Zawór EGR aktywny, oprogramowanie sterujące oryginalne.
Chłodnica EGR https://allegro.pl/oferta/wymiennik-ciep...
Do otwarcia zaworu potrzebne jest 12V, więc jeśli podane jest 8,25V to w życiu go nie otworzy Witam serdecznie. Jesteś pewny co do sterowania napięciem 12v? Clip mówi że zawór powinien być sterowany napięciem 5v? Dziękuję Wg specyfikacji napięcie wynosi 12V jak choćby podane jest na stronach sklepów wraz z informacją w jakich pojazdach jest wykorzystywany....
Witam mam problem z masterem,ponieważ nie podaje paliwa pompa wtryskowa jest po regeneracji sprawdzona,wtryski dobre,wymieniono zawór regulacji ciśnienia.Problem prawdopodobnie tkwi w elektronice,ponieważ jak wyciągnąłem bezpiecznik 25A to zaczął podawać paliwo i przestał się świecić błąd STOP,ale zaczęło coś tykać w okolicy zaworu EGR i nadal nie odpala...
Sprawdź podciśnienie sterujące gruchą na turbinie, ew. sam zawór wastegate. odczytałeś błędy?
Cześć, chciałem zapytać bo nie zrobiłem sobie zdjęć jak robiłem demontaż w komorze silnika. Do czego jest ten wężyk, wspornik i taki zielony zamykany pierścień.
dzień dobry. Awaria typowa. Działa nawiew tylko na czwartym zakresie. Konieczna jest wymiana rezystora dmuchawy lub zastąpienie go wlutowanym drucikiem. Potrzebuję instrukcji najlepiej zdjęć bo opisy nic mi nie mówią. Przeszukałem już cały internet. Wszędzie są tylko opisy nic mi nie mówiące. Pomocy !!! Jak się do tego zabrać ? Gdzie to jest ??? Ktoś...
Czy ktoś wie może co się dzieje z moim płynem chłodniczym w renault master 3,0 2006, bo ma taka przypadłość: jest zalany do poziomu MAX po przejechaniu nie całego 1000km spada do połowy, a gdy otworzyłem korek żeby go uzupełnić zassał powietrze poziom wrócił z powrotem na maxa. Ma ktoś może jakąś teorie na ten temat?
Witam. Wytarty jest wał korbowy od strony rozrządu. Prawdopodobnie ktoś już wymieniał i zamontował corteco, widać że uszczelniacz jest dobry.Jest on z obudową i niema możliwości go wsunięcia bliżej lub dalej by ominąć rowek który się wytarł auto ma 240tyś km. Czy ktoś przerabiał podobny temat? Czy jest jakiś sposób by zrobić bez wyciągania wału i nie...
witam, mam mastera jak w temacie i mam od jakiegoś czasu mały problem z nim. a mianowicie ubywa mi wody z układu chłodzenia i po nagrzaniu się wytważa się duże ciśnienie w zbiorniku wyruwnawczym. sprawdziłem wycieki i nic nie zauważyłem. jak by ktos by mi mógł pomuc będe bardzo wdzięczny Dodano po 37 załącznik Dodano po 20 Dodano po 2 schemat do układu...
U mnie w masterze jest problem z tym że zamarza parownik. Zaczyna wzrastać temperatura nawiewu po wyłączeniu klimatyzacji na parę minut wraca do normy do kolejnego zamarznięcia. Nie wiem co może być przyczyną. Na parowniku nie ma czujnika szronienia itp. nie mam wiedzy czy w sprężarce jest jakiś zawór wydajnościowy. Nabijacz stwierdził że ilość czynnika...
Jak w temacie master podczas wkręcania około 3000obr/min wpada w tryb awaryjny. Wyrzuca wtedy błąd P0089Rail Presure... Sprawdziłem wtryski,regulator na pompie,czujnik na listwie i wszystko jest ok. Ciśnienie na wolnych obrotach 370bar. Pozostałe podzespoły silnika są ok. Co jeszcze mogłem przegapić? Na postoju można go skręcać ile wejdzie i nie ma...
Witajcie! Ktorys dzien juz mecze sie z usterka w masterze. Zanim zdecyduje sie na wieksze wydatki postanowilem zasiegnac waszej porady. Mianowicie: od kilku tygodni znika plyn ze zbiorcznika wyrowanwczego. Mniej wiecej litr na 700-1000km. Silnik byl wieloktrotnie ogladany - wyciekow nie widac. Mechanik umyl silnik i zorbilem 4 tys km i szukalismy wycieku...
