Jak zsynchronizować kluczyk od renault z pilotem na podczerwień z odbiornikiem, w pilocie jest układ OM1058T a w odbiorniku TEA5500 [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... tu
Jesli chodzi o to czy sa niekodowane to tak, mozesz przelozyc z innej meganki bez problemu.
Widze ze moi poprzedni koledzy tylko cos gdzies słyszeli ale zadna z tych wypowiedzi nie jest konkretna. Wedlug mnie nie liczy sie liczba postów i poziomów ale skutecznosc pomocy wystarczy podzielic posty przez liczbe pomógł. Jesli ten problem jest aktualny może moge ci pomoc bez niszczenia, wycinania itp. pozdrawiam
Witam, Warto sprawdzić pobór prądu na postoju. Czy przypadkiem jakiś z odbiorników nie pobiera zbyt dużego prądu. Jeśli tak jest to należy po kolei wyłączać bezpieczniki i w ten sposób sprawdzić który to odbiornik.
Jeśli posiadasz pilota na podczerwień a pilot jest sprawny i nadaje, wymontuj z podsufitki odbiornik podczerwieni i zobacz czy nie jest pozalewany. Często dochodzi do przecieków z anteny i zalewa właśnie ten odbiornik.
Tylko zamek
diodą święcącą! Pomiędzy plus zasilania a przewodem transmisji danych, wszystko przy odbiorniku!
Przecież jest numer. 508 806 660
RF ze zmiennym kodem. IR mają stały kod, instalowany fabrycznie w kluczu i odbiorniku. Kod jest na naklejce w odbiorniku. Jeśli nie działa to albo klucz, albo odbiornik są niesprawne.
Mam podobny problem, jakieś porady, gdzie i jak można taką kamerkę dołożyć do Renault Clio 5 2023 r.?
Po pierwsze sprawdź cz ci nie zalało odbiornika pilota w lampce oświetlenia wnętrza.
procedura jest wspólna, z tym że dla TIR jest zalecenie przecyzyjnego wycelowana w odbiornik :)
Znalazłem coś takiego na Amazonie:https://amzn.eu/d/8kez0NnCzy ten moduł będzie kompatybilny z moim radiem: Cabasse Tronic CD? Poniżej zdjęcia: Nie, nie będzie - w opisie aukcji są jasno wyszczególnione kompatybilne odbiorniki.
Cóż - wg. właściciela - odbiornik wysyła sygnał dalej jednak dekoder nie funkcjonuje. Temat do zamknięcia.
Mam uszkodzony moduł w podsufitce ( sprawdzone w serwise- gość wymienił i poszło) Moduł składa sie z diody i wzmacniacza. Czy ktos może wie co się tam psuje, albo ma jakis schemat tego
Stary "zimowo-wilgotnościowy" problem :) Wyjmij płytkę odbiornika IR i przeczyść preparatem do czyszcz. elektroniki, to samo ze złączem. Odbiornik to już chyba wiesz gdzie się znajduje.
Wygląda to na usterkę odbiornika.
W złączu jes około 50 przewodów, odgnił jeden wychodzący z wtyki, właśnie od przecimgielnego. Po oględzianach złącza stwierdziłem, że jedyna możliwość podłączenia to taka jak wyżej opisałem. Schemat to potwierdza. Zgadzam się, że logika wskazuje na nieprawidłowe podłączenie, ale wg schematu,na którym się opieram nie ma innej możliwości, a wszystkie...
Zmierz jakie masz napięcie gdy włączysz te odbiorniki.
Masz tu dokladna procedure resynchronizacji kluczy tylko bez polskiej czcionki, ale powinienes sobie poradzic. Sprawdz tez czy odbiornik nie jest zalany woda od anteny. Pozdrawiam.
Boś xxxxxxx, nie mierzysz na alternatorze tylko gdzies w instalacji , gdzie są bo muszą byc spadki napuęcia od odbiorników.
j.w.t. bardzo potrzebuje
W lampce nad głową można było znaleźć odbiornik podczerwieni. Ale przy okazji zajrzę jeszcze tam.
