Niekoniecznie trzeba mieć renault clipa. Są różne marki uniwersalnych interfejsów. Prawdopodobnie na wolnych obrotach auto nie złapało błędu przepływomierza. Jak będzie podpięte pod komputer to warto sprawdzić jakie wartości pokazuje przepływomierz.
A kiedykolwiek działało? Spawałeś je? W celu diagnozy trzeba podpiąć komputer , najlepiej Clipa to stary model więc je ogarnie.
Komputer diagnostyczny przeznaczony do samochodów marki RENAULT , a dokładniej interfejs pozwalający podpiąć komputer klasy PC do komputera samochodu.
to spróbuj u innego mechanika podpiąć pod komputer
Zawór rozprężny. Masz jak podpiąć komputer odczytać błędy?
Silniczek krokowy, może któryś z czujników. Warto podpiąć pod komputer
A temperaturę cieczy na wskaźniku pokazuje? Dobrze by było podpiąć pod komputer.
Problem może leżeć w uszkodzonym zaworku podciśnienia turbosprężarki. Można wymienić jeszcze masę innych potencjalnie możliwych uszkodzeń, ale czy nie łatwiej/taniej (tak, jak napisałeś) podpiąć komputer?
właśnie będę musiał sprawdzić rozrusznik. I podpiąć komputer pod niego.
Jedynie co można doradzić to to żebyś zrobiła diagnostykę clipem dla porównania. Skoro teraz wali inne błędy to albo ten co wymieniał sterownik coś namieszał albo wiązka jest do gruntownego przejrzenia. Dodatkowo opierając się tylko na błędach nie na parametrach rzeczywistych ciężko coś więcej podpowiedzieć. Diagnostyka to nie tylko odczyt błędów. Trzeba...
Schemat masz ogólny dotyczący silnika dCi11-z jedynką w kółku lub dCi6-z dwójką.Twój silnik to dCi6-270kM a więc 2,sterowanie przekaźnika na przewodzie 292 z "15" oraz na 1058 "-" z pinu B11 EECU. Proponuję podpiąć komputer i sprawdzić jakie temperatury widzi sterownik silnika. Nawet przy temperaturach sugerujących załączenie podgrzewacza po odpaleniu...
Musiałem podpiąć orkinalny komputer reno żeby usunąć usterkę
dziś sprawdzone, podpięte pod komputer i wynikło że najprawdopodobniej czujnik ciśnienia paliwa padł
Witam Miałem też problem z tym licznikiem - wszystko zgasło i nastąpiła ciemność. Uszkodzeniu uległ IRF3710, trzy diody zabezpieczające przetwornicę i bezpiecznik 6,5 A. Naprawy dokonał elektromechanik, który wymienił uszkodzone elementy oraz ustawił właściwy przebieg kilometrów. Oczywiście dokonał też sprawdzenia (test) całego licznika urządzeniem...
Usterka wtrysku to taki "durny" komunikat, sugerujący problem z układem paliwowym. Głupawo to wymyślili w Renault. Już lepiej byłoby gdyby wyświetlało się "Problem - jedź na serwis". Wyskakuje też po odpięciu, którejkolwiek wtyczki (przepływomierz, egr, przepustnica, czujnik turbo itd). Także trzeba pod komputer się podpiąć, żeby wskazać/zawęzić/sprecyzować...
Kontrolka świecy żarowej zgasła sama. Mechanik podpiął komputer i sprawdził kontrolkę silnika - przepustnica dawała jakieś błędne sygnały.
Pompa paliwa, mapsensor lub sondą lambda. Można strzelać i wymienić części aż się trafi albo podpiąć pod komputer i odczytać parametry pracy.
Nie nie ma termicznego włącznika. Wszystkim steruje ECU na podstawie czujnika temperatury. Trzeba podpiąć komputer, wysterować wentylatory z jego poziomu i szukać po kolei.
Panowie czemu myśmy zgadywać. Czy nie lepiej podpiąć pod naczepę komputera a wtedy będziemy wiedzieć z jakim dokładnie systemem mamy do czynienia a z błędów będziemy mogli postawić dokładną diagnozę. Jeśli to jest system TEBS to bardzo często dochodzi do uszkodzenia czujnika zadania i wtedy naczepa może sama hamować itd. Więc niech autor zdiagnozuje...
