Panowie kurcze! Jedziesz do warsztatu autogazu co sprawdzi szczelność elektronicznym testerem, wrzuci AFR w wydech i go sprawdzi i wyreguluje w OL, skoryguje CL po twoich zabawach i bedzie na bank tyle palić ile ma. Koniec tematu. Co do MX-XJM super sprawa i mega syf. Czemu ktoś zapyta. A no temu, że są mega szybkie, mega wytrzymałe do puki nie poleją...
Od dołu będziesz widział dobrze. Może jest tylko jakiś przedmuch albo wieszak uszkodzony. Ile lat ma już ten wydech?
Sprawdziłeś jak zachowuje się cięgło gruszki gdy faluje? Może być wiele rzeczy, wykończona pompa, przycinające sie wtryski, zapchany wydech.
ja miałem właśnie to w ROVER 416 objawy te same-zapchany wydech
Możliwe, żeby wydech był zatkany i ciśnienie w nim rośnie na tyle, że uchyla EGR i wali spaliny do dolotu?. Przecież zatkany wydech moment wyczaisz. Syczy z połączeń wydechu? Wchodziłeś pod spód? Jak dmucha z końcówki wydechu?
Kolego dci w premium było 0.4 ssące 0.6 wydech
Witam Taki sam problem podłaczony clip żadnych błedów . Udało sie rozwiazac temat?/
Jak pompa działa to sprawdź czy jest sterowanie wtryskiwaczami.Możesz podłączyć żarówkę 5W od np postojowych.I zobacz czy miga.Ale to że działa pompa to nie znaczy że ma dobre ciśnienie.Inne rzeczy to np przestawiony rozrząd albo zapchany wydech.
To żart? Kolego To teraz na poważnie- Odkręcasz śrubę w bloku i blokujesz wał, wyciągasz zaślepki wałków i montujesz blokadę wałków, jak pasuje to jest ok, jak nie pasuje to rozrząd przestawiony-teraz zadowolony?
Zimny silnik 0,20 ssący 0,40 wydech
Ssący 0,2 Wydech 0,4
Masz auto z zagadką, bez diagnostyki niewiele zdziałasz, brak błędów to nie wszystko. Jeśli nawet nie próbuje zagadać na plaku, masz problem mechaniczny, brak kompresji, zatkany dolot lub wydech.
Jeżli czyta wyższą powietrza niż żwykle to jest dobrze. Temperatura powietrza jest tu b,wysoka. A często wali się tam uszczelka miedzy ssącym a wydechem. Pozdrawiam.
wydech trzyma czyli trafiłem :)
Te 0.30 mm ssący i 0.40mm wydech mieści się w tolerancji - może być.
0.10 ssący 0.20 wydech
Jacobs'a czy klapa na wydechu?
Wywalony DPF, AdBlue , EGR wgrany nowy soft. Auto mniej pali większa moc brak błędów. Precz z zielonym ładem! Precz z UE!
Silnik oczywiście kolizyjny zawsze co najmniej 1 zawór troszkę odgięty. Wystarczy ustawić tłoki wszystkie równo , kręcąc wałkiem rozrządu ustawiać suw kompresji i dmuchać przez świece kompresorem. Jak leci dolotem bądź wydechem to wiadomo.
30 ssący, 40 wydech.
Nie prościej dołożyć tłumik?
Za mała wydajność pompy paliwa, zapchany wydech, brudny filtr paliwa, zużyty wałek rozrządu. To takie podstawy.
Ale to bujanie to dość konkretnie czuje w kabinie jak jest rozgrzany. Miałem to samo na wolnych obrotach. Jak był zimny to obroty są nieco szybsze. Z tym, że ja miałem automata DPO, on zawsze nieco ciągnie hydrokinetykiem. No ja mam manuala więc nie wiem czy to tak powinna być, nie mam porównania jak taki sam zdrowy silnik powinien chodzić. Jak byłem...
Masz 1 regulujesz wszystko na pierwszym cylindrze łącznie z pompowtryskiwaczem itd.Luzy:ssący 0,20 wydech 0,50 pompowtryskiwacz na kąty.
Poruszaj dobrze wydechem w każdą stronę energicznie albo zobacz czy gdzieś nie zaczepia o osłony termiczne.
0,20 zasilanie 0,40 wydech na zimno - tolerancji nie podano.
przy 170, to mysle ze bym wystartowal w powietrze jakby sie urwalo. Wszystko na miejscu, teraz sprawdzilem, to oleju zasmakowal nieco, bo ubylo. Plam pod autem niet. Czyzby zle smarowanie lub olej do wymiany?
