W załączniku schemat świateł stopu. 120 - sterownik silnika 172 - światło prawe tylne 173 - światło lewe tylne 260 - skrzynka bezpiecznikowa 639 - trzecie światło stop 645 - UCH 1337 - UPC Najwyraźniej UCH nie widzi sygnału z czujnika - brak plusa na czujniku bądź nie dociera sygnał z czujnika do UCH. Podłączyć CLIPa i sprawdzić czy sygnał dochodzi.
pedał cały czas naciska włącznik a później po wciśnięciu go zwalnia Tak właśnie działają automaty stopu.
A nie chce ci się wyczepić złacza np lampy prawej, zobaczyć czy usterka tkwi dalej, po czym-jeżeli występuje nadal-lewej?
Nie masz ładowania to nie masz wspomagania prawdopodobnie,.
Swiatła stopu działają? Jak tak to uszkodzony czujnik stopu.
Tak zmieniałem w prawej lampie,z tydzień czasu pojeździłem i właśnie tak się stało.. Sprawdzałem żarówki i wymieniłem na nowe i jest to samo... Lecz jak wyjmę jedną z prawej strony pozycyjną to automatycznie listwa stopu gaśnie,ale stop w światłach dalej świeci. I nie wiem czemóż taka przyczyna i gdzie dalej szukać Nie kupiłeś przypadkiem żarówki maxgeara,...
Wygląda to tak, z zaworu pod pedałem przewód 5077 idzie do ECU ebs kostka x1 pin 6. Z tamtą idzie can do vevu, dalej vevu przerabia sygnał i daje impuls na przekaźnik wtyczka PB pin 28 przewód 5028. Dalej przewód numer 3 idzie do lampy.
Dodaje w załączniku zdjecie klapki od bezpiecznikow. Nigdzie nie jest napisane STOP dlatego postanowiłam zapytac
witam z którego modułu wychodzi stop na naczepe w renault T Z tylnego modułu podwozia RCIOM. Od stopu zasilanie w gnieździe 15 pin jest na pinie 7, przewód oznaczony 3054 z modułu RCIOM wyjście na pinie X1: 26
Witam masz padnięty główny zawór hamulcowy. Powiedz jeszcze czy ci się świecą światła stopu.
Sprawdziłem bezpieczniki na zapłonie, załączonych światłach i wszędzie podaje napięcie. Następnie przeszedłem do czujnika hamulca, na żółtym kablu jest napięcie, a na białym brak przy wciśnięciu hamulca. Owa wiązka przechodzi wraz z wiązką sprzęgła (kabel brązowy i czarny) w jedną kostkę, pod którą jest wpięcie z czterema kablami (biały, żółty, czarny,...
Jak naciśniesz hamulec to zaświecają się pozycyjne ze stopem?
Czy ten moduł może także odpowiadać za brak świateł stopu?
Bezpiecznil F 16 jak dobrze pamiętam w kabinie odpowiada za to, za całą trójkę. Sprawdź masę
Integracja jest praktycznie zerowa. Moduł jest dobrze schowany i nie do wykrycia przez komputer a start stop działa wtedy kiedy użytkownik chce. Wystarczy wcisnąć przycisk który normalnie służy do wyłączania. Jak umówić? Możesz pisać na priv tutaj.
witaj! Proponował bym zakup nowych diodek w sklepie elektrycznym sprzedają diody na odpowiednią długość. Na pasku są oznaczenia + i -.Pasek zamontować w starą obudowę i po kłopocie. Pozdrawiam Miro.Nasz
na właczniku stopu musi byc (+ po wlaczeniu stacyjki )z włacznika idzie bezposrednio do lam tulnych przez złacze w progu zrób zworke na wtyczce i zobacz czy swieca
W serwisie mogą to przeprogramować, kierowca sam tego nie przedstawi
A sprawdzałeś wyłącznik stopu?
Sprawdź połączenia masy w lampie.
Tak, światła włacza UCBIC.
Skontroluj czujnik ciśnienia oleju.
Witam Po podniesieniu klapy na wysokosci oczu bedziesz mial dwie czarne zaslepki. Po wyjeciu ich w powstale otwory wloz wkretak i lekko popchnij lampa powinna odskoczyc. Pozdrawiam
a czy na naczepie też nie było przez to Stopu ?
