możliwe ze padł cały modu sterujący ale najlepiej jak pojedziesz do serwisu renaulta i tam niech go podłączą do komputera
Renaud Raczej RENAULT ;) Na początek warto by podłączyć pod komputer i sprawdzić błędy.
Tak, podłączenie pod komputer
masz zupełną racje komputer siemensa ale nie rozumie jak nie ma kabla???? jak bylem u jakiegos mechaniora to podłączył się do komputera i wykazal mu walnieta sonde lambda niby ale ja nie zauwazylem zeby cos mi sie dzialo z autkiem równo pracuje i wszystko jest wporzadku ale chcialem sie podpiac i sprawdzic czy nie chcial mnie naciagnac. WIELKIE dzieki...
błąd czujnika ciśniena paliwa na szynie, często jest utlenione złacze, wypnij, popsikaj, zapnij...
Czyli wizyta u elektromechanika i podłączenie do komputera?
Potrzebujesz głowicy do clipa. http://www.geocities.com/autodiag2002200... jak w tym linku,zdjecie podpisane RENAULT Clip
Tak, właśnie tego się obawiałem. Do ASO już nie pojadę - właśnie tam byłem kolejny raz i chcieli mi wymienić czujnik ciśnienia powietrza doładowanie (zresztą po raz kolejny chcieli go wymienić i to już w drugim ASO w Poznaniu) a okazało się, że wszystkie trzy żyły (+5V, GND i Vout) były przełamane i trzymały się tylko na izolacji. Ale mam następny problem...
Spokojnie możesz latać z blatem miedzy autami, nic się nie stanie. Myślę, że po zamianie od razu pokaże się komputer spalania w Twoim aucie bo przycisk w manetce już jest podłączony do zegarów.
A kto ci podłączy komputer przez internet?
sprawdź czy jest zasilanie na sterownik ja nie miałem zasilani i jak podłączyłem komputer to nie pokazywało dopiero jak podłączyłem zasilanie na sterowni to się komputer połączył
Nic z tym nie zrobisz
w sprawie kierunków to sprawdź bezpieczniki, a w sprawie ABS to podłączenie komputerem
Jak będziesz dalej tak jeździł to spalisz popmę paliwa. Zalej minimum 10litrów i patrz co będzie.Może filtr paliwa jest już zapchany. Mało kto o nim pamięta. Z doświadczenia wiem, że syfy zbierają się na sitku przy ppompie. Podłącz potem auto pod komputer
Witam. Ja mam problem zeby zniknął ten komunikat a linie są ok. Nie bardzo rozumiem co masz na myśli "wgrałem jakby widok ze scenika." Chodzi o dd4all i uruchomienie kamery dla auta Scenik? W Lagunie III nigdy nie było w oryginale kamery. W serwisie Renault nie potrafili sobie z tym poradzić a jedynie co zrobili to dziady skasowali 340zł za podłączenie...
Najpierw podłącz pod komputer.
Te przewody to dodatkowe zasilanie do wykorzystania przez klienta . musisz podłączyć komputer i sprawdzić przyczynę , tam kolego masz klimatronik.
Tempomat/ogranicznik resetuje się po każdym uruchomieniu silnika. Poza tym ogranicznik się dezaktywuje w przypadku naciśnięcia pedału przepustnicy do oporu. Skoro, jak stwierdził autor: jednak nic poza lampką check się nie świeci.. Musi to być błąd w sterowniku silnika. Jednak podłączyć samochód pod dedykowany komputer Renault (CLIP) do sprawdzenia...
W tej sytuacji pomoże wróżka albo podłączenie komputera :-)
Zrobiłem test. Wyjąłem te dwie wtyczki zieloną i niebieską. Podłączyłem żarówkę H4 i na obu gniazdach żarówka paliła się. Również na tym przykręconym kablu z boku. Tak więc, to nie wina klemy. Co dalej robić? Chyba trzeba podłączyć komputer.
Witam.Najprawdopodobniej problem leży w czujniku położenia wału korbowego jak masz czym to rozgrzej auto aż zgaśnie podłącz komputer i zobacz czy masz wskazania prędkości obrotowej.
Nie wiem co to książka serwisowa, ja mam instrukcję obsługi: Laguna bez wyświetlacza: http://obrazki.elektroda.pl/8229289900_1... Laguna z wyświetlaczem: http://obrazki.elektroda.pl/5713703600_1... A SERVICE informuje o wizycie w salonie w serwisie renault lub diagnostyka komputerowa. To to każdy wie, znam autora tematu...
Witam. Mam problem z immo w Renault Mascott 130 2,8DCi 125M 2003 rok, nie odpala. Podłączyłem komputer i pokazuje błąd 1901(brak odczytu kodu z kluczyka, uszkodzenie szergowe lini CAN).
