Imho powinien pokazywać obroty. Załącza przekaźnik pompy paliwa podczas kręcenia ? Jest iskra na świecach podczas kręcenia? Jest sterowanie wtryskiwaczy? Komputer nie zawsze jest potrzebny do naprawy autka.... ;)
Zasilania i masy na sterownik posprawdzaj, rozbierz sterownik i popatrz dokładnie na lutowanie owego pinu odpowiedzialnego za wysterowanie przekaźnika. Rozumiem, że brak masy stwierdziłeś przy sterowniku a nie przy przekaźniku, eliminując tym samym uszkodzenie wiązki? Jak chcesz zostawić awaryjnie, to zrób sterowanie masą po stacyjce. Tranzystor, przekaźnik,...
Ostatnio podłączałem alarm w R19 - 90% kabli podłączyłem w progu, przy podnóżku pasażera, kierunki na diodach do przewodów lecących na tylne lampy, sterowanie cenrtalem (fabrycznym) do przewodów lecących z praweko słupka (sterowanie + (biały i fioletowy-chyba)), wyłącznik drzwiowe też tam jest w pobliżu, odłączenie pompy paliwa to był biały gruby przewód,...
witam, podpinam się pod temat, czy sterowanie pompy paliwa w baku jest przez jakiś bezpiecznik/przekaźnik? Pozdrawiam i dzięki za ewentualne odpowiedzi
PyClip wszystko pokazuje dobrze. Jeśli chodzi o DTC156013 to opis błędu brzmi "CO" czyli obwód otwarty. Nie ma tam cudów, bo z tego co widzę to tam jest +12V z UPC i sterowanie masą ze sterownika silnika. Do sprawdzenia: - czy na zapłonie na wtyczce odchodzącej do elektrozaworu pompy oleju jest +12V - czy jak wepniesz się lampką kontrolną w tą wtyczkę...
Laguna III KT1H Ocean blue VIN VF1KT3H0643169624 Model Laguna III Typ modelu KT1H Data produkcji 03 2010 Numer produkcji pojazdu S067322 Poziom wyposażenia EA3 Dodatkowo do poziomu wyposażenia SAN913 Dodatek do limitowanej edycji EVO Kod lakieru TED69 Tapicerka siedziska Skóra Wykończenie wnętrza HARM01 Kraj stosowania przepisów technicznych TLNORD...
W związku z kolejna awarią pompy paliwowej (upalone konektory itp, wlutowane kable i kleje). Coś to chyba źle naprawiasz . :cry: Nie wrócił do mnie żaden pojazd po wymianie pompy paliwa na NOWĄ i wtyczki na NOWĄ . :D A już tym bardziej NIE UWIERZĘ że ci upaliło przewody przylutowane bezpośrednio do złącza w pompie :?: :!: W poliftowych przeszli na...
Dzisiaj byłem przy samochodzie i jeszcze raz sprawdziłem bezpieczniki przy akumulatorze po prawej stronie, na podszybiu i napięcie było na wszystkich bezpiecznikach ale wyjąłem je i okazało się że są bardzo zaśniedziałe, jeden wielki s..f, rozkręciłem całą skrzynkę i starałem się przeczyścić wszystkie styki jak umiałem, myślę że wyszło dobrze, później...
Sprawdź przekaźnik od pompy paliwa czy ma sterowanie i jest napięcie na przekaźniku . Jeśli jest a pompki nie słychać to zdejmij kostkę od pompy paliwa i sprawdź czy masz napięcie na kostce zasilania pompy jeśli będzie to pompka do wymiany.
Nie ma to nie ma.A przekaźnik pompy sprawdziłeś?Jest zasilanie i sterowanie?Jakieś błędy w ECM?Jest w ogóle zasilanie sterownika?Sprawdź czy jest 5v na MAP albo TPS.Rozumiesz w ogóle coś z tego?
Najlepiej odcięcie przekażnika pompy paliwa , jego sterowanie z pinu nr.6 ECU. Przekażnik ten załącza pompę paliwa , wtryski , zawór wolnych obrotów i coś jeszcze.
ale to zasilanie jest czy sterowanie jeśli zasilanie to weź podłacz prosto z aku
samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. paliwo dochodzi do wtrysku, ale na kompie ciśnienie jest niskie bo nie tryska jak powinno. Co odpowiada za ciśnienie od pompy do wtrysku. Po moich przemyśleniach pompo wtrysk nie otwiera bo jest za małe ciśnienie. Przemyśl najpierw, z jakim silnikiem masz do czynienia. Jeżeli rzeczywiście jest to dci...
