Z tego co kojarzę to jest to instalacja 4 generacji. Mam taką instalację w Thalii ale w silniku 16 zaworowym(98 KM). Do tej pory przejechałem na niej ok. 50 tyś km i w sumie już powinienem wymieniać filtry ale póki co tego nie zrobiłem. Póki co instalacja sprawuje się świetnie. Co do filtrów- należy wymieniać dwa-fazy lotnej i ciekłej -częstotliwość...
W prawym lusterku.
Trzeba ściągać kierownice,tylko odłącz akumulator,żeby poduszka nie świeciła.
Jak miał tylko jeden pin do zasilania, to drugi z nowego klaksonu trzeba połączyć do masy pojazdu.
Jak narazie to prawda Buzka,uzywam Thalie5lat i jak narazie poza materialami eksploatacyjnymi nie robilem nic.Szybko mi tylko szczeki polecialy bo juz po 50tys.wymienilem
Jak nie ma śladów we wtyczce, a raz działa raz nie, to pewnie kończą się szczotki w wentylatorze. Jak stanie jeszcze raz, stuknij go czymś parę razy, czy ruszy.
Sprzęgło nie ma nic do uszczelki pod głowica chyba że wymienili cały silnik. :D
Tak to ta śruba.Ale zobacz w środku morze jest jeszcze jedna lub da się wysunąć wałek.Tylko pamiętaj by kierownica była na środku zablokowana i koła na prosto.By potem przy składaniu poskręcać tak samo żeby nie urwać taśmy airbag.
gdzie mam szukać sygnału otwartych dowolnych drzwi EHI - 40 - zielony - przód EHI - 30 - szary - tył EHI - 39 - zielony - klapa 2. Gdzie zbiega się (najlepiej w jednym kablu) sygnał masy pojawiający się przy otwarciu dowolnych drzwi? Nie ma takiego miejsca. Wszystkie linie trzeba odseparować diodami i wtedy podłączyć do jednego "punktu" 1. W którym...
1 Płyn ma być zawsze w weżach. 2 Zalej płyn i odpowietrz układ.
Wspomaganie działa w ten sposób, żeby płyn przepływał przez maglownicę bez oporów gdy nie wywieramy siły na koło kierownicy. Dopiero próba obrotu koła kierownicy powoduje przełaczanie zaworów w maglownicy aby wywrzeć ciśnienie po odpowiedniej stronie tłoka maglownicy. Dlatego tez sprawdzic cos takiego nie jest łatwo. Najlepiej należy włożyć drugą sprawna...
Regulator kanału obejściowego przepustnicy może być.
Prawdopodobnie należy wejść w tryb serwisowy zegarów i skasować błędy (ja miałem podobnie w scenicu 1) Aby wejść do trybu serwisowego zegarów należy przytrzymać przycisk komputera przy dźwigni wycieraczek i przycisk resetowania przebiegu przez 3 sekundy. Zegary wejdą w tryb serwisowy gdzie możemy sprawdzić: - spalanie chwilowe w litrach/godzinę (np....
Masz pewien problem . Samochody z tych roczników posiadały sterownik silnika który nie był konfigurowalny. Twój zamontowany w samochodzie nie obsługuje klimatyzacji . :cry: Dokładałem kiedyś klimę do takiej thalii na zasadzie mechanicznego presostatu . ( tylko że był to diesel, i nie wiem czy benzyna nie zgaśnie po włączeniu kompresora bez podbicia...
Witam. Musisz ściągnąć cały plastik na podszybiu. Kilka torxów do odkręcenia. Przewody do głośników są doprowadzone. Pozdrawiam.
jaki pobór prądu w mA?
Znaczenia nie ma . :D Pytanie z którego roku ta Thalia i czy ma funkcję pomiaru poziomu oleju na liczniku :?: Bo są dwie możliwości : - nie działało/ działało nie prawidło i ktoś się wkurzył i wypiął - w tą wersję nie wierzę :| - jest założony drugi silnik z innego modelu stajni Renault :|
Sequent 24 BRC DE802053 to czujnik temperatury i ciśnienia gazu DE802067 to czujnik temperatury
Masa znajduje się przy kapie piątego biegu. Lewe koło zdejmij, odchyl nakole a zobaczysz plecionkę.
