Źle intepretujesz ten parametr. Na kartce masz korektę dawki paliwa. Czyli tyle potrzebuje sterownik silnika zwiększyć dawkę lub zmniejszyć aby silnik pracował równo. ECU mierzy jak bardzo wzrosła prędkość obrotowa wału (jak gwałtownie przyspieszył) po podaniu paliwa/odpalaniu konkretnego cylindra. I niekoniecznie musi to być wtrysk (choć najczęściej)....
Nie trzeba usuwac bledow, a poza tym sprawdzenie komputerem nie polega na odczytaniu bledow tylko,a teraz jak wystepuje blad to jazda testowa i sprawdzanie parametrow.
Tyle to i ja wiem. A co jezeli z reki niechce przejsc? Oczywiscie po spelnieniu wszystkich parametrow.
Jaka dawka na pompie dci czytaj dokladnie .Obwod swiec chociaz mastery nawet przy -10 pala bez swiec .kiedys mialem podobny przypadek i skonczylo sie parametryzacja sterownika .Waznym parametrm jest cisnienie na szynie w momencie braku mozliwosci uruchomienia nie bede Ci tu przeprowadzal szkolenia sprawdz podstawy. Nie ma Renówki ktorej nie da sie naprawić!
Witam! Mam silnik krokowy ale nie znam jego parametrów. Średnica silnika 8cm, wysokość (nie licząc osi) 12cm Silnik jest zasilany napięciem 12V. Jest to silnik napędzający układ EPS (elektryczne wspomaganie kierownicy) w Renault Scenic. Przewodów od (prawdopodobnie) czujników halla jest siedem. Silnik po podłączeniu dwóch z trzech przewodów do akumulatora...
Ewidentnie zkłócenia wchodzą przez antenę, trochę pochodzi od układu zapłonowego, ale z tym radzi sobie wbudowany filtr. Te, które główie mnie męczą to zakłócenia emitowane przez wentylator główny chłodnicy. Załącza się razem ze startem klimatyzacj i emituje gwizd o dośc stałej częstotliwości ( wentylator ma dośc stałe obroty). Poćwiczyłem fitlrowanie...
Witam. Szukam odpłatnie programu do sczytania średniego zużycia paliwa z ciężarówek poprzez interfejs diagnostyczny oraz laptopa innych marek niż renault. interesują mnie takie parametry jak zużycie paliwa rejestrowane od czasu x plus wszelkie inne dane jak użycie hamulca, retardera, pedału przyśpieszenia itp. Pytanie czy oprócz renaulta jakaś inna...
Może pedał gazu szwankuje, może tylko wtyczka nie łączy, może problem tkwi w przepustnicy - kto to wie, bez diagnostyki? Trzeba podłączyć pod diagnoskop i posprawdzać parametry najpierw! Oczywiście auto "trzeba sprowokować", aby ten objaw się pojawił i w ów czas podglądać parametry... Jak Ci pomóc - wróżyć, strzelać..?
Witam! Szukam pomocy w podobnej kwestii, kupiłem Lagune I 2.0 16v, z mokrym silnikiem. Uszczelniłem wszystko wymieniłem zimeringi, uszczelniłem pokrywę zaworów, nowy rozrząd, paski, koła , napinacze, nowe KZFR. Po przejechaniu 100 km zauważyłem spocenie z czystego oleju. Rozebrałem rozrząd i cieknie mi spod koła KZFR. Kupiłem nowy uszczelniacz wymieniłem,...
Witam! Szukałem pomocy w kwestii -Renault Laguna 2,0 16 v benz. rok prod. 99 wyciek oleju spod koła zmiennych faz Kupiłem Lagune I 2.0 16v, z mokrym silnikiem. Uszczelniłem wszystko wymieniłem wszystkie zimeringi, uszczelniłem pokrywę zaworów, nowy rozrząd, paski, koła , napinacze, nowe KZFR. Po przejechaniu 100 km zauważyłem spocenie z czystego oleju....
No to teraz przejrzeć instalację, zobaczyć parametry...
