Sprawdź płyn w zbiorniczku hamulcowym ,ale na bank jest zapowietrzony układ hydrauliczny sprzęgła.Jaki przebieg ma twoje autko i czy wymieniałeś wcześnie sprzęgło???
sprawdza się kompem najlepiej podmienić, jak nie zawór to sprzęgło
Bieżniki kierunkowe "wyszły z mody" Częściej można spotkać ranty ochronne gdzie masz strony Inside/Outside aby rant był na zewnątrz. Ale jak pisałem, tam nie ma przecież 4x4 aby osie były powiązane i wysokość miała jakikolwiek chociażby teoretyczny wpływ na ściaganie.
A masz płyn hamulcowy w zbiorniczku? Mialem podobnie w scenicu a przyczyna tkwila w cieknącym przewodzie sprzęgła.
Sądząc po cenie jest to wersja sprzed liftu. Tam linka sprzęgła miała własny mechanizm samoregulacji. Był poruszany temat na tym forum. Zaraz poszukam Zobacz tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30...
Kolego po co wymontowywałes gaz ? Masz zepsute sprzęgło.
Sprzęgło nie ma nic do uszczelki pod głowica chyba że wymienili cały silnik. :D
Wynika to z konstrukcji automatycznej skrzyni średnio 30-40% zostaje z poprzednej wymiany. Konwerter, zakamarki i konkretny labirynt w mechatronice. Te 0.2L robi takie znaczenie bo przekroczyłeś próg minimalnej ilości płynu. Co nie oznacza ,że jest jeszcze dobrze, w automacie tego typu nie ma max min jest jeden poziom właściwy i go się musisz trzymać....
Masz do wymiany wysprzęglik. Płynu w zbiorniczku jest na min bo króciec do pompy sprzęgła jest na tej wysokości. Skrzynia biegów do zdjęcia.
Kup używaną bez luzu na czopie. Wymiana łożyska czy sprzęgła nic nie da bo luz jest na obudowie.
Prawdopodobnie uszkodzony siłownik łożyska oporowego (wsprzęglik?). Demontaż skrzyni i wymiana. Zweryfikuj także sprzęgło pod względem zużycia. Pozdrawiam
Nie mam .To jest z oryginalnej książki od magnum dxi.Powinno zadziałać .Jak nie to jedż na komputer powinni ustawić diagiem ale spróbuj jeszcze raz na spokojnie ,pamiętaj o wciśnięciu i puszczeniu pedału hamulca bądz sprzęgła.
Wygląda na to że gdy wciskasz sprzęgło to rozpinasz skrzynie i rozrusznik szybciej kręci ?
sprawdz mase w kabinie i okablowanie
Nie ważne czy docisk, czy tarcza, komplet sprzęgła do wymiany.
Na pewno zawór 4 obwodowy
Dostałeś dokładną odpowiedź: Demontując filtr powietrza, akumulator i jego podstawę
W sterowniku silnika lub UCH masz błąd dotyczący czujnika sprzęgła?
Widzi wciśnięcie hamulca, sprzęgła?
Sprawdź jaką wydajność ma turbina. Zobacz czy ten zawór się przypadkiem nie przycina. W zasadzie to 70% podejrzeń pada na niego więc zacznij od niego a późnije wydajność turbiny. Nie wiem dokładnie jak jest w tym mobilu ale sprawdź czy przy pedale sprzęgła masz czujnik, który reaguje na naciśnięcie sprzęgła.
Dodam, że warto wymieniać okresowo płyn hamulcowy, a wielu kierowców to zaniedbuje. Jedyną metodą odpowietrzenia sprzęgła jest wtłaczanie płynu przez odpowietrznik Dopytam, jako amator: czy odciąganie płynu przez odpowietrznik wysprzęglika też jest skuteczne? Odciągałem stary płyn właśnie podciśnieniem z wysprzeglika, ale i metodą "na pompowanie predałem...
Pompka jest za pedałem sprzęgła, cięgno od padału w nią wchodzi. Co do demontażu to pewnie nikt nie robił dok. fotograficznej bo i po co.
Wszystko OK. Tylko dlaczego- jesli dobrze rozumiem -nie było problemu przed wymiana sprzęgła :?:
To skończyło się sprzęgło
Czyżby koło 2 masowe?.