Renault Master II 2002 rok 2,2 diesel. Przestały działać wycieraczki oraz spryskiwacz. Po przełączeniu manetki widać drobny ruch, jakby próbowały działać - ale po kilku cm zatrzymują się. Zanim zacznę grzebać z chęcią wysłucham sugestii czy to przekaźnik czy raczej silnik - a może jeszcze coś innego?
witam mam taki problem że po odpaleniu auta około 2 min zaczynają sie robić twarde węże po przejechaniu około 10km płyn wywala ze zbiorniczka zanika ciepłe ogrzewanie a jak delikatnie popuszczam korek od zbiorniczka wyrównawczego to pod dużym ciśnieniem wydobywa sie piana lub płyn pieniący korek wymieniłem zero ofektów czy to uszczelka?
Posiadam Mastera z 2007 roku z automatyczna skrzynia biegow.Problem polega na tym iz od dluzszego czasu mam z nia problem , gdyz raz dziala poprawnie a nastepnie sie zawiesza i brak reakcji.Auto wyslalem na serwis ,ktory zmienil vacum pompe , ale problem jest nadal.Nasila sie po opadach deszczu.Auto ma przejechane 130000km Moje poczynania z tym autem:...
Witam ,dość długo mi wisiały przewody od rezystorów chłodnicy. Teraz nie wiem który do którego rezystora zapiąć. Są dwa rezystory na chłodnicy do dwóch wentylatorów, czy one mają takie same wartości?
Witam. Kupiłem Renault Master 3 2011r. 2.3 Dci 125km Przebieg 260tyś Problem jest taki że w czasie jazdy na piątym i szóstym biegu skrzynia szumi. Na innych biegach nie ma takiego problemu. Wymieniłem już olej i dalej jest to samo. Nie wiem czy kupić inną skrzynie (3tyś zł) czy dać do remontu ?? A może trzeba coś w skrzyni tylko wymienić ?
Witam, kupiłem spracowanego Renault Mastera 2 (2001r). Chce go przywrócić do życia, ale jest problem. Sprzedawca powiedział, że łożysko w przedniej prawej piaście jest już dawno do wymiany i faktycznie tłukło ostro nawet przy 15km/h. Po zdjęciu piasty okazało się, że łożysko jest ok. Ustaliłem, że samo kręcenie prawym kołem powoduje, że silnik ze skrzynią...
Witam mam problem z Renault Master 2009 ,dotyczy on fabrycznego zamka centralnego.reaguje on na przycisk w kabinie oraz pilota ( słychać pracę przekaźnika,przy używaniu pilota reagują także kierunkowskazy) jednakże niesteruje on siłownikami ( są sprawne).poprawiłem luty przekaźników na plytce.czy dysponuje ktoś schematem wtyczek które wchodzą do sterownika?....
Nie działa spryskiwacz i wycieraczki.Który przekaznik jest od spryskiwacza.Proszę o pomoc
Witam, Składam silnik który dostałem w częściach 2.2 dCi 90km mianowicie przy kolektorze dolotowym został mi nie podłączony króciec widoczny na zdjęciu co tam ma być podpięte? Jak w tym silniku jest sterowanie turbiną? Podłączenie https://obrazki.elektroda.pl/2182060100_...
Witam tak jak w temacie jakie powinno być ciśnienie na rozruchu mam około 400 barów i nie odpala. Sprawdzane Clipem. Synchronizacja wałka rozrządu jest
Na 99% trzeba będzie wymienić zawór przelewowy na listwie paliwowej i po kłopocie. Tylko zawór a nie czujnik cisnienia , koszt takiego zaworu to ok. 400 zł . Mialem podobny problem i wymiana zaworu pomogła.
wilgoc w układzie albo uszkodzony zawor
Sprężarka była wymieniona bo była nieszczelna. Do tego osuszacz. Wlałem 150 ml do sprężarki i 50 do układu ze stacji. Czyli jeżeli nie płukałeś układu, a pewnie nie, to masz spokojnie o50% więcej oleju co jak najbardziej powoduje wysokie HP. To po pierwsze. Po drugie nie wykluczałbym jako winowajcy, osuszacza. Te ryżowe podróbki są nie pewne. Ale na...
Swiat jest mały autko stoi u mnie w warsztacie. Diagnoza komputerowa: 1.uszkodzony sterownik silnika/ecu - po skasowaniu wywala non stop w/w błąd. 2.czujnik wałka rozrządu sygnał za wysoki- załozony nowy oryginał nadal to samo (Do własciciela auta . Auto niestety nie odpalało normalnie. Musiał troszke pokrecic zanim odpalił bo brakowało synchronizacji...