Clip nie naprawia samochodu. Daje 100% wiarygodności co do diagnozy. Co Ty zrobisz po interpretacji błędów i parametrów - Twoja sprawa. Nikt Ci nie każe zamawiać Clipa tylko dostałeś poradę czym diagnozuje się Renault. Pytano Cię jakie jest to niskie ciśnienie - zero odpowiedzi. Skoro mechanik jest pewien swoich diagnoz to nie rozumiem po co tutaj jeszcze...
Witajcie. Mam problem, koniecznie musiałem uszczelnić nastawnik pompy wtryskowej w DTI, w TDI jest to dla mnie banalnie proste, bo mam wgląd do napięć nastawnika, natomiast w DTI nigdzie nie widzę parametru pompy. Zaznaczyłem sobie pozycje nastawnika, ale podejrzewałem że po złożeniu będzie problem. Jest problem z rozruchem po dłuższym postoju, wiem,...
Witam wszystkich i prosze o porade lub spostrzeżenia co do mojego tematu. Mianowicie przez uszkodzony krokowiec i zwarcie w instalacji padło stare ecu i wcale nie sterowało ani krokowcem ani innymi parametrami. Pomimo to silnik nadal pracował chociaż palił niebotyczne ilości paliwa i dymił jak szalony. Wymieniłem ecu, immo odblokowuje i ..... to wszystko,...
Witam. Doszło do tego że jestem zmuszony kupić auto, bo posiadane kończy żywot, a auto koniecznie potrzebne. Nie dysponuje wysokim budżetem, ale muszę coś kupić, zawsze mi się podobały renówki Sceniki i w niedalekiej odległości trafiłem na takie ogłoszenie. Proszę forumowiczów, być może użytkowników podobnych aut, o jakiekolwiek opinie czy to auto jest...
Koła są pływające. Jak ściągniesz pokrywę to w tył wałków wchodzi blokada. Płaskownik. Jak w fordzie albo renault. Może ktoś źle skręcił. Ciśnienie nie jest źle. Te silniki maja problem ale to wtedy zazwyczaj terkotaja te koła.
Mam pytanie-są u ciebie pod kanapą jakieś pojemne wnęki żeby wsadzić tam suba??? a jeśli są to czy jesteś w stanie montując go dobrze uszczelnić te wnęki??? Jeśli ma to być tak żeby włożyć głośnik pod kanape nakryc go fotelem i słuchać muzy to efekt będzie FATALNY. Jeśli są i dasz rade to uszczelnić itp. to głośnik najlepiej magnesem w górę co by przyciężka...
Najlepiej dwudrożne- separowane, z jaknajwiększą efektywnością, bo radio phillipsa ma dość małą moc (z resztą lepsze radyjka też mają nie wiele więcej mocy). Średnica głośnika midbasowego- optymalna to 165mm. Zależy od twoich funduszy, i planów na przyszłość (tzn co jeszcze ma grać w tym samochodzie... Czy będzie wzmacniacz itp.) ale lepiej kupować...
Wolne obroty ustawia się parametrycznie w komputerze wtrysku pozdrawiam
Skoro wszystko nabite, a nie chodzi to CLIP w ASO i bledy/parametry. Znaczy jak dobrze rozumiem,chcesz miec sterowanie klimatyzacja automatyczne,a masz reczne tak?Najlepiej z clio II zespol nagrzewnicy z silnickzmi,czujniki i modul z przyciskami. Ogolnie mowiaz za duzo zachodu...
by trzeba podłaczyc clipa i zobaczyc co kalkulator widzi w blokach parametrów. Mogą być złe dawki startowe paliwa, może być przestawienie rozrzadu, wytyski raczej bym wyeliminował.
Przy podłączeniu kompa można by jeszcze zwrócić uwagę na parametry. Sprawdzić wartość podciśnienia w kolektorze ssącym, wskazania temperatury silnika i powietrza oraz odczytać wartość obrotów przy próbie rozruchu najlepiej rano na zimnym silniku.
