Sprawdź płyn w zbiorniczku hamulcowym ,ale na bank jest zapowietrzony układ hydrauliczny sprzęgła.Jaki przebieg ma twoje autko i czy wymieniałeś wcześnie sprzęgło???
sprawdza się kompem najlepiej podmienić, jak nie zawór to sprzęgło
Ale czy to możliwe,że wyciek był spowodowany niskim stanem płynu? Raczej niski stan płynu spowodowany jest wyciekiem. Masz osłonę pod silnikiem? Powciskaj sprzęgło i zobacz skąd cieknie.
A masz płyn hamulcowy w zbiorniczku? Mialem podobnie w scenicu a przyczyna tkwila w cieknącym przewodzie sprzęgła.
Kolego po co wymontowywałes gaz ? Masz zepsute sprzęgło.
Bieżniki kierunkowe "wyszły z mody" Częściej można spotkać ranty ochronne gdzie masz strony Inside/Outside aby rant był na zewnątrz. Ale jak pisałem, tam nie ma przecież 4x4 aby osie były powiązane i wysokość miała jakikolwiek chociażby teoretyczny wpływ na ściaganie.
Sądząc po cenie jest to wersja sprzed liftu. Tam linka sprzęgła miała własny mechanizm samoregulacji. Był poruszany temat na tym forum. Zaraz poszukam Zobacz tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30...
W sterowniku silnika lub UCH masz błąd dotyczący czujnika sprzęgła?
Nie mam .To jest z oryginalnej książki od magnum dxi.Powinno zadziałać .Jak nie to jedż na komputer powinni ustawić diagiem ale spróbuj jeszcze raz na spokojnie ,pamiętaj o wciśnięciu i puszczeniu pedału hamulca bądz sprzęgła.
Wszystko OK. Tylko dlaczego- jesli dobrze rozumiem -nie było problemu przed wymiana sprzęgła :?:
Dodam, że warto wymieniać okresowo płyn hamulcowy, a wielu kierowców to zaniedbuje. Jedyną metodą odpowietrzenia sprzęgła jest wtłaczanie płynu przez odpowietrznik Dopytam, jako amator: czy odciąganie płynu przez odpowietrznik wysprzęglika też jest skuteczne? Odciągałem stary płyn właśnie podciśnieniem z wysprzeglika, ale i metodą "na pompowanie predałem...
To skończyło się sprzęgło
Kup używaną bez luzu na czopie. Wymiana łożyska czy sprzęgła nic nie da bo luz jest na obudowie.
Prawdopodobnie uszkodzony siłownik łożyska oporowego (wsprzęglik?). Demontaż skrzyni i wymiana. Zweryfikuj także sprzęgło pod względem zużycia. Pozdrawiam
Nie ważne czy docisk, czy tarcza, komplet sprzęgła do wymiany.
Sprawdź jaką wydajność ma turbina. Zobacz czy ten zawór się przypadkiem nie przycina. W zasadzie to 70% podejrzeń pada na niego więc zacznij od niego a późnije wydajność turbiny. Nie wiem dokładnie jak jest w tym mobilu ale sprawdź czy przy pedale sprzęgła masz czujnik, który reaguje na naciśnięcie sprzęgła.
Dostałeś dokładną odpowiedź: Demontując filtr powietrza, akumulator i jego podstawę
Sprzęgło nie ma nic do uszczelki pod głowica chyba że wymienili cały silnik. :D
sprawdz mase w kabinie i okablowanie
Odnośnie 1,5 dci Olej co 10 tys Panewki pompa oleju co 100 tys Nie lać g..na do baku to chyba tyle Znam kilka osób które zawodowo latają 1,5 dci i tylko olej filtry zawieszenie olej filtry klocki i tyle 300 na licznikach i w jednym padło sprzęgło
To jeszcze tylko może jakaś sugestia co do firmy jaką polecilibyście względem sprzęgła?
Kominek i łapę sprzęgła
Tak jak już wyżej napisano poziom zalania ustala rurka, tylko pamiętaj ,że dolewasz na kilka razy bo tego oleju będzie pobierał. Zalewasz do końca na odpalonym bieg P, bawisz się biegami i znowu dolewka. Dopiero jak przestanie brać masz właściwy poziom. Olej zalałeś nie do końca właściwy ale zrób na nim 1000km niech wypłucze osady i wymień na docelowy....
