A tester podłaczałeś? Jakieś błędy? Parametry?
Nie ma schematów do tego sterownika
Dotknij czujnika gdy będzie włączony i poczujesz mrowienie w palec lub specyficzne cykanie czujnika. Jeżeli jesteś (he he) gruboskórny to podłącz clip-a i będziesz miał pewność. Podpowiem tylko że Ds-150 potrafi przekłamywać jeśli chodzi o błędy.
Usterka wtrysku to błąd w układzie sterowania silnikiem.A jaki to błąd to się dowiesz jak podłączysz normalny tester.
Oby dwa pokażą te same błędy?
Podłącz pod komputer ten samochód i zobacz błędy.
a tu masz rozpisane pozostałe sterowniki Siemens'a
Witam może ktoś objaśnic błędy samochodu? Renault Megane 1 2001 rok Bardzo dziękuję
a jak zachowuje się skrzynia przy dolaniu oleju? jakieś błędy się pojawiają ?
Oczywiście jak zamontujesz to nic się nie stanie ale błędy będą widoczne. Trzeba do sterownika wpisać poszczególne poduszki.
Poprawa po wymianie oleju?
Kable wszystko ok .
Na początku do sprawdzenia zasilania czujników. Drugi i trzeci to błędy wtórne.
Tylko o filtrze przeczytałeś? To może przeczytaj raz jeszcze?
Tak, jestem pewien. DTC, to błędy ogólne wszystkich marek. Nie tylko ręczny z tym błędem.
Moduł UPC (moduł komfortu) nie ma związku z immo (z tego modułu wychodzi zasilanie do blokady kierownicy - a to już ma związek z immo). Demontaż bardzo prosty tak samo jak i montaż. Do demontażu koniecznie wymontować akumulator. Na module jest numer fabryczny (początek 82 .... ) i małym drukiem x84 n1,2 lub3 należy kupić moduł o tym samym oznaczeniu...
Wiązka do przepływomierza.
Pękają połączenia wewnątrz sterownika ABS, ale dziwne, że błędy dotyczą tylko czujników. Ja bym sprawdził miernikiem czy mają zasilanie, i czy któryś nie robi zwacia
To że tutaj pytasz nie oznacza że naprawa będzie tańsza. Uszkodzony wtrysk, zawór regulacji ciśnienia w pompie WC, uszkodzona pompa WC, uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.
Poproś ich o wydruk błędów, wszak to nie ty jesteś dla nich tylko oni dla Ciebie. Skoro świeci się czek to i błędy są , nie daj się robić w h....
Odczytaj błędy. Takie objawy daje brak zasilania ECU lub trzymające immo.
Temat zamykam, sprawa zakończyła się w serwisie Renault co prawda dawno temu, skasowali w okolicy 300 zł i temat był rozwiązany. Coś wgrali jakoby do komputera oraz przeczyścili silnik krokowy, od tamtej pory auto jak nowe.
Nie równa praca może byc spowodowana czujnikiem temperatury
Zawór rozprężny. Masz jak podpiąć komputer odczytać błędy?
Czujniki mogą być sprawne. Albo masz błędy w programie, albo brakuje gdzieś zasilania.
Panowie mam podobny problem, tylko u mnie zimny i jeździ jak złoto, zagrzeje się i komunikat: sprawdź wtrysk brak mocy, silnik pracuje ale coraz gorzej i na końcu gaśnie a potem nawet palić nie chce, zachowuje się jakby paliwa brakowało. Brak reakcji na gaz. Błędy df012 i df232 df198. Pedał gazu podmieniony. Instalacja sprawna.
A te błędy znaczą...?
Witam.warjat225 poradziłeś sobie z tym błędem?Mam taki błąd DF193 w ABS/ASR i w ASB DF230 w MEGANE 1.9 dci 130km z automatyczną skrzynią biegów.Diagnoza była robiona interfejsem z delfi więc żadnej podpowiedzi nie ma.Spotkał się ktoś z takimi błędami?Pozdrawiam .
a co ten lakier bezbarwny da??
jakieś błędy?
