A gdzie można znaleźć jakąś tabelę kodów błędów?
ZObacz czy już sterownik nie był grzebany w srodku. Jeśli nie był to zajmij się pętlą immo/
Jak miga, to wygląda na błąd immo. Próbowałeś drugim kluczykiem ? Choć brzmi to śmiesznie, czy próbowałeś zdjąć klemę na kilka minut, ze dwa razy pamiętam, że wystarczyło zrobić reset klemą.
Poprzez DDT2000 imobilajzera chyba nie wykasujesz. Centralny ofszem, ale skoro nie reaguje auto, to wykonaj prosty reset : odłącz klemę ujemną aku na kilka sekund i podłącz ponownie.
Reset na akumulatorze zrobiłeś? często ster zwiesza się i wystarczy reset klemą. Czasami pomaga dopiero odpięcie i zapięcie wtyczki przy sterowniku.
Zasilanie dochodzi bo kierunki na tej samej żarówce działają. Dodano po 2 Reset z klemą też nie pomógł.
Niestety Panowie, porażka. Jednak coś jest na rzeczy. Po wgraniu wsadu podlinkowanego przez kolegę spinacza, po pierwszym włączeniu zapłonu kontrolka w sterowniku zaświeciła się na kilka sekund światłem ciągłym i dopiero później zaczęła migać, co sugeruje, że jest w aucie jeszcze coś związanego z immo. Każde następne włączenie zapłonu to miganie leda...
Temat mam nadzieję opanowany - auto pali ale z cewką nie miało to raczej nic wspólnego.
w takim samochodzie odpięciem akumulatora nic złego nie zrobisz nie wchodzi w grę zaden reset i.t.p. Mówiż iż przypadkowo odpięto klemę,może również coś innego (przewody podciśnienia)opisz dokładniej co się działo a przede wszystkim podaj kod silnika. pozdrawiam
Dzień dobry, mam problem z Fiatem Ducato 2.8 JTD 2005 rok. Samochód odpala, jadąc 2,3 km, gaśnie, zdejmuje klemę, od nowa zapala i jadę znowu. Mogę jechać kilometr 2,5. 10, znowu gaśnie, zdejmuję klemę i dalej jadę. Proszę o pomoc, z góry dziękuję.
reset napięciowy - zdejmij klemę z akumulatora na minutkę.
Masz pewnie złe mapy LPG lub uszkodzony ktorys element instalki i po przełączeniu na gaz ECU zbiera sobie zle mapy benzynowe i wariuje. Odłącz klemę na kilkanascie minut czyli reset ECU. Podłącz i przejedź sie na benzynie czy wróci do normy. Jesli tak to masz odp.
Może na początek zrób reset radia czyli albo odłączyć samo radio ( np. bezpiecznik ) na 10 min albo klemę od akumulatora. Ale wydaje mi się że samo radio będzie bezpieczniej.
Jest dziwny temat mianowicie pół roku wcześniej zaadaptowałem sobie licznik z fisem do Galaxa 1.9 TDI 90KM i do dziś wszystko chodziło aż zauważyłem że spalanie średnie mam 0,0 l/100 km. Sprawdziłem licznik brak błędów przekodowałem go jeszcze raz i dalej to samo, sprawdziłem ECU silnika też czyste, przekodowałem go ponownie i dalej to samo, w programie...
mam ten sam problem i to samo pytanie, auto raz słabsze raz mocniejsze, błędów brak, kable nowe, świece nowe, sonda pracuje, przepustnica czyszczona i adaptowana, na lpi i pb to samo wiec nie pompa, przepływomierz niby pracuje ale czy dobrze? ile powinien pokazywać? mam jeszcze jedno pytanie, miałem problem z lpg, dokładnie miałem przytkana jedna dysze...
zapomniałeś o resecie kompa-zdjąć klemę na czas wypalenia jednego fajurka. Acha, i to może być też sondą lambada.