Panowanie ponawiam pytanie, na jaką spreżarkę można wymienić sprężarkę że sztywnym kołem bez sprzęgła.
Na pewno zawór 4 obwodowy
Podstawy: Luz na mechanizmie wybieraka? Czy biegi wchodzą dobrze na zgaszonym silniku? Jak pracuje sprzęgło ?
Jeszcze inaczej, mam dostęp do CLIPa, jakie parametry zmonitorować? A może polecasz kogoś zaufanego na Dolnym Śląsku? Czy zacząć po prostu od wymiany oleju, czy olej który stracił swoje właściwości może dawać objawy poślizgu sprzęgła?
przy skrzyni biegów przy wysprzengliku jest odpowietrznik i nim się odpowietrza układ sprzengła a robi się to tak naciskasz pedał sprzengła odkręcasz odpowietrznik zejdzie powietrze zakręcasz odpowietrznik i dopiero puszczasz sprzengło i tak w kółko dotąd aż pokaże się płyn bez bąbelków powietrza
Widzi wciśnięcie hamulca, sprzęgła?
Chodzi o to że auto nie odpala (a odpalało) gdy jest wrzucony luz zapali tylko jak wcisnę sprzęgło.
Taki interface musi być, niestety. Poszukaj na forum np: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic14... Dla "piratów" patrz wyżej w wyróżnionych STUDIO24. Pzdr. N.
Przecież starszy nawet tego wyświetlacza na słupku nie ma. Ma inny na którym nie ds się wyświetlić potrzebnych informacji jak na filmie. Kalibracja to nie to samo co agresywność. Kalibracja wpływa na przebieg procesu czyli na wysterowanie zaworu w czasie, a agresywność na czas całego procesu włączania sprzęgła.
a odpowietrzałeś sprzęgło
Tam nie ma sprzęgła, to sprężarka z zaworem regulującym ciśnienie Jesteś pewien? Bo to zmienia postać rzeczy o 100%. W skrzynce bezpieczników pod maską jest bezpiecznik od sprzęgła sprężarki.
Osobiście i od zawsze dokręcam śruby poszczególnych elementów siłą ogólną jaką dany element należy dokręcić bez podziału na samochody poszczególnych producentów. Zatem bez różnicy czy dokręcam sprzęgło w VW, Polonezie czy Renault ale sprzęgło a dokładniej dwumasę w następujący sposób. Oczywiście kolejność dokręcania śrub ma znaczenie i zakładam że wiesz...
Stawiam że nic nie zrobią, ja stawiam na łożysko wyciskowe sprzęgła.
Czy masz czujnik wciśnięcia pedału sprzęgła?
Przetarcie przewodu - posprawdzaj przewody. Awaria czujnika temperatury oleju silnikowego. Kod usterki silnika P1808 dotyczy awarii obwodu czujnika położenia sprzęgła.
Dodatkowo jak masz sprzęgło hydrauliczne, to dochodzą jeszcze : 1. Pompka w pedale sprzęgła. 2. Wysprzęglik. 3. Całe wężowiska od zbiorniczka do sprzęgła.
W mojej Megance jest skrzynia Getrag o numerze DW5007, czyli mokre sprzęgło, raczej.
Nigdzie indziej nie znalazlem wiecej parametrow sprzegla Napisałem gdzie jest podgląd pozycji sprzęgła Co to takiego bdu???
Nie przypadkiem pedał sprzęgła?.
Podłącz pod komputer i zobacz czy nie ma błędów związanych z czujnikiem pedału hamulca i sprzęgła.
Wygląda na to że gdy wciskasz sprzęgło to rozpinasz skrzynie i rozrusznik szybciej kręci ?
Zaprowadzić do warsztatu, sprzęgło do wymiany i już...
O ile pamiętam to sprzęgło jest uruchamiane linką z samoregulacją Hydraulika z wysprzęglikiem wewnątrz. Trzeba zdemontować płytę podsilnikową, pewnie mokro pod łączeniem silnika ze skrzynią.
