Nie przepustnicva to to w niebieskim kółku pozdro i daj znać oc i jak. ----------------------------------------... no więc ja to już dzisiaj poczyściłem i dalej nic...jak gasł tak gaśnie... Sprawdziłem że jak mi gaśnie to czujnik temperatury pokazuje ok 3kohm czyli jakieś 20 oC może za wcześnie pokazuje ze sie ciepło robi?
Silniki benzynowe renówek lubią się trząść na wolnych obrotach. Sprawdziłbym świece, podmienił cewki zapłonowe.
Powiedzmy na 10 uruchomien 3 że spadkiem obrotów, nie ma znaczenia zimny czy ciepły.
Jest też taka możliwość że masz coś z układem zapłonowym typu moduł ma przebicie albo coś nie teges z rozrządem
Pływanie obrotów to może być przejaw uszkodzonego silniczka krokowego. Zacząłbym od przeczyszczenia przepustnicy i układu dolotowego z przepływomierzem włącznie. Ja czyściłem przepustnicę środkiem do czyszczenia przepustnic i gaźników w areozolu - skutni były pozytywne. Z wymianą czujników bym się wstrzymał. Zobacz też czy silnik nie łapie lewego powietrza....
A co ma być, pewnie megane jedynka na K7M i znana sprawa czemu głupieje na wolnych obrotach.
Zawory czasem nie są regulowane samoczynnie tzn hydrauliczne? Jeśli tak to sie ich nie ustawia , pomijając możliwość błędnego montażu czy zatkania układu paliwowego pozostaje wykasowanie pamięci usterek ze sterownika i ponowne ich odczytanie. Zdarzało mi się że trzeba było na chwilę zdjąć klemę , wtedy silnik odzyskiwał wolne obroty i równą pracę .
Termostat wymieniony i trzyma temperaturę , na biegu jałowym obroty spadają do 600 i później wracają do normy 900 tak jest co jakiś czas przedtem tego nie miałem czy silnik był zimny czy dogrzany
proszę o pomoc renault laguna III 2.0 TDI 2012r. przy zimnym silniku skaczą obroty czyli spadną do około 500 i znowu są normalne spadek ten jest chwilowy czyli krótko trwały a po pełnym nagrzaniu silnika praca jest prawidłowa.
Podobna sytuacja Laguna II 1.6 16V. Zaraz po uruchomieni silnik w miejscu pracuje równo. Problem zaczyna się kiedy, dodaje sie gazu i to szczególnie więcej. Auto szarpie, dusi się przez kilometr. Później kiedy się nagżeje pewnie silnik problem znika.
+Apc=15= +po stacyjce DEM=50= + przy kręceniu rozrusznikiem Tem= lampka kontrolna świec EVKSB= elektrozawór (nie pamiętam, ale chyba zwiększa obroty biegu jałowego, gdy silnik jest zimny) PC= obwód ładowania TCE= czujnik temperatury -Bat= masa
nie tylko na zimnym kopci
ale jeszcze sprawdź szczelność wydechu z pod kolektora ssącego A możesz nas oświecić co to jest "wydech z pod kolektora ssącego" ?.
który czujnik i gdzie on jest?
No ciężko tak coś stwierdzić, musiał byś sprawdzić czego brakuje podczas kręcenia, najpierw czy sterownik widzi obroty silnika, czy pompa paliwa podaje itd.
Nawet niewiadomo jaki silnik-żenada.
Opisałeś się ,jak na maturze na dowolny temat. Z tego nic nie wynika , w czym można Ci pomóc. Nie piszesz , jak pali na zimnym i ciepłym ,jak pracuje na wolnych obrotach, czy ma przyśpieszenie , ile na tym silniku przejechane kilometrów.
jakie masz czasy wtrysków na zimnym i ciepłym silniku?
mam taki problem ze autko jak jest zimne to po odpaleniu nie wchodzi na obroty, trzeba go długo grzac zeby pracował poprawnie, gdzie szukać usterki?
