Sprawdź podciśnienie sterujące gruchą na turbinie, ew. sam zawór wastegate. odczytałeś błędy?
Wygląda że problem jest z przepływomierzem albo EGR (brak powrotu spalin - zabite kanały ,chłodnica ,zablokowany zawór EGR ).
Witam, Mam problem z klimatyzacją w Renault Master 2. Klima nabita, wymieniony zawór rozprężny, wiatrak załącza się lecz nie ma napięcia na sprężarce. Czego to może być wina? Wiązka? Sterownik silnika? Włącznik klimatyzacji? Może ktoś miał podobny problem.
wilgoc w układzie albo uszkodzony zawor
Zawór w Listwie CR
http://www.turbo-tec.eu/pl/sterowanie-uk...
Może jakaś nieszczelność? Była sprawdzana czynnikiem z kontrastem? Najgorszy sposób na weryfikację szczelności układu... W masterze jaki kompresor? sprzęgło ? zawór sterujący wypełnieniem kompresora?
Może zawór regulacji ciśnienia??
Dziękuję za pomoc postaram się sprawdzić ten zawór.
Jaki typ sprężarki? Sprzęgło czy zawór sterujący?
Witam Panowie. . Posiadam Renault Master III 2015 Gdy włączę klimatyzacje to LP spada do ok 2 bar, rośnie do ok 5 Natomiast HP podobnie do 5-6 i tak trzyma cały czas klima po napełnieniu czynikiem dmuchała zimnym może około 1 min a reszte przestała co moze być przyczyną ZAWÓR ROZPRĘŻNY???
45psi to ok 3bar - za mało aby się włączyła. Dodam, że na wtyczce do kompresora po włączeniu AC dochodzi napięcie 1.05V. Cewka czy zawór regulacji sprężarki?
Na 99% trzeba będzie wymienić zawór przelewowy na listwie paliwowej i po kłopocie. Tylko zawór a nie czujnik cisnienia , koszt takiego zaworu to ok. 400 zł . Mialem podobny problem i wymiana zaworu pomogła.
Wtryski lały .... odpowiedź prosta - Głowica sprawdź sobie vakumpompą o ile taką masz :-) ile zaciąga na wydechach i na ssących. Dam sobie rękę uciąć że jak tłok poleciał to i dogrzało gniazda i zawory.. grać mogą również dźwigienki
Zawór na pompie sprawdzony ?
Zawór jest ok!
Niestety zawory do wymiany
...listwa paliwowa - wszystko zregenerowane Co robiłeś z listwą? Do sprawdzenia regulator ciśnienia na pomnie i zawór na listwie.
Zawór kodowy wywalony,i master pojechał,a swoją drogą to straszna dłubanina przy tym zaworze,może ktoś ma jakiś szybki patent na to gówn..?
silnik odpala i można powiedzieć,że klepie Dodano po 2 co to za zawór i za co odpowiada?
User64 ok żeby sprawdzić pompe wtryskowa trzeba odpiąć regulator ciśnienia paliwa i podpiąć kompeter diagnostyczny i kręcić rozrusznikiem wyskakuje mi 1500 bar i raczej więcej nie bedzie bo z tego co pamiętam to zawór bezpieczeństwa na listwie uruchamia sie kolo 1600 bar
kolego kamil succojad , zawór regulacyjny na pompie podmień.
Moim zdaniem to zawór EGR. Robiłem już takiego jednego, jak się odpaliło dymił i ie wchodził na obroty.Wsadziłem na noc w rozpuszczalnik i jest git.
Bo może dobrze mierzył a faktycznie przepływ powietrza jest ograniczony. Jak po odpięciu przepływomierza podkopca na czarno to coś powoduje że fizycznie jest ograniczony. Powodów może być kilka zapchany dolot bądź wydech. Tak samo niezamykający się EGR pcha spaliny zamiast świeżego powietrza. Zdarza się krzywki na wałku są zjedzone i zawory nie otwierają...
rozwiązany temat? mam to samo ...? vivaro 2.5 jak daje gazu to odrazu wywala błąd i gaśnie na biegu jałowym jest ok pompa wtryskowa wymieniona, wtryski też, czujnik na listwie i zawór też, listwa zamieniona, czujnik na pompie zamieniony ... pomysły mi się skończyły ....