Trzeba zdemontować skrzynię i zweryfikować sprzęgło.
Okazało się że jakiś oring na skrzyni puszczał nie wiem dokładnie jaki ponieważ tak mi powiedział znajomy mechanik i po wymianie oringu stukanie przestało i sprzęgło się nie ślizga
Być może ktoś miał ten sam problem dlatego pytałem. Miało wiele osób i jednym padł wysprzęglik a drugim pompka a trzecim brakło płynu. Tak czy inaczej trzeba zobaczyć. Co sie dzieje jak podniosłeś ręką pedał sprzęgła?
już nawet pomimo różnic w wypowiedziach widzisz że wynik jest ten sam. wymień sprzęgło
Być może oberwana tarcza sprzęgła.
Sprawdzałeś poziom oleju po wymianie ? Może być wypchany uszczelniacz od strony sprzęgła.
Skrzynia jest w trybie awaryjnym. Bez diagnozy walizka lub clipem (zaleznie ktory rok) sie nei obedzie.
Trzyma uszczelniacz od strony skrzyni. Musisz wyjac skrzynie odkręcić sprzęgło i koło zamachowe oraz uszczelniacz.
dziękuje za odpowiedź ;) bede musiał zajrzec do tego sprzęgła
wymienić łożysko dociskowe (ale jak się już wyjmie skrzynie to może okazać konieczna wymiana kompletu tarcza+docisk+łożysko
Pompka jest za pedałem sprzęgła, cięgno od padału w nią wchodzi. Co do demontażu to pewnie nikt nie robił dok. fotograficznej bo i po co.
Od rozrządu. Tylko Renault ma od sprzęgła pierwszy cylinder
Witam. Ciężko cokolwiek do Mascotta znaleźć .To co znalazłem załączam może się przyda ;).
Przy łapie sprzęgła
Sprzęgło jednak jest na linkę.
Normalna jedna z bolączek Laguny.Swego czasu przy pedale sprzęgła montowano sprężynę
A sprawdzałeś w ogóle przekaźnik rozrusznika i czego mu brakuje? Skoro piszesz że brzęczy po włączeniu biegu, to niby powinno być ok, ale masz jeszcze do sprawdzenia czujnik sprzęgła.
Po zewnętrznej tego półksiężyca.
8200168238B nr orgniału czujnika. Skoro go nie ma więc może sie stop palić, trzeba go założyć w otwór adekwatnie jak siedzi czujnik sprzęgła.
Mógł przeskoczyć. Wyciągałeś go na biegu czy miałeś luz albo sprzęgło?
Być może coś na osprzęcie, rolka ,sprzęgło altka. Albo coś na rozrządzie.
sprawdz czy jest dobrze wyregulowany czujnik sprzęgła
Witam podłącze się do tematu na pewno trzeba rozebrać sprzęgło.
Wykręcasz od strony silnika. A po co pedał zdemontowałeś? :D Pompkę wypinasz z "jabłuszka" i tyle roboty od środka. Odpowietrzyć umiesz? Uzupełnij temat podając markę, typ, rocznik, silnik, popraw pisownię, w przeciwnym razie temat w koszu wyląduje.
Witam.Próbowałeś uruchomić silnik na luzie z wciśniętym hamulcem? Prawdopodobnie masz problem z czujnikiem na pedale sprzęgła.
miałem podobne objawy i pomogła regulacja zaworów
Nie ma takiego auta jak "reno", temat poprawiłem. Dwumas: Śruby na pastę. 25Nm + 45° ± 6° Sprzęgło: 20Nm
Zgadzam się z wypowiedzią kolegi Przemo9826, nie tylko w renault pompki sprzęgła dają taki objaw, ostatnio miałem dwa mercedesy 124 coupe dokładnie z takim samym objawem, po wymianie pompy sprzęgła dolegliwość ustała.
Czyżby koło 2 masowe?.
Witam. Do obsługi tempomatu R - ustawianie prędkości O - wyłaczenie tempomatu (działa tak jak wciśnięcie hamulca lub sprzęgła) Pozdrawiam.