Ja bym stawiał na czujnik temperatury cieczy chłodzącej, Uwaga! są conajmniej dwa- jeden dla deski rozdzielczej i jeden dla sterownika silnika no i ten jest podejrzany. Diagnostyka komputerowa jest fajna ale trzeba nie tylko odczytać błędy ale również niektóre wartości parametrów. pozdrawiam
Podłącz pod komputer odczytaj błędy , sprawdź temperaturę silnika na zimnym i pozostałe parametry.
u mnie w megance komputer wyświetła swoje dane własnie tam gdzie pojawia się napis OIL OK. i też mialem problemy z załączeniem tych parametrów. Problem tkwił w przycisku manetki. Spryskalem go środkiem do styków elektryczych i pomogło.
Witam! Problem polega na tym ze niemozna uruchomic silnika jesli podczas rozruchu obrotomierz skacze do wartosci maksymalnych obrotów. Jesli podczas rozruchu obrotomierz zachowuje sie normalnie tzn nie wychyla sie do wartosci maksymalnych to silnik odpala. Czy silnik jest ciepły czy zimny to niema reguły kiedy podczas rozruchu obrotomierz 'szaleje'...
jezeli masz klime musisz zdjąć górnom częśc deski,tam znajdziesz 2 kable czerwony i czarny a one doprowadzą cie do regulatora, Wielkie dzięki za błyskawiczna odpowiedź. Klima jest. Czyli dostęp jedynie od góry? Może kilka wskazówek, co do demontażu tej górnej części. najczęsciej siada opornik który jest na zewnątrzregulatora.sam to przerabiałem u ubiegłom...
Dzisiaj wymieniałem akumulator na nowy i po wymianie sprzedawca sprawdził specjalnym przyrządem wszystkie parametry. Napięcie ładowania wynosiło przy włączonych światłach 13,5V sprzedający powiedział że to za mało i że jest to wina alternatora. Co może być przyczyną tego zjawiska?
Witam. Posiadam "renię" wymienioną w temacie. Kompletnie nie znam się w kwestii car audio. Czy ktoś z was wie, jakie były montowane fabrycznie głośniki na tył w tym aucie? Chodzi mi o kształt, rozmiar i inne parametry. Chcę je wymienić a nie potrafię tego określić, bo mam to teraz "zabudowane" z tyłu. Z góry dziękuję za pomoc.
Witam! Mam identyczny problem z LPG AG DGI 500.008. PROFESJONALNY DUŻY SERWIS RENAULT mimo szczerych chęci rozłożył ręce. Ich komp nie mógł skomunikować się z komputerem -sterownikiem LPG. Myślę, że problem może być nawet banalny, typu -wymiana filtra przy parowniku, oczywiście przydałoby się jednocześnie sprawdzić/ustawić parametry. Niestety nie mogę...
Witaj, rozpocznij od przeczytania sterownika, błędy- jeśli są i podgląd parametrów. Sprawdź bezpieczniki przy akumulatorze- czy na pewno mają dobre styki.
Rozebrałem przełącznik i faktycznie smar wymieszany był z opiłkami miedzi. Ale czy miało to jakiś wpływ trudno stwierdzić. Przełącznik dosyć łatwo rozebrać. Nie wiem dlaczego jest aż tak wysoka impedancja wejść, bo tylko raz to robiłem. Przypuszczam, że producent "przedobrzył" z zabezpieczeniem styków małym prądem. Zazwyczaj rozbieram takie sterowniki,...
Witam mam następujący problem. Moja renówka od bardzo dawna już źle zapalała na zimnym silniku, ale problem się niestety pogłębia. Objawy: samochód za pierwszym razem w ogóle nie łapie, za drugim i trzecim od razu spadają obroty do zera albo utrzymuje krótką chwilę 100- 200 obrotów i po chwili gaśnie. Za czwartym razem odpala obroty rosną do 2 tys,...
Szczerze to nie doczytalem wszystkiego co napisales bo mi sie nie chcialo. Kazda diagnostyka powinna opierac sie na odczycie defektow i parametrow i na tej podstawie najczesciej mozna juz cos wskazac. W tym przypadku wszyscy bawimy sie we wrozenie. Wiec napisze to co mi przychodzi do glowy. Elektrozawor regulacji doladowania (tutaj pomocna obserwacja...