Witajcie, od tygodnia mam problem z punto, silnik to standardowa jednostka 1.2 8v z dwoma sondami lambda. Komputer samochodu pokazuje spalanie 15l/100, i podobnie też pali. Po resecie klemą jest dobrze kilka dni, tzn komputer pokazuje spalanie w miarę dobrze i jest odczuwalne zmniejszenie zużycia, potem sytuacja powraca. Sondy lambda pracują, check...
zrób reset komputera odłącz klemę na około 15 minut komputer się zresetuje i wtedy spróbuj
tylko wcześniej się nie paliła kontrolka teraz świeci cały czas reset klemy nie pomógł. Klemą możesz radio albo dzienny przebieg czy zegarek zresetować. To co może być przyczyną ? Po podpięciu testera się okaże.
Weź sobie zraszacz do kwiatków i popsikaj po przewodach, jak choćby minimalnie silnik odczuje wodę na przewodach, zmień je. Zrobiłeś tą adaptację ? Mnie tu wystarcza zwykły reset klemą, ale u ciebie chyba jest mus na nowo uczyć sterownik pracy silnika, i wyjścia zdaje się nie masz. Ten przepływomierz jest sprawny ? Bo podmianki to tylko z takim na 100%...
Może reset systemu- zdejmij klemę na 15 minut i po tym spróbuj ponownie. W fordzie parę razy pomogło, ale to inne skrzynie i nie wiem jakie jest sterowanie w mitsubishi
miałem to samo w M62 uszkodzony czujnik wałka rozrządu pierwszej głowicy. Objawy wypadanie silnika z zapłonu czasem dość mocne do tego stopnia że potrafił zgasnąć. Po wymianie wszystko ok. Koszt czujnika w ASO to 330zł. Podróby nie zakładaj!!! Jeśli chodzi o sondę to to raczej jest poprostu padnięta. Też radzę oryginał założyć nie żadne uniwersalne...
Zrób reset licznika, albo ściągnij na chwile klemę i spróbuj, jeżeli nie zadziała to jeszcze wgraj ten backup, który zrobiłeś zanim zacząłeś się bawić tym vageprogramer'em i wtedy spróbuj. Mam nadzieję, że ten backup zrobiłeś sobie normalnie programatorem i tak też go wgraj.
nie prawda przebieg w 6l jest tylko w liczniku nie jedna sztukę zrobiłem jak zmieniasz vag comaderem to trzeba klemę zdjąć by przejął ustalony przebieg albo użyć przycisku reset ecu ja tak robię bo kto kala by mi klemę ścigać
Witam.Jest to błędny romtest (kod programowy)- zarezerwowane dla producęta ZBR/ZBRO. Musiał byś podpiąć się do MAN Catsa (serwisowy program diagnostyczny).Lub tak na szybko zrobić reset czyli zdjąć klemę z akumulatora , odczekać kilka minut i zamontować z powrotem , może zadziała.Pamiętaj aby przed taką czynnością wyciągnąć kluczyki ze stacyjki jesli...
Reset czyli albo zdejm na chwile klemę żeby prąd odłączyć albo zdejm panel i tam masz takie cienkie wejście jak na igłe, czyli reset całkowity.
Podgląd mam przez opcom i LPG. Błędów generalnie brak poza EGR, którego musiałem się pozbyć. Mam drugi "czysty" sterownik zalogowany do samochodu. Czysty w tym sensie, że bez "dziwnych" adaptacji. Zachowanie jest takie same. Na zimnym sonda i tak nie pracuje a przynajmniej nie w pierwszych 15s. Reset z klemą nic nie dał. Jak był problem z odpalaniem...
Siemanko, mam problem z busem, pacjent to Jumper 2016 r. 2.0. Tydzień temu wsiadłem do busa i chciałem go odpalić, radio grało, światła normalnie świeciły, po przekręceniu stacyjki zero reakcji, nawet żadnego cyknięcia. Odpiąłem klemy z akumulatora, zrobiłem reset, auto odpaliło od strzała, kręciło za każdym razem do dziś. Znów ta sama sytuacja w dniu...
Pewnie sterownik rozjechany .Spróbuj odłączyć klemę na jakiś czas lub reset na kanale 00.
