1. Wymienić gumki. 2. Sprawdzić, jak zacisk porusza się w prowadnicach. 3. Sprawdzić, czy przewód gumowy drożny.
Posiadam samochó renault megane z 1999 roku 1.6 16V Ma przejechane 108 tyś i niedawno robiłem duży przegląd czyli paski oleje płyn hamulcowy pompa płyn chłodniczy i wymieniłem termostat świece, filtr paliwa i powietrza. Tuż przed wymianą zauważyłem że samochód gdy jest zimny i dodam gazu to nie chce mi schodzić z obrotów np przyspieszam potem daje na...
Shuma i sephia to odpala tylko do minus 15 poniżej tej temperatury pocałuj ją w tłumik, przewody hamulcowe we fiatach- uno od pompy hamulcowej do samego koła ciągły nigdzie nie dzielony, siena od pompy do beli tylnej brak złączek jedna jedyna na belce, od pompy do belki przewód ma prawie 3,5 metra :D fiacik srejcento przewód hamulcowy metalowy od pompki...
Z tego co zauważyłem to w momencie blokowania kół na żółtym przewodzie nie ma ciśnienia. Klamka lekko się odpina. Na żółtym złączu od naczepy jest zawór kontrolny nie ma ciśnienia w momencie awarii. Pozapinaj manometry i bedziesz pewny. Czy to może być winny zawór na ciągniku tzw. Europa lub zawór sterowania naczepą To jeden zawór tylko nazwany różnie....
To wymień jeszcze przewód hamulcowy elastyczny i reperaturkę zacisku. Będzie ok.
Wymieniłem dziś jeszcze przewód od serwa do kolektora i uszczelkę na wtyczce przy kolektorze. Pojechałem sprawdzić i sytuacja jest taka sama, aczkolwiek może już nie taki twardy ten pedał się robi ale jest twardszy niż jak bym depnął w hample przy 70km/h. Generalnie jeszcze wymienię płyn hamulcowy bo dziś juz nie zdążyłem. I zobaczymy, może faktycznie...
Witam dziś wymieniłem przewód hamulcowy tylnego prawego koła w lagunie II zanim wymieniłem zleciał cały płyn z zbiorniczka potem go zalałem i płyn przestał docierać do tylnych kół we dwóch odpowietrzaliśmy układ i nic nie leciało na tylne koła wiec tata odpalił brykę i pompował a po chwili pedał wpadł i zapalił się stop i abs i pedał cały czas wpada...
Spróbuj docisnąć przewód i jednocześnie nacisnąć zawleczkę w kierunku silnika . Jak się nie uda porób dokładniejsze zdjęcia. Płyn hamulcowy DOT4.
Witam. Sprawdź czy przy odpowietrzaniu po kilku odkręceniach odpowietrznika nie skończy się płyn. Odkręć przewód hamulcowy przy samej pompie hamulcowej, jak nie wykapuje płyn to powodem są zaworki zwrotne w pompie hamulcowej. Prawdopodobnie spuchły gumki od badziwnego płynu i płyn nie cofa się do zbiorniczka. Przerabiałem ten sam temat w audi a6. Wywalało...
witam, pewnie przewód hamulcowy mógł być taka przyczyną jeżeli działął jak balonik, jest on zbudowany z dwóch i więcej warstw gumy pomiędzy nimi znajduje się oplot który przenosi siły działajace od ciśnienia płynu, jeżeli pęknie ten wewnetrzny przewód to ten zewnetzrny działa jak balonik i ciśnienie niedociera do cylinderka hamulcowego tylko robi sie...
A ja mam renault megane z 1999 roku 1.6 16V Ma przejechane 108 tyś i niedawno robiłem duży przegląd czyli paski oleje płyn hamulcowy pompa płyn chłodniczy i wymieniłem termostat świece, filtr paliwa i powietrza. Tuż przed wymianą zauważyłem że samochód gdy jest zimny i dodam gazu to nie chce mi schodzić z obrotów np przyspieszam potem daje na luz i...
Witam, Problem dotyczy nie wracającego pedału sprzęgła w Renault Scenic II 1.9 dci 2004 rok skrzynia ND0. Sprzęgło LUK, wysprzęglik VALEO wymieniony w sierpniu bądź wrześniu 2016 roku. Problem powstał w niedzielę, po wciśnięciu pedał sprzęgła na włączonym silniku raz pozostaje w podłodze, innym razem odbija. Natomiast na wyłączonym po wciśnięciu powraca...
Witam aj też mam podobny problem z tym autem. Jeśli chodzi o stuki tępe to trzeba wymienić cały drążek stabilizatora. Bo jak kolega wyżej pisał rdza zmniejsza jego średnice i gumy które go opatulają są za duże. Ja za używany w dobrym stanie dałem 50zł. nowy to 300-500zł. po wymianie samochód jak nowy jeździł. Teraz mam inny problem bo przy hamowaniu...
A masz płyn hamulcowy w zbiorniczku? Mialem podobnie w scenicu a przyczyna tkwila w cieknącym przewodzie sprzęgła.
