Czyli elementy zasilane z przekaźnika który zasila pompę paliwa. Są to: wtryskiwacze, pompa paliwa, grzałka sondy lambda, zawór EVAP i zawór EGR.
No to wymień cewkę.
Wygląda na kiepską masę sterownika silnika
a ciśnienie na tłokach jest?świece mokre ,iskra jest.
Albo kostka stacyjki albo rozrusznik i okablowanie. Trzeba na krótko sprawdzić rozrusznik, ale jak jesteś laikiem to lepiej tego sam nie rób bo mogą iskry pójść.
Prawdopodobnie immobiliser, tam luty czasem puszczają, nie masz jakiegoś interfejsu elm aby skasować czy odczytać błąd? Kup sobie taki za 20 zł na bluetooth i jak dobrze pamiętam to chyba vag-com też współpracuje z jakimś programem do renówek, ale pewności nie mam.
Pisałeś brak masy na 48. Tam nie ma być masy. Zobacz czwartą kolumnę tabelki "Wartość właściwa".
Pomocy. Renault Megane kombi 1.6 16v 2000r nie mogę odpalić. Sprawdziłem rozrząd - działa, wlewałem benzynę bezpośrednio - nie działa, odpiąłem cewkę, sprawdziłem iskrę - brak. To gdzie teraz szukać prądu.
Kolego masz dobrą poradę, poszukaj miejsca gdzie BYŁA rozcięta instalacja przez gazownika. Zobacz to połączenie po usunięciu instalacji.
Nie sprawdzałem, ale świece są zalane wachą, czyli jest całkowity brak iskry
Udało się rozwiązać problem?
Naprawione?
Zna ktoś może cene takiego modułu oczywiście używanego???? Jeśli chodzi o cewki to są 2 i obie nie dają iskry.
Iskra jest, ale czy podaje paliwo?Czy otwiera wtryski?Immo nie mruga?
Sprawdzic zasilania ecu.Bede wrozył.masz 1,6 16V?
Pewnie UPC do naprawy. Albo kabelek sterujący cewką. Pewnie nie ma też iskry jak nie pali. Napraw błąd tego przekaźnika.
Ale tam immo odcina tylko paliwo, nie iskrę, więc czas zajrzeć pod klapę...
witam Mam podobny problem. Renault megane coupe 97 rok AUTOMAT. KUPIŁEM AUTO KTÓRE NIE PALIŁO. kręci normalnie, brak iskry i pompa paliwowa nie chodzi. Kontrolka od immo po przyuczeniu kluczyka zachowuje się normalnie, central zamek działa ok z pilota, ktoś wyciągał czujnik położenia wału bo leżał obok....... więc co ? wrzucić mu sterownik bez immo...
Iskra jest, paliwo jest, to sprawdź czy jest powietrze i czy spaliny mają gdzie uciekać. Rozrząd sprawdzić wypada.
Odczytaj błędy. Takie objawy daje brak zasilania ECU lub trzymające immo.
Czyli brak masowania wtrysku? A co z iskra?
odlanczles aku jesli tak to strzel z kluczyka zeby sie zamknela i otworzyla i powinna odpalic
mam podobny problem. koledzy gdzie szukać "pinu 32" ??
czy przyczyną braku iskry może być spalenie komputera pokładowego ?
Sprawdź zawartość skrzynki za lewym reflektorem(przekaźniki bezpieczniki),zrób chwilowo mostek na wyłączniku uderzeniowym. Na prawym dzwonie skrzynka i jej zawartość
witam urwane są dwie masy z tyłu silnika,dlatego pyka przekaznik
Koło zamachowe jest z poprzedniego silnika, czujnik jest sprawny, oczyściłem go i iskra się pokazała ale nadal nie odpala auto.
Kidu , a co z zanikająca iskrą , z braku paliwa?
A sprawdzałeś czy jesst iskra? Pozdrawiam
Może wiesz które to przekażniki jak je sprawdzić i gdzie one są umiejscowione?
Imho powinien pokazywać obroty. Załącza przekaźnik pompy paliwa podczas kręcenia ? Jest iskra na świecach podczas kręcenia? Jest sterowanie wtryskiwaczy? Komputer nie zawsze jest potrzebny do naprawy autka.... ;)
A osprzęt ze starego silnika? Zapnij swiece , obserwuj iskry.
sterownik... a dokładnie styki na sterowniku spróchniały to częsta usterka tych aut
sprawdzić prawidłowość kolejności zapłonu a potem iskrę uwaga na bhp przy sprawdzaniu iskry
Kość , wtyczka sterownika zalana. :D
Okej będę sprawdzał na które bezpieczniki szczególnie zwrócić uwagę gdy nie ma iskry ?