Nie chodzi o to, że jedna karta będzie otwierać lepiej, a jak będę dwie w dyspozycji,to będzie lepiej, tylko o to czy problem tkwi w karcie czy w odbiorniku. Jak przy drugiej karcie będzie to samo, to należy zająć się odbiornikiem.
Czy poza: - wyłączeniem świateł, - wyłączeniem radia, - wyłączeniem klimy, - zamknięciem drzwi (ale nie blokowaniem ich przy pomocy guzika/karty), - odczekaniem kilku minut, aby tablica rozdzielcza zgasła, - odsunięciem karty na bezp. odległość od samochodu (hands free), trzeba cos jeszcze odpinać /demontować przy demontażu akumulatora? Zauważyłem,...
Sprawdz ładowanie i pobór prądu na postoju i przy wszystkich wyłączonych odbiornikach.
Witam Mnie to wygląda na zimne luty w głowicy podobne cuda działy się w innych modelach bazujących na tych odbiornikach z 22DC.... Trzeba wylutować głowicę i przelutować głównie połączenia cewek w filtrach.
Witam.Sprawdz odbiornik przy suficie.Bywa że dostaje się woda przez antenę i padają ścieżki w odbiorniku.
napisz może jeszcze co to za model zamka jak montowany czy sam czy oryginał , może był założony z alarmem razem , czy jest pneumatyczny czy elektryczny , a może poprostu padły bateryjki w pilocie lub padł pilocik
Ale sprecyzuj czy ci nie otwiera czy nie rozbraja immo. Patrzyłeś czy ci nie skorodowała płytka odbiornika?
tak ponieważ dosyć silna jest korozja na jednym z wyjść dokładnie chyba collector. gdyby strzeliła któraś z diod to nie powinno być tak, że łapało by z dwóch pozostałych?
Właśnie problem taki że ja głównie używam karty z dwoma przyciskami A tam bateria nowa, dlatego myślałem czy to nie wina odbiornika
Mam uszkodzony moduł w podsufitce ( sprawdzone w serwise- gość wymienił i poszło) Moduł składa sie z diody i wzmacniacza. Czy ktos może wie co się tam psuje, albo ma jakis schemat tego
A co może być w przypadku kiedy wymienione sposoby sprawdzenia pilota i odbiornik podczerwieni działają ?? Renault megane 1,6 97r doszedłem z przewodami do skrzynki bezpieczników,sygnał z przewodu sterującego odbiornika podczerwieni dochodzi do tego momentu ,nie wiem co dalej.
cześć koledzy. Czy ktoś wie gdzie w reno clio z 1999 roku znajduje się odbiornik FR bo przestały mi działać piloty od centralnego zamka. Kiedyś tez mi sie tak stało ale za jakiś czas zaczęły działać z powrotem same a teraz juz nie działają od dłuższego czasu wiec trzeba by sie za to wziąść i naprawić . Jeśli to możliwe a ktoś wie to proszę o pomoc
Kupilem trafica i przy okazji zamontowany byl tam odbiornik carminat (chyba dobrze zapamietalem), do wszystkiego dolaczona byla ksiazeczka, z ktorej niewiele wynika i plyta z mapami chyba niemiec. Pytanie moje jest takie - czy da sie to wykorzystac do czegokolwiek poza wyswietlaniem godz. chodzi o teren Polski, czy lepjej to wymontowac i sprzedac dalej....
Cześć , 1. Zapłon on 2. Zapłon off 3. Przytrzymujesz cps do momentu przestrzelenia zamków dioda od blokady rozruchu świeci przez kilka sekund w tym czasie naciskaj przycisk na plipie . Jeżeli Ci nie załapie kluczyka , podpięcie pod Clipa . Wysterowanie Clipem i musi załapać jeżeli kluczyk sprawny i odbiornik Pozdrawiam
Radia Philips-Renault miały zawsze w opisie modelu RC22/xxxx lub DC22/xxxx. Produkcję tych odbiorników przejęła firma Siemens VDO i modele tych odbiorników określa "RENRDWxxxx" Tak więc producentem Twojego egzemplarza, jest Siemens VDO
Sprawdź odbiornik podczerwieni
I znaleziony złodziej. Poprzedni właściciel podpioł pod przewody od radia odbiornik GPS, który pobierał prąd. Dziękuję za pomoc.
