Dodam że dwa razu spotkałem się w mercedesie A, że przez wydmuchaną uszczelkę wtrysku, nagromadziło się tyle "lawy" że dwóch wtrysków w ogóle nie było widać. Raz mi się trafił taki dostawczak gdzie wtryskiwacz puścił paliwo a jak go zobaczyłem to go nie było widać :) Klient twierdził że ta "lawa" to uszczelnienie położone przez mechanika.
Tu nawet nie trzeba komputerów podłączać, przyczyną jest brak cisnienia na CR ,wystarczy zdjąć przelewy jak nie pali i sprawdzić który wtryskiwacz nie utrzymuje ciśnienia i przepuszcza paliwo na przelew.
Wbrew pozorom może i przy wtryskiwaczach. W tych silnikach jak i w poprzednich lejący wtryskiwacz zmywał film olejowy z cylindra co powodowało przycieranie się tłoków. Najwięcej tego na którego się lało paliwo a i pozostałe obrywały bo się olej rozrzedza. Ale o wszystkim trzeba mieć wiedzę jakieś pojęcia i trzeba przyjąć jakąś ścieżkę diagnostyczną...
Rozumiem ,że wtryskiwacz paliwo wtryskuje?
Jakby padł wtryskiwacz gazowy to auto by nie chodziło na konkretny cylinder. To że auto spala jedno i drugie paliwo to raczej mało prawdopodobne, no chyba że zepsuł się emulator wtryskiwaczy.
Witam wszystkich. Przyszedł wreszcie czas na mój pierwszy temat. Przeszukałem całe forum i nie znalazłem odpowiedzi więc zadaję publiczne pytanie. Sprawa ma się tak: Mam w warsztacie reno 5 1,4 z jednopunktowym wtryskiem Bendix, które jest bardzo uparte i nie chce zapalać. Z opisu właściciela wynika że autko traciło moc aż wreszcie nie dało się wcale...
Daj diodę LED z połączonym szeregowo rezystorem 1k zamiast wtryskiwacza- ma mrugać. Będzie 100% pewności. Miernikiem możesz zmierzyć rezystancje wtryskiwacza ale to nie wykluczy jego mechanicznego uszkodzenia. Można też podać samemu zasilanie na wtryskiwacz (+ i -) i powinien podać paliwo w momencie pracy pompy paliwa.
Jeśli mieszanka zbyt bogata i ecu nie może jej skorygowac,tzn. że pewnie już wtryskiwacz zamiast ładnie rozpylać paliwo poprostu leje.
Napięcie podawane do wtrysku jest zawsze takie same, a rezystancja się zmienia nieznacznie w zależności od cewki bądź materiału piezoelektrycznego w tym przypadku cewki. Kolego domex32 wtryski paliwa mają regulowane ciśnie identycznie, zawsze pracują w ścisłej synchronizacji komputer nie może regulować ciśnienia inaczej dla danego wtrysku i wtrysk...
Jeśli chodzi o wtryski to na powrocie szło powietrze tylko wtryski były sprawdzane i nie leją, a powietrze puściłem na powrót do baku czyli obszedłem filtr paliwa. Jeżeli silnik gaśnie nieoczekiwanie, to jest albo gwałtowny spadek ciśnienia paliwa w zasobniku (7 - rys. poniżej) (system Common Rail ), albo gwałtowny wzrost . Komputer sterujący "wyczuwa"...