A mozesz podac linka do schemtu. Szukam usilnie i nie moge znalesc
stawiam na uszkodzone immo
Raczej immo. Masy sprawdź
Byłem sprawdzić świece i na dwóch nie ma w ogóle iskry.
świece czyściłeś :idea: ,wszystkie dają iskrę :?:
Wypadałoby sprawdzić czego mu brakuje jak nie chce zaskoczyć - paliwa, czy iskry.
Wpierw to trzeba wiedzieć co i z jakiego powodu ją spowodowało/uaktywniło. Zamykam.
Wszystko juz okej
W jakim stanie są główne bezpieczniki w prawym narożu podszybia.(pewnie zielone)
Witam! W przeszłości posiadałem świece Iskra w samochodzie VW Passat 1.6 102 KM i śmigały aż miło. Teraz używam świec Iskra w samochodzie Renault Megane II 1.6 16V i również jest wszystko OK. Za jedną świecę płaciłem na Allegro.pl ok. 8 zł co jest śmieszną kwotą w porównaniu do np. Championa. Nie jestem przeciwny Championom, ale po co przepłacać......
Czyli ci zgasło już nie odpaliło.
Jaki bezpiecznik ? Gdzie się znajduje ?
no to w tym momencie może być problem tak jak pisałem szukaj po przewodach czy któryś się nie przetarł
Pasowało by napisać czy ma iskrę- przynajmniej.
I sądzisz, że od uderzeniówki nie będzie iskry? Problem jest gdzie indziej, i szukał bym nad kołem zamachowym.
W benzyniaku slaba iskra to zla praca silnika, jak podejrzewasz cewką to ją wymień, nie są drogie.
iskra oczywiśccie jest?
mógłbyś przybliżyć jaka to metoda? :) Dodano po 9 wziąć ją do domu, podać napięcie, podłączyć świece i sprawdzac czy jest iskra i jak mocna?
Okej jutro to posprawdzam, ale czemu ma zasilanie sterownika 8V tylko tego nowego ? Na starym jest 12 V i wszystko jest iskra i paliwo.
Wymieniona cewka i naprawione, Dziękuje
komputer walnięty
Witam, samochód znajomego, w jego rękach już z 10lat. Pojechał do pracy i po nocce nie odpala. Sholowałem na podwórko. I tak pompka paliwa nie włącza się po przekręceniu stacyjki. Kontrolka od immo mruga normalnie, sprawdzane na drugim kompie bez immo też nie odpala. Prąd na styczniku stały jest i po przekręceniu stacyjki jest. Dojście plusa i masy...
Witam Mam do naprawy Renault Megane 3 2.0 benzyna 2009r. Auto nie odpala,brak iskry. Poprzedni serwis wstawił emulator immo myślac że to jest problemem. Niestety bez rezultatu. Po podłączeniu mam takie błędy. Dodam że gdy jest wpiety emulator ciężko chodzi kierownica(wspomaganie elektryczne) gdy wypne kostke wspomaganie działa. W module upc mam blokade...
iskra jest, pompa chodzi
ELM ci pokażą na którym zapłonu wypadają. oczywiście nie sam tylko z programem który go obsłuży. Cewki padają w różny sposób. Albo całkowicie, albo nadpalają się uzwojenia i zmniejsza się energią iskry.
immobiliser by sie raczej nie rozkodował, do tego trzeba specjalnych procedur. Proponuje sprawdzić czy jest iskra na świecach .
Pompa powinna się odezwać po przekręceniu kluczyka, jak milczy to sprawdź zasilanie sterownika, połączenie z przekaźnikiem i sam przekaźnik. Machanie kluczem przed czujnikiem nic nie da, musi policzyć kilkanaście krótkich występów i jeden dłuższy na kole fonicznym, żeby dać iskrę i wysterować pompę
Witam. Mam problem w Renault Megane 1998r silnik 2.0. Nie pali on na 3 i 4 cylinder ani na benzynie ani na gazie. Iskra jest. Co moze byc przyczyną i co moge jeszce sprawdzić przed mechanikiem.
Iskra jest? Paliwo podaje? Ecu widzi obroty?
