Pojeździj trochę, ja po czyszczeniu miałem to samo.Po jakiś 1000 km wszystko się ustabilizowało, też byłem w szoku jak po czyszczeniu zobaczyłem obroty.
Wraz z wejściem do produkcji silników K4J(1,4 16v) i K4M(1.6 16v) pojawił się również sterownik Sirius S32 który miał już możliwość zarządzania klimatyzacją(odczyty ciśnienia w układzie), ale ta funkcja została dopiero wykorzystana bodajże w 2001 roku. W pierwszych Megane I Ph2 był jeszcze mechaniczny presostat. Wtedy układ był konfigurowany na "bez...
Wiem, czytałem, odpowiadałem raczej Koledze, który wydaje się, że ma dużo racji. jest za wysoka i ustal dlaczego . Dodano po 6 Moim zdaniem, silnik ma kłopoty z "oddychaniem". Więc albo wydech, albo dolot. Nie sądzę byś przeoczył zapchany filtr powietrza lub jakąś szmatę w dolocie. Wracamy zatem do rozrządu, ustawienie, stan wałka. Chodzi o moment i...
można myć w aucie, zastosować zmywacz do gazników i będzie dobrze,nie maa potrzeby demontażu
W załączniku dane. To, że wyczyściłeś silniczek biegu jałowego nie oznacza, że pracuje prawidłowo.
Tyle co mogę pomóc Tobie, to wrzucam schematy elektryczne dla 2.0 16V. Mam nadzieję, że dzięki nimi dasz radę sprawdzić wiązkę - a jak wiadomo w Renault potrafi zrobić "kuku".
Albo zaciął się silniczek krokowy.
-Wez odlacz i odkrec 4 cewki zaplonowe i wyciag srubki. -Podlacz te cewki (tylko zlacza) i wloz je na swoje miejsca. -Zapal teraz silnik najlepiej w ciemnym pomieszczeniu. -Podnos lekko po kolei kazda z cewek i obserwuj zmiane pracy silnika. -Obserwuj tez kolor i gdzie skacze iskra po lekkim uniesieniu. Jesli ktoras cewka po podniesieniu ma od razu...
Jeszcze nie wiem, ale dzisiaj wieczorem się zorientuję, bo mam podobny problem, ale nie w takim stopniu. Moim Renault Megane 1,4 8V jeszcze da się jeździć, ale to kwestia czasu. Węże już twardnieją i przestaje grzać, ale jeszcze nie dymi na biało. Tester wykazuje śladową obecność spalin w płynie. U ciebie to ewidentne jak dymi na biało i nie ma co sprawdzać....
Może kanały powietrzne zabrudzone ,dlatego nie pracuje jak powinien .Miałem ostatnio ten sam problem wymiana krokowca nie pomogła,mimo,że wykazało jego błąd ,dopiero czyszczenie dało efekt i na starym krokowcu obroty wróciły do normy.
Sporo jeszcze pracy przed Tobą jak widać. Oznaczenie silnika jest obok czujnika ciśnienia oleju. Zawory do regulacji.
Ja obstawiałem, że to benzyna :-) Gdyby padł Ci czujnik położenia wału to nie odpaliłbyś auta wcale lub w najlepszym wypadku paliłoby za 15 razem hehe. Opisz co zrobiłeś z silnikiem krokowym. Aha...mało kto pamięta, aby ustawiać zawory w swojej ukochanej Reni.
Najpierw sprawdź i napisz rezultat. I nie pisz PW, bo i tak nie odpowiem tam.
sprawdz wtryski na przelew na kompie nie da sie tego dokładnie sprawdzic i jezeklui dobrze pamietam to trzeba je wkodowac lub sa nie takie jak trzeba
Może być wina mycia silnika, sprawdź kostkę komputera wtrysku, a co do tych mas to nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi. Masa silnika jest koło miarki oleju - na wsporniku alternatora. Proszę o poprawienie pisowni, wielkich liter oraz znaków interpunkcyjnych.
