Radze uważnie obserwować segment A gdzie spalinowe silniki poszły do kosza i nie sa juz oferowane w: VW up, Skoda Citigo, Seat Mii, (umarły też spalinowe Citroen C1 i Peugeot), nie ma już spalinowego Smarta za chwilę elektryczne będzie Renault Twingo. Prawdopodobnie umrze tez spalinowe Aygo. Jedynie nowy Hyundai i10 jest spalinowy. Fiat 500 w swojej...
Witam. Od pewnego czasu mam pewien problem z tym samochodem. Silnik w nim to 1.5 DCI 50KW. Samochód podczas dodawania gazu na 2/3/4/5 biegu zaczyna terkotać przy obrotach ok. 2000 - 3500. Terkotanie słychać również przy puszczaniu pedału gazu. Na biegu jałowym przy dodawaniu gazu nie słychać żadnych niepokojących dźwięków. Kolejnym dziwnym objawem jest...
Nie rozumiem jak lanie oleju może się przekładać na lepszą pracę silnika. To są ilości tak niewielkie że raczej nikt tego nie rozróżni,a jeśli już to na pewno lepsza nie będzie. W paliwie są odpowiednie środki do smarowania,więc dolewająć różnych śmieci można je najwyżej zepsuć. Jeszcze trochę a ludzie do benzyny zaczną dodawać smalec bo przecież jest...
Witam możesz jezdzić na świecach do śmierci , ale to jest nie opłacalne autko traci na mocy i zaczyna spalać więcej paliwa.Pozdrawiam. :D
Jeszcze jedno pytanko czyli komputer da się skalibrować żeby pokazywało wagę osi na komputerze?I jeszcze jedno pytanko orientujecie się ile taka premiumka. Powinna spalać 2013 r eev 460 automat na dzień dzisiejszy nieprzeladowana masa całkowita 40 ton 35 litrów jest do wymiany czujnik turbo czy ma jakiś wpływ na spalanie? Dodano po 55 Mowa też o wersji...
Witam wszystkich, Interesuje mnie czy ktoś ma taką lub inną instalację LPG w Renault Espace IV 2.0 i jakie jest spalanie....? Mój spala około 12L /100km przy bardzo delikatnej jeździe niemal na pusto.... przy 80% trasa 20% miasto, trochę mnie to dziwi ponieważ przy takiej samej delikatnej jeździe na benzynie było to między 7,5l do 8,5L na 100km.......
użytkuje lagune 2005 od 3 tygodni i ciągle mam mieszane uczucia co do spalanie przedtem jeździłem megan scenic 1.9 dci komputer w momencie zresetowania i chwilowej jeździe nie pokazywał mi więcej niż 7 l średniego spalania. Jeżdżę mało robie krótkie odcinki ale tyle zawsze miałem . teraz mój styl jazdy sie nie zmienił , nie jeżdżę agresywnie , a w lagunie...
A jak ja Ci powiem że spala mi 2 litry na 100 to też mi uwierzysz? Każdy lubi zaniżać swoje spalanie, poza tym jakie paliwo tankowane? Klima włączona? Jak pomiary wykonywane? Na wyświetlaczu czy na dystrybutorze? CO komu by to dało że zaniża ? Z danych technicznych wygląda na to że i tak mój spala za dużo. Mam meganke 1.6 16V i benzyny spala mi prawie...
Zakładaj valteki chłopie marnujesz się, całe kosztują 100 to już odżałować możesz. Poczujesz moc regulacji co 5-10kkm z regeneracją tego gó*** to zobaczysz, że forum ci dobrze doradziło, a że trafiłeś na partacza to standard w tym kraju. Jak zakładałeś w PWS staga to spoko walcz o swoje, zgłoś sprawę do AC, jak w jakimś syfie to masz opcję wycieczkę...
Jeżeli chodzi o regulacje to ją się przeprowadza komputerowo czy manualnie o ile istnieje taka możlwość.. A i jeszcze jedno niekiedy jak mi tak auto przerywa na gazie to kręciłem regulacją reduktora i czasami zdarzało się że mało co reagowało. Mam pytanie, czy możliwe jest że może spalać zarówno gaz jak i LPG i co odpowiada za odcięcie paliwa.
Mechanik doradził mi usunięcie brzęczącego katalizatora i wstawienie kawałka rury. Sondy pozostały. Pali się kontrolka od spalin. Od tego momentu samochód zaczął spalać dużo powyżej 10 litrów benzyny, na gazie normalnie raczej pozostało. Do kogo należy się wybrać z ową "emulacją składu mieszanki" - jaki spec potrafiłby się tym zająć (elektryk)?