A zawór sterujący dawki sprawdzałeś? Bo skoro po podpięciu rezystora w kostkę czujnika komputer wykrywa ciśnienie zależne od rezystora, to można przypuszczać że jest w porządku. Po odpięciu wtyczki od tego zaworu (ten brązowy na pompie) ciśnienie podczas kręcenia rozrusznikiem powinno rosnąć do kilkuset bar. Edit a sorry na samym początku pisałeś że...
wtryskiwacze są różne i na różne napięcia. Nie wiem jak jest w twingo ale w niektórych jedno punktach pompa paliwa nie robi ciśnienia tylko pompuje paliwo w układ a ono wraca powrotem do baku pompowanie wstępne jest po to aby uzupełnić ew. braki paliwa. Nie wiem jak jest u ciebie bo nie znam tego silnika. POZDRAWIAM
Dodano po 1 Czy po zatrzymaniu silnika jest iskra na swieczkach ? Cisnienie wydaje mi sie dosc niskie, ale skoro jedzie po 10 minutach to obstawialbym zaplon. Jak wygladaja swiece gdy silnik sie zatrzyma ? (jezeli iskra byla sprawdzana, to sorry za powtorke :-)) pozdrawiam Z iskrą nie ma problemu Dodano po 7 sprawdze jeszcze w poniedziałek w czasie...
jezeli stuki slychac u gory to na 95% problemem sa elektrowtryskiwacze wymontuj daj do przemycia i sprawdzenia ewentualnie naprawa spr.i mycie koszt ok80-100 Pln za szt mialem ten sam problem w renault clio 1,5 pomoglo zadnych stukow odpalilo na dotyk .Po wymontowaniu wtryskiwaczy mozesz sprobowac przykrecic do rurek na zewnatrz podpiac kostki elektryczne...
Witam wszystkich. Moze ktoś by mi podpowiedział jak prawidłowo zmierzyć napięcie na wtryskiwaczu (mono- wtrysk) bo paliwko nie wtryskuje do gardzieli. Pompa podaje paliwo - sprawdzałem to odłączając wężyki od wtrysku ( przy zapłonie przez wężyki leje paliwo, wiec pompę wykluczam). Do wtyczki wtryskiwacza dochodzą 4 kable: 1. pomarańczowy - idzie do...
To jakiś żart jest? Skoro nie ma iskry, to szukaj gdzie się podziała. Immo odcina tylko paliwo, więc po co było je dezaktywować, skoro to nie jego wina? Ecu widzi obroty wału? to dlaczego nie odpisałeś wcześniej? z skąd mogłem wiedzieć co odcina w tym wynalazku, paliwo jest w czasie kręcenia , ecu podmieniane z innej laguny i to samo , przecież to...
witam prawdopodobnie wtryskiwacz lub wtryskiwacze puszczają paliwo na przelew silnik zaczyna młotkować brak jazdy po zresetowaniu jest przez chwile dobrze odezwij się co wskórałeś jak nie dasz rady to ci pomogie . opanowałem na własnym doświadczeniu ten model
paliwo wymienione na nowe wtryskiwacz wyciagalem i siteczko czyste moze faktycznie czesciowo nie drozny ten wtryskiwacz tylko nie mam na podmianke :) mozna go jakos w miare prostym sposobem przeczyscic
Zwykle pompy nie są odłączane przy pracy na LPG, odłaczany jest tylko wtryskiwacz (lub wtryskiwacze). Można sobie dodać dodatkowy przekaźnik odłaczający zasilanie pompy w czasie pracy na gazie ale .... osobiście nie widzę w tym większej potrzeby. Oczywiście zawsze należy mieć paliwo w zbiorniku, gdyż praca pompy na "sucho" w bardzo szybkim czasie powoduje...
Common rail (w wolnym tłumaczeniu: wspólna szyna) - nowoczesna wersja systemu bezpośredniego wtrysku paliwa w silnikach Diesla. W tradycyjnym układzie wtrysku paliwa w silnikach Diesla, pompa sekcyjna wytwarza tylko w określonych, dla poszczególnych cylindrów, momentach ciśnienie, które otwiera wtryskiwacz i paliwo zostaje rozpylone w cylindrze lub...
A w serwisie podłączą pok kompa i jak się okaże że brak konkretnych błędów to dalej co? oni z dieslami mają duże problemy i w skrajnych przypadkach odsyłają do prawdziwych fachowców od diesli a jak nie to chybił trafił. Moja rada, jeżeli okaże się że z elektroniką immo i pozostałą wszystko ok to poszukaj u siebie fachowców tylko od diesli, znają sie...