Tytuł Laguna III KT1N Czarna perłowa VIN VF1KT3N0642823923 Model Laguna III Typ modelu KT1N Data produkcji 01 2010 Numer produkcji pojazdu S063425 Poziom wyposażenia EA5 Dodatkowo do poziomu wyposażenia SAN913 Dodatek do limitowanej edycji EVO Kod lakieru TECNG Tapicerka siedziska Skóra Wykończenie wnętrza HARM02 Kraj zastosowania przepisów technicznych...
Może być i z pewnością jest uszkodzony, od tego należało zacząć ale musisz założyć oryginalny z odpowiednim ciśnieniem bo padnie pompa wysokiego ciśnienia Kolego zalozylem zamiennik i nadal to samo. Czy moze byc inaczej na Boschu? Bosch i zamiennik wygladaja identycznie. Jak zalozylem zamiennik to nadal to samo ale jakby pompa glosniej chodzila. Ogolnie...
Powiedz kolego czy miga ci kontrolka od immo?? Jeśli miga to rozkodowany immobilizer miałem identyczny przypadek w scenicu 1.6 16V i pomogło wyrzucenie go ze sterownika (dużo tańsze i szybsze przynajmniej u mnie) a jesli nie miga to prawdopodobnie masz do wymiany cewki. Dodano po 1 a co do pompy to sprawdziłbym przkaźnik 16V a 8V to zupełnie inne sterowanie...
Common rail (w wolnym tłumaczeniu: wspólna szyna) - nowoczesna wersja systemu bezpośredniego wtrysku paliwa w silnikach Diesla. W tradycyjnym układzie wtrysku paliwa w silnikach Diesla, pompa sekcyjna wytwarza tylko w określonych, dla poszczególnych cylindrów, momentach ciśnienie, które otwiera wtryskiwacz i paliwo zostaje rozpylone w cylindrze lub...
Auto jak w tytule, objaw jest następujący, auto odpala i silnik pracuje na wolnych obrotach trochę trzęsie, dodam gazu powyżej 2,5 tyś obrotów i auto pracuje już równomiernie, ale w tym momencie zapala się lampka z zygzakiem. Ale główny problem że czasami po kilku minutach lub godzinie auto gaśnie i przy próbie odpalenia nie ma napięcia na pompkę paliwa...
Pod maską załącza ci jeden przekaźnik od ECU i drugi sterujący pompą paliwa i cewkami.
Zasilanie modułu zapłonowego jest dosyć "prymitywnym" odcięciem i łatwym w lokalizacji - przewód z krokodylkiem i po bulu ;) Łatwiej i lepiej byłoby odciąć sygnał z czujnika na wale korbowym sterujący m.in. pracą układu zapłonowego. Albo ... odłączać zasilanie pompy paliwa. Pozdrawiam !
Jeśli niema zewnętrznego czujnika musi byś rezystor R1 (klucz) 620 ohm zaznaczony na schemacie ,inaczej sterownik rozpoznaje uszkodzenie czujnika zewnętrznego, Do uruchomienia potrzebujesz podłączyć plus-minus ,pompa paliwa i sterowanie przez zieloną diodę led i nic więcej ,regulacja temperatury nie musi być podłączona ,będzie grzało na maxa
Witam zgadzam się z tobą kolego mkos1 , rzecz w tym żę wcześniej po przekręceniu kluczyka w stacyjce pompa pracowała przez około 3-4s a teraz pracuje non-stop (paliwo zaczyna sie przelewać przez przepustnice) coś musi sterować pompą i to pewnie się zepsuło tylko nie wiem co nią steruje
Sprawdź miernikiem lub żarówką zasilanie na przekaźnik i sterowanie.
2 cienkie pływak , 2 grube zasilanie. odetnij sterowanie.
Popatrz na wyłącznik inercyjny przy lewym kielichu , z czerwonym łepkiem, lubia śniedzieć styki. Pompa paliwa wisi na przekaźniku w raz z cewką WN , sterowany masą z pinu 68 ECU , następnie przez wyłącznik inercyjny prosto do pompy.
Jakaś bzdura zmień warsztat,pompę paliwa załącza przekażnik sterowany komputerem po drodze jest też bezpiecznik.Pozdrawiam.
Iskra, sterowanie wtryskami, pompa paliwa-co działa, co nie działa?
Sprawdź zawór sterujący ilością paliwa na pompie wtryskowej.
pierwsze co bym zrobił to sprawdził ciśnienie paliwa i sprawdził przekażnik sterujący pompą wspomagającą która jest w baku.
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
Witam jak wspomniałem wyżej w tytule mam problem z zasilaniem pompy paliwa umieszczonej na ramie, którym powodem jest uniemożliwienie uruchomienia pojazdu. Chciał bym sie dowiedzieć gdzie mam szukać przyczny tego całego zjawiska. Powstało ono w wyniku mrozów. Auto przed mrozami odpalało na dotyk .Do tego przestalo działac ogrzewanie postojowe. Chciałbym...