Wypadało by go pierwsze podpiąć pod komputer w celu zdiagnozowania usterek.
przemek27 : Ok tylko istnieje coś takiego jak serwis lub ''piracka kopia " programu DIALOGYS i tam po numerach nadwozia dokładnie dowiesz się wyznacznika skrzyni. do nikble : Duże prawdopodobieństwo uszkodzenia konwertera. Jednak proszę wziąć to pod uwagę że działam po omacku, tzn nie widzę i nie czuje tego. Powinni mechanicy podpiąć komputer pod samochód...
Wygląda na zasilanie paliwem, ale bez diagnozy to tylko wróżby i zaczyna się słowo "może". Może filtry, może smoki w zbiornikach (ale skoro podczas jazdy jest ok. to raczej odpadają), i takich "może" może być wiele. Należ podpiąć komputer ponieważ celowanie może dużo kosztować.
Myślę, że warto podpiąć pod komputer i odczytać błędy - wtedy się dowiesz co w trawie piszczy ;)
Napis SERV może oznaczać wszystko, nawet jak paliwo będzie na rezerwie to też SERV wyświetli. Możliwe, że gdzieś jest zwarcie na zasilaniu świec żarowych, warto sprawdzić czy kabelki nie mają zwarcia do masy. Sprawdź czujnik położenia wału korbowego. Dobrze by było podpiąć pod komputer dedykowany do tego modelu, dane są odczytywane po CAN, najlepiej...
To zapłon jest, i co dalej...? Nie wiem, kolego, do czego dążysz, nie posiadam komputera i oprogramowania, żeby podpiąć i odczytać. Szukać mechanika, teraz jest weekend, to nikt w okolicy na moje zawołanie nie przyjedzie.
To właśnie takie zabezpieczenie, że każdy zjodziej chodzi z plecakiem wyczyszczonych komputerów :D (pomijając to że musi otworzyć maske i podpiąć tego kompa)
dziś sprawdzone, podpięte pod komputer i wynikło że najprawdopodobniej czujnik ciśnienia paliwa padł
Podpiąć po komputer i spr. Parametry elektrozaworów powinny być w granicach 28%-32% .
Audi daleko do Renaulta i odwrotnie. Wyświetlacz nie pokaże błędów. Musisz podpiąć się pod komputer na którym odczytasz nie tylko błędy ale i odczytasz aktualne parametry.
mozesz sprawdzic dzialanie sondy, masy, oraz czujniki silnika. ale najlepiej by bylo podpiąć urzadzenie diagnostyczne które naprowadzi na powód niesprawności
Tylko że podłączenie niczego nie wniesie, bo VECU go nie zobaczy. Czyli muszę podpiąć moje auto pod komputer diagnostyczny i włączyć tę funkcję :?:
Słyszałem, że być może rozkodował się komputer, ale czy są jakieś dodatkowe objawy rozkodowania? Możliwe, musisz podpiąć go i odczytać błędy w sterowniku silnika i immo.
Ok po pierwsze napisz co podpiąłeś, czy akumulator naładowany czy w ogóle jest napięcie na sterowniku. Mogą być jaja jak podjedziesz na warsztat i poprosisz o podpięcie pod komputer c-360.
A moje pytanie jest: Chcę obok gniazda 13 pin (fabryczne w renault kangoo) doczepić gniazdo "stare" 7 pin, bym mógł ciągnąć zwykłą przyczepkę. Oba układy pinów mam. Czy mogę po prostu podpiąć odczepy z tyłu gniazda ? Czy komputer nie będzie warczał. bo wyczuje "obcego" ? Przepraszam za odświeżenie starego tematu ale poco nowy Ślicznie dziękuję, Ziemowit.
