Może dostawać sie pompa hp lub pompa niskiego cisnienia Pompę niskiego ciśnienia wymieniłem, a jeśli chodzi o pompę wysokiego ciśnienia to wydaje mi się że jakby była uszkodzona to nie byłoby ciśnienia. Czy mógłby tkwić problem w pompowtryskach, że w jakiś sposób przepuszczają? I jeszcze jedno pytanie: W jaki sposób sprawdzić wiązkę czy nie ma przerwy...
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
dzięki kolego, wymieniłem czujnik ale błąd nadal się pojawia. Czym może to być spowodowane i jak może to wpływać na zużycie paliwa?
W ogrzewaniach mokrych problemy występują z układem paliwowym tylko dziwne że już w 3 letnim modelu.Podejrzewam że maszTermo 90 jeżeli dochodzi odpowiednia ilość paliwa to demontaż palnika oględziny świecy czy niema białego nalotu oraz pomiar oporności 1,6 oma.Oględziny palnika czy mata nie posiada zgorzeliny i posiada możliwość pochłaniania paliwa,częsta...
Witam. MID 128 PID 98 Poziom oleju silnikowego. FMI 1 Niski poziom oleju silnikowego lub usterka czujnika. MID 144 PID 84 Prędkość pojazdu. FMI 2 Sporadyczne lub niewłaściwe dane. (magnes) MID 136 PSID 201 Zakłócenia w komunikacji,jednostka sterująca pojazdu FMI 8 Sygnały prędkości z jednostki sterującej pojazdu/tachografu różni się o więcej niż 30%...
Witam premiumka kupiona 2 miesiące temu przy zakupie zalana pod korek po przyjechaniu to samo wyszła 23,5 litra bardzo ciężko paliła i olej był w paliwie pompa wysokiego ciśnienia została zregenerowana w boschu pod Bochnia ,wtryski w stalowej woli też Bosch.Spalanie teraz przy ładunkach do 8-9 ton 27,5 litra .Nie kopci moc ma turbina też wymieniona...
Dodano po 4 A co do wtloczenia paliwa to czy bedziesz mial 1300 bar czy 400bar do dawka bedzie taka sama poniewaz za dawke odpowiada kaseta eecu analizujac parametry z czujnikow i tego czy wciskasz gaz. Ok, ja w tej chwili tylko pytam, więc nie krzyczeć na mnie od razu... Czy ECU dostosowuje czas wtrysku do wartości zadanej (oczekiwanej) wysokiego...
kolego ty nie w tym kierunku idziesz ze im wiecej adblue wezmie to paliwa też to idzie na odwrot im wiecej paliwa spali tym automatycznie moze wziazc wiecej adblue poniewaz spalin jest wiecej i co do normy musi to wyrownac adblue. poczatkowa diagnoze proponowal bym zaczac od wysokiego spalania a adblue zajac sie puzniej Dodano po 10 1 pytanie czy zuzycie...
Witam Mam podobne objawy, tzn. auto przy przyspieszaniu szarpie i dusi się jakby brakowało paliwa z tym, że nie zdarza się to często. Ma ktoś jakiś pomysł? W czym może tkwić problem? Dodam, że sprawdzałem przejście na przewodach między kasetą a czujnikami paliwa, czujniki też są ok. Z góry dzięki za pomoc.
Witam Mam podobne objawy, tzn. auto przy przyspieszaniu przerywa i dusi się jakby brakowało paliwa z tym, że nie zdarza się to często. Ma ktoś jakiś pomysł? W czym może tkwić problem? Dodam, że sprawdzałem przejście na przewodach między kasetą a czujnikami paliwa, czujniki też są ok. Z góry dzięki za pomoc.
Jak wyżej. Duże spalanie, brak mocy Komputer pokazał błąd z czujnikiem ciśnienia paliwa. Mam wrażenie że kiepsko słychać turbo a na teście pokazało 30kpa sam ciągnik. Spr. Czujnik doładowania i wymieniłem, jak by przez chwile lepiej było słyszeć turbo. Problemów z adblue nie ma. Luz na turbinie dopuszczalny, brak jakiegokolwiek dymienia, katalizator...