Witam serdecznie. Jesteś pewny co do sterowania napięciem 12v? Clip mówi że zawór powinien być sterowany napięciem 5v? Dziękuję
Filtr paliwa kiedy wymieniany ? Zawór regulacyjny na pomie CR do wykrecenia o czyszczenia.
a nie zaczoł ci więcej palić miałem podobny problem tylko ja wymieniłem wtryski oraz zawór egr potem latał normalnie
Przy takim pęknięciu stawiał bym kolizję , więc może być poważniejszy problem W przypadku pęknięcia wałka dźwigienek czy uszkodzeniu gwintu śrubek go mocujących, wałek się "podniesie" i zawory będą cały czas zamknięte. Często jest tak w tym silniku (G9U), że jak się zerwie pasek rozrządu i tłoki stukną w zawory to albo pękają śrubki (M6) trzymające...
zwiększenie wielkości recyrkulacji spalin po co więc Wymieniłem zawór na listwie CR Czyść EGR
Witam. Mam spory problem z Renault Master 2.5 dci 120km 2007rok. Auto po zapaleniu wchodzi normalnie w obroty. po rozgrzaniu max obroty 3.600 i brak przyspieszenia. Zaświeca się kontrolka z piorunkiem i od świec zarowych. Błąd ciśnienia paliwa. Wymieniony zawór scv, czujnik zapłonu, wyeliminowane zapowietrzanie sie, czujnik wałka rozrządu oraz na listwie...
Pytanie. Odstawilem samochód do mechanika. Twierdzi że zawór egr odmówił posłuszeństwa- wymienił go koszt 500zl sam zawór plu robocizna. Dalej to samo. Zabrudzone katalizatory. Koszt czyszczenia 300zl za sztukę x2 szt koszt 600zl plus robota. Czy jest realne żeby zawór egr i katu padły razem???
Maciek master- nie podałeś rocznika ,rozszczelniłeś wydech przed katalizatorem ?(jeżeli jest zastosowany?) szymekk -sprawdź wtryski i zawór regulacji ciśnienia,układ oczywiście szczelny ,a filtr paliwa świeży?
Zwykle to Regulator ciśnienia paliwa Lub Pompa wtryskowa Sprawdź wióry metalowe w filtrze i zawór na rampie https://obrazki.elektroda.pl/1508787700_...
Powodem braku mocy był zawór EGR. Głośna praca silnika spowodowana była urwaną przeciwwagą w silniku.
Witam, sprawdziłbym zawór EGR - możliwe, że się przycina w danej pozycji i daje to taki efekt pracy silnika. Pozdrawiam
Witam wszystkich. Posiadam renault master 3.0 DCI 136km 2006r. Auto nie chce odpalić na rozrusznik, mogę kręcić godzinę i nie chce załapać. Na lince odpali od razu po 1m na zimnym silniku. Po odpaleniu go na lince i pochodzeniu ok 5min auto odpala już na rozruszniku z pierwszego strzała. Sprawdzałem przelewy i są ok,filtr paliwa tez wymieniony, siewce...
Są błędy których nie można skasować, ale z tego co pamiętam nic nie było konkretnego. Jutro wrzucę. Dziękuje za sugestie. Ponowię prośbę o schemat instalacji do i z modułu BCM jeżeli ktoś posiada. Dziwne, bo auto jak kupowałem paliło, a jak zjechało z lawety i podłączyłem aku to zero reakcji. Dodam, że auto ma uszkodzony zawór, ale nie zerwany. Lecz...
Witam. Renault Master 2006 2.5 dci 120km. Mam pytanie odnośnie wartości podstawowych zaworu egr. Jaki procent otwarcia powinien być. Posiadam DDT 2000 i trzeba ręcznie wprowadzić dane. Auto wywala błąd df647 a zawór w samochodzie jest nowy. Jeśli ktoś jest skłonny udzielić informacji będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam.
Dzięki za info sprawdzę ten zawór , a przelewy były sprawdzane. Dodano po 2 Kolego czy możemy się skontaktować ?