Oto rozwiązanie, rurka sprzęgła Renault Laguna 1.8 16v do wysprzęglika 13.3 mm. https://obrazki.elektroda.pl/2053197100_... https://obrazki.elektroda.pl/4733872500_...
Jest to na 5 biegu. Prędkość 90 i ponad 3000 obrotów sprzęgło zmienione
swiece sie zaczynaja od strony rozrzadu 1,2,3,4 czyli od lewej I tu się co do renówki mylisz! Od sprzęgła!
Zamiennik. Pie.... głupoty.
Steerning not locked i steerning locked zazwyczaj są informacją przy uszkodzonej blokadzie kierownicy. Jak już wspominałeś sporadycznie się pojawiały a zazwyczaj w taki sposób "kończy " się blokada. Podepnij Clip-a i odczytaj błędy.
Być może, łożysko oporowe sprzęgła.
czy konieczna jest wymiana wysprzęglika który jest w skrzyni biegów? jeśi dobrze odpowietrzasz to tak
Sprzęgło do wymiany kpl
Dobra, a kontrolki na panelu od połówek, typu 1/2/3/4/żółw/zając zapalają się po przekręceniu stacyjki i wciśnięciu sprzęgła?
benzyna, wole pod deską coś a czujnik sprzęgła?
Dodam tylko że linka od sprzęgła jest samoregulujące sie.
Napraw czujnik sprzęgła. Przecież tam powinny być dwa. I nie że coś tam widzi że sprzęgło jest wciśnięte. Musi to widzieć nie tylko ECM silnika ale też UCH itd. Tak że zajmij się czujnikami sprzęgła.
Witam mam pytanie jak zluzować samonapinacz linki sprzęgła. Wymieniłem kompletne sprzęgło (tarcza docisk i łożysko ) i teraz jak poluzować samonapinacz, bo jak założyłem linkę to sprzęgło ciągnie. Auto jak w temacie Renault Espace 2000 rok.
Wytłuczony tłumik drgań na tarczy sprzęgłowej-sprzęgło do wymiany.
sprzęgło wymieniono na nowe tarcza docisk łożysko oporowe firmy valeo , wymieniane przez mechanika ROCZNIK 2003 , KANGOO Dci po liftingu
A jak ustawiales rozrzad? Wiesz o tym że w tych silnikach pierwszy cylinder jest od sprzęgła...
Problem rozwiązany. Linka po prostu była źle poprowadzona. Brawo geniusze które by od razu całe sprzęgło wymieniali.
Czy mógł coś mechanik pomotac przy wymianie sprzęgła? Wcześniej można było odpalić na każdym biegu, wystarczyło wcisnąć sprzęgło
A możesz zrobić fotkę tarczy sprzęgła?
Tam na alternatorze jest / powinno być sprzęgło jednokierunkowe.
Strzykawkę lub wysysarkę załóż na króciec, wypnij przewód do pierwszego stopnia, czyli zawleczka od strony wysprzęglika otwarta, druga zamknięta. Na wciśniętym do oporu przewodzie na króćcu rób podciśnienie jednocześnie wysuwając przewód do pierwszej zawleczki, i to na chwilę dosłownie abyś całego płynu ze zbiorniczka nie wyciągnął. Zabezpiecz przewód...
Włącznik świateł stop nad pedałem hamulca i włącznik sprzęgła nad pedałem sprzęgła.
Dzieje się to na pb i LPG.
Nie powinno być problemu.Zdejmujesz linke z plastiku na pedale i musisz ja wyszarpac od strony maski.Trzyma ja taki plastik na zatrzaski.Dostep nie jest najgorszy.Rozkrecona na maxa linke zakładasz na pedał,potem na wajche w skrzyni i regulijesz srubka na panceży naciąg.20 min i po sprawie.Powodzenia.
sprząc renault renault scenic sprząc wysprzęglik sprząc renault
centrala hipath sterownik centralnego pobór prądu króciec podciśnienie reduktor
projekt mojej bramy garażowej projekt mojej bramy garażowej
Dane techniczne sprężarki WD-53: szczegóły i zastosowanie Z20NET B207 błędy P0201 P0202 P0203 P0204 na ciepłym silniku – Trionic 8, przekaźnik, wtryskiwacze