Problem wygląda tak. Renault Premium 420 dci, wyświetla STOP i postój awaryjny, auto chodzi cały czas jakby na ssaniu, wydaje taki dźwięk jakby wisco cały czas chodziło. Moc ma, nie kopci nie przerywa. Układ paliwowy ok, filtry nowe. Czujnik temp. wody ok. Wtyki komputera sprawdzone. Brak mi już pomysłów, za jakiekolwiek podpowiedzi będę bardzo wdzięczny.
Witam. Mam problem z dwiema swoimi Renówkami. Obie mają podobne przebiegi tj 477 000 i 447 000km. Problem polega na tym, że gdy są załadowane, po przejechaniu kilku/kilkunastu kilometrów ma miejsce spadek mocy. Problem pojawił się w nich mniej więcej w tym samym czasie. W momencie, gdy wyskoczy komunikat z symbolem wtrysku, brakuje mocy, a wraz z nią...
Witam. Jakieś ok 2tyg temu zauważyłem duży skok zużycia paliwa. Ładunki rożne, raz na ciężko , raz na lekko, średnie spalanie 29-32 l/100km. Teraz wychodzi ok 37-38 l/100. Wymieniłem filtry paliwa, separator, filtr powietrza, nowy czujnik doładowania. Moc nie spadła. Auto ma przejechane 693 tys km. Aktywne błędy na wyświetlaczu to defekt ABS ( uszkodzony...
Wymontować przewody paliwowe wysokiego ciśnienia (1). Wymontować przewody (2). Odkręcić przewód powrotny listwy wtrysku (3). Zaślepić otwory. Odłączyć konektory (4). Zdjąć opaskę (5). Bezpośrednio po demontażu włożyć każdą część do szczelnego, nowego worka plastikowego. Zdjąć pokrywę zaworów. Wymontować czujnik prędkości obrotowej silnika. Obrócić wał...
EECU CR - SPN: 16 - FMI: 03 ilość wystąpień 126 "Czujnik zanieczyszczenia oleju napędowego: CO lub CC z masą•Sprawdzić wiązkę (B9, B33) i czujnikWIZYTA W WARSZTACIESerwis" Tak podaje dokumentacja, taki czujnik jest przy filtrach paliwa. Zasilany jest z tego samego przewodu (nr 292) co wentylator, zawór hamulca silnikowego i przycisk gaszenia silnika...
Jaltest, na starym czujniku błąd był aktywny na nowym robi się aktywny dopiero po odpaleniu auta i błąd mówi właśnie o odwróceniu biegunów ale w parametrach wszystkie prędkości obrotowe są może tester coś źle odczytuje zależy mi na odkodowaniu tych błędów jeden na pewno dotyczy czujnika poziomu oleju drugi czujnika w filtrze paliwa a tego trzeciego...
Witam W związku z tym, że posiadam mało wystarczającą dokumentacje do tego pojazdu szukam porady. Wiem, że silniki Volvo mają takie przypadłości i na forum był temat wiele razy poruszany, ale dotyczyło to silników większych z FH lub Magnum. Ja mam kłopot z DXI 11 Euro 3 bez VEB z EPG, niecałe 800.000 km przebiegu. Sprawdzone zostały luzy zaworowe i...
Tak na wyłączonym powinno być 0. Ale jeśli jeden czujnik jest zepsuty to może wyświetlać jak u Ciebie 5 jednak to wszystko na podstawie silnika z jak wcześniej pisałem 13 l montowany w magnum .Poszukaj czujnika przy silniku jak zdejmiesz wtyczkę to będą kreski na wyświetlaczu w ten sposób zlokalizujesz który to jest.Te czujniki mają zasilanie na 5 volt.Podstawa...
Taki komunikat wyświetla się tablicy auta, sprawdzałem czujnik na głowicy filtrów paliwa jest ok, filtr paliwa i separator założony nowy. W załączniku zdjęcie usterki z tablicy. 1120532 Czy układ posiada zabezpieczenie bezpiecznikiem? Wcześniej wyświetlał się komunikat włacz odwadnianie ale niestety układ nie wykonywał tej operacji, pojawiał się komunikat...