I to jedz do mechanika jak najszybciej bo możliwe że rozłazi ci się rozrząd i stuka tłok w zawór. Całkiem możliwe też że ktoś skręcał rozrząd bez blokad i jeśli to jest problemem to będzie płacz i pusta kieszeń ...
niestety nie ale jak będzie trzeba zaraz skombinuje, ustawiłem na 1 cylindrze GMP zawory na wachaniu i nie wiem jak pompe wsadzić
W serwis Bosch wymienili zawór upustowy na listwie bo upuszczał za wczesno. Może tam jest pies pogrzebany. Wcześniej gasł bo problem był w za małym ciśnieniu.
Clip domaga się ,,wzbudzacza" zaworów którego nie posiadam. Jak klikam dalej widzi tylko kolo pierwsze czyli lewy przód, ale kod tego zaworu to 00000000 natomiast kolejnych nie wykrywa. Próbowałem też tej procedury u wulkanizatora z sprzętem do TPMSu i Cip dalej tak samo się zachował. Wulkanizator na moje pytanie o wzbudzenie powiedział że one wszystkie...
Jesli chodzi o master 3dci zapali i zgasnie to mialem tą samą usterkę.Przyczyną był popsuty przepływomierz powietrza koszt w serwisie 1100 zł.Sprawdz na komputerze czy masz dobry zawór EGR mój był terz uszkodzony.To on mógł popsuć przepływomierz powietrza.
Coś jest z turbodoładowaniem nie tak, w tej wersji jak pisałeś nie ma elektrycznego czujnika ciśnienia doładowania. To gdzieś po drodze nie otwiera się właściwy zawór powodujący wzrost ciśnienia w obwodzie turbo, ale gdzie to nie wiem, nie spotkałem się z taką konstrukcją. Spotykałem jedynie z czujnikiem ciśnienia doładowania na kolektorze dolotowym...
Okazało się, że u mnie też był zepsuty ten zawór (redukcyjny Bosch 1110010017). Wymiana tego zaworu załatwia wszystkie problemy związane z rozruchem i gasnięciem silnika. Więc jeśli ktoś ma podobny problem z autem, to warto przyjrzeć się temu zaworowi, zanim kontrola wtryskiwaczy, pompy wysokiego ciśnienia czy czegokolwiek.
Witam, Posiadam Renaulta Mastera 2,5 DCI 2007rok,przebieg 600tyś.plandeka, problem jak w temacie chodzi o to ze autko zimne idzie normalnie po przejechaniu 40 km wyskakuje [b]Świece żarowe, Serv. i tryb awaryjny. po podbieciu do kompa pokazuje czujnik cisnienia paliwa wymieniony na nowy czujnik cisnienia wtryski regulator cisnienia na pompie zawór mechaniczny...
Na listwie CR mam tylko czujnik ciśnienia paliwa i nic więcej, A ten zawór o którym wspominasz jest przy pompie CR. Był on wymieniony na nowy jak wyżej pisałem. Tj Renault Master 3L HDI na CR
Dzień dobry Mam problem z Renault Master 4 2.3dci 2020 r. Na desce rozdzielczej pojawia się komunikat "SPRAWDŹ UKŁAD WYDECHOWY", zapala się kluczyk i Check. W sterowniku błędy 0400FS ( lub P0401) i 102494. Auto jeździ normalnie, po wykasowaniu błędów można przejechać 1000 km i nic nie wyskakuje. Po zgaszeniu auta i ponownym uruchomieniu oraz przejechaniu...
Czujnik,wiązka ,ECU. Dodano po 3 A nie wiem czy wiesz, ale czasami wystarczy przełożyć sam sterownik bez rozpinania hydrauliki. To też zależy czy pał zawór czy no mosfet czy inne cusik. Dodano po 2 A co może być przez czujnik abs taki błąd? Błąd elektrozaworu przez czujnik? NIE
W przepustnicy jest silniczek elektryczny Johnson Electronics 12V. Czy to silnik krokowy, nie jestem w stanie tego stwierdzić. Wolę nie rozbierać go na czynniki pierwsze. Też zastanawiałem się nad tą adaptacją. Tylko dziwi mnie, że wcześniej miałem błąd egr, przeczyściłem zawór, usunąłem błąd i po sprawie. Nie musiałem adaptować go. Może się mylę, ale...