Z tyłu spokojniutko wchodzą 16. I dam ci jajefajny przepis jak je zamontować. 1. Odrywasz od strony bagażnika ten filc z pólki. 2. Zaznaczasz pisakiem jak wypadają otwory. 3. Demontujesz półkę i wycinasz otwory ale większe. 4. UWAGA! TO POWINIEN BYĆ PUNKT 0! Idziesz do sklepu z częściami do volkswagena (tak, tak) i kupujesz maskownice do głośników do...
Obwód recyrkulacji spalin niema nic do odpalania, jedynie do mocy silnika, bez świec powinien zapalić przy tej temp, sprawdź w parametrach ciśnienie rail na pompie i na listwie.
Witam, Mam problem ze swoją renówką, a mianowicie, podczas jazdy np. dojeżdżając do świateł wrzucam na luz, w aucie zaczynają się podnosić obroty do 4-5 tys, dodaje gwałtownie gazu ale to nie zawsze pomaga, rozpędzam się i szybko hamuje: działa ale za którymś razem. Problem pojawia się co jakiś czas, ostatnio niestety jest to coraz częściej. Mechanik...
Zakładaj valteki chłopie marnujesz się, całe kosztują 100 to już odżałować możesz. Poczujesz moc regulacji co 5-10kkm z regeneracją tego gó*** to zobaczysz, że forum ci dobrze doradziło, a że trafiłeś na partacza to standard w tym kraju. Jak zakładałeś w PWS staga to spoko walcz o swoje, zgłoś sprawę do AC, jak w jakimś syfie to masz opcję wycieczkę...
Sprawdź gniazdo kontrolką. Powinno na jednym być napięcie jak dasz postójowki,na drugim masa(-)z wyłącznika drzwiowego, na trzecim stałe napięcie lub po kluczyku.Brzęczyk łączysz na zasilaniu po postojówkach ,drugi koniec do zacisku wyłącznika drzwi.
Synchronizacja pilota radiowego w Renówce była już opisana na forum nie raz. Dla przypomnienia . Przy wyłączonym zapłonie naciskamy przycisk centralnego zamka na konsoli w pojeździe i trzymamy. Po około 3 sekundach zamki centralne w drzwiach zadziałają dwa razy i dioda od imo na liczniku zaświeci światłem ciągłym. Puszczamy przycisk. Naciskamy przycisk...
Dobry pistolet pneumatyczny i do dzieła. Pozdrawiam.
Kiedy leci ? Nawet na odłączonym elektrozaworze ?
spokojnie montuj uniwersalny, żadnych problemów
Rozbierz ją bo szczotkotrzymacz na alegro tylko 110 zł a regeneracja 650zł.
Tą kostkę podłączasz tylko do radia dedykowanego do tego modelu auta.
Sprawdź kilka razy i bardzo dokładnie na odpalonym na LPG czy po zdjęciu przewodu podciśnienia z reduktora nie ucieka gaz. Opiankuj króciec. Genus od BRC bardzo często cieknie bo pęka membrana.
Było już pisane o tym na forum, kable kończą się na lewym/przednim słupku-złącze obok dźwigni otwierania maski.
Gra nie warta świeczki, ale jak pytasz to musisz mieć wyświetlacz "update list", do połączenia przewód z kostką mini iso, najlepiej nabyć razem z wyświetlaczem.
To jest ustawienie konfiguracji.
o górną długą spręzynkę i dolną krótszą. Ostatnio używałem szczypiec hydraulicznych (nastawna żabka) ;-) Takowa żabka ma większe przełożenie siły niż zwykłe szczypce... mocniej i pewniej można złapać tą prostą końcówkę sprzężny , no i ta żabka ma większą powierzchnię rękojeści (dwoma rękoma można manewrować), reszta to umiejętności i siła w łapach...
