Zasilania i masy na sterownik posprawdzaj, rozbierz sterownik i popatrz dokładnie na lutowanie owego pinu odpowiedzialnego za wysterowanie przekaźnika. Rozumiem, że brak masy stwierdziłeś przy sterowniku a nie przy przekaźniku, eliminując tym samym uszkodzenie wiązki? Jak chcesz zostawić awaryjnie, to zrób sterowanie masą po stacyjce. Tranzystor, przekaźnik,...
Renault Master II generacji z silnikiem 2.5dci 84kw/115km posiada pompę niskociśnieniową w zbiorniku paliwa.Sprawdz czy dochodzi sterowanie do pompy.
Imho powinien pokazywać obroty. Załącza przekaźnik pompy paliwa podczas kręcenia ? Jest iskra na świecach podczas kręcenia? Jest sterowanie wtryskiwaczy? Komputer nie zawsze jest potrzebny do naprawy autka.... ;)
Witam zgadzam się z tobą kolego mkos1 , rzecz w tym żę wcześniej po przekręceniu kluczyka w stacyjce pompa pracowała przez około 3-4s a teraz pracuje non-stop (paliwo zaczyna sie przelewać przez przepustnice) coś musi sterować pompą i to pewnie się zepsuło tylko nie wiem co nią steruje
Witam mam dziwny problem z moim renault scenic 1.6 8v 98rok mianowicie jak włączam zapłon to nie odpala, ponieważ na styku przekaźnika pompy paliwa pojawiają się 2 plusy:)na styku przekaźnika H1 +12v i na H2 +12v :)powinno być ( h1 +12v i h2 -masa by przekaźnik mógł zadziałać) jak zapłon wyłączę i sprawdzam miernikiem czy jest zwarcie miedzy tymi stykami...
Jakaś bzdura zmień warsztat,pompę paliwa załącza przekażnik sterowany komputerem po drodze jest też bezpiecznik.Pozdrawiam.
Sprawdź miernikiem lub żarówką zasilanie na przekaźnik i sterowanie.
Sprawdź moduł sterowania pompy paliwa jest umieszczony na zbiorniku paliwa zobacz czy przez piny z kostek nie dostała się woda a najlepiej rozbierz. Nowa część w renault to niecałe 900zł. Jest tam system START/ STOP ??
2 cienkie pływak , 2 grube zasilanie. odetnij sterowanie.
Iskra, sterowanie wtryskami, pompa paliwa-co działa, co nie działa?
Popatrz na wyłącznik inercyjny przy lewym kielichu , z czerwonym łepkiem, lubia śniedzieć styki. Pompa paliwa wisi na przekaźniku w raz z cewką WN , sterowany masą z pinu 68 ECU , następnie przez wyłącznik inercyjny prosto do pompy.
Jeśli niema zewnętrznego czujnika musi byś rezystor R1 (klucz) 620 ohm zaznaczony na schemacie ,inaczej sterownik rozpoznaje uszkodzenie czujnika zewnętrznego, Do uruchomienia potrzebujesz podłączyć plus-minus ,pompa paliwa i sterowanie przez zieloną diodę led i nic więcej ,regulacja temperatury nie musi być podłączona ,będzie grzało na maxa
Najlepiej odcięcie przekażnika pompy paliwa , jego sterowanie z pinu nr.6 ECU. Przekażnik ten załącza pompę paliwa , wtryski , zawór wolnych obrotów i coś jeszcze.
Witam potrzebuję szybkiej pomocy mam ten sam problem podmieniłem sterowniki pompę paliwa steruje ale ..nie steruje zaworem od turbo ??
Ostatnio podłączałem alarm w R19 - 90% kabli podłączyłem w progu, przy podnóżku pasażera, kierunki na diodach do przewodów lecących na tylne lampy, sterowanie cenrtalem (fabrycznym) do przewodów lecących z praweko słupka (sterowanie + (biały i fioletowy-chyba)), wyłącznik drzwiowe też tam jest w pobliżu, odłączenie pompy paliwa to był biały gruby przewód,...