A jeszcze tak zapytam czy tam jest potencjometryczny czujnik przyspieszenia sterowany linką z pedału gazu? Może jest tak jak ja miałem w Scenicu, gdzie też działy się cyrki, gdy gwałtowniej dodałem gazu. Czujnik ten ma dwie ścieżki (dwa potencjometry o przeciwstawnych kierunkach rezystancji) i jeśli jedna jest już wyślizgana/miejscowo uszkodzona lub...
wyskakuje lampka od swiec zarowych podpięte zostało pod komputer który nie pokazuje zadnych błędów Podepnij clipa
To pozostaje podpiąć pod komputer i sprawdzić ci sygnały - immo i test załączania pompy . Delphi powinien dać radę
Trzeba podpiąć po komputer i podejrzyć parametry rzeczywiste, coś powinno się wyjaśnić. Inaczej to błądzenie w ciemnościach a nie ma też co na pałę części wymieniać.
Cześć, wykręciłem ostatnio komputer samochodowy z renault scenic 2005 i mamy cały komputer, karte z pilotem, czytnik karty i przycisk start stop. Pomoże mi ktoś jak to mogę podpiąć pod akumulatory i zrobić coś zdalnie? Chcę to wykorzystać aby zrobić zamek do drzwi na pilota + czytnik tego pilota wykorzystać do paska led, więc jakie kable połaczyć i...
interpretacje blędu również znam :) a ktoś wie co jest przyczyną ?? Kolego bez analizy przy pojeździe nikt nie wywróży co mogło się stać... Dlatego powinieneś udać się do "fachowca", podpiąć auto pod komputer diagnostyczny i po analizie błędów wszystko się wyjaśni.
Jakim komputerem podpiąłeś samochód ?? Poszukaj kogoś kto ma clip'a , będziesz miał dokładny opis błędu .
Dzięki za podpowiedzi. Z pompy wykręcę sam sterownik (chyba się da). Jeśli chodzi o przewody i kostki to zaglądałem chyba wszędzie. Wszystko jest w dobrym stanie. Na razie odpuszczam,przyjdzie pompa-zamieniam sterownik i zobaczymy... ps. Autem z podpiętym komputerem jechałem i po drodze,ponad 80km, cały czas pokazywało odczyt z wszystkich kół...
daniel_lhr na początek trzeba podpiąć komputer pod ECASa i zrobić diagnostykę. Jaki moduł?? Mówisz o sterowniku czy sensorze położenia? Kalibracji dokonujesz za pomocą komputera
Ta duża kostka nie jest podłączona do silnika elektrycznego, ale do modułu hamulca, który zawiera elektronikę i mechanikę, dopiero on steruje silnikiem. Najpierw trzeba podpiąć CLIPa (komputer Renault) aby stwierdzić, czy sterownik hamulca jest widoczny przez samochód. Bez tego nie zaczniemy.. Przy okazji - w tym samochodzie NIE ZADZIAŁA myk z kupnem...
Ej ty psujo!!!!!!!!! Poco to ruszałeś, chyba z czystej ciekawości? To co pokazałeś na zdjęciu to sonda/czujnik temperatury paliwa. Pasuje do dużej ilości aut z układem wtrysku bezpośredniego - koszt jakieś 55-70 zł zależy od sklepu. Po wkręceniu trzeba się podpiąć pod komputer i zlikwidować błąd,może się zapalać i pokazywać głupoty. POZDROW!!!
Ciśnienie sprawdzisz tylko przez komputer. No chyba że masz taki manometr który wytrzymuje ponad 150 bar i jesteś go w stanie podpiąć do pompy
Ja jeszcze próbuję, kolega mi jakiegoś chińskiego CLIPa i twierdzi (tak go zrozumiałem), że korzysta z niego przy użyciu DDT2000. Cały czas szukam w sieci plików, które jak rozumiem stanowią jakąś definicję (interfejs / API) do tego by przy pomocy takiej biblioteki gadać z autem mając DDT2000. EDIT: Godzina 22:19... właśnie wróciłem od rodziców i ......
Podpiąć pod komputer i zobaczyć czy jakieś błędy są, następnie wykonać diagnostyke. Bez tego cięzko będzie wróżyć co się stało że auto nie odpala.
Nie jestem mechanikiem samochodowym a większość przy samochodach robię sam. Jeśli problem jest z wolnymi obrotami to warto sprawdzić czy silniczek krokowy nie jest zanieczyszczony, tak samo z przepustnicą. Dawno temu w thalii 1,4 miałem problem i dopiero po wymianie silniczka krokowego wróciło do normy. Problemy mogą stwarzać świece zapłonowe, przewody...