Podświetlenie przełączników jest realizowane z świateł pozycyjnych, a lampka sufitowa ma swoje zasilanie. Są to więc dwa osobne obwody . W przełącznikach stawiam na spalone żarówki podświetlenia , a w lampce albo żarówka albo lampka. Wyciągnąć lampkę i sprawdzić napięcie na wtyczce oraz żarówkę.
Tak dokładnie uszkodzony jest przełącznik. Jeśli działa tylko 4 to uszkodzeniu uległ opornik. Jeśli brakuje jednego lub dwóch biegów to trochę loteria albo opornik albo włącznik. Tak czy owak części są dość tanie i można się bawić. Aby klima chodziła musi trzymać 1. bieg. Pozdrawiam
Więc proponuję zacząć od rozrządu raz jeszcze, dodatkowo dla ułatwienia załączam schemat: http://obrazki.elektroda.pl/5410515500_1... Dodatkowo nie wiesz jak zmierzyć ciśnienie paliwa - KTS-em choćby nawet (kręcąc rozrusznikiem). Następnie posprawdzaj bezpieczniki, odpowietrz układ paliwowy, zamknij i otwórz auto z pilota i próbuj zastartować...
Czy przykreciles mase na glowicy ????. Ta masa jest na sterownik i na przekaznik pompy
zwróć uwage na odpowietrzenie zbiornika czyli kanister węgla aktywnego i przewody od odpowietrzania będą wychodzić ze zbiornika i szły do kanistra moze któryś jest zapchany albo przerwany jeszce jedna sprawa jak chcesz tankowac auto i otwierasz korek wlewu paliwa to masz moze takie pssssyt???? zobacz tez połączenia pompy paliwa moze jakas rurka sie...
Mozna tez podniesc nieznacznie podszybie(w lewym rogu jest kolek) i bedzie widac przelotke.Jednak jest zimno i plastik moze peknac
silnik krokowy lub zanieczyszczona przepustnica - rozumiem ze gazu nie masz zamontowanego Bzdura - ostrzeżenie
Tylna sonda to diagnostyka katalizatora i praktycznie nie oscyluje, trzyma napięcie w okolicy 420mV(przy sprawnym kacie), przednia ma pracować w zakresie 0,2-0,8V. Thalia z silnikiem 1.4 Który silnik, k4j czy k7j? Pierwszy to 16V, drugi 8V, jak drugi to do sprawdzenia luz zaworowy
Czyli nie ma możliwości zmiany na półoś z rozbieralnym przegubem? Musisz sprawdzić czy w twoim modelu występują też półosie ze ściąganymi przegubami jeśli tak to wtedy zostaje zakup dwóch sztuk (prawej i lewej) i wymiana ich z tymi nierozbieralnymi półosiami. Warunek jest tylko taki że występują 2 rodzaje w tej Twojej Thalii Z drugiej strony kupisz...
Nie,jest to wina rezystora.Dostęp od strony podszybia.Notoryczna awaria w Clio\Thalia
tu masz rozpiske do clio 01, w thali będzie tak samo http://www.cobra.it/images/pdf/RECLI01GB...
Masz prawdopodobnie uszkodzoną cewkę i dla tego masz problemy z odpalaniem tym kluczem. Mogą też być problemy ze scalaczkiem jak pisałem wyżej (zresztą autor artykułu opisuje dokładnie ten problem). Dopóty nie będzie sprawny klucz wszelkie procedury mogą nie przynieść porządanego efektu. Udaj się do kogoś kto jest w stanie zweryfikować poprawność działania...
musisz poeksperymentować z ustawieniem suba w bagażniku, i zostawić w takiej pozycji w której uznasz że basy najbardziej ci odpowiadają.
Wkręć tulejkę dystansową do sondy lambda, jeżeli masz do niej dostęp to zrobisz to spokojnie sam a jeżeli nie to do mechanika(dziwi mnie trochę czemu nie zrobił ci tego ten co usuwał kata) http://allepomocnik-hosting.gcsoft.pl/us...