Jakiego interfejsu użyć? Clipa Iskra jest? Kluczowanie wtrysku jest?
Dodam ,że tuż przed awarią przestał mi dzialać prędkościomierz a od kilku dni miał nieregularne wolne obroty silnika (jak by od czasu do czasu gubił iskrę ) - nie wiem czy ma to coś wspólnego z obecnym problemem ale to Renault i wszystko możliwe
Sprawdź czy jest iskra, czy jest odpowiednie ciśnienie paliwa. Pozdrawiam.
Iskra jest , a paliwo podaje po tej naprawie.
jak iskra jest , to czujnik zostaw w spokoju, teraz szukaj paliwa ...
Przykro mi, ale to forum dla tych, którzy mają jakie-takie pojęcie.
wykręć świece oraz cewki i zobacz jaka będzie iskra na 1-4 i porównaj z 2-3. Jeżeli zauważysz różnice to wiązka do sprawdzenia jak będzie dobrze to drugi sterownik. Aha i odpinaj po kolei wtryski jak silnik pracuje zobacz czy aby na pewno będzie taka sama reakcja.
Sprawdź czy na wszystkich świecach jest iskra, często w tych modelach padają cewki zapłonowe.
wielkie dzieki dla wszystkich okazał sie trafiony przekaznik na lewym słupku ktos zamontowal jeszcze dodatkowo chyba odciecie paliwa pozdr jeszcze mam jedno pytanie dotyczace wczesnejszego postu BMW325 brak iskry chodzi o to ze po wyjeciu sterownika na kilka godzin i włozeniu go do autka odpala moze jezdzic dzien dwa albo godzine i znow brak iskry
A w bezpiecznikach za akumulatorem pewnie zgnilizna...
mam takiego renaulta Mialem kiedyś podobny problem, rozebraliśmy u mechanika wszystko. Sprawdz palec w kopułce zapłonowej mógł się wytrzeć i nie daje dobrze iskry. Ja tak miałem niby na świecach pokazywała sie. ALE nie odpalał bo nie bylo odpowiedniego przekazania iskry. Sprawdz to.
Iskra na świecach obecna? Sprawdzałeś już cokolwiek czy od razu wołasz o pomoc?
sypało iskrami, dlatego taki widok. No chyba że w zagłebieniach gromadzi się wilgoć?
Najczęściej pada rozrusznik i wogóle nie kręci ale jak kręci to immo odblokowane i pompa też,Więc jak nie świeci kontrolka immo to nie ma co pstrykać pilote bo to bez sensu. Porada Jw. Niewiadomo czy jest iskra czy nie, i czy wtryski cykają.
Więc jak można to naprawić, ewentualnie jakie elementy mogą być temu winne? I dlaczego ta iskra jest niesystematycznie? Może to być wina braku zasilania ECU?
Sprawdź, jakie masz świece, bo pisałeś, że wymienione – i te kable WN coś tu jest nie tak Ja na twoim miejscu zrobiłbym tak przemyj czujnik obrotów następnie rano wykręcaj każdą świece I sprawdź czy na wszystkich jest taka sama iskra, – jeśli świece to tylko BOSCH super 4 polecam. I te przewody zdążają się nowe i mają przebicie w ciemnym...
zobacz czego brakuje jak nie chce zapalic iskry czy paliwa sprawdz czujnik hala :D
Czy coś jeszcze możesz napisać , jaki inne objawy , jak tylko ,że nie chce odpalić? Jak to się stało nagle? Iskra jest , paliwo dochodzi?
Zasilania sprawdzone i są tak jak napisane wyżej. Ma ktoś szczegółowy opis pinow? Bo dalej brak iskry i zasilania pompy. Immo jest wywalone
-Wez odlacz i odkrec 4 cewki zaplonowe i wyciag srubki. -Podlacz te cewki (tylko zlacza) i wloz je na swoje miejsca. -Zapal teraz silnik najlepiej w ciemnym pomieszczeniu. -Podnos lekko po kolei kazda z cewek i obserwuj zmiane pracy silnika. -Obserwuj tez kolor i gdzie skacze iskra po lekkim uniesieniu. Jesli ktoras cewka po podniesieniu ma od razu...
Zgadzam się z gracus7, dodam tylko, iż zmiejszenie przerwy daje efekt przy mniej wydajnych instalacjach zapłonowych. Jeśli instalacja jest wydajna (wysokie napięcie jest naprawdę wysokie :) ) nie ma potrzeby zmniejszać przerwy bo na gazie lepiej jak iskra jest dłuższa.