Mam pytanie o emulację składu mieszanki. Głupawy mechanik doradził mi usunięcie brzęczącego katalizatora i wstawienie kawałka rury. Sondy pozostały. Pali się kontrolka od spalin. Od tego momentu samochód zaczął spalać powyżej 10 litrów benzyny, na gazie normalnie raczej pozostało. Do kogo należy się wybrać z ową "emulacją składu mieszanki" tudzież co...
Witam, mam problem z Renault Premium, mam go od miesiąca, zrobiłem nim pierwszy kurs i byłem pod wrażeniem jeśli chodzi o moc i spalanie (jeździ pod chłodnią), wyszło mu 31 l/100 km. Już podczas drugiego kursu było coś nie tak,raz że zaczął spalać 39 l/100 km i na mocy dało się odczuć spadek. Czy ktoś miał jakiś podobny przypadek, może mi ktoś podpowie...
Hehhh Nie ma się co sugerować że skoro silnik np. 1,2l to musi mało spalać to ile bedzie spalał zależeć bedzie między innymi od: - kondycja świec zapłonowych - kondycja kabli WN -ciśnienie w ogumieniu -jakośc paliwa - czy zaciski hamulcowe nie trzymają (zapieczone "zaciski") - czy sprawna sonda lambda, czujnik temp silnika, TPS, - stan filtra powietrza...
W tym silniku często obrywa sie przewód (wężyk) idący od kolektora ssącego do czujnika podciśnienia (jest poprostu za krótki (sprawdź czy nie popękał, jest on często powodem nierównych obrotów i wariacji silnika oraz świecącej kontrolki. Jeżeli jest iskra na każdym cylindrze to dobrze, powinno paliwo spalać się a nie wydobywać z wydechu. Koniecznie...
Z mojego doświadczenia, jak laga1,8 bądź 2,0 pali dużo to do wymiany czujnik temperatury silnika.
W Scenicu zmiana oleju na inny co spowodowała? Silnik (wersja 101KM) został wypłukany przez olej. Zaczął spalać olej, na ok. 100km olej znikał w mgnieniu oka, a nie miał żadnych wycieków, zaczął kopcić. Dodam iż turbo było w pełni sprawne. Po remoncie zaczął się zapowietrzać, doszła usterka wtrysków. Swoją drogą na liczniku miał 180tyś, po sprawdzeniu...
... A tłumaczenie że ma być jedna iskra :D , przecież zawsze tak jest, może przeskakiwać między różnymi elektrodami ale występuje tylko jedna w jednym czasie. To, że ma być "jedna iskra" to oczywiście żargon! Wypowiedź gazownika odnośnie świec dwu- i wieloelektrodowych osobiście interpretuję natępująco: 1. najlepiej jest tu mówić "jęzkiem energii"...
Nie musisz. Spuszczaj na rozgrzanym silniku(oczywiście zgaszonym). Pewnie wiesz, ale to jest ta śruba położona najniżej na parowniku. Polecam zajrzeć także do filtra gazu(musisz zakręcić butlę).
Pamiętam z dawnych czasów że duży wpływ na spalanie miał filtr paliwa i filtr powietrza - zastosowanie tanich zamienników powodowało większe spalanie, ale chyba nie aż tyle.
Szukanie przy skręcie, to raczej przegub, co do spalania, może masz ciężką nogę?
Osobiście nie robiłem tej procedury ale tak wynika z opisu natomiast z tego co pamiętam to będzie bezpiecznik F 31- P 57.
To jest całkiem normalne spalanie w tym przypadku.
Sprawdzenie polega pomiarze rezystancji tych czujników .
http://obrazki.elektroda.pl/5864773700_1... http://obrazki.elektroda.pl/2542330500_1...
Moja renata 270 dci,18 DMC ,w manualu pali średnio 25-26 na 100 km. Trasy średnio po 2000km. Połowa na pusto,na powrocie 7,5t. Volvo z silnikiem renault,DXI,280KM,18DMC na automacie pali średnio litr mniej. Zima,deszcz,wiatr + 1-2litry/100km. Średnia z 80tys/km,kierowcy różni.
Sam sobie odpowiedziałeś-za długo się nagrzewa. Pewnie nie ma termostatu,silnik jest przechlodzony ( nie uzyskuje temperatury) Pasowało by się jeszcze przyglądnąć czujnikowi temp. Jaki wynik analizy spalin? Poziom CO mnie interesuje
A więc tak . Ten sam rocznik , wersja 125 Dci. Poziom oleju, za ile km. przegląd, średnia prędkość, przebyta droga, zasięg na paliwie jakie zostało w zbiorniku, aktualne spalanie, średnie spalanie, ile spalił paliwa.