Oczywiście wycieka paliwo z pod wtryskiwacza należy wymienić podkładki, najlepiej wszystkie.
A spróbuj w stronę układu wyskokiego napiecia. cewka cewki (nie wiem co tam siedzi) Mozliwe nieprawidłowa iskra i sterownik odłącza wtryski. miałem tak w jakimś fiacie problem z iskrą a odcinał paliwo .
Stawiam na uszkodzony wtryskiwacz jeśli to diesel.
heh Ja w takim przypadku nie gasił bym silnika żeby nie tracić mocy :D Może wtryski dają za dużo paliwa? Moduł? Wtryskiwacze?
Czyli elementy zasilane z przekaźnika który zasila pompę paliwa. Są to: wtryskiwacze, pompa paliwa, grzałka sondy lambda, zawór EVAP i zawór EGR.
Jak Przerwa elektryczna to przerwa, a nie filtr paliwa! Sprawdź wiązkę do wtryskiwacza ew. wymiana wtryskiwacza.
P269773 Wtryskiwacz "A" paliwa obróbki końcowej spalin Siłownik zablokowany w pozycji zamkniętej P009400 Wykrycie wycieku w układzie paliwowym - Niewielki wyciek P228F00 Regulator ciśnienia paliwa 1, przekroczenie progów dla uczenia układu -Wartość zbyt wysoka C10D018 - Lewa tylna postojowa żarówka lub oświetlenie tablicy nie świeci
Zalej czyscika do paliwa Lucas oil dostępny niestety tylko na alle.
Tak jak kolega pisze te renault nie maja pompy elektrycznej w baku tylko wstepna na pompie wysokiego cisnienia i ewentualnie gumowa gruszke. Najprawdopodobniej masz nieszczelny uklad ,najczęściej zapowietrza sie w okolicy filtra paliwa i na powrocie od wtryskiwaczy.
Ciśnienie systemowe to 0.95 do 1.05 i takie powinno być przez cały zakres obrotó silnika. Sama pompka powinna dać dużo więcej ciśnienia, aby ciśnienie było stałe nawet przy maksymalnie otwartej przepustnicy, czyli przy otwartym wtryskiwaczu.
Kolego wyjmij wtryski i obejrzyj obsady wtryskiwaczy , tam najprawdopodobniej wszystko się miesza
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
Koło filtra powinna być gruszka, przed odpalaniem napompuj gruszką paliwo przez jakieś pół minuty i sprawdź, jak odpali. Akumulator jest wystarczający, pytanie jak z kondycją rozrusznika. Świece w lecie nawet się nie uruchamiają przed odpaleniem. Chociaż przy silniku zdechlaku można wspomóc odpalanie ręcznie wysterowując świece, może być to tanie tymczasowe...
Tam chyba nie ma pompy paliwa. Gruszka przy filtrze paliwa twarda? Sprawdź czy paliwo nie ucieka przez przelew wtryskiwacza.
(cylindry liczę od paska rozrządu): - cylinder 1 i 2 - jest plus, brak impulsów masowych - cylinder 3 i 4 - są impulsy masowe, brak plusa. Jeżeli pomiar był robiony przy odłączonych wszystkich cewkach i cylindry liczone od rozrządu to ok. Jeżeli nie masz możliwości diagnozy komputerowej to zacznij od sprawdzenia czy fizycznie jest iskra na świecach...
Co tam się mogło spierdzieli Przy pomocy manometru, albo przezroczystego wężyka - sprawdzić, czy nie trafia zapowietrzone paliwo do wtryskiwaczy.
Na powrocie z wtryskiwaczy i pompy. Szara wtyczka (okolice pokrywy, nad alternatorem, pompą wspomagania).