Samochód zachowuje się odmiennie w różnych etapach nagrzewania: - samochód zimny ( zimno na dworze) - brak wolnych obrotw, gaśnie przy każdym wciśnięciu sprzęgła. Gdy się jedzie pracuje stabilnie. - samochód zaczyna pracować poprawnie po ok 15 min - gdy się jednak dalej jedzie pojawia się kolejny problem. Po wciśnięciu sprzęgła obroty nie maleją , albo...
dodatkowo wymiienilem wtryski sonde ii czujniikk temperatury problem pozostał:-( teraz gdy silnik jest zimny dodatkowo przeez pierwsze 4-5km silnik po wrzuceniu luzu przygasa lub gasnie:-(
Przedewszystkim jaki silnik? Model/Rok
a oco w tym chodzi
Na ciepłym czy zimnym silniku? Sprawdzić parametry sondy lambda.
nie kopci oleju nie bierze a przy zimnym silniku delikatnie słychac stukot
Witam! Jestem posiadaczem reno od pewnego czasu po uruchomieniu obroty szaleją .Wzrastają i maleją prawie do zera.Po nagrzaniu silnika obroty się stabilizują.proszę o radę .
Witam Posiadam renault megane 3 1.5 dci 86km. Na zimnym silniku cos sie trzaska jak na wideo. https://youtube.com/shorts/Du7ncdep1yE?f... Moje pytanie co to moze byc? Ostatnio na clipie nie bylo zadnych bledow na silniku. Samochod delikatnie plywa na obrotach i teraz zaczął gasnac jak zimny. Pozdrawiam
Przepływomierz, silniczek krokowy? Nie zapędziłeś się trochę?? :D
Witam mam problem tego typu ze silnik ma bardzo małe obroty lub gaśnie niezależnie od tego czy jest zimny czy rozgrzany i nie ma mocy. Przy zimnym silniku przerywa dopóki się nie rozgrzeje .
Witam, Samochód Renault Scenic 1.6 16 v 2000r, benzyna, przebieg 145tyś km W skrócie: Mam taki problem, że nierozgrzany silnik nie schodzi z obrotów i traci moc. Po kilku minutach, paru odpalaniach i przegazowaniu problem zanika. Sytuacja krok po kroku 1. Odpalam samochód rano -> bez problemów, obroty na luzie w temp. okolo 5st w granicach 1500. 2....
Witam! Silnik 1.6, 75 koni. Kalibracja była robiona. Gdyby brał lewe powietrze to by były skoki obrotów cały czas chyba a nie tylko przy pierwszym odpaleniu. Tak samo były by objawy na bezynie. Gdy się silnik rozgrzeje to wszystko jest ok z gazem. Już po woli brakuje pomysłów :(
Naprawdę nie widziałem takiego silnika...
Ja rowniez od 3 lat mam ten sam problem renault master 2,8 dti 98r. po odpaleniu tylko na zimnym silniku nie wchodzi na obroty nie równo pracuje dymi na szaro po ok 2 min jest ok. Nikt nie moze mi z tym pomoc. Moze Wy koledzy juz cos wskuraliscie ?
Co w takim razie przy zapalaniu go w mrozne dni(zimny silnik) ? Kierowca podtrzymuje obroty ? :D
Trzepnięty to nie był bo bym zobaczył od razu jak byłem na kanale, moi znajomi mówią ze to końcówka drążka kierowniczego inni ze to jakaś guma jest pęknięta a inni że jakiś wahacz, a jak byłem na kanale to na rurce od układu kierowniczego jest taka ok 15cm guma i jest na środku pęknięta może to o tę gumę chodzi ?
czy rozwiazał ktos ten problem z bujajacymi obrotami, miałem to samo po wymiane wtrysków, kody wtryskiwaczy były wpisane poprawnie
witam mam jeszcze problem z obrotami gdy jest zimny wskakuje nA 2000obrotów a jak jest zagrzany to ma 750 obrotów czy tak powinno bysc silnik 1721 benzyna
Ja bym pomierzyła podciśnienie w kolektorze. Skoro faluje to widocznie jest za mąae i automatycznie obroty chcą być za duże.