Tankujesz do pełna przejeżdżasz 100 lub 200 km, znowu tankujesz do pełna i wtedy wiesz ile spalił. Jeśli faktycznie spala za dużo to pierwsze co do sprawdzenia to opory toczenia(hamulce, łożyska).
chciał bym przestawić parownik od gazu kosztem mocy ale,żeby spalanie z 15 -19 l na 100km spadło np o 5-6 czy jest to osiągalne proszę o rady pozdrawiam. O kurde.....Teraz, zimą Ci tyle pali? Niewiele więcej niż moje w124 200 z gaźnikiem 2ee....Fakt -dość energicznie jeżdżę ale ze zużycia LPG jestem bardzo zadowolony. O dyszce LPG/100km zapomnij przy...
Jeżeli zawory są regulowane, to należy je skontrolować. No i kompresję wypadałoby zmierzyć.
Jaki komputer, jakie chwilowe spalanie??? Kolego komputer pokladowy w malej cliowce moze chwilowo pokazac spalanie nawet 27-30litrow na 100km wiec okresl sie dokladnie, co podlaczales i w jaki sposob okresliles to spalanie bo z tego pozbawionego sensu belkotu malo co mozna zrozumiec
Masz 2 sztuki PS-CC1? Bez tego nie zbierzesz map.
Moje clio 1.2 pali 7,5 do 9 litrów na mieście przy temperaturach powyżej 10 stopni . Zimą 8,5 do 12 . Sąsiad ma twingo i u niego podobnie .
Zatrze się. Nie wierzysz to przetestuj na własnym samochodzie, innym nie dawaj szkodliwych porad.
czy powininem się przejmować spalaniem na biegu jałowym które wzrasta o 0.1l/100km co 5s? Nie. Ostatnio sprawdzałem coś przy R-linku z włączonym silnikiem i spojrzałem na spalanie, które wynosiło na tamten moment 16l/100km Bo paliwo jest spalane a kilometrów nie przybywa. Jak byś tak na postoju, spalił 10 litrów i później przejechał 1 km to jakie masz...
Jaki tester? Nie liczę na spalanie 6L ale renault megane z 2001r z tym samym silnikiem spalał 7.8L na 100 na trasie.
Pływanie obrotów to może być przejaw uszkodzonego silniczka krokowego. Zacząłbym od przeczyszczenia przepustnicy i układu dolotowego z przepływomierzem włącznie. Ja czyściłem przepustnicę środkiem do czyszczenia przepustnic i gaźników w areozolu - skutni były pozytywne. Z wymianą czujników bym się wstrzymał. Zobacz też czy silnik nie łapie lewego powietrza....
Szczerze nie rozumiem wypowiedzi/pytania. To oddaj do warsztatu
Kolego w Twoim aucie są dwie sondy lambda i ta pierwsza od silnika jest odpowiedzialna za wysokie spalanie
Instalacji gazowej nie posiadam. Po zatankowaniu wygląda na to że wszystko jest w normie wynik to 11L/100km. Więc to błąd komputera. Co może być powodem błędnych wskazań komputera, i co zrobić by komputer wskazywał poprawne dane? Dziękuje za pomoc.
To jest Renault, nie zawsze wszystko pokaże. Mój Scenic miał 3 miesiące problemy z odpalaniem. Był regularnie sprawdzany Clipem i dopiero po 3 miesiącach pokazał błąd czujnika położenia wału. https://translate.google.pl/translate?hl...
Licznik jest oryginalny i nigdy nie był zmieniany, więc to raczej nie to. Co nie znaczy, że jest sprawny. Mysię, że licznik jest ok, bo wartości się zmieniają, ale postaram się sprawdzić, czy aby na pewno dział poprawnie. A macie może jakieś pomysły co ewentualnie można by jeszcze sprawdzić.
wydech trzyma czyli trafiłem :)
Witam , i co z twoim autem doszedłem co i jak . Mam ten sam.problem po wymianie oleju dymi nie równo.przcuje mniej mocy duże spalanie
Naprawa jest zależna od usterki, ale również od czasu poszukiwania jej. Jak za bardzo gwiżdże to zdejmij z niej przewód powietrza od filtra i zobacz czy łopatki turbiny są całe, czy czegoś czasem nie zmieliły.
Ten zawór można wyczyścić, można go wymienić na nowy, można go także zaślepić. Poszukaj na necie jest dużo na ten temat
To jednak ta zima....
Zrób test wskaźników, nie pytaj jak bo znaleźć można bez problemu
blokowanie mocy przez czujnik NOx w ukladzie Ad-blue, zastosowano emulator. Moc, spalanie wszystko wróciło do normy
spalać oleju renault spalać stukowy renault renault laguna spalać
instalacja elektryczna altana schemat vincent linie napowietrzne
urządzenie elektryczne discotech schemat
Mercedes W238 Coupe USA – test silniczka szyby lewy przód, diagnostyka LIN, Brose 3G Jak pocynować linkę miedzianą 35 mm²?