Więc cię trzyma immo.
a tu masz rozpisane pozostałe sterowniki Siemens'a
To że tutaj pytasz nie oznacza że naprawa będzie tańsza. Uszkodzony wtrysk, zawór regulacji ciśnienia w pompie WC, uszkodzona pompa WC, uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.
Nie ma schematów do tego sterownika
Pękają połączenia wewnątrz sterownika ABS, ale dziwne, że błędy dotyczą tylko czujników. Ja bym sprawdził miernikiem czy mają zasilanie, i czy któryś nie robi zwacia
Tylko o filtrze przeczytałeś? To może przeczytaj raz jeszcze?
Oczywiście jak zamontujesz to nic się nie stanie ale błędy będą widoczne. Trzeba do sterownika wpisać poszczególne poduszki.
Kable wszystko ok .
Poproś ich o wydruk błędów, wszak to nie ty jesteś dla nich tylko oni dla Ciebie. Skoro świeci się czek to i błędy są , nie daj się robić w h....
Sprawdź ciśnienie sprężania, to powinno wyjaśnić czy to wina uszczelki pod głowicą. Jeżeli są przedmuchy do układu chłodzenia to zazwyczaj w czasie pracy silnika węże od chłodzenia robią się twarde z powodu większego ciśnienia w układzie chłodzącym. Przydało by się odczytać błędy ze sterownika silnika i zobaczyć w parametry bo może ten czujnik nie działa...
Bez programatora nie zrobisz. Trzeba kupić emulator i zmienić zawartość pamięci w komputerze lub kupić zestaw startowy (UCH, komputer, klucz) lub komputer z usuniętym immo. Najlepiej wstawić do elektronika i niech najpierw odczyta błędy i po tym będzie wiadomo co robić dalej. Reszta w aucie działa - centralny zamek z pilota, kierunkowskazu itp?
Usterka wtrysku to błąd w układzie sterowania silnikiem.A jaki to błąd to się dowiesz jak podłączysz normalny tester.
Wiązka do przepływomierza.
Temat zamykam, sprawa zakończyła się w serwisie Renault co prawda dawno temu, skasowali w okolicy 300 zł i temat był rozwiązany. Coś wgrali jakoby do komputera oraz przeczyścili silnik krokowy, od tamtej pory auto jak nowe.
Poprawa po wymianie oleju?
To są dwie róźne usterki. Kod P0010 wskazuje na problem z kołem faz rozrządu. Może to być koło - a lubią się sypać w tych silnikach - a może to być wszystko inne: czujnik, zawór, przewody. Bez podglądanie silnika nic nie zrobisz. I to, że silnik pracuje równo nic nie zmienia - koło może być np cały czas przesunięte lub w spoczynku i silnik będzie chodził...
Człowieku - naprawdę bardzo Cię proszę usiądź sobie na pupie i nie wypowiadaj się w temacie, w którym nie potrafisz nic konstruktywnego powiedzieć. A mówiąc prościej - idź stąd, bo cię tutaj nikt nie lubi i nie zaśmiecaj mi tematu.
Nie równa praca może byc spowodowana czujnikiem temperatury
Panowie mam podobny problem, tylko u mnie zimny i jeździ jak złoto, zagrzeje się i komunikat: sprawdź wtrysk brak mocy, silnik pracuje ale coraz gorzej i na końcu gaśnie a potem nawet palić nie chce, zachowuje się jakby paliwa brakowało. Brak reakcji na gaz. Błędy df012 i df232 df198. Pedał gazu podmieniony. Instalacja sprawna.
Czyli wykręcić cały moduł do którego przymocowany jest silnik krokowy, to będzie to silnik i przepustnica, tak?? A co z wtyczką od silnika krokowego, bo gdy ją wyciągnę to od razu pojawią się błędy w komputerze i trzeba będzie go przeprogramować - jest jakaś metoda? A co do czyszczenia, to pryskać WD 40 i wycierać czy tylko spryskać i gdzie wewnątrz??...