Właśnie chodzi o to ze podłączenie komputera nie pokazuje żadnych błędów...
A nie lepiej zacząć od podłączenia pod komputer i sprawdzić, które sterowniki są martwe?
Można zdemontować pedał gazu ze swojego pierwotnego miejsca, przedłużyć instalację elektryczną, zastąpić mechanizm obracania potencjometrem na dostosowany do Twoich możliwości. https://obrazki.elektroda.pl/5183674400_... Na zdjęciu zaznaczona jest śruba, która obraca się wraz z naciskaniem nogą pedału. Sprawdziłem w swoim clio 3. Gdyby...
Nikt tutaj nie jest wróżką. Podłączyć auto pod komputer, odczytać błędy, usunąć usterki. Amen. Na początek bezpieczniki do sprawdzenia.
Podłącz samochód pod komputer i wyjdzie co jest do zrobienia. Możliwości kilka jest.
WORKSHOP STOP To nie jest błąd tylko informacja dla kierowcy że należy zjechać na warsztat! Może być skutkiem błędu lub upłynięciem okresu serwisowego. Błędy możesz odczytać wchodząc w menu Diagnostics licznika i wtedy dla poszczególnych systemów pojazdu je odczytać lub poprzez podłączenie komputera diagnostycznego.
Baaardzo stary kotlet ale napiszę. Może komuś się przyda. Inną wartość np. 15tyś można jedynie poprzez podłączenie CLIP-a czyli komputera dedykowanego Renault.
Niestety trzeba podłączyć pod komputer
Udało się w końcu skasować tę inspekcję? Mam ten sam problem i do tego komunikat "skontroluj asystenta jazdy pod górę", a po podłączeniu komputera komunikat "ESP wyłączone".
Sprawdz czy chłodnica powietrza i przewody do niej są całe,sprawdż drożność zaworu EGR a najlepiej to pojedż do serwisu(nie jest tak drogo) i podłącz clipa(bo te komputery od przekażników powietrza to coś nie halo)
Renault nie toleruje taniego komputera z Allegro Radzę podłączyć poważniejszy sprzęt i wykonać jazdę testową.
Bez podłączenia komputera się nie obędzie
sterowany jest z komputera
Podłącz pod komputer, pewnie uszkodzony sterownik wiatraka
Kolego wracając do poprzedniego Twego tematu, mówiąc zapnij clipa, miałem na myśli to abyś podłączył komputer diagnostyczny renault który nazywa się clip, bądź też NXR- to taka "starsza wersja" clipa.
Witam Mam renault master 2011r(nowa buda), samochód sprowadziłem z Włoch i wszędzie w komunikatach na komputerze itd jest język włoski. Znajomy powiedział, że zrobi to bez problemu więc mu dałem- po czym owszem, jest język polski, ale pokazuje tylko ile jest km przejechane, następny przegląd za(ileś km) oraz "Brak komunikatów w pamięci". Czy to wszystko...
Należało by podłączyć komputer, następnie zweryfikować usterkę czujnika prędkości, co ma wpływ na ograniczenie momentu przez ASR. Następnie zdiagnozować główny zawór hamulcowy.
(at)oktik chodzi o podłączenie do komputera i zmiana przez program?
Witam! Poszukuje opisu kodów błędów do renault master 2.2dci 2001 rok, podłączony komputer wyświetlił błędy 6176, 6152, 6145, 6150, slink odzywa sie ale odrazu gaśnie brak komunikacji z czujnikami temperatury(pokazuje -40 stopni cencjusza) silnika, czujnika GMP(jak się odezwie to obrotomierz lekko drgnie) i przepływomierza(temp. powietrza -40 stopni...
Przyczyn może być milion trzeba podłączyć pod komputer i zdiagnozować.
Podłączyć pod komputer i sprawdzić błędy, programem do Renault nie uniwersalnym
a próbowałeś podłączyć samochód pod komputer??
Tak, mam pomysł, podłączyć komputer i diagnozować.
tak paliwo wraca z pompy. A podłączenie pod komputer nic nie wykazało
Podłącz pod komputer ten samochód i zobacz błędy.
W to akurat wątpię, bo to że wtryski mogą być walnięte to nie spowoduję że nie można podłączyć się z komputerem.
Mam podobny problem z RENAULT MASTER 3 2,3DCI 170 KM. Po podłączeniu komputera JalTest pokazuje usterkę czujnika Nox przed i za katalizatorem i błąd przewodu podgrzewacza AdBlue. Mam kilka innych Masterów i przełożyłem na próbę czujniki, ale bez efektu. Po skasowaniu błędów pierwsze dwa odpalenia silnika bez błędów, a po kolejnym znów ''Sprawdź układ...
Najprawdopodobniej niewystarczająca ilośc czynnika w systemie. Należy podłączyć CLIPa (komputer diagnostyczny) i sprawdzić ciśnienie podczas pracy klimatyzacji.
