Skoro czujnik skrętu pozwala się skalibrować, to raczej jest OK, czy jednak się mylę? Mylisz się. W momencie kalibracji koła masz na wprost, więc w tym momencie czujnik działa i wartości odczytywane są poprawnie, ale w chwili skrętu czujnik pokazuje jakieś dziwne wartości i wywala błąd, co skutkuje utratą wspomagania.
Bo to Renault. DF050=P0571
DTC90291B Zwijacz przedniego lewego pasa
Czujnik te łapią prawidłowe dane nawet po kilku godzinach . Napompuj koła jednym sprzętem by na manometrze było jednakowe ciśnienie i zaczekaj . Koła mogą być zamienione miejscami więc wszystkie wypada dopompować . Jeżeli nadal będzie to samo to upuść powietrze do ok 0,5 bara i napompuj jeszcze raz . Pomaga - stwierdzone .
Dobra, ganek to widocznie ten typ człowieka który woli pierdzielić na prawo i lewo o tym jacy to wszyscy są głupi i mają się douczyć, a sam jaki jest mądry, a jednocześnie wcale nie dając dowodu na swoją mądrość. Ode mnie masz kawałek instrukcji fabrycznej w której jest opisany ten błąd i sposoby radzenia sobie z nim, ale ja nie mam pojęcia co to jest...
Katalizator.
Sorki nie doczytalem ze juz podmieniales moze byc tez uwalona wiazka, najlepiej sprawdzic w live data czy widzi 2 kanaly potencjometru. Moze byc tez ze czytasz go kiepskim klonem chinczyka i rzeczywisty blad jest inny dlatego kolega proponowal ci Renault can clip zeby byc pewnym ze masz wlasciwy blad.
Brak sprężyny sprawia, że pedał nie podnosi się do samej góry i nie naciska na wyłącznik /czujnik, stąd błąd
Najlepiej jak byś dołączył fotkę ,bo robiłem wiele lat Renaulty i nie widziałem takiego komunikatu na desce? Dodano po 2 Jeśli to serwis to można go kasowac przyciskiem na wlaczniku wycieraczek!
Kolega carrot napisał nieprawdę jeśli chodzi o masy w złączu OBD - przynajmniej jeśli chodzi o Scenica II z tematu (chociaż szczerze nie spotkałem jeszcze renówki żeby miała wspólną masę dla OBD i ECU silnika). Masy na 4 i 5 OBD są ciągnięte z belki deski rozdzielczej i ze słupka. Z klemy minusowej akumulatora jest masa dla sterownika wtrysku (w tym...
Z tego co pamiętam dostęp do czujnika jest po zdjęciu kokpitu. Raptem dwa wkręty pod zaślepkami głośników.
Zwarcie do plusa, to nie zwarcie , tylko przerwa - gdzieś nie kontakt. Przecież to czujnik zmienno-oporowy - brak oporu, to maksymalne napięcie widzi sterownik.
Dobrze sprawdziłeś :D Szukaj uszkodzonej instalacji :cry:
Warto zdjąć plastikową obudowę silniczka przepustnicy i zobaczyć, czy jest czystko, czy nie widać wad mechanicznych. Pomóc może wyczyszczenie. Ale, bez urazy oczywiście, jeśli nie wiesz co to jest przepustnica i gdzie jest, zostaw - zaoszczędzisz sobie kłopotów i nerwów - zleć komuś wyczyszczenie tego na początek.
Kts i autocom potrafią pokazać w renuwce błędy, których niema. Dla ciekawości ten sam kod DF dla różnych sterowników może oznaczać zupełnie co innego , dodatkowo Clip oprócz kodu wyświetla jeszcze jego postać w prawym górnym rogu, po kliknięciu na okienko masz podpowiedź.
Pierwsze co sprawdzić to czy widzi obroty wału, wtryski na przelewy, ciśnienie paliwa, standard jednym słowem. Potrzebny ktoś z komputerem i myślącą głową.
Kiedy wypalał ostatnio dpf?