Strzelanie słychać bo masz rozładowany akumulator i strzela cewka rozrusznika,to co się wyświetla to"sprawdzić wtrysk"Sprawdzić wtryski na przelewach czy któryś nie leje lub podpiąć pod komputer bo jak się wyświetlił Check to komputer ma w pamięci i będzie można podjąć decyzję.
Będzie rósł płynnie w miarę nagrzewania, ale jeśli czujnik jest uszkodzony to w pewnym zacznie skakać lub nawet całkowicie zostanie przerwany obwód. Po wyciągnięciu czujnika, nagrzewania go rezystancja rosła płynie, a po podczas studzenia rezystancja płynie opadała. Dodano po 5 Po ogrzaniu czujnika opór rośnie płynie, A podczas ostygnięcia opór spada...
Ja bym szukał skoro tyle pali problemów z sondą, przepływomierz!! Podpiąć pod dobry komputer i sprawdzać parametry czujników, swego czasu koledze wariował opel to był czujnik temperatury cieczy chłodzącej.
Renault Megane 1.9 DCI 75kw 2002r. Po wymianie skrzyni biegów, czyli wymontowaniu silnika i ponownym zamontowaniu, pojawiła sie się usterka elektrozaworu turbiny. Do zaworu nie dochodzi napięcie, przy odpiętej kostce napięcie wynosi ok 9v, przy podpiętej 0v. komputer pokazuje stały błąd. Zawór regulacji cisnienia doładowania.
[quote="ekmir"]autko było podpięte pod komputer, który wskazał problem z sondą lambda i kanałem dolotowym (?). Sprawdzic odczyt pracy sondy i map sensora
To jest diesel. Co do gruszki to próbowałem i nic dalej to samo, a filter zmieniłem pewnie z 3 miesiące temu na nowy. Co do listwy to czy ciśnienie sprawdzić można podpinajac pod komputer? Bo ostatnio jak mi podpiął mechanik to w sumie nic my nie pokazało.
Witam Chciałbym podpiąć się do tematu. Ogólnie mam podobny problem. Samochód master 2016rok 2.3 biturbo 165km. Przy 210tyus wypaliło mi tłok na 2 cylindrze. Słupek założyłem nowy. Wtryski oddałem do regeneracji. Okazało się tylko ze jeden wyregulowali a pozostałe niby ok. Turbiny również były sprawdzane po tej awarii. Mimo wszystko autko nadal nie ma...
Dziękuję za odpowiedź. Czy dysponujesz jakimś innym, bardziej precyzyjnym schematem? Pompa paliwa jest seryjna z Renault 5 1,7. Przekaźnik też na pewno jest więc będę starał się podpiąć pod niego. Wydaje mi się, że po podłączeniu komputera do przekaźnika sterującego pompą paliwa i znalezieniu sygnału po stacyjce, silnik powinien zaskoczyć i powinien...
Witam serdecznie forumowiczów , Szukam rozpiski pinów do tego komputera a pochodzi on z renault clio sport 2.0 2002 rok .Potrzebuje podpiąć lampkę gizzmo shift która pokazuje blysnieciem przekroczenie 6500 obrotów na minute .Ta lampka jest programowalna i potrzebuje sygnału z licznika co w tym modelu odpada bo jest can lub ze sterowania cewka zapłonowa...
Witam Miałem też problem z tym licznikiem - wszystko zgasło i nastąpiła ciemność. Uszkodzeniu uległ IRF3710, trzy diody zabezpieczające przetwornicę i bezpiecznik 6,5 A. Naprawy dokonał elektromechanik, który wymienił uszkodzone elementy oraz ustawił właściwy przebieg kilometrów. Oczywiście dokonał też sprawdzenia (test) całego licznika urządzeniem...
Podpięte zostało pod komputer i nic nie wykazało. Wyczyściłem również czujnik położenia wału i wymieniłem filtr paliwa dalej nic ...
jeżeli nie to radzę podpiąć pod komputer diagnostyczny by zobaczyć co powiedzą immo lub zegary. powodzenia. Przestań pitolić, ok? Rozjechało się immo, czasem tak bywa, szukaj speca.