Według schematu też wychodzi,że ma być 12V. Bezpiecznik 18 Elektrozawór pompy paliwa Regulacja turbosprężarki Miernik masowego przepływu powietrza Elektrozawór recyrkulacji gazów spalinowych Czujnik tlenu Wtryskiwacz Pompa cieczy chłodzącej układu recyrkulacji spalin Pompa cieczy chłodzącej turbo Czujnik identyfikacji cylindra Czujnik odwadniacza 15A
Witam serdecznie.Sprawdź bezpiecznik i przekaźnik pompy paliwa.Przekaźnik podaje na pin 5 napięcie po zapłonie.Cewka przekaźnika jest zasilana po zapłonie a sterowana masą przez sterownik.Pozdrawiam.
itam. mam pytanko. Pod maską z lewej strony (patrząc w kierunku jazdy) jest czarna puszka, a w niej dwa przekaźniki, listwa połączeniowa i oczywiście przewody. Czym sterują owe przekaźniki?
Jest i jest ok, to nie jej wina. W ogóle przekaźnik się nie załącza a kolizyjny jest w obwodzie pompy nie sterowania przekaźnikiem pompy.
ale to zasilanie jest czy sterowanie jeśli zasilanie to weź podłacz prosto z aku
Poszukuję informacji na temat powiązania fabrycznego immobilisera z pompą wtryskową LUCAS w Renault Traffic 1,9d rocznik '97 oraz dokumentacji samej pompy. Objawem jest to, że immobiliser wysyła sygnał do pompy [sprawdzone na kompie] a pompa nie podaje paliwa na wtryskiwacze... padł zawór sterowany immobiliserwem [był pod stalowym pancerzem], czy wysiadło...
i jak jadę na gazie to ciągle pomału wskazówka opada. A tam nie jest tak jak w renault ,ze wskaźnikiem paliwa steruje komputer ?
W związku z kolejna awarią pompy paliwowej (upalone konektory itp, wlutowane kable i kleje). Coś to chyba źle naprawiasz . :cry: Nie wrócił do mnie żaden pojazd po wymianie pompy paliwa na NOWĄ i wtyczki na NOWĄ . :D A już tym bardziej NIE UWIERZĘ że ci upaliło przewody przylutowane bezpośrednio do złącza w pompie :?: :!: W poliftowych przeszli na...
na zawór 5v. Na pewno mierzysz na regulatorze ciśnienia na pompie :?: Tam powinno być pełne napięcie akumulatora a z drugiej strony masa ze sterownika - sterowanie PWM .
hm... ciekawy przypadek, a może ciśnienie paliwa nie takie(regulator lub pompa) i dlatego zamula, tworzenie mieszanki na złym poziomie, to niekoniecznie wina lambdy. W tym silniku lambda ma mały wpływ na moc silnika, po prostu wywala złe parametry spalin bo ma nie taką mieszankę. Emulacja inst. gaz. nie ma nic do sterowania silnikiem przy zasilaniu...
Przecież właśnie masą masz sterowany wtrysk. Plus masz po przekaźniku który podaje także napięcie na pompę paliwa i elektrozawór oczyszczania.
Sprawdź przekaźnik od pompy paliwa czy ma sterowanie i jest napięcie na przekaźniku . Jeśli jest a pompki nie słychać to zdejmij kostkę od pompy paliwa i sprawdź czy masz napięcie na kostce zasilania pompy jeśli będzie to pompka do wymiany.
(...) mam ten problem ,auto po tamtej zimie przestało odpalać dopiero przy pomocy płakać wchodzi na obroty chodzi do 3 tyś obrotów max i zaraz pojawiają się kontrolki czerwony silniczek miga i gasnie po czym jak zimny odpali sam czasami ale i tak po jakimś czasie gasnie ręce mi opadają proszę expertow o pomoc Witam serdecznie na forum elektroda.pl,...
Nie ma to nie ma.A przekaźnik pompy sprawdziłeś?Jest zasilanie i sterowanie?Jakieś błędy w ECM?Jest w ogóle zasilanie sterownika?Sprawdź czy jest 5v na MAP albo TPS.Rozumiesz w ogóle coś z tego?
Nie dawaj do naprawy z ogłoszenia z alledrogo bo działa z miesiąc i nie cieknie ale dalej nie steruje zaciera się a gość ci powie że masz syf paliwo.
Sprawdz przekaznik pompy paliwa skoro nie dochodzi napiecie na pompe oraz sprawdz czy np alarm nie odlaczyl ci sterowania pompa lub jakies immo
No chyba dobre. Teraz sprawdz sterowanie wtrysku masz gaz to gazownik musiał ci przeciąć obwód wtrysku może tam gdzieś usterka?
[/quote]No pewnie, bo jak można nazwać inaczej urządzenie składające się z pompy i końcówki wtryskowej? Impulsator podający czynnik napędowy? :D[/quote] Ale w DCI wtrysk nie składa się z pompy i końcówki. jest to zwykły wtrysk z cewką sterowany elektronicznie.