No ale co w związku z tą pompką ? Nie pompowalaby przez błąd temperatury ? Dodam że błąd o zasilaniu pompki paliwa wywalało gdy auto nie chciało palić a teraz to już jest wszystko niby ok. Świeci się tylko ten bukiet przekreślony, bo czujnika nie wymieniłem.
Elektro wtryski są nowe,pompka zębata jest nowa,pompka ręczna nowa,czujniki wszystkie dobre,smok paliwa czysty.Możesz podpowiedzieć czego i gdzie szukać??
Witam. Mam problem ze swoją Renatką - mianowicie od jakichś 2 miesięcy nastąpił stopniowy spadek mocy. W ramach naprawy było już zrobione : regulacja zaworów, dekrystalizacja katalizatora, programowanie kasety, wymienione zaworki zwrotne niskiego ciśnienia (2szt), intelcooler sprawdzono i cały układ doładowania, turbo tez... Niestety nic nie pomaga...
Witam, wracam do tematu po dłuższym czasie. Udało mi się zmniejszyć spalanie przez ustawienie luzów zaworowych i wymianę zaworka ciśnienia paliwa. Wydaje się, że nie powinienem łączyć spalania z górskim. Czujnik zużycia klocków wymieniłem. Adblue miało spalone grzałki. Te problemy rozwiązane, błędy już się nie pokazują. Temat górskiego odpuściłem ponieważ...
Tak pasek został ale dziś zrobiłem taki "myk" Przewód 851 przeciąłem bezpośrednio przy złączu diagnostycznym i zrobiłem połączenie dodatkowym przewodem do sterownika EBS, eliminując oryginalną inst. przy złączu tak i przy sterowniku EBS. Łączy się z wszystkimi sterownikami oprócz EBS ale z hamulcem był już wcześniej problem, i co najważniejsze na zapalonym...
Witam! 3 dni temu kupiłem renówkę sprowadzoną z francji. premium 320dxi rok 2006.11 euro 4 z adblue. świeciły się jakieś błędy więc pojechałem a serwis. co się okazało. Uszkodzony podgrzewacz filtra adblue. uszkodzona pompa adblue(nie działała ale mechanik coś podłubał i zaczęła chodzić ale znów jakiś zawór przy niej nadal jest uszkodzony) i co najgorsze...
Zanim napiszesz post poczytaj regulamin. Opisane objawy świadczą o niesprawności układu paliwowego, filtry, ciśnienie i diagnostyka komp. Druga sprawa to zabrania się kategorycznie jechać pojazdem marki Renault z dźwignią w położeniu luz. I tu pewnie pojawia się usterka uszkodzenia czujnika położenia neutralnego.
ciśnienie manometrem mierzone jest ok, dodam że po przeczyszczeniu całego układu paliwowego jest aktualnie dobrze ale czujniki nadal źle wskazują czyli ciśnienia oleju i ciśnienia paliwa. Zobaczymy jak się to będzie nadal spisywać, wiec puki co nie zamykam tematu.
Ciśnienie na szynie jest zdecydowanie za wysokie, na biegu jałowym wymagane jest 500 bar. Przemierz zaworki w głowicy pompy powinny się mierzyć około 45 om. Sprawdź drożność przewodu przelewowego pomiędzy pompą a zbiornikiem paliwa i sprawdź zaworek przelewowy w głowicy pompy powinien otworzyć się przy 6 barach. A przede wszystkim zobacz czy przewód...
Witam. PID 94 FMI 7 Ciśnienie zasilania paliwem. Wartość zbyt niska. Możliwa przyczyna: -filtr zanieczyszczony,niedrożność układu paliwowego -powietrze w układzie -niesprawny czujnik ciśnienia -itp.