A może trzeba sprawdzić zasilenie pożądna kontrolką ,mam na myśli obciążenie bo moż esię okazać że na mierniku masz ,ale nie dla odbiornika.
Że zabezpieczenie to jest przed rozłądowaniem akumulatora to zdaje sobie z tego sprawę. Tylko często jeżdżę nad wodę i lubie sobie posłuchać muzyki z auta, a włączanie odbiornika średnio mi się uśmiecha.
Po wprowadzeniu kodu, wyjmij kluczyk, wciskasz przycisk na konsoli i kierując kluczyk do odbiornika wciskasz trzy razy kluczyk i wtedy powinny strzelić sowniki. Sprawdź jeszcze połączenie kostki ze stykami odbiornika przy lusterku, bo lubią zaśniedzieć.
mozesz sprawdzic jeszcze spadki napiecia na aku i alternatorze, nieskie obroty i duze papotrzebowanie na prad moze tak powodowac, wylacz odbiorniki i zobacz czy tez mrugaja
Po pierwsze - nie zakładaj tematów w dziale "Samochody Technika", gdyż służy on czemu innemu. Po drugie - użyj wyszukiwarki, temat był poruszany na forum kilka razy, jest to znana dolegliwość Megane.
Witam bardzo proszę o pomoc jeśli ktoś jest mi s stanie pomóc ponieważ męczę się już kilka dni.Po wymianie baterii w pilocie immobiliser przestał działać i nie jestem wstanie wygenerować kodu pin. Pomoże ktoś? Kluczyk sprawny odbiornik również sprawdzony
Ja tez bym prosił opis Przyuczenia pilota do odbiornika.
albo odbiornik albo PLIP, sprwdzałeś drugim pilocikeim (PLIPem)??
Jesli problem znany z forum to i rozwiązanie :) Przeszukaj ... Zazwyczaj pomaga osuszenie i przemycie płytki odbiornika IR.
Witam, na poczatku warto było by sprawdzic alternator czy dobrze pracuje, właczyc najlepiej ogrzewanie szyby plus swiatła ( chodzi o jak najwiekszy pobor pradu przez odbiorniki ) i sprawdzic czy napiecie nie spada zbyt duzo.
Może tylko odbiornik działa
Jaką masz dawkę paliwa na wolnych przy wyłączonych odbiornikach na ciepłym silniku?
Pilot chyba na podczerwień? Mam odbiornik kolo lampek oświetlenia wnętrza.
Nie. Jak oblokujesz immo, to przytrzymaj przycisk na desce, aż zamek zamknie i otworzy, nastepnie naciskasz kluczyk (celując w odbiornik) kilkakrotnie, aż strzeli zamek, potem szybko drugi kluczyk tak samo. Jak nie zadziała, to albo zbyt wolno (te 5 sek. to prawda), albo rzeczywiście padł odbiornik.
Jeszcze tylko jedna sprawa. Chodzi mi o to, czy jak kupi odbiornik to co znajduje się koło lusterka to będzie pasowało do jego kluczyka? Jeśli tak to co ma wpływ na to, że kluczyk pasuje tylko do danego samochodu skoro odbiorniki są takie same? A tej strony renault nie ma:( Już znalazłem jest tylko, że com.pl
Witam. Mam następujący problem. Pewnego dnia zamknąłem samochód, a po 4 godzinach nie mogłem go otworzyć, jak i również odpalić. Mając nadzieje że to wina baterii kupiłem nowe, jednak nic to nie pomogło. Musiałem holować go 40km do domu. W tym modelu kluczyki są na IR bez transpondera (w czym jeden nie działał od kiedy kupiłem auto). Okazało się że...
Trzeba wywalić immo ze sterownika, sprawdziłeś baterie w pilocie i czy woda nie cieknie na odbiornik?