Witam.Mój samochodzik podczas jak dodaję gazu na 3,4,5 biegu odcina zapłon nie jest to uzależnione ani od obrotów ani od prędkości.W serwisie podłączyli to pudło pod komputer i powiedzieli mi że to zawór egr.W miedzy czasie zrobiłem remont silnika i udało sie wyjąć ten zawór w całości co podobno graniczy z cudem.Wyczyścili go było tam podobno kupa piachu.Niestety...
Witam wszystkich, trafił do mnie Master 3 z 2011 2.3 dci 125km. Błędy czujnika położenia wałka rozrządu regolator ciśnienia paliwa, czujnik ciśnienia na listwie paliwowej, zawór regulacji ciśnienia doładowania przepływomierz powietrza . Rozrząd spr., czujniki podmienione, pompa cr druga wstepna pompa w zbiorniku nowa. Sterownik też drugi, i nic.
Witam! Mam pacjenta, Renault Master 2013 2.3 125 przebieg 250 000 - u mnie od paru lat. Auto jeździ ogólnie pięknie, dobra ekonomia (spalanie koło 8 litrów) itp. - ale nie potrafi płynnie przejść z trybu małego obciążenia silnika (np. jazda z górki, albo z wiatrem) do przyspieszenia, widzę przez interfejs diagnostyczny, na żywo, że ciśnienie turbo jest...
Dzień Dobry Problem z odpowietrzeniem hamulcy w Masterze III RWD Znajomy jeździł 6 lat bez sprawnego hamulca(jak się po naprawie okazało). Ostatni raz zlecił naprawę (wymiana tarcz klocków oraz zacisków na nowe ) nie pomogło. Hamulec po standardowym odpowietrzeniu twardy na postoju (silnik nie odpalony). Silnik odpalony naciskasz mocno hamulec jest...
Podczas jazdy z podpiętym interfejsem sprawdźcie jaka wartość jest doładowania jak pracuje zawór egr. Wydaje mi się że wasz problem leży w wadliwie działającym egr lub w turbinie. Bo jeśli mieszanka będzie miała za mało powietrza będą błędy prawidłowych parametrów odczytanych przez sondy.
Witam ponownie po długim czasie. Problem tym razem z Masterem 3 2.3 dCi 170 KM Bi-Turbo. A mianowicie, co go trapi, to zanikające ciśnienie doładowania. Pierwsze 2-3 biegi jeszcze w miarę ok, ciśnienie rzeczywiste z wymaganym w miarę się pokrywa, a największy problem zaczyna się na wyższych biegach. Gdy wcisnę pedał w podłogę, ciśnienie skacze na 2,2-2,3...
To bezpiecznik F1-20A na schemacie, zasilanie po zapłonie wszystkich obwodów sterowania silnika . Gdzieś wiązka na silniku ci się przetarła i zwiera do masy, zasilanie to leci pomarańczowym kablem. Schemat masz załączony, pozostaje szukać po kablu. Na tym kablu wisi zasilanie przepływki, zawór podciśnienia egr, zawór sterujący turbo, czujnik wału, czujnik...
Witam, mam pytanie. W wyżej wymienionym aucie został wyprogramowany w pamięci komputera zawór EGR. Czy prawdą jest fakt, że nie trzeba montować żadnych zaślepek EGR w tym modelu silnika ? Taką informację otrzymałem od osoby która go wyprogramowala. Z góry dziękuję za pomoc.
Wprawdzie mam doświadczenia z innego auta z listwą CR, ale u mnie przy tych samych objawach okazało się, że padł zawór nadmiarowy ciśnienia na końcu listwy - po prostu przepuszczał. Miałem go oddać do regeneracji, ale na razie jeżdżę na zaślepionym. Spróbuj iść tym tropem.