Witam W Renault Premium 450 dxi 2007 rocznik nie działa ogrzewanie. Elektrozawór i nagrzewnica ok. Ogrzewanie nie działa na niskich obrotach silnika. Powyżej 1500 obrotów silnika zaczyna działać ogrzewanie, ale jak obroty spadną poniżej niemal natychmiast leci zimne powietrze. Pozdrawiam.
Problem polega na tym ze auto odpala normalnie i po przełączeniu na gaz zaczynaja opadać obroty az w końcu gaśnie. dopiero na rozgrzanym silniku chodzi dobrze.
Widzieliście kiedy w lagunie silnik krokowy? Bo ja nie. No chyba, że ma tam silnik 1,6, z megane. Reset kompa.. Dobre sobie!
Ale to bujanie to dość konkretnie czuje w kabinie jak jest rozgrzany. Miałem to samo na wolnych obrotach. Jak był zimny to obroty są nieco szybsze. Z tym, że ja miałem automata DPO, on zawsze nieco ciągnie hydrokinetykiem.
Dzieki za szybka odpowiedz. Mam tylko jedno pytanie do tego. Czy gdyby dostawal lewe powietrze nie mialby problemow z obrotami rowniez na zimnym silniku ?
Z tego, co ja wiem to po włączeniu zapłonu silniczek powinien lekko się wysunąć, podkreślam po włączeniu zapłonu, a nie po wyjęciu kluczyka ze stacyjki wysunąć się i to do samego końca! Skąd na nim jest napięcie po przekręceniu kluczykiem do całkowitego wyłączenia! To że siłownik jest wysunięty do końca znaczy że jest w stanie spoczynku,czyli w normalnym...
Wyczyść przepustnicę.
Czujnik temperatury silnika to ten 3 z możliowością podłączenia 2 przewodów, oznaczenie: 1430-1 i poniżej 248-97 . Miałem taki z innego auta 2950 oma. W moim sceniku zmierzyłem oporność tego czujnika i okazało się, że ma 3040 oma. Tak więc wygląda na to, że oba są dobre. Mimo to wymieniłem ten czujnik. Niestety bez efektu. Problem z gaśnięciem auta...
na zgaszonym silniku błedu niema nawet chwile po uruchomieniu bledu niema, pojawia sie po pewnej chwili damaszke.adam mysle ze nie do konca wiesz co to za silnik i jak w nim działa zmiana fazy, to nie renault ani opel. Dla jsnosci opisze jeszcze raz ja pracuje silnik. Zimny na ssaniu na podwyzszonych obrotach nawet trudno zauwazyc ze jest cos nie tak...
Sprawdziłem jeszcze jedną rzecz czy jest napięcie na wtyczce do krokowca i okazało się że jest ale tylko na jednym pinie a na drugim jego niema ten kabel idzie aż do ecu , wygląda na to że nie mam pełnego sterowania silniczkiem , silniczek dostaje impuls po przekręceniu stacyjki w pozycję on , żeby się zamkną a nie dostaje impulsu na otwarcie . Jutro...
Mi to wygląda na brak ssania. Jak odpali to jakie ma obroty?
Rozrząd parametry oraz odczyt błędów był sprawdzany clipem a nie jakimiś magicznym urządzeniem
Proszę o informację czy usterkę usunięto . Mam podobny problem ale z zimnym silnikiem.
Czy te"skoki obrotów" są też gdy włączysz wentylatory na zimnym silniku ? Czy te obroty spadają po włączeniu ? Pozdr. J.