Tego typu błąd w tym aucie nie objawia się w ten sposób. Kontrolka o której pisze autor odpowiada za kontrolę spalin. A skład mieszanki ma wpływ na odpalanie. Chociaż moim zdaniem odpalanie jest związane z czymś zupełnie innym. Warto zwrócić uwagę, że oprócz checka jest inna kontrolka, hmm. A zupełnie inną rzeczą jest to, że zdarzyło się to podczas...
jeśli naprawdę wystzeliły tylko napinacze to można skasować błąd bez potrzeby ruszania sterownika
Problem częściowo został rozwiązany, właściciel auta poinformował mnie ze auto było wcześniej w innym warsztacie jak się okazało poprzedni warsztat zamontował zawor regulacji ciśnienia od innego silnika ja ślepo zamawiajac zawor zamówiłem taki sam . Założyłem prawidłowy zawor ( uzywany ) auto odpaliło i zaczęło chodzić bez problemu . Ale pozostł inny...
Witam. Mam ten sam problem. Ma ktoś na tę bolączkę rozwiązanie?
Kontrolka ta świadczy o tym że należy udać się do warsztatu. Najprawdopodobniej któraś wtyczka od AIR pod siedzeniem się poluzowała i złapał błąd - na diagnostykę, naprawę i wykasowanie błędu.
Może sam czujnik albo okablowanie
Problem rozwiązany. Winowajcą okazała się pompa wody, nie było obiegu.
Błąd masz z drugiej sondy i jaki ? Czasem pomaga założenie przedłużki.
Jak to jest benzyna to moze go na zaciag spróbuj zapalić. Jak złapie to problem w akumulatorze rozruszniku. Jak rozrusznik zbija za mocno napięcie w sieci to sterowniki sie bronią i blokuja. Ale skaner pewnie coś by podpowiedział.Sprawdź czy jest błąd od zasilania 5 voltowego czujników.
przydało by się przepustnicę wyczyścić zaadoptować Jak robi się adaptację przepustnicy w SC I PHII?
Rzeczywiście masz problem z językiem polskim.
Tak błąd ogólny i tyle?Podłącz pod coś normalnego.A może ktoś usuwał immo ?Nieumiejętnie?
Złącze jest na skrzynce z bezpiecznikami, poniżej kierownicy z lewej strony. Bez interfejsu nie dasz rady. Jakiś błąd z pompą paliwa - skoro nie działa Ci poprawnie pompa paliwa to jak ma silnik poprawnie pracować?
Podaj kod błędu. Czym czytane?
Witam. Czujnik kupiłem nowy nie mierzyłem oporu.
To jest Renault, nie zawsze wszystko pokaże. Mój Scenic miał 3 miesiące problemy z odpalaniem. Był regularnie sprawdzany Clipem i dopiero po 3 miesiącach pokazał błąd czujnika położenia wału. https://translate.google.pl/translate?hl...
Może kanały powietrzne zabrudzone ,dlatego nie pracuje jak powinien .Miałem ostatnio ten sam problem wymiana krokowca nie pomogła,mimo,że wykazało jego błąd ,dopiero czyszczenie dało efekt i na starym krokowcu obroty wróciły do normy.
Witam jestem tu nowy. Mam problem z moim Scenicem. 1. Otóż samochod kupiłem używany. Od samego początku pokazywał mi Błąd asystenta parkowania. W menu wyłączyłem asystenta i komunikat oraz kontrolka przestały świecić. Wczoraj o dziwo zaczął świecić błąd i kontrolka serwisowa mimo ze asystent jest ciagle wyłączony. Jaki może być problem? Ciekawa sprawa...
Czysta blokada zaadaptuje się sama , jednak musi być z właściwego kompletu to raz. Sekwencja załączania plus po zapłonie musi być zachowana i.. To też warto sprawdzić , UPC też może być przyczyną. . Poza tym zmierz napięcie z podłączonym ryglem na przewodach bo często jest tak że na mierniku niby jest 12v ale po podłączeniu rygla napięcie znika . Multimetr...