co do benzyny to sonda lambda steruje mieszanka paliwa i w przypadku gdy jest uszkodzona może podnieść obroty silnika. A co do gazu jeśli nie trzyma obrotów to najprawdopodobniej padł parownik i zalecał bym jego wymianę
Tłumacząc jak przysłowiowej krowie na rowie heheh Zacznij pod diagnostyki i testu poszczególnych komponentów co do sprzętu diagnostycznego najlepszy moim zdaniem byl by clip ale innymi wynalazkami tez coś zdziałasz! kolejnym krokiem powinno być sprawdzenie ciśnienia w cylindrach jak masz na którymś niskie tak sie będzie działo Majac dane z komputera...
Miałem podobny problem z Kangoo,po odłączeniu akumulatora na noc ,rano było już dobrze.
Tak jak widać na następnym zdjęciu uszczelka stara była twarda i po odkształceniu nie wracała do dawnego kształtu. Po mocniejszym naciśnięciu pękła. Obok zdeformowanej starej uszczelki na zdjęciu leży nowa ( grubsza i idealnie okrągła). Dodatkowo umieściłem schemat układu dolotowego: 1. Przepustnica 2 .Gruba uszczelka od obudowy filtra 3. Wymieniona...
Kolego Mobali - przewodów WN nie ma już w Renualt od 20 lat (cewki na świecach)... Czy ten silnik ma koło zmiennych faz rozrządu? Często zapycha się element regulujący, pomaga przemycie lub wymiana... Pozdr. J.
Kolego jestes pewien że to silnik krokowy podnosi ci obroty? A nie lewe powietrze, lub niedomknięta przepustnica.
Witam jakie obroty powinny być na biegu jałowym. Kupiłem Renault megane 1.9dci miał 2500 po czyszczeniu interccolera filtrów wymieniłem turbo przepływomierz mam 4500 co można zrobić jeszcze. Dziękuję
koledzy odgrzeję kotleta, mam ten sam problem, na zimnym silniku jak włączę klimatyzację to zdarza się, że zgaśnie. Co może być przyczyną?
… czy to KLEKOTANIE MOŻE BYĆ SPOWODOWANE ALTERNATOREM? Ponieważ już od pewnego czasu mam niskie obroty i kontrolka AKUMULATORA miga mi podczas jazdy dosyć nieregularnie, Czy alternator to możesz sprawdzić sam. Zdejmij napęd alternatora /pasek/ i sprawdzisz po uruchomieniu silnika. … natomiast klekot jest regularny więc czy to może być powiązane?...
Zawory czasem nie są regulowane samoczynnie tzn hydrauliczne? Jeśli tak to sie ich nie ustawia , pomijając możliwość błędnego montażu czy zatkania układu paliwowego pozostaje wykasowanie pamięci usterek ze sterownika i ponowne ich odczytanie. Zdarzało mi się że trzeba było na chwilę zdjąć klemę , wtedy silnik odzyskiwał wolne obroty i równą pracę .
A co ma być, pewnie megane jedynka na K7M i znana sprawa czemu głupieje na wolnych obrotach.
jesli masz zabity katalizator,to napewno jak go wywalisz bedzie szybciej silnik na obroty wchodził :) Ale i głosniej bedzie.A co do sondy to trzeba poczekac na wypowiedz jakiegos fachowca:D
Sygnał z czujnika idzie bezpośrednio na wtyczkę kompa? Jeśli tak, to na jakie piny? Zakładam nieciągłość przewodu. Może ktoś podrzuci schemat. Gdyby sterownik silnika nie widział sygnału z czujnika to nie sterowałby wtryskami. On ma tylko informacje z czujnika wału więc bez tego nie będzie iskry ani wtrysku. Piny sterownika silnika: 20, 79 a jak się...
Sprzęgło się skończyło lub wysprzeglik.
Temat zamykam, sprawa zakończyła się w serwisie Renault co prawda dawno temu, skasowali w okolicy 300 zł i temat był rozwiązany. Coś wgrali jakoby do komputera oraz przeczyścili silnik krokowy, od tamtej pory auto jak nowe.
gdyby była nieszczelność w dolocie to cały czas by tak chodził? odpaliłem auto po 2 dniach i chodzi normalnie...