Nie mam na myśli fabrycznych przekaźników do załączania ecm i pompy paliwa, tylko przekaźnik dołożony przez instalatora lpg, który odłączał wtryskiwacz przy pracy na gazie, w jego obwodzie bym szukał usterki
Sprawdź wiązkę do wtryskiwacza nr 4 i 6 . Wtyczka 2 na głowicy. Sprawdź przewody żółto/fioletowy i Szaro/brązowy.
To albo to ci blokuje przepływ paliwa albo masz wtryskiwacze od innej wersji mocy
Witam niedawno kupiłem renault espace 3 z silnikiem 2.2Dci . wczoraj zauważyłem wyciek ropy w okolicy pompy wspomagania hamulców , Potem się okazało że na pokrywie wtrysków zbiera się ropa . Nie wiem za bardzo co ma zrobić czasami trochę grzebie przy samochodzie więc może dzięki waszym sugestiom udało by mi się usunąć awarie . dodam że przy szybszej...
Sprawdź wtryskiwacze , może jeden jest cały czas otwarty , jeżeli nic nie znajdziesz w wtryskiwaczach , to sprawdź pompkę zasilającą przykręcona jest do pompy wtryskowej.
Wywaliłeś kolego kupę kasy na wtryskiwacze i nic ci to nie dało bo problem tkwi gdzie indziej ,po pierwsze to czy wymieniony filtr został rozbity i skontrolowany na obecność opiłków metalu ,to samo dotyczy zbiornika trzeba otworzyć dekiel pod tylnym siedzeniem i wyjąć koszyk ssania paliwa też kontrola na obecność opiłków .Natomiast pienienie paliwa...
Po wymianie uszczelki pod głowicą i wymianie rozrządu w Renault Espace 2.2 dT przy próbie uruchomienia pompa wtryskowa nie podaje paliwa na wtryskiwacze.
W tych delfajowskich padlinach trzeba w umiejętny sposób odpowietrzyć wtryski przed właściwym odpalaniem, inaczej zaworki się zacinają i nici z palenia. Pierwsza sprawa to odpowietrzamy jak starego klekota na odłączonych elektrycznie wtryskach (kręcimy aż na przewodach zasilających wtryski mocno siknie paliwo po poluzowaniu nakrętki, każdy wtrysk z...
Imho powinien pokazywać obroty. Załącza przekaźnik pompy paliwa podczas kręcenia ? Jest iskra na świecach podczas kręcenia? Jest sterowanie wtryskiwaczy? Komputer nie zawsze jest potrzebny do naprawy autka.... ;)
Sprawdź nakrętki rurek wtryskiwaczy,podejrzewam że tam cieknie.
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia,wtryskiwacze też ,lub samo paliwo marnej jakości.
Problem z rozruchem może być spowodowany niesprawnością wtryskiwaczy-sprawdzić wielkość przelewu paliwa na poszczególnych wtryskiwaczach
Sprawdź, czy przewodem zwrotnym wypływa paliwo z każdego wtryskiwacza oddzielnie, jeżeli z któregoś nie wypływa jest podejrzany. Jeżeli nie ma takiego objawu, to spróbuj ustalić, który cylinder gubi cykle pracy, można to zrobić stetoskopem, lub mając trochę wprawy trzymając za rurkę ciśnieniową wtryskiwacza. 1,9 D z tego roku to jeszcze stara technologia,...
sekcję tloczoca paliwo do silnika co to jest ? "Tłoczeniem" paliwa " do silnika" zajmuje sie elektryczna pompa paliwowa w zbiorniku i to wszystko . Jesli to jest " twoja" sekcja to w przypadku pompy z dwoma króćcami regulator ciśnienia paliwa znajdował się na rampie wtryskiwaczy , na silniku, a w przypadku pompy z jednym króćcem - regulator ciśnienia...
Najpierw sprawdź, czy wszystkie czujniki i wiązki są sprawne i czy nie ma uszkodzeń mechanicznych. Jeśli wszystko jest w porządku, należy sprawdzić układ zasilania paliwem, czy nie ma zapchanych filtrów paliwa lub uszkodzonych wtryskiwaczy.
