Witam co to za błąd df159?
Sprawdz czy EGR jest domknięty on robi takie problemy.
Skąd idzie stały plus? Bezpieczniki pod kokpitem. Na konkrety nie licz skoro ciężko Ci choćby rocznik podać.
A jak nie pompa paliwa to może coś z czujnikiem położenie wału... Mój kumpel miał podobna sytuacje i się okazało że to ten czujnik trzeba było wymienić..
Witam, ma problem z Meagną II 2003 Rok 1.5 dci 82km Osprzęt DELPHI. Problem polega na Ciężkim odpalaniu po nocy, jak i również po zgaszeniu rozgrzanego silnika i Ponownej próbie uruchomienia po 3 min (po 10, 15 minutach odpala od razu). Wyskakuje również komunikat ,,FAULT INJECTION" przy próbie przyśpieszania 4 i 5 Bieg 2500-3000 obr/min. Czytałem inne...
Program do diagnostyki samochodowej ale jaki programem to nie wiem.Problem z odpalaniem sie poglebil teraz ciężko odpala na ciepłym jak i zimnym silniku
Najlepiej test przelewowy.
Jak najbardziej złe ustawienie będzie powodem ciężkiego palenia .
Faktycznie linka była poluzowana więc ją naciągnąłem na zimnym silniku.Nic to nie dało-nadal ciężko zapala.
Witam mam pewien problem z Renault Megane silnik 1.5 dCi 2002r. Problem polega na ciężkim odpalaniu po dłuższym postoju odpala za 3-4 razem i przy odpalaniu wydobywa się siwy dym ,na rozgrzanym jest wszystko ok pali na strzała . Co może być przyczyną podłączenie pod kompa nic nie pokazało . Z góry dziękuję za pomoc .
Trzeba podpiąć jakiś tester i zrobić diagnostykę bez tego będzie ci ciężko znaleźć przyczynę.
Renault Megane 1.6 8V LPG 1996. *** Ciężko odpala na zimnym. Zapala dopiero po kilku próbach. Po odpaleniu musi chwilę pochodzić, ponieważ gdy od razu dodam gazu lub ruszę to natychmiast gaśnie. Często gaśnie na wolnych obrotach (np. podczas hamowania na światłach) gdy jest nie rozgrzany. *** Ponadto jadąc na benzynie traci moc powyżej 3 tys. obrotów...
A czym dało by rade ogarnąć? Tylko clip czy jest coś tańszego? Dodano po 8 Mam jeszcze jedno pytanie a mianowicie dlaczego do lagun można znaleźć w necie wszystko a do Espace velsatis czy megane jest niewiele informacji ? Nawet karty z innym logiem niż laguna ciężko dostać. .. o co kaman ?
Witam. Samochód ciężko odpala, zdarza się, że nie odpali normalnie, ale kreci, a na kable z "pożyczone prądu" odpala bez problemu. Czy problem w akumulatorze, czy może być inna przyczyna?
Pierwszy raz, jak mi zaczęła migać ta kontrolka w DTi, to pomogło czyszczenie styków przekaźnika świec. Za drugim razem pomogło czyszczenie potencjometru. Z UCH też może mieć związek to miganie. Teraz mam problem w 1,5 dCi - jak tylko pogrzebię pod maską, to zaraz zaświeca się SERWIS i silnik ciężko pali oraz kiepsko pracuje. Po każdorazowym skasowaniu...
Nie mam LPG goła benzyna , możliwe ze auto odpala bez ssania i takie cuda sie dzieją ? to może wina leży w czujniku temperatury
no dobra ale to wtryski ostatecznie zamykają dopływ gazu do silnika więc co ma do tego reduktor ? po drugie przecież jest jeszcze zawór przed reduktorem który po wyłączeniu zapłonu powinien zamknąć ciśnienie z butli Ja bym się przyjrzał dokładnie wtryskom tym bardziej że często (50%) dochodzi do ich uszkodzenia a ciężki odpał jest jednym ze skutków
Rozrusznik nieciekawie się wykręca.Immo usunę (w megance ciężko ,bo trzeba wycinać w gumie 2 godz, wlutować podstawke i zaprogramować tms-a
Ostatnio mało jeździłem Meganką II 1,5DCI i stopniowo zaczęły się problemy z odpalaniem . Ale akumulator stary rzadko doładowywany więc nie miał siły . Jak podpinałem kable z innego auta to odpalał . Kupiłem wczoraj nowy akumulator i też nie mogę odpalić . Ciężko kręci . Mam wrażenie jakby coś się zatkało . Co to może być .