U znajomego,po podłączeniu komputera Można wiedzieć co to za "komputer" ??
Na początek trzeba podłączyć komputer i odczytać usterkę
tak tylko że to jest wersja bez komputera... Generalnie problem istnieje nadal - dzisiaj jade podłączyć go pod komputer plus nabyć nowy licznik...
Bardzo częstą usterką w tym aucie jest awaria sterownika silnika. Wszelkie błędy związane z ciśnieniem paliwa (pada układ sterujący zaworem) w sterownikach BOSCH 0 281 001 892. Jedynym sposobem sprawdzenia jest podłączenie manometru zamiast jednego z wtryskiwaczy i porównanie wartości z tymi z komputera.
Podłączenie komputera pokazuje wszystkie możliwe błędy dolotu, nawet przepływkę, którą wymieniłem na nową. Sam już nie wiem, co to może być.
Nie - sprawdzałem, to chyba jednak coś z elektroniką, ponieważ w tym samym czasie pojawiło się kilka innych "usterek": - nie blokują się wszystkie zamki - po osiągnięciu prędkości >20 km/h - oświetlenie wewnętrzne gaśnie zaraz po zamknięciu drzwi (wcześniej paliło się przez ok. 10 sek) Oprócz tego na stałym zasilaniu silniczka wycieraczek jest napięcie...
Sprawdź np. przelewy na początek czy tam nie mokro, i nie cieknie ropa gdzie z węży . Możesz np. podpompować gruchą wcześniej i zobaczyć czy pomaga. Kąt wtrysku to racze zegar no i jaki tester można by podłączyć bo jak by nie patrzeć to "komputer" jest.
Mam Renault Laguna 1.9dTi, rocznik 2000. Co jakiś czas wyświetla się serwis, po podłączeniu komputera wyświetla się błąd 1114. Ktoś się z tym spotkał, co oznacza ten kod?
Woda pewnie robi swoje ;) Pod komputer podłącz od razu.
Trzeba podłączyć pod komputer, Ale z tego co mi wiadomo to problem leży w naczepie, a ten błąd który podajesz dotyczy zapalonej informacji o defekcie abs w naczepie.
Po podłączeniu pod komputer wyskoczył tylko błąd sondy lambda. Jaki to model interface diagnostycznego?
Ta kontrolka nie oznacza błędu świec tylko tzw "check engine" podłącz pod komputer i wyjdzie w czym problem
Witaj w fordzie jest na słupku przy podłodze przy lewej nodze kierowcy sprawdz w instrukcji lub w salonie zapytaj podłącz go pod komputer Pozdrawiam
Jest to kontrolka sygnalizująca usterkę elektryczną zapisaną przez komputer. Musisz podłączyć auto pod komputer i odczytać czego dotyczy błąd.
Trzeba wycinać immo. Nie, podłączyć komputer i przyuczyć pilota.
Dlatego że masz starom deskę. Nie pomogę przy takich błędach.Po podłączeniu komputera mogę coś pomóc.
Podłączenie komputera powinno wykazać niezgodność numerów fabrycznych.
Kolego najpierw podłącz pod komputer,odczyt błędów oraz logi dynamiczne.Diagnostyka z kontrolki to wróżenie z fusów.
Nikt nie powie co to jest.Jak silnik dobrze pracuje możesz jechać.Konieczne podłączenie pod komputer w celu sprawdzenia błędu/usterki.Nie musi to być autoryzowana stacja.
Ile diod Ci się świeci jak masz podłączony do samochodu i do komputera ?
czyli pozostaje podłączenie pod komputer czy jakieś jeszcze propozycje
Witam. Mam problem z połączeniem Euroscana do Renault Laguna 95 2.0 Komputer Siemens. Nie chce nawiązać połączenia pomiędzy autem a PCtem. Wyczytałem z pliku dodanego do programu że systemy Siemens w tych autach potrzebują jeszcze podłączenia przewodu UNI2 (oprócz przewodów K i L) Czy ktoś z Was miał już z tym do czynienia i ewentualnie jak ominąć ten...
czyli podłączyć komputer?? jestem zielony w tych sprawach;/
Mam problem potrzebuję pilnie schematu instalacji elektrycznej do Renault scenica. Chodzi mi o instalację która podłączona jest do komputera. Komputer siemens końcówka 303. Bardzo proszę o pomoc.
Bez diagnostyki komputerem nie dowiesz się za dużo. Podłącz, a problem się sam pokaże.