Miałem identyczne problemu panowie 3/4 sukcesu leży w sterowniku silnika gdy go otworzycie zobaczycie ze piny nie są wlutowane są zaginane rozwiązaniem jest oddać sterownik do elektronika żeby przerobił to i wszystkie polutował kolejna sprawa zawory od turbo sterowane są z minusa który wychodzi z sterownika silnika i na nim też występuje napięcie 12v...
Problemy z brakiem mocy w dolnym zakresie obrotów w Renault Master 2.3 turbo mogą być związane z kilkoma czynnikami. Błędy DTC 226322 (zbyt niskie ciśnienie doładowania) i DTC 11301C (obwód czujnika składu mieszanki) wskazują na kilka potencjalnych problemów. 1. Mimo że nie masz zmiennej geometrii, turbosprężarka może być uszkodzona lub zanieczyszczona....
Wtryski sprawdzone na przelew, są ok A zawór nadciśnieniowy w rampie ? A wyeliminowane problemy na zasilaniu paliwem poprzez podłączenie paliwa opadowo bezpośrednio do pompy HP ? Z plaka odpala Odpala czy pracuje tylko na plaku ?
Swiat jest mały autko stoi u mnie w warsztacie. Diagnoza komputerowa: 1.uszkodzony sterownik silnika/ecu - po skasowaniu wywala non stop w/w błąd. 2.czujnik wałka rozrządu sygnał za wysoki- załozony nowy oryginał nadal to samo (Do własciciela auta . Auto niestety nie odpalało normalnie. Musiał troszke pokrecic zanim odpalił bo brakowało synchronizacji...
już sobie poradziłem co prawda i tak dochodzą dziwne stuki z silnika ale jeden z mechaników mówił mi że to wtryski ja nie daje w to wiary gdyż jak pasek się zerwał to mogło pokrzywić któreś zawory. Silnik pracuje równo na wolnych więc na razie będzie jeździł. Dzięki za odpowiedź
Witam wszystkich potrzebuje pomocy fachowca chodzi o Mastera 3.0 dci 2004r. walczę z nim już pół roku problem jest taki że ciężko mu odpalić. Byłem już u trzech mechaników kasa idzie i dalej jest to samo. Wymienione było - pompka w zbiorniku,zawór ciśnienia,czujnik na listwie, próba przelewowa wtrysków i dalej jest tak samo? dziś jak zabierałem go z...
Założenie autora było takie że jest prawdopodobnie problem z zasilaniem . To napisze jeszcze raz. Sprawdzić czy maf dosraje zasilanie,albo czy zawór na pompie dostaje zasilanie. Oba powinny być po głównym przekaźniku ,a wiec jak go sterownik włączył to i żyje. Inna opcje to np sprawdzenie linii 5 v. Przecie jak jest gruszka to i nie ma pompy. Trzeba...
Witam, mam ten sam problem co fabi80 tylko że ja zdejmowałem pokrywe do wymiany uszczelki pod nią. po wszystkim samochód stracił pełną moc, słabnie pod każdą górkę, zrobione wtryski i turbo na darmo bo żadnych zmian, sprawdzony zawór na szynie pełna diagnostyka wraz ze sprawdzeniem oprogramowania, brak błędów. dodam ze jezdze tym autem juz rok 25tys...
Witam mam problem z masterem,ponieważ nie podaje paliwa pompa wtryskowa jest po regeneracji sprawdzona,wtryski dobre,wymieniono zawór regulacji ciśnienia.Problem prawdopodobnie tkwi w elektronice,ponieważ jak wyciągnąłem bezpiecznik 25A to zaczął podawać paliwo i przestał się świecić błąd STOP,ale zaczęło coś tykać w okolicy zaworu EGR i nadal nie odpala...
To może być wina oleju (ciśnienia).Trzeba przebadać czy czasem na zimnym oleju nie dochodzi do sytuacji w której popychacze zaworów nie dostają zbyt wysokiego ciśnienia co powoduje ich uchylanie. Nie wiem jak jest zbudowany zawór nadmiarowy i czy czasem nie jest sterowany w celu zmniejszenia zużycia paliwa. Jeśli dochodzi do jego zacięcia w pozycji...