Podepnij komputer i podejrzyj jaką ECU widzi temperaturę.
kolego ktalizator byl sprawdzony, filtr powietrza, paliwa sa wymienione, a paliwo dosc ze wzbogacone to jeszcze uszlachetniacz wlany i nic dalej kontrolka jak sie go pogoni zaswieca sie i mroga a wtedy nie ma mocy trzeba puscic noge z gazu przestaje sie mrogac i dalej do przodu. a najciekawsze jest to ze juz trzech speców probowalo sie podpiąć pod kompa...
witam wszystkich i bardzo proszę o poradę. Posiadam samochód Renault Megane Scenic silnik 8V pełny wtrysk 2.0l z instalacją LPG.Od pewnego czasu mam taki oto problem z autkiem że gaśnie ale tylko w momencie jak lekko przygazuję(do 1000-1300 obrotów) i puszczę pedał gazu(nawet na postoju) lub przy podjeżdzie(np. w korku). Przy pełnym przegazowaniu(do...
Kolego mam podobny problem tyle że Laguna 1,8 z Climatronikiem. Potrzebuje sprawdzić czy działają mi wentylatory bo Climatronik wywala service a jak ją podpiąć pod komputer to wywala błąd zespołu wentylatorów. Bezpieczniki wszystkie ok tylko chce sprawdzić czy same wentylatory są ok.
Nie raz już widziałem jak ktoś podpiął jeden czujnik pod dwa wejścia w sterowniku ABS. Auto poszło na wymianę łożyska, mechanik je uszkodził więc nie chcąc ponosić kosztów podpiął 2 wejścia pod jeden czujnik. Kontrolka gaśnie, hamulec jest a w czasie ostrego hamowania pojawiają się takie hece.
Witam. Miałem ten problem w swojej Lagunie ( na szczęście sprzedałem). Gdy zobaczyłeś lampkę "fachowiec" ustalił jaki to błąd, ale nie mógł go usunąć, bo to usterka mechaniczna. Gdy wymieniłeś zawór, musisz ponownie podpiąć auto pod komputer i jeśli wszystko działa, fachowiec powinien wykasować błąd. Sama wymiana zaworu nie usunie błędu z komputera...
Czy błąd się kasował po podpięciu komputera?
Tam cewki są podpięte szeregowo parami, odpinasz jedna to dwa cylindry przestają chodzić. Jak masz LPG to się szybko diagnozuje. A w Twoim przypadku albo podepnij komputer, albo kup jedna cewkę i podmieniaj aż trafisz
Witam. Mam problem z moim Renault Clio 1.2Energy 1992r. Silnik nie posiada instalacji LPG.Spala mi 9l/100km. Podpiąłem pod komputer i brak błędów, silnik chodzi nierówno? Niekiedy obroty schodzą do takiego momentu,że auto już prawie gaśnie, ale jak do tej pory nie zgasło. Sonda pracuje dobrze, świece dobre, filtry wymienione, czujnik ssania i temp....
Witam, poszukuję schematu instalacji elektrycznej Renault Clio III 1,5 dCi z 2009 r. Mam problem z palącą się w sposób ciągły diodą immobilisera, i niemożnością uruchomienia samochodu. Elektryk poradził mi, że ciągły sygnał diody immobilisera wskazuje, iż do komputera nie dochodzi "plus". Sprawdzałem przewody, które podpięte są pod komputer i "plusa",...
Drodzy fachowcy. Mam mega problem z moim autem. Mianowice zgubilem jedną kartę a druga mi padła. Najgorsze w tym wszystkim ze mieszkam w Norwegii i musialbym zaplacić za dorobienie klucza jak za zboże. Kupiłem czystą kartę i chcę ją zakodować. Czy mogłby ktoś napisać krok po kroku jak za to się zabrać ??!! Wiem że muszę uzyskać jakiś pin kluczyka. Nie...
regulacja zaworów była przeprowadzona ,rozrząd też dobrze ustawiony ,wszystkie wtyczki podpięte,filtry wymienione ,czujnik temperatury wymieniony ,panowie czy dać większy luz na zaworach ,czy one powodują tą szarpaninę? a komputer ma jakiś włpyw na to ?