Standard pomiar kompresji i okaże się że jej nie ma. Regulacja luzow zaworowych w tych silnikach to normalka i proponuję ja robić co 20tys km.
Dane masz na opakowaniu uszczelki. Do tego silnika wszystko bedzie ok.
0.5 cm luzu pod tą nakładką a karoserią. prawidłowo
Czy można je sprawdzić przez sam pomiar sprężania w cylindrach? Nie, jak jeździ na gazie to sprawdzenie luzu zaworowego (szczelinomierzem) przede wszystkim.
Podstawowy problem przy używaniu takich zabawek jest taki, że przykładowo pokaże ci błąd sondy lambda bez wyszczególnienia czego on dotyczy, no to wymieniasz sondę, szerokopasmowa to koszt ok 500zł, i co, błąd jest dalej. Jedziesz do warsztatu, po podłączeniu normalnego skanera pokazuje błąd sondy mieszanka zbyt uboga, wymiana uszczelki korpusu przepustnicy...
to wlasnie objaw uszkodzonego czujnika walu, ale trzeba to potwierdzic
musisz sprawdzic czy ma imobilajzer w pilocie jak nie ma to załóz zwykły alarm i bez problemu a jak ma to zostaje tylko bezpilotówka
Zrób tak jak myślisz czyli te magnaty które masz włóż na tylną półkę a do przodu kup odseparowany system woofer+tweeter. I poradzę Ci jedno.Nie naklejaj wysokotonówek na kokpit ani na słupki. To jest nowe autko i szkoda je szpecić wewnątrz. Jeżeli nie czujesz się pewnie z rozbieraniem kokpitu (a powiem ci że jak tego nie robiłeś to nie zabieraj się)...
na moje oko odlutowana cewka w kluczyku
Przy takim przebiegu i latach oddał bym głowice do zrobienia czyli uszczelniacze dotarcie zaworów planowanie.
Można
nie mozna podlaczyc innego gdyz moze niec inna opornosc i odczyt bedzie przeklamywac Oporność jest tutaj akurat najmniej istotnym parametrem, to nie jest czujnik rezystancyjny. 3.1.17. Zabronione jest publikowanie wpisów obniżających ogólny poziom dyskusji, wynikających z lenistwa lub zawierających roszczeniowy charakter wypowiedzi.
Odpada,2X4omy i 250rmsu to za duzo na xm,a.Podoba mi sie ten Syrincs tylko gdzie go dorwac??? Jeśli nie znajdziesz do końca przyszłego tygodnia to zapytaj mnie na priv -> mam dostać ofertę od znajomego na w miarę tani sprzęt wg. mojej specyfikacji (właśnie mu dopisałem tą skrzynkę).
Sprawdź wyłączniki krańcowe.
Sprawdź bezpiecznik lewej pozycji jeszcze raz(F14-10A)
czy muszą być dwie jakieś specjalne. nie muszą
Zwarcie w instalacji.
Wymien sobie napinacz i bedzie cisza.Sprawdzic mozesz psikajac troche np.wd40 na pasek,ucichnie ale nie na dlugo
To , że błędów nie ma (a pewności co do tego również nie ma, bo nie wszystkie błędy powodują zaświecenie "MIL") nie ma znaczenia, wprawny diagnosta po ocenie parametrów prezentowanych przez sterownik silnika jest w stanie ocenić przyczynę usterki. Więc błędy to nie wszystko. Pierwszą moją sugestią byłby zawór EGR, ale bez rzetelnej diagnostyki to wróżenie...
Dobra bezpilotówka, np. SEO i żaden problem z zamontowaniem, wszystko dostępne na module UCH pod kierownicą. Nie ma sensu chować DLC bo złodziej za jego pomocą nic nie zdziała. Tniesz pompę albo +15 do ECU i nie pali. To auto nie zmieniło się elektronicznie od 2002roku
Wybadaj cos z tego: www.sinuslive.pl montowalem z kumplem 16 w pandzie z tego sklepu i moge polecic (zagadaj na gg i sie targuj ile wlezie, mozna sporo zbic cene;-)
pompa, lub wtryski lub zasyfiony przewód paliwowy Dodano po 1 albo cos z komputerem
Nie przekręci, bo mu kluczyk nie wchodzi.