A jaki był powód wymiany uszczelki - mogą być uszkodzone zawory lub inny defekt. Nie wiem o co chodzi z obrotami i ta sądą indukcyjną. Może jest mozliwość zamiany cewek? Zobacz czy jest iskra na wszystkich cylindrach - przy pracującym silniku odłacz na chwilę przewód ze świecy - przy odsuwaniu od świecy powinno być słychać przeskok a po odłaczeniu całkowitym...
rozumiem ze jak odpala na gazie to iskra jest a spróbuj wstrzyknąc przez strzykawke paliwo do przepustnicy i próbować odpalić
Pod maską masz też przycisk z gumowym kapturkiem.Może on nie działa poprawnie.Nie będziesz miał ani iskry ani pompa paliwa nie zadziała.Bepieczniki sprawdzone?
A przewody WN i świece sprawdzałeś. Może masz bardzo słabiutką iskrę albo przebicie na przewodach?
Na oko widzę że iskra jest za słaba a świecę wkładam wprost na kabel z cewki. Teraz nawet już nie przelatuje przez kopułkę. Efekt jakby ciągle był zalewany. Zamówiłem czujnik położenia wału oryginał. Analizując sprawę to wychodzi na uszkodzoną cewkę lub komputer. Muszę znaleźć sposób jakim impulsem wyzwalać iskrę z cewki na warsztacie. Mam interfejs...
Iskra jest prawidłowa? Bo, że jest to trochę mało... Wtryski wysterowane, podają paliwo? Kompresja jaka?
Odnosnie tych cewek w Renault (te cewki ołówkowe,jak je nazywam) to co to za cholerstwo jest-jak je sprawdzam na testerze cewek to nie strzela z nich pojedyncza iskra,jak w zwykłej cewce,tylko leci świstrzący snop iskier,a w cewce cos stuka.O co tu chodzi?
stopień sprężenia A w jaki sposób stopień sprężania mógł się zmienić? Denka w tłokach wkląkły się albo na odwrót-wybrzuszyły? kolo pasowe czasem się zdarzy że się poluzuje i przekręci z klina wtedy iskra jest tylko nie w tym momencie co powinna A co ma koło pasowe do iskry ( w renault) jak czujnik wału jest nad kołem zamachowym? Panie mechaniku z bożej...
Wymień cewkę a potem szukaj dalej przyczyny. Czy wy żeście powariowali? Przecież tam może być 20 innych przyczyn z takimi objawami i wcale nie musi być to cewka. 99% szkodzeń cewki to totalny brak iskry lub wypadanie zapłonu a nie brak iskry tylko przez 2 sekundy.
Zanim wymienisz czujnik to proponuje sprawdzić czy jest iskra w momencie jak nie chce zapalić abyś na próżno kasy nie wydawał na czujnik.
Co to znaczy "2 i 3 cylinder przestały chodzić" ? brak paliwa czy brak iskry ? w czym problem przelutować drivery z jednego do drugiego ecu?
Taaa czujnik, a komp info o iskrze z wydechu bierze, tak? Powiedziane zostało żebyś samostartem go spróbował odpalić i zmierzył ciśnienie na garach. Poza tym stroboskop i ocena punktu wystąpienia iskry też sporo powiedzieć może.
Skoro załącza się pompa paliwa to włącznik jest dobry. Odcina on pompę i wtryskiwacze. Skoro pompa pracuje a nie podaje paliwa to nie ma wysterowania wtryskiwaczy. Zasilanie po stacyjce powinno być bo działa pompa ale możliwe że brak sterowania z ECU więc możliwe że ECU nie widzi obrotów silnika. Wykręć świece i zobacz czy jest iskra w tedy kiedy nie...
A w renówkach w szczególności tych co mają 4 osobne cewki i nie mają kabli najczęściej przyczyną problemu jest przebicie cewki po stronie wtórnego. Nie do zbadania zwykłym omomierzem, bo ujawnia się dopiero pod odpowiednim napięciem.. Ale daje sie czasem zauważyć z zewnątrz po śladach zwiewającej iskry...
przyczyna iskra renault megane iskra cewka megane cewka iskra renault
włącznik lampa stać elektryczny schemat motocykl downloader samsung
Piekarnik Bosch HMG636NS1 wyzwala bezpieczniki - przyczyny i diagnostyka Lokalizacja modułu komfortu w Audi A3 2000