bezpiecznik nr 11 ;7,5A zasila jeszcze oświetlenie wew. i buczek od nie wyłączonycz świateł Dodano po 3 i bezpiecznik nr 13 ,bo oświetlenie jest z dwóch stron licznika
Przy aku Włącznik sprawdzony?
Bezpieczniki sprawdź!
W kabinie szukaj, z lewej strony pod kierownicą masz bezpieczniki. Bezpieczniki jeszcze są pod fotelem kierowcy, trzeba schowek wyciągnąć.
bezpieczniki 10A nr 5 i 6 akurat w tej skrzynce którą znalazłeś.
Uszkodziłeś https://obrazki.elektroda.pl/1101859900_...
Powinieneś jeszcze przy okazji poprawić luty przy zespole oporników - tych w okolicach tego bezpiecznika.
Witam. Sprawdź bezpiecznik nr 7 (30A) w skrzynce pod maską.
Jeszcze rok i go można wrzucić na żółte blachy, jako zabytek! A teraz na serio: 24 letnia renowka ma zapewnię pognitą instalacje, pokorodowane styki w kostkach, słabą masę. Albo dasz sobie radę sam z przeglądem instalacji albo trzeba będzie poprosić elektryka.
Już znalazłem, od klimy jest ten zaznaczony: http://obrazki.elektroda.pl/6396279100_1... Pozdrawiam
Mi z pomiarów wychodzi że to termistor 10k/25 st. Jak przygrzałem lutownica rezystancja spadła do 300 om, po czym w miarę stygnięcia stopniowo wzrastała. Ma to sens-jest zaraz koło radiatora i stanowi jakąś formę bezpiecznika termicznego.
Bezpiecznik od ECU też sprawdzałeś? F8 https://bezpieczniki.net/renault-scenic-...
Bezpiecznik jest odpowiedzialny za szyberdach.
Najpewniej masz dodatkowe odcięcie zapłonu tu pompy paliwa. Szukaj alarmu itp.
mialem podobny problem glupial licznik, lampka i radio przyczyba byla taka iz w kasecie bezpiecznikowej tasma miala gdzies zimne luty i do bezpiecznikow nie dochodzil plus po kluczyku wyeliminowalem to dokladajac do bezpiecznika napiecie po kluczyku wciskujac cienki kabelek pod bezpiecznik
w sceniku jest po stronie schowka, trochę plastików trza porozbierać, uszkodzony microtemp. Nie wiem o jakim bezpieczniku pisze Witek
Z bezpiecznika 70A idzie ten czerwony przewód do przekaźnika świec żarowych.Wyjmij bezpiecznik i sprawdź miernikiem przejście.
Które bezpieczniki sprawdziłeś?
BSI jest w grupie, PSA i nie siedzi pod maską, w Renault to się nazywa UPC albo w polifcie USM. Dokładnie. A tutaj stawiam na bezpiecznik F6 w UPC 30A. Np zwarcie wiązki w tylnej klapie by spaliło go. Ale dlaczego pogasły inne systemy? Być może popaliło dodatkowe bezpieczniki.Także bym zaczął od bezpieczników i wiązki.
Sprawdź wiązkę od pompki.Pewnie wisi gdzieś na krawędzi i przewód się przetarł.
Renault Megane Scenic 1998 1.6 8v rozmieszczenie bezpieczników - info. w jezyku polskim.
Przegląd bezpieczników przy aku i w skrzynce
Gniazda nie były wypalone ale mogły trochę zaśniedzieć i nie było dobrego styku z bezpiecznikiem. W takiej sytuacji najlepiej wyjąć wszystkie bezpieczniki i przeczyścić ich nóżki.
Zobacz skrzynkę czarna pod maską tam.sa bezpieczniki.wyjmij wszystkie wtyczki.pozniej to samo pod deska w kabinie od strony kierowcy.nie zapomnij o wszystkich bezpiecznikach i gnieździe pod fotelem kierowcy.