Przepraszam jeśli popełniłem błąd w kategorii lub jeśli temat już był ale sprawa jest pilna ponieważ auta używa kobieta w końcówce ciąży i auto jest jej niezbędne na co dzień. Pacjent to Renault Modus 1.6 2004 rok. Po odłączeniu akumulatora na około godzinę auto nie reaguje na próby odpalenia tzn wszystko w aucie działa oprócz rozrusznika. Do tego w...
Problem z układem paliwowym jeśli zapaliły się dwie czerwone: stop + "silniczek". Podjedź do mechanika, podepnij pod komputer diagnostyczny i do sprawdzenia korekty wtryskiwaczy.
Nie znasz numeru błędu, więc nic nie poradzisz bez podpięcia do komputera i odczytania co to za usterka.
Parametry sprawdzić czyli podpiac pod komputer ?
Trochę stary temat, ale może ktoś będzie tego jeszcze szukać. W tych modelach często komputer sam z siebie, a właściwie z powodu zbyt niskiego napięcia z akumulatora przestawia imobilajzer z benzyny na diesla i na odwrót. Trzeba się podpiąć i ustawić na nowo na benzynę.
Pomogło podpięcie komputera i kasowanie błędów.
Też mi się tak wydaje. To dobry pomysł z uwagi na konieczność podpięcia komputera.
Nie da rady podłączyć. Byłem w serwisie pogwarancyjnym - zajmują się tylko renówkami. Mechanik stwierdził ze nie może się podpiąć i nie warto szukać bo może gdzieś wiązka przerwana i się nie opłaca.... Dodano po 5 Dlatego szukam rozwiązania. W zeszłym roku byłem u innego co się zajmuję elektryką i komputerami w autach i też powiedział że nie może się...
Trochę pużno ale może się przyda iliada nie ma OBD tylko orginał renault znajduje się pod siedzeniem kierowcy trzeba otworzyć schowek i po lewej stronie masz podpięcie po komputer.
moze to moze tamto pierw komputer podepnij
Kurcze w serwisie powiedzieli że trzeba podpiąć zewnętrzny komp i zresetować, koszt 80zł :) może zle tą kostkę włożyłem...Odłącze akumulator i jeszcze raz wyłącze i włącze tą kostke bo nic innego nie było robione..
To normalny objaw ponad 2200 obr .Podepnij pod komputer.
Dziś byłem w warsztacie żeby podpiąć lagune pod kompa. No i klops ponieważ w żaden sposób nie chce się połączyć z komputerem. A mechanik mówił że musi miec jakiś błąd skoro świeci się ta kontrolka. W dodatku dziś wcale nie odpalila na PB. Musiałem ją kręcić na Lpg dłuższą chwile.
Objawy wskazują na sonde lambda ale to tylko gdybanie, koniecznie podepnij komputer diagnostyczny
W Autocomie jest opcja zmniejszania i zwiększania wolnych obrotów nie bawiłeś się tym ? Clip pokaże dużo więcej i na pewno właściwe wartości bo uniwersalne testery czasami przekłamują. Czy jest duża różnica wartości które pokazuje przepływka kiedy nie chce odpalić i kiedy ci odpala ? Nie patrzyłem na przepływkę bo wydawało mi sie że nic do odpalania...
Lepiej poszukaj kogoś z komputerem. Tego nie polecam ale od biedy możesz też wyeliminować jeden napinacz w ławce przerabiając jej instalacje (skrócić obwód do jednego napinacza) lub przełożyć instalacje fotela do ławki i podpiąć się tylko pod "środkowy" napinacz. Zabroniona jest dyskusja na tematy (...) 5-Naprawy sterowników airbag. (...) 7-Amatorskich...
Witam Szanownych, W nowszych Masterach wskazanie temperatury silnika zastąpiono wskaźnikiem poziomu AdBlue. "Zegar" ten sam, ale pokazuje co innego. Jedyną formą "kontroli" jest czerwona lampka "stop", która zapal się dopiero wtedy, gdy silnik już nie istnieje, a przynajmniej nie nadaje sie do remontu. Na trasie z Bukaresztu wyczułem, że coś jest "nie...
