Silniczek krokowy.
Czyli mogłem uszkodzić rozrusznik demontujac silnik krokowy?
Silnik krokowy.
Ja obstawiałem, że to benzyna :-) Gdyby padł Ci czujnik położenia wału to nie odpaliłbyś auta wcale lub w najlepszym wypadku paliłoby za 15 razem hehe. Opisz co zrobiłeś z silnikiem krokowym. Aha...mało kto pamięta, aby ustawiać zawory w swojej ukochanej Reni.
Tłumacząc jak przysłowiowej krowie na rowie heheh Zacznij pod diagnostyki i testu poszczególnych komponentów co do sprzętu diagnostycznego najlepszy moim zdaniem byl by clip ale innymi wynalazkami tez coś zdziałasz! kolejnym krokiem powinno być sprawdzenie ciśnienia w cylindrach jak masz na którymś niskie tak sie będzie działo Majac dane z komputera...
Sprawdź czy działa stycznik silnika krokowego.
Jeżeli na wolnych obrotach przerywa to może to być silnik krokowy.
Gaz , czy benzyna ? Wyczyść przepustnice , może być silnik krokowy ?
Te silniki są znane z ustawienia za nisko biegu jałowego dlatego się je podnosi minimum o 100-150 Obr/min multum tego na forach, to silnik 16V i musi się kręcić co innego 8V. Drugie co to jeszcze kontrola silnika krokowego.
Najpierw niech sprawdzi nieszczelność, silnik krokowy.
Silnik krokowy.
Przy tym reduktorze nie ma śrub regulacyjnych w miejscu cewki reduktora jest silnik krokowy bocznej śruby regulacyjnej też nie ma jest korek stałe naprężenie dzwigni z zaworem.Regeneracja będzie polegać na wymyciu oraz wymianie sztywnych membran bez konieczności jakichkolwiek regulacji.Drugi silnik krokowy jest na przewodzie gazu do miksera.
W moim silniku nie ma krokowego Kto Ci to powiedział? podaj model silnika - w starych K4M 700 (projekt pewnie przed 1999 rokiem) był krokowiec i zwykła przepustnica sterowana linką, nowsze miały przepustnice sterowaną silniczkiem z tego co wiem także był tam silnik krokowy w przepustnicy. Funkcję są takie same - dodam więcej: w 1,2 TCe (technologia...
Sprawdź silnik krokowy (wyczyść), cewki (jak sagem to zobacz czy nie mają przebić), świece (stan oraz czy są odpowiednie do tego silnika) i szczelność dolotu powietrza.
Może kanały powietrzne zabrudzone ,dlatego nie pracuje jak powinien .Miałem ostatnio ten sam problem wymiana krokowca nie pomogła,mimo,że wykazało jego błąd ,dopiero czyszczenie dało efekt i na starym krokowcu obroty wróciły do normy.
Poczytaj na forum na temat silników krokowych które regulują kąt przepustnicy na niskich obrotach - na elektrodzie jest tego mnóstwo. pozdrawiam
gotronk22 dzięki sprawdzę jak najszybciej. Masz może namiary gdzie mogę kupić którąś z książek: 1. " Renault Clio I " wyd WKŁ 2. " Naprawa i obsługa Renault Clio" wyd AUTO Nie mam żadnych materiałów wiec poszukuję tych książek ale w Szczecine już dawno ich niema.
Wyczyść silnik krokowy.
Sprawdz cewki zaplonowe i wyczysc silnik krokowy. Pozdrawiam.
silnik krokowy lub zanieczyszczona przepustnica - rozumiem ze gazu nie masz zamontowanego Bzdura - ostrzeżenie
Wyczyść silnik krokowy.
Silnik krokowy? Nie wiedziałem że ona posiada silnik krokowy, gdzie on się znajduje?
teoretycznie wartosci drugiej sondy sa wporzadku. Jak masz mozliwosc to posprawdzaj czujniki temperatury czy nie oszukują niewiem czy to taki sam silnik ale w peugocie taki problem robił silnik krokowy przy przepustnicy
Napisz jaką masz instalację typ i rodzaj jeśli jest ze sterowaniem dawki gazu przez silnik krokowy może przyczyna leży w niewłaściwej pracy elektronicznego sterowania.
moze silnik krokowy?