Witam potrzebuję szybkiej pomocy mam ten sam problem podmieniłem sterowniki pompę paliwa steruje ale ..nie steruje zaworem od turbo ??
itam. mam pytanko. Pod maską z lewej strony (patrząc w kierunku jazdy) jest czarna puszka, a w niej dwa przekaźniki, listwa połączeniowa i oczywiście przewody. Czym sterują owe przekaźniki?
Poszukuję informacji na temat powiązania fabrycznego immobilisera z pompą wtryskową LUCAS w Renault Traffic 1,9d rocznik '97 oraz dokumentacji samej pompy. Objawem jest to, że immobiliser wysyła sygnał do pompy [sprawdzone na kompie] a pompa nie podaje paliwa na wtryskiwacze... padł zawór sterowany immobiliserwem [był pod stalowym pancerzem], czy wysiadło...
Witam. Dzisiaj rano spróbowałem zasymulować awarię i praktycznie mi się udało. Najpierw wyciągnąłem przekaźnik pompy paliwa i efektem był tylko brak pracy pompy. Potem wyciągnąłem przekaźnik blokady wtrysku i to jest praktycznie to: - choinka w kontrolkach, - brak "bzyczenia" przepustnicy, - pompa paliwa pracuje normalnie, - pojawiało się stukanie w...
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
na zawór 5v. Na pewno mierzysz na regulatorze ciśnienia na pompie :?: Tam powinno być pełne napięcie akumulatora a z drugiej strony masa ze sterownika - sterowanie PWM .
i jak jadę na gazie to ciągle pomału wskazówka opada. A tam nie jest tak jak w renault ,ze wskaźnikiem paliwa steruje komputer ?
Przecież właśnie masą masz sterowany wtrysk. Plus masz po przekaźniku który podaje także napięcie na pompę paliwa i elektrozawór oczyszczania.
No chyba dobre. Teraz sprawdz sterowanie wtrysku masz gaz to gazownik musiał ci przeciąć obwód wtrysku może tam gdzieś usterka?
Nie dawaj do naprawy z ogłoszenia z alledrogo bo działa z miesiąc i nie cieknie ale dalej nie steruje zaciera się a gość ci powie że masz syf paliwo.
Witam, auto przestało zapalać, błędów brak nie steruje pompą paliwa dodatkowo sprzęgło klimatyzacji jest załączone nawet przy wyłączonym zapłonie wystarczy podłączyć klemę kontrolka od immo gaśnie , co może być powodem?
Zobacz tutaj link: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Poniżej budowa pompy cp2 zakreślony element to zawór wysokiego ciśnienia ?(tłoczek pod zaślepką na imbus) sterowany hydraulicznie przez zawór elektryczny. To on przez zabrudzenia paliwa traci szczelność i źle reguluje ciśnienie.Na drugim obrazku masz pompy...
[/quote]No pewnie, bo jak można nazwać inaczej urządzenie składające się z pompy i końcówki wtryskowej? Impulsator podający czynnik napędowy? :D[/quote] Ale w DCI wtrysk nie składa się z pompy i końcówki. jest to zwykły wtrysk z cewką sterowany elektronicznie.
Podepnę się pod temat. Mam taki problem: Renault Modus, 1,5 DCi. Ostatnio w trasie zapaliła się kontrolka serwisowa (żółty kluczyk), komunikat o błędzie jak w temacie - konieczne sprawdzenie wtrysku. Samochód jeździ normalnie, nie stwierdziłem spadku mocy ani innych problemów z silnikiem. Serwis Renault stwierdził (diagnostyka) problem z wtryskiem na...
W jakich okolicznościach wystąpiła usterka( czy auto było np. uderzone-jeśli tak to zadziałał wyłącznik bezwładnościowy znajdujący się w komorze silnika). W jaki sposób został stwierdzony brak napięcia (po włączeniu zapłonu ale jeszcze przed uruchomieniem rozrusznika pompa jest załączana przez komputer sterujący tylko na chwilę ( ok.1s)w celu wytworzenia...
Witaj. Jeżeli silnik odpala i pracuje na gazie a na benzynie nie, to wniosek jest jeden, wtryskiwacze nie podają benzyny. Mówisz że pompa podaje benzynę, więc sprawdź czy dochodzi napięcie do wtryskiwaczy i czy jest sterowanie. Odłącz jeden wtryskiwacz podłącz diodę 12 V i sprawdź czy przy kręceniu mruga.