Przed wyjęciem zrób reset komputera. odepnij klemę na 15 min albo dłużej. Póżniej po podłączeniu uruchom silnik i niech sobie popracuje na wolnych obrotach bez dodawania gazu do włączenia wentylatora chłodnicy. Powinno to pomóc bez wyjmowania krokowca. Przy problemach z krokowcem obroty raczej falują. Krokowy jest sprzężony z przepustnicą.
Pompa tak, cewka, czujnik nie bo działa przecież na LPG. Ciśnienie paliwa możesz sprawdzić. Dodatkowo możesz reset kopa zrobić odpinając klemę na 15 min. Możliwe że są błędy wynikające z emulacji sondy lambda.
Miałem podobny przypadek. Moje auto ma sterowane 4 szyby (W168 rocznik 1998). Szyby od czasu do czasu się zacinały i przestawały działać. Przy następnym odpaleniu auta działały. W końcu przestały działać całkowicie. Po przekopaniu internetu i szukaniu przyczyn zacząłem rozbierać po kolei elementy. Sprawdziłem najpierw akumulator - było 12,5V. Potem...
Proszę spróbować zrobić reset modułu komfortu. Trzeba zdjąć klemę z akumulatora na pół minuty i ponownie załączyć i powinny szyby chodzić a jeżeli nie to któryś z silniczków od szyb ma zwarcie i zawiesza moduł.
Linki na razie nie ruszałem. Zamek ma sześć pinów, więc sprawdziłem bezpieczniki - ok i reset komputera (klemy odpiąłem). Zamek zamyka/otwiera, ale problem nie zniknął.
Może być np. czujnik położenia przepustnicy. Dochodzi do tego złącze z trzema kabelkami. Spróbuj to zdjąć na próbę. Komputerek powinien wprowadzić ustawienia domyślne. Może też po prostu wystarczy przeprowadzić reset kompa. Odłączasz klemę aku na parę minut. Podłączasz spowrotem i odpalasz autko. Zagrzewasz go troszkę (najlepiej dłużej niż troszkę)...
Zawór EGR nie ma nic do górala, wysterować możesz go na krótko, ale nie oto chodzi- tylko z programu diagnostycznego będzie miarodajne. Górski ma swój elektrozawór, tu możesz sprawdzić, podając obce zasilanie, stwirdzisz tylko, czy elementy wykonawcze sa sprawne. Brak Górskiego może być powiązany z usterką ABS, ESP, przecież na lodzie też góralem można...
Spróbuj zrobić reset komputera. Zdjąć klemę + z akumulatora na jakieś parę minut lub wyjąć bezpiecznik F5 w skrzynce bezpiecznikowej w kabinie. Potem odpal na benzynie i zobacz czy będzie lepiej. Zrób tak z 10km. Potem przełącz na gaz i zobacz czy znowu zaczną Ci szaleć obroty. Jeśli tak, to masz coś na kopane w ustawieniach komputera gazowego (emulacja...
Odłącz klemę, u mnie też wyleciało kodowanie bez powodu, ale po 'resecie' CANu poszło.
proponuję reset komputera raz jeszcze, poprostu odłącz klemę akumulatora na 30 min i podłącz nie zaszkodzi a moooże pomóc, francuzom to często pomaga. pozdro
Witam. Zdejmij ujemną klemę z akumulatora i po resecie komputera napisz czy wszystko wróciło do normy na benzynie.
Trzeba mieć pewność czy com czy nie bo to 2 różne sprawy. Załóżmy że tak jest jak piszesz: odbiornik pilota ( o ile chodzi o pilot-kluczyk i alarm sterowny właśnie nim) znajduje się właśnie w comie. Trzeba by sprawdzić lexią czy com widzi sygnał z pilota, jeśli nie, sprawdzić testerem pilot. jeśli pilot ok, a com go nie widzi - usterka com. jeśli pilot...
Dzień dobry, mam problem z moim mercedesem A klasa W168 1,6. Przy próbie wymiany radia samochodowego przestały działać kierunkowskazy i oświtlenie licznika - świeci się tylko srs i akumulator po odpaleniu kontrolki gaśną. Auto odpala normalnie. Czytałam już, że było kilka takich przepadków - rozwiązywali je przez reset kompa z odłączaniem akumulatora...