Może być tak, że bez podłączenia komputera się nie obedzie. uroki nowszych samochodów :)
nie, nie, bez przesady, zwykła z miękkiego tworzywa. do elektryka nie pojade, jeszcze raz sam to rozbiore, ale już na części pierwsze. nie pojade bo jestem automatykiem-elektronikiem a to nie jest skomplikowane... no chyba, że będzie trzeba podłączyć pod komputer :)
A mierzyłeś mu ciśnienie na cylindrach? Nie. jedynie podłączenie komputera i błędów brak jedynie to ciśnienie mi nie pasuje.
Jak podłącze pod komputer to pokazuje prędkość na kompie
Podłącz jakiś komputer i odczytaj błędy może być to kluczyk,a może adblue
Czyli podłączyć do komputera i sprawdzić czy jest OK?
Przecież napisałem że komputer podłączyć trzeba.
Pawel wawa To napisz mi jaki czujnik mam wymienić. nadmienię że po podłączeniu do komputera nie ma żadnych błędów.
Samochód nie odpala świeci kontrolka od świec i kontrolka bodajże z silnikiem i napisem stop po podłączeniu komputera wyświetla błędy 1008 i 1086 co to są za błędy?
obudowe katalizatora zleć do pospawania fachowcowi i będzie po temacie , podłącz pod komputer będziesz wszystko wiedział
Ciężko będzie na odległość sprawdzić polecam dobrą diagnostykę, a nie podłączenie komputera. Jak się poddasz i nie ogarniesz to zadzwoń.
Podłącz pod komputer i zobacz czy nie ma błędów związanych z czujnikiem pedału hamulca i sprzęgła.
Posprawdzaj dobrze zasilania i bezpieczniki. Było by dobrze jakbyś podłączył komputer zobaczył jakie masz błędy.
ja to za mało danych i parametrów? czy ktoś napisał co sprawdzić nie! egr był uszkodzony bo tak wskazywał komputer renaulta podłączony do auta wiec wymieniłem, przepływomierz kolejny ktory byl uszkodzony bo wogóle nie chodził też musiałem wymienić a że zamiennik to lipa wiec oddałem zamiennik do sklepu i zamieniłem z innego auta używany który ma dobre...
https://obrazki.elektroda.pl/9652296200_... Tak to jest ten błąd który wstawiłeś. Co do kabli na świecach nic się nie rozłączyło jest ok. Rozrusznik kręci tak jak zawsze. Rozumiem że bez podłączenia komputera nie dam rady nic zrobić ?
Podłączyć pod komputer, sprawdzić czy obroty wału czyta.
Pod kątem zwarcia nie sprawdzałem. Też myślałem o podłożeniu innego ale póki co nie mam dawcy. EDIT: Dawca się znalazł, komputer podłączony, komunikacja jest. Tak więc uszkodzony komputer wtrysku. Jakieś propozycje?
Dzięki kolego jutro sprawdzę :) Dodano po 5 Dodam jescze że po podłączeniu komputera nie wykrywał żadnych bledów?
Witam. Posiadam auto renault clio II 2003 r i mam następujący problem podczas jazdy nagle prędkościomierz oraz wspomaganie kierownicy przestaje działać i po paru kilometrach wraca do normy i od nowa przestaje działać. Miał ktoś może taki problem i poradził by co zrobić? Podłączenie pod komputer nie wykazało błędów.
W tym modelu czujnika ciśnienia nie ma, powodem mrugania kontrolki mogą być, -błędna lub zerowa kalibracja ale powinien reagować na pilota -błędna parametryzacja i nic nie działa -przerwa w obwodzie czujników poziomu -przerwa w obwodzie elektrozaworów -ew. uszkodzony sterownik Proponuję nie generować kosztów i podłączyć pod komputer.
Ponad 2 tysiące za regulacje i regeneracja końcówek i podłączenie do komputera, a hamulca silnikowego nie mam.
tak samo jest w masterach z silnikiem G9U często padają wtryski /Niestety komputer trzeba podłączyć by mieć jasność/
Witam. Mam problem z podłączeniem wspomagania. Mam już wszystko podłączone tylko brakuje mi sygnału z komputera wtrysku (impulsowy masowy). Wg schematu podłączenia Renault Twingo: http://obrazki.elektroda.pl/4992936600_1... Sygnał powinien wchodzić do tego przekaźnika w skrzynce pod maska, przewodem pomarańczowym. I takowy przewód jest....
Obroty normalne jak na benzynę. Natomiast świecąca kontrolka nie jest normalnym zjawiskiem. Podłącz pod komputer i odczytaj błędy.
podłączenie komputera renault premium renault komputera podłączenie komputera astra
chrysler chłodzenie modyfikacja biosu rozliczanie prosumentów
dobra turbina wiatrowa kopia posektorowa
Synchronizator skrzyni biegów Hyundai Tucson M6CF3-1 – objawy, naprawa, koszty Scania P380 kod błędu 50 17 8 – BMS/EBS, czujnik ciśnienia, FMI 8, diagnostyka układu hamulcowego