Wtam wszystkich mam problemik z clio 1.2 99r silnik nierowno pracuje na wolnych obrotach czy cieply czy zimny wymienilem kable swiece i bez zmian co to moze byc? prosze o pomoc Dziekuje.
Obroty jałowe to znaczy wolne obroty silnika czyli takie gdzie silnik pracuje bez dodawania gazu. Teraz rozumiem z tym kasowaniem liczników wygląda to na uszkodzenie elektroniczne samego licznika. Zimne luty lub uszkodzona pamięć i przy niskiej temperaturze się resetuje. Akumulatory nie zamarzają - elektrolit w nich ma zbyt wysokie stężenie by zamarzł...
Witam. Mam problem z obratami na obrotach jałowych na gazie,na zimnym silniku wchdzą na 1500 do 2000 obrotów i trwa to do nagrzania się silnika. Natomiast na benzynie jest wszystko ok. i obroty są około 1000. Bardzo Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
A zawory mogą tak same z siebie się przestawić? I po mojemu to przez zawory silnik pracowały nierówno a gdy jest zimny i chodzi na wolnych obrotach to nic niepokojącego mu się nie dzieje
Najpierw sprawdź przewody wys.napięcia,kopułkę,palec rozdzielacza,świece.Może gdzieś być przebicie,podobne objawy miałem w Reno-21,po wymianie bardzo starych przewodów i kopułki chodzi jak "zegazeczek" :D
Ciśnienie paliwa powinno wynosić 3 - 3,5 bara. Trzeba by sprawdzić regulator ciśnienia paliwa i regulator obrotów.
Witam Tak jak w temacie. Zakupilem niedawno Renault Laguna 1.8RT kombi z instalcja gazową BRC II GEN. (wtrysk). Niestety przy kazdorazowym wysprzegleniu (np. dojazd do swiatel) silnik gasnie. Gasnie nawet na postoju niezaleznie czy silnik jest zimny czy ciepły. Gdzie najpierw szukac przyczyny, ewentulanie ktora srubka pokrecic przy reduktorze aby go...
uszkodzony czujnik temp. silnika, typowe w ladze.
Zawsze możesz poczekać na kol (at)sylweksylwina, bo on oddaje do warsztatu, bo sam ma dość. Po prawdzie mój też troszkę pyrknie przyspieszając z małych obrotów, ale chyba tylko na gazie. Muszę sprawdzić czy na benie też.
Pomiary były na postoju, przy obrotach ok. 800 rpm i zimnym silniku.
Witam Problem musze powiedzieć powrócił, chociaż akumulator jest dobry. Jesli auto stoi ok. dzień to musze po odpalaniu dodać trochę gazu bo mi gaśnie, ale jak już odpalam częściej potem to juz nie ma problemu. Mechanik wskazał na zepsuty zawór zwrotny. Czy to może być ta przyczyna? Dodano po 1 Zawór zwrotny w pompie paliwa dla scisłości.
Uszczelkę pod kolektorem ssącym oraz kopułkę,palec rozdzielacza zapłonu wymieniłemna na nowe.Przewody gumowe sprawdzone.Problem obrotów silnika utrzymuje stan nie zmienny.Podczas jazdy wydaje się być dobrze lecz po zatrzymaniu się obroty silnika albo za wysokie albo za niskie.brak stabilności.
może jest uszkodzony czujnik temperatury??
ze co 2x25 , 2x22 ? Regulacja powinna wynosic 0.10 - 0.15 na ssacym i 0.25 - 0.30 na wydechowym na zimnym silniku ( calkowicie zimnym) nalezy uwzgledniac wypracowania !!
Witam mam problem z obrotami Silnika w Renault Espasce 2,0Turbo samochód jak jest zimny odpala obroty są dobre i wszystko chodzi dobrze, kiedy dostanie temperatury zgasimy silnik i uruchomimy spowrotem zapala sie servis, znaczek (literka W) i samochód dostaje obrotów 3000-4000 i tak faluje na tych obrotach w tym momencie jest brak reakcji na pedał gazu...