Witam. Ciężko cokolwiek do Mascotta znaleźć .To co znalazłem załączam może się przyda ;).
Trzyma uszczelniacz od strony skrzyni. Musisz wyjac skrzynie odkręcić sprzęgło i koło zamachowe oraz uszczelniacz.
Odnośnie 1,5 dci Olej co 10 tys Panewki pompa oleju co 100 tys Nie lać g..na do baku to chyba tyle Znam kilka osób które zawodowo latają 1,5 dci i tylko olej filtry zawieszenie olej filtry klocki i tyle 300 na licznikach i w jednym padło sprzęgło
Cewka zamierzona?
Po zewnętrznej tego półksiężyca.
Strzykawkę lub wysysarkę załóż na króciec, wypnij przewód do pierwszego stopnia, czyli zawleczka od strony wysprzęglika otwarta, druga zamknięta. Na wciśniętym do oporu przewodzie na króćcu rób podciśnienie jednocześnie wysuwając przewód do pierwszej zawleczki, i to na chwilę dosłownie abyś całego płynu ze zbiorniczka nie wyciągnął. Zabezpiecz przewód...
Być może coś na osprzęcie, rolka ,sprzęgło altka. Albo coś na rozrządzie.
Wtyczka nad nogami kierowcy. Łączy czujniki pedału gazu, hamulca i sprzęgła z instalacją.
miałem podobne objawy i pomogła regulacja zaworów
Panowanie ponawiam pytanie, na jaką spreżarkę można wymienić sprężarkę że sztywnym kołem bez sprzęgła.
przy skrzyni biegów przy wysprzengliku jest odpowietrznik i nim się odpowietrza układ sprzengła a robi się to tak naciskasz pedał sprzengła odkręcasz odpowietrznik zejdzie powietrze zakręcasz odpowietrznik i dopiero puszczasz sprzengło i tak w kółko dotąd aż pokaże się płyn bez bąbelków powietrza
Osobiście i od zawsze dokręcam śruby poszczególnych elementów siłą ogólną jaką dany element należy dokręcić bez podziału na samochody poszczególnych producentów. Zatem bez różnicy czy dokręcam sprzęgło w VW, Polonezie czy Renault ale sprzęgło a dokładniej dwumasę w następujący sposób. Oczywiście kolejność dokręcania śrub ma znaczenie i zakładam że wiesz...
Nic nie chrupie tylko poszarpuje
Wygląda na łożysko oporowe.
Nigdzie indziej nie znalazlem wiecej parametrow sprzegla Napisałem gdzie jest podgląd pozycji sprzęgła Co to takiego bdu???
tylko drugi bieg "zapina" na dwa razy ale to podobno nie problem Za pierwszym razem włącza dwójkę, potem się zamyka sprzęgło cierne bocznikujące sprzęgło hydrokinetyczne.
Odpowietrzenie wysprzęglika od dołu szczykawką 100. Przy braku powietrza w układzie pneumatycznym pedał od razu twardy sprzęgło jest wtedy dobrze odpowietrzone.
Tam nie ma sprzęgła, to sprężarka z zaworem regulującym ciśnienie
pytanie, sprawdzałem czy włączają się i wyłączają światła wsteczne, i one działają prawidłowo, kiedy włączam bieg wsteczny, to są światła wsteczne, kiedy bieg do przodu lub luz to świateł wstecznych nie ma..... czy takie prawidłowe działanie świateł wstecznych może zdyskwalifikować diagnozę uszkodzonego tego czujnika? Nie . Bo może być uszkodzony stycznik...
To jeszcze inaczej,włącz zapłon, uruchom na kròtko rozrusznik i zobacz czy zapali. Rozumiem,że czujnik sprzęgła i luzu sprawdzony?
Podstawy: Luz na mechanizmie wybieraka? Czy biegi wchodzą dobrze na zgaszonym silniku? Jak pracuje sprzęgło ?
megan 2 sterowanie ma hydraylicze często padaja tam dociski sprzegła niz tarcze przez przegrzanie do spr po demontarzu skrzyni biegów
Wiec musi troche pochodzic i tyle,czesto sie tak dzieje zwlaszcza przy wiekszych skrzyniach Pozdrawiam
Kabina wygląda na taką samą jak w starszych modelach 120, 155, tylko zmieniono deskę rozdzielczą. W 120 obok dźwigni ręcznego była dźwignia do załączania sprzęgła WOM. W 155 nieco niżej inna mała dźwignia do załączania sprzęgła WOM, z tym że to było sterowanie hydrauliczne. Sprzęgło WOM jest normalne na silniku, tylko że sterowane niezależnie od sprzęgła...