mam problem mianowicie moja meganka rano długo kreci zanim odpali później już jest wszystko OK odpala od tyknięcia sprawiłem świece wtryski ciśnienie na cylindrach mam założony zaworek zwrotny paliwa i nadal ciężko pali zaznaczam ze jest na pompie LUKAS
Wielkie dzięki za podpowiedzi, dzisiaj rozkręciłem skrzynkę z bezpiecznikami po prawej stronie, bezpieczniki niby są ok. Znalazłem tam tylko jeden przekaźnik, który sprawdzę jutro. Jutro sprawdzę też masę na skrzyni. Słaba masa na skrzyni powoduję to, że wentylator ciągle pracuję (nawet po wyłączeniu auta) czy to charakterystyczne stukanie, które słychać...
Witam. Pozwolę sobie trochę odgrzebać ten temat. Mianowicie jeżdzę Renault Megane 98r z motorem 1.9 D Eco 64 KM. Układ wtryskowy na pompie rozdzielaczowej Bosch EP/VE. Problem dotyczy rozruchu na zimnym silniku. Po przekręceniu kluczyka ciężko odpala i szarpie prze kilkanascie sekund po czym pracuje równomiernie. Po zgaszeniu go i powtórnym odpaleniu...
Witam Mam do naprawy Renault Megane 3 2.0 benzyna 2009r. Auto nie odpala,brak iskry. Poprzedni serwis wstawił emulator immo myślac że to jest problemem. Niestety bez rezultatu. Po podłączeniu mam takie błędy. Dodam że gdy jest wpiety emulator ciężko chodzi kierownica(wspomaganie elektryczne) gdy wypne kostke wspomaganie działa. W module upc mam blokade...
Witam wszystkich.Mam mały problem ponieważ auto jak w temacie gdy stoi na mrozie nie odpala a jako że mam warsztat który został mi po bracie który wyemigrował to jest czym i gdzie zrobić.Sprawdziłem świece żarowe jak i zintegrowane przekaźniki(jeden nie załączał bo był ten cienki drucik od jego sterowania urwany ale to naprawiłem i grzeją wszystkie...
Witam i proszę o pomoc. Zapaliła się pewnego dnia kontrolka grzania świec. Na komputerze blefów brak ale to auto z 2003 roku i ciężko było znalesc stetowniki. Wymieniony został przepływomierz powietrza. Problem nie zniknął. Proszę o kierunek poszukiwań. Odpala na raz. Jak dodaje gazu chodzi jak czołg. Gdy jadę i przyspieszam nie ma takiej mocy jak kiedyś....
jeżeli na benzynie odpala bez problemu wszystko działa jak natura chciała to ci clip nic nie pokaże bo nie ma praoblemu .. gaz robi jakieś zamieszanie ... jedz do gazownika zapłacisz 20zł i bedziesz wiedział wszystko ..
Samemu może być ciężko, clipem też dałem radę w sobotę ale słyszałem że metoda clipem może działać długo ale może też do następnej drastycznej zmiany temp.
Witam wszystkich, na początku chciałbym powiedzieć, że jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość. Szukałem dość długo, lecz swojego przypadku nie znalazłem. Historia defektu wyglądała następująco. Zakupiłem auto w 'komisie' udało mi sie nim przejechać, aż całe 60km, po czym dojeżdżając do skrzyżowania chciałem dodać gazu, brak reakcji, auto zgasło, gładko,...
zaczął ciężko odpalać Po jakim czasie od zgaszenia silnika? Jeśli układ zasilania jest szczelny i nie zapowietrza się, to zawór zwrotny gruszki puszcza. Podobny problem miałem w 1.9 DTI. W ciągu siedmiu lat, wymieniłem trzy gruszki. W 1,5 DCI wymontowałem gruszkę z uszkodzonym zaworem zwrotnym i w jej miejsce założyłem zawór zwrotny. Przez okres trzech...
teraz odpalił przy - 10stC a po odpaleniu silnik pracował około minuty na obrotach 1500 . prawdopodobną przyczyną ciężkiego odpalania było to że łapał powietrze przewodem wychodzącym z filtra paliwa ( na takiej szybkozłączce) mechanik oczyścił uszczelnił silkonem i jest lepiej, jednak wydaje mi się że jeszcze jakoś nie tak bo mam porównanie z golfem...