Witam, auto przestało zapalać, błędów brak nie steruje pompą paliwa dodatkowo sprzęgło klimatyzacji jest załączone nawet przy wyłączonym zapłonie wystarczy podłączyć klemę kontrolka od immo gaśnie , co może być powodem?
Wyciągnij przekaźnik od pompy paliwa i zmostkuj zamiast przekaźnika kabelkiem dwa piny które normalnie zwiera przekaźnik i pompa paliwa musi zadziałać jak będziesz podłączał mostek, wtedy będziesz miał pewność, że z pompą wszystko ok tylko nie ma sterowania. Tak jak wyżej pompę powinno być słychać przez chwilę po włączeniu zapłonu i przekaźnik powinien...
wszystko zostało sprawdzone jeszcze raz. Zauważyłem że nie słychać po przekręceniu kluczyka żeby załączała się pompa i wskazówka pokazująca obroty silnika lekko drga przy próbie odpalenia Wprowadzenie Dziękuję za dodatkowe informacje. Brak dźwięku pompy paliwa po przekręceniu kluczyka oraz drganie wskazówki obrotomierza to istotne symptomy, które mogą...
Pod maską załącza ci jeden przekaźnik od ECU i drugi sterujący pompą paliwa i cewkami.
cisnienie na listwie nie może przekroczyć w żadnym przypadku 120bar bo następuje awaryjne wyłącznie silnika (spręzyna na desce i po 5 sek wyłączenie wstepnej pompy paliwa). Powodem całej sytuacji są wadliwe regulatory napięcia. Renault z tego co kiedys czytałem przyznało się do tego, ale ponieważ silniki zostały wycofane z produkcji w 2003 roku nikt...
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
Witaj. Jeżeli silnik odpala i pracuje na gazie a na benzynie nie, to wniosek jest jeden, wtryskiwacze nie podają benzyny. Mówisz że pompa podaje benzynę, więc sprawdź czy dochodzi napięcie do wtryskiwaczy i czy jest sterowanie. Odłącz jeden wtryskiwacz podłącz diodę 12 V i sprawdź czy przy kręceniu mruga.
Cisnienie na cylindrach: 1-29, 2 i 3 - 28.5, 4- 30 bar czyli ok. Pompa na zimnym na początku nie wytwarzała ciśnienia dzisiaj ale zapomniałem dodać, że układ zasilania od zbiornika strasznie bomblue więc prawdopodobnie pompa ma problem wytworzyc cisnienie jak układ się zapowietrza. Zaraz biore się za pomijanie układu zasilania i powrotu od zbiornika...
Dzieki kolego Krzysztof 1291 za schemat ale w tym Renault 25 jest taki problem że pompa paliwowa się nie załancza to znaczy po włączeniu zapłonu niedochodzi napiecie do pompy.Jeżeli masz jakieś dane na temat sterowania przekażnika załączjącego pompę to bym prosił. Z góry Dziekuję.
Zobacz tutaj link: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Poniżej budowa pompy cp2 zakreślony element to zawór wysokiego ciśnienia ?(tłoczek pod zaślepką na imbus) sterowany hydraulicznie przez zawór elektryczny. To on przez zabrudzenia paliwa traci szczelność i źle reguluje ciśnienie.Na drugim obrazku masz pompy...
http://megane.com.pl/uploads/imgs/hostin... Czy to ta skrzyneczka? Tam opis. U mnie wygląda inaczej, ma inny kształt i inaczej umiejscowione bezpiczeniki. Ale oznaczenia się zgadzają więc być może jest to ta sama 2 co u mnie. "Zasilania po włączeniu zapłonu elektronicznego urządzenia sterującego systemu sterowania silnika,...
Podepnę się pod temat. Mam taki problem: Renault Modus, 1,5 DCi. Ostatnio w trasie zapaliła się kontrolka serwisowa (żółty kluczyk), komunikat o błędzie jak w temacie - konieczne sprawdzenie wtrysku. Samochód jeździ normalnie, nie stwierdziłem spadku mocy ani innych problemów z silnikiem. Serwis Renault stwierdził (diagnostyka) problem z wtryskiem na...
kolego hubert, umiem czytać ze zrozumieniem tyle że mam wątpliwości co do twojej wiedzy i tyle. Biorę pod uwagę taką możliwość że jeśli całym układem steruje komputer to zwiększony pobór adblu może odczytywać jako sygnał na duże obciążenie i wtedy pompa leje więcej paliwa, ale to tylko moje domysły.