To jeszcze tylko może jakaś sugestia co do firmy jaką polecilibyście względem sprzęgła?
Dodatkowo jak masz sprzęgło hydrauliczne, to dochodzą jeszcze : 1. Pompka w pedale sprzęgła. 2. Wysprzęglik. 3. Całe wężowiska od zbiorniczka do sprzęgła.
W mojej Megance jest skrzynia Getrag o numerze DW5007, czyli mokre sprzęgło, raczej.
Przecież starszy nawet tego wyświetlacza na słupku nie ma. Ma inny na którym nie ds się wyświetlić potrzebnych informacji jak na filmie. Kalibracja to nie to samo co agresywność. Kalibracja wpływa na przebieg procesu czyli na wysterowanie zaworu w czasie, a agresywność na czas całego procesu włączania sprzęgła.
Kominek i łapę sprzęgła
Chodzi o to że auto nie odpala (a odpalało) gdy jest wrzucony luz zapali tylko jak wcisnę sprzęgło.
Okazało się że jakiś oring na skrzyni puszczał nie wiem dokładnie jaki ponieważ tak mi powiedział znajomy mechanik i po wymianie oringu stukanie przestało i sprzęgło się nie ślizga
Od pedałów masz wspólną wtyczkę, co łączy czujnik hamulca, sprzęgła i własnie gazu i w tej wspólnej wtyczce nie ma kontaktu - często trzeba obciąć i lutować kable
co mogło się stać? popraw masy podkładał podkładkę pod linkę sprzęgła, tak by wyżej łapało. hehe
Sprawdź od spodu sprężarki powinien byc zawór reg dwa kabelki , no i dwa do sprzęgła klimy. Jak nie ma albo urwane to będziesz wiedział.
Przetarcie przewodu - posprawdzaj przewody. Awaria czujnika temperatury oleju silnikowego. Kod usterki silnika P1808 dotyczy awarii obwodu czujnika położenia sprzęgła.
Wykręcasz od strony silnika. A po co pedał zdemontowałeś? :D Pompkę wypinasz z "jabłuszka" i tyle roboty od środka. Odpowietrzyć umiesz? Uzupełnij temat podając markę, typ, rocznik, silnik, popraw pisownię, w przeciwnym razie temat w koszu wyląduje.
Podłącz pod komputer i zobacz czy nie ma błędów związanych z czujnikiem pedału hamulca i sprzęgła.
Sprzęgło kompresora klimatyzacji, mam mieszane uczucia co do wymiany części której nie znasz.
Pompa wody ma napęd od paska rozrządu. Więc możesz spokojnie jechać bez paska wielorowkowego. Do czasu jak prądu nie braknie. Coś ci się zatarło i stanęło. Wcześniej przecież powinieneś usłyszeć hałas. No chyba że sprzęgło na alternatorze się wysypało.
Stawiam że nic nie zrobią, ja stawiam na łożysko wyciskowe sprzęgła.
Czy masz czujnik wciśnięcia pedału sprzęgła?
O ile pamiętam to sprzęgło jest uruchamiane linką z samoregulacją Hydraulika z wysprzęglikiem wewnątrz. Trzeba zdemontować płytę podsilnikową, pewnie mokro pod łączeniem silnika ze skrzynią.
Nie przypadkiem pedał sprzęgła?.
+ po zapłonie i - z ems, działa po spełnieniu odpowiednich warunków takich jak pedał gazu 0, sprzęgło zwolnione, bieg załączony, prędkość pow. 20 km/h
Zaprowadzić do warsztatu, sprzęgło do wymiany i już...
Być może ktoś miał ten sam problem dlatego pytałem. Miało wiele osób i jednym padł wysprzęglik a drugim pompka a trzecim brakło płynu. Tak czy inaczej trzeba zobaczyć. Co sie dzieje jak podniosłeś ręką pedał sprzęgła?