Pierwsze to sprawdź czy PLIP nadaje, skieruj diodę na obiektyw cyfrówki i zobacz czy świeci ( w ekranie aparatu na biało). Są sytuacje, że wylutowuje się dioda, trzeba zlutowaćć. Jak nadaje, to spróbuj zsynchronizować-włącz zapłon, wyłacz, naciśnij i przytrzymaj przycisk centralnego zamka przez 6 sekund i strzel plipem w odbiornik.
To otwórz odbiornik. Być może jest tam zielono.
Kodu zadnego nie mam. Otwieranie drzwi dezaktywuje jednoczesnie immobiliser. Jak na razie ani jedno ani drugie nie dziala to wygląga na podczerwień,napisz konkretnie.jak coś powinna być dioda,może odbiornik padł
jeżeli chcesz aby oryginalny pilot sterował ci alarm to kup taki właśnie alarm /tzw bezpilotowe/ w zależności od alarmu w renówkach wpina się je najczęściej pod przycisk /chociaż lepiej do odbiornika /.zwykłe alarmy te z pilotami nie zabardzo się do tego nadają.lepiej jednak podłączyć taki zwykły i podpiąć go z zamkiem
Silnik wylaczony. Dzialaja standardowe odbiorniki (centalny zamek, zegarek, ... ?) Akumulator odlaczony od klem 13.15V. Po podlaczeniu klem 12,75 V. Odlaczylem kleme (minus) i podlaczony amperomierz pokazal 0, nawet przy skali (µA). Jest tylko centralny zamek, alarmu nie mam. Co do podswietlenia bagaznika, to juz sprawdzilem :) - wylaczone. Przed...
Celuj zawsze na lusterko wewnętrzne, przy nim jest odbiornik, wiele renówek tak ma.
Sterowanie centralnym zamkiem a immo to dwie osobne kwestie. Pilota trzeba sprawdzić na testerze i wtedy można szukać dalej czy to wina pilota a może odbiornika w aucie.
Plip to nadajnik w kluczyku,odbiornik jest jak lampka sufitowa
Najlepiej sprawdzić w czasie jak szwankuje komunikacja czy wina jest po stronie nadajnika (pilota) czy też odbiornika. Jak będzie wiadomo to spróbować to naprawić. Najczęściej winę ponoszą zimne luty. Mogą być w odbiorniku lub nadajniku.
Prawidłowa reakcja pilota na podczerwień, odbiornik znajduje się przy wstecznym lusterku.
Sprawdź bezpiecznik od radia chyba 10A i bezpiecznik/wyłącznik dodatkowych odbiorników prądu 20A czy 25A. Oba pod kierownicą.
Sprawny alternator ma od 13.8 V do 15V . WIęc przyjmując średnio 14v masz 350W . Znając życie zakupiłeś przetwornicę 500/350 . Czyli 350w ciągłej . 500W chwilowej . Powinno wytrzymać na obrotach biegu jałowego pod warunkiem że w samochodzie będą wyłączone wszystkie możliwe odbiorniki prądu . Przede Wszystkim układ wentylacji wnętrza - bo wentylatory...
Dzięki spinacz, auto odpaliło, centralny z pilota nadal nie działa ale ważne że silnik pracuje 😃 Wylej wodę z odbiornika podczerwieni w podsufitce.
No wiesz jeżeli uszkodziłeś antenkę(odbiornik immo) to tak moźe być
Zajrzyj do odbiornika sygnału z transpondera, jest na stacyjce. Sprawdź zasilanie. Może piny nie stykają w kostce połączeniowej, a nawet jeżeli masz od kogo to podmień odbiornik, on jest niekodowany.
Potrzebny jest numer nadwozia ( wyślij na PRIV) jest klika wersji podłączenia w zależności od rocznika. :| Poza tym samo podłączenie odbiornika nic nie da . :cry: Trzeba prze konfigurować moduły w pojeździe aby "zobaczyły" że jest system SSPP . Do konfiguracji potrzebny jest sprzęt ( ASO wymięknie :D ) Na sam koniec trzeba przyuczyć czujniki w kołach...