Nie mam takiej możliwości, połączyłem się poprzez renault master i wyświetlił mi brak błędów, w OBD także błędów 0. Po odczycie kodów poprzez opel movano i skasowaniu pozostaje błąd 1159.
Powiedz kolego czy miga ci kontrolka od immo?? Jeśli miga to rozkodowany immobilizer miałem identyczny przypadek w scenicu 1.6 16V i pomogło wyrzucenie go ze sterownika (dużo tańsze i szybsze przynajmniej u mnie) a jesli nie miga to prawdopodobnie masz do wymiany cewki. Dodano po 1 a co do pompy to sprawdziłbym przkaźnik 16V a 8V to zupełnie inne sterowanie...
Witam Napisałeś, że podmieniłeś już prawie wszystkie ustrojstwa zasilające silnik z wyjątkiem komputera silnika (ECU). Jeżeli masz taką możliwość, podmień również ECU z drugiego auta wraz z osprzętem typu immo itp, po to aby wykluczyć wadę twojego ECU.(numer ECU musi być zgodny z zamontowanym w Twoim aucie) ECU steruje również zaworem regulacji ciśnienia...
Tylko grubość przewodów mi się nie zgadza, w uderzeniowym są dwa białe, cienkie przewody a z przekażnika wychodzi gruby więc układ chyba jest trochę inny. Pewnie inny ale jak nie ma pełnych informacji to podaje takie same . Nie wiem jaki silnik , jaki wyznacznik , koniec roku czy początek roku . Teraz będę szukał w schematach w których uderzeniowy...
Posiadam Clio 2 z silnikiem 1.9D F8Q 64 KM. Problem wygląda następująco: pompa wtryskowa Lucas Epic, sterowana elektronicznie, autko czasem nie chciało odpalać, komputer pokazywał błąd aktuatora wydatku paliwa, problem ustał paliło ok lecz zwiększone zużycie paliwa ok 10l na 100. sporo straciło na mocy. ostatnio paliło ma 2 razy tak jak by się zapowietrzało,...
Zasilane są szeregowo (po stronie pierwotnej) po dwie przez przekaźnik pompy paliwa. Sterowane są przez moduł mocy znajdujący się w sterowniku silnika styk 1 cylindry 1 i 4, styk 32 cylindry 2 i 3.
Witam. Twierdzisz, że brak masy na przekaźnik pompy paliwa, czyli ta co wychodzi z złącza komputera ZD1 . Sprawdziłeś to połączenie pomiędzy komputerem a przekaźnikiem? Masz schemat sterowania tym silnikiem?
Laguna III KT1H Ocean blue VIN VF1KT3H0643169624 Model Laguna III Typ modelu KT1H Data produkcji 03 2010 Numer produkcji pojazdu S067322 Poziom wyposażenia EA3 Dodatkowo do poziomu wyposażenia SAN913 Dodatek do limitowanej edycji EVO Kod lakieru TED69 Tapicerka siedziska Skóra Wykończenie wnętrza HARM01 Kraj stosowania przepisów technicznych TLNORD...
Jak nie będzie właściwego ciśnienia w pompie wtryskowej to też są cyrki bo pompa sterowana ciśnieniem paliwa. Nie dawno grzebałem fendta 515 (trochę nie to samo) który kopcił jak lokomotywa pod obciążeniem a jechał max 42km/h (tak pokazywał licznik). Palił na widok kluczyka ale z mocą gorzej i to dymienie. Znalazłem że łapie powietrze pompką zasilającą...
Mam ten sam problem z Renault Megane i nie jest to normalne jak tu piszą. Elektrozawór ten (w samoch. Renault Megane) współpracuje z sondą lambda, czujnikiem temp. zasysanego powietrza i przekaźnikami 1. podgrzewacza zasysanego powietrza 2.pompy paliwa 3.sterowania wtrysku. I mały cytat z jakiejś strony Skody dot. tego "Układ pochłaniania par paliwa....
Mam Renówkę i wiem jak podchodzą do tematu mechanicy - nie chce im się bo to Francuz. Tu Japoniec, ale silnik od Renault. Może poszukaj kogoś co robi Renowki - może to jest cos typowego? Tam jedynie może być inny zbiornik paliwa i pompa ale osprzęt silnika jest raczej ten sam. Zaczynać od poczatku trzeba - tzn tak jak wkleiłem, te pomoce sprawdzają...