Fajnie jakby był kod błędu jaki łapie auto.. Może być tez zabrudzony silniczek krokowy albo przepustnica, to nie są duże koszty naprawy ale to juz mechanik zweryfikuje 😊
Np nieszczelność dolotu,ECU nie widzi położenia spoczynkowego przepustnicy,silnik krokowy itd.Potrzebna diagnoza.
Koledzy, w renault clio częstym przypadkiem jest awaria silników krokowych, sprawdzcie najpierw to, zanim zainwestujecie w coś innego. Pozdrawiam
Odłącz wtyczkę od silniczka krokowego i zobacz co sie bedzie działo.Jak silnik zacznie nierówno pracować to oznacza że silnik krokowy jest sprawny.
Przyczyną jest uszkodzony układ sterujący (scalak) silniczkiem krokowym w sterowniku silnika. Jest to częsta przyczyna takiego zachowania w samochodach Renault i Peugeot.
Przepustnica na linkę, pod wkręcany na dwie śrubki silnik krokowy.
tylko jest jeden problem .. w diesel'u nie ma silnika krokowego... ?
Jedo pytanie, poza garażem jest taka sama temperatura? Stawiamna silnik krokowy!
miedzy zaciskami 1i3 musi występować 40 om miedzy 1i2 oraz 2i3 musi byc 20 om Dodano po 52 tak można sprawdzić silnik krokowy w reno 19
Sprawdz czujnik w silniczku krokowym dosc czesta przyczyna ... Od kiedy w silniczku krokowym jest "czujnik"?
Nie wiem jak w Keraxie ale w osobówkach uszkodzony silnik krokowy pod wskazówką.
Mi kiedyś gasł i pamiętam, że wymieniałem silniczek krokowy. Problem był z wolnymi obrotami. Chyba że gaśnie niezależnie od obrotów, to wtedy raczej nie to.
silnik krokowy wolnych obrotow
A kto koledze kazał wyczyścić "silniczek krokowy" ? Może kolega napisać co sie dzieje z autem i gdzie uzyskał taką porade? Pozdrawiam!
Prawdopodobnie silnik krokowy do czyszczenia.
co to jest map? Dodano po 1 ja mam też ten sam problem! Pomóżcie
tak jak kolega napisał bardzo czesto padały silnik krokowy biegu jałowego musisz to jak najszybciej sprawdzić bo często się tak zacinły ze uszkadzały kalkulator wtrysku ostatnio miałem takie 3 przypadki
Zwiekszone zużycie paliwa może sugerować uszkodzenie urządzenia rozruchowego, sprawdź czujnik temperatury i silnik krokowy.
Sprawdź silnik krokowy, może jest brudny, a może ma wyrobiony grzybek lub się zacina. Kolega miał podobny problem tylko w innym samochodzie; okazało się, że zacinał się silnik krokowy (raz chodził, a raz nie).
raz trafiła mi się taka z padniętą cewką zapłonową,twierdze,że problem masz z wysokim nap.Co znaczy że wyłącza silnik krokowy???
No lekko za wysokie ale ja bym nie panikował, obrotomierz to nie sprzęt pomiarowy ;) jakkolwiek by to nie brzmiało, trzeba by podpiąć kompa i sprawdzić co widzą czujniki. (temp, obroty, silnik krokowy).
Od tego czujnika możesz oczekiwać podczas pracy silnika napięcia rzędu 04 - 07 V. Ale masz jeszcze tzw mapsensor i także tzw silniczek krokowy.
Ewentualnie do czyszczenia silniczek krokowy
Jeżeli dzieje się to zarówno na gazie jak i na benzynie to może to być szwankujący silniczek krokowy bądż zabrudzona przepustnica. Sama miałam ten problem i zakończył się po wymianie silniczka krokowego.
problem leży w regulacji na zimnym silniku z tego co piszesz po nagrzaniu jest ok na jałowym i żadnych dodatkowych objawów? Do sprawdzenia czujnik temperatury w czasie pracy od zapalenia do nagrzania czyli temp... i silnik krokowy.