Popraw styki w komputerze silnika i podepnij clip
Tak, jestem pewien. DTC, to błędy ogólne wszystkich marek. Nie tylko ręczny z tym błędem.
Witam. Mam renault clio II 1.4 8V 2000r skrzynia dp0. Skrzynia losowo wpada w tryb awaryjny. Po odczytaniu błędów wyskakują dwa" 2006FD oraz 8CCC00 nigdzie nie mogę znaleźć informacji co te błędy oznaczają . Pomoże ktoś w rozszyfrowaniu tego ?
ok sprawdze to . ale jakie przewody odpowiadaja za grzlke? tam sa 2 brazowe. czarny, bialy ok dwie sondy padly ta przed i za katalizatorem. wymienione i dziala
Jeśli dobrze pamiętam to auto już było opisywane na forum. Trzeba zacząć od początku, czy auto po dzwonie? Czy sterownik i upc jest z tego auta bo widzę błędy z automatyczną skrzynią...
Witam może ktoś objaśnic błędy samochodu? Renault Megane 1 2001 rok Bardzo dziękuję
nie chce odpalić,nie dostaje paliwa błędy które się pojawiły: DF045 Regulacja świec żarowych, przerwa w obwodzie - stały DF123 Przekaźnik wkładki termicznej N2, przerwa w obwodzie lub zwarcie do uziemienia - stały DF124 - Przekaźnik grzałki 1, zwarcie do plusa - stały Df043 - Zacięty tempomat, przerwa w obwodzie - stały odczyt danych czasu rzeczywistego...
A jeszcze pytanie o kable masowe gdzie mogę ich szukać jeszcze?
Szarpanie to raczej wypadający zapłon , podłącz pod kompa i odczytaj błędy , jak wypada to powinien zapisać się błąd, Świece były wymienione ? Cewki sprawne ?
nie boli mnoe Twoja odpowiedz, tylko bylem u trzech mechaników i każdy mówi coś innego a on dalej nie ma mocy. w tym jest caly problem, bo myslalem ze ktos miał podobne obiawy i może podpowiedzieć w tej kwestii. sam napewno nie naprawie ale nie chcialbym aby ktos mi wciskał kit jak z przeplywka ze jest uszkodzona i trzeba ja wymienic. po wymianie jest...
Błędy dotyczą tzw. "grzałek nurkowych a dokładnie: http://obrazki.elektroda.pl/1986897900_1...
Na początku do sprawdzenia zasilania czujników. Drugi i trzeci to błędy wtórne.
Zawsze na wstępie sprawdzamy błędy jakie zapisały się w sterowniku.
a co ten lakier bezbarwny da??
Renault z ACC Ostatnio na autostradzie, z włączonym aktywnym tempomatem, pojawił się błąd: „Aktywne hamowanie wyłączone”, „Skontroluj regulator prędkości”. Nastąpiło wyłączenie tempomatu. Radar działa poprawnie, pokazuje odległości od przeszkód. Clip pokazuje błędy „ImpossibleBraking” oraz „ACCLeadtimeControlNotCoherent”. Czy ktoś się z czymś takim...
panowie chociaż ten błąd z peugeota 1e,ef,13,10 Permanent Please refer to fault relevant technical manual wyjaśni to ktoś lub schemat do esp
Pojawia się stop i nic więcej? Bujanie obrotami, może wtryski mają dość? Jakieś zamiany miejscami robiłeś? Jeśli wymieniałeś je, to czy przyuczone? DF039 - Temperatura powietrza na wlocie. obwodu czujnika, zwarcie do ziemi :D
Pomiar omomierzem nic nie da, trzeba odpytać sterownik na błędy lub oscykloskopem sprawdzić spójność sygnałów.
A czym żeś to diagnozował?
Czy zamiana przekaźników miejscami także objawia się stukaniem w tym samym miejscu czy w tym samym przekaźniku? Teraz jest już dobrze. Nic nie stuka, Odpala. Ale wówczas wydaje mi się, że nic nie zmieniła, ale teraz już nie jestem pewien, bo zamieniałem je jeszcze "na mieście" przed holowaniem. Jak teraz próbuję ustalić, co pomogło, to było to gmeranie...