Temat często poruszany, jednak nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie... Auto to R 21 Nevada, 1,7B bez ABS. Układ hamulcowy szczelny, nowa pompa, tarcze, szczęki, klocki na 3/4 grubości. Mam problem z odpowietrzeniem lewe tylnego koła. Przepompuje 0,5 litra płynu i nadal widać pęcherzyki powietrza. Pozostałe koła odpowietrzyły się bez komplikacji....
Rób jak chcesz, ale ja kupiłem auto z takim zaślepionym przewodem. Koszt nowego przewodu hamulcowego to 120zł.
Witam. MID 140 PPID 20- Stan okładzin hamulcowych. FMI 0- Jedna lub więcej okładzin hamulcowych jest starta/starte lub przerwa w przewodzie.
Czujnik zużycia klocków hamulcowych osi 1 strona lewa.Sprawdź przewody,stan wtyczek.Możliwe uszkodzenie samego czujnika,a w najgorszym wypadku modulator ebs.
Po odkręceniu przewodu stalowe z elastycznego leci płyn hamulcowy. Zamontuje nowy przewód i cylinderek i zobaczę czy coś to da
Witam. Mam także ten sam problem z hamulcami, wymienione servo, pompa abs, nawet zaciski i przewody hamulcowe, dalej to samo. Odpowietrzony cały układ, pedał twardy, po odpaleniu wpada w podłogę. Ktoś pomoże? Pacjent Movano II także prawie to samo co Master 3.
Popuść na przewodzie i zobacz czy płyn "wychodzi" pod naciskiem pedału hamulca. Tam żadnej filozofii nie ma i nie potrzebujesz do odpowietrzenia kompa. Swoją drogą Ty zawsze jakiś wesoły temat zapodasz :D
Zakładając, że płyn hamulcowy jest, mamy kilka przypuszczalnych odpowiedzi: - uszkodzenie któregoś cylinderka w którymś kole (brak ciśnienia w układzie); - uszkodzenie przewodu i wyciek płynu; - zapowietrzenie układu (jeśli po kilku szybkich naciśnięciach "pedał rośnie"); - uszkodzenie samej pompy (rzadko).
Mylisz wiązki :D Po przewodach hamulcowych idzie wiązka która kończy sie na wysokości fotela kierowcy . Jest zakończona wtyczką na 4 albo 6 pinów ( brak pamięci :D ) . To jest wtyczka do odbiornika czujników ciśnienia w kołach :D . Ta wiązka zaczyna się w lewym tylnym nadkolu. Przewody ABS są wprowadzane bezpośrednio do wnętrza prze błotniki ( pod nadkolem)....
Zgadzam się. Dokładnie chodzi mi o to jakie końcówki przewodów hamulcowych mają auta np..fiat 126p będzie miał chyba inną niż ford escort czy renault laguna. Chodzi mi własnie o taki wykaz.
Zaopatrz się w cztery zaciski elastycznych przewodów hamulcowych i zaciśnij je przy wszystkich kołach. Zobacz czy hamulec jest twardy i wysoki. Jeżeli tak to zdejmuj pojedynczo aż znajdzesz co bruździ.
Sprawdź czy elastyczne przewody hamulcowe nie są sparciałe od środka.
MID 136 SID 70 FMI 12 SID 70 Czujnik zużycia klocków hamulcowych, oś 1, w lewo FMI12 Sygnały z lewej i prawej czujniki zużycia różnią się o więcej niż 20%. Uszkodzony zacisk, klocki są zużyte nierównomiernie. Sprawdź stan klocków, sprawdzić hamulce zaciski. Zamknięcie przewodów zasilających założyć minus uszkodzony modulator. Sprawdzić okablowanie między...
Był i kopia jego była w Renault i podejrzewam, że w temacie jest wersja 5 lub wyżej (jeśli to Knorr). Znam ją trochę renówek i dla tego trochę mnie dziwi to "urozmaicanie" układów hamulcowych.
ma jakies znaczenie? Sa to przewody od pompy hamulcowej ma
Sygnał masy z czujnika idzie do licznika. Szara wtyczka licznika, opisana jako P1 na obudowie licznika, pin 10, przewód szary. Powinno tam nie być tego przewodu w oryginale. Pin 1 to plus (czerwony) a pin 2 to masa (czarny). Wtyczka jest dwurzędową i jak ją rozbierzesz to jeden rząd jest w czarnej oprawce (ten Cie interesuje) a drugi w białej. Pin 26...
Dogrzeb się do zegarów i przy nich znajdź zielony przewód ale ten odpowiedni bo są dwa (jeden jest od świateł drogowych) i zmostkuj go do czarnego przy zegarach, ta kontrolka jest także wyzwalana z ABS przewód biały, na próbę możesz odłączyć przewód biały i zielony i któryś z nich zmostkować do masy a potem oba i zobaczyć jaka będzie reakcja zegarów.