Wygląda że problem jest z przepływomierzem albo EGR (brak powrotu spalin - zabite kanały ,chłodnica ,zablokowany zawór EGR ).
Witam Renault Master 3 2,3 dci , 101 km, 2010 rok. Problem - Po wyłączeniu silnika "brzęczy" "buczy" - 1 do 3 minut ZAWÓR PODCISNIENIA turbiny ! Zna ktoś ten problem ? Dzięki za odpowiedzi.
Cześć, Czy byłby ktoś uprzejmy i podpowiedział mi, w jaki sposób działa elektrozawór sterowania gruszką od wastegate w samochodzie Renault Master 3? Zawór wygląda dokładnie tak jak na zdjęciu. https://obrazki.elektroda.pl/3291834900_... Nie mam doświadczenia konkretnie z tym zaworkiem. Natomiast miałem już styczność z innymi i działały...
Ale kto powiedział że Cię nie słucham. Przecież poprosiłem po to o pomoc. Chłodniczka EGR wymieniona ponieważ była dziurawa ale zawór EGR też wymieniam. Czekam właśnie na paczkę. Jak tylko przyjdzie to zaraz montuję :).
Witam, Mam problem z klimatyzacją w Renault Master 2. Klima nabita, wymieniony zawór rozprężny, wiatrak załącza się lecz nie ma napięcia na sprężarce. Czego to może być wina? Wiązka? Sterownik silnika? Włącznik klimatyzacji? Może ktoś miał podobny problem.
rozwiązany temat? mam to samo ...? vivaro 2.5 jak daje gazu to odrazu wywala błąd i gaśnie na biegu jałowym jest ok pompa wtryskowa wymieniona, wtryski też, czujnik na listwie i zawór też, listwa zamieniona, czujnik na pompie zamieniony ... pomysły mi się skończyły ....
Ja miałem sterowanie na wolnych obrotach 1200 obr. do 1600, a po dodaniu gazu auto gasło. Pomogło zamontowanie 2 gr PLN pod zawór bezpieczeństwa ciśnienia. Auto już działa prawidłowo, a wymiana regulatora i czujnika ciśnienia nic nie dała, tylko te 2 gr, a na czujniki 600 zł wydałem. Dodano po 5 Ja miałem na wolnych obrotach 1200bar do 1600bar a po...
Witam mam taki sam problem powyżej 1500 do 2000 tys obrotów cos stuka master 165 km bi turbo jakieś sugestie od czego z acząć z góry dziękuję Wprowadzenie Stukanie w silniku Renault Master 165 KM z układem bi-turbo w zakresie obrotów 1500-2000 RPM może być objawem poważnej usterki, która wymaga natychmiastowej diagnostyki. W silnikach z turbosprężarkami,...
Ok jutro sprawdzę ten czujnik. O które dokładnie numery chodzi? Jako numer katalogowy tj. 16000372R, poprzednie miały taki sam numer katalogowy. Turbo słychać, że działa i zawór na turbinie również widać, że działa, odnośnie EGR jak go sprawdzić ? Ogólnie auto przed wypaleniem dziury chodziło elegancko, zbierało nie kopciło ani nic, tylko po prostu...
Cześć, Ja z takim krótkim pytaniem. Mam problem z renault masterem 3, 2.3dci 125km polegający na tym, że auto czasami, zwłaszcza po rozgrzaniu, podczas przyspieszania w okolicach 2tys obrotów potrafi lekko podszarpywać. Jak przekroczy 2tys idzie super. To samo podczas zwykłej jazdy, w okolicach 2tys obrotów potrafi czasem się przydławiać. Filtr DPF...
45psi to ok 3bar - za mało aby się włączyła. Dodam, że na wtyczce do kompresora po włączeniu AC dochodzi napięcie 1.05V. Cewka czy zawór regulacji sprężarki?
Problemy z brakiem mocy w dolnym zakresie obrotów w Renault Master 2.3 turbo mogą być związane z kilkoma czynnikami. Błędy DTC 226322 (zbyt niskie ciśnienie doładowania) i DTC 11301C (obwód czujnika składu mieszanki) wskazują na kilka potencjalnych problemów. 1. Mimo że nie masz zmiennej geometrii, turbosprężarka może być uszkodzona lub zanieczyszczona....