Ja jednak proponowałbym jechać na odczyt błędów (możesz dużo czasu zaoszczędzić). Jeśli nie to sprawdż podstawowe rzeczy typu: filtr powietrza, paliwa, czy gdzieś jakieś kable nie są oberwane. Pozdrawiam
Błędy sprawdzałem na komputerze programem i nie ma, a czujniki poprzekładałem z dobrego silnika. Wszystkie cztery uszczelki na kolektorze ssącym wymieniłem na oryginalne, plus ta małym wężyku 1 małą, właśnie na tym nim nie było żadnych obejm i mnie to dziwi..
1.5 dCi 63kW Wychodzi na to, że K9K 724 Rozrząd sam ustawiłem na nowo na blokadach. Nic nie pomogło. Dodam, że przeważnie dobrze odpala, od strzała. Ale błędy mimo wszystko są. I problem z losowa nie chęcią do odpalenia cały czas istnieje. Wrzucam fotkę spod maski. Proszę spojrzeć, że nie ma tu przepływomierza, a błąd w ECU jest. Może ma to jakiś związek...
Ale błędy CAN-u często robią się przez zalane i "zgniłe" UPC.
Czy może udało Ci się rozkminić ten problem z zablokowanym kalkulatorem? Trochę to dawno było. Mam auto ojca z tym problemem, wygląda na zapis crash w sterowniku airbag, z tym, że crashu żadnego nie było - była za to uszkodzona taśma w kierownicy (ślimak). Zastanawiam się, czy nie wymienić sterownika na non-crash o tych samych numerach. Błędy pokazuje...
Wykazało. Walnięty czujnik. Wymieniony, błędy skasowane i na razie wszystko gra.
Ja pytam o trochę szerszą widzę i jak nie wiesz czy takowa instrukcja jest to się nie wypowiadaj. Zdziwię cię ponieważ interfejs jak i oprogramowanie jest cyfrowo przypisane do użytkownika Dodano po 4 Jak bym dał komuś interfejs to i tak go nie będzie mógł użyć. A program działa fajnie . Nawet można odczytać błędy silnika innego samochodu na który się...
Witam, Renault Megane mk2 1.9dci 110KM (bez dpf) pokazuje w programie Renolink / DDT4ALL błąd: DTC062F ECU Eeprom error (odchylenie ujemne sterownika). Błąd nie daje sie wykasować (inne błędy można). Na blacie świeci pomarańczowy klucz 'Service' i komunikat : 'Check injection'. Lampka MIL nie świeci. Auto normalnie odpala i jezdzi po placu. Czy ktoś...
Witajcie panowie, długo się nie odzywałem ale nie miałem czasu, dzisiaj pojawił się kolejny problem, podczas porannego odpalania samochodu silnik zaczął pracować bardzo nieregularnie, tak jakby miał za chwile zgasnąć, po sprawdzeniu testerem pokazał się znowu błąd przepustnicy taki sam jak z przed kilkunastu miesięcy, po rozgrzaniu obroty silnika powróciły...
Błędy są dwa check injection , injection fault To są błędy w samochodzie a według komputera jest niskie ciśnienie w rampie
Skoro kręci to prąd na rozrusznik idzie - brak prądu na pozostałe elementy zapłonu albo sam zapłon. Czy deska się świeci? Moze immobilizer nie pozwala na zapłon? Czy są błędy na desce? Check engine świeci się? Moze tez być winny wyłącznik "antyuuderzeniowy" za akumulatorem - rozłącza obwody w razi wypadku, w Scenic ! miałem tak od czasu do czasu. Wystarczyło...
Witam i dziękuję za opinię. Mam ten sam problem co Ty, błąd P002, i mam te same spostrzeżenia co Ty: Zdarza się częściej przy upalnej pogodzie i często przy wysokim przełożeniu (4,5,6...) i mocnym przyspieszaniu na niskich obrotach. Jeśli dobrze rozumiem, ekran pod pompą wysokiego ciśnienia został wymieniony? Czy mógłbyś podać odniesienie lub link...