Zapłon wymieniłeś, podciśnienie w kolektorze raczej prawidłowe, więc silnika póki co bym się nie czepiał. Zostaje paliwo, albo coś z wtryskiwaczami, albo może pompa paliwa słaba, ale tu musisz zbadać ciśnienie paliwa pod obciążeniem, czyli umieścić manometr tak, abyś go widział podczas jazdy.
Po prostu ten motor nie zapala. Czyli jak wyżej: bak ciśnienia szyny, imobilajzer, albo wtryskiwacze padły, lub może masz wodę a nie paliwo. Można sparawdzić - czy są impulsy na wtryskiwaczach, ale to trzeba mieć kontrolkę z diod LED wytrzymującą napięcie przynajmniej 30V. Możesz sobie zrobić (dioda LED i opornik 10k). Tylko trzeba patrzeć w obu kierunkach,...
Witam. Jak w temacie, brak mocy, brak kodów usterek. Układ paliwowy na niskim ciśnieniu sprawdzony, ciśnienie turbiny ok 1,4 bar. Wtryskiwacze - pobór paliwa 15 mg/cykl.
Korekcje 08-1.5 wg Clipa. Stare wtryski ktore byly zalozone na silniku jak wypalilo dziore zostaly sprawdzone na maszynie w Boshu i wg nich wszystkie dobre. Bak, paliwo, przewody wszystko czyste. Zastanawiam czy wtryski moga byc odrzucane przez soft bo wg VIN powinny byc wtryski z koncowka 282R a zamienia sie na 372R I takie sa tez zalozone. Druga rzecz...
Ok, czyli przelewanie paliwa przez wtryskiwacz może wynikać z zanieczyszczonego układu paliwowego?
A zatem gdzie jest twój problem? Weź pod uwagę, że jest to tylko kalkulator zaprogramowany. A więc pobiera informacje z czujnika odległości przebytych oraz czasu otwarcia wtryskiwaczy. Zapewne zużycie w czasie jazdy jest zbliżone. Weź jednak pod uwagę, że całkiem sporo jeździ się z prędkością poniżej 30 km/h kiedy informacje nie są podawane oraz postój....
Cześć, pojawiło się paliwo w gnieździe wtrysku około 12ml na 10 min pracy na jałowym biegu, sprawdziłem i przelew suchy oraz nakrętka wysokiego ciśnienia również . Czy jest możliwe żeby korozja na końcówce wtryskiwacza lub uszczelka oringowa puściła?
A ja bym zaczął od kontroli przelewów wtryskiwaczy i zaworu rampy CR + zasilenie opadowe układu z pominięciem filtra paliwa . Po co od razu pchać sie w koszta i zlecać kontrolę wtryskiwaczy skoro nie wiadomo czy to wtryski :?: Tak przynajmniej będzie wiadomo czy leje wtryskiwacz , rampa , czy sprawny jest układ niskiego ciśnienia i czy to czasami nie...
Dla potomnych!! Pomogła wymiana wtryskiwacza paliwa. (2.0 i 2.0T maja różne wtryskiwacze paliwa !) Temat uważam za zamknięty
Masz wszystkie dane jakie są Ci potrzebne, ale źle do tego podszedłeś. Dane które zebrałeś są w postaci dyskretnej, czyli dostajesz informacje z danych pozycji w jakimś odstępie czasu. Nie możesz tego rozpatrywać jako wartości aktualne, tylko wartości w danej chwili 't'. Mając punkty opisane stopą czasową o dokładności 0,01sek, możesz obliczyć czas...
OK. Laguna II 2002rok silnik 1,9 DCI. Auto jeździło, później troszkę stało (jakie 2miesiace) i teraz nic nie odpala. Zauważyłem, że nie idzie napięcie na pompe paliwową (z tego co się domyślam to powinno być +12V masa i dwa przewodziki odpowiedzialne za informacje ile jest paliwa). Przy filterku paliwo jest. Odłączyłem na chwilkę od wtryskiwacza i sika...