Koledzy Wtrysk zregenerowany! Auto odpala lepiej., co prawda nie ma mrozu póki co, ale różnica jest nawet na ciepłym silniku - rozrusznik krócej kręci, szybciej zapala. Błąd USTERKA WTRYSKU przy wyprzedzaniu ( mocniejszym wdepnięciu gazu w podłoge) już nie świeci!!! aż głupio się jedzie..wcześniej dawało to znać kiedy się za szybko jechało..heh:) TEMAT...
Miałem podobny problem. Otóż moja meganka strasznie ciężko odpalała a jak już odpaliła to nie pracowała równo na zimnym silniku. Wymieniłem kable wysokiego napięcia ( jeden z nich miał przebicie- nie radzę sprawdzać ręką :D) oraz świece i problem zniknął. Udaj się do mechanika lub jeśli autko nie odpali niech postara się jakoś sam do ciebie przyjechać...
no to jestem po wizycie w Polsce, i badania diagnostyczne wykazały mniejsze ciśnienie na 4tym cylindrze, ale nie to jest przyczyna ciężkiego odpalania. Przyczyna leży w rozruszniku jak jeden z kolegów już zauważył. Jest poprostu slaby i zamierzam wymienić go na zregenerowany już z allegro np cos takiego http://www.allegro.pl/item621660235_rozr...
Tak to na 100% nie wina gazu na benzynie to się dzieje tak samo jak na gazie ,jakiś czas temu padły mi wtryski gazu więc jeżdziłem miesiąc na benzynie.Zastanawia mnie ten rozrząd no ale jak go kupiłem to śmigał dobrze.cewki dla sprawdzenia założył mi gazownik nowe i było to samo.Komputer nic nie pokazuje.Jeden mechanik doradził mi abym w serwisie zmienił...
witam Mam problem z swoim megan.otóż to jechałem spokojnie autem od kilku dni ciężko pali i dymi na niebiesko.Zaczą gasnąć i dymić mocniej zjechałem na taki zajazd i krece próbuje zapalić a on tak szarpie i dymi na niebiesko mocno.rozladawał sie akumulator wiec odpalałem z kabli po chwili krecenia zaczą łapac ale gasną i nie czyma obrotów i gdy przygazuje...
(at)ArturP jeśli już podejmowałeś się kupowania części z samochodu dawcy to mogłeś kupić całość. Czytnik nie robi różnicy i każdy jest taki sam, różnią się tylko tą właśnie łapką. Do samochodu ani do kart nie jest dopisywany. Jeśli miałeś wszystkie wymienione elementy wystarczyło kupić BSI, blokadę kierownicy i kartę 3 przyciskową - wszystkie elementy...
Witam. Jakie objawy uszkodzenia? Brak tego kondensatora raczej nie powinien powodować braku odpalania samochodu. Na pewno nie ma związku z otwieraniem czy zamykaniem. Jeśli nie odpala to sprawdzić cewkę, zimne luty w obwodzie, zawsze mogę też pomóc w temacie i naprawić kartę. Nie mogę się zgodzić, jeśli elementu brakuje to masz otwarty obwód ... Jak...
Witam. mam auto jak w temacie, strasznie mi szarpie silnikiem po odpaleniu, głównie zimą czasem nawet gaśnie, muszę odpalać trzymając gaz, w przeciwnym razie nie ma szans na odpalenie, czy to może być wina końcówek wtrysków?? ktoś mi powiedział że może paliwo trochę lecieć i nazbiera się na tłokach i dlatego ciężko mu zapalić, ale jak zapali to duża...
Witam wszystkich forumowiczów. Ma Renaulta z 1.9DTI nie mam już siły do tego auta. Auto jak jest ciepłe nie chce odpalić jak długo kręce to czasami załapie z ciężkim bólem, nic nie daje zdjęcie wtyczki temperatury cieczy. Auto jak jest zimne pali znacznie lepiej ale wedłóg mnie nie pali na dotyk (świece żarowe są sprawne prąd do nich dochodzi). Ustawiał...
Wycieki są, nawet jakiś czas temu wyskoczył mi korek wlewu oleju do silnika, przebieg ponad 170 tyś. myslę, że licznik nie był cofany. Wiec czy w/w olej będzie nadal dobry? Silnik też kopci (szczególnie przy odpalaniu po dłuższym postoju), śmierdzi spalinami w kabinie, jest słaby jakby gdzieś stracił swoja moc. No i też są problemy z uruchamianiem silnika,...