W kangurze po podobnych przejściach i z takimi objawami było wiadro sadzy w wydechu.
witam 0.15 mm ssanie 0.20 mm wydech z tolerancją 0.03 mm pozdrawiam T
jak zrobie wydech to dam znać czy się poprawiło
Co prawda bladego pojęcia nie mam jak wygląda układa zapłonowy w tym przypadku, ale silnik strzela/kicha w wydech bądź dolot ? Czy tylko tzw. czkawka ?
Nieszczelny wydech
Osłona wydechu
Ssący 0.30, wydech 0.40.
sPRAWDŹ WYDECH
Renault Clip- kody błędów?
Wydech!
Czujnik wysokości nad poziomem morza, najczęsciej w samym ECU. Weź ty rozepnij wydech i go dobrze sprawdź, katalizator w 20 letnim dieslu ciężko aby miał pełny przelot.
Wpełzasz pod autko ustalasz gdzie do wydechu masz przytwierdzoną lambdę odpinasz wtyczkę i obserwujesz podczas jazdy począwszy od zimnego po rozgrzanym jak się autko sprawuje
Ja bym sprawdził czy kataliator nie blokuje, czyli popuścić wydech na łączeniu kolektora z tłumnikiem, jeśli nic to nie da trzeba zmierzyć sprężanie i ciśnienie paliwa.
http://obrazki.elektroda.pl/1060129600_1... http://obrazki.elektroda.pl/5974655800_1... Dodano po 2 Luzy 0,40 ssanie i 0,50 wydech na zimno.
Cześć, niedawno przydarzyło mi się coś takiego, że wydech jest głośny przy ruszaniu, czyli około 1 tysiąca obrotów i przy 3 tysiącach. Jeszcze nie miałem okazji zobaczyć tego wydechu od spodu, macie jakieś sugestie?
Ja sądzę że należy sprawdzić całe podwożie bo może to być również wydech
Jeżeli gwizda to znaczy że już dogorywa. Z korka oleju zawsze coś tam dymi. Zależy jak bardzo i czy nie ma przedmuchów do skrzyni korbowej. Można to w łatwy sposób sprawdzić. Przy zamkniętym korku oleju odłączamy przewód od odmy olejowej i zaślepiamy go na chwilę ręką. Jak się wytworzy duże ciśnienie to znaczy że silnik już ma przedmuchy. Pierścienie...
Linka lewa (patrząc w kierunku jazdy na rysunku to odwrócone U nad jedynką) - przechodzi nad wydechem, smar paruje i się zaciera. Do wymiany linki, jak wspomniałem wyżej.
Jeśli nie widać wycieków a ubywa wody to może być wina uszczelki pod głowicą. Dodatkowo wysokie ciśnienie o tym świadczy że coś może być nie tak . Możesz sprawdzić przyrządem czy występuje CO2 w zbiorniku . A jka z paleniem rano i jaki dymek leci z wydechu ?
Klocki do poprawki lub wydech
Czujniki i instalacja sprawdzona i temperatury i ciśnienia wszystko sprawne wydech drożny układ szczelny .........?
Kolego to zależy od tego czy masz retarder czy vepa . Jeśli masz auto wyposażone w vepa to, zawór ssący regulujesz na 0,2 mm wydech na 1,6 mm a pompę do dotknięcia i dokręcasz pół obrotu . A jeśli masz retarder, to zawór wydechowy regulujesz na 0,5 mm.
ale jak ci ten gaz strzela?? przez filter powietrza???? czy przez wydech???
Sprawdź wydech
Po zdjęciu głowicy okazało się że poszła uszczelka. Dziwi mnie tylko dlaczego, ponieważ w ciągu ostatnich 3 lat ta sama awaria powtórzyła się 3 krotnie co około 30tys km. Dodam że przed każdym ponownym założeniem nowej uszczelki głowica była splanowana.Wiec dlaczego do chodzi do uszkodzeń owej uszczelki ??? Witam, mam dokładnie taki sam problem z ta...
Odpal z popuszczonym wydechem przy turbinie.
Wydech drożny.
Miałem podobny przypadek jak się rozpad w środku katalizator i się tak luźne elementy obracały że zatykały wydech .
Ja bym sprawdził: poduszki pod silnikiem i skrzynią, zawiesia wydechu, zawieszenie na szapraku, krzyżaki (w kołach i skrzyni).
moze to smieszne,ale sprawdz mocowanie wydechu.