Podejrzewam że to może być powodem poszarpywania auta właśnie podczas jazdy ze stałą prędkością które nagle ginie gdy zaczynam przyspieszać lub puszczam gaz. Nie wiem czy tu się to też potwierdzi ale miałem takie poszarpywanie w swoim Renault Scenic I Lift 1.9 dCi 102KM F9Q732. Problemem okazał się przewód podciśnienia od vacuum pompy do serwa (był...
Dziękuję za odpowiedź. Czy dysponujesz jakimś innym, bardziej precyzyjnym schematem? Pompa paliwa jest seryjna z Renault 5 1,7. Przekaźnik też na pewno jest więc będę starał się podpiąć pod niego. Wydaje mi się, że po podłączeniu komputera do przekaźnika sterującego pompą paliwa i znalezieniu sygnału po stacyjce, silnik powinien zaskoczyć i powinien...
Sprawdź przekaźnik systemowy albo podmień na inny, jest on umieeszczony w komorze silnika w prawym błotniku, w takiej czarnej obudowie razem z komputerem sterującym. Tam w sumie są 2 przekażniki jeden to p. systemowy a drugi p. pompy paliwa
To bezpiecznik F1-20A na schemacie, zasilanie po zapłonie wszystkich obwodów sterowania silnika . Gdzieś wiązka na silniku ci się przetarła i zwiera do masy, zasilanie to leci pomarańczowym kablem. Schemat masz załączony, pozostaje szukać po kablu. Na tym kablu wisi zasilanie przepływki, zawór podciśnienia egr, zawór sterujący turbo, czujnik wału, czujnik...
kolego hubert, umiem czytać ze zrozumieniem tyle że mam wątpliwości co do twojej wiedzy i tyle. Biorę pod uwagę taką możliwość że jeśli całym układem steruje komputer to zwiększony pobór adblu może odczytywać jako sygnał na duże obciążenie i wtedy pompa leje więcej paliwa, ale to tylko moje domysły.
Ciśnieniem paliwa steruje sterownik wtrysku za pomocą regulatora w pompie wysokiego ciśnienia (brązowe złącze), ustawic tego nie można. Przyczyn może byc kilka, uszkodzony czujmik ciśnienia w rampie wtrysku (kula z której odchodzą przewody wysokiego ciśnienia),coś z samym regulatorem ciśnienia (zanieczyszczenie,przycieranie),wtryski na świece nie patrz...
Witam. Jestem użytkownikiem Laguny 2 1.8 B + gaz 2001r. Auto stwarza mi następujący problem - podczas jazdy auto potrafi szarpnać i zgasnać. Nie pomaga odpanie poprzez redukcję biegu i puszczenie sprzegła koniecznie muszę się zatrzymać i wtedy odpala z pierwszego. Dzieje mi się tak zarówno na benzynie jak i na gazie. Nie pomogła żadna wizyta u elektryka...
Witam Napisałeś, że podmieniłeś już prawie wszystkie ustrojstwa zasilające silnik z wyjątkiem komputera silnika (ECU). Jeżeli masz taką możliwość, podmień również ECU z drugiego auta wraz z osprzętem typu immo itp, po to aby wykluczyć wadę twojego ECU.(numer ECU musi być zgodny z zamontowanym w Twoim aucie) ECU steruje również zaworem regulacji ciśnienia...
Sprawdź czy po załączeniu stacyjki 'idzie' pompa paliwa przez około 3 sekundy - bez uruchamiania silnika - jeśli tak to zasilanie i sterowanie pompą jest ok. Żeby zdiagnozować wtrysk w tym aucie potrzebna byłaby tzw. walizka XR25 lub nowsza NXR - ale takie rzeczy mają tylko serwisy autoryzowane.
http://megane.com.pl/uploads/imgs/hostin... Czy to ta skrzyneczka? Tam opis. U mnie wygląda inaczej, ma inny kształt i inaczej umiejscowione bezpiczeniki. Ale oznaczenia się zgadzają więc być może jest to ta sama 2 co u mnie. "Zasilania po włączeniu zapłonu elektronicznego urządzenia sterującego systemu sterowania silnika,...
Problem z Reno Clio 1.2. 97 r. samochód od czasu do czasu nie odpala, a gdy ostatnio po awarii odpalił - silnik pracuje nierówno, prawdopodobnie nie pracują dwa cylindry ( 2 i 3),podejrzewam wtryski lub sterowanie wtryskami.Pompa paliwa wymieniona na nową (ale zamiennik) i pracuje głośniej. Może ktoś poradzi w czym problem. Może to coś innego ?