Gaz jest,kiedy były regulowane zawory?
Sprawdz polaczenie i rezystancje czujnika walu(220ohm)zwlaszcza polaczenie w kostce.(to ten czujnik na obudowie sprzegla pod tym okraglym czujnikiem,ktory jest od oleju)Jak to nie pomoze to na clip,a do servisu http://obrazki.elektroda.net/18_11815032...
Do zaprogramowania transpondera potrzebny jest kod dostępowy i urządzenie diagnostyczne, bez nich nie uruchomisz procedury dopisania klucza w UCH. Kod można uzyskać z ASO lub z pliku wyciągniętego z 93c66 w UCH. Sam, bez wiedzy i sprzętu nic nie zdziałasz, zleć robotę w punkcie dorabiania kluczy i masz zrobione.
Zrób tak jak pisałem i sprawdź. Bo stoisz w miejscu. Auto kalibrację też możesz spróbować zrobić.
Zakręć butlę
wydech trzyma czyli trafiłem :)
Dodaje w załączniku zdjecie klapki od bezpiecznikow. Nigdzie nie jest napisane STOP dlatego postanowiłam zapytac
Sterownik masz pod maską przy akumulatorze. Gdzie zrobisz odcięcie to już musisz sam zdecydować.
Kostka stacyjki,dodatkowe odcięcie zapłonu do sprawdzenia.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
No to się wysiliłeś na temat silnika do tego auta. Pewnie K7J. Więc cewka zespolona podwójna z iskrą traconą.
Pacjent Thalia 1.4 2001 Witam kieruje sie do Państwa z zapytaniem otóż widnieje u mnie problem taki iż zauważyłem, że lewe światło tylne mijania nie działa poczatkowo myslalem, że żarówka lecz przy wciśnieciu pedału hamulca normalnie działa stop (wymieniłem żarówke w razie co na taka sama co działało światło wcześniej i dalej to samo).. także światło...
Dziękuję za odpowiedź i za poradę, na pewno sprawdzę ;)
Sprawdzałem amortyzatory a sworzeń niby nie miał luzu ale sprawdzę jeszcze raz. Pozdrawiam
Diagnoza renocanclip!
Okazał się wszystkiemu winny termostat
Miernik w dłoń i sprawdzasz ciągłość między wspomnianym złączem a kostką ISO przy radiu.
Nie z klimatyzacji, tylko z nawiewu. Nie rozróżniasz podstawowych rzeczy.
Zawory regulowane kluczem.
Witam Mam pytanko: Jakie Łożyska idą do alternatora w RENAULT THALIA 1.4 16V VALEO o numerze: 7700432331 Pozdrawiam
Odłącz akumulator na kilka godzin.
Tam jest raczej tylko jedna sonda... a jeśli w silniku R4 są 2 sondy to jedna przed katalizatorem (upstream), a druga (downstream) - za. "Drugi rząd" jest w silnikach o układzie V.
Witam! Czy udało się znaleźć usterkę i czy możesz zdradzić tajemnicę?
zamykam, bo temat niekatualny
Świeci sam serwis czy jeszcze jakaś kontrolka razem z nią?
Jeżeli nie będę miał masy tylko dwa kanały z jacka to coś się stanie? Edit: Poradziłem sobie, 10 zł za wtyczkę mini iso (nie trzeba było nawet piłować), 3 zł za kabel minijack i gotowe. Akurat moje radio miało funkcję AUX w expert menu.
Już znalazłem... w sklepie z książką...
Problem powrócił.Szarpie tylko w chłodne dni.
thalia renault renault instrukcja renault thalia renault thalia silnik
corolla verso intel 4965agn alarm krańcówka dioda
ekspres bosch ctes32 naprawy instalcji elektrycznych
Wymiana podświetlenia w nawigacji - krok po kroku Zabezpieczenia prądowe w szlifierkach Ferrex