To typowy objaw niskiego poziomu płynu hamulcowego. Kontroluj stan płynu. Sprawdź czy klocki się nie kończą.
Padło ładowanie, więc robimy diagnostykę mechaniczną, pasek alternatora, alternator, jak jest ok to miernik, kontrolka, schemat.... Nie pogardziłbym też sprzętem o nazwie Clip.
tu masz coś o bezpiecznikach http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic22...
https://autobezpieczniki.pl/renault-mast...
Trzecia, zapłonowa.
Witam. Jest to typowy objaw uszkodzenia skrzynki bezpieczników. Dokładniej to wypalają się połączenia lutowane w skrzynce bezpieczników tej pod kierownicą. U siebie miałem to samo, wyciągałem skrzynkę i poprawiałem luty bardzo wydajną lutownicą. Ze względu na budowę trochę pracy z tym jest.
Trzeba sprawdzić czujnik stopu, jak nazwa wskazuje..
Zaraz, to w końcu problemy z paliwem i filtrem czy czujnik stopu ?
Sprawdź czujnik ciśnienia oleju. Może kabel jest luźny lub sam czujnik nawala.
Tam słabym punktem jest śruba na wale korbowym. Ją się dokręca momentem i potem o kąt o ile dobrze pamiętam. Jeśli używana (wielokrotnie) albo z chińskiego stopu “shitolithium” to się rozrząd mógł rozjechać.
Masz problem w module UCH. Jak go wyjmiesz i rozbierzesz to z łatwością stwierdzisz co się uszkodziło, nie powiem ci co, bo było by to za proste. Ale ja sam nie wiem czemu się to uszkadza, próbowałem dochodzic i nie doszedłem. Wymieniam i już.
,sprawdziłem Aku jest ok A sprawdziłeś przekaźnik?
Nie. Chodzi o 3 stop.
Masa ci siadła w tylnej lampie. Przypatrz się, jak kierunkowskaz pracuje, to pewnie rozświetla się światło stop.
Wina w tym nowym alternatorze. Sprawdź jeszcze czy jest przykręcony kabel prądu. Fi8 nakrętka fi13
Bezpośrednio. Co się dzieje jak wypniesz złącze włącznika stopu?
Witam Zauważyłem że zniknęły mi światła Stopu na całym zestawie nawet nie wiem w którym momencie. Bezpieczniki Ok przekaźnik po naciśnięciu hamulca słychać. Czy to będzie wina automatu Stopu czy jednak coś innego? Proszę o pomoc za odp wielkie dzięki
O ile sensor dobrze poczyszczony, trzeba zrobić przyuczenie blokady. Jazda 30km/h przez co najmniej 2min i powinien rgiel ruszyć. Clip ładnie wszysko opisuje i podpowiada.
Jak sprawdzić włącznik stopu ?
Czyli tak zwana choinka, daj dodatkową masę lub napraw istniejace
więcej informacji mid 144 psid ???? fmi ?? Cos mi się wydaje że będzie to tak... psid 11 fmi 03 ilość wystąpień 23 MID 144 PSID 11 Wyjścia światła stop, sprawdź przekaźnik, zapewne uszkodzony.
Powodzenia w aktywowaniu włącznika stopu.
z objawu który opisałeś , diagnoskop pewnie żuci uszkodzenie przekaznika pompy ABS co może oznaczać od przepalenia bezpiecznika do uszkodzenia sterownika włącznie,sprawdz najpierw czujnik stopu. Polecam jednak wizytę w warsztacie,
Problem z układem paliwowym jeśli zapaliły się dwie czerwone: stop + "silniczek". Podjedź do mechanika, podepnij pod komputer diagnostyczny i do sprawdzenia korekty wtryskiwaczy.
Tak tylko że adblu mam na Maxa a świeci się komunikat układ wydechowy stop
Zobacz czy masz światła stopu.
A nie zamieniłeś przewodów przy czujnikach. Sprawdź stan naładowania akumulatora. Sprawdź czy przez nieostrożność nie został wypięty jakiś przewód w okolicy Twojej interwencji.