Kabel w wiązce silnika przerwany Dzięki za pomoc
Czujnik temperatury albo by działał albo nie. To element elektroniczny, pasywny. Takie rzeczy się nie zawieszają tylko albo działają i są sprawne albo są uszkodzone. drzasiek weź pod uwagę że to auta. Przewody potrafią się łamać, raz łączą a raz nie. Sterownik nie widzi sygnału z czujnika, przyjmuje że silnik jest zimny i go zalewa przez co ciepły...
Tak mniej więcej, nie osiągnięta wartość zasilania czujników, problem, że błąd nie odczytany odpowiednim sprzętem do "renówek"...
Ścięty klin na kole wałka? Rozrząd do weryfikacji
Problemy rozwiązane. To koszmar mechanika bo było ich trzy naraz. Pierwszy to zły stan kabli dotykających w scenicu akumulatora. Brak napìęcia zasilania. Dalej podtrzymuje zdanie że puszczenie ich wewnątrz specjalnej osłony - podstawki pod akumulatorem, mającej za zadanie odprowadzanie wody z tej okolicy to totalna głupota projektanta. Druga usterka...
Witam. W mojej skrzyni dp0 występuje taki błąd o numerze 4G (regulacja ciśnienia oleju). Dodam że błąd ten wystepuje najczęściej na nie rozgrzanej skrzyni biegów. Skrzynia wchodzi wtedy w tryb awaryjny i jedzie na 3 biegu. Po zatrzymaniu, zgaszeniu i ponownym odpaleniu kontrolka skrzyni gasnie i moge jechac juz normalnie. Myślałem że to elektrozawory...
Oni naprawią Ci moduł hamulca: http://www.el-cars.pl/kontakt.html Sam korzystałem z ich usług. Musisz wymontować i do nich wysłać. Szybko, sprawnie i solidnie.
Witam mam scenica 2006r automat DP0 125000km przelotu , na zimnej skrzyni po przejechaniu ok 3-5 km po zianie na 4 bieg lub jadac na 4 biegu pojawia się komunikat sprawdz skrzynie biegów a skrzynia przełącza się w tryb serwisowy jak stane wyłącze motor i ponownie go odpale wszystko jest ok , brak komunikatu i już moge jechać w tedy do woli bez przeszkód...
To jeśli padła ta kostka 29f200BB, to wystarczy ją wymienić Przekładasz ze starego do "nowego".
Grand scenic 2 2.0 dCi 150 km błąd df 651 nagły spadek mocy po wykasowaniu błędu auto przejechało ok 150 km i znów błąd wrócił . Może ktoś miał taki przypadek auto po wykasowaniu jedzie normalnie przewód podciśnienia od zaworka turbiny ?proszę o podpowiedź z góry dziękuję za pomoc
I jak skończył sie ten problem bo mam ten sam błąd 5020 i f200
witam zakupiłem czujniki wałka roz i wału lecz czy ktos może mi bliżej wyjasnic gdzie one sie znajduja abym za duzo nie musiał rozkrecać
Nie wierze w te tryby awaryjne w tym silniku spowodowane usterką 2 sondy.
niestety kolego elektryczna była w SC I w SC II jest grucha i pompa musi zassać, w lagunie spotkałem obie wersje czyli albo elektryk, albo grucha. mam EDC16
wkładasz kluczyk do stacyjki przekręć zapłon wciskasz w kluczyku guziczek od otwierania drzwi i jednoczesnie przycisk zamyk drzwi ten duzy na srodku trzymasz oba az usłyszysz pikniecie Brawo, po 5 latach.....
mam problem z tym autem,wyskakuje błąd DF036 związany z potencjometrem pedału gazu.po wymianie na używany przez pewien czas było w porządku a teraz trzyma obroty 1500obr/min i silnik nie reaguje na pedał gazu.
Przekręć zapłon , zobacz co pokazuje MAP. Odpal auto i zobacz co pokazuje MAP na wolnych obrotach. Pytałem czy sprawdzałeś zawór zmiennych faz.
Czym to czytasz, i w jakim module ten błąd występuje?
„ Strumien swiadomosci swia” tak irytuje mnie ten objaw, bo on nie jest normalny… „ kkknc” czyli może błąd jest po stronie komputera?