Pierwszy błąd nasz od siłownika sprzęgła i na tym się skup drugi to że masz błędy w sterowniku EBS prawdopodobnie czujnik prędkości na którymś kole
Trzeba zdemontować skrzynię i zweryfikować sprzęgło.
Czujnik pozycji neutralnej skrzyni biegów lub czujnik położenia sprzęgła. Ale to tylko gdybanie. Może jakaś dianostyka rozmyła by wątpliwości
Normalna jedna z bolączek Laguny.Swego czasu przy pedale sprzęgła montowano sprężynę
Sprężarka sterowana elektrozaworem jest na stałe sprzężona (ma tylko sprzęgło zrywalne na wypadek gdyby się zatarła). Zawór steruje wydajnością tłoczenia.
Wypukłą do skrzyni
To zupełnie inna konstrukcja tam masz normalnie planetarkę chociaż już w kolejnej wersji ta planetarka dostała sprzęgło że można to zablokować.
wymienić łożysko dociskowe (ale jak się już wyjmie skrzynie to może okazać konieczna wymiana kompletu tarcza+docisk+łożysko
Zamiennik. Pie.... głupoty.
Sprzęgło jednak jest na linkę.
Nie ma takiego auta jak "reno", temat poprawiłem. Dwumas: Śruby na pastę. 25Nm + 45° ± 6° Sprzęgło: 20Nm
Sprawdzałeś poziom oleju po wymianie ? Może być wypchany uszczelniacz od strony sprzęgła.
Witam. Do obsługi tempomatu R - ustawianie prędkości O - wyłaczenie tempomatu (działa tak jak wciśnięcie hamulca lub sprzęgła) Pozdrawiam.
Dzieje się to na pb i LPG.
Być może oberwana tarcza sprzęgła.
Zasilanie na cewkach masz?
A sprawdzałeś w ogóle przekaźnik rozrusznika i czego mu brakuje? Skoro piszesz że brzęczy po włączeniu biegu, to niby powinno być ok, ale masz jeszcze do sprawdzenia czujnik sprzęgła.
Nad łapą sprzęgła, na obudowie skrzyni jest podziałka 0, 5, 10° ustawiasz koło zamachowe kreską na 0
Na forum jest podane, owszem, że cylindry w renault klio liczy się od sprzęgła. Czy od sprzęgła tak się liczy tylko w klio czy we wszystkich renault? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Napraw czujnik sprzęgła. Przecież tam powinny być dwa. I nie że coś tam widzi że sprzęgło jest wciśnięte. Musi to widzieć nie tylko ECM silnika ale też UCH itd. Tak że zajmij się czujnikami sprzęgła.
sprzęgło wymieniono na nowe tarcza docisk łożysko oporowe firmy valeo , wymieniane przez mechanika ROCZNIK 2003 , KANGOO Dci po liftingu
https://obrazki.elektroda.pl/6980860000_...
Skrzynia jest w trybie awaryjnym. Bez diagnozy walizka lub clipem (zaleznie ktory rok) sie nei obedzie.
Jest to na 5 biegu. Prędkość 90 i ponad 3000 obrotów sprzęgło zmienione
8200168238B nr orgniału czujnika. Skoro go nie ma więc może sie stop palić, trzeba go założyć w otwór adekwatnie jak siedzi czujnik sprzęgła.
czy konieczna jest wymiana wysprzęglika który jest w skrzyni biegów? jeśi dobrze odpowietrzasz to tak
Steerning not locked i steerning locked zazwyczaj są informacją przy uszkodzonej blokadzie kierownicy. Jak już wspominałeś sporadycznie się pojawiały a zazwyczaj w taki sposób "kończy " się blokada. Podepnij Clip-a i odczytaj błędy.
dziękuje za odpowiedź ;) bede musiał zajrzec do tego sprzęgła
Od rozrządu. Tylko Renault ma od sprzęgła pierwszy cylinder
sprząc renault renault scenic sprząc odpowietrzyć sprząc renault
tranzystorów tester podciśnienia odkurzacze grzanie betonu
Philips 423902186972 NTC Sensor in Steam Generators – Function, Specs, Faults Mercedes ML W163 Diesel – czas wymiany stacyjki EIS/EZS, programowanie, klucze