Czy to jest gniazdo kolo kolumny kierownicy? Sprawdzałem i tam bezpieczniki są ok
Który bezpiecznik?
Bezpieczniki sprawdziłeś?
Witam.Chciałbym się dowiedzieć gdzie znajduje się bezpiecznik do hamulca ręcznego w Renault scenic 3 1,5 dci 2007 ?
gdzie się znajdują te bezpieczniki na plusowej klemie akumulatora.
Witam. Mam problem z elektroniką samochodową. Moje Renault Scenic 1.9 dCi 2001 po lifcie nie chce odpalić. Sprawdzana była pod każdym kątem: bezpieczniki, immobilizer, stacyjka, moduły sterownika, czujniki i większość innych rzeczy.
Sprawdz bezpieczniki
mam problem z odpaleniem zimnego silnika szukałem bezpiecznika ale niewiem gdzie jest bezpiecznik od świec żarowych jak były większe mrozy to odpalał a teraz niechce może to przekażnik o świec żarowych jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o pomoc:
To scenic nie ma,bezpiecznik wyjmij
Sprawdź bezpieczniki na klemie plusowej - lubią przerywać . Sprawdź wodę w kostkach sterownika wtrysku
Wcześniej podpinany był CLIP i nic nie wykazało. jakie bezpiecznik
Witam W Renault Scenic 1998r przestały świecić wszystkie stopy. Sprawdziłem bezpiecznik i jest cały. Co może być przyczyną problemu?
Bezpieczniki?
Nie stykal bezpiecznik CAL w kostce klemy. Problem rozwiązany. Dzięki
Bezpieczniki sprawdzałeś?
wszystko może się dziać. Im więcej w życiu będziesz widział, tym mniej rzeczy bedzie Cię dziwiło. Do tych zegarów idzie raptem dwie złączki, odepnij je to się przekonasz Kolego. Dasz głowę, że nic innego na tym bezpieczniku nie wisi? Bo 20 A to trochę bogato jak na sam zegar zabezpieczony wewnętrznie ok. 6A bezpiecznikiem.
przed sierpniem.I tak przy okazji jeszcze jedno pytanko.Skąd idzie sygnał obrotów silnika do obrotomierza na liczniku w 1.9 dti ze sterownikiem bosch.Z alternatora czy ze sterownika silnika?
i ktory to bedzie bezpiecznik ?
achpawel Wszystko dobrze. Lockup załącza się przy prędkości około 40km/h na 2-gim biegu. Z tym bezpiecznikiem to niezły numer.
Niestety nie mogę jej odkręcić.Jakiś plastik pękł a i tak nie odpuszcza.Oprócz tego górna pokrywa też nie wychodzi.
czyli tam należy wymienić te dwa tranzystory? Bo szukam szukam na forach i niektórzy piszą że jest jeszcze bezpiecznik termiczny.
Witam.Panowie pompka nie mogła paść skoro po odłączeniu pompki pali dalej bezpiecznik.
Który bezpiecznik od otwarcia szyby bagażnika (gdzie się znajduje)
Jeśli chodzi o rocznik 1999 do 2002 to jest po prawej stronie jak patrzysz się na silnik. Między reflektorem a skrzynką bezpieczników.
Obstawiam kończącą się sprężarkę, która usmaży bezpiecznik. Tylko czy kolega wróci na forum i powie czy rozwiązał problem?
niczego nie pokazuję, nawet po podpięciu komputera na OBD2 Jaki diagnoskop użyty do odczytu ? Jakie jest napięcie na akumulatorze ? Wszystkie bezpieczniki sprawdzone ?
sprawdz kolego bezpieczniki tam powinny być dwa obwody a 5 działa tylko poza opornicą i przez przekażnik
W tym przypadku albo emulator cię ratuje albo zestaw startowy. Oczywiście sprawdziłeś bezpieczniki i sa sprawne.????
sprawdź jeszcze raz bezpieczniki
Od grodzi silnika w podszybiu jest silniczek nawiewu. Sprawdź czy dochodzi prąd na kostkę. Od tego należy zacząć a tak naprawdę to przegląd bezpieczników :-))
Jakie to radio ? To raczej nie przez akumulator , sprawdz bezpieczniki.