Ręczny złapał błąd i miałeś ,,p,, i ,,service,, w pewnym momencie usterka ustąpiła i kontrolki pogasły, w tym aucie to nic dziwnego
Gdy otwieram nastawnik palcem zaczyna odpalać. Nie ma zasilania na nastawnik. Bezpieczniki ok. Gdzie znajduje się przekaźnik główny - bo jest ich wiele. Nie mogę nigdzie znaleźć schematu.
Witam niestety obniżenie czujnika nic nie zmieniło ma ktoś jeszcze jakiś pomysł???
Sprawdź czy nie masz zalanego modułu UPC (skrzynki bezpieczników pod maską)
Zrób porządek z tym czujnikiem i auto zacznie palić.
To może był błąd jakiś i komp zasilania ociął - pod warunkiem, że masz maistralę zasilania, ale nie wiem jak ma Scenic 2. Captur 1 ma po statremu zasilanie oświetlenia.
masy wszystkie sprawdzone W tylnych lampach też? Tak na marginesie to w Renault nie ma silnika Tdi. Jest DTI lub DCI.
Dobra, dzięki bardzo za pomoc. W najbliższą sobotę zajmę się mierzeniem cewek i dam znać, co z tego wyszło. Jeszcze mnie tak zastanawia jedna rzecz, bo jak pisałem, wypluło jeszcze błąd 920D Moduł połączenia komory silnika - UPC po obwodzie zapłonu; niezgodność. I teraz tak myślę, czy to też może być winowajcą i po cewkach i przekaźniku zabierać się...
A napinacz nie wystrzelony ? Chyba "czyściciel" coś źle wyczyścił.
Podczas testu przekaźnika na pinach idących z Ecu napięcie ma wartość od 7 V do 12 V,świece sprawdzone na pobór prądu każda pobiera,na zewnątrz sprawdzane nie były,może ewentualnie cały sztyft nie grzać w którejś,główne zasilanie na przekaźniku jest ok, okablowanie sprawdzone
Myśle o uszkodzeniu wiązki lub sterownika za lewą lampą. Ale po gaziarzach to można się wszystkiego spodziewać.
Tym kabelkiem nic nie zdziałasz. Tylko Clip.
no właśnie sprawdzałem i nie ma tam transpordera od imobilajzera bynajmniej
Przy okazji do sprawdzenia czujnik TPS
Czy ktoś ma bazę do Scenic II rok 2005 chcę usunąć błąd po naprawie hamulca elektrycznego, ale DDT2000 nie wyszukuje modułu hamulca elektrycznego
Jaka instalacja gazowa? Podzespoły?
148b to chyba błąd świecy żarowe... zrób logi dynamiczne szczególnie zwracając uwagę na ciśnienie cr
Pisałem ,że problem jest w spadającym napięciu podczas rozruchu.
witam zamykam temat, awariu uległy wtryski przy wyciąganiu z gniazd głowicy dzieki za pomoc......
staciłem już pomysły , chyba zostaje jeszcze zmierzyć kompreję
Sprawa zalatwiona pomyslnie. Temat zamykam.
Przepustnica była uszkodzona ale mechanicznie (wstawiam foto ) ale po wymianie jej kilka minut było ok ale po zgaszeniu silnik i odpaleniu silnika wrócił błąd D002 . W przepustnicy drugiej tak samo mierzyłem i ścieżki obydwie "pracowały " prawidłowo. Następnie wymieniłem sterownik i problem ustąpił https://obrazki.elektroda.pl/9311617000_...
Hej Z tą kontrolką ABSu to kolega miał w lagunie coś podobnego. wiecznie wywalało mu błąd ABSu. Wymienił 4 pompy i psu na budę. Wiem że wymienił jakąś pierdólke w elektronice która jest teoretycznie nie rozbieralna a nowa część kosztuje około 1000 plnów. Niestety kontakt z tym kolesiem się urwał i nie jestem wstanie nic konkretnego powiedzieć. Ale może...