Chyba musi gdzieś tam być zawór regulujący Oczywiście że jest...tam gdzie powinien być, na swoim miejscu.... Możliwe, że Autocom to za mało, potrzebny inny elektryk z innym sprzętem, aczkolwiek sadzę, że chciałeś tylko odczyt błędów to dostałeś i tyle...
Witam mam taki problem , Renault Master II 2,5 DCI odpala na wolnych obrotach ładnie chodzi - czasem ma problem z reakcja na gaz . Kiedy ruszam od razu zapalają się kontrollki STOP i check engine mruga i auto gaśnie. Wymieniono wszystkie możliwe czujniki i zawory , filtr paliwa .Komputer błędów nie znajduje . Nie mam już siły do niego co to może być...
Dzięki za szybką odpowiedz, spróbuję tego, z tym że zawór jest sterowany wyciągałem go i zmienia się tam napięcie na nim, słychać, że pracuje, nawet przy daniu 12 volt na niego, żeby był cały czas otwarty, ciśnienie na listwie się nie zmienia ( wpięty w instalacje był wtedy drugi elektrozawor , żeby czegoś nie spalić ). Ale spróbuję jutro tego komputera...
Dalej walka z tym masterem trwa. Wymieniłem całą wiązkę elektryczna stara była posniedziala i wielokrotnie lutowaną wyglądała tragicznie. Turbina po regeneracji zawór EGR zaślepiony nic cię pomaga. Wtryski wymienione na drugie używki nic nie pomaga. 4 różne mapy wgrane do sterownika nawet na oryginał 120KM i żadnej reakcji. Już brak mi pomysłów auto...
Zawór na listwie to banał ,wykręcasz i idealnie pod niego pasuje 2grosze jako mięka podkładka .Dokrecasz i zgłowy .Jest to zawór coś jakby bezpieczeństwa taki dodatek wrazie czego. Za takie podpowiedzi dałbym Ci bana! Pieniądze służa do tego aby nimi płacić a nie pchać do listwy wtryskowej.
Witam, mam problem z Masterem 2.5 150KM. Auto nie odpala.Tester odczytał błąd "zawór EGR w pozycji otwartej". Po wykasowaniu błędu, więcej się on nie pojawia. Z podpiętym przepływomierzem auto nie pali, po odpięciu przepływki i wciśnięciu pedału gazu auto po chwili zapala i jeździ. Czy ktoś już się spotkał z takim problemem? Proszę o pomoc.
Witam mam taki sam problem powyżej 1500 do 2000 tys obrotów cos stuka master 165 km bi turbo jakieś sugestie od czego z acząć z góry dziękuję Wprowadzenie Stukanie w silniku Renault Master 165 KM z układem bi-turbo w zakresie obrotów 1500-2000 RPM może być objawem poważnej usterki, która wymaga natychmiastowej diagnostyki. W silnikach z turbosprężarkami,...
Układy wtryskowe Cr BOSH korzystają z tzw. kodów IMA ( starsze wersje nie posiadają kodów IMA). W twoim samochodzie mogły być ( ale nie musiały) wtryskiwacze z kodami IMA ( zależne od typu układu wtryskowego). Jeśli są wtryskiwacze z kodami to sterownik wtrysku musi znać te kody i wiedzieć na którym cylindrze który kod. Teoretycznie podczas regeneracji...
Cześć, Mam problem z Masterem 2,5 DCI 115KM (84KW). Auto odpala na 1s i gaśnie, CLIP odczytuje błąd "zawór EGR w pozycji otwartej". Ciśnienie paliwa 300 bar obroty 800 na plaku, bez plaka gaśnie. Zawór EGR zaślepiony, opór czujnika wału 225 Ohm, czujnik Halla przy pompie paliwa sprawdzony (dioda mruga przy kreceniu rozrusznikiem), nowy regulator ciśnienia...
Sprawa rozwiązana. problemem był zawór przelewowy na listwie wtryskowej. wymieniłem całą listwę za 70 zł używaną kupiłem na allegro +20 przesyłka i 50 wymiana. No i 100zł za diagnozę zapłaciłem znachorowi w Ostrołęce na ul Pomian. a więc 240 zł i pali czy ciepły czy zimny do dziś. Mam nadzieję ze pomogłem. A namiar na diagnostę mogę podać jeśli ktoś...