Wtryski były po regeneracji ale tak jak napisałem powyżej nie zwiększyło mu się spalanie i podłączyłem je pod taką maszynę w warsztacie i maszyna wykazała że nie leją wtryski. Spróbuję jeszcze ten wydech odłączyć i kata sprawdzić bo tego nie robiłem. Dzięki.
Jak cofam tłoki do GMP to brakuje parę milimetrów i tłok opiera się o zawór. Więc zakręć wałem w drugą stronę i wtedy montuj. Powinno być tak że pierwszy tłok na górze wraz z czwartym a na pierwszym krzywki zaworów powinny być do góry zwrócone czyli zawory zamknięte. Możesz ustawić w GMP i wtedy włożyć wałki tak by znaki na nich pasowały i delikatnie...
Sprawdz dolot i odkręc wydech od turbo , gdzies bedzie mokro. I szybko bo jak zassie z dolotu to.......... :)
Jakim cudem w głowice skoro egr jest połączony z wydechem.
Skoro stary silnik jadł olej, to poszedłbym w stronę drożności wydechu a zwłaszcza katalizatora.
Jeśli czuć spalinami, to nie demontuj od razu kolektora tylko przyjrzyj się od spodu połączeniu elastycznemu pomiędzy elementami wydechu.
Witam jak ustawia się zapłon w Renault Megane Classic (diesel) samochód cieżko odpala a jak już odpali to z wydechu leci niebieski dym. :|
koło ssące musi mieć nacięcie na pion (tak, jak jest na obrazku, wydech musi być obrócony o 90st na poziom.
Wszystko sprawdziłem wyczyściłem,w wydechu było sucho i dalej to samo. Moze to wtryski, może czujnik jestem w kropce. Diagnostyka na komputerze była i nie wykazuje błędu. Ciśnienie było sprawdzone jest kompresja na tłokach. Znajomy był i prysnął tam jakimś środkiem zapomniałem jak on się nazywa. Odpalił na tych oparach elegancko i po chwili zgasł. Może...
ale jeszcze sprawdź szczelność wydechu z pod kolektora ssącego A możesz nas oświecić co to jest "wydech z pod kolektora ssącego" ?.
I co, temat chyba umarł?
Jak tam :?: Temat rozwiązany :?: Nie jest to czasem zapchany wydech (kataliztor) :?: Niedrożny układ wydechowy = brak wymiany mieszanki= brak mocy= brak podciśnienia w układzie dolotowym=brak wspomagania hamulców :cry:
Jeśli jest kilku kierowców upewnij się czy aby nie wlano bp , z wydechu wydobywał by się biały dym.
Byłem z nim pod interfejsem fabrycznym Renaulta. Wydech się tylko rozgrzewa jak źle pali. Jak juz pisałem Na przemienne jest to czy zapali dobrze i chwile jest ok czy odrazy nie działa gaz i smaży sie wydech. Na diagnostyce wyszedł problem braku możliwości przyuczenia przepustnicy i jest to wina układu do którego się jeszcze nie dokopałem bo nie miałem...
zauważyłem żę olej poci się między łączeniem turbiny a wydechem.
Śmierdzi benzyna z wydechu? Być może gdzieś sobie kapie?
Wydech niejest zatkany?
Dzięki. Spróbuje go tak "przepalić".
Łożyska główne: Jeśli M14 - 80Nm+180* jeśli M16 - 100Nm+90*. Łożyska korbowodów: 35Nm+150*. Luzy zaworów (na zimno): dolot - 0,25mm wydech - 0,5mm.
a sprawdzałeś wydech dokładnie ?
Witam wszystkich serdecznie. Mam następujący problem z autem Renault Megane Scenic 1.6 8v. Dwa tygodnie temu wymieniłem silnik z powodu pękniętego bloku. Po wymianie już nie odpalił. Strzela w wydech i kolektor ssący. Na chwilę załapie i strzał. Iskra jest trochę dziwna. Jest 4 razy w ciągu jednego cyklu (sprawdziłem lampą stroboskopową). Pod kompa...
czarny to sygnał a szary to masa ale w tych renówkach są 3kablowe i masę bierze z wydechu.
Co ma twój krokowy do mocy silnika to nie wiem, co do usterki to równie dobrze niedrożny wydech
W moim aucie mam przypadek taki, od nowości ten silnik nie miał mocy. Na poczatku myslałem, ze tak ma być, lecz przejechałem sie już kilkoma takimi Megankami i faktycznie moja ma słabsze przyspieszenie, niedawno założyłem inst. gazową i na gazie jest tak samo dodatkowo z wydechu czuć "zgniłe jaja''. Instalacja regulowana i chodzi bez zarzutu. Auto ma...