Nie napisałeś z jakim silniczkiem jest to twingo (oznaczenie), wtryskiwacz pewnie jest sterowany minusem, plus dostaje po załączeniu stacyjki, pompa pracuje cały czas, oczywiście po uruchomieniu silnika, praca pompy nie ma nic wspólnego z ciśnieniem w układzie,ciśnienie paliwa jest regulowane czysto mechanicznie.
Słyszałem coś, że przekaźnik od golf 1 ma taką funkcję . Silnik nie jest sterowany zupełnie niczym. Pompa wtryskowa mechaniczna jak do tej pory dawala sobie rade, pomimo ze pompka załączałą się dopiero po kilku ruchach wału (mam już tam zrobiony jakiś przekaźnik z renault) ale nie po włączeniu zapłonu . Jakby ktoś coś więcej wiedział to proszę o info...
pompa jest koło rozrzadu ma do czolowej obudowy podłączona kostke z kablami. Dobre sobie, pompa elektroniczna... Jak widzisz, mechaniki bedo rechotały jeszcze ze 3 miesiące... Te kabelki, co je masz podłączone do pompy wysokiego ciśnienia (WC), to są zwykłe kable elektryczne zasilające prądem pokładowym zmodyfikowanym tzw. taktującym regulator wydatku...
Witam mam problem z Mascottem wymieniłem wszystkie czujniki, pompa wtryskowa , komputer Pomocy 6601 - Włącznik pedału hamulca sygnał niezgodny - Stale 7201 - Sterowanie lampka kontrolna systemu wtrysku zwarcie z masą - Stale 5301 - Zawór regulacji ciśnienia paliwa - Ciśnienie w rampie paliwa/systemowe – za wysokie - Nieciągłe 1301 - Ciśnienie...
To może łaskawie zobaczysz czego brak, iskry czy paliwa, łatwiej będzie diagnozować (Kolega odpala z benzyny więc może brakować paliwa, nic nie pisze o próbach odpalenia na gazie ) Świece wymienione,sprawdzałem kopułkę wszystko ok,wtryskiwacze ok,nie mogę znalezć pompy paliwa,w książce jest napisane że znajduje się za zbiornikiem paliwa,sprawdzałem...
Podaj mu masę na drugi kabel podczas kręcenia i sprawdź czy psika w gardziel paliwem, jak nie to wtrysk padł. to nie jest do końca tak...wtryskiwacz nawet jedno punktowy jest sterowany impulsem opartym o czujnik położenia wału. podanie masy na stałe może doprowadzić do uszkodzenia wtryskiwacza bądź centrali sterującej jeżeli dokładasz przewód masowy...
Mam problem w RVI MIDLUM z 2001 roku, auto po ruszeniu i utrzymaniu go ok 2000 obrotów silnik wpada w duże wibracje, (nie równa praca silnika). Po podłączeniu pod tester pokazuje błąd 5301- Ciśnienie paliwa, obwód niskiego ciśnienia ( zbyt duże ciśnienie). Sterowanie pompą wysokiego ciśnienia na biegu jałowym pokazuje wartość 29-30 % czy nie jest to...
są tylko 4 autotransformatory ze wspólną masą Są dwie cewki których końcami uzwojeń wtórnych są fajki świec odpowiednio 1-4 i 2-3 (iskra jest jednocześnie na świecy 1i4 lub 2i3) Przewody na wtyczce cewki to zasilanie+15, sterowanie cewką 1-4 i 2-3 i wyjście na kondensator przeciwzakłóceniowy Dodano po 2 metalowa płytka, do której w czterech miejscach...
Moim zdaniem to 6 wtrysków na stół do sprawdzenia najlepiej do innego pompiarza. Może jeszcze moduł sterujący paliwem ten przy pompie wysokiego ciśnienia zaczyna szwankować , ale bez pomiaru ciśnień ciężko coś powiedzieć. Powiedz jeszcze jak odpala na zimnym i ciepłym silniku ? Ps. wtryski najlepiej szukać z rozbitych zachodnich aut.
Pacjent to Renaul Master II 2.5 2004 r. 2.5 DCI silnik bez sterowania turbo podciśnieniem tylko na przeplywce i sterowanie ciśnieniem. Mam 2 problemy w aucie: *1- problem z odpalaniem po dłuższym postoju. Zaczęło się od tego, że auto odcinało przy obciążeniu. Pierwszorzędnie wymieniono filtr paliwa + filtr paliwa pucha przy zbiorniku paliwa. Wyczyszczono...
Mam ten sam problem z Renault Megane i nie jest to normalne jak tu piszą. Elektrozawór ten (w samoch. Renault Megane) współpracuje z sondą lambda, czujnikiem temp. zasysanego powietrza i przekaźnikami 1. podgrzewacza zasysanego powietrza 2.pompy paliwa 3.sterowania wtrysku. I mały cytat z jakiejś strony Skody dot. tego "Układ pochłaniania par paliwa....