Podeślij zdjęcia radia od tyłu i jak jest naklejona to naklejka rozpiski pinów. Nie chcąc rozkręcać radia na dzień dobry odepnij klemę (-) od akumulatora na 15min ewentualnie reset trzymaj dłużej jak 1s z 30s. Bezpiecznik przy radio sprawny a w samochodzie bezpiecznik od radia sprawdzałeś ?
Ten wąż od gazu jest wklejony naprzeciwko tej klejonej rury od odmy czy się myle bo nie widać tego? Rzekłbym że wygląda ma mikser z gumką zaraz za filtrem, i nie trzeba nic wycinać, ale... nie widać dokładnie i może być fajny drut-mod w tej instalacji. Wyciąć nie problem, ale też nie naciskam na rurę dolotu jeśli obecnie jest to szczelne. Odma co innego,...
Raczej klemy to niewolno odłączać podczas pracy silnika. Może to drogo kosztować. Mozna by sie było pokusić na reset komputera. Może pomoze. Przy wyłączonym zapłonie zdejmij klemę minusową na ok. 50 sek. Pozdrow.
Dzięki wszystkim filterek sam znalazłem nie było to takie trudne wystarczyło rzucić okiem i widać wszystko jak na dłoni. (był przykryty kablami i wężami chłodzenia parownika) Nie wymieniłem filtra poprostu odłączyłem klemę "minusową" tzw. reset komputera i wszystko pięknie już działa jak i na benzynie tak i na gazie :D:D:D
Poruszaj kółkiem na boki, i góra-dół, jak się cofnie i języczek oprze się na śrubce, mycie nie pomoże, to prawdopodobnie szukasz przepustnicy w lepszym stanie. Moja miała znaczny luz, zamykała się jak chciała, i pomogła dopiero druga przepustnica. Linka ma być nienapięta, palcem powinieneś móc ją nacisnąć/naprężyć do 1cm nim ruszy się kółko. http://adamv0.republika.pl/Przepustnica-...
Wypiąłem klemę z akumulatora i wpoiłem z powrotem reset radia i działa poprawnie panel tak samo dziwne ale pewnie układy w radiu się zawieszają na razie działa zobaczymy jak długo hehehe
Problem rozwiązany. Wystarczyło zrobić reset. Odlaczylem klemy j podladowalem aku i od razu wszystko dobrze. Prędzej nie pojawiała się kkntrolka od Immo A teraz się pojawia j gaśnie. Problem rozwiązany Dodano po 2 reset poprzez odlaczenie klem
Z tym, że jak ja resetowałem - bo to było jedyne lekarstwo - wystarczyło zdjąć klemę nie na godzinę tylko na minutę i nie musiałem jechać 100km tylko (wg mechanika) poczekać aż obroty opadną z około 2000 do normalnych (ok 900) - wtedy komputer samochodowy już podobno się zaprogramował. I to wszystko. a ten reset to robiłeś na włączonym silniku ? Dodano...
Spróbuję jeszcze odłączyć klemę. A jakby to pomogło, to jak ewentualnie zrobić taki "reset" na przekaźniku?
Geometria i zbieżność jest w porządku... Samochód prowadzi się bardzo dobrze i nie ściąga w żadną stronę. Jedzie prosto, tak jak jest ustawiona kierownica. W bardzo słabym stanie były tylne tuleje wahaczy przednich, które oczywiście wymieniłem. Tak jak pisałem, po ich wymianie skalibrowałem czujnik kąta skrętu, bo wydaje się był rozkalibrowany prawdopodobnie...
Witam mam taki Sam problem z tym samym radiem nie działa panel przedni z płyty wybiera sie pierwsza piosenka i gra ale nie mogę zmienić ściszyć itd... Próbowałem resetować radio przez ukryty guzik reset. Rozkręciłem panel bylo tam troszki nie czystości na lutach od usb i regulacji głosu nawet zdjąłem klemę i nic. Jakby zablokowany byl panel. Prosze...