Ciśnieniem paliwa steruje sterownik wtrysku za pomocą regulatora w pompie wysokiego ciśnienia (brązowe złącze), ustawic tego nie można. Przyczyn może byc kilka, uszkodzony czujmik ciśnienia w rampie wtrysku (kula z której odchodzą przewody wysokiego ciśnienia),coś z samym regulatorem ciśnienia (zanieczyszczenie,przycieranie),wtryski na świece nie patrz...
Renault Premium 460 dxi słaba na zimnym silniku, kiedy się rozgrzeje, jest lepiej, ale i tak mocno odbiega od każdej innej Premiumki. Na wysokich obrotach idzie, ale na zielonym polu bez redukcji nie ma opcji na jakiekolwiek odczuwalne przyspieszenie. Brak błędów, sprawdzone luzy zaworów, ciśnienia na zasilaniu pompy i na wtryskach, ciśnienie doładowania...
Skoro załącza się pompa paliwa to włącznik jest dobry. Odcina on pompę i wtryskiwacze. Skoro pompa pracuje a nie podaje paliwa to nie ma wysterowania wtryskiwaczy. Zasilanie po stacyjce powinno być bo działa pompa ale możliwe że brak sterowania z ECU więc możliwe że ECU nie widzi obrotów silnika. Wykręć świece i zobacz czy jest iskra w tedy kiedy nie...
Mam Megankę z takim samym silnikiem. Układ licznika i prędkiściomierza jest elektroniczny, nie ma żadnej linki. Jeżeli liczy kilometry, a nie działa prędkościomierz to prawdopodobnie jest uszkodzony silniczek lub jego przekładnia napędzająca prędkościomierz. Miałem taka awarie w Pegoute 206. Wumieniłem silniczek z innego zestawu wskażników. Jeżeli chodzi...
Ok kolego wiec cos z pompa moze byc... A jak sie ma te sterowanie pompa na zaworkach nowym i starym? Zapewne ster pompa wys cienienia 1 i 2 to sekcje 1 i 2 prawda? Zostawic stary zawor co wskazuje 20-24% czy nowy na ktorym skacze 7-18%?
Sprawdz sobie regulator cisnienia paliwa, czujnik cisnienia na listwie, jezeli turbina jest sterowana elektrozaworem podcisnieniowym sprawdz go oraz szczelnosc calej instalacji vaccum. DPF nie byl przypadkiem wyprogramowany? Na to odpalanie zaobserwuj rano przed odpalaniem czy nie cofa sie paliwo, nie ma babli w przewodzie przed pompa wytryskowa, jesli...
To bezpiecznik F1-20A na schemacie, zasilanie po zapłonie wszystkich obwodów sterowania silnika . Gdzieś wiązka na silniku ci się przetarła i zwiera do masy, zasilanie to leci pomarańczowym kablem. Schemat masz załączony, pozostaje szukać po kablu. Na tym kablu wisi zasilanie przepływki, zawór podciśnienia egr, zawór sterujący turbo, czujnik wału, czujnik...
Witam. Chcę odświeżyć temat nieszczęsnej pompy w Reno Kangoo 1.9D 65KM z roku 2001. Mam problem że Kangurek po nagrzaniu się zaczyna nierówno pracować , nawet potrafi zgasnąć. Założyłem na wirnik pompy podkładkę 0,25mm ale to nic nie pomogło, natomiast po odłączeniu czujnika temperatury silnik zaczyna ładnie , równo pracować. Czujnik wymieniłem na nowy...
Sprawdź czy po załączeniu stacyjki 'idzie' pompa paliwa przez około 3 sekundy - bez uruchamiania silnika - jeśli tak to zasilanie i sterowanie pompą jest ok. Żeby zdiagnozować wtrysk w tym aucie potrzebna byłaby tzw. walizka XR25 lub nowsza NXR - ale takie rzeczy mają tylko serwisy autoryzowane.
pompa jest koło rozrzadu ma do czolowej obudowy podłączona kostke z kablami. Dobre sobie, pompa elektroniczna... Jak widzisz, mechaniki bedo rechotały jeszcze ze 3 miesiące... Te kabelki, co je masz podłączone do pompy wysokiego ciśnienia (WC), to są zwykłe kable elektryczne zasilające prądem pokładowym zmodyfikowanym tzw. taktującym regulator wydatku...
Nie napisałeś z jakim silniczkiem jest to twingo (oznaczenie), wtryskiwacz pewnie jest sterowany minusem, plus dostaje po załączeniu stacyjki, pompa pracuje cały czas, oczywiście po uruchomieniu silnika, praca pompy nie ma nic wspólnego z ciśnieniem w układzie,ciśnienie paliwa jest regulowane czysto mechanicznie.
