Dzień dobry, mam problem z Fiatem Ducato 2.8 JTD 2005 rok. Samochód odpala, jadąc 2,3 km, gaśnie, zdejmuje klemę, od nowa zapala i jadę znowu. Mogę jechać kilometr 2,5. 10, znowu gaśnie, zdejmuję klemę i dalej jadę. Proszę o pomoc, z góry dziękuję.
Powyżej, (at)leonov, także sugeruje ustawienia BIOS. Dodano po 2 Prawdopodobnie masz do tego jakiś opisany przycisk, który widać na kilometr (oczywiście po wejściu do BIOS). Nie znam tej płyty. Dodano po 11 Jeśli nie ma takiego przycisku, to musisz poszperać w opcjach. Możesz też wykonać reset BIOS zwierając odpowiednie piny na płycie, lub specjalnym...
Witam. Szukałem podobnych tematów ale nie znalazłem podobnego przypadku. Otóż samochód podczas jazdy poniżej 4500 rpm jest strasznie mułowaty, poszarpuje, poprostu nie chce jechać. W momencie przekroczenia 4500 obr nagle dostaje mocy i jedzie normalnie. Do tego obroty na biegu jałowym wynoszą raz 1500, raz 1200, czasem tylko 750-800. Wyczyściłem przepływomierz...
Jest możliwość skasowania inspekcji. Zrobiłem, działa. 1. Usiądź w samochodzie i zamknij drzwi. 2. Pilotem zamknij samochód a następnie otwórz. 3. Otwórz i zamknij drzwi kierowcy. 4. Naciśnij i przytrzymaj przycisk resetu kilometrów przy zegarach (najlepiej lewą ręką). 5. Cały czas trzymając przycisk wciśnij hamulec. 6. Trzymając przycisk i hamulec,...
sprawdz bezpieczniki, alumulator, podlacz go pod kompa
Ogarnij się trochę - twoja A-klasa nie jest jedyna na drodze. To auto jest w produkcji już ćwierć wieku i nikt nie będzie się na forum domyślał która to generacja i jaki rocznik! "A-170" nie znaczy NIC. To jest A-klasa o pojemności silnika 1700. I tylko tyle. Popatrz sobie: https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-B...
Witam, przeglądalem już kilka wątków ale ... może inne pomysły? SEAT IBIZA 2001 1,9 TDI Sytuaca wyglądała następująco - pierwsza faza to na wolnych obrotach silnik jakby się dławił , szarpał lecz nie było to na tyle uciążliwe iż zrobiłem prawie 2tys km. poźniej miałem problem z zasilaniem akumulatora otóż bez jakiegokolwiek wsześniejszego problemu po...
O! To rozumiem! Czemu u nas nie ma takich ludzi jak Ty! A może są tylko ja na nich jeszcze nie trafiłem... ;-( Szkoda, że nie będzie Ciebie w BB w przyszłym tygodniu bo zawitałbym z flaszką! No cóż..moje ECU od Punto nie to co piszesz. ale wiem jakie to jest. W Italii na pewno dostanę bez problemu. U nas na Alledrogo też są, ale jakoś strach kupować...
Sprawdź czy pręt obraca bęben.Może w jakiś sposób wysunął się z prowadzenia? Zdejmij maskownicę od strony zwrotu tonera i popatrz jak to się składa wszystko. W najgorszym przypadku przełóż ze starego unitu. To na pewno oryginał?
chodziło mi o pin w kontekście dopasowania tych nieszczęsnych identyfikatorów. podkładka wsadu i reset IPC TECH2 załatwi temat km/h.
To tak na szybko jeszcze dwie rady: ponownie zrób reset i jak powiedział kolega (at)andrzej20001 odłącz na 15 minut akumulator.
Nacisnąć i przytrzymać przycisk X, Włączyć zapłon, W polu wyświetlacza licznika kilometrów pojawiaja się napis "SERVICE", Zwolnić przycisk X, Obrócić przycisk Y w prawo, w celu skasowania wskazania, Wyłączyć zapłon. (Y przycisk po lewej stronie licznika, X przycisk po prawej stronie licznika
W service menu masz Image Adjustment i tam znajdziesz Stabilizer. Masz do wyboru zwykły lub z resetem background. C.
KM niestety daje hasła na maszynach ale o ile mi wiadomo z własnego doświadczenia takie hasło też likwidują. Na twoim miejscu jak jesteś pewien że zostało założone przez nich bym poprosił oficjalną drogą o przysłanie technika i usunięcie kodu dostępu do serwisu.To ich obowiązek bo maszyna jest twoja i nie musisz korzystać z ich serwisu ani też płacić...
W większości passatów coś takiego sie dzieje mam passata i mój brat ma wiec trochę wiem co to może być. Nie zawsze mechanik może być niezbędny w takich radach.
chodzi o insp? jeśli po lewej stronie wskaźnika jest taki "klucz płaski" namalowany to tylko vag. 17 licznik, 10 adaptacja, blok 10- kilometry (ustawić 150) blok 12 czas w dniach (ustawić 365).