Usterka naprawiana! Okazało się, ze przepalił się bezpiecznik od start stop. To on był powodował te komunikaty. Dodano po 1 Przepalony bezpiecznik odpowiedzialny za start- stop. Po wymianie wszystko działa jak należy:)
A co zostało we własnym zakresie sprawdzone?
Jak wygląda ta kontrolka świecąca ze stopem?
Błędy to świece, ale już wymienione. Teraz długo trzeba kręcić żeby odpalił i świcie się kontrolka akumulatora i stopu.
To jeszcze sprawdź włącznik, napięcie w lampach i żarówki.
Pewnie przekaźnik.
Z tyłu nie ma świateł mijania, są pozycyjne. Sprawdź bezpiecznik lewej pozycji i zamontuj prawidłowo i właściwą żarówkę w tylnej lampie bo teraz zrobiłeś nią zwarcie stopu z pozycją
8200168238B nr orgniału czujnika. Skoro go nie ma więc może sie stop palić, trzeba go założyć w otwór adekwatnie jak siedzi czujnik sprzęgła.
przychodzi z lewej lampy stop.
Zezłomujecie w końcu ten pojazd Renault? Non stop mi na głównej parkuje... xd...
Mam problem z Renault Master 2.5 dCi 2006, od pewnego czasu pali się bezpiecznik stopu, czujnik wymieniony, żarówka też. Przy spaleniu bezpiecznika auto spada na obrotach i jedzie max 80 km/h. Nie mamy już pomysłu, gdzie szukać problemu, lecieć po każdym kablu szukać zwarcia? Dziś po wymianie bezpiecznika było ok, trzasnęłam drzwiami i znów to samo....
Trzeba naprawić nie kasować.Może być np mało płynu,zwarcie,czujnik ręcznego itp.Jak to kontrolka z wykrzyknikiem jest.
Witam Kolegów Mam problem z wiązka klapy w Megane 2 wersja kombi. Obecnie sytuacja wygląda tak, że gumowy łącznik klapy bagażnika jest rozcięty i przewody wewnątrz są sztukowane (pomysły poprzedniego właściciela). Otwieranie bagażnika przyciskiem klapy nie działa, brak podświetlenia tablicy rejestracyjnej, problemy z światłami stopu. Na chwilę obecną...
Stawiam na problemy w umasowieniu klosza. Sprawdź stan mas.
Dyskoteki nigdzie nie ma. Wszystkie światła działają pięknie. Zaskoczyło mnie to niskie napięcie. Sama lampa jest izolowana od karoserii więc masa powinna iść przewodem. Jeśli byłoby pęknięcie to nie byłoby tak stabilnego napięcia ... chyba. Pomyślałem też, że może światło w tym modelu działa w oparciu o 7,8V, ale po co? Dodatkowo napięcie jest tam...
Może zawór zwrotny na końcu listwy uszkodzony i nie zrzuca ciśnienia?
Kolega otworzy ten schemat który nam podał, zajrzy na stronę 11, jest tam rysunek skrzynki przekaźników w silniku (597), i zainteresuje się przekaźnikami "J" oraz "G"
Master 2,8 dti nie posiada komputera silnika tylko ma centralkę immo, weż zdemontuj kodowaną przystawkę z elektrozaworu stopu na pompie wtryskowej, i do samego elektrozaworu stopu daj plus po stacyjce i po temacie
1Sprężarka nie wyłącza się przez długi czas. Ubytki w układzie pneumatycznym , wymień osuszacz. .2/ czujnik prędkości koła oś 2 prawy; Zbyt doża przerwa między kołem polaryzacyjnym a czujnikiem. 3/ sprawdź przewody między ciągnikiem a naczepą bo masz zwarcie do (+).4/ usterka spowodowana wcześniejszymi błędami. Jak naprawisz te wcześniejsze to ta zniknie.
A płyn hamulcowy w zbiorniczku masz ?
Tak, wykryją.
Przepalający się bezpiecznik 20A w skrzynce pod maską silnika po przekręceniu stacyjki. Silnik kręci, ale nie odpala. Nie mogę znaleźć, za co jest odpowiedzialny ten bezpiecznik. Dodam, że miga kontrolka silniczka ze stopem. Renault Master 2, 2007 r, 2.5 dCi. Proszę o poradę. Jest to bezpiecznik odpowiadający za funkcje silnika, ale które?
