jesli masz zabity katalizator,to napewno jak go wywalisz bedzie szybciej silnik na obroty wchodził :) Ale i głosniej bedzie.A co do sondy to trzeba poczekac na wypowiedz jakiegos fachowca:D
Jeszcze nie wiem, ale dzisiaj wieczorem się zorientuję, bo mam podobny problem, ale nie w takim stopniu. Moim Renault Megane 1,4 8V jeszcze da się jeździć, ale to kwestia czasu. Węże już twardnieją i przestaje grzać, ale jeszcze nie dymi na biało. Tester wykazuje śladową obecność spalin w płynie. U ciebie to ewidentne jak dymi na biało i nie ma co sprawdzać....
witam, mam problem w aucie mamy, clio 1.4 16v 2004 DPO, 150ty.km przebiegu , biegi wchodzą , dobiegają hałąsy z okolic skrzyni, obroty idą w góre lecz auto nie drgnie na żadnym biegu czy jest opcja że to sprzęgło ? błędów na kokpicie brak
Przecież listwa z wtryskami wchodzi w kolektor a nie w głowicę. Pomiędzy kolektorem a głowicą powinno być uszczelnienie. Jak montujesz listwę na kolektorze to każdy wtryskiwacz ma oring który uszczelnia go od spodu w kolektorze ssącym.
Przede wszystkim problemy z gazem. Często obroty zacinają się na 3k i nie spadają, przy zapalaniu gdy przełącza się z benzyny na gaz często nie chce wchodzić na obroty muszę trochę poczekać albo zgaśnie.. Przy ostrzejszej jeździe coś dzieję się ze sprzęgłem i biegi nie chcą wchodzić. Gdy bym wyeliminował te dwie duże wady mógłbym Ci polecić to auto....
Witam wszystkich forumowiczów Zbytnio to nie dało te czyszczenie wtrysków chodziła na preparacie ponad godzinę Trzeba wchodzić na wysokie obroty na każdym biegu żeby się rozpędzić W środę idzie do majstra na komputer Dziękuję
Wszystkie są przemijające.Jak zrobi się źle to jako stale.Wystarczy zgasić odpali jeszcze raz i są przemijające.Wiele razy już było kasowane.Zawsze po kasowaniu jest 0 błędów.Pochodzi trochę i zaraz jest źle.Zawsze te same wchodzą.
A to możliwe jeżeli padła sonda lambda to że samochód nie chcę wchodzić na obroty i się dusi przy dodawaniu gazu? Bo na wolnych obrotach chodzi w miarę dobrze.
zamykam temat, bo wymieniłem skrzynię tyle że inny typ i mam problem ze zbyt dużymi obrotami... ale cóż poradzić jak ciężko było zdobyć odpowiedni..
Witam, mam problem z automatyczna skrzynia biegów w Renault Megane 2 (4.2008) 1.9 Diesel (Grandtour) biegi nie wchodzą tak jak powinny czyli nabiera wysokich obrotów przełączy jak by na coś połowicznego dopiero później na bieg prawidłowy czyli drugi i następnie znów zbyt wysokie obroty i trzeci bieg z trudnościami dopiero 4 wchodzi normalnie i jedzie...
Zaworek jest nowy, jak się ciągnie linkę gazu to to dopiero w połowie linki łapie obroty.
A jaki był powód wymiany uszczelki - mogą być uszkodzone zawory lub inny defekt. Nie wiem o co chodzi z obrotami i ta sądą indukcyjną. Może jest mozliwość zamiany cewek? Zobacz czy jest iskra na wszystkich cylindrach - przy pracującym silniku odłacz na chwilę przewód ze świecy - przy odsuwaniu od świecy powinno być słychać przeskok a po odłaczeniu całkowitym...
Witam Widzę ze temat trudny do zgryzienia to może żeby nie wchodzić w koszty obniżę ciśnienie tak delikatnie a jak nie pomoże to wiertło 2,2mm Co wy na to koledzy.