Steerning not locked i steerning locked zazwyczaj są informacją przy uszkodzonej blokadzie kierownicy. Jak już wspominałeś sporadycznie się pojawiały a zazwyczaj w taki sposób "kończy " się blokada. Podepnij Clip-a i odczytaj błędy.
Jeśli robiłeś to na zapłonie to prawidłowo że zapisywał błędy.
Jeśli dobrze pamiętam to auto już było opisywane na forum. Trzeba zacząć od początku, czy auto po dzwonie? Czy sterownik i upc jest z tego auta bo widzę błędy z automatyczną skrzynią...
witam, pozwolę sobie podłączyć się do tematu. otóż problem dotyczy tego samego błędu DF183 (obwód napinacza pasa kierowcy otwarty). pacjent to renault scenic z 2002r. z kierownicą po prawej stronie. błąd odczytany za pomocą delphi 150e. odczyt rezystancji ze sterownika w załączniku. moje pytanie: czy oba przednie napinacze w tym aucie są spięte szeregowo...
Czy jest to możliwe że zamek może być na błędzie w komputerze.
To nie ja to robiłem bezpośrednio, nie mój sprzęt to nie wiem. Ja tylko miałem spisane błędy.
witam odczytałem testerem takie błędy: DF060 mysfire on cylinder2 DF062 mysfire on cylinder4 DF053 rail pressure regulation function 33,7,5,30 33,7,6,85 chodzi tutaj o 1.9dci strasznie ciężko pali na mrozie ,świece sprawdzone paliwo nie schodzi,skacze tylko ciśnienie na listwie na wolnych obrotach ma miec niby 229bar a skacze od 210 do 245 tylko czy...
Odczytaj błędy
Pojawia się stop i nic więcej? Bujanie obrotami, może wtryski mają dość? Jakieś zamiany miejscami robiłeś? Jeśli wymieniałeś je, to czy przyuczone? DF039 - Temperatura powietrza na wlocie. obwodu czujnika, zwarcie do ziemi :D
Człowieku - naprawdę bardzo Cię proszę usiądź sobie na pupie i nie wypowiadaj się w temacie, w którym nie potrafisz nic konstruktywnego powiedzieć. A mówiąc prościej - idź stąd, bo cię tutaj nikt nie lubi i nie zaśmiecaj mi tematu.
Zawsze na wstępie sprawdzamy błędy jakie zapisały się w sterowniku.
Patrząc na błędy np. 3044 3034 jest to mało prawdopodobne... Ale sprawdzić nie zaszkodzi
A bo trzeba jeszcze parametry czytać, a nie tylko błędy.
Jutro zajrze do niej posprawdzam miernikiem i dam znać. A jak ją odepne całkiem to mogę mieć później problem z odpaleniem auta albo jakieś błędy?
Kliknij #90 i zobacz czy fiszka 28, jesli tak to 1 po prawej pokazuje,ze dialog ustanowiono, 11 po prawej pokazuje ze pedal gazu puszczony, 14 lewa to znacznik czy silnik pracuje czy nie, a 19 lewa to + APC (po zaplonie) obecny. Zadnego bledu nie pokazuje. Moge Ci zeskanowac fiszke jak chcesz,ale po francusku.
Podaj błędy jakie występują w ABS.
Po wymianie rozrządu, auto na zimnym silniku gaśnie i odczytałem takie błędy. 4pkt
Jeżeli pali na samostarcie, to jest to prawdopodobnie problem z zasilaniem w paliwo. Są jakieś błędy?
Jedź do jakiegoś elektromechanika który posiada (najlepiej) CLIP, niech podłączy i sczyta czy jakieś błędy się zapisały.
Cześć, Poszukuję do testu wsad do pamięci 95640 dla sensora Autoliv 610627800 _ 8200962388, który siedzi w Renault Megane II '08. Problem: - Błędy: "DF034 Kalkulator zablokowany" , stały błąd - Wartościach bieżących: "ET073 Kalkulator zablokowany przez urządzenie diagnostyczne - TAK" i "ET076 Kalkulator do wymiany - TAK" Nie mogę Clipem wyłączyć ET073...
