Masz nadpisaną mapę w