Tak rzuciłem okiem, i odnoszę wrażenie że podobnie się zachowuje jak mój kangoor.. kiedyś miałem taki problem, okazało się, że silnik był zalewany nadmierną ilością paliwa, po zgaśnięciu trzeba kręcić aż sie wypali nadmiar paliwa i silnik sie wtedy uruchamia. u mnie był to zbiornik filtrowania par paliwa(po wymianie pompy źle podłączone rurki powrotu...
Proszę o pomoc Megane I 1.9dci 2002r sprawowało się bez problemu aż pewnego ranka nie odpaliło. Nie zapala się kontrolka od świec i nie uruchamia pompa paliwa. W komorze silnika po lewej stronie są trzy takie same przekażniki,środkowy ruchamia pozostałe i wszystko zaczyna działać. Problem w tym że nie pojawia się na nim masa sterująca. Ma ktoś jakiś...
Z komputera wyszło, że jest błąd - ZA WYSOKIE CIŚNIENIE NA LISTWIE COMON-RAIL. W samochodzie po podpowiedzi mechanika zrobiłem; Pełną regenerację wtrysków ,oraz pompy wysokiego ciśnienia. Wymieniłem filtr paliwa. Wymieniłem zawór regulacji ciśnienia na pompie. Wyczyszczony został bak paliwa. (-) Jak było na samym początku tak jest i teraz. To czemu...
A zawór sterujący dawki sprawdzałeś? Bo skoro po podpięciu rezystora w kostkę czujnika komputer wykrywa ciśnienie zależne od rezystora, to można przypuszczać że jest w porządku. Po odpięciu wtyczki od tego zaworu (ten brązowy na pompie) ciśnienie podczas kręcenia rozrusznikiem powinno rosnąć do kilkuset bar. Edit a sorry na samym początku pisałeś że...
Witam. Od paru lat jeżdżę laguna 2 1,9dci 92km z 2004r.od paru miesiecy auto zaczelo mi gasnac podczas jazdy jak dostal obciążenia. Auto spedzilo 2miesace na wizytach. warszrtatowych. Nikt nie moze dojsc do tego.. Blad , spadek cisnienia paliwa na listwie ram. Mezurki pod wtryski okazalo sie ze dwa mocno przelewala. wszystkie wtryskiwacze poszly do...
przekaźnik od pompki znajduje się pod maską, za lewym reflektorem w czarnej skrzynce (przy błotniku). ma być zasilany po włączeniu zapłonu, a imulsy sterujące (impulsy masy, mierzyć w zględem + akumulatora) dostaje z 6 nóżki sterownika (komputera). To jest dla systemu SIMENS MONOPOINT silnik F3N 740/41. Nie podałeś typu silnika z tabliczki na silniku...
Zamotałeś się z tym miernikiem. 1. czujnik temperatury powietrza, pin 14 sterownika 2. plus na wtryskiwacz, ten sam co na pompę paliwa (to raczej tu miałeś około 30ohm między 5 pinem sterownika), na schemacie mam akurat biały ale we francuzach to nie ma co się kolorami kierować 3. sterowanie wtryskiwacza, pin 21 sterownika 4. masa na czujnik temp. powietrza...
Witam Was serdecznie, a więc znów potrzebuję Waszych rad. Przedmiotem naprawy jest Renault Thalia 1,4 8V 75KM z 2000r (cewka z elektronicznym modułem na pokrywie zaworów) Wymieniłem silnik, przed wymianą silnik odpalał i pracował poprawnie pomijając, że smarowany był mazią (woda, olej) przez uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Tak czy owak silnik wymieniony...
Po 3 sekundach od włączenia zapłonu gaśnie kontrolka pomarańczowa z wykresem i w tym samym momencie odpuszcza główny przekaźnik ECU (przekaźnik zasilania pompy pozostaje załączony), wyłącza się pompa paliwa i zasilanie wtryskiwaczy. Główny przekaźnik ECU jest sterowany z 6 lub 7 pinu ECU (nie pamiętam). W trakcie kręcenia rozrusznikiem jest iskra na...
Miałem podobny problem , zaworek sterujący na pompie nawalił ( tak jak ktoś wcześniej pisał) i to samo znalazłem w autodacie jako jedna z częstych dolegliwości tego silnika. Wg autodaty jest to zaworek synchronizacji dawki paliwa (fuel timing solenoid) i diagnozuje się go na zimnym silniku poprzez nasłuchiwanie odgłosów dochodzących z pompy wtryskowej....