Skrzynka przy kierownicy. L 20A
Witam! Mam problem. W moim scenicu nie działa dmuchawa i wszystko co jest z nią związane (klimatyzacja itd). Sprawdzałem bezpieczniki pod kierownicą i są w porządku. Gdzie dalej szukać awarii i jak dostać się do tych miejsc? pozdrawiam Piotr Sterownik , szczotki , termik.
a powiedz gdzie on jest to jest to pod bezpiecznikami
Pierwsze co to podmień moduł szyb - przykręcany do silniczka na małego torxa . Jeżeli wymiana modułu nic nie da to do sprawdzenia kostka R2 pod siedzeniem kierownika . Bezpieczniki oczywiście sprawdziłeś ???
Czy takie sprawdzanie miało sens ? Nie. Mierzy się prąd, pobierany przez urządzenia i wtedy wyciąga się bezpieczniki, sprawdzając na którym pobór prądu "spadnie", do normalnego poziomu, ba za dużo pobierać może kilka rzeczy.
Witaj. Znajduje się prawdopodobnie w BSI, wpisz tą frazę w googlu (BSI lub UCBIC no i model i rocznik) i otrzymasz zdjęcia. Fizycznie, BSI to ta skrzynka z bezpiecznikami po lewej stronie od kierownicy. Wersja zamka z pilotem na podczerwień?
Kabelki do przejrzenia. I kasety z bezpiecznikami.
Bezpiecznik wkomorze silnika jes ok, natomiast niema napięcia w bezpiecznikach lamp
z objawu który opisałeś , diagnoskop pewnie żuci uszkodzenie przekaznika pompy ABS co może oznaczać od przepalenia bezpiecznika do uszkodzenia sterownika włącznie,sprawdz najpierw czujnik stopu. Polecam jednak wizytę w warsztacie,
Powodem byl zabrudzony bezpiecznik. Temat do zamkniecia.
Nie to nie bezpiecznik.
Problemem będzie skrzynka bezpieczników pod plastikiem z naklejką "E2".
Bezpiecznik na +
Na żółtym obok czarnego w kości ISO masz mieć 12v po przyciśnięciu przycisku Start bez odpalania silnika, jak nie ma to bezpieczniki sprawdź
6. 350A to sugieruje że na głównym zasilaniu a zasilanie na elektromagnes w chwili rozruchu to inny obwód. Odłacz tem cienki kabel od rozrusznika i wtedy sprawdź.
Klem nie zamieniłeś. Sprawdź na + bezpieczniki
Upalone/przegrzane złącze na sterowniku dmuchawy, dostęp prze.........ny. Szukaj złącza z 4ema grubymi kablami i jednym cienkim
Albo bezpiecznik albo manetka.
W kości zasilania nie ma plusa po zapłonie/ ACC bo oryginalne radio odpala się cyfrowym poleceniem z sieci CAN MULTI, trzeba podciągnąć kabel np ze skrzynki bezpieczników pod kierownicą
Jak jest przebity ma zwarę D-S i kręci cały czas. Prędzej spali bezpiecznika.
A czy te lampki nie maja swojego bezpiecznika?
Bezpiecznik od deski rozdzielczej gdzie się znajduje i który to jest? Szukałem już w internetach i nie mogę znaleźć Renault Grand scenic 2 1.9 dci 2004
czy ta pozycja w komputerze ma jakiś przekaźnik lub bezpiecznik
Wtrysk sterujący jest sterowany z ecu i nie ma na niego osobnego bezpiecznika.