Skrzynia biegów DP0 puki nie jest rozgrzana pracuje w trybie hydraulicznym ( bez lock-up ). Jest to celowe działanie producenta skrzyni: poślizg biegów i wyższe obroty powodują szybsze rozgrzanie się skrzyni biegów.
Przyucz krokowca
Przede wszystkim problemy z gazem. Często obroty zacinają się na 3k i nie spadają, przy zapalaniu gdy przełącza się z benzyny na gaz często nie chce wchodzić na obroty muszę trochę poczekać albo zgaśnie.. Przy ostrzejszej jeździe coś dzieję się ze sprzęgłem i biegi nie chcą wchodzić. Gdy bym wyeliminował te dwie duże wady mógłbym Ci polecić to auto....
za Renault Megane 1 ph 2 To jest szok! Samo auto kosztowało połowę tego, ale 2k za ubezpieczenie, naprawy bierzące i awarie. I się nazbierało.
Zanieczyszczona przepustnica.
Posprawdzać czystość wtryskiwaczy, posprawdzać kostki wtryskiwaczy.
witam mam identyczny problem z megane'ka. mianowicie panel od nawiewu jest sprawny, silnik i bezpieczniki rowniez. Wiecie w ktorym dokladnie miejscu jest ten tranzystor o ktorym pisaliscie?
Jest jakaś szansa na pomoc ?
Mam podobny problem z renią. Po trasie zapalił się komunikat injection fault. Jak wchodzi na obroty zapala się a następnie po krótkiej jeździe gasnie. Nie kopci nic się nie dzieje. Ponadto jak zgosze silnik nie mogę go odpalić. Pomocy
Zapaliła mi się kontrolka z prawej strony, pomarańczowy kwadracik z zygzakiem w środku i podwyższyły się obroty. Auto renault megane scenic rok 1998, benzyna lpg , silnik 1.6.
uszczelki pod kolektorem dolotowym do wymiany - łapie fałszywe powietrze.
Sprawdz czy EGR jest domknięty on robi takie problemy.
Kolego,mam ten sam problem.Proszę podziel się jak załatwiłeś ten problem.Co ostatecznie było uszkodzone
Bardziej przwdopodobye że to czujnik tęperatury silnika uszkodzony dając stałą oporność dla tęperatury ok 40 stopni (brak podwyższonych obrotów dla zimnego, za wysokie obroty na ciepłym)
Mam pytanie czytalem forum troche bylo ale nie tak jak u mnie. Mam megane 2002 1.6 v16 wersja 88kw. Po odpaleniu wchodzi od razu na 2200obr.i faluje do nawet 3000obr. na luzie po wrzuceniu biegu zwalniam sprzeglo a obroty lecą w dół aż do zgaśnie lub ruszy ale szarpie jakbym ruszał z 2-3 biegu. Gdy ruszam z 2-ki do powolnie rusza ale mega powolnie,...
Witam. Mam problem. Posiadam Renault Megane kombi 16.16v K4MA z 2002r. 85tys.przebiegu (B+G). Rano po uruchomieniu silnika obroty bardzo pływają, czasami nawet gaśnie a dziś straciła swój wigor, bo nie potrafi wejść na obroty (dochodzi do ok.2500 obrotów i silnik wyje a nie jedzie). Na benzynie i na gazie te same objawy. Podpinałem auto pod komputer...
nie tylko na zimnym kopci
Żadne sprzęgło.Wyczyść przepustnicę od środka.
Jak podniesiesz obroty dmuchawy to sprężarka się wyłącza czy pracuje nadal ale temperatura parownika podnosi się?
obroty renault megane renault megane wchodzi obroty renault megane nierówne obroty
zasilacz pulsowanie thalia alarm epson service
atlas copco instalacja elektryczna simson
Porowata listwa i jaśniejsze rolki w Xerox WorkCentre 6605 Betriebsleistung w kolumnach głośnikowych - co to jest?