Problem zasilania rozwiązany przewody w bagażniku przegniły.Komunikacja ze sterownikiem jest ok .Ręczny raz zadział ale już nie puścił odblokowałem go ręcznie i wyskoczył błąd C116F hamulec został zwolniony ręcznie i niemożna go wykasować
Panowie sprawa poważna. Mechanik skasował mnie jak za zboże. Podobno pracował w serwisie Renault. Miałem do niego zaufanie. Nie oskarżam nikogo ale jeżeli zrobił błąd to chce aby to naprawił. Mi się wydaje ze nie ma innej przyczyny. Przypominam - świece i cewki wymienione na nowe - robił to mechanik. Strzela i nie ma mocy nadal. Np. wrzucam 2 i dodaje...
Chcę zakupić Renault Scenic II 1.9 2003r. Diesel. Sprzedający podłączył do interfejsu aby pokazać mi że jest jakiś błąd którego nie może wykasować. Ten kod to : P1486 nie ma opisu. Czy mogę prosić o wyjaśnienie czego on dotyczy - jakiej usterki? Pilne. Z góry dziękuję za pomoc.
Witam mam podobny problem u mnie autko zapala normalnie jak jest zimny około1500obr jak się rozgrzeje obroty wąchają się rożnie od 1500do2500 lub 2500do3500 nawet nieraz od500 do 3500 jest rożnie jak jadę na2500 wciskam sprzęgło najpierw wzrastają do 3500 dopiero maleją i różnie się zatrzymują autko jedzie jak by chciało a nie mogło spalanie wzrosło...
Użyj EcuTweaker i zmień sobie parametr C_B_UbattManu_req w UPC z manual na auto (albo odwrotnie - nie pamiętam). Ładowanie wtedy stoi jak wryte na 14,3V niezależnie od czegokolwiek czyli można stosować normalne akumulatory. Grzebanie z regulatorem napięcia nic nie da, bo on jest sterowany przez UPC i tak na prawdę nie decyduje o napięciu. Jak odłączysz...
Wiecie jak jest z tymi pseudo fachowcami opisałem wcześniej. Jeszcze mam jedno pytanie, po podłączeniu kompa do auta wyświetla się że błąd sieci multipleksowej czy komp nam pokarzę gdzie szukać usterki w jaki tryb go ustawić,czy jest jakaś np. mapka która pokazuje w jakiej części auta szukać? Może polecicie dobrego,rzetelnego fachowca nie oszusta z...
Witam. Mam problem z Renault Scenic 2002 rok 1.9 dCi. Auto odpala ładnie i chodzi równo do czasu aż się nie nagrzeje. Gdy już nagrzane nie pali na 4 cylinder (ten przy rozrządzie). Napięcie na każdym wtryskiwaczu takie samo. Komputer wywala błąd obwód świec żarowych. Znajomy ma komputer, mówił że to wina wtrysków. W załączniku foto. Proszę o porady....
Ależ. Krótko produkowali. Zaledwie dwa lata. I nie na wszystkie rynki. Ale jak najbardziej jest. ABS, ESP, i ASR czeski błąd literki zamieszane. Ten masz z 2 już na CAN.
Pacjent Renault Scenic 1 1.6 16V automatyczna skrzynia biegów DP0. Problem ze skrzynią. Podczas włączania się biegu 3 (z 2 na 3 lub 4 na 3) wyskakuje błąd skrzyni. Dzieje się to tylko na 3 biegu. Jakieś pomysły?
Może szwankować potencjometr pedału gazu. Z tym że musiałyby szwankować obie ścieżki naraz bo gdyby jedna szwankowała to pojawiałby się błąd na desce . Tak myślę :D
Witam potrzebuje instalacji elektrycznej silnika do Renault Scenic 1.9 DCI, a głównie chodzi jak ma być podpięty egr ile ma iść do niego kabli bo u mnie jest 2 i ciągle jest błąd
Witam, w Renault Scenic 1.9 pojawił się błąd P0034, auto traci na mocy. Z tego co poszukałem to błąd ten oznacza: Turbocharger/Supercharger Bypass Valve Control Circuit Low - czy do wymiany będzie tylko zawór regulacji ciśnienia doładowania w tym przypadku i wszystko wróci do normy? Czy ma ktoś schemat / zdjęcie gdzie jest umiejscowiony?