Przycisk resetowania przejechanego dystansu działa prawidłowo ? Tak wciskam reset to widać że resetuje kilometry
Witam, mam następujący problem w moim Polo. Otóż, co jakiś czas, pojawia się błąd poduszki powietrznej. Dzieje się tak, gdy niezależnie od pokonanego dystansu zgaszę silnik, wyciągnę kluczyk ze stacyjki i chcąc następnie na nowo uruchomić silnik, niezależnie od tego ile czasu minęło od zgaszenie auta - czy minuta czy ileś godzin, słyszę tylko pracującą...
Ta usterka wystąpiła nagle, czy kupiłeś auto z tą usterką?
Witam Wygląda to na problem ze stałym plusem na zegar, radio, bcm itd. Na początek proponuje sprawdzić bezpieczniki oraz przy okazji każdy wyjąć i włożyć żeby poprawić styk Zrobiłem dzisiaj tak jak kolega napisał, pojeżdżę trochę i obejrzymy, odezwę się. Dodano po 8 brak zasilania "30" Schemat do ręki i zaraz znajdziesz... Oczywiście fuse 10Amper sprawdziłeś...
Faktycznie była to wina akumulatora, kwalifikował się do wymiany było za małe napiecie podczas rozruchu silnika. Dzięki za pomoc. Pozdrawiam.
Przelutuj gniazda na PWB-MFB (płyta główna) - górna część 2 białe.
U mnie licznik ten resetuje się po 1000 km i jest to normalne jego działanie . Ale ja nie mam Opla tylko inne auto. Może i u ciebie tak ten licznik ma działać ? :|
Ostatnio przyjazd do klienta kilkadziesiąt kilometrów - Integra 32 - brak komunikacji z centralą. Po resecie, błędy odtworzenia pamięci - trzeba było od nowa programować.
Sprawdź czy aby napewno masz firmware do c224 bo do wersji C224E jest inny firmware. Hasło 9272 x 4. Jeśli to nie pomoże to w starszych wersjach firmware był bug gdzie można to było ominąć ;)))))))
czas, data, godzina oraz ilość przejechanych obecnie od resetu kilometrów. w czym te dane?
Usterka narasta powoli, najpierw kilka razy w tygodniu potem pare razy dziennie i następnie ciągle, nie spadają obroty podczas toczenia się samochodu, gdy sie zatrzymam obroty opadają. wystarczy zgasić silnik i ponownie odpalić i znika na jakieś 0,5 godziny. Odłączenie akumlatora na pare chwil (pewnie resetuje jakąś pamięć komputera )pomaga na 3-10...
Spróbuj włączyć tryb diagnostyczny licznika i go zresetować. Przytrzymaj przycisk od komputera i naraz włącz zapłon - jeśli jest to megan I, jesli jest to megan II to przytrzymaj przycisk od komputera i włącz silnik. Licznik powinien zapalić wszystkie kontrolki i wskaźnik komputera. Liczniki wskazówkowe powinny się kręcić we wszystkie strony. Nie martw...
Wiązka rama kabina z lewej strony.
Bełkot, im więcej zbędnych pierdół tym bardziej się nie chce tego czytać. Wyjmij mu bezpiecznik od gazu bo pewnie chciał być sprytniejszy i oszczędny albo gapowaty. Nie nie powinien bo miałem tak kilka razy, że dopiero po przejechaniu paru km zaadaptował sobie poprawne mapy. Do tego ja to robię Examinerem, nie wiem dlaczego ale innymi sprzętami nie...
Mam problem z autem z tematu, 4 razy pod rząd w odstępach około 10 sekund wystąpiło chyba zwarcie gdzieś w okolicach tablicy z zegarami. Na 3 sekundy opadły wszystkie zegary na sam dół oprócz wskaźnika poziomu paliwa -ten poszedł do samej góry, dużo wyżej niż jest po pełnym zatankowaniu. Po tych 3 sekundach wszystko wracało do normalności, było to w...
To by abs się swiecił. Przekręć kluczyk na zapłon trzymając reset kilometrów. Jak wejdzie w test szafy to klikaj aż pokaże się spd albo same zera. Beda dwa razy: w milach i kilometrach. Wtedy sprawdz czy jak jedziesz to pokazuje na tym wyświetlaczu predkość.
Próbowałeś robić trouble reset?
zrobione od kliknięcia wymiany, ok 50 kilometrów, nadal bez zmian.
Jeśli ktoś jeździł i mu odliczało km z błędem od adblue to nie odpalisz, trzeba zrobić reset systemu adblue.
Cały czas świeci się pomarańczowa kontrolka z kluczem.Co może być tego powodem?Reset kilometrów pozostały do przeglądu nie pomaga kilometry przestawiły się na 30000 autko przejechane 18000 i nadal świeci się ta kontrolka. Po uruchomieniu zapłonu wyskakuje napis Oil Ok czyli olej chyba też w porządku.Proszę o radę jak się pozbyć tej świecącej kontrolki...