Witam. Autor napisał że nie wchodzi na obroty, więc to raczej nie sprzęgło, być może turbina do wymiany. Kolego po co ten temat? Pozdrawiam.
za pierwszym razem obroty wchodzą na poziom 0,5-0.7 i gaśnie, za drugim razem( czasami potrzebny jest trzeci) wchodzą już na normalny przedział i pozostają na poziomie 0,9 Próbowałeś czyszczenia przepustnicy ? Laguna 3 2.0 benzyna to silnik o całkiem innej konstrukcji niż ten w Megane III 1.6
Odpowiem tu na pytanie niejednego użytkownika o wysokie obroty silnika K4M 1.6 16V. W 80% za wysokie obroty tego silnika ponosi winę uszczelnienie przepustnicy. Na przepustnicy mamy dwie uszczelki - jedna grubsza (ta, na której jest puszka z filtrem powietrza) i ta nieco cieńsza, która uszczelnia przepustnicę z kolektorem ssącym. Często wymiana uszczelek...
renault megane 1.9 dti classic swieci sie kontolka w kształcie EKG serca i silnik nie wchodzi na obroty jaka moze byc przyczyna
Zapomniałem dodać, że na gazie robi to samo. Na luzie wchodzi normalnie na obroty
Witam posiadam Renault megane classic 1.9 DTi w mojej megance zauważyłem od dłuższego już czasu dziwny objaw a mianowicie jak zrobi się trochę cieplej czyli tak jak teraz , po odpaleniu silnika zapala się dziwna kontrolka (taki piorunek przekreślony)i obroty wchodzą na 1500 obrotów i niemożna regulować gazem po prostu zero reakcji tak mam co roku i...
hirsch-tech nie masz racji cewki te najczęściej przebicia dostają już w głowicy a tam niestety mgiełka nie dotrze gdyż uszczelnione sa wchodząc do głowicy origami! to fakt te silniki lubią wysokie obroty ja w megane mam k4m i przy wyprzedzaniu często wypada docisnąć w granic 5tys ale nawet w niższych nie jest to muł w przypadku kolegi wygląda mi to...
hmm.. no wlasnie cos tam pisalo ze to podlacza sie do jakiegos czujnika ale nie wiem jakiego;p poprosilem goscia o przyslanie mi instrukcji montarzu :D moze sie dowiem;p no w sumie deczko wieksza dawka paliwa by nie zaszkodzila, silnik by lepiej wchodzil na obroty i mialby rowniejsza prace na niskich obrotach.. ale.. sam nie wiem Dodano po 2 a wlasnie...
problem dotyczy silnika f8q632, 1.9d, montowany w clio kangoo megane, pompa lucas epic sterowana elektronicznie nie linką, nr pompy r8640a111b (121b montowana była w w fiatach)... występują błędy wirnika w pozycji min/max, błąd ogólny lub utrata kontroli pętli przepływu (DF066 - położenie regulatora przepływu paliwa, 4 podtypy błędu), mogą być problemy...
Ściągnąłem dekielek od pompy a tu brud wyczyściłem uważając na nastawnik ,filtr paliwa wymieniony i o dziwo błąd dal się skasować myślałem ze jest ok. ale gdy silnik wystygł trzęsie nim wydaje misie jakby pompa sama wchodziła na obroty chwilowo ale później się uspokoiła błąd powrócił i nie da się skasować ale szarpania przy 2000 obr. już nie mam czujnika...
Witam, mam Scenic 1.9 DCi 102 kM 2002 rok. Pojawił się u mnie problem wchodzenia na obroty silnika. Odpalam zimne auto, jadę wszystko jest ok, nagrzeje się dalej wszystko jest ok, a tu niespodziewanie nagły brak mocy. Pedał gazu wcisnięty na max-a na obrotomierzu tylko 2500 obr, żeby je osiągnac trzeba sporo czasu i strasznie kopci na czarno. Jadę dalej...
Problem ze skrzynią automatyczną DP0 w Megane II Sedan 2.0 16v. Zazwyczaj na zimnym jest wszystko ok, ale po jakimś czasie potrafi przygasać wskazanie aktualnego biegu. Auto łapie wtedy muła, wysoko się kręci aby zmienić bieg (są wtedy dostępne dwa biegi). Podczas ruszania wrażenie jakby ślizgało się sprzęgło, na wzniesieniu toczy się do tyłu tak jakby...
Witam serdecznie wszystkich posiadaczy Meganki. Problem z wolnymi obrotami to chyba chleb codzienny w tym aucie. Zmagam się z tym już od jakiegoś czasu i jak narazie bez większego powodzenia. Meganka 1,6 z 97r. bez instalacji gazowej. Zacznę od początku. Po bezproblemowym uruchomieniu zimnego silnika obroty wchodziły na ok 1000, lecz silnik pracował...