Musisz zrobić tak samo jak przy uruchamianiu samochodu (wpisanie kodu awaryjnego) później wyłącz zapłon i trzymaj przycisk od zamka centralnego (obojętnie z której strony) aż zamknie i otworzy albo odwrotnie i wtedy skieruj nadajnik do odbiornika i naciska na przycisk w pilocie jeżeli zadziała centralny zamek to klucz przyuczony, a jeżeli nie zadziała...
To nie alarm tylko zamek centralny, piloty programujesz naciskając mikrowlącznik na odbiorniku.
Kod awaryjnego odpalania, sprawny kluczyk i odbiornik, sprawne bezpieczniki, procedura kodowania i po problemie.
dzięki, ale scalak przelutowany i dalej nie pali. Pilot chyba jest ok- widać że dioda na nim mruga po nacisnięciu guzika. Nie ma za to reakcji ze strony odbiornika..jakies inne pomysły?
W ciągnikach Renault i Class/Renault EHR zawsze wymaga „odblokowania” poprzez ustawienie pokrętła pozycji na taką odpowiadającą rzeczywistemu położeniu ramion podnośnika. Proszę sprawdzić jaką częstotliwość generuje czujnik pozycji, bo możliwe że został uszkodzony, źle wyregulowany lub jak wyżej zanieczyszczony opiłkami. Można to zrobić...
Może być "zużyta",może być coś innego. Twój prostownik, jak dla mnie, jest tylko "doładowarką", raczej ma mało wspólnego z prawdziwym prostownikiem- bo nie masz nad nim żadnej kontroli. Ja bym się skłonił w kierunku sprawdzenia altka- na początek szczotki i sprzęgło wałka . Najlepiej podstaw drugi akumulator-i wszystko będzie jasne. Co do samego ładowania...
Kolego nie brnij dalej. A czym jest wyłączenie kodu zabezpieczającego włączenie odbiornika? Wytłumacz mi to proszę. Może źle to widzę. Tym samym co odczytanie kodu z odczytanego bin-a. Akceptowane i dozwolone na forum wg. regulaminu.
Popatrz przez kamerkę w telefonie. Powinna świecić jakbyś latareczką zaświecił i wcale nie na czerwono. Sprawdziłem w kamerce - świecą oba kluczyki U Ciebie padło co innego. Możliwe, że odbiornik podczerwieni. Sprytnie można go sprawdzić....diodą świecącą. A jak dokładnie sprawdzić ten odbiornik podczerwieni?
Mam ponownie problem z tym zamkiem. Jest tak: naciskam pilota, zaświeca mi się w nim diodka, a zamki nie ruszają. Nacisnę kilka razy z tego samego miejsca i zadziałają. Nieraz muszę sporo czasu tak stać aż załapie. Rozebrałem pilota, przeczyściłem mu styk, sprawdziłem baterie. Jak zamykam lub otwieram zamki od środka za pomocą przycisku w środkowej...
Witam. Próbowałem zgodnie z twoim opisem,lecz bez odzewu. Piloty sprawdzałem telefonem komórkowym i na podglądzie widać,że wysyłają sygnał. Czy to może być coś z odbiornikiem lub centralką.Czy tylko pozostał serwis?
Według mnie na wszystkich powinno być ZERO ? Czy aby na pewno ? Analizowałeś w jaki sposób jest podłączony pod zasilanie przekaźnik świec ? Próbowałeś podłączyć pod to napięcie jakikolwiek odbiornik oprócz miernika elektronicznego ?
W Renault nie idzie raport z alternatora do bloku wtrysku.
Czytałem już te tematy i próbowałem już wszystkiego nawet podmieniałem odbiornik (100% sprawny), jedynie czego nie robiłem to sprawdzenie przewodów od dekodera do odbiornika, ale powinny być w porządku bo jest zasilanie na odbiorniku, także pozostał tylko kluczyk.