Wolałbym żeby to był wtryskiwacz a może jest jakiś zawór ciśnieniowy, EGR, lub jakiś szczegół. Tak naprawdę to dopiero po trasie zajmę się nim a teraz muszę kończyć. Napewno opiszę co było lub jest grane. A jak na ten czas dziękuję za pomoc.
Hmm.... A można jeszcze obstawiać czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej? Zawór regulujący został wymieniony. Dodano po 4 Poza tym wydaje mi się, że gdyby to stało po winie rozrządu to chodziłby na 3 gary, a nie na 4. A auto chodzi na 4.
wyczyścić bez wyciągania Chyba że wyciągnie przed siebie ręce tak jak Zbyszek Nowak i rzeknie: EGIEERZE WYCZYŚĆ SIĘ! Uszkodzony siłownik - ok, czyli czujnik położenia w zaworze widzi zawór jako cały czas otwarty, wtrysk mówi mu "zamknij się", EGR tego nie robi bo uszkodzony jest, wtrysk myśli sobie "aha, EGR nie robi tego co ja chcę, no to zgłoszę...
Możliwe usterki to:1.Zawór EGR(zabrudzony,źle włożona wtyczka zwarcie we wtyczce ,auto będzie pracować przy zdjętej wtyczce)2.Zamocować akumulator i sprawdzić dodatni przewód(w plastykowej obudowie obok akumulatora-poluzowany)3.Czujnik położenia wału . Nie wiem jaki masz motor ale w mojej firmie jest master 2.5tdi i tam była podobna sytuacja, poszedł...
Koledzy jak w temacie master przyjechał na sznurku, spalony bezpiecznik 20A pod maską odpowiadający za funkcje silnika - zawór turbo,regulator ciśnienia paliwa, przepływomierz itp. Miga "check" z znakiem stop na czerwono, auto nie pali. Brak obrotów z czujnika wału itp. Po wymianie bezpiecznika kontrolka nie miga , obroty pod testerem już są ale auto...
Przepraszam pierwszy raz jestem na forum. Napisze jeszcze raz wszystko od początku . Mam Renault master 2.8 rok 1998 . Autko , raczej stacyjka co jakis czas zaczeła robić psikusy typu . Odpalamy nie można zgasić autka . Wiec moje podejrzenie elektroniczna część stacyjki , kupiłem ,przerzuciłem ok. Parę razy zrobiłem próbę i bylo w porządku , tak bynajmniej...
Przepływomierz na biegu jałowym oblicza sobie dawkę powietrza zasysanego. Zaślepienie powoduje wzrost przepływu co dla sterownika jest od razu informacją że EGR źle pracuje. Włącza tryb awaryjny i masz spadek mocy. Można zawór zaślepić i obrobić wsad sterownika, ale nie radze, najdalej za rok wchodzi przepis odnośnie przeglądów na których ma być analiza...
Z boku na listwie Cr masz wkręcony zawór,ja od tego elementu zaczynam robotę przy tych silnikach bo lubiły puszczać ciśnienie w powrót.Zaślep go dla testów podkładką miedzianą wielkości dwóch groszy i się przejedz.Gdybyś jednak doszedł do wniosku że zostawisz go zaślepionego na stałe,to proponuje odkładać pieniążki na nową pompę.
Autko jak jest zimne idzie jak burza nic się nie dzieje ,im bardziej się zagrzeje tym częściej gaśnie.Ponownie odpala bez problemu.Program diagnostyczny wywala cały czas błąd czujnika ciśnienia paliwa - został wymieniony jednak nic to nie pomogło.Wymieniono również zawór regulujący ciśnienie przy pompie wysoko ciśnieniowej ,filtr paliwa.3 przewody między...
Witam. Mam problem z masterem 2,3 126 KM . 2012 rok Pękła rurka EGR po czym auto jechał około 1000 km następnie zapaliła się kontrolka silnika STOP na czerwono,dalsza droga na lawecie. Po wymianie rurki wykasowałem błędy,ale po chwili ponownie się pojawiły. P 1425 błąd nieznany (prawdopodobnie pompka recyrkulacji spalin) P 2425 zawór obejścia chłodnicy...