Zatankuj i odepnij aku
I jak kolego? Ustaliłeś coś?
Brakuje mu zasilania na sterownik. Cała filozofia, zebrać się i sprawdzić co jest na pinach. Przecież te renówki gniją na potęgę. Jakie q..wa podzespoły. Kable, bezpieczniki, to sprawdzaj. O masach nie zapomnij.
Znajdź kogoś kumatego z CLIP-em, bo powyższe działania, to szukanie igły... Lepiej nie jeździć ze świecącą kontrolką STOP. Pozdrawiam.
Jak to jest koło pedałów włącznik świateł stop, ale niekompletny.
Ale w tych lagunach tak jest że po załączeniu zapłonu pokazuje poziom oleju, oraz chwile po odpaleniu.
no dobra sprawdze te impulsy ale to mam wpływ na impulsy wtrysków i cewki czy ktoś wie o co chodzi z tym palącym stopem
Obróć wałki o 180 stopni.
Czujnik stopu, sprawdź czy we wtyczce nie porozginały się piny.
Masa i napięcie od stopu dochodzą? Sprawdzałeś miernikiem przejścia przewodów?
silnik diesel klima jest temperatura 117,7 wskaźnika nie ma tylko jak się woda już gotuje to załącza na pulpicie znaczek temperatury i znak stopu.
Jak naprawić? Znaleźć miejsce uszkodzenia :) Posprawdzaj masy i czy napięcie dochodzi. Pewnie gdzieś jakieś złącze zaśniedziało i są cyrki. Włącznik stop można wykluczyć :)
Sprawdź bezpiecznik 10A w skrzynce pod maską ,lubi zaśniedzieć.
No właśnie nie czuć, użytkownik nie zgłasza różnicy.
Poziom oleju poniżej minimum sygnalizowany jest mruganiem 5 "podkreślników" na górnym wyświetlaczu plus "stop" na czerwono na dolnym wyświetlaczu.
Jedyna niepokojąca rzecz którą zauważyłem jeszcze to za prawym kołem tylnim jest rozwalona złączka 3 pinowa (taka Fiatowa jak od sondy lambda) i te piny były zalepione taśmą izolaczyjną, ale nigdzie nie widać co tam mogło by być podłączone, na 2 pinach jest 12V (i żarówka 21w świeci normalnie) na jednym masa Nie brakuje czujnika siły uciągu? Sworzeń...
Nie spotkałem się z takim czymś. Ale masz błąd zaworu, sprawdź jak się błąd zapali żeby był aktywny, będziesz miał 100% pewności. Często uszkadza się wiązka ,cała woda z szyby cieknie na nią.
Gdzie jest bezpiecznik stop kango 1500 D 2004
Palili z przycisku start/stop...
Ten defekt dotyczy klimatyzacji, a konkretnie prezostatu, obejrzyj kostkę i instalację. Co do stopu, obejrzyj kostkę nad pedałem hamulca, ale nie tą w czujniku. Co korekcji, powinny być widoczne.
Ok wielkie dzięki.
Sprawdź coś,np probówką ,czy jest prąd na bezpiecznikach ,czujniku stopu ,masa lampy itp.
Krzysztof 48 może wdużym skrócie wyjaśnisz na czym polega dobre ustawienie pompy w silniku dci, bo nie łapę.
Podpiołeś się +sem pod zacisk D+.Tam właśnie powinno pojawić się napięcie jeżeli alternator jest sprawny.Dlatego też gaśnie kontrolka STOP i ładowania.Masz jednak uszkodzony alternator.
Jaki megan? Kombi?
Kończą się szczotki alternatora + jeśli to alternator Valeo 120a należy wymienić także wirnik alternatora AR3002, ponieważ jest to wada fabryczna o której niektórzy nie wiedzą.
Grzebane było coś przy radyjku?
swiatla stopu renault renault czujnik stopu renault premium stopu
odzysk danych nokia przeprowadzić kalibracja bateria honda civic sterownik schemat
alarm tytan ds400 trzeszczy głośnik
Remapowanie klawiszy: :, ;, L jako Enter na klawiaturze Smart TC - problem z wyświetlaczem sterownika