Jak w tytule, pilnie poszukuję schematu. Błagam o pomoc - samochód nie chce mi odpalić... Coś z komputerem pokładowym ale nie jest to gniazdo OBD II, tylko jakieś na 18 pinów. Poszukuję rozpiski połączeń, czyli schematu elektryki, żeby o ile to możliwe podpiąć się z OBDII.
Buzka... no fajnie że ulega uszkodzeniu to nie ulega wątpliwości wkońcu działa inaczej :D ,ale czy da rade to samemu usunąć czy co trzeba wymienić, bo w servisie reno po pdpięciu do komputera stwierdzili że wszystko jest ok i sami nie wiedzą co z tym zrobić. gdzie szukać usterki lub co ty zrobiłeś że zadziałało. odpiąć akumulator... poczekać naście...
Powiem szczerze że w tym samochodzie każda jedna rzecz jest dla mnie problemem. W grupie VW jestem w stanie sam podpiąć komputer i nawet zrobić testy dynamiczne, niestety do Scenica nie mogę znaleźć żadnego dobrego oprogramowania a DDT2000 niestety sprawdza same podstawowe błędy, testów już na nim nie zrobię. Proszę o podpowiedź w jaki sposób mogę sprawdzić...
Witam mam problem oddałem megane 3 do mechanika na wymianę rozrządu wszystko porobił i odebrałem samochód . Na drugi dzień chciałem jechać do pracy i auto odpaliło dopiero za drugim razem i tak co jakiś czas nie chce odpalić za pierwszym razem ... byłem u znajomego podpiąć pod komputer i mam takie błędy ,, P0340 , P0016 , P1525 , P0380 .. przed wymianą...
Tylko podpięcie komputera i odczyt błędów
witam ,własnie wywaliłem silnik z automatem z safranki ,przez który omal nie wpadłem w depresje,nowy silnijest ze skrzynią reczna od citroena 2.016v (BX)układ wtryskowy powinienem podpiąć ,niewiem co klimą ,komputerem pokładowym ,bo abs jest chyba niezależny ,no i jeszcze licznik km tam było na nadajnik a tu jest na linke czy ktos robił kiedyś taki...
A coż to za nowe procedury diagnostyczne, - odpinanie panela ! Podepnij komputer zamiast odpinac panel.
to na pewno nie komputer. musisz podpiąć pompe paliwa na krótko czyli podać napięcie bezpośrednio na konektor łączacy pompe gdzieś na wiazce biegnącej do tył samochodu. rozpiąć i podać napięcie jeżeli pracuje pompa to spiąć i podać w tym samym punkcie napięcie nastąpi odbezpieczenie ewentualnych zabezpieczeń i samochód odpali. jeżeli po tym zabiegu...
Witam. Jak w temacie posiadam Renault Laguna 1.8B 8V z 1996r na monowtrysku. Ostatnio na alledrogro udało mi się kupić elektroniczne zegary tzn. licznik od modelu który był wyposażony w licznik z komputerem. U mnie były zegary analogowe samo podłączenie nie było kłopotliwe wystarczyło tylko podpiąć kostki do zegarów i już prawie wszystko gotowe. Prawie...
Z komputera wyszło, że jest błąd - ZA WYSOKIE CIŚNIENIE NA LISTWIE COMON-RAIL. W samochodzie po podpowiedzi mechanika zrobiłem; Pełną regenerację wtrysków ,oraz pompy wysokiego ciśnienia. Wymieniłem filtr paliwa. Wymieniłem zawór regulacji ciśnienia na pompie. Wyczyszczony został bak paliwa. (-) Jak było na samym początku tak jest i teraz. To czemu...
podpiąć telewizor komputer komputer renault mazda podpiąć
odkurzacz zelmer meteor wymiana silnika taktowanie obniża kreska przez środek
model językowy głośne chłodzenie
Telewizor kineskopowy Philips sam się ścisza - przyczyny i rozwiązania Skuter 4T zamula i szarpie przy ruszaniu - przyczyny i rozwiązania