W sterowniku airbag. Crash data do usunięcia. Nie zrobisz tego sam tam siedzi SPC560p50. Wnioskuję to po tym że szukasz przycisku wstrząsowego w tak mlodym aucie. Po drugie aby odpalić auto trzeba wykasować błędy w sterowniku silnika.
Renault megane 3 1.6 16v benzyna Powiem tak ogólnie ciężki ten program fakt ale coś tam potrafi 😀 kodowanie kart itd . Ale do diagnostyki może być lipa fakt. Skanowałem moduły i nie chce się połączyć z injetction a podejrzewam że tam będą błędy odnośnie silnika . Odnośnie info mało jest w sieci tematów . Chyba trzeba będzie jakiegoś taniego elma 237...
Przebiegu na rozrządzie nie jestem pewien, bo jest kartka z przebiegiem w chwili wymiany ,to miałby dopiero 20 000 przejechane ,ale ja nie wierze bo kartka czysta jak by przed sprzedażą przyklejona ,zresztą na drugi dzień po kupnie się odkleiła to coś dziwnego że była przyklejona przez tyle kilometrów i taka czysta i akurat mi się odkleiła. Sczytałem...
Nie dziala klima Scenik2 (2007) Bylem u mechanika ktory skasowal blad (nie bylo napisane skad ten blad poczhodzi). Klima zaczela chodzic 9ja zadowolony). Po dwuch dniach przestala pojechalem do mechanika ktory mial CLIP do Megane. Odczytal blad DF 1070. Cytuje: blad obiegu zimnego powietrza (blokuje klime) A dokladnie ujmujac blad wtrysku paliwa. W...
Jedź do jakiegoś elektromechanika który posiada (najlepiej) CLIP, niech podłączy i sczyta czy jakieś błędy się zapisały.
Na początek witam wszystkich i chciałbym się podzielić taką ciekawostką. W moim Renault Megane 2 wyświetlił się kod błędu C103F, czyli problem z ABS koła tył lewy. Po odkręceniu koła okazało się, że zadzewiał uchwyt od czujnika ABS (koszt takiej blaszki to 150 zł), a czujnik wypadł, co za tym idzie zarysował się od pierścienia. Kupiłem też czujnik,...
Nie, klasyczna manualna. Auto w normalnej wersji bez żadnych wodotrysków, a że radio było proste dlatego padłą decyzja na wymianę na Android Auto. Tutaj wybór padł na Isudar T72S. Chińczyk ale porządny i obsługę mają dobrą. Zainstalowałem już 2 takie i nie było problemu (jedno w BMW E46 i drugie w Hyundai) Dodano po 7 Dla mnie to się kupy nie trzyma....
Podaj błędy jakie występują w ABS.
Witam odczytaj błędy w air bag czy jakiekolwiek są , wypnij wtyczkę z sensora poduszek i wykasuj błedy w sterowniku silnika nawet jesli nie pokazuje żadnych błedów.
A te błędy znaczą...?
Nie zaszkodzi sprawdzic czujnik na pedale hamulca od światła stop ... Oraz oczywiście wypadało by odczytać błędy :idea:
WITAM PANOWIE WCZORAJ CZYTAŁEM NA FORUM BO MIALEM TAKI SAM PROBLEM ALE GO ZWALCZYŁAM OKAZAŁO SIĘ ZE KOMPUTER MA JAKIEŚ MIKROPRZEBICIE NA MASE I GDY JEST PRZYKRĘCONY DO MOCOWANIA WYSKAKUJE RAZ PO RAZ ZŁA OPORNOŚĆ PODGRZEWANIA SONDY LAMBDA. SPRÓBUJCIE ODKRĘCIĆ STEROWNIK ZAWIŃCIE GO WE SZMATE PRZYMOCUJCIE ŻEBY NIE WYPADŁ SKASUJCIE BŁĘDY I JAZDA. MOŻE SIĘ...
Często wystarczy skasować błędy w sterownik silnika.