Wyczyść przepustnicę ,sprawdż szczelność oraz silniczek krokowy.
mam problem Renault Scenic 98 silnik 1.6 , silnik wchodzi na wysokie obroty , wymieniony silnik krokowy , przepustnica, wszystkie wężyki powietrza i jest bez zmian dalej chodzi na wysokich obrotach macie jakieś pomysły ?
Moim zdaniem problemem jest silnik krokowy czyszczenie nie zawcze pomaga zwłaszcza że jak pamiętam nie jest on wpinany bezpośrednio do przepustnicy lecz zamontowany na przewodzie gumowym.Za brak wolnych obrotów głównie jest odpowiedzialny właśnie silnik krokowy.
Silnik krokowy.
Temat zamykam, sprawa zakończyła się w serwisie Renault co prawda dawno temu, skasowali w okolicy 300 zł i temat był rozwiązany. Coś wgrali jakoby do komputera oraz przeczyścili silnik krokowy, od tamtej pory auto jak nowe.
Jeżeli jest źle usunięte immo, mogą wystąpic objawy jak te przytoczone, sam w to wpadłem raz. Sterownik wygląda na nieruszany - zalewa cała , nie pruta. Choć o ile pamiętam jak był wyciągnięty to jest kwadratowe ciemniejsze miejsce ok 1,5x1,5 cm wyglądające jakby coś od środka się grzało (jakiś chip). vampire zmień fachowców bo jak narazie to byłeś...
Czy mam rozumieć że jedno z drugim nie ma związku? I czy takie lądowanie jest prawidłowe? Silnik krokowy jest elektryczny
Jak można sprawdzić silniczek krokowy w Renault Clio II 1,2 8V z roku 1998 silnik D7F. Czy pomiar rezystancji coś daje i gdzie go mierzyć oraz wartość rezystancji.
Silnik krokowy już nawet wymieniałem na nowy i optymalizowałem i nic jeszcze gorzej. Jadę po uszczelkę do salonu podobno 15 zł kosztuje.
U mnie w Renault Laguna był to silnik krokowy, ale jak u Ciebie został on przeczyszczony to zobacz linke od gazu. Może ona sie przycinać. Jak to nie pomoże to niewiadomo co mu jest.... :)
Silnik krokowy wymieniłem na nowy zawory też ustawiałem. Nie bardzo rozumie o co chodzi z tymi stykami ja posiadam taki silnik krokowy podam linka http://allegro.pl/silnik-krokowy-renault... A ustawienia gazu są dobrze może coś trzeba przestawić? Za zainteresowanie wielkie dzięki. Dodano po 3 Dodam że ostatnio...
Witajcie:) Jak wyżej wymieniona renówka po dłuższej pracy na wolnych obrotach wpada w falowanie obrotów. Dodam że jest to na benzynie i na LPG. Czy może to być spowodowane błędnym sterowaniem silnika krokowego i co może powodować zakłucenia w jego sterowaniu. Reno espace 2.2 107 km , 1994-rok.
A ja w tym silniku zaczął bym od silniczka krokowego hitachi lubią padac
jw + czyszczenie zespołu przepustnicy z silnikiem krokowym (nie wciskaj jego palca, gdy go wyjmiesz).
Żadna rada nie jest poprawna, a ci z silnikami krokowymi to już przeginają.
Miałem podobny problem z Ladą 110. Jeśli auto nie trzyma obrotów to warto najpierw wymienić wszystkie uszczelnienia przy silniku krokowym i przepustnicy i przy okazji dobrze przemyć wyjęte części. Jeśli układ był nieszczelny to powinno pomóc. W moim przypadku wydałem na uszczelnienia tylko kilkadziesiąt zł, a nie 200 na nowy silnik krokowy i problem...