Na zimnym silniku to normalne że sonda bedzie źle pracować. Musi się rozgrzać od spalin. Po rozgrzaniu z tego co piszesz jest OK. Jest to sonda z jednym przewodem, bez grzałki więc potrzebuje czasu na rozgrzanie się więc wg. mnie jest wszystko OK. Co innego sonda z grzałką, wtedy zaczyna pracować dużo szybciej.
A co oznacza błąd PO600 podpowiedz.
Renówki to taka marka która sama sie naprawia ;) Sama sie psuje po chwili się naprawi nic nie zrobisz ;) A jak problem bedzie sie powtazał odłącz na 15 minut akumulator i pozostaw auto aby zagrzał się do właczenia wentylatora chłodnicy. jeżeli nie to czujnik temp. "raflin2" dlaczego chcesz zmieniac te obroty 1100 to obroty na ssania a 700 to prawidłowe...
Zrób diagnostykę komputerową. Sprawdź czy nie ciągnie lewego powietrza.
To na pewno, że tak, a jeśli byłbym fachowcem (mechanikiem samochodowym), to bym tu nie pisał 😉. Tak poza marginesem, to sprawdziłem elektrozawór, czujnik położenia wałka rozrządu, czujnik wału, wymieniłem świece. Samochód nie pokazuje żadnych błędów, tamten wcześniej, co napisałem, zginął już, znalazłem spaloną żarówkę stopu tylko. Jedyny mankament,...
Napisz coś więcej np. co się dzieje jak od tej połowy wciśniesz pedał do końca lub co się dzieje jak od tej połowy puścisz pedał i wciśniesz jeszcze raz. Gdy wcisnę i trzymam gaz obroty idą do góry ale silnik zaczyna się dławić oraz obroty spadają.
koledzy odgrzeję kotleta, mam ten sam problem, na zimnym silniku jak włączę klimatyzację to zdarza się, że zgaśnie. Co może być przyczyną?
Co do dźwięku to nagraj go i wrzuć do posłuchania.
Witam, mam problem z autkiem Renault Megane Scenic 98'. Otóż jak jest zimny silnik, dopóki nie osiągnie 3000 obrotów jak go odpalę i za chwilę puszczę pedał gazu to gaśnie i na benzynie i na gazie. Muszę go non stop gazowac do tych 3000 obrotów. Później już normalnie jedzie i nie gaśnie. Silniczek krokowy wymieniony, przewody też, świece też, już mam...
przepustnica ok jak zdejmę wężyk od urządzenia które (szwagier mi powiedział) steruje obrotami to obroty spadają na 2000/min na zimnym silniku a na ciepłym 3000/min
Podepnij kompa i sprawdź jak wygląda ciśnienie na listwie na wolnych obrotach. Czy problem pojawia się już na zimnym silniku kiedy nie działa jeszcze EGR?
gdyby byl zle nastawiony pasek rozrzadu to silnik zupelnie inaczej by chodzil. Nie mialby mocy, i odglos pracy silnika bylby zupelnie inny. Ja obstawiam zjechana kopulke + kable + swiece. Zresetuj tez komputer (klema na 5 min i pozniej nagrzanie silnika na wolnych obrotach do wlaczernia wentylatora) Termostat wymieniaj wtedu jesli silnik nie łapie wlasciwej...
Z tego co czytałem to przestawiacz działa niby do 10 stopni. Niestety po podłączeniu na krótko do 12V zaraz po odpaleniu na zimnym silniku różnicy brak. Samochód nadal strasznie kopci na wolnych obrotach.