Słyszałem, że nie zalecane jest odcinanie zasilania pompy paliwa ze względu na chłodzenie wtryskiwaczy paliwem, czyli ta pompa jest nienaprawialna ?
Mi też dymił po odpaleniu. Też zaobserwowałem powietrze w przewodach i z nim bezskutecznie walczyłem przez kilka tygodni. Okazało się, że to zupełnie nie to. Winny był czujnik temperatury powietrza znajdujący się w filtrze powietrza. Po wymianie problem się skończył mimo, że bąble w przewodach są dalej. U Ciebie problemem raczej będzie coś innego bo...
Witam. A rura rozdzielacza CR nie łuszczy się kładąc opiłkami po kolei wtryski? Jakiego rodzaju zostało stwierdzone uszkodzenie wtryskiwaczy? -korozja -kawitacja -zatarcie -zaklejenie (polimeryzacja)? Same stwierdzenie że to wina paliwa jeszcze niczego nie dowodzi.
Nie wsłuchiwałem się. A nie mozna jakoś sprawdzic po zdjęciu filtra czy wtryskiwacz podaje paliwo?
Witam. Czekam jeszcze na dostawę. Z tego, co zrozumiałem, wypinamy przewody zasilający i powrotny i wpinamy się do złączek w bloku silnika za pomocą zakupionego zestawu. A z przewodów, które wypiąłem, nie będzie leciało paliwo z filtra. Jestem zielony w mechanice. Dlatego pytam na forum. Dziękuję.
Kolego spotkałem się z takim zachowaniem Laguny dci 120KM ale dodatkowo kopcił na czarno przy przyśpieszaniu. Winowajcą okazały się wtryskiwacze które "lały" paliwo.
Powietrze może dostawać się też poprzez nieszczelne przewody nadmiarowe na wtryskiwaczach, warto to sprawdzić.
(...) mam ten problem ,auto po tamtej zimie przestało odpalać dopiero przy pomocy płakać wchodzi na obroty chodzi do 3 tyś obrotów max i zaraz pojawiają się kontrolki czerwony silniczek miga i gasnie po czym jak zimny odpali sam czasami ale i tak po jakimś czasie gasnie ręce mi opadają proszę expertow o pomoc Witam serdecznie na forum elektroda.pl,...
Bezpiecznik od pompy benzyny i zasilania wtryskiwaczy jest jeden i to żaden z tych . Bezpiecznik od pompy znajduje się na płytce akumulatora 40A . Wyjście na pompę to szara wtyczka 6 ścieżkowa - jeden z tych białych . Zbiorniki trzeba zrzucać jak już pisano . W lewym tylnym, nadkolu jest wtyczka pośrednia pomiędzy zbiornikiem a wiązka pojazdu . Zdarzały...
Max w ciągu 3 min powinno być 30 ml. Zaworek napewno do wymiany, rozpylacz sprawdzić jak rozpyla paliwo i po sprawie.
Mam problem z uruchomieniem renault master 3, 2,3 dci 165KM. Komputer diagnostyczny Jal Test wskazuje błąd : ''zbyt niskie ciśnienie szyny paliwa. Ława 1. Sygnał wartości poza przedziałem". Wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa, listwę wtryskową wraz z czujnikiem, wtryskiwacze, pompę wysokiego ciśnienia i pompę niskiego ciśnienia w zbiorniku i ten moduł...
Ten bezpiecznik oprócz pompki paliwa zasila również cewki zapłonowe,a także przekaźnik główny,który to z kolei zasila wtryskiwacze,zawór odpowietrzenia zbiornika paliwa oraz grzałkę sondy no i oczywiście sterownik silnika.pozdr.
Ale czy przy uszkodzeniu czujnika położenia wału paliwo jest odcinane i występuje brak iskry zapłonowej? Czujnik wału podaje sterownikowi informacje o obrotach i położeniu wału korbowego, i na tej zasadzie podaje iskrę i paliwo na wtryskiwacz/e oraz załącza pompkę paliwa i masę innych peryferiów. Przekaźnik pompki i bezpieczniki masz sprawne (po przekręceniu...