Majonez22... Układ zasilający, po prostu szczelność, zbiornika, pompa paliwa, przewody paliwowe. Zaglądamy pod auto, wiadomo ze najlepiej z kanału. Benzyna dość intensywnie pachnie, jakby coś kapało to na pewno da radę wyczuć :P Sonda, poczytaj na forum. Mierzymy napięcie na przewodzie którym sonda "daje sygnał" do urządzenia sterującego. Pomiar wykonujemy...
Witam ponownie wreszcie dopadłem diagnostyka z KTSem nic nie wykrył. Sprawdził odczyty rzeczywiste i wszystko ok. Mam pompę jak na zdjęciu [url=http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-r... na zimnym nie działa, na ciepłym raz działa raz nie to co jest widoczne u góry pompy - ta pompa jest do góry nogami normalnie...
Skoro pompa paliwa chodzi, to czujnik bezwładnościowy sprawny nie wybity. Skoro iskra na świecach jest, to czujnik położenia wału ok. Trzeba sprawdzić sterowanie wtryskiwaczy: Do każdego wtryskiwacza idą dwa przewody, jeden przewód z tych dwóch jest dla wszystkich czterech wtryskiwaczy wspólny, to jest ich zasilanie. Na tym przewodzie powinieneś mieć...
Te kąty jak przemierzyłem szczelinomieżem na koniec to taka ciekawostka luz wychodzi +/- 0.15 ssący i 0.20 wydech, zadzwoniłem do serwisu deutza, potwierdzili że jest to możliwe, dodatkowa informacja tolerancja +/- 15°, taki luz był w starych Deutz chłodzonych powietrzem, mam za to inny problem, z racji że wymieniałem wtryski, profilaktycznie poszły...
Niestety przykra wiadomość. Sterownik jest nieczuły na twoje działnia i to nie wiadomo na razie dlaczego. Faktycznie pierwsze kroki do immobilizera ale nic nie pisałeś, że kluczyki nie są oryginalne. Istnieje prcedura wyłączenia immobilizera lub uruchamiania awaryjnego (potrzebny kod immobilizera). Ale to raczej dla znających zagadnienie. I jeszcze...
Auto nie odpala, rozrusznik kręci, pompa paliwa działa, wtryski - brak brak impulsów sterujących, zasilanie na wtryskach jest. Po przekręceniu stacyjki na cewkach pojawia się napięcie i po chwili znika, jak kręcę to już się nie pojawia. Zasilanie ECU OK, masy na nim też. Skrzynka z bezpiecznikami pod maską sprawdzona, nie widać działania wilgoci. Wcześniej...
Wiem jest tego sporo ale nadal nie zanalazłem odpowiedzi na pytanie czy uszkodzenie jednej cewki uniemożliwia odpalenie auta. Pompa paliwa chodzi paliwo jest, świece mokre od paliwa, ale żadna z nich nie jest czarna wszystkie co jawyżej lekko okopcone. Sterowanie na cewki i wtryski jest. Na desce pali się symbol silnika i stop. Na cewkach nie ma śladu...
Witam mam dziwny problem z moim renault scenic 1.6 8v 98rok mianowicie jak włączam zapłon to nie odpala, ponieważ na styku przekaźnika pompy paliwa pojawiają się 2 plusy:)na styku przekaźnika H1 +12v i na H2 +12v :)powinno być ( h1 +12v i h2 -masa by przekaźnik mógł zadziałać) jak zapłon wyłączę i sprawdzam miernikiem czy jest zwarcie miedzy tymi stykami...
Odcięcie pompy zrobiłem rok temu ponieważ przez okres 5 lat od zagazowania wymieniłem już 3 pompy paliwa mając paliwo w baku a do tej pory z wtryskami nic się nie dzieje z tym że ja jeżdżę na krótkich odcinkach i często zapalam auto. Mam jeszcze pytanie - jakieś 6 miesięcy temu auto szarpało na gazie , w serwisie gdzie gaz mi montowali zdemontowali...
Czesc. Samochod Renault Clio II 1.9d z elektroniczna pompa EPIC. Samochod z dnia na dzien przestal odpalac. Wymilem czujnik polozenia walu korbowego w ciemno, sprawdzilem czy pompa nie jest zapowietrzona, odkrecone 2 wtryski - no cos sie leje ale czy to dobre cisnienie to nie wiem. Rzecz dzieje sie w Niemczech, dwoch mechanikow stwierdzilo, ze chyba...
Witam Malm lagunę 2.2D i mimo że świece żarowe wymieniłem na nowe muszę 2x podgrzać aby normalnie odpalił. Jak raz podgrzeję to po odpaleniu chodzi nierówno, szarpie i kopci. Dopiero po przygazowaniu chodzi normalnie. Wcześniej nie miałem tego problemu.Oleju od wymiany do wymiany nic nie ubywa ani płynu chłodniczego. Zauważyłem że mi teraz dużo pali...
