Tutaj kolego jest dokładnie tak samo jak z autami osobowymi. Przebieg możesz stwierdzić tylko i wyłącznie gdy właściciel ma go od nowości i udostępni Ci do wglądu dokumentację firmową. Tylko wtedy sugerując się tarczkami, czasem pracy kierowców, fakturami za paliwo i masą innych możesz doliczyć się przebiegu. Jedno jest pewne. Nie mówię że nie możliwe...
jak jest różnica we wtryskach firmy bosch 0445110265 a 0 986 435 170 są zalecane do w/w silnika i dobrane w/g vin? Obydwa wtryskiwacze są takie same. Z tym, że 0986435170 - to wtryskiwacz odnowiony po fabrycznej (przez Boscha) regeneracji. Pomimo że można o nim powiedzieć nowy - nie polecam. Jeśli chcesz kupić nowe to bierz 0445110265. Przez cieknące...
nalej paliwa do zbiornika:) załóż przed filtrem na wężyk ręczna pompkę i nią spróbuj pompować...
wyłacznik inercyjny ,bezwładnosciowy ,bezpieczenstwa , wypadkowy , różne nazwy sa stosowane ale służy on do wyłaczania pompy paliwa podczas uderzenia
renault 19 pompka paliwa do ktorej tzreba wyciagnac zbiornik
Ewidentnie wystaje złącze, szukaj przewodu z szybko-złączką.
komputer podpowiada zwiekszenie wielkosci recyrkulacji spalin czyzby egr zalepiony ? samochod stal pol roku Błąd tłumaczenia - odkad wszedł do produkcj :cry: - za niskie ciśnienie paliwa .
Przy wtryskiwaczu numer 3 masz uszkodzony zatrzask przelewu. Odciągnij paliwo , odpal auto i patrz dokładnie skąd cieknie. Zobaczysz jak tylko będziesz chciał. Zaobserwuj przy którym najszybciej się zbiera ON. Masz 4 możliwości: niedokręcone rurki zasilające - dokręcisz, uszkodzony przewód przelewowy - 150~170zł nowy oryginał, uszkodzony któryś oring...
Gdzie znajduje się czujnik ciśnienia paliwa CR - renault trafic III 2019 r , 145 km
W Trafic jest źle zaprojektowany bak paliwa. Masz zaginięcie na przewodach paliwowych na środku auta. Na kanał po przewodach trafisz.
Prawdopodobnie podgrzewacz filtra paliwa...
Wychodzi że faktycznie 3 bar
W komorze silnika
Brak paliwa w pompie
Witam. Problem rozwiązany z podciśnieniem w zbiorniku. Sprawcą był zawór napowietrzający umieszczony zaraz przy wlewie paliwa. Dla zainteresowanych podam, że konsekwencją podciśnienia w zbiorniku paliwa było zasysanie powietrza w przewody paliwowe co powodowało błąd p0089 (błąd regulatora ciśnienia). Objawy były takie, że przy energicznym dodaniu "gazu"...
Zawór ciśnienia? Pompa paliwa?
Odczyt błędów i sprawdzenie parametrów silnika, zwłaszcza ciśnienia paliwa....
Renault Trafic 1.9 DCi po wymianie pompki paliwa, nie odpala, zapowietrza się. Po odpowietrzeniu, odpali a za godzinę lub dwie, już nie. Z filtra paliwa, schodzi ropa. Zmieniony wężyk, na zwykły, ale nic to nie daje, cały czas się zapowietrza.
Ten błąd df130 mówi o za wysokim ciśnieniu na szynie. Sprawdź jakie widzi tester ciśnienie na zapłonie i podczas kręcenia. Potem jak coś nie halo to sprawdzanie zasilań czujnika ,masy i wyjścia "sygnału" Może sam czujnik może wiązka. Wszystko to zastąpi pomiar na samym czujniku. Zakładamy tutaj oczywiście że paliwo dochodzi do pompy itp. Dasz se radę...
Źle złożony nastawnik - ośka nie trafiła w pierścień, to jedna z przyczyn. Druga - brak zasilania do nastawnika.
witam Mam problem z nowym Traficem. Auto nie odpala ,wygląda na awarię pompy wtryskowej,pompa elektryczna podaje paliwo ale po odkręceniu przewodów nie podaje paliwa na wtryskiwacze.Pytanie czy czujnik umieszczony na pompie wtryskowej to czujnik hallonowy i czy on może odciąc dopływ paliwa na pompę? Czy może ktos zna jaką powinien miec oporność, albo...
w końcu zrobione. Woda z podszybia zalewała filtr powietrza i górną wiązkę.Podłączony komputer pokazywał błąd zwarcia przepływomierza,czujnik pozycji wałka rozrządu,ciśnienia paliwa. Po uszczelnieniu podszybia i osuszeniu instalacji wszystko w porządku.
Filtr paliwa ok?