Jakieś błędy? co z odczytem parametrów kiedy faluje.Może lewe powietrze łapie? chociaż dziwne ze nie reaguje na gaz sterownik w parametrach widzi go?
Błędy odczytałeś
A po co Ci bezpiecznik? Podepnij tester, sprawdź co jest zepsute, napraw, wykasuj błędy i zgaśnie.
Pierwsza sprawa to diagnostyka, błędy/parametry.
Nie zaszkodzi sprawdzic czujnik na pedale hamulca od światła stop ... Oraz oczywiście wypadało by odczytać błędy :idea:
czujnik temperatury, albo brak sygnału prędkości pojazdu, sprawdź parametry rzeczywiste a nie błędy
Wykazało. Walnięty czujnik. Wymieniony, błędy skasowane i na razie wszystko gra.
sprawdź czy się paliwo nie cofa, a najlepiej podepnij pod clip-a i zobacz czy jakieś błędy pokazuje
Często wystarczy skasować błędy w sterownik silnika.
Posprawdzaj dobrze zasilania i bezpieczniki. Było by dobrze jakbyś podłączył komputer zobaczył jakie masz błędy.
To jeśli padła ta kostka 29f200BB, to wystarczy ją wymienić Przekładasz ze starego do "nowego".
narzędziem jest elm 327 i aplikacja carscaner i pyclip Tu zdaje się leży pies pogrzebany, po podłączeniu pod prawdziwy sprzęt diagnostyczny zapewne pokażą się błędy
Sprawdź akumulator, zasilania - to są błędy najczęściej spowodowane spadkiem napięcia na sterowniku.
Podłączyć pod komputer i sprawdzić błędy, programem do Renault nie uniwersalnym
Bez programatora nie zrobisz. Trzeba kupić emulator i zmienić zawartość pamięci w komputerze lub kupić zestaw startowy (UCH, komputer, klucz) lub komputer z usuniętym immo. Najlepiej wstawić do elektronika i niech najpierw odczyta błędy i po tym będzie wiadomo co robić dalej. Reszta w aucie działa - centralny zamek z pilota, kierunkowskazu itp?
kolego sprawdz czujnik cieczy chłodzącej
Na jakiej podstawie stwierdziłeś, że miałeś padnięty przepływomierz i jakie są teraz błędy w sterowniku?
Pomiar omomierzem nic nie da, trzeba odpytać sterownik na błędy lub oscykloskopem sprawdzić spójność sygnałów.
ECU nie pozwala uruchomić klimatyzacji. Sprawdź w nim błędy, może DPF nie może dopalić.
Czym diagnozujesz ? Clipem czy jakimś uniwersalnym interfejsem ? Jak to drugie to lepiej podjedź do kogoś kto ma Clipa. A błędy itp szopki mogą wynikać z uniwersalności testera.
Popraw styki w komputerze silnika i podepnij clip
Czy posiada jakieś błędy związane z tym ładowaniem?
A czym żeś to diagnozował?
ok sprawdze to . ale jakie przewody odpowiadaja za grzlke? tam sa 2 brazowe. czarny, bialy ok dwie sondy padly ta przed i za katalizatorem. wymienione i dziala
Wystarczy tylko kasować....
No to szukaj człowieka ,który wie co z Clipem i twoim autem zrobić-błędy ,parametry,stany
Sprawa wyjaśniona .Powodem spadku ciśnienie okazał się wtryskiwacz . Na wszelki wypadek żeby opiłki nie wpadały do filtra paliwa ,ewentualnie żeby ich było mniej zrobiłem filtr magnetyczny ,czyli w rozbieralnym filtrze paliwa wymontowałem sitko a w to miejsce dałem magnesy neodymowe . Takiego filtra użyłem UNIWERSALNY FILTR PALIWA na wąż 6mm 8mm 10mm...
Odczytać błędy. Popatrzeć w parametry.
A czy diagnostyka to tylko błędy? Błędów brak to już nic się nie da zrobić? Trzeba podłączyć diagnoskop i tam jest coś takiego jak parametry rzeczywiste a w nich np. ciśnienie paliwa na szynie. Zacznij od tego.