Bo nic innego mi nie przychodzi do głowy co się mogło stać radio normalnie chodziło wczoraj na trasie jak wracałem to już nie działało We własnym zakresie możesz spróbować na chwilę odpiąć klemę od aku, być może radio się zawiesiło wówczas taki "reset" pomoże. W razie gdyby to nie pomogło to wizyta w zakładzie car - radio.
Na początek spróbuj odłączyć klemę akumulatora na ponad 5 minut. Jeśli taki reset nie pomoże, usterki trzeba szukać w radiu. Prawdopodobnie jest to radio firmy VISTEON. codedradio.info/show.php?p=pics/FIAT/VP6... STILO OB Te radia usterkowały w różnoraki sposób i z różnych przyczyn. Wykluczyłbym jednak tzw. zimne luty. Skupiłbym...
Ja mam nowszego tipo też 1,6 i.e. U mnie pomógł reset sterownika (rozgrzać samochód, zgasić , odłączyć klemę akumulatora poczekać 10 min podłączyć odpalić tylko bez gazu i poczekać parę minut bez dodawania gazu) A co do parametrów mam tylko wartości rezystancji potencjometru między końcówką 5 i 1 600 do 1400 Ohm między końcówką 4 i 2 400 do 4000 Ohm
tak patrzę na te cyferki {kody błędów?} i jakoś mnie krew zalewa że nikomu nie chce się tego przełożyć na język polski. Z jakiej racji ''JA'' mam siedzieć i szukać co te cyferki znaczą?! To zaciski chodzą czy nie ? Jedyny test na ręcznego to chyba tylko nastawy podstawowe. Ew. co często pomaga zdejmij klemę, w skrajnych przypadkach trzeba reset napięciowy...
Czasem u mnie takie cóś się dzieje. Pomaga zdjęcie klem z aku na kilka minut.(reset kompa)
Witam, mam taki problem z tym samochodem, byl wymieniony regulator polożenia przepustnicy i po (niby) resecie komputera pali się kontrolka wtrysku, samochód w cześniej mial nierówne niskie obroty i pękniętą obudowę wspomnianego regulatora. Czy przyczyną świecenia może być niesprawność silnika (wtrysku) czy nieprawidlowy reset komputera, mechanik zdjol...
reset kompa pomaga. Zdjąć klemy na ok 30 min, zewrzeć razem. Później po resecie nałożyć klemy na akumulator i odpalić na wolnych obrotach ma pracować ok 2 minuty. Wyłączyć i odpalić zwiększać gaz powoli uzyskując wyższe obroty. Jak się nagrzeje silnik powtórzyć na wolnych obrotach 2 min.
Próbowałem i zdjołem klemę z akumulatora i po założeniu dziłało przez 5 sekund.
Mam 2 pytanka: 1:czy odpiecie klemy resetuje ECU? 2:wskaznik zuzycia paliwa jest sterowany podcisnieniem z kolektora czy jakos inaczej?
Może i to nie pomoże, ale odepnij klemę z akumulatora i zostaw go tak na jakiś czas. Jest to pseudo reset komputera. Potem podłącz go i przegazuj parę razy - czasem to pomaga gdy silnik głupieje...
Dzięki za odpowiedź. Właśnie jadę za godzinkę do gazownika, mam zostawić auto na noc i zobaczymy czy zrobi ten reset. Chyba chciałbym mieć już święty spokój, bo tak jeździć odłączając co chwilę klemę, to kompletny nonsens. A powiedz mi jeszcze, po resecie masz skasowaną godzinę i stacje w radiu? Nie zauważyłeś też np psucia mapy po dłuższej przejażdżce?...
Mam do was pytanko, zmierzyłem sobie pobór prądu wyniósł on 0.23 tylko nie wiem dokładnie jaki to rząd wielkości, na mierniku miałem zakres 20m, a więc ile to jest ? 230mA? 0.24mA
Ale nasuwa mi się kolejne pytanie , czy ma znaczenie zdejmowane i nakładane klem na akumulator ???????? w jakiej kolejności ? Ma znaczenie, ale TYLKO ze względów bezpieczeństwa. Zawsze pierwszą odłączamy klemę masową i podłączamy ją jako ostatnią. Podejrzewam iż tak długo nie było prądu to komputer musiał się sam zresetować . Komputer w tym aucie nie...