Tak! W wkładkach ciernych (klockach) masz przewód elektryczny na podstawie którego otrzymujesz sygnał o zużytych okładzinach ciernych klocków hamulcowych. Należy sprawdzić czy nie jest moze przerwany obwód lub inne "uszkodzenie" jeśli masz zużyte klocki a brak sygnalizacji. Pozdrawiam!
Poza tym sprawdź jeszcze czy nie puchną gumowe przewody.
Zaślep przewód do serwa hamulcowego i powtórz próbę.
Po pierwsze jak kolo jest przyblokowane to odkrec przewod hamulcowy i bedziesz wiedzial czy to wina cisnienia w ukladzie czy cos krzywe, w zacisku. Jak cisnienia to lecisz dalej w strone pompy. Ja stawiam na uszkodzony przewod elastyczny.
Do sprawdzenia klemy na akumulatorze, przewody masowe przewody do alternatora i główne bezpieczniki. Cokolwiek działa w aucie?
Odpowietrz najpierw pompę, poluzuj przewody z pompy do modulatora ABS i pompuj, potem bierz się za zaciski kół
Z przewodami jest wszystko ok, wydaje się jakby pompa hamulcowa była w pracy.
Dzięki za podopwiedz, ale nie wiem, czy chodxi o czujnik halla, bo to coś jest przymocowane wzdłuż podwozia, przy przewodach płynu hamulcowego
kolego sprawdź sobie przewody od klocków hamulcowych czy czasami sie nie zwierają do masy
Zalisz czy się chwalisz? Pod maskę nie zajrzysz. Awarię przewodu hamulcowego w nowym bo prawie 20 letnim aucie wykluczasz. Oddaj na złom i kup nowe. Motoryzacja nie jest dla ciebie.
Proponował bym sprawdzic przewody hamulcowe, miałem podobny objaw jak jeden przewod delikatnie przepuszczał, wycieku nie bylo widac a objawy byly identyczne.
Może przewód giętki puchnie i nie pozwala na swobodne powracanie płynu hamulcowego.
Zamontowana pompa elektrycznie działa poprawnie- można się z nią połączyć, odczytać parametry itd. Niestety problem na który auto zostało wstawione do wcześniejszego warsztatu powrócił. Auto podczas mocnego hamowania na śliskiej nawierzchni blokuje tylne koła a przód praktycznie nie hamuje. Diagnoza jest taka że przewody hamulcowe zamontowane w pojeździe...
Witam mam mały problem wymianą amortyzatorów wraz ze sprężynami. Czy jest potrzebny ściskacz do sprężyn czy nie?! ewentualnie gdzie takie urządzenie kupić w Gdyni. ps. Gdzie też można kupić przewody hamulcowe.
Może się komuś przyda: Takie same objawy miałem u siebie, okazało się że oprócz tego zaworu pod pedałem przewód elektryczny zasilający, co idzie od skrzynki akumulatorowej do kabiny był naderwany, pokazał to tyko test obciążeniowy, i podczas jazdy odcinało prąd od naczepy. Gasił, poczekał wszystko było ok. i tak w kółko .
Nie .Tam jest tylko próżnia.Po prostu będzie brało fałszywe powietrze.A na postoju zasysa powietrze i po uruchomieniu potrzeba czasu,by vacum wypompowało powietrze z układu.Tak jeszcze mi się przypomniało,że jakiś przewód elastyczny(hydrauliczny) na zaciskach hamulcowych lub do tylnej belki może mieć zerwane zbrojenie i powstaje efekt "balona" choć...
Używana przez ciebie terminologia marnie rokuje. Obejrzyj, oceń a może i wymień przewody hamulcowe w tym szczególnie elastyczne. Co dla ciebie znaczy wymiana hamulców?
Najlepiej zdemontuj stare przewody hamulcowe,zmierz długość .Dodaj na 1 m (5 cm ) i zamów odpowiednią długość.Lub jeśli masz możliwość zmierzenia przewodów w samochodzie (najlepiej przy pomocy sznurka,linki ,drutu miedzianego) przykładając obok oryginalnego przewodu wyżej wymieniony ,,sznurek,, potem mierzysz - i masz gotowy wymiar.
Kod usterki Mid 136 Sid 7 Modulator osi 1, lewa strona Uwaga! W wypadku usterki modulatora, jednostka sterująca wyłącza jego zasilanie. Przy hamowaniu oraz przy uruchamianiu silnika jednostka sterująca wysyła impuls napięciowy celem sprawdzenia działania modulatorów. FMI 2 Warunki wygenerowania kodu usterki: Brak lub niepełnosprawna komunikacja między...
problem rozwiazany== okazalo sie ze jeden przewod hamulcowy gietki na belce tylniej puchl przy wciskaniu pedalu hamulca po wymianie auto smiga dziekuje wam za cenne wskazowki ktore pozwolily na znalezienie usterki zamykam temat
przewód hamulcowy renault hamulcowy uszkodzony przewód hamulcowy
tester klawiatura document print kontrolka filtr cząstka
Błąd F43 w pralce Bosch - przyczyny i rozwiązania Waga wieży Schneider SPP 95 - ile waży?