Błędy są dwa check injection , injection fault To są błędy w samochodzie a według komputera jest niskie ciśnienie w rampie
Ecu zmienione dalej to samo . To samo, tzn. zgłasza identyczne błędy co w starym sterowniku?
Witam mam problem w megance 2001r sensorSRS ACU3.Samochód jest po wypadku wystrzelone poduszki przód i napinacze pasów prawy i lewy ,sterownik wyczyszczony w obwody poduszek i napinaczów złożyłem oporniki 2.2 ohm skasowałem błędy ale cały czas pojawia się błąd DF009(zapalnik napinacza pasa środkowego pasażera,przerwa w obwodzie) pytanie czy mój komputer...
Z tego co pamiętam to jak trzyma immo to obrotów brak ale dziwne jest to że działa Ci pompa i gaśnie lampka od immo. sprawdzałeś błędy w immo i w silniku?
Należy usunąć błędy AIR BAG i auto odjedzie.
Też mam Megane 1.9dti 99r. Ten sam problem, no device definition in database. Chyba nic z tym nie można zrobić, widocznie nie ma tego w tej bazie 405MB. Sam próbowałem już chyba wszystkiego. Kabel zwykły VAG-KKL. W Clio 1.9 dti 01r. mogłem połączyć się z silnikiem i pokasować błędy. W Megane niestety nie.
Podepnij kompa ,sprawdź błędy na komputerze może cię to naprowadzi na usterkę. Nie polecam podpinania elementów na krótko, znajdź błędy na komputerze
błędy czytane Cdif'em 2
Witam, Renault Megane mk2 1.9dci 110KM (bez dpf) pokazuje w programie Renolink / DDT4ALL błąd: DTC062F ECU Eeprom error (odchylenie ujemne sterownika). Błąd nie daje sie wykasować (inne błędy można). Na blacie świeci pomarańczowy klucz 'Service' i komunikat : 'Check injection'. Lampka MIL nie świeci. Auto normalnie odpala i jezdzi po placu. Czy ktoś...
stało to się nagle podczas wykopywania się z zaspy. fakt - zapaliła się na krótko kontrolka silnika ( ta pomarańczowa symb.blok ) Jak zaświeciła kontrolka silnika to podjedź gdzieś na komputer, zobacz jakie błędy w sterowniku. A jak z mocą samochodu?
To coś nie tak bo jak żyję to clip zawsze ma błędy z opisem DF a nie P.
Błędy na drugim miejscu. Diagnostyka to podstawa.
Masz może jakieś błędy ? Sprawdziłeś coś już samemu?
Z ECU błędy czytałeś? Dość szybko wykrywa wypadanie zapłonów.
Nie miałem na myśli pierwszego lepszego majstra, tylko jakis warsztat,który podłaczy się do tego ogrzewania i przeprowadzi diagnozę -zczyta błędy.
Masz tam zmienne fazy rozrządu? Błędy wskazują że to wali.
Ponoć typowa usterka w tych pompach powiązana też z DTC402012. Dokładnego opisu nie znajduje ale są oferty naprawy. https://megane.com.pl/topic/79583-zapowi...
Witam przeczyściłem kostkę i czujnik położenia wału korbowego, oporność wynosi 230 om, ale nic to nie zmieniło. Zastanawiam się nad czujnikiem temp. silnika, może on wprowadza w błąd komputer, a ten źle dawkuje paliwo. Jutro będę skanował komputer, może pokaże jakieś błędy?
Dociśnij czarną wtyczkę
Błędy dotyczą tzw. "grzałek nurkowych a dokładnie: http://obrazki.elektroda.pl/1986897900_1...
W sterowniku airbag. Crash data do usunięcia. Nie zrobisz tego sam tam siedzi SPC560p50. Wnioskuję to po tym że szukasz przycisku wstrząsowego w tak mlodym aucie. Po drugie aby odpalić auto trzeba wykasować błędy w sterowniku silnika.
skrzynia renault megane błędy błędy renault megane scenic renault megane błędy poduszka
domykanie drzwi akumulator skuter elektryczny przezwajanie generatora
fotowoltaika balkonowa videodomofon hikvision
Jak uzyskać pomarańczowy kierunkowskaz przy czerwonych kloszach?