Witam, skoro masz problem z +, sprawdź połączenia, poczyść klemy.
I co pomogło? Pytam bo mam podobny problem ale z jedną szybą. Czy mogę bezpiecznie zdjąć klemę z akumulatora? Czy nie spowoduje to np. rozprogramowania komputera itp?
Cześć... Do niedawna w swoim seacie toledo z LPG miałem ten sam problem... Sprawa była banalna.... Więc mam nadzieję że Ci pomogę... Po założeniu LPG komputer ECU BP wyłapał błąd....i dokładnie sie tak samo działo, dodał bym jeszcze że na BP pracował nie równo... Zrobiłem reset ECU, tzn... trzeba ściągnąć klemę (+) z akumulatora na jakąś chwilę...Po...
Bledy w pam. kompa powstaja w wyniku zapis. innych parametr. pracy silnika na lpg .Wejdz na link www.lpg.vel.pl/schematy ,poszukaj pojazdu i instalacji /moze byc bardziej skomplikowana/ popatrz na polaczenia resetu i sondy .Sprawdz czy podlaczenie resetu do pinu kompa jest prawidlowe w twojej instalacji i czy do prawidlowego pinu jest podlaczony rest....
mam problemy z odpaleniem potem brak mocy. reset przez zdjęcie klemy iwszystko ok przez jakiś czas
Hej, może to głupia porada, ale czy nie warto najpierw zrobić zwykły reset przez odłączenie klemy z akumulatora? pozdro
Witam. W moim peugeocie wyswietla sie blad 33 nie moge go skasowac po wymianie map sensora i resecie ECU. Klema odpieta na kilka godzin i dalej to samo blad jest. Jakies rady?
Witam Miałem podobną sytuację po wymianie akumulatora była to kwestia alarmu. Większość alarmów ma procedurę resetu po zdjęciu zasilania z klem. np przekręcenie kluczyka na zapłon n razy.Należy ją wykonać ponieważ alarm może może odcinać wtryskiwacze lub dopływ paliwa.Spróbuj wyjąć bezpiecznik od alarmu.
byc moze musisz zrobic odciecie zasilania +30 na komputer wtrysku bo zapamietuje parametry z jazdy na gazie a po resecie ( odlaczeniu klemy ) ich nie ma i jest ok. ja tak mialem u siebie pozdrawiam
Aaaaaaa.... Taki miernik to ja mam, myślałem że chodzi o elektryczny jakiś. Z jednej strony mam małą klemę a z drugiej strony śrubokręt z żarówką, wszystko połączone kabelkiem :)
Witam. Audi A3 Sportback 1.6 benzyna 102KM rok 2006 +LPG. Usunąłem awarie: wymiana sond lambda plus zapchany katalizator. Spalanie średnie na BP spadło z 10l na 7.5l. Chciałbym zresetować mapy benzyny. Pojeździć trochę tylko na BP i dać do regulacji LPG. Czy mapa BP się sama zresetuje i na nowo ustawi? Jeśli nie, to jak wykonuje się reset? Odpięcie...
podmieniłem nawet drugie które działało kilka godzin ładnie i bez błędu a potem objawy wróciły. Zrób reseta tego który masz aktualnie w aucie (odłącz klemę). Jeśli po skasowaniu wartości wyuczonych będzie pracował poprawnie przez jakiś czas , to ecu jest sprawny .