Posiadam Renault Latitude 2.0 DCI, czasami bez względu czy silnik jest zimny, czy rozgrzany obroty silnika wynoszą ok 500 obr. / min. Wtedy w samochodzie odczuwalne są drgania na kierownicy, desce rozdzielczej i w sumie w całym samochodzie. Wystarczy dodać lekko gazu do obrotów ok 800-1000 obr. i wszystko ustaje. W czasie jazdy żadnych drgań, ale wystarczy,...
Ściągnij na parę minut klemę z akumulatora ( minusową). Później załóż odpal silnik i niech pracuje aż do momentu osiągnięcia temp płynu ok 90'C. (nie wolno w tym czasie dotykać pedału gazu) Całą czynność wykonaj na zimnym silniku najpiej po nocy.
Problem rozwiązany. Przyczyną falowania obrotów był zużyty reling (uszczelka) przepustnicy, na zimnym silniku był twardy jak plastikowa uszczelka. Temat można zamknąć. POZDRAWIAM.
Odpowiem tu na pytanie niejednego użytkownika o wysokie obroty silnika K4M 1.6 16V. W 80% za wysokie obroty tego silnika ponosi winę uszczelnienie przepustnicy. Na przepustnicy mamy dwie uszczelki - jedna grubsza (ta, na której jest puszka z filtrem powietrza) i ta nieco cieńsza, która uszczelnia przepustnicę z kolektorem ssącym. Często wymiana uszczelek...
Witam, mam megankę 2001r 1,4/16V i instalację gazową na sekwencyjnym wtrysku, koszt to 3.700pln. Auto spala mi w mieście 8l gazu, tyle samo co benzyny, a na mocy nic nie tracisz. Przy tej instalacji nie ma żadnych przeglądów, żadnych okresowych regulacji, jedynie wymiana filtrów co 15000km. Jestem bardzo zadowolony, jedyny mój problem to za niskie obroty...
Post był raportowany. Na forum obowiązuje REGULAMIN i "przyklejone" do niego pytania wraz z komentarzami. http://www.elektroda.pl/rtvforum/faq.php + REGULAMIN --> Pkt 3.1.17. Zabronione jest publikowanie wpisów obniżających ogólny poziom dyskusji, wynikających z lenistwa lub zawierających roszczeniowy charakter wypowiedzi.
ale na początku bardzo słabo wchodzi na obroty nie przyuczone lub uszkodzone wtryskiwacze, nie przyuczony EGR
Witam, mam problem z renault megane 1.6 8v 75KM 1996rok, mianowicie chodzi o to że gdy silnik jest zimny, megane ma za niskie obroty około 0,5 tyś, a gdy sie nagrzeje dochodzą aż do 2tyś na biegu jałowym, silnik krokowy+czujnik położenia przepustnicy wymieniłem, podciśnienia też są ok, dodam jeszcze że po odłączeniu silniczka krokowego silnik nie reaguje,...
Wymieniłem przepustnice!! Jest OK! Poziom obrotów - oryginał. Założyłem używaną za 100zł, wymiana zajeła 35 min, stara uszczelka była ok ale i tak dołożyłem silikon czerwony. Pozostały nierówne obroty na zimnym silniku na biegu jałowym.
Witam.... Ja w swoim aucie mialem podobna sytacje. Niestety nie mam Renault tylko Fiata. Mialem identycznie dokladnie cos takeigo jak Ty i dodatkowo, podczas postoju samochody na biegu jalowym obroty rosly to 1500 i oscylowaly wokol tej warosci +- 500 obr. Poczatkowo dzialo sie to tylko jak silnik byl zimny i ustepowalo po przejechaniu paru km jak sielnik...