Witam i proszę o pomoc. w Trakcie jazdy pękł pasek rozrządu {przejechałem na nim 40 tyś km}Po naprawie {wymienił mechanik całą głowice} , ciężko odpalał i gasł w tracie jazdy . Nie odebrałem i wróciłem po kilku daniach. Już ładnie odpalał ale w trakcie jazdy wyczułem , że ten samochód nie pracuje tak płynnie jak kiedyś.Spadek mocy a obrotomierz pnie...
Przepraszam, że znów powróce do tematu ale nie dalej jak miesiac temu miałem takie autko tz bardzo cieżko je było zapalić zabrałem je do mechanika tam popatrzyli(czytaj podrapali sie po głowie i jeden wskazał by odłaczyc sondę tą która jest przed katalizatorem) po tym manewrze auto odpalalo za 1 razem. Powiedział też, że w Renówkach tak już jest. Nie...
mam renault megane 1.9D 1997r 64KM od jakiegoś czasu mam problem z odpalaniem, na początku myślałem że to wina BIO ropy, ale po wymianie filtra paliwa niby pomogło, ale nie na długo, gdy był gorący palił, a jak zimny to juz ciężko, myślę sobie świecie żarowe, no i wymieniłem 2 pierwsze które były łatwiejsze do odkręcenia i spróbowałem zapalić i palił...
Witam. Mam problem z Meganka 1.9dTi 2002r. ok. 105tyś przebiegu (przebieg oryginalny). Od jakiegoś czasu samochód ciężko odpala po dłuższym postoju. Mianowicie nie kiedy samochód stoi tydzień i odpali na strzała a niekiedy na drugi dzień trzeba kręcić ze 2-3 razy aby odpalił. Nie ważne czy bak jest pełen pod korek czy połowa. Wymieniona została gruszka...
Witam, mam problem ze swoją meganką, otóż przez ostatnie dwa lata odkąd jestem posiadaczem tego autka wszystko działało żyleta, przed kilkoma dniami auto po kilku kilometrach kiedy silnik nabrał temperatury zaczął pracować na dwa tłoki - chyba a może na jeden jeśli to możliwe (trzęsie autem, mało że się nie rozleci, obroty niskie na granicy gaśnięcia,...
Witam. Trafiła mi się taka przypadłość wczoraj w Megance II 2005 Grandtour. Otóż jadę sobie autostradą, silnik chodzi na obrotach średnio 4500 - 5000. Nic się nie dzieje. Dojeżdżam do punktu postojowego (zjeść). Parkuję gaszę jest wszystko ok. Po ok 20-30 minutach wracam i odpalam z wciśniętym sprzęgłem. W momencie gdy puszczam go auto gaśnie. I teraz...
Witam wszystkich Posiadam Renault megane 1.9 dti 72kw na pompie bosha. Mam bardzo przykrą sytuacje jestem na wakacjach 300 km od domu a auto się popsuło mianowicie nie mogę ruszyć autem. Na początku było wszystko dobrze trasa bez problemów 3 dnia auto nie chciało zapalić wiec pokręciłem kilka razy i ruszyło wszystko było w porządku myślałem ze pochylenie...
Witam. Kolego posiadam megane 1.9 diesel z 2000r i miałem podobny problem z odpalaniem przy nizszych temperaturach. Zimą przy temp ponizej 0 silnik nie chciał załapac. Kilka razy grzałem świece i po dłuzszym przytrzymaniu na rozruszniku zaczął łapać jakby na 2 a potem na 3 i 4 cylindry. Latem po nocy było podobnie, z tym , że w mniejszym stopniu. Okazało...
Witam. Przeglądnołem całe forum znalazłem różne zachowania silników ale nigdzie nie był takiego jak w moim sceniku. Mianowicie jeździ dłuższy czas np. cały miesiąc i wszystko jest OK. Czasem jednak mu odbija i ciężko pali na zimnym ( czasem zdarza się też na ciepłym) silniku a jak już zapali to ma tendencje do gaśnięcia więc musze podtrzymywać mu wyższe...
witam odczytałem testerem takie błędy: DF060 mysfire on cylinder2 DF062 mysfire on cylinder4 DF053 rail pressure regulation function 33,7,5,30 33,7,6,85 chodzi tutaj o 1.9dci strasznie ciężko pali na mrozie ,świece sprawdzone paliwo nie schodzi,skacze tylko ciśnienie na listwie na wolnych obrotach ma miec niby 229bar a skacze od 210 do 245 tylko czy...