Nie bardzo rozumiem dlaczego akurat pod pompę paliwa? Jest wiele punktów w instalacji, na których pojawia się 12V po przekręceniu stacyjki no i jeszcze problem opóźnienia został. Chyba rzeczywiście lepszym rozwiązaniem jest propozycja kooperator polegająca na podpięciu przewodu sterującego do cewki. Światła będą włączały się automatycznie dopiero po...
Witam, przerobiłem ten temat i u mnie wyglądało to tak: auto miało problemy z odpalaniem i przy wciśnięciu gazu do dechy zapalały się kontrolki od świec żarowych, STOP, i czerwony silnik. Z pomocą kumpla (mechanika z atoryzowanego serwisu) udało się jakoś to zrobić w miarę tanio ale trochę czasu upłyneło. Mianowicie- pompy z 1.5 dci do 2005 roku robi...
"a jesli sobie zblokuje swiatla diodami a sygnal wezme z przed diody i zabezpieczymy obwody bezpiecznikiem to mozesz sobie zwierac co chcesza" Nie przemyslales tego. Jak za dioda zewrze sie do masy to albo splynie ioda albo bezpiecznik. Jesli nie ma ten ... alarm wyjsc ster ani wyjscia do odciecia zapl to: 1. Otwórz go i poszukaj czegos do tego celu...
Szanowni forumowicze nie dodałem na tym forum, że został wymienioany filtr paliwa i powietrza, wyregulowany luz zaworowy oraz sprawdzone ciśneinie sprężania. Czujnik położenia wału korbowego jeżeli przestałby działać to komp. sterujący nie mógłby ustalić miejsca wtrysku - i silnik nie mógłby być w ogóle uruchomiony, usterki pozostałych czujniki w programie...
Jeśli chodzi o wtryski to na powrocie szło powietrze tylko wtryski były sprawdzane i nie leją, a powietrze puściłem na powrót do baku czyli obszedłem filtr paliwa. Jeżeli silnik gaśnie nieoczekiwanie, to jest albo gwałtowny spadek ciśnienia paliwa w zasobniku (7 - rys. poniżej) (system Common Rail ), albo gwałtowny wzrost . Komputer sterujący "wyczuwa"...
Kod usterek: MID 128 - PSID96 - FMI1 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 A14 - Komputer zarządzający pracą silnika PSID96 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: A14 Moduł elektroniczny sterowania pracą silnika B139 Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa B51...
Pierwsze wyniki są takie: napięcie na podstawkę przekaźnika (robocze) grubym czerwonym przewodem dochodzi. Zwarcie z grubym białym nie daje żadnych efektów. Podanie plusa bezpośrednio na biały również nie daje efektów. Wszystkie bezpieczniki sprawdzone, zarówno w kabinie jak i komorze silnika (chyba że są jeszcze gdzieś jakieś inne, o których nie wiem)....
Mój samochód: Renault Laguna II Grandtour 1.9 dci 107 km Przebieg ok 156 tys km oryginalny potwierdzony fakturami i książką serwisową jak i sprawdzeniem VIN'u w ASO Renault. Witam wszystkich mam pytanie czy podane poniżej zdjęcie na którym widać koło pasowe pompy wtryskowej w moim samochodzie renault laguna II 1.9 dci 107 km tak ma wyglądać czy ono...
Właśnie błędów brak, poza błędem odczytania prędkości auta. Błąd obecny i nie można usunąć. Podejrzewam uwalony lub przegnity gdzieś przewód. Podmieniłem regulator na pompie, ale na podmienionym wywala błąd DF208 (Obwód elektrozaworu ciśnienia paliwa - obwód otarty lub zwarcie do masy) - czyli kupiłem na szrocie uwalony (kupiłem w celu sprawdzenia i...
Witam Wszystkich użytkowników Opla Vivaro alias Renault Trafic-Nissan Primastar silnika 1,9 CDTI 101KM. Ciąg dalszy przygód...Przejeździłem cała jesień,zimę początek wiosny i znowu pojawił się problem a mianowicie spadł mi pasek klinowy wcześniej piszczał.Dałem go do mechanika który założył nowy pasek i niby wszystko o.k. ale pompa wspomagania dziwnie...
pompy paliwa sterowanie sterowanie pompy paliwa pompy paliwa renault
wymiana toner przebieg samochodu lodówka rozszczelnienie ściany
active webcam obudowa 18tbx100
Ekspres Jura S8 - komunikat "Zabierz paletkę z wyświetlacza" Obliczanie uzwojeń silnika 3-fazowego 36 żłobków 960 obr/min