Witam. Mam pytanie do speców od francuskich aut. W aucie jak wyżej brak jest zasilania pompy paliwa w baku. Proszę o info, gdzie znajduje się przekaźnik od sterowania pompką, a może sugestie co jeszcze sprawdzić, oczywiście oprócz bezpieczników? Auto nie ma żadnego alarmu, a na gazie jeździ normalnie. Wiem, że sprawa nie jest skomplikowana, może idę...
Nie jestem ekspertem ale źle ustawiony rozrząd byłby sygnalizowany poprzez czujnik położenia wału i wałka rozrządu a tak mi się przynajmniej wydaje, poza tym co ma źle ustawiony rozrząd do podawania paliwa? W przypadku źle ustawionego rozrządu koło pompy i tak się kręci więc w przypadku sprawnej pompy paliwo na wylocie być powinno tym bardziej że oprócz...
Słyszałem coś, że przekaźnik od golf 1 ma taką funkcję . Silnik nie jest sterowany zupełnie niczym. Pompa wtryskowa mechaniczna jak do tej pory dawala sobie rade, pomimo ze pompka załączałą się dopiero po kilku ruchach wału (mam już tam zrobiony jakiś przekaźnik z renault) ale nie po włączeniu zapłonu . Jakby ktoś coś więcej wiedział to proszę o info...
Adam nie we wszystkich przypadkach ale podobno odpięcie czujnika (co raczej wynika ze sposobu sterowania czujnika bynajmniej tak myślę ) skutkuje podaniem dawki paliwa na wtryski ale bez kontroli ciśnienia na listwie i przez to silnik można odpalić ale chodzi twardo. Podejrzewam że dłuższa praca w takich warunkach może uszkodzić pompę albo wtryski ale...
o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
Auto jak w tytule, objaw jest następujący, auto odpala i silnik pracuje na wolnych obrotach trochę trzęsie, dodam gazu powyżej 2,5 tyś obrotów i auto pracuje już równomiernie, ale w tym momencie zapala się lampka z zygzakiem. Ale główny problem że czasami po kilku minutach lub godzinie auto gaśnie i przy próbie odpalenia nie ma napięcia na pompkę paliwa...
Mam problem w RVI MIDLUM z 2001 roku, auto po ruszeniu i utrzymaniu go ok 2000 obrotów silnik wpada w duże wibracje, (nie równa praca silnika). Po podłączeniu pod tester pokazuje błąd 5301- Ciśnienie paliwa, obwód niskiego ciśnienia ( zbyt duże ciśnienie). Sterowanie pompą wysokiego ciśnienia na biegu jałowym pokazuje wartość 29-30 % czy nie jest to...
zasilania na wtryskach nie ma, chyba ten sam przekaźnik co pompa paliwa, według tego co patrzałem to wysterowanie ze sterownika pin 20 taki beżowy po podaniu masy tez nie chciał, tylko podawałem bezpośrednio, czemu nie jest ona podawana przez sterownik
Witam mam problem z Mascottem wymieniłem wszystkie czujniki, pompa wtryskowa , komputer Pomocy 6601 - Włącznik pedału hamulca sygnał niezgodny - Stale 7201 - Sterowanie lampka kontrolna systemu wtrysku zwarcie z masą - Stale 5301 - Zawór regulacji ciśnienia paliwa - Ciśnienie w rampie paliwa/systemowe – za wysokie - Nieciągłe 1301 - Ciśnienie...
Witam wszystkich. Mam problem ze zdiagnozowaniem usterki. Auto zostało zgaszone i następnego dnia już nie zapaliło. Z tego co się dowiedziałem nie są sterowane wtryskiwacze i zawór ciśnienia paliwa przez sterownik silnika. Z komputerem łączę się normalnie w kodach błędów nic nie występuje. Pompa ciśnieniowa była zmieniana na drugą nic to nie dało. Kręcąc...
pierwsze co bym zrobił to sprawdził ciśnienie paliwa i sprawdził przekażnik sterujący pompą wspomagającą która jest w baku.
są tylko 4 autotransformatory ze wspólną masą Są dwie cewki których końcami uzwojeń wtórnych są fajki świec odpowiednio 1-4 i 2-3 (iskra jest jednocześnie na świecy 1i4 lub 2i3) Przewody na wtyczce cewki to zasilanie+15, sterowanie cewką 1-4 i 2-3 i wyjście na kondensator przeciwzakłóceniowy Dodano po 2 metalowa płytka, do której w czterech miejscach...