Cześć chciałbym was prosić o wypisanie możliwie jak największej ilości przyczyn spalania dużej ilości PB na LPG mówię tutaj o ilości około 5l na 100km przy czym gazu pali 7l czyli razem 12,dodatkowo auto szarpie i na PB i Gazie i ma chwilowe braki reakcji na pedał gazu puszczenie i wciśnięcie od nowa pomaga,co więcej jak jest zimno auto ciężko kręci...
Tyle tu wspaniałych fachowców którzy się przemądrzają jeden przez drugiego a najprostszej usterki nie potrafią usłyszeć Nie ciskaj sie kolego bo ci wilczek w avatarze peknie ;-) Na początku pierwszego rozruchu słychać charakterystyczne stukanie Tak slychac to ze cos nie tak i wielu z nas sami by do tego doszli gdzie problem , nie jak w aso gdzie kolega...
Witam Mam następujący problem z tym nie udanym wytworem Francji , kupiłem z 2 miesiące temu renaulta megane I 1.6 16v, z początku bez problemu do czasu kiedy zdechł mi regulator napięcia w alternatorze zmieniłem go i zaczęły się dziwne akcje, typu jadę po 10 km samochód zaczyna nagle szarpać dusić się przy dodawaniu gazu , jak trzyma się gaz równo samochód...
Witam, Mam problem z namierzeniem cewki do karty w Renault Megane II 2005. Po upadku karty (mam tylko jedną) urwał się element zaznaczony na screenie. Z poszukiwań na forum dowiedziałem się, że to cewka od hands free. Miałem ogólny problem z działaniem tej karty, samochód nie reagował na przyciski. Postanowiłem rozebrać kartę i w środku ujrzałem: urwany...
Witam wracam do tematu otóż tak ciężko odpala na zimnym to raz wiec wymieniłem czujnik temperatury silnika i mi tam trochę ociekło płynu dolałem do stanu ale nic się nie poprawiło świece cewki powymieniane itp. tez bez efektu ale tak poczytałem nadal mi obroty faluje i tez zauważyłem jak by mi dymił na biało bo akurat po tym dolaniu patrze dzisiaj w...
Najważniejsza jest nie pojemność ale moc rozruchowa najlepiej podana w DIN ( to najbardziej surowa i wymagająca norma dla aku). Co do firmy to niestety centra to nie to co kiedyś banner śmiech na sali bosh to samo co centra różne inne wynalazki też nie wart uwagi ale to co mogę polecić jeżeli zamierzaż długo trzymać auto to topla czerwona seria o niej...
Kolejna próba, niestety okazała się nieudana. Próba polegała na uruchomieniu z pominięciem stacyjki. Masa "oszukana" była podana na przekaźnik od pompy (styk nr H2). A rozrusznik bezpośrednio z akumulatora. Sprawdzałem miernikiem. Na styku nr 1 na cewce było napięcie (przeszło 13V - akumulator był podpięty pod prostownik). Problemem jest jednak brak...
Witam. Niedawno kupiłem takie auto do doinwestowania. Problem jest taki, że gdy silnik jest zimny odpala na dotyk, obroty nie falują, ekonomia i moc ok. Gdy jest ciepły nie zawsze da się go odpalić za pierwszym razem. Próbuje gadać ale nie udaje mu się, gdy już odpali, to wszystko jest w 100% ok. Słyszałem już różnych ''ekspertów'' że pompa się kończy,...
Dziś rano ledwo odpalił , pochodził chwilkę i zgasł , po czym znowu ciężko zapalił , długo musiałem czekać aż dojdzie do siebie. Co zauważyłem to ,że jak zacznie łapać temperaturę to zaczyna normalnie pracować i wszystkie objawy znikają . Co ma taki wpływ na temperaturę? Czy to mogą być wtryskiwacze? Podczas czekania aż dojdzie do siebie przełączyłem...
Witam, niedawno kupiłem ww samochód,wszystko było w porządku aż do momentu gdy chciałem odpalić go rano. Dodam że samochód jest na benzynę + gaz sekwencyjny(odpala tylko na benzynie, potem przełącza się na gaz) Przekręciłem kluczyk w stacyjce i nic, kręci ale nic nie jarzy. Tak kilka razy i w końcu zaczął coś załapywać ale gasł. Nie wchodzi na obroty,...
renault ciężka odpalać renault laguna ciężka odpalać odpalać renault megane
kondensatory 1000uf sterowanie radia scenic czarny ekran włączyć myszka
klimatyzator haier klimatyzator haier
Migający kluczyk w pralce Bosch - przytrzymanie start nie pomaga Integra 256 - Karta użytkownika nie wyłącza czuwania