Jak ciśnienie na listwie CR siada (nie jest wstanie przekroczyć ciśnienia granicznego) na rozgrzanym. To albo nieszczelny wtrysk albo pompa wysokiego ciśnienia , albo zasilanie pompy w paliwo. Sprawdzane było jak dużo paliwa wraca z wtryskiwaczy przelewami? Czasem jeden leje tak w powrót że pompa nie jest wstanie podczas rozruchu (niskie obroty= niska...
A czy na kompie pokazuje ile paliwa fizycznie wtryskuje wtryskiwacz do cylindra ??? Jeszcze takich rzeczy nie widziałem
Sprawdź wtryskiwacz z tego cylindra czy podaje paliwo.
Zrób pomiar ciśnienia sprężania, zrób próbę przelewową. Przy tych temperaturach jest możliwe że poddał się któryś wtryskiwacz. Sprawdź czy paliwo nie zmętniało.
Według schematu też wychodzi,że ma być 12V. Bezpiecznik 18 Elektrozawór pompy paliwa Regulacja turbosprężarki Miernik masowego przepływu powietrza Elektrozawór recyrkulacji gazów spalinowych Czujnik tlenu Wtryskiwacz Pompa cieczy chłodzącej układu recyrkulacji spalin Pompa cieczy chłodzącej turbo Czujnik identyfikacji cylindra Czujnik odwadniacza 15A
Nie mam porady sam szukam bo mam z renio problem z niskim ciśnieniem paliwa Witaj Użytkowniku, Jeśli chodzi o problem z niskim ciśnieniem paliwa, może być to spowodowane kilkoma różnymi rzeczami. Oto kilka możliwych przyczyn, które należy sprawdzić: 1. Uszkodzony lub zablokowany filtr paliwa: Filtry paliwa są niezbędne do oczyszczania paliwa przed...
Sprawdz czy masz czysty filtr powietrza i najlepiej wymien filtr paliwa i sprawdz czy nie ida babelki powietrza do pompy wtryskowej. Jesli to nie pomoze sprawdz czy masz dobra kompresje. Mogl sie rowniez przywiesic wtryskiwacz ale tego bez przyrzadu nie sprawdzisz czy np "nie leje" zamiast rozpylac. Pozdrawiam.
Raczej korek to nie będzie, częstym przypadkiem to są obsady pompo-wtryskiwaczy.
Kolego, niestety, ale musisz zacząć od podłączenia pod tester diagnostyczny. paliwo jest na wtryskach a sterowanie/kluczowanie na tych wtryskiwaczach jest?
wymień oringi na wtryskiwaczach
kajt55 skoro miałeś uszkodzone wtryskiwacze sprawdź sobie jeszcze pompę wysokiego ciśnienia. Jest ona częstym sprawcą uszkadzania wtrysków puszczając opiłki metalu i tym sposobem musisz wykonywać ponowną drogą naprawę wtryskiwaczy. Ps: Najprościej sprawdzić łuszczenie się pompy WC spuszczając paliwo z filtra do słoika z magnesem. Czysty magnes oznacza,...
Renault Megane III 1.5dci system Delphi P0002 - za niskie ciśnienie paliwa - faktyczne przy obciążeniu poniżej wymaganego Teraz zgłupiałem i pytam, wtryskiwacze na przelew są nienajgorsze, ale pytanie - stawiam na pompę ciśnienia, po odpięciu wtryskiwaczy i regulatora powinna dawać maks ciśnienie? Wydaje mi się że tak - u mnie nie dobija do 600bar,...
Service zapala się przeważnie z różnymi lampkami jak ABS, SRS, Olej, Ładowania itd. - tymi istotnymi. Musisz kupić kpl.uszczelek do kolektora dolotowego i oringi pod wtryskiwacze, zdemontować kolektor dolotowy (nie pamiętam czy w tym modelu jest taka płaska listwa na głowicy w której siedzą wtryskiwacze) wymienić je. Po zdjęciu wszystkiego weź kartke...