Kodowanie możesz sobie w buty wsadzić po tych reanimacjach wtryskiwaczy. Na moje to nadal lipa z wtryskiwaczami, klepanie, długi rozruch, kontrolka na obciążeniu. Podepnij pod clipa, zrób "test układu wysokiego ciśnienia" (nie przestrasz się jak na obroty wchodzić będzie), często pomaga jak ja to mówię "rozruszać" wtryskiwacze i często wszystko wraca...
jeśli wyłącza turbinę przy wyższych obrotach podejrzewam egr - silnik wchodzi w tryb awaryjny przerabiałem to w megane 2 miałem dokładnie te same objawy, podłącz clip-a i wszystko będzie wiadomo,
Mam podobny problem z renią. Po trasie zapalił się komunikat injection fault. Jak wchodzi na obroty zapala się a następnie po krótkiej jeździe gasnie. Nie kopci nic się nie dzieje. Ponadto jak zgosze silnik nie mogę go odpalić. Pomocy
Proszę o poradę jak przeczyścić regulator biegu jałowego i jak go rozłożyć , bo wszystko wskazuje na to . Teraz już na zimnym silniku wchodzi na wysokie obroty, na biegu jałowym, tak jakby nie dostawał powietrza. Pozdrawiam.
Witam. On się sam ustawia, tzn ustawia go komputer. Jedynie co musisz zrobić to przed zamontowaniem ustawić go w minimalne położenie. Przy wyjętym silniczku z obudowy i po przekręceniu stacyjki powinien się trzpień wysunąć i schować. Zwykłym zasilaczem ciężko jest sprawdzić taki silniczek, choć nie jest to niemożliwe. Skoro motor wchodzi na tak wysokie...
mam problem nie pali na pierwszy celinder zmienilem swiece , kable , cewka,zrobilem regulacje zaworow ,gdy wchodzi na wieksze obroty to zaczyna palic , jak i na paliwie to i na gazie to samo pomocy
Dzisiaj zauważyłem problem. Auto dławi się jak jest zimne na gazie. Po dodaniu gazu silnik nie wchodzi odrazu na obroty tylko zadławi i dopiero wchodzi na obroty, efekt jest minimalny ale występuje. Też podczas jazdy po gwałtownym dodaniu gazu wystąpi zadławienie i dopiero jedzie. Objaw ustępuje po przejechaniu 1 km. Czym to może być spowodowane ? Za...
Otóż k4m ma kolo zmiennej fazy i jakość oleju jaki i jego stan ma tu bardzo duże znaczenie. Jeśli było mało oleju to i było słabsze jego ciśnienie, a przy obrotach 4000 to koło zmiennej fazy jest stale przesunięte względem walka no chyba ze nie ma oleju na tyle aby je przestawić. Koło mogło ulec uszkodzeniu przez to został zanotowany nieciagly błąd...
jezeli sa uszkodzone to tak lub oddac do regeneracji ale najpierw sprawdzic zobacz tez potencjometr pedełu gaqzu bo jezeli jest uszkodzony to auto czeto wchodzi na wyrzsze obroty i chodzi wtedy w trybie awaryjnym i napewno nie bedzie mjało mocy komputer tez moze tego nie wyłapac
Megane 1.6 8v K7M720 75KM. Po uruchomieniu obroty biegu jałowego są poniżej 500obr/min, czasami silnik zgaśnie. Wystarczy delikatnie przegazować i obroty są na właściwym poziomie. Później ładnie wchodzi na obroty, nie ma wypadających zapłonów. Wymieniłem świece, cewki i przewody zapłonowe - bez poprawy. Silniczek krokowy wyczyszczony. Gdzie jeszcze...
czy zwykły komputer serwisowy da rade Zwykłych komputerów serwisowych jest setki i mają różne możliwości więc na to pytanie nie ma odpowiedzi. Sprawa następna, klonów Clipa jest już tak dużo, że chyba to nie problem znaleźć warsztat który go ma i zrobi adaptację. Moim problemem jest to ,ze mieszkam w Anglii.Serwis nie wchodzi w gre bo auto kosztowalo...
witam elektryków, mechaników i pasjonatów, mam Megane Coupe 2001r 1,6 16V i następującą usterkę: przygasają samoczynnie wszystkie zegary na desce rozdzielczej i w tym momencie silnik sam wchodzi na wysokie obroty co może być powodem? jest to jakaś klasyczna usterka modułu BSI? czy mogę liczyć na jakieś wskazówki? pozdr. Darek
Witam! Mam pytanie odnośnie prawej poduszki silnika, która znajduje się przy rozrządzie. Samochód na wolnych obrotach szarpie i podczas jazdy gdy ma ciężko też występują mocne drgania. Po wymontowaniu tej poduszki zauważyłem, że mały gumowy element wchodzi na sworzeń płaski bardzo luźno, bez większego oporu. Czy to oznacza, że prawdopodobnie poduszka...
odcina czy po prostu zamula silnik i powyżej 3tys nie chce się kręcić? Piszesz o błędach związanych z ciśnieniem paliwa, ale coś tam wyczytałem o ciśnieniu powietrza, przepływomierzach, może silnik gwiżdże, jak wchodzi na obroty? tzn by że masz dziurawe połączenie od turbiny do silnika i gdzieś ciśnienie ucieka. Czy może już to rozwiązałeś?