Temat zakończył się tak że klientka zabrała autko i zawiozła do innego szpeca, który metodą prób i błędów moskował po kolei czujniki i trafił! Autko zaczeło chodzić normalnie i oddał klientce że niby zrobione, skasował odpowiednio i poszło! Problem polegał na tym że ujechała kilka km i korbowody powychodziły bokiem. Z analiz expertów okazało się że...
Masz Clipa, za kierownicę posadź kogoś, trasa i trzymanie na obrotach między 3000 a 3100 i obserwuj parametry. Odpal sobie w clipie rejestrowanie stanów i parametrów, tak jak kolega zrobił w tym temacie: Proszę nie mieszać tu N75, to jest "żabojad".
Przy napełnianiu to był robiony przegląd/konserwacja, diagnostyka to podłączenie komputera diagnostycznego i np. podgląd parametrów. W sterze silnika jest parametr ciśnienie czynnika chłodniczego w układzie klimy, jeżeli sterownik silnika nie widzi ciśnienia, nie pozwoli włączyć sprężarki
Pierwsza sprawa to diagnostyka, błędy/parametry.
Na każde twoje pytanie można odpowiedzieć i TAK i NIE Do Renaulta Clip, wiedza i doświadczenie, obserwacja parametrów, fizyczny pomiar, podmiana elementów czasami nie unikniona, a ty jeździsz od mechanika do "forum" i przekazujesz nam jakieś "wyrwane" parametry....nie uzyskasz satysfakcjonującej cię podpowiedzi....bo się nie da... Oddaj do FACHOWCA..........
Najprawdopodobniej masz problem z czujnikiem temperatury, a raczej z jego wiązką, należy dokładnie prześwietlić przewody pod obciążeniem żarówką, posprawdzać piny, nade wszystko jednak podłączyć komputer diagnostyczny i nie szukać błędów a patrzeć w parametry.
Odczytać błędy. Popatrzeć w parametry.
janwinnicki,zgadza sie gdy wypniesz czujnik pokazuje ciśnienie 10kpa i silnik jako tak pracuje. grala1 po odkręceniu sondy za katalizatorem widać że jest caly czerwony w środku. Wydech jest ok,bo odkręciłem go przy kolektorze i chodził bez zmian. Motronic mieszanka jest na pewno zbyt bogata,spaliny szczypią ostro w oczy i czuć paliwo,świece i sonda...
Witam wszystkich a tematem jest Renault Kangoo 1.5 Dci 2005r. Zmieniony został silnik na używany o tych samych parametrach. Rzecz polega na tym że po tygodniu podczas jazdy (wdepniętym gazie) jest szarpnięcie jakby brak paliwa, zapalają się kontrolki świeć oraz stop i gaśnie auto. Wystarczy przekręcić kluczyk i jedzie dalej z pod komputera jest błąd...
Witam. Mam taki problem w Renault Megane 1,4 16V 2000r. Po odpaleniu silnika i przejechaniu około 5km. zaczyna szarpać, na benzynie tak jak i na gazie a przestaje powyżej 80km. Dodam, że świece i filtry gazu były wymieniane. Gaz jest ustawiony w dobrych parametrach. Z góry dziękuję za odpowiedzi.
chyba jest jakaś przerwa W elektryce , elektronice ani w diagnostyce nie występuje taki stan , zrób odczyt błędów i parametrów.
Witam kolegów Mam taki problem po wymianie sterownika ECU renault master 2,5 z 2008r. (bosch 0 281 013 364) Samochód odpala jedzie itp. Jednak turbo się nie włącza. Na kompie wyskakują mi błędy zaworów turbosprężarki oraz uszkodzony czujnik położenia przepustnicy... Dodam że samochód pracował do końca dobrze jednak stary serownik zalał się wodą i wypaliło...
Program do diagnozy i podgląd na parametry nie to miernik i sprawdzenie na piechotę sygnału startu i reszty parametrów.