Czyli wykręcić cały moduł do którego przymocowany jest silnik krokowy, to będzie to silnik i przepustnica, tak?? A co z wtyczką od silnika krokowego, bo gdy ją wyciągnę to od razu pojawią się błędy w komputerze i trzeba będzie go przeprogramować - jest jakaś metoda? A co do czyszczenia, to pryskać WD 40 i wycierać czy tylko spryskać i gdzie wewnątrz??...
Dzięki za radę, a mam takie pytanko, dlaczego autko ma wysokie obroty nawet do 2000/min. kiedy to powinno mieć 900 do 1000 obr. / min. na biegu jałowym. Czy może to być wina silnika krokowego?
Silnik krokowy jest z lewej strony kolektora.
Witam Jestem już po diagnostyce i mam nadzieję że odpowiedzi na moje pytania z pierwszego postu komuś pomogą. Ad. 1 Okazało się, że głuche stuki to zużycie dwóch łączników stabilizatorów. Ad. 2 Skrzypienie to powód zużycia tuleji wahacza Ad. 3 Te objawy to powód uszkodzenia łożyska amortyzatora Ad. 4 Tak jak pisałem wcześniej silnik krokowy.
Tak własnie jest jak piszesz. Pozdrawiam.
Podwyższone. Ile podwyższone, jakie obroty na ciepłym silniku??? Dodano po 1 Orientuję się ktoś jakie napięcie dochodzi do silnika krokowego- stałe, czy zmienne i jakie wartości powinien mieć? Raczej nie ogarniesz tego. poczytaj sobie w sieci o zasadzie sterownika silnikiem krokowym.
Kolego jestes pewien że to silnik krokowy podnosi ci obroty? A nie lewe powietrze, lub niedomknięta przepustnica.
Czyli możliwe, że może mieć to związek z nietrzymaniem wolnych obrotów? Bo tak właśnie się dzieje. Zaznaczam, że silnik krokowy był czyszczony.
ECU steruje silnikiem krokowym biorąc pod uwagę temperaturę silnika. Podejrzewam, że może też być problem gdzieś na stykach i stąd takie wahanie obrotów. Zawsze takie objawy miałem w momencie zabrudzonego silnika krokowego. Przepustnica to jedno, ale pozostaje krokowiec.
Spróbuj może od najprostszych rzeczy, czyli od wymycia przepustnicy i sprawdzeniu silnika krokowego,tps-u, to najczęstsze przyczyny
dobry ten znajomy elektryk. Zawsze myślałem, że czyści się krokowy a wymienia przepływkę.
Sprawdź najpierw to co napisał mój poprzednik a w następnej kolejności silniczek krokowy.
Witam serdecznie. Clio z 99r więc jak dobrze pamiętam masz tam wszystko na podciśnieniu. Sprawdź prze de wszystkim i w pierwszej kolejności szczelność układu dolotowego, kolektora ssącego. Następnie na chwilkę zaślep serwo aby wyeliminować jego ewentualne uszkodzenie. Każda drobna nieszczelność w tym silniku będzie powodować podwyższone obroty lub ich...
wim tylko ze kiedys był wymieniony silnik krokowy i na jakiś czas było ok a teraz znowy to samo
Możesz rozwinąć pkt. 2? Jak silnik ciepły a jest minusowa temperatura otoczenia to też ma takie obroty jak podałeś? O ile pamiętam to w tym silniku są dwa wyjścia sterujące cewkami a cewki połączone są szeregowo w pary - odpięcie jeden z cewek powoduje brak pracy na dwóch cylindrach (1-4 lub 2-3). Więc tego typu sprawdzanie niewiele daje. Masz dostęp...
Nie chce wprowadzić w błąd ale to może być wina silnika krokowego odpowiedzialnego za utrzymanie obrotów silnika, miałem kiedyś taki sam problem tylko że w renault, ale pomogło przekręcenie "spiralki" nie znam nazwy w silniku
Odpiąłem również linkę gazu aby wykluczyć jej blokowanie. Czegoś nie rozumiem - jak odpiąłeś linke gazu to w jaki sposób nadal testujesz przez naciśnięcie na pedał gazu ? WiFi ? :D Prawdopodobnie będzie to więc silniczek krokowy, jednakże czy może on wprowadzać auto na obroty rzędu 3500? No to odpal silnik odepnij wtyczkę od silniczka i po sprawie...