Ja miałem podobny problem, dodatkowo nie było ssania w Golfie 1.6 AEE. Czyszczenie przepustnicy i jej adaptacja niewiele pomagały. Zdjąłem plastikową osłonę z przepustnicy i wyczyściłem styki czujnika położenia przepustnicy. Autko jak nowe. Adaptację zrobiłem sobie sam tzw. twardy reset komputera. Rano na zimnym silniku zdjąłem klemę "+" na godzinkę,...
szukałem w necie ale znalazłem reset poprzez wyjęcie bezpiecznika bądź odłączenie klemy
Kilkanaście lat temu miałem Xsarę II i kiedyś mi wydoiła akumulator sama z siebie w garażu. Ale symptom był taki, że odchodząc nie umiałem wyłączyć radia. Pomógł reset przez zrzucenie klemy i do końca życia auta to się nie powtórzyło. Szczerze, nie wiem na czym polega problem ze znalezieniem tego. Wystarczy eliminować obwody wyjmując bezpieczniki. A...
Jezeli chodzi o reset poprzez zdjecie klemy to nie. Z tego co wiem taki reset powinien wygladac nastepujaco: zdejmuje klemy na 20 min potem zakladam i odpalam auto. Nie dotykajac pedalu gazu czekam az silnik osiagnie temp i zal sie pierwszy bieg wiatraka(jezeli sie myle to prosze mnie poprawic). Czy reset ECU mozna wykonac poprzez program np.VAGa ?[/list][/list]
sprawć czujnik temperatury ma mieć około700 om ,może być kopółka świece ,przewody ,zrub reset kompa - klema 10 minut,sprawć czy na powrocie z korpusu wtryskiwacza leci paliwo jak tak to ciśnienie paliwa jest ok
Auto po przekręceniu kluczyka tylko gasi światła, akumulator naładowany. Błędy: U0184 U0257 U3000 problem pojawił się jak znajomy wypiął wtyczkę od bezpieczników pod maską zamiast ściągnąć klemę. odpinanie klemy na 15 minut i dłużej nie pomaga, kilka bezpieczników spaliło sie ponownie po próbie odpalenia auta. Gdzie szukać problemu?
klemę już odłączałem :) ... tak zacząłem, choć to nie windows to też przypuszczałem, że hardwarowy reset może pomóc :) ale teraz ciekawostka - dziś (samochód postał jakieś 12 godzin na mrozie) zegary działają !! co prawda mam teraz błąd poduszek ale przejadę go jutro komputerem u znajomego. Mimo wszystko chciałbym ustalić przyczynę, bo tak nie powinno...
Zmieniłem czujnik przepustnicy, odłączyłem klemę od akumulatora aby zresetować błędy komputera. Zaadaptowałem komputer o resecie i pojeździłem trochę. Praca silnika jakby stabilniejsza jednak z obrotami dalej problem, nawet krokowca przeczyściłem. Sprawdziłem błędy metodą na kontolke i pokazuje błąd 22 czyli za niskie napięcia na przepustnicy. Teraz...
Podmianka na inny moduł ręcznego nie pomogła Reset wszystkiego załatwił wszystko klema do góry Na jak długo czas pokaże
Samodzielny reset to odłącz klemy akumulatora i połącz przewody na około pół godziny. Potem wszystko odwrotnie. Profesjonalnie u komputerowca.
reset przez zdjęcie klemy z aku. O to chodzi żeby nie mierzyła nic. Nie wiem tylko co na to ECU jak będzie dostawał takie same niezmienne impulsy, to pewnie pomysli, że sonda 2 walnieta i zaświeci check. Ale pewnie rzadziej niż teraz (1*tydzień).
Witam! Watkow na ten temat nie brakuje,ale nie znalazlem przypadku ,ktory odpowiadalby mojemu. No wiec przy wymianie tylnych sczek sciagalem bebny razem z piastami ,zapominajac o czujniku naderwalem przewody. Oczywiscie kontrolka ABSu zapalila sie i tak juz zostalo. Problem w tym,ze po wymianie owego czujnika na nowy lampka swieci sie po odpaleniu,po...
Problem zanikł...odłączyłem klemę na noc od akumulatora, rano wstaję podłączam przejeżdżam 20 kilometrów i auto w tym czasie, ani razu nie szarpnęło itp....czy to mógł być błąd komputera i reset mu pomógł?