Wtedy, jak nie chce odpalić to słychać pompkę w baku. Sprawdzałeś błędy pod względem samego silnika, a reszta podzespołów była sprawdzana?
Sprawdź akumulator, zasilania - to są błędy najczęściej spowodowane spadkiem napięcia na sterowniku.
Witam mam problem w megance 2001r sensorSRS ACU3.Samochód jest po wypadku wystrzelone poduszki przód i napinacze pasów prawy i lewy ,sterownik wyczyszczony w obwody poduszek i napinaczów złożyłem oporniki 2.2 ohm skasowałem błędy ale cały czas pojawia się błąd DF009(zapalnik napinacza pasa środkowego pasażera,przerwa w obwodzie) pytanie czy mój komputer...
Z tego co pamiętam to jak trzyma immo to obrotów brak ale dziwne jest to że działa Ci pompa i gaśnie lampka od immo. sprawdzałeś błędy w immo i w silniku?
A po co Ci bezpiecznik? Podepnij tester, sprawdź co jest zepsute, napraw, wykasuj błędy i zgaśnie.
Mam podobnie w Megane II 2,0dci (2007r),póki co auto jeździ.Na innych forach ktoś napisał ,że pomogło wypięcie wtyczki i spryskanie preparatem do połączeń elektrycznych,na wiosnę sam muszę się w końcu za to zabrać bo już mnie to wnerwia.
Auto kręci bez problemu tylko przy zapaleniu kontrolka od immobiliser świeci światłem ciągłym skasowałem błędy na kompie i nadal to samo
Witam. U mnie jest problem z silnikiem lub silnikami w tym sterowniku w związku z tym mam pytanko czy da się cokolwiek zrobić/ naprawić czy trzeba wymienić sterownik ? Podczas pracy silnika na biegu jałowym nie ma żadnego błędu, dopiero po przełączeniu lewarka w pozycję "D" pojawiają się błędy : 174191,174192, 17711C. Obawy to : brak wstecznego, skrzynia...
Witam ,jestem nowym użytkownikiem forum i odrazu mam duży problem ze Scenic II 1,6 Benzyna +gaz Odczytałem kody błedów na AutoCom Kod 0335 obwód czujnika prędkości silnika brak sygnału prędkości lub zakłucenia sygnał nieciągły C121D1 0010 czujnik położenia wałka rozrządu nieciągły może zacznę od poczatku -po założeniu instalacji gazowej podczas dłuższych...
sprawdź czy się paliwo nie cofa, a najlepiej podepnij pod clip-a i zobacz czy jakieś błędy pokazuje
Dzień dobry. Jeśli pisze w złym miejscu to bardzo proszę o przeniesienie. Przegladniete różne tematy. J.w pacjentem jest skoda fabia 1.2 12v ( 3 zawory ? ). Od pewnego czasu wyrzucało 2 błędy - jeden odnośnie sondy pierwszej, a drugi o katalizatorze. Sonda wymieniona, w katalizator wkręcony emulator ( tak chyba się to zwie ). Jednak po jakims czasie...
Myślę, że warto podpiąć pod komputer i odczytać błędy - wtedy się dowiesz co w trawie piszczy ;)
Na jakiej podstawie stwierdziłeś, że miałeś padnięty przepływomierz i jakie są teraz błędy w sterowniku?
narzędziem jest elm 327 i aplikacja carscaner i pyclip Tu zdaje się leży pies pogrzebany, po podłączeniu pod prawdziwy sprzęt diagnostyczny zapewne pokażą się błędy
Renault Megane II w zeszłym roku stanął. Diagnoza wtryskiwacze, mechanik wymienił wszystkie, dodatkowo egr i inne cuda. Auto jeździło dwa miesiące bez problemu do czasu tankowania na orlenie. Teraz jest objaw taki że przy prędkościach powyżej 90 jak się trochę depnie na IV biegu wyskakuje komunikat "sprawdź wtryskiwacze" i auto słabnie. Jazda na niskich...