A jak dymi to sprawdź wydech, a EGR oszukaj.
Przez internet raczej będzie problem ze zdiagnozowaniem usterki. Może stukać przegub, coś w skrzyni, może być jakiś element wydechu, trzeba auto postawić na kanale lub podnośnik i sprawdzić.
Zatkany wydech, za małe ciśnienie paliwa.
Jaki kod silnika
Witam. Mam problem z Renault Masterem 3 Rok 2016, 2.3 170 dCi Energy. Wyświetla kontrolkę silnika i kluczyk oraz komunikat „skontroluj układ wydechowy”. Zwykłym testerem V-Gate sprawdziłem i pokazuje błąd U059E sugerujący czujnik NOx z tyłu wydechu. Serwis sprawdził błąd klipem i wyszło, że błąd DTCC59E87 z opisem „ADBLUE DOSING MODULE COMPUTER Brak...
Czy jest możliwe, żeby podczas wymiany złącza elastycznego wydechu uszkodzić taśmę poduszki kierownicy?
dzwiek to moze sam wydech juz wydawac a drzenie bedzie spowodowane zlym montazem
Krzywka do góry. SSący 0,2, wydech 0,4
Nie usuwać od razu tylko odkręcić wydech na próbę
Drgań od tego nie będzie bo cały wydech wisi na wieszakach gumowych.
kolego na mijanke . Ssacy z tego co pamiętam na kat 75 stopni a wydech na kat 105 stopni
tak jak pisałem.Po przejechaniu paru kilometrów szarpie szczególnie przy gwałtownym przyspieszniu.po pozostawieniu na wolnych obrotach słychać nie równą prace i przy tym pufanie z wydechu
Ja jednak w pierwszej kolejności odkręciłbym wydech. U mnie była identyczna sytuacja. Trudno uwierzyć, ale środkowy wydech całkowicie zapchany. Efekt: turbina nie wkręcała się na obroty, błąd na przemian EGR, DPF, i jak dobrze pamiętam niezgodność ciśnienia barometrycznego. Auto kompletnie nie miało mocy, spalanie masakrycznie duże. Nie zaszkodzi sprawdzić...
ja polecam renault 19, przez dwa lata tylko wydech się przepalił. a dwóch znajomych nie narzeka.
Chodzi mi i to czy ddt pokaże prawidłową pracę wtrysków, ewentualnie, czy któryś nie domaga, bo mi silnik nierówno pracuje, jedna świeca czarna, "pufanie z wydechu" - jakby wypadanie zapłonu.
Sprawdziłem luzy zaworowe osobiście 10min temu no i ''lipa'' 4-ty i 3-ci cylinder ;wydech -0.25 ssący -0.15 na grugim wydech -0.15 ssący -0.30 a na pierwszym(ten najbardziej kuleje)wydech-0.00(brak luzu) ssący -0.15
Hej. Czy udało się rozwiązać problem ? Ja mam podobny problem. Sprawdziłem sprężanie , sprawdziłem szczelność zaworów, wtryski. Nic nie pomogło dźwięk terkotania pojawia się przy mocnym dodawaniu gazu. Myślałem że to nieszczelny wydech ale sprawdziłem i nic nie znalazłem
cześć zastanowiłem sie nad tym i rozmiawiałem z ojcem na ten temat do tomkab potrzebuje takiego wydechu do renault clio II z silnikiem 2 litry ale kłopot jest w tym ze musi byc kompletny łącznie z kolektorem wydechowym pozdrawiam
Nic już nie sprawdzaj i nie wymieniaj.Możesz sprawdzić tylko czy nie przytkany wydech.Pisałem że trzeba przywrócić komunikację.Na moje oko to będzie coś z TPS ,zły sygnał, lub coś z MAP.Diagnoza nie wymiana na pałę.A nawet bez komunikacji da się to wszystko pomierzyć bo ten silnik jest prosty jak cep.
renault sprawdź wydech zatkać wydech renault renault laguna wydech
oporność głośnik obciążenie diesel canon mp550 głowica
schemat zasilacza ld7575 schemat zasilacza ld7575
Mercedes W126 SEL 4.2 - Problemy z odpaleniem na zimnym silniku Pionowa linia podczas skanowania HP DeskJet 3785 - jak usunąć?