Od czego w czasie jazdy przepala się bezpiecznik?
osobny bezpiecznik jest na pracę ciągłą, osobny za zasilanie powrotu ramion i pracę przerywaną. Sprawdź bezpieczniki!
Sprawdziłem bezpieczniki wszystkie ok
Trzeba zdjąć zbiornik starsze miały klapkę rewizyjną Dodano po 4 Jest bliźniaczo podobno do Scenica II: Nic bardziej mylnego, wiem bo mam takiego.
A które bezpieczniki sprawdzałaś??
Tam nie ma sprzęgła, to sprężarka z zaworem regulującym ciśnienie Jesteś pewien? Bo to zmienia postać rzeczy o 100%. W skrzynce bezpieczników pod maską jest bezpiecznik od sprzęgła sprężarki.
Odepnij gruby plus od rozrusznika i wciśnij START albo przekręć kluczyk (nie wiadomo czy model II czy I polift bo podałeś dwa roczniki) jak nie upali zabezpieczenia to rozrusznik wali konkretnym zwarciem.
Zacznij od czytania postów. Co ma bezpiecznik od oświetlenia wnętrza do zdalnego sterowania. No nie załamuj tu nas
A ile amper ma bezpiecznik wentylatora???
Czy oprócz problemów z zegarkiem, jakieś inne urządzenia jeszcze nie działają??? Sprawdziłeś wszystkie bezpieczniki????
Bezpieczniki na +
Pompa paliwa zasilaną jest przekaźnik w skrzynce koło akumulatora. Chyba dwa mini przekaźniki i obok dwa bezpieczniki.
Poszukaj bezpiecznika od pompy paliwa w baku . Wyjmij . Jeśli któryś wtryskiwacz będzie pracował z wyłączoną pompą to jego żywot się szybko zakończy.
tu masz coś o bezpiecznikach http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic22...
Kolego trzeba sobie jakos radzic.Skopiowalem z angielskiego przetlumaczylem na Google i wyszlo to:Tłumaczenie (angielski > polski) Negatywny sygnał sterujący Podłączyć do przewodu VIOLET na pozycji nr. 5 (zamek) i na przewód PINK nr pozycji. 6 (unlock), położony w złącze oznaczone PE4 w skrzynkę z bezpiecznikami. Poszukaj a znajdziesz. Pozdrawiam i...
Tam całą skrzynkę trzeba wyjąć, aby się dobrać do bezpieczników. Uroki francuzów.
Na skrzynię
Jak sprawdzić mase ? Oprócz zapalniczki działa wszystko. Dodano po 1 Ale czy przy zwarciu nie pójdzie jeszcze coś innego ? (jakiś bezpiecznik, moduł, przekaźnik?)
Jeśli to faktycznie ABS/ESP to jest to bosch 5.7 Sprawdź jeszcze raz wiązkę od 10-25 cm od wtyczki abs i nie szukaj przetarć tylko ją rozizoluj i przyjrzyj się dokładnie cienkiemu szaremu kabelkowi . 1094 to moduł ABS/ESP 247 to tablica wskaźników R36 to złącze w skrzynce bezpieczników po lewej stronie CY to biały GR to szary Połączenie 47F to informacja...
Kolego Jak sprawdzisz jeszcze raz bezpieczniki, to zciągnij gumowe węże pomiędzy klapą, a karoserią w której znajduje się wiązka. Wtedy sprawdź jeszcze raz wszystkie przewody. Bardzo często przewody te pękają.
Bezpieczniki na + klemie
bezpiecznik renault scenic bezpiecznik renault scenic skrzynka bezpiecznik radia renault scenic
równoległe łączenie wzmacniaczy czerwony ekran telewizor sharp świateł mijania mazda
traktorek ursus traktorek ursus
How to Connect I2C LCD (PCF8574 + HD44780) to OpenBeken BK7231 – Wiring, Address, Commands Silnik traktorka ogrodowego ATM – budowa, OHV, EFI, parametry, konserwacja