Jedynie prąd jaki pobiera miernikiem cęgowym . Można także skorzystać z testera akumulatorów, który ma funkcję testu rozrusznika i alternatora. W Twoim przypadku sprawdź masę, a akumulator nowy nie oznacza , ze posiada odpowiednie parametry.
Jak młotkuje to musi być usterka , podłącz pod komputer , i niech ktoś poogląda parametry. Taka prośba to musi być osoba, dla której nie jest priorytetem samo połączenie ze sterownikiem
Tak pasek został ale dziś zrobiłem taki "myk" Przewód 851 przeciąłem bezpośrednio przy złączu diagnostycznym i zrobiłem połączenie dodatkowym przewodem do sterownika EBS, eliminując oryginalną inst. przy złączu tak i przy sterowniku EBS. Łączy się z wszystkimi sterownikami oprócz EBS ale z hamulcem był już wcześniej problem, i co najważniejsze na zapalonym...
Nie jestem pewien ale zobacz czy w sterowniku silnika nie widać czasem prędkości w parametrach. Sygnał z impulsatora idzie do sterownika silnika i do licznika. Jeżeli w ECU widać prędkość a w liczniku nie to uszkodzona instalacja do licznika. Może źle włożyłeś nowy impulsator, może wtyczka uszkodzona lub połamane przewody przy niej. Do impulsatora dochodzą...
Wystarczy skorodowany styk, brak masy i taki spadek jest możliwy. Niemniej jednak na 13V żarówka będzie świecić praktycznie przy nominalnych parametrach.
Sprawdź czy silnik ma ,,przedmuchy'' , czy EGR sprawny, może być problem z przepływką. Ciśnienie paliwa też do kontroli. Trzeba pojeżdzić z Clipem i pogapić się w parametry. Mam podobnie w swoim Espace IV , tylko u mnie silnik ma spore przedmuchy, więc wali z odmy do dolotu poza przepływką i dawki paliwa odpowiedniej nie ma. Budzi się od 2000obr/min.
To auto świetnie się diagnozuje. Popatrzeć co widzi w parametrach. Popatrzeć, czy UCH czasem nie jest zamoczone.
Na początek do sprawdzenia błędy i parametry. Pewnie u Ciebie będzie problem z kostką lub potencjometrem pedału gazu. Tej Laguny nie radzę naprawiać bez diagnostyki, przyczyn może być kilka, dających te same objawy.
jak nie chcesz robić tego 3 raz to wymień drugie koło. Mówię z doświadczenia. A co do czujników podaj kody błędów z opisem, i odczyt parametrów. Rozumiem że, rozrząd złożony na blokady? bo tam z tego co kojarzę wszystkie 3 koła są pływające.
Nowa pompa wtryskowa, czujnik położenia wałka też nowy Powinieneś już dojść do wniosku że trzeba to auto podłączyć pod komputer. Zczytać błędy i podejrzeć kilka parametrów. Zobaczysz wtedy między innymi jakie faktycznie jest ciśnienie paliwa podczas kręcenia. Będzie to na pewno szybsza i tańsza opcja naprawy. No chyba że się uprzesz i masz dostęp do...
A wcześniej przed kolizja był ten kalkulator wykrywany czy nie wiesz.on chyba raczej nie ma nic do odpalenia.w clipe gdzieś jest zakładka dotyczącą blokady czy się mylę.poszukaj..po za tym blokada to nie kalkulator więc nie będzie go widziała jako nowy.odczep wtyczkę i musi się coś zmieniać we wtrysku na pewno. Dodano po 10 Jeszcze co możesz zrobić...
Wchodzisz w UCH, z górnego menu wybierasz zapis konfiguracji bądź zapis parametrów. Nie pamiętam dokładnej nazwy. Potem na długiej liście szukasz HF, wybierasz to, przestawiasz na z jeśli ustawione jest na bez. Zapisujesz i tyle.
Nie błędy a diagnostyka parametrów. Coś musi wyjść , nie ma bata.
Zrób kolego diagnostykę. Sprawdź parametry. Chyba że chcesz w ciemno podmieniać czujniki itp. A to bez sensu jest
Kup najtańszy przekaźnik o tych parametrach. W większości sklepów motoryzacyjnych od ręki. Na każdym szrocie.