Szukam interfejsu do fiata brovo z 95r.Silnik diesel 1.9. chciałbym troche zresetować licznik bo strasznie dużo kilometrów mam przejechane.Potrzebny też będzie jakiś soft. Z góry dzięki.
Witam.Mam taki problem w VOLVO 850 zrobiłem reset licznika kilometrów przejechanych i przestały obracać się obydwa liczniki czy może ktoś się spotkał z taką usterką i może mi coś podpowiedzieć jak to naprawić.Z góry dziękuję.
Ta maszyna poza logiem nie ma nic wspólnego z KM. To zdaje się wytwór OKI model B2500 jak mnie pamięć nie zawodzi. Wychodziło to cudo pod różnymi nazwami a różniło się generalnie softem na karcie do resetu. Łatwiej Ci będzie poszukać tej zasypki pod OKI niż KM coś mi się wydaje ... C.
Dzień dobry, mam problem z Renault Master 3 z 2019 roku bodajże. Przyjechał do mnie klient z komunikatem: Układ wydechowy stop 26 km. Jeździ aktualnie z wyciągniętym bezpiecznikiem, aby nie liczyło kilometrów. Pomijając ten fakt, w komputerze zapisane błędy: uszkodzony NOx przed katalizatorem i w zbiorniku 0 AdBlue. AdBlue wlane do pełna, NOx wymieniony,...
Wciśnij przycisk od resetu kilometrów i przekręć stacyjkę na zapłon trzymając ten przycisk. Po chwili będziesz miał różne funkcje. Pierwsza to chyba test kontrolek, a druga test test zegarów. Aby wyjść wystarczy wyłączyć zapłon.
Nigdy nie miałem samochodu z komputerem, teraz kupiłem Renault Twingo rok 2007. Pojemność i moc 1149/58. Kontrolki mnie męczą, ale dwie szczególnie: Pierwsza lampka kontrolna oczyszczania spalin. Niewłaściwa prędkość i zapala się. Jakieś rady? Druga kontrolka: klucz. Po resecie kilometrów /po wymianie oleju/ nie ma stanu zero, tyko 30 000. Klucz pali...
Skoro prędkościomierz działa ale licznik kilometrów już nie to będzie sprawa czysto mechaniczna wewnątrz licznika. Bez rozkręcenia i dokładnych oględzin mechanizmu ciężko będzie cokolwiek powiedzieć. Rozumiem że oba liczniki kilometrów nie działają, jeśli nie działał by tylko dolny od trasy to możliwe ze po prostu przycisk resetu się zaciął.
Witam. Danio12344 jaki masz sterownik silnika?. Mam u siebie Ducato 21r z ecu MD1CS069 i nie mogę zrobić resetu systemu Adblue. Mam Launch oryginał z aktualną aktualizacją i lipa narazie. Odliczył mi już kilometry do zera i auto nie odpalenia. Udało mi sie zrobić jakiś reset odpaleń po tym odpalił ale wskoczyło 50 km do końca. Ktoś resetował w tym ecu...
Można samemu wymienić ten przycisk? czy trzeba mechanika albo elektryka do tego?
no to może np czujnik położenia wału/wałka rozrządu umiera, w oplach tak umierają czujniki położenia wału No chyba żle rozumiesz wypowiedzi. Autor napisał, Auto po przejechaniu około 3 km gaśnie na benzynie, jak przełączę na gaz to jedzie Zajmij się resetem sterownika benzyny, zrób 500 km na benzynie i sprawa się wyjasni, czy to inst. gazowa broi Dodano...
Sprawdziłem wszystkie po kolei i wygladaja na dobre . Może byc inna przyczyna ?
Samo nie zgaśnie dopiero gdy zgasisz przy niskim stanie KM już możesz nie odpalisz auta, bez resetu.
Witam. Jestem nowym posiadaczem trafica 2.0 dCi z 2008r. Brat ma takiego samego tylko z 2007 roku, posiadamy takie same liczniki i przełączniki od kierunkowskazów i wycieraczek ale u mnie niema opcji sprawdzenia spalania itp. Tym guzikiem którym powinno zmieniać się opcje od komputera to u mnie jest reset km. Czy to jest opcja która jakoś można włączyć?
Spróbuj włączyć tryb diagnostyczny licznika i go zresetować. Przytrzymaj przycisk od komputera i naraz włącz zapłon - jeśli jest to megan I, jesli jest to megan II to przytrzymaj przycisk od komputera i włącz silnik. Licznik powinien zapalić wszystkie kontrolki i wskaźnik komputera. Liczniki wskazówkowe powinny się kręcić we wszystkie strony. Nie martw...
kilometr nabijać kilometr corsa kilometr zmiana kilometr
awaria alarm kolor kabel czarny biały zielony champ fender
odkurzacz makita działanie filtra ferrytowego
Schemat silnika Toyota Auris 1.6 Valvematic 132 KM – złącza, czujniki, manuale EWD Matsui DA-1 – zmiana języka menu i obsługa polskich stacji DAB+