Sprawdź zawór sterujący ilością paliwa na pompie wtryskowej.
Tak rzuciłem okiem, i odnoszę wrażenie że podobnie się zachowuje jak mój kangoor.. kiedyś miałem taki problem, okazało się, że silnik był zalewany nadmierną ilością paliwa, po zgaśnięciu trzeba kręcić aż sie wypali nadmiar paliwa i silnik sie wtedy uruchamia. u mnie był to zbiornik filtrowania par paliwa(po wymianie pompy źle podłączone rurki powrotu...
Witam serdecznie Mam problem z moim ciągnikiem. Na liczniku wskazuje niesamowicie wysokie wartości spalania paliwa na 100km. Wartości dochodzą do 51L/100km. Nie wiem co się dzieje, mam drugi taki sam ciągnik i tam spalanie przy obciążeniu 24t wychodzi nie więcej niż 36-37L. W zeszłym tygodniu podpiąłem samochód pod diagnostykę i oto co mi pokazało:...
Common rail (w wolnym tłumaczeniu: wspólna szyna) - nowoczesna wersja systemu bezpośredniego wtrysku paliwa w silnikach Diesla. W tradycyjnym układzie wtrysku paliwa w silnikach Diesla, pompa sekcyjna wytwarza tylko w określonych, dla poszczególnych cylindrów, momentach ciśnienie, które otwiera wtryskiwacz i paliwo zostaje rozpylone w cylindrze lub...
przepustnica sterowana elektronicznie czy na linke ,ktory to rocznik,benzyna czy diesel?????Jesli to na linke to jest mozliwe,ze strzelila sprezyna naciagu ramienia przepustnicy i linke "nie odbija" a jesli elektronicznie to padl silnik krokowy.Proponuje zrobic ogledziny linki lub przewodow elektrycznych przechodzacych od regulacji przy pedale przyspiesznika(gazu)...
samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. paliwo dochodzi do wtrysku, ale na kompie ciśnienie jest niskie bo nie tryska jak powinno. Co odpowiada za ciśnienie od pompy do wtrysku. Po moich przemyśleniach pompo wtrysk nie otwiera bo jest za małe ciśnienie. Przemyśl najpierw, z jakim silnikiem masz do czynienia. Jeżeli rzeczywiście jest to dci...
oto moje wypracowanie 3 post wstecz :) Witam, Jak w temacie, mam ciężką przeprawę z taką laguną (podobną - 2003 2.0turbo f4r764), naprawiałem w niej robiłem troche mechaniki - klima wymiana chłodnicy&kompresora + do tego doszedł rozrząd w międzyczasie...... a wszystko sie w czasie rozeszło, w końcu poskładałem wszystko , i co się okazuje, nie pali (brak...
Dodam że właściciel jeździ z tą awaria i zaślepionym powrotem paliwa prawie rok, 3km do pracy, obawiam się że może tam być kumulacja... Komp się nie chce połączyć podobno kiedyś tam się połączył i pokazał błąd zbyt wysokie napiecie sterowania czy coś w tym stylu nie znam numeru i nic po za tym. Dodano po 6 uswto - pompa włozona z innego sprawnego auta...
A ja tak i jest to scania HPI- kopci jak cholera na szaro. Pompa comon daje ciśnienie, więc co tu ustawiać. W silnikach wykorzystujących system Common Rail zamiast sekwencyjnej pompy paliwa wykorzystywana jest pompa wysokociśnieniowa, która tłoczy paliwo do akumulatora zasilającego (zwanego również listwą lub szyną) wspólnego dla wszystkich cylindrów....
Witam. Od paru lat jeżdżę laguna 2 1,9dci 92km z 2004r.od paru miesiecy auto zaczelo mi gasnac podczas jazdy jak dostal obciążenia. Auto spedzilo 2miesace na wizytach. warszrtatowych. Nikt nie moze dojsc do tego.. Blad , spadek cisnienia paliwa na listwie ram. Mezurki pod wtryski okazalo sie ze dwa mocno przelewala. wszystkie wtryskiwacze poszly do...
Zamotałeś się z tym miernikiem. 1. czujnik temperatury powietrza, pin 14 sterownika 2. plus na wtryskiwacz, ten sam co na pompę paliwa (to raczej tu miałeś około 30ohm między 5 pinem sterownika), na schemacie mam akurat biały ale we francuzach to nie ma co się kolorami kierować 3. sterowanie wtryskiwacza, pin 21 sterownika 4. masa na czujnik temp. powietrza...