User64 ok żeby sprawdzić pompe wtryskowa trzeba odpiąć regulator ciśnienia paliwa i podpiąć kompeter diagnostyczny i kręcić rozrusznikiem wyskakuje mi 1500 bar i raczej więcej nie bedzie bo z tego co pamiętam to zawór bezpieczeństwa na listwie uruchamia sie kolo 1600 bar
Zawór w Listwie CR
Moim zdaniem to zawór EGR. Robiłem już takiego jednego, jak się odpaliło dymił i ie wchodził na obroty.Wsadziłem na noc w rozpuszczalnik i jest git.
Witam, Temat szeroki i znany większości, ale go muszę wznowić, bo skończyły mi się pomysły. Pacjent to Renault Master 2.5 dCi rok 2004, nie odpala, kod błędu P1808. Zaczęło się od tego, że pasek rozrządu dokonał żywota. Amen. Zrobił to bez uprzedzenia i po cichu. Silnik został wyjęty na warsztat. Zdemontowany, gdyż zapadła decyzja o zrobieniu gruntownej...
Okazało się, że u mnie też był zepsuty ten zawór (redukcyjny Bosch 1110010017). Wymiana tego zaworu załatwia wszystkie problemy związane z rozruchem i gasnięciem silnika. Więc jeśli ktoś ma podobny problem z autem, to warto przyjrzeć się temu zaworowi, zanim kontrola wtryskiwaczy, pompy wysokiego ciśnienia czy czegokolwiek.
Dzień dobry Mam problem z Renault Master 4 2.3dci 2020 r. Na desce rozdzielczej pojawia się komunikat "SPRAWDŹ UKŁAD WYDECHOWY", zapala się kluczyk i Check. W sterowniku błędy 0400FS ( lub P0401) i 102494. Auto jeździ normalnie, po wykasowaniu błędów można przejechać 1000 km i nic nie wyskakuje. Po zgaszeniu auta i ponownym uruchomieniu oraz przejechaniu...
Czujnik,wiązka ,ECU. Dodano po 3 A nie wiem czy wiesz, ale czasami wystarczy przełożyć sam sterownik bez rozpinania hydrauliki. To też zależy czy pał zawór czy no mosfet czy inne cusik. Dodano po 2 A co może być przez czujnik abs taki błąd? Błąd elektrozaworu przez czujnik? NIE
Coś jest z turbodoładowaniem nie tak, w tej wersji jak pisałeś nie ma elektrycznego czujnika ciśnienia doładowania. To gdzieś po drodze nie otwiera się właściwy zawór powodujący wzrost ciśnienia w obwodzie turbo, ale gdzie to nie wiem, nie spotkałem się z taką konstrukcją. Spotykałem jedynie z czujnikiem ciśnienia doładowania na kolektorze dolotowym...
Zawór kodowy wywalony,i master pojechał,a swoją drogą to straszna dłubanina przy tym zaworze,może ktoś ma jakiś szybki patent na to gówn..?
Temat opisałem na innym forum, jednak nikt, póki co, nie pomógł mi tam. Temat dotyczy Renault Master 2.5 dCi 150 z 2007r. Silnik to prawdopodobnie G9U 632. Samochód jest w trybie serwisowym. Z racji na błędy, które podałem w temacie, a raczej na ten pierwszy, został wyczyszczony zawór EGR, przepustnica i cały układ dolotowy (kiedy samochód został zakupiony,...
Witam, mam ten sam problem co fabi80 tylko że ja zdejmowałem pokrywe do wymiany uszczelki pod nią. po wszystkim samochód stracił pełną moc, słabnie pod każdą górkę, zrobione wtryski i turbo na darmo bo żadnych zmian, sprawdzony zawór na szynie pełna diagnostyka wraz ze sprawdzeniem oprogramowania, brak błędów. dodam ze jezdze tym autem juz rok 25tys...
Witam ponownie po długim czasie. Problem tym razem z Masterem 3 2.3 dCi 170 KM Bi-Turbo. A mianowicie, co go trapi, to zanikające ciśnienie doładowania. Pierwsze 2-3 biegi jeszcze w miarę ok, ciśnienie rzeczywiste z wymaganym w miarę się pokrywa, a największy problem zaczyna się na wyższych biegach. Gdy wcisnę pedał w podłogę, ciśnienie skacze na 2,2-2,3...
Może zawór regulacji ciśnienia??
Witam! Mam pacjenta, Renault Master 2013 2.3 125 przebieg 250 000 - u mnie od paru lat. Auto jeździ ogólnie pięknie, dobra ekonomia (spalanie koło 8 litrów) itp. - ale nie potrafi płynnie przejść z trybu małego obciążenia silnika (np. jazda z górki, albo z wiatrem) do przyspieszenia, widzę przez interfejs diagnostyczny, na żywo, że ciśnienie turbo jest...