Witam Jeżeli chodzi o odcięcie paliwa, rzeczywiście czujnik EBS. Na komputerze w trakcie jazdy pokazywało , że tylna oś jedzie ok 7km szybciej niż przód. po odpięciu czujnika wszystko wróciło do normy. Na warsztacie do oczyszczenia piasty i koronki bo prawdopodobnie nie dają sygnału na czujniki i auto głupieje na obrotach. Jeżeli chodzi o sprawę odpalania...
Jutro jadę do Bosha na przegląd. Miałem wtryski i pompę robione 1,5 roku temu. Też słabo wierzę w te zaworki,czujniki itd. A co do pomocy na forum to zazwyczaj ogranicza się do ogólników i krytyki:) Pozdrawiam
Witam mam mały problem z moją renią premium 420dci 2003r auto chodziło normalnie pojechało na awarię abs były dwa czujniki i pedał hamulca do wymiany i się zaczęło auto nie odpaliło bez plaka wymiana wszystkich filtrów paliwa sprawdzenie układu szczelności nowa pompka wstępna pompa wysokiego ciśnienia po regeneracji wtryski sprawdzone wszystko zicher...
Prawdo podobnie chodzi o odwadniacz przy filtrze paliwa.Wyczyść go, sprawdz stan wtyczki, czujnika i przewodów elektrycznych.
Witam mam Renault Premium 420 dci 2004 rok, od jakiegoś czasu auto zaczęło długo kręcić zanim odpali, tak jakby schodziło paliwo do 9h stania po 15 sekundach kręcenia odpali, ale jeśli postoi dłużej bez plaka nie da rady, założyłem nową pompę niskiego ciśnienia i ręczną pompkę, podmienialem czujnik i zawór na listwie ale kompletnie nic sie nie zmieniło....
Oznaczenia na początku (mid, fmi) owszem wszędzie takie same, natomiast środkowe możesz mieć już różne (pid, ppid, sid, psid). Dobra do rzeczy: -mid128 sid 232 fmi 4: błąd napięcia 5V na czujniki (nie pokazuje pewnie wartości ciśnienia oleju, doładowania, paliwa) - sprawdzenie instalacji samych czujników, albo w ostateczności błąd wewnętrzny sterownika,...
to jest czujnik ciśnienia paliwa i oleju . czujnik wstecznego znajduje się z prawej strony wybierają z tego co pamiętam kolor wtyczki szary albo czarny .
nie ma żadnych kodów w komputerze Dodano po 52 wymieniłem zawór zwrotny w głowicy silnika,a podstawa filtrów paliwa cała nowa wraz z zaworkiem paliwa i czujnikiem ciśnienia na niej montowanym Dodano po 2 Gdyby to się działo po dłuższym postoju,ale nie ma regularności usterka występuje rzadko i zanika na dłuższy okres
Po podłączeniu komputera wyskoczyło, że czujnik ciśnienia paliwa padł lub wiązka.
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów Wymień Filtr...
Marka: RENAULT Model: Logan Sandero II Model: Logan Sandero II Rok produkcji: 05 2015 Typ pojazdu: B8AL Vehicle_fabrication_number A485455 Kod silnika: K9K612 Nr silnika: D292516 Gearbox_type_and_suffix JR5368 Gearbox_fabrication_number A094296 Drive: Z lewej strony Opcje: Typ pojazdu: B8AL; Numer fabryczny pojazdu:...
1) hamulec silnikowy - przerwa elektrozaworu. 2) czujnik zanieczyszczenia oleju napędowego (mam takie tłumaczenie - myślę, że chodzi o wodę w paliwie). 3) wyłącznik silnika na silniku wiązka (B9,B22,B32). 4) to samo co 1) bo te trzy ostatnie cyfry nie wiem co oznaczają (może ilość wystąpień). Te kody mam dla Premium Euro 3 ale może są pomocne.
witam. mam webasto(modelu nie pamiętam) w tirze renault premium które po wymienieniu palnika i jednego czujnika (ten z dwoma brązowymi kabelkami) nie chce odpalić(zaczne pracować przez ok 1min. i wyłącza się. na wyświetlaczu wyskakuje przed wyłączeniem takie coś: F-07), w czym problem? ja myslę że nie dostaje paliwa. pompka od paliwa po podłączeniu...