Pozostaje serwis pomp (diagnostyka układu paliwowego) - jak by nie było to już 20 lat i nie wiadomo jaki stan pompy czy wtryskiwaczy. Możesz jeszcze zaobserwować, czy w przewodach nie pojawiają się pęcherzyki powietrze oraz czy paliwo utrzymuje się w nich po wyłączeniu silnika.
Witam, Znalazłem przyczynę takiego zachowania silnika. Jest to zawilgocona/zalana wtyczka w wiązce silnika która odcina paliwo. Sygnalizuje wtedy awarię zasilania wtryskiwacza i pojawia się kontrolka "Silnik STOP". Oczyszczenie i założenie rurki termokurczliwej rozwiązało problem. Mam trafica salonowego 2007 rok, znam chyba jego wszystkie słabe strony....
Dokładnie to co pisałem wcześniej ciśnienie paliwa względem pracy zaworu regulacyjnego poza specyfikacją (odchyłka na plus lub na minus). Dodając do tego fakt że nie chce odpalać i problem z mocą na obrotach to raczej nie osiąga zadanego ciśnienia. Kroki naprawcze to: 1. Wartości rzeczywiste i potwierdzenie przypuszczeń o za niskim ciśnieniu . 2. Test...
Co ma pompa do tego? Skoro ciśnienie idzie na rampę, i tam jest "dzielone" paliwo? Jak były sprawdzone te wtryskiwacze? Test wysokiego ciśnienia wykonany? Przelewy sprawdzone?
dzieki za odpowiedzi ale czy przelewy wtryskiwaczy to wezyki polaczone ze soba od wtryskiwaczy do przelewu? jak sprawdzic czy nie zchodzi z nich paliwo? jutro wykręce wtryskiwacze i zmierze cisnienie na garkach
W tym silniczku wymieniałem już wtryskiwacze, właśnie z powodu wypadania zapłonu. Sprawdzić możesz jeszcze ciśnienie paliwa. Co do turbiny i wycieku, sprawdź jeszcze raz dokładnie skąd leci, bo o uszkodzonej turbinie nie słyszałem w tym silniku, jeśli to jest zapocenie to odpuść to sobie. Katalizator i sondy zostaw w spokoju.
Sprawdź odporność wtryskiwaczy paliwa. Ostatnio mailem wypadnie zapłonu na różnych cylindrach w takim aucie I okazało się że dwa wtryskiwacze miały za niska oporność .
rozwiązany problem !! wykonałem test przelewów na wtryskach, jakie było moje zdumienie jak się okazało iż 3 i 4 wtrysk leje !!! dwa regenerowane wtryski ponowna wymiana filtra paliwa czyszczenie układu paliwowego, wymiana przewodów paliwowych i montaż dodatkowego filtra paliwa pod autem !!! kodowanie wtryskiwaczy i autko chodzi jak zegarek
30 to chyba był max.jaki masz odczyt ciśnienia listwy na jałowym,temperatura silnika,różnica przepływu paliwa?
P113712 Termostat olejowy Zwarcie w obwodzie do akumulatora P02D500 Wuczenie przesunięcia wtryskiwacza paliwa cylindra 5 przy maks. wartości granicznej Brak informacji o pod-typie P02E697 (not ((Maximum Opened Throttle Position ) between 73deg and 86deg) and not ((Minimum Closed Throttle Position )between -5deg and 7deg)) Check: Malfunctioning Intake...
wtryskiwacz renault renault wtryskiwacz pierwszy wtryskiwacz paliwo paliwo
dostępu pliku windows bariery bezpieczeństwa ricoh supervisor
Schemat płyty głównej Samsung BN94-05546F - dostępność i naprawa Opóźnienie prawego przycisku myszy w Windows 11 Pro - jak naprawić?