To bezpiecznik F1-20A na schemacie, zasilanie po zapłonie wszystkich obwodów sterowania silnika . Gdzieś wiązka na silniku ci się przetarła i zwiera do masy, zasilanie to leci pomarańczowym kablem. Schemat masz załączony, pozostaje szukać po kablu. Na tym kablu wisi zasilanie przepływki, zawór podciśnienia egr, zawór sterujący turbo, czujnik wału, czujnik...
Zwykle to Regulator ciśnienia paliwa Lub Pompa wtryskowa Sprawdź wióry metalowe w filtrze i zawór na rampie https://obrazki.elektroda.pl/1508787700_...
Podczas jazdy z podpiętym interfejsem sprawdźcie jaka wartość jest doładowania jak pracuje zawór egr. Wydaje mi się że wasz problem leży w wadliwie działającym egr lub w turbinie. Bo jeśli mieszanka będzie miała za mało powietrza będą błędy prawidłowych parametrów odczytanych przez sondy.
Dzięki za info sprawdzę ten zawór , a przelewy były sprawdzane. Dodano po 2 Kolego czy możemy się skontaktować ?
To może być wina oleju (ciśnienia).Trzeba przebadać czy czasem na zimnym oleju nie dochodzi do sytuacji w której popychacze zaworów nie dostają zbyt wysokiego ciśnienia co powoduje ich uchylanie. Nie wiem jak jest zbudowany zawór nadmiarowy i czy czasem nie jest sterowany w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Jeśli dochodzi do jego zacięcia w pozycji...
Witam wszystkich. Posiadam renault master 3.0 DCI 136km 2006r. Auto nie chce odpalić na rozrusznik, mogę kręcić godzinę i nie chce załapać. Na lince odpali od razu po 1m na zimnym silniku. Po odpaleniu go na lince i pochodzeniu ok 5min auto odpala już na rozruszniku z pierwszego strzała. Sprawdzałem przelewy i są ok,filtr paliwa tez wymieniony, siewce...
Jaki typ sprężarki? Sprzęgło czy zawór sterujący?
Założenie autora było takie że jest prawdopodobnie problem z zasilaniem . To napisze jeszcze raz. Sprawdzić czy maf dosraje zasilanie,albo czy zawór na pompie dostaje zasilanie. Oba powinny być po głównym przekaźniku ,a wiec jak go sterownik włączył to i żyje. Inna opcje to np sprawdzenie linii 5 v. Przecie jak jest gruszka to i nie ma pompy. Trzeba...
To samo co renault mascott - do wymiany zawór ograniczający ciśnienie na listwie - często wraz z czujnikiem ciśnienia. Początkowo problemy z mocą przy większym obciążeniu (wzrost prędkości to również wzrost oporu powietrza, a wraz z tym obciążenia dla silnika), później pod ładunkiem, a na końcu auto nie odpala na rozruchu... Pozdrawiam i piszcie czy...
Pytanie. Odstawilem samochód do mechanika. Twierdzi że zawór egr odmówił posłuszeństwa- wymienił go koszt 500zl sam zawór plu robocizna. Dalej to samo. Zabrudzone katalizatory. Koszt czyszczenia 300zl za sztukę x2 szt koszt 600zl plus robota. Czy jest realne żeby zawór egr i katu padły razem???
zwiększenie wielkości recyrkulacji spalin po co więc Wymieniłem zawór na listwie CR Czyść EGR
Zawór jest ok!
silnik odpala i można powiedzieć,że klepie Dodano po 2 co to za zawór i za co odpowiada?
Witam.Mój samochodzik podczas jak dodaję gazu na 3,4,5 biegu odcina zapłon nie jest to uzależnione ani od obrotów ani od prędkości.W serwisie podłączyli to pudło pod komputer i powiedzieli mi że to zawór egr.W miedzy czasie zrobiłem remont silnika i udało sie wyjąć ten zawór w całości co podobno graniczy z cudem.Wyczyścili go było tam podobno kupa piachu.Niestety...
zawór paliwa renault master renault master zawór odpala zawór master
zmiana natężenie mercedes kalkulator czyścić dystrybutor
basenu inwerterem basenu inwerterem
Yamaha Tyros 2 nie wykrywa twardego dysku - przyczyny i rozwiązania Denon DN-S1200 firmware v2.000 – aktualizacja, Hybrid MIDI Mode, instrukcja flashowania