Witam. Mam problem z Renault Laguna I 1995r. silnik 2.0 8V benzyna. Do momentu gdy jest jeszcze silnik zimny obroty silnika podczas jazdy spadają poniżej 600 obr./min i gaśnie, a jak się już rozgrzeje wszystko jest w porządku. Co może być problemem? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Na początek do sprawdzenia ewentualnie wymiany świece oraz przewody zapłonowe, cewki, filtr paliwa. Pali bez problemu? Obroty falują na zimnym i ciepłym silniku? Może być tak, że będą to groszowe sprawy (to co wyżej) ale to trzeba sprawdzić żeby oceniać. Właśnie odpala bez problemu, może z dwa razy się zdarzyło że trochę ciężej ale to wcześniej. I...
Panowie, Czy mieliście podobne sytuacje dot. wysokich obrotów. Gdy samochód jest zimny, szczególnie teraz, po kilku dniach postoju obroty wariują, cały czas wysokie. Dodatkowo po wrzuceniu P z D zwiększają się i utrzymują. Problem ustaje po rozgrzaniu silnika, po przejechaniu Ok. 5-10 km. Następnie po wyłączeniu silnika, wszystko wraca do normy. Przepustnica...
Witam tez mam podobny problem Renault Clio II 1.4 16V + LPG 4-tej generacji.Auto od jakiegos czasu ma problem z odpaleniem rano i tylko rano trzeba krecic z 30 sekund az zaskoczy, chwile ma problem z wejsciem na obroty, czasem sie zaksztusi i zgasnie jak mu chce dac troche gazu...ale jak mu to przejdzie to nie ma problemu przez caly dzien az do rana....
Podejrzewam że padł czujnik temperatury silnika , podobnie miałem .Czujnik pokazuje że silnik zimny to daje jak na zimnym (Sanie) i zalewa śmierdzi paliwem . Tak u mnie było wymieniłem czujnik temp. silnika i problem ustał do dzisiaj.
Pacjent Renault Master 2.5 dCi 2004 r. Wersja silnikowa bez EGR-a, bez przepływomierza. Silnik odpala prawidłowo na wolnych obrotach, chodzi rewelacyjnie, po dodaniu gazu na zimnym zaczyna szarpać silnikiem i kopcić szaro-niebieskim dymem. Po rozgrzaniu silnika na wolnych obrotach można nim jechać do Afryki i z powrotem, ale nie przekraczając 2200 obrotów,...
Witam, Problem rozwiązany: 1. wymieniony silniczek krokowy 2. wymieniony akumulator (poprzedni miał uszkodzoną jedną celę) Teraz autko odpala bez problemu i właściwie trzyma obroty Jeszcze raz dziękuję za wszystkie rady.
Witam. Posiadam Renault Laguna II 1,8 16v. Mój problem polega na tym, że gdy odpalam auto (nie ważne czy zimny czy ciepły), obroty silnika na biegu jałowym falują między 300-900 obrotów. Gdy jest wyższe zużycie prądu, np. klimatyzacja pracuje, obroty normują się na 900, ale tylko na kilka sekund, po czym wraca falowanie. Czasami na zimnym silniku zdarzy...
Na postoju przepływomierz pokazuje 10,2 g/s już drugi podmieniłem i brak jakiej kolwiek reakcji , jedynie co mi pokazuje błąd od wentylatora dtc9570 może to być zabezpieczenie przed przegrzaniem silnika w renault ? , jedynie teraz co zauważyłem po nocnym postoju na zimnym to wolno wkreca się na obroty przerywa
Przy podłączeniu kompa można by jeszcze zwrócić uwagę na parametry. Sprawdzić wartość podciśnienia w kolektorze ssącym, wskazania temperatury silnika i powietrza oraz odczytać wartość obrotów przy próbie rozruchu najlepiej rano na zimnym silniku.
renault megane obrót zimne silnik obrót zimne silnik nissan zimne obrót silnik scenic
połączenie szeregowy grzałka pomiar prądu pomiar pradu wymiana pierścień tłokowy
nadajnik iskrowy wysokie ciśnienie ssania
Lokalizacja wyłącznika awaryjnego w Bashan 250 Sterowniki USB dla myPhone Halo C - jak podłączyć?