Kręci dosyć dobrze, mam wrażenie że brakuje mu paliwa.
Najpewniej pompa wtryskowa do wymiany - ukręca się wałek pompy pośredniej - która to pobiera paliwo z baku.
Tam nie ma takiego czujnika ...ba ...nie ma nawet pompy paliwa w zbiorniku.
Jaki masz wyświetlacz w zegarach, pokazuje temperaturę silnika czy tylko poziom paliwa?
Nie w takim tempie. Listwa powinna trzymać dłuzej. Zaraz wróce. Dodano po 1 Nie w takim tempie. Listwa powinna trzymać dłuzej. Zaraz wróce. [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... [/youtube] Zdejmij rurę przed przepływomierzem i jak nie będzie palił to plakiem go. Będzie pewność, że to paliwo.
Złe paliwo, zły pomiar temperatury silnika.
Do sprawdzenia czujnik położenia wału i ciśnienie paliwa.
W takim razie zgodzę się z Pawłem, no chyba że jeszcze czujnik ciśnienia paliwa leci w kulki.
Może znacie jakiś dobry sposób na odpowietrzenie? Odłącz wtyczki od wtryskiwaczy popuść przewody zasilające kręć rozrusznikiem możesz podać trochę plaka do momentu pojawienia się paliwa na wtryskach. Dokręć rurki podłącz wtryski i odpalaj.
Podgląd parametrów obrotów silnika oraz ciśnienia paliwa na początek.
Trzeba popatrzeć jak zachowuje się ciśnienie paliwa. Filtr paliwa był kiedyś wymieniany?
Jakie ciśnienie sprężania?
Czy da rade podłączyć inny moduł zeby ominąć uch-n3 klapka od wlewu paliwa sie otwiera z pilota i z kabiny Stwórz nową instalację c.zamka i steruj ją z sygnałów dochodzących do siłownika klapki wlewu paliwa.
Tam chyba nie ma pompy paliwa. Gruszka przy filtrze paliwa twarda? Sprawdź czy paliwo nie ucieka przez przelew wtryskiwacza.
Z ważniejszych Ciśnienie paliwa na listwie Przepływ powietrza Ciśnienie doładowania Otwarcie EGR żądane i rzeczywiste Obroty wału korbowego
Działają bez żadnych czarów. Jedyny problem to wersje z komputerem pokładowym, do różnych modeli aut mają różne oprogramowanie ze względu na różną pojemność zbiornika paliwa. Podczas pracy zegary np z Clio będą działać w Traficu ale komputer będxie niedokładny bo zbiornik w Clio ma 50l. a w Traficu o ile pamiętam 90.
Kiedyś miałem takie symptomy. Przyczyną był zabity parafiną fitr paliwa. Pzdr
Co jakiś czas trafiają mi się "trafiki" ze słabszym zaworkiem zwrotnym przed gruszką. Natomiast bardzo często z filtrem paliwa czarnym jak olejowy. Kiedy zmieniałeś filtr paliwa wraz z uszczelkami?
uszkodzony zawór ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia(pompa wtryskowa)
Wstawić do rzetelnego mechanika. Nikt Ci tu nie podpowie, bo i tak nie masz jak podać nam danych, choćby o ciśnieniu paliwa.
Twarda praca silnika to wczesny zapłon i łatwiejsze palenie , przy niewłaściwym kącie wtrysku obojętne czy wczesnym czy późnym zużycie paliwa zawsze rośnie .
Dodam że dwa razu spotkałem się w mercedesie A, że przez wydmuchaną uszczelkę wtrysku, nagromadziło się tyle "lawy" że dwóch wtrysków w ogóle nie było widać. Raz mi się trafił taki dostawczak gdzie wtryskiwacz puścił paliwo a jak go zobaczyłem to go nie było widać :) Klient twierdził że ta "lawa" to uszczelnienie położone przez mechanika.
Na chybił trafił postawił bym na stabilizator napięcia zegarach. Najlepiej jak zainwestujesz w interfejsik. Najtańsza opcja w Renault to coś około stówki, tylko programik jest wyłącznie po francusku. Wszystkiego nim nie zrobisz, ale zegarami pobujasz.
Ok.Powiem wprost, kto we Wrocławiu? Dajcie znać, szlag mnie trafi....:(
Nie chodzi o usterke czujnika tylko o brak cisnienia. Moze regulator cisnienia paliwa jest uszkodzony albo nie jest zasilany.
Od napompowania paliwa gruszką i sprawdzenia czy zapali szybciej, jak tak to szukaj nieszczelności
Regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.
pompa paliwo renault trafić renault trafić filtr paliwo cofać paliwo trafić
volvo silnika radio jedynka pęknięty zbiornik pralka
telewizor sencor telewizor sencor
Kondensatory do napędu Nice Robus 350: parametry i typy Top Craft XYZ397BE Scarifier PCB Issues and Solutions