a razem z uszczelką ale na 3 śruby. hmmm ps Licznik jest elektroniczny oprócz zliczania przebiegu jak i chwilowych km....
Witam Wszystkich.Chciałem opisać Wam mój problem z którym się borykam od końca października.Zauważyłem wtedy,że ze zbiorniczka wyrzuca mi płyn nawet po otwarciu korka pienił się.Więc musiałem warunkowo do domu zjechać, odkręciłem korek od tego zbiorniczka i na dystans 700 km dolałem w ratach ok pół bańki 5 l wody po drodze nie było żadnego zagotowania.Auto...
Witam serdecznie zainteresowanych. Szukałem intensywnie po forum, ale nie znalazłem nic co byłoby odpowiedzią na trapiące mnie okoliczności. Pacjent, to Nissan Interstar (Renault Master) 2009r. Silnik G9U632 2.5DCI 146km. Od jakiegoś czasu wpierw tracił moc przy większym obciążeniu, ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wracało do normy. Potem już cały...
Byla urwana jedna sruba wiec ja rozwiercilem ,a bod wtrysk dalem miedziana uszczelke .Auto ciezko pali i po paru minutach jazdy wszystko jest ok
Mam ten sam silnik i samochod i walcze z tym juz od dlugiego czasu, wymienialem uszczelke pod glowica i planowalem glowice, osuszalem uklad, wymienialem termostaty i dalej to samo. na dzien dzisiejszy odpowieczam uklad co 2 dzien i mam narazie spokoj z tym
Mój master tez nie łapał temperatury dpiero po dłuzszej jezdzie, Zdarzyło sie ze musiałem zrobic uszczelke pod głowica, głowica oczywiszcie do planowania i sprawdzenia szczelnosci , Po tej wymianie talala , jakby moze jakies kanały w głowicy były przypchane
Mam problem z moim Masterem 3 dci 140 km. Chodzi o to, że gdy jadę np. do góry św. Anny, lub gdzieś w Dani (bo są tam takie długie podjazdy), to temperatura skacze do góry. Silnik ma podniesiona moc (podniosłem w profesjonalnym zakładzie na 170KM). Każdy mechanik mówi, że trzeba ściągnąć głowicę, bo jest uszkodzona uszczelka lub pęknięta głowica. Ja...
uszczelka master renault uszczelka master renault uszczelka
antena zewnętrzna bluetooth głośne wirowanie pralki regulator napięcia przewody honda
zasilanie świetlówki saeco kulka
Komunikat "brak wody" w pralce Ariston na minutę przed końcem cyklu Opis pinów procesora: funkcje i konfiguracje