Tam jest elektryczna przepustnica czy jeszcze na linkę? Może silnik krokowy biegu jałowego? Masa na akumulator nie przegniła może (taka plecionka od dołu silnika)?
Silnik krokowy nowy, Gniazdo wyczyszczone?
Powodem tego może byc uszkodzony czujnik temp silnika ma właśnie takie objawy .Sprawdź też silniczek krokowy
Sprawdzę również czy silnik krokowy jest czysty Tak, to w pierwszej kolejności!
Wydaje mi się że masz problem ze sterowaniem biegu jałowego, warto sprawdzić czy nie jest uszkodzony silniczek krokowy. Pozdrawiam
Silnik krokowy w DTI :?: Diagnoza Clipem prawdę powie.
do sprawdzenia - silnik krokowy , sonda lambda (kabelki), rozdzielacz zapłonu (pękniety "palec")
Sprawdź, czujnik MAP jest na grodzi i przewód podciśnienia, silnik krokowy, czujnik temperatury i powinno chodzić, najlepiej podstaw z drugiego auta
Witam.... Ja w swoim aucie mialem podobna sytacje. Niestety nie mam Renault tylko Fiata. Mialem identycznie dokladnie cos takeigo jak Ty i dodatkowo, podczas postoju samochody na biegu jalowym obroty rosly to 1500 i oscylowaly wokol tej warosci +- 500 obr. Poczatkowo dzialo sie to tylko jak silnik byl zimny i ustepowalo po przejechaniu paru km jak sielnik...
mam wrazenie że niemasz pojecia co robisz. Pisałem abyś sprawdził pedał gazu bo tam jest potencjometr, a w przepustnicy jest silnik krokowy. A błąd typowo dotyczy potencjometru. Ewentualnie przewody na ciaglosc obwodu do strawdzenia ( czy nie są przetarte).
Mam problem z odpalaniem silnika po postoju. Nie ma możliwości odpalenia silnika bez naciśnięcia pedału gazu i to dopiero po dłuższej chwili. Po rozgrzaniu silnika przez pewien czas pali bez problemu lecz gdy chwile postoi problem wraca. Po nadto silnik bardzo powoli spada do wolnych obrotów po puszczeniu pedału gazu. Dodaję , że wymieniłem przewody...
Co ma twój krokowy do mocy silnika to nie wiem, co do usterki to równie dobrze niedrożny wydech
sprawdz przewody do kolektora ssacego moze ktorys wypadl i silnik dostaje dodatkowe powietrze oraz sprobuj przeczyscic silniczek krokowy
zawór powietrzny wolnych obrotów Zapewne był odłączany a może demontowany, uszkodzony przy montażu, itp. Mowa o tzw silniku krokowym. Ale znów brak informacji o samym silniku więc możliwości sporo.
Sprawdź, czujnik MAP jest na grodzi i przewód podciśnienia, silnik krokowy, czujnik temperatury i powinno chodzić, najlepiej podstaw z drugiego auta
Witam. Na oko nikt ci nie doradzi, najlepszym wyjściem było by jechać na komputer żeby zdiagnozowali usterkę,bo przy tych objawach mogą być uszkodzone różne elementy np: silnik krokowy, czujnik położenia przepustnicy , sonda Lambda, i wiele innych. Pozdrawiam.
Widzieliście kiedy w lagunie silnik krokowy? Bo ja nie. No chyba, że ma tam silnik 1,6, z megane. Reset kompa.. Dobre sobie!
silnik krokowy renault silnik krokowy renault laguna silnik krokowy renault megane
mercedes podłączenie obliczenie zasięgu migomat uszkodzony trafo
Wartość kondensatora SMD oznaczonego ".1" Programowanie smart ring NFC do otwierania bramy