Ja potrzebuje tylko do podstawowej diagnostyki samochodu. Mam 2 renówki i chciałem kupić coś co będzie potrafiło odczytać np obroty silnika i jakiś błąd powodujący zapalenie się check engine. Nie mam rozwalonego samochodu, chciałem po prostu kupić coś niedrogiego do użytku domowego żeby poprostu było, zanim pojade do mechanika to żebym mógł zobaczyć...
Witam. Mam podobny problem. Po zakupie zestawu rzekomo już gotowego do diagnostyki też mam ten sam problem. Dodam, że kolega twierdzi, że u niego to poszło, a u mnie niestety Grand Scenic 3 i nic. Błąd danych, co dziwi mnie. Pojazd widzi sondę, łączy się, po auto czytaniu VINu, ale nie ma jakby bazy danych. Dodam, że mam wersję v234 na Windows 10 64...
Witam. Może tutaj ktoś spotkał się z podobnymi objawami i podpowie co jest nie tak. Samochód jeździ bez zarzutów do czasu aż zaczynają pojawiać się błędy wtrysków. Najpierw błąd jednego wtrysku, po przejechaniu kolejnych kilometrów kolejny wtrysk dochodzi i w pewnym momencie łapie błąd wszystkich wtrysków i pojawia się na wyświetlaczu kontrolka skontroluj...
Jeśli można wiedzieć , to skąd wiesz że nie mierzy temperatury - masz błąd czujnika temperatury :?:
kupować drugie czy przyjrzeć się temu , co tam wysiada ?? niestety nie skopiowałem błędów ale błąd silnika na pewno...
na dzisiaj koniec pracy i na wieczorne podejscie do scenica mały sukces zagadał no może nie do końca ale rozrusznik już kręci prawdopodobnie jest zapowietrzony ale to już zadanie na jutro ,powodem był błąd df643 regulator podstawiony ,instalacja ok i moje podejrzenie sterownika sprawdziło się fotke dam jutro ,mój błąd to że nie brałem pod uwagę iż taki...
pod kompa to był błąd zbyt dużo spalin. powtarzam nie ma takiego błędu, auto dużo pali tzn w trasie w granicach 8l/100km to może być wpływem złego rozrządu, albo lejących wtrysków albo kompresji w co wątpię przy tym przebiegu, chociaż chyba że ktoś podgią zawory w czasie wymiany rozrządu. serwisant jak podłączał go pod kompa to był błąd zbyt dużo spalin....
Nie chciał bym Cię wprowadzić w błąd ale potencjometr obciążenia znajduje się na pompie. Zaczął bym od sprawdzenia właśnie jego. Ktoś bardziej rozgarnięty w renault niech potwierdzi czy o ten potencjometr właśnie chodzi. Przydał by się kod błędu
witam, potrzebuję warsztatu najlepiej Gdynia lub trójmiasto, który zrobi w dobrej cenie - ustawienie kierownicy spec zniszczył mi zawieszenie przód przy wymianie rozrządu, wymieniane były: wahacz, maglownica, ustawiona zbieżność, ale ciągle kierownica siąga na lewo, lepiej niż było wcześniej ale prośba o pomoc do wymiany pompa abs jest błąd ASR / ESR
Mam problem z naprawą hamulca ręcznego w renault scenic 2. Chodzi mi o jego elektryczna stronę tak więc temat kieruje do osób które przerabiały ten problem osobiście. Pierwotnie hamulec nie działał wcale, komputer pokazywal ze był odblokowany awaryjnie i ze występuje wewnętrzny problem elektroniczny. Po rozebraniu skrzynki hamulca podłączony na krótko...
błąd renault megane scenic renault scenic błąd wtrysków renault scenic błąd hamulec
pralka amica triak domofony schematy sygnalizator połączenia telefonicznego
blaupunkt cancheck pralka hisense
Kostrzewa ecoMAX-860: zmiana mocy sterownika z 8 kW na 35 kW – warunki, procedura, bezpieczeństwo Metaliczny dźwięk i brak ładowania w Ursus C-360