Nie do końca jest kość w kluczyku bo ten rocznik raczej nie miał, a odpala bo przestał centralny działać na otwartym. sprawdż przejścia z odbiornika do dekodera( schemat)
Sprawdź kolego napięcie ładowania. Zbyt wysokie lub za niskie może powodować podobne objawy. Jak inne odbiorniki w aucie się zachowują?
Według "Specy" z Oddesy ich kalkulator poprawnie liczy odbiorniki OEM Renault do 2000 roku według specjalnej tabeli "konwersji" jednak mi nigdy nie udało się obliczyć poprawnie kodu. Sztuka polega na zamianie trzech początkowych cyfr z numeru fabrycznego na inne "specjalne" dla Renault. Na moje maile do ETL, odpowiedź jest ciągle ta sama "U nas wszystko...
Jeżeli szukasz gotowej przejściówki z nowo zakupionego radia na kostkę iso to morze być problem . Zdjęcia zakupionego przez ciebie radia które zamieściłeś przedstawiają kostkę radiowa zakończona przewodami to typowe nie obrażając nikogo dla nie firmowych odbiorników. Nie jestem zwolennikiem wycinania kostek instalacji naszych pojazdów wiec proponuje...
No to może masz uszkodzony odbiornik ?
Chodzi o odbiornik zdalnego sterowania na podczerwień moduł zamka centralnego immobilizer
Mam dziwny błąd poduszki niby kierowcy, Błąd DF074 obwód 2 przedniej poduszki. Nie można go skasować po różnych kombinacjach. Po prostu są dwa takie same komunikaty w parametrach i jeden ma 3Ω a drugi 8Ω. I nie wiem z czym jest powiązane te 8Ω,bo jakby było uaktywnione ale nie ma odbiornika.
Panowie a co z tym odbiornikiem nad lusterkiem zgra się ten mój stary?
To są cytaty z dokumentacji renault. "Lokalizacja Bezpiecznik odcinający zasilanie odbiorników prądu znajduje się w środkowej konsoli, pod popielniczką. Bezpiecznik wyłącznika odbiorników prądu : Gniazdo diagnostyczne (225) - Radio (261) - Elektroniczny moduł funkcji zapamiętywania ustawień foteli (515) - Zestaw wyświetlaczy zegara/temperatury zewnętrznej/radia...
mam problem mruga po odpaleniu kontrolka service? co ona moze oznaczac? i drugie pytanie czy ktos sie skomunikowal KTS'em z tym autem bo mnie szlag powoli wezmie . (skasowalem juz recznie termin wymiany oleju bo myslalem ze to moze miec wplyw ale bez zmian). Samochod jezdzi, ma moc i nie odczuwa sie jakis problemow. Mam jeszcze dodatkowe pytanie gdzie...
Uszkodzone żadne siłowniki nie są gdyż przycisk blokady drzwi na konsoli obok radia bez problemu zamyka wszystko. Niestety pilot znów umarł więc problem musi leżeć gdzieś w odbiorniku sygnału z kluczyka.
Renault nie ma sterowania z wkładki, tylko pilot dezaktywuje immo i otwiera centralny... Wyjmij lampkę, odbiornik i podejrzyj co tam słychać sprawdź kostkę do całego odbiornika, i na wszelki wypadek również baterię w pilocie... Pozdrawiam...
To oryglinalne radio z Laguny 1 1995 rok. Blaupunkt-werke gmbh Renault G5. Zepsute - uśmiercone ilością błędnie wpisanych kodów.
Numer z kluczyka powinien być chyba na białej naklejce w pilocie, z tego co pamiętam. Jesteś pewien, że chodzi o immobilizer? Megane 1 z zablokowanym immo odpalała na jakieś 1-2 sekundy, po czym gasła, a u Ciebie z ogóle brak reakcji? Inna rzecz, że przez antenę lubiła się lać woda do odbiornika podczerwieni w podsufitce.
odbiornik samochodu renault odbiornik podczerwień renault renault megane odbiornik
układ scalić zegarowy napełniania syfony wtyczka angielska
Tanie używane zasilacze 400-450W 24-pin 4-pin Jak zwolnić blokadę hotelową w telewizorze?