Przy mrozie minus 20 i wiecęcej na różnym paliwie wyskakuje Fault injection po 5 sekundowym kręceniem silnikiem. Samochód zapala ale po paru próbach zapalenia. Po zapaleniu wchodzi normalnie na obroty i gaśnie komunikat. Podczas jazdy komunikat sie nie pojawia i samochód działa sprawnie. Wymienic filtr czy może trafiłem na złe paliwo.
Witam, auto to Renault megane I 2000r. 1.6 16v. automat z LPG. Problem to buczenie przy dodawaniu gazu, silnik wchodzi na obroty 1-2sec po wciśnięciu gazu w podłoge, albo gaśnie. Czasem przy max wciśnięciu gazu delikatnie strzeli. Jak juz wejdzie na obroty to pracuje normalnie. Na wolnych obrotach pracuje idealnie. Błedów na komputerze nie ma. Sonda...
Witam serdecznie. mam problem z obrotami. może od razu opisze obiawy, po nocy jak odpale auto obroty wchodza na 2000 i stoja.(automatyczne ssanie) spoko. ale po dodaniu odrobiny gazu obroty zaczynaja szalec 1500 - 2200 i tak do poki sie nie rozgrzeje.wymienilem 4 cewki, swiece, cujnik tem. wody. czemu one tak faluja.. jak odpale autko i zostawie na...
nie przypominam sobie dokladnie tego silnika ale moze moje doswiadczenia cos Ci pomoga wyczysc silnik krokowy przepustnicy powietrza w innym typie silnika mialem podobny problem ..powodem byl uszkodzony przewod pomiedzy kolektorem ssacym a czujnikiem podcisnienia tego kolektora(pekniety przewod) wtedy silnik wchodz w tryb awaryjny nie rowno pali i faktycznie...
Witam wszystkich Mam na imię Marcin, jestem z Poznania. Mam Renault megane 1,6 8V 90 KM z 1997 roku. Mam następujący problem: Przy zimnym silniku, obroty są na poziomie ok. 1200 na minutę, potem w miarę rozgrzania się silnika powoli spadają i osiągają ok. 500, przy dodaniu gazu obroty szybko spadają i falują w zakresie 800-300 po czym znowu osiągają...
Witam Problem mam z megane zdechła! Po kolei podczas jazdy zapaliła się żółta kontrolka z zygzakiem ,Gdy go ponownie odpalałem nie wchodził na obroty i gasł do czasu jak się zapalała lampka z zygzakiem , Oczywiście mechanik nie miał czasu go podpiąć pod kompa bo była to sobota ale mówił że włącza się tryb awaryjny i do poniedziałku wytrzyma . Dziś odmówił...
Witam! Problem jest w ustawieniu czasu wtrysku. Jak wiadomo czas wtrysku benzyny nie powinien się zmieniać przy pracy na LPG. Sytuacja wygląda tak Np. na wolnych obrotach czas wtrysku benzyny 3 ms , po przełączeniu na gaz 1,54 ms. , czas wtrysku gazu pokazuje 2,50 ms. Zwiększam współczynnik z 67 ( po autokalibracji ) stopniowo i prawie żadnej reakcji...
to palę na benzynie ponieważ jak zapalę na LPG to po ruszeniu i wciśnięciu sprzęgła silnik zgaśnie i trzeba go bardzo długo palić jak się zagrzeje to jest ok Wymień parownik na nowy najlepiej Lovato lub jak każe instrukcja jazdy na lpg nagrzej silnik do 30-40st i przełącz dopiero na gaz. zawsze tak robię , ale miałem renault 19 i mogłem nawet na mrozie...
renault wchodzić obrót renault laguna wchodzić obrót wchodzić obrót renault scenic
czujnik filtr hydraulik pamięci starego komputera samsung wymiana klawiatury
philips fc690 prostownik ideal
Hilti TE 2-A22: Diody świecą, silnik nie działa Schemat lodówko-zamrażarki z jednym regulatorem: zasada działania i elementy