Po problemie, sprawdziłem właśnie ten czujnik od Laguny 1.9 DCi jest taki sam, i błędy już nie ma oraz klima działa. Kolego skoro nie specjalizujesz sie w samochodach Renault to proszę nie wypowiadaj się, tutaj kiedy uszkodził mi się obrotomierz przestało działać radio. Jedno z drugiego nie wynika ale jednak. Dzięki za pomoc, temat do zamknięcia.
Z ECU błędy czytałeś? Dość szybko wykrywa wypadanie zapłonów.
Jak by wystarczyło skasować błędy to bym wcale nie zakładał tutaj tematu -,- . Nie ma możliwości połączenia się z modułem wspomagania przez co nie mam możliwości odczytania błędów a co dopiero skasowania. Jest taka możliwość że tylko clipem się podłączę z modułem wspomagania?
Czym diagnozujesz ? Clipem czy jakimś uniwersalnym interfejsem ? Jak to drugie to lepiej podjedź do kogoś kto ma Clipa. A błędy itp szopki mogą wynikać z uniwersalności testera.
Czy posiada jakieś błędy związane z tym ładowaniem?
czujnik temperatury, albo brak sygnału prędkości pojazdu, sprawdź parametry rzeczywiste a nie błędy
Diagnostykę wykonać, błędy i parametry odczytać. Bezpiecznika to raczej wina nie będzie, brak zasilania na blokadę oznacza brak możliwości rozruchu.
Podepnij kompa ,sprawdź błędy na komputerze może cię to naprowadzi na usterkę. Nie polecam podpinania elementów na krótko, znajdź błędy na komputerze
Clip pokazuje błędy DF a nie P. Jaki jest opis błędu w Clipie?
Należy usunąć błędy AIR BAG i auto odjedzie.
Ecu zmienione dalej to samo . To samo, tzn. zgłasza identyczne błędy co w starym sterowniku?
Odczytaj błędy
Błędy na drugim miejscu. Diagnostyka to podstawa.
Prawdopodobnie immobiliser , tam luty czasem puszczają , nie masz jakiegoś interfejsu elm aby skasować czy odczytać błąd ? kup sobie taki za 20 zł na blututh i jak dobrze pamiętam to chyba vag-com też współpracuje z jakimś programem do renówek ale pewności nie mam . Dziękuje Na razie nie mam żadnego interfejsu elm aby sprawdzić błędy i skasować je....
Błędy odczytałeś
Ja bym odłączył wszystkie czujniki na silniku które są zasilane 5-tka i zobaczył czy w tej gałęzi zasilania jest napięcie. Odpinałem wszystkie poza czujnikiem położenia wału, co dziwne, sterownik rejestrował ich błędy :?:
A wcześniej błędy były czy wogóle nie był podłączony pod komputer? Zadzwoń do mechanika i zapytaj czy robił na blokadach?
Trzeba doprowadzić do sytuacji w której jest błąd i go zdiagnozować jak świeci komunikat. Albo użyć testera który czyta błędy z historii o ile ten sterownik takie zapisuje. Może to być wiele usterek które występują w charakterystycznych warunkach.
Ponowna instalka na win XP.Wpisane sterowniki kabla KLL. Kabel zgodny z programem.W wejscie w opcje wybór samochodu.Wybór ALL Projekt >>>lornetka wyświetlone błędy .Wybór ABS >>>czerwony trójkąt wybór Erase >>>RED >>>brek błędu.
Tak to ja pytałem o ten blok a co do diagnostyki to są dwa błędy Df 095 i Df 094 troszkę przeglądnąłem instalacje i znalazłem jeden przewód przerwany ale po złączeniu nic sie nie zmieniło zaczynam wątpić ze bloki sa takie same
skrzynia renault megane błędy błędy renault megane scenic renault megane błędy poduszka
falach krótkich nożyce blacha regulator temperatury pieca
wypadanie zapłonu cylinder wypadanie zapłonu cylinder
Brak napięcia w stacyjce - przyczyny i diagnostyka Immergas Zeus 25 - Przyczyny błędu E43