Po 3 sekundach od włączenia zapłonu gaśnie kontrolka pomarańczowa z wykresem i w tym samym momencie odpuszcza główny przekaźnik ECU (przekaźnik zasilania pompy pozostaje załączony), wyłącza się pompa paliwa i zasilanie wtryskiwaczy. Główny przekaźnik ECU jest sterowany z 6 lub 7 pinu ECU (nie pamiętam). W trakcie kręcenia rozrusznikiem jest iskra na...
Witam. Porada praktyczna. W przypadku braku iskry i sterowania pompą paliwa, przy występowaniu błędów 009 i 271. Zlokalizuj gniazo przekaźnikowe znajdujące się z prawej strony akumulatora i wypnij je z zaczepów, unosząc do góry. Pod jednym z trzech przekaźników znajdziesz cienki, zielony przewód...pociągnij go z umiarkowaną siłą, a wyjdzie z głównej...
Witam. Po niedawnej utracie auta (kradzieży :cry: ) szwagier poprosił mnie abym w jego nowym aucie Renault Scenic I (2002 r., 1,9 DCI) założył jakieś dodatkowe proste a jednocześnie skuteczne zabezpieczenie przed kradzieżą. I mam kilka koncepcji i kilka pytań z nimi związanych. 1. Myślałem o odcięciu (przez przekaźnik) zasilania pompy paliwa. - gdzie...
Tak jest z sonda,jeden przewód wychodzi i jest połączony z sterownikiem gazu,ale to wiem że nie od sondy,jak załapie na bęzynie od czasu to jak sie przełączy na gaz to pompka paliwowa działa,jak mu odbije i przestaje chodzic na bęzynie to przy odpaleniu na gazie nabiera 2,5 tys obrotów,a po przełączeniu na benzynie brakuje sterowania na cewkę przekaznika...
Podaj mu masę na drugi kabel podczas kręcenia i sprawdź czy psika w gardziel paliwem, jak nie to wtrysk padł. to nie jest do końca tak...wtryskiwacz nawet jedno punktowy jest sterowany impulsem opartym o czujnik położenia wału. podanie masy na stałe może doprowadzić do uszkodzenia wtryskiwacza bądź centrali sterującej jeżeli dokładasz przewód masowy...
Niestety przykra wiadomość. Sterownik jest nieczuły na twoje działnia i to nie wiadomo na razie dlaczego. Faktycznie pierwsze kroki do immobilizera ale nic nie pisałeś, że kluczyki nie są oryginalne. Istnieje prcedura wyłączenia immobilizera lub uruchamiania awaryjnego (potrzebny kod immobilizera). Ale to raczej dla znających zagadnienie. I jeszcze...
Skoro pompa paliwa chodzi, to czujnik bezwładnościowy sprawny nie wybity. Skoro iskra na świecach jest, to czujnik położenia wału ok. Trzeba sprawdzić sterowanie wtryskiwaczy: Do każdego wtryskiwacza idą dwa przewody, jeden przewód z tych dwóch jest dla wszystkich czterech wtryskiwaczy wspólny, to jest ich zasilanie. Na tym przewodzie powinieneś mieć...
Wiem jest tego sporo ale nadal nie zanalazłem odpowiedzi na pytanie czy uszkodzenie jednej cewki uniemożliwia odpalenie auta. Pompa paliwa chodzi paliwo jest, świece mokre od paliwa, ale żadna z nich nie jest czarna wszystkie co jawyżej lekko okopcone. Sterowanie na cewki i wtryski jest. Na desce pali się symbol silnika i stop. Na cewkach nie ma śladu...
Witam, mam problem z autem mianowicie z clio ii 2000r z silnikiem 1.9D ~64km. Auto zaczęło niedawno temu nierówno pracować. Tzn dokładniej ma za niskie wolne obroty. Pompa jest elektroniczna (z taką długą wtyczką) prawd. lucas. Dodatkowo,lecz nie zawsze świeci mi się na desce symbol świec żarowych (mam wrażenie, że zapala się czasami jak przejadę po...
pompy paliwa sterowanie sterowanie pompy paliwa pompy paliwa renault
hyundai obrazu skaner microtek bateria wkrętarka naprawa
pralka samsung ecobubble suszarka samsung dv90m5200qw
Lokalizacja bezpiecznika świateł postojowych Scania Irizar 2002 Pralka wydaje dźwięki mielenia podczas wirowania