Thank you for your commitment. The subject is already out of date. Display replaced with one with similar parameters, but the equipment lies on the tip and is suitable for the museum :D Dodano po 43 Wyświetlacz wymieniony na taki o podobnych parametrach.
Po pierwsze nie wiem czy są to głupoty tak czytałem Ale wiem, tak samo jak inni, którzy wiedzą jak działa wtryskiwacz systemu CR. Zresztą jak wtryski mechanicznie są takie same to czemu by się to nie mogło udać??? Nie ma czegoś takiego jak "takie same wtryski". Nawet fabrycznie nie daje się uzyskać 100% powtarzalności parametrów. I mówi sie,że jak...
Czujnik temperatury płynu niedomaga? Zawyża na ciepłym tj. obniża dawkę rozruchową. Ew. wyjąć wtyczkę z czujnika temp. sterownik powinien wejść w tryb awaryjny i odpalić na defaultowych parametrach.
Witajcie. Wymieniałem w swoim Megane klimatyzacje z manualnej na automatyczną. Wymieniona została nagrzewnica i dołożony panel z czujnikami. Po włączeniu wszystko działa tylko... No właśnie. Nie załącza mi kompresora. Ustawiam temperaturę na Lo, nawiew na szyby, ale nic się nie dzieje. Klima została oczywiście sprawdzona pod kątem szczelności i nabita....
Wymieniałem go i mam gdzieś film z tego. Wydaje mi się, że około 105 stopni - ale w żaden sposób się tym nie sugeruj. Miałem od kuchi elektrycznej 115 stopni i z tego co kojarzę to minimalnie się różniły i musiałem zamówić nowe. Spróbuję odnaleźć ten film przez weekend i podać sprawdzone(!) parametry. Tylko, że i tak zamontowałem tam nowy rezystor,...
Delphi wrzuć do kosza ze złomem . Niestety bez Clipa i odczytu "dziwnych" błędów niewiele zrobisz. A trzeba też podejrzeć parametry. Kontrolka airbag jak się zachowuje? Twoja usterka kojarzy mi się z odwrotnym podłączeniem aku.
Od około 4 tys. kilometrów po wymianie oleju i prawidłowej płukance - na jałowych obrotach - ranem po odpaleniu przez pierwsze około 30 -40 sekund jest ok, później wzmaga się "warczenie" w aucie. Po podniesieniu maski nie słychać tego, w aucie w środku jak najbardziej. Szukałem czy z czegoś przenoszą się wibrację, ale nie jestem w stanie tego znaleźć....
Wybierasz auto, rocznik, silnik, system w zakładce diagnoza: Diagnoza systemu parkowania. Najpierw błędy, potem parametry.
Trochę słabej jakości załączniki ale takie mam parametry.
Brak informacji o ciśnieniu paliwa czy kompresji. Brak info i składzie mieszanki i innych parametrach. Przecież to jeden z najprostszych silników. Ma ktoś może pomysł jak sobie z tym poradzić? Pojechać do prawdziwego mechanika a nie elektryków.
W tym problem ze ciągnik kupiłem z Anglii. Kto to zdrutował nie da się ustalić bo komis już nie istnieje😅. Przez 5lat chodziło to idealnie, kolejne 5 ze względu na kilkuprocentowe zużycie się sprzęgieł w normalnym sterowniku podpina się komputer i dokonuje kalibracji, czyli wysterowania czasu i agresywności otwarcia cewek elektrozaworów. Przywrócenie...
czy wie ktoś jaka może być przyczyna Popsułeś. Weź chociaż plaka i sprawdź czy odpali. Jak tak to problem z paliwem.I potem pomiar ciśnienia, podgląd błędów i parametrów.
A czego się spodziewałeś że pomoże? Ja kolego za ciebie nie sprawdzę instalacji napięć i parametrów. Pozostaje dobry elektromechanik.