Może wydać się to dziwne ale niemalże napewno odpowiada za to zawór EGR (dopalanie spalin). Miałem to samo w Masterze 2.2 dCi nie miał mocy i dymił na czarno, kolega z serwisu podpowiedział, że trzeba wyczyścić zawór EGR i bingo po wyjęciu okazało się, że jest na nim pełno sadzy i nie domyka się. Po dokładnym wyczyszczeniu nie mogłem poznać auta, to...
chłopie jakie paprochy!!!gdzie tam masz lamerze przewody! nie masz cisnienia oleju,mogł zaciał sie zawór na pompie olejowej może jakis filtr wadliwy nie puszcza oleju dalej na silnik Dodano po 3 olej nawet jakby nie taki to ewentualnie podczas odpalania dłużej by sie swieciła kontrolka oleju ale nie w czasie jazdy
Witam. Mam problem z moim Masterem 2.2dci 2004r. Silnik zaczął mocno kopcić. Dzieje się tak przy gwałtownych przyspieszeniach - ale tu też nie zawsze - czasem wystartuje i nie zakopci a czasem zostaje ogromna chmura czarnego dymu!? Drugi przypadek, to podczas jazdy na 4; 5 biegu kopci jak lokomotywa ale tylko przy zakresie obrotów 2100 do 2300. Powyżej...
Mialem podobny problem z renault master. Wtryski były sprawdzane na stole po probie przelewowej.Okazało sie ze są lipne a przelewy zdawał się być ok. Ale po przejechaniu 200km problem powtarzał się, więc nie do końca to bylą wina wtrysków. Okazało się że całym winowajcą był zawór na listwie, stąd tez podmieniłem całą listwę i problem znikł. Auto zrobiło...
Witam mam problem z Masterem 2006 3.0 dCi 136km zd3 typ 202 bus nie ma mocy do czwartego biegu jeszcze jakoś przyspiesz ale od 5 w górę brak mocy sprawdzone: turbo,wtryski (dwa komplety jedne regenerowane (samochód jak zimny potrzebuje 10-20 s by reagował na gaz) drugie używane (sprawdzone ładnie się wkręca jak na zimnym tak na ciepłym) na obydwóch...
Witam Posiadam samochód renault master z 2008 roku silnik 2,5dci 150km początkowo samochód gasnął zapalała się kontrolka servis i stop przy większym obciążeniu mechanicy wymienili pół auta pewnie nie potrzebnie m.in 2 wtryski pompę czujniki na pompie okazało się że uszkodzony był komputer silnika po wymianie niby wszystko ok ale podczas jazdy zapala...
Witam. Chciałbym się dowiedzieć za co odpowiada wariacja pętli szyny , czy jest to związane z czujnikiem ciśnienia na listwie a może zawór scv ? Po diagnozie interfejsem ciśnienia skacze raz z -3,8 bar na 6 bar a nawet -5 na 12 i więcej .
O ile komputer mnie nie przekłamuje (a zdarza się) porównując wartość rzeczywistą z wymaganą, na wolnych obrotach prawie się pokrywają wykresy. Podczas jazdy przeskalowanie dochodzi do 10-15%, ale choćbym nie wiem jak długo starał się cisnąc samochód z nogą w podłodze, bez zmiany biegów, błąd nie wyskoczy przez te długi czas. Wyrzucić go potrafi przy...
Witam, Master odpala bez problemu, powoli wkreca się na obroty, powoli opada z obrotów. Jest bardzo słaby od samego dołu, ruszanie pod górkę to dla niego spore wyzwanie. Turbo, gruszka działa. Intercooler wyczyszczony. Map sensor wymieniony na nowy, zawór egr zaslepiony i usunięty z komputera. Diagnostyka komputerowa robiona w dwuch warsztatach i jednej...
zawór paliwa renault master renault master zawór odpala master zawór
cewka briggs iskra chrysler diagnostyka deska rozdzielczy iveco
pastuch elektryczny pastuch elektryczny
Hyundai szarpie - przyczyny i diagnostyka Tabela rezystancji przycisków kierownicy Lancia Lybra