Po podlaczeniu nowego przelacznika bez zmian .A nawet bylo tak ze jak wulaczylismy zaplon to swiatla dlugie swiecilu dalej oraz przeciwmgielne przod.Po 5 min reset i zdjecie klemy i przestalo swiecic.Podejrzewamy sterownik swiatel do wymiany badz jakis przekaznik niestety nie dysponuje zadnym schematem
Niestety i mnie zima zaskoczyła musiałem usunąć zamarzniętą wodę ze spryskiwaczy szyb udało mi się ją rozmrozić i mało męczącą metodą wylałem ją za pomocą sprzyskiwacza jakże było przykro gdy wieczorem moje autko odmówiło Trzeba było ładować akumulator niestety jak się okazało z nieuwagi zapomniałem wyłąjąć klucze ze stacyjki po naładowaniu silnik pracował...
Reset ECU można zrobić Vag-iem (Kasowanie błędów nie resetuje ECU) albo przez zdjęcie klemy z akumulatora na ok 10 min człowieku co ty za bzdury wypisujesz :?: jaki reset ECU,jakie zdjęcie klemy :!: :!: :!: kolega goldwinger w załączniku podał co może być przyczyną takiego kodu błędu. ps.ręce opadają jak lamerzy biorą się za naprawy.
Zgrzej silnik do momentu włączania się wiatraka na chłodnicy. Potem wyłącz silnik, odepnij klemę akumulatora odczekaj 15 no 20 minut. Odpal autko i przegazówka. Powinno byś Oki jak to komputer błędy wyrzucał ( tak zwany reset komputera) Po czymś takim przyjmuje parametry ciepłego silnika za swoje podstawowe . Tak mi tłumaczył mechanik i w paru autka...
Reset-zdjęcie klem z aku i zetknięcie klemy minusowej z plusową na jakieś 10-15 sekund. Mowa o kablach a nie biegunach akumulatora ;) Sprawdźjeszcze tps tak jak podałem na pierwszym zdjęciu, lub odepnij go całkowicie i spróbuj go odpalić. Acha jest zimno więc musisz dołożyć jeszcze ze dwa piwa, no chyba że masz staw tuż za rogiem :D
Faktycznie jak rozlaczysz klemy i reset kompa zrobisz i bedzie ok prez jakis czas to emulacja a jak tak samo zle to sprawdz jak zamontowany jest mixer. Dodano po 13 Faktycznie jak rozlaczysz klemy i reset kompa zrobisz i bedzie ok prez jakis czas to emulacja a jak tak samo zle to sprawdz jak zamontowany jest mixer.
Witam, Otóż mam taką viki GT, i instalacje na "kruciaka", żadnych problemów. Instalacja nie jest podłączona pod sondę, zwykła na pokrętło, tylko odpala sie na benzynie. W tym silniku nie ma potrzeby instalowania sekwencji, oraz wyłączania pompki paliwa- niech sobie paliwo krąży. Proponowałbym zrobić tak. 1. wymienić filtr powietrza, 2. świece zapłonowe...
Kolego Reses Komputera reser komputera a raczej ustawienie wolnych obrotów: 1. odpinasz kleme tylko minusową (-) 2. czekasz ok 30min 3. naciskasz np pedał hamulca na około 1 min ( to nie czary mary, naciskasz żebyś rozładował resztę napięcia z układu) 4. zapinasz klemę (-) 5 odpalasz i ma chodzić nic nie robąc dopuki nie właczy ci się wentylator.
Witam. Mam problem z BMW e46 320d 98r. 136KM. Auto raz pali raz nie, tzn odpala przykładowo 10 razy a za 11 przekręcam kluczyk, a nie ma żadnej reakcji. Wystarczy zdjąć klemę plusową na akumulatorze i samochód odpala. Był podpinany pod komputer, żadnych błędów nic. sugestie?
reset klemą minusową pralka reset reset reset delonghi reset
lenovo przycinanie grach regulacja hydroforu połączenie przewód wielożyłowy
panel fotowoltaiczne parametry lista kanałów android
Peugeot Boxer – schemat elektryczny obudowy filtra paliwa, czujnik wody, grzałka, BlueHDi Electrolux EER73DB – wyje odkurzacz bezprzewodowy, czyszczenie, wymiana łożysk, naprawa