Czujnik położenia wału to dobry kierunek. W 1.5DCI jest zamontowany na pompie wtryskowej, w 1.9DCI rzekomo na kole od wałka rozrządu. Kolego proszę cię nie pisz bzdur. A w takiej lagunie nie przeskoczy żaden pasek jak jest dobrze napięty. Tam jest sztywny napinacz. I tylko stary pasek lub żle napięty. Problemem w tych autach jest częsta awaria (albo...
Czy na trasie paliwa do pompy wtryskowej jest jakiś dodatkowy filtr paliwa? Gdzieś przy baku np? Co to znaczy dodatkowy? Powinien być tylko jeden. Albo koło prawej lampy albo koło aku. W tych silnikach problemem są goowniane wtryski delphi . Więc podmiana sprawdzenie na stole albo chociaż zrób test przelewowy. W żabach są też dostępne (powinny być...
Test pompy:uruchamia się,czyli silnik pracuje. Test na każde koło również przechodzi bez problemu. Test siły hamowania -są wskazania adekwatne do siły nacisku pedału hamulca ,jednak nie znam prawidłowych parametrów. Test wykonywany polskim programem MaxiEcu(licencja). Reg. 3.1.2-3.1.3. Nie używaj wielu kont na forum. Takie działanie powoduje zdezorientowanie...
Ja miałem jak na tym obrazku. Czerwony, niebieski i jeden z prawej bez zaznaczenia nr1 Ja mam Espace z silnikiem 2.0dCi i tez brak mocy. Wymieniales wszystkie trzy zawory? Ja wymienilem tylko [1] bo to on steruje turbosprezarka, a t podejzewalem wlasnie brak doladowania, , nie wiedzialem , ze sa inne zawory. Te dwa zaznaczone na niebiesko i czerwono...
Nie tak nie powinno być. Prędkość musi być widoczna w parametrach. Rozumię że 100% instalacji masz wpięte zgodnie ze schematem.
Witam nr 3 to jest ceweczka. Nie znam jeszcze parametrów. Odezwę się.
bo jest coś nie tak w układzie sterowania silnikiem np. czujnik, niewłaściwe ustawienie rozrządu, niewłaściwa dawka paliwa. Raczej brak zezwolenia na rozruch (nie kręci rozrusznik) i tu trzeba posprawdzać parametry.
Witaj, rozpisałeś się dużo ale tak szczerze to brak konkretów. Tu już nie ma co kombinować z jakimś przesuwaniem kluczyka, wyjmowaniem transpondera czy inne zabiegi. Tylko i wyłącznie podpięcie pod komputer najlepiej w chwili usterki czyli jak kabina nagrzana i obserwacja parametrów. Inaczej to szukanie igły w stogu siana. Najwidoczniej nie trafiłeś...
Diagnozę wstępną robi się, robiąc tzw próbę przelewową wtryskiwaczy. Reszta na maszynie. Do tego skaner i diagnoza innych parametrów. Taki dci kręci np długo przy wadliwym czujniku CMP. Także jak widzisz twój mechanik zgaduje. Może trafi kto wie.
Jako że miałem podobną sytuację z tym silniczkiem, mogę wam powiedzieć, że silnik w plastikowej obudowie ma termistor, który stracił swoje parametry. Po jego "zwarceniu" odzyskał swoją moc. Dodam, że silnik pobiera 2.5A, więc radzę go wymienić, bo dłuższe przytrzymanie przycisku może spowodować jego spalenie.
Witam serdecznie problem z samochodem jak wyżej a raczej z zegarami. Autko kupione , więc podpoiłem do komputera NG3 testowanie itd chciałem zmienić język deski rozdzielczej na polski więc wybrałem parametryzację języka wybrałem odpowiednie trzy języki i ok. Proces parametryzacji się skończył 100% ok i zegary już się nie obudziły teraz ciągle się świeci...
W clipie bądź w innym testerze jest prócz błędów jeszcze lista "stanów"i parametrów.Wiedział kolega?
W tym modelu czujnika ciśnienia nie ma, powodem mrugania kontrolki mogą być, -błędna lub zerowa kalibracja ale powinien reagować na pilota -błędna parametryzacja i nic nie działa -przerwa w obwodzie czujników poziomu -przerwa w obwodzie elektrozaworów -ew. uszkodzony sterownik Proponuję nie generować kosztów i podłączyć pod komputer.
Co się dzieje w filtrze paliwa? Że tak spytam, a co się może dziać? Kolega musi zacząć od diagnostyki, a po odczytaniu błędów nie wyłączać testera tylko dokładnie przyjrzeć się parametrom.
Na chwilę obecną po wymianie czujnika ciśnienia mocy przybyło, spalanie spadło i jeszcze kierowca wykazał się inicjatywą i przejechał codzienną trasę nieco wolniej niż zazwyczaj tj. nie przekraczał 80 km/h i to dało dalsze zmniejszenie zużycia paliwa. Co do wiązki głowicy to jest ona do wymiany i tu nie ma co się oszukiwać, ale nie wydaje mi się, aby...
MAP i BARO masz mieć na zapłonie podobne wartości i jest to normalne.Zrób jakieś logi albo popatrz w parametry.Wymieniłeś połowę części i co ci to dało?Przy sofcie nie grzebał jakiś magik?
Są w ogóle takie inwertery które by zamieniły pulsujące +12 na parametryczną kontrolę kierunków??? Jeden przewód i tak musiałby być dołączony lini żarówek, aby monitorować czy miga... a w Scenicu nie ma CAN-a przynajmniej z danymi dla alarmu, (niema do niego ds400)
Gdzie w tym aucie znajduje się sterownik klimatyzacji (manualna) lub gdzie biegną przewody od parametrycznego czujnika ciśnienia (wtyk 3-pin biało-czarny, zielono-czarny, szaro-czarny). Mam wrażenie, że nie mam 5V na przewodzie szaro-czarnym tego czujnika. Po odpowiednim spolaryzowaniu przewodu zielono-czarnego klima pracuje. W okolicach lewej nogi...
podlacz je pod kompa i zobacz jakie ma bledy i jak wyglada sprawa parametrow mierzonych.
auto jak w temacie,rok 2001,zapala sie kontrolka wtrysku,w pamieci blad ,regulacja poczatku wtrysku,wartosc ujemna. Gdy pali siekontrolka samochod nie am mocy,po przekroczeniu ok 3000 obr kontrolka gasnie i9 auto jedzie.Zauwazylem ,ze najczesciej usterka pojawia sie gdy samochod delikatnie sie toczy na odpuszczonym gazie ,gdy sie przyspiesza dosyc ostro...
witam wszystkich i bardzo proszę o poradę. Posiadam samochód Renault Megane Scenic silnik 8V pełny wtrysk 2.0l z instalacją LPG.Od pewnego czasu mam taki oto problem z autkiem że gaśnie ale tylko w momencie jak lekko przygazuję(do 1000-1300 obrotów) i puszczę pedał gazu(nawet na postoju) lub przy podjeżdzie(np. w korku). Przy pełnym przegazowaniu(do...
Moze korekcja skladu mieszanki przyjmuje warosc uniemozliwiajaca latwy rozruch na benzynie. Niezbedny diagnoskop do sprawdzenia parametrow podczas tego trudnego odpalania.
czujnik temperatury cieczy chlodzacej dajacy sygnal do komputera. Widzi ze silnik jest cieply i nie zmienia parametrow wtrysku, powietrza i wyprzedzenia zapłonu dla zimnego silnika- czyli nie ma tzw ssania. Zmierz rezystancje miedzy stykami w temp okolo 0st cels. i porownaj z wartosciami z autodaty. Jesli nie bedzie sie mieścila w zakresie wymien czujnik...
EGR odpada bo go nie ma,przepytac na obecnosc usterek,podglad parametrow bierzacych a wnocy sprawdzic,czy pod maska nie ma fajerwerkow
Gwoli uświadomienia: proces ten nazywa się autoadaptacja (autokalibracja). Jest to zapamietanie na nowo parametrow pracy silnika (danych z czujników) na biegu jałowym. Podczas tego procesu nie powinno się włączać klimatyzacji, świateł etc. aby silnik pracował w pełni nieobciążony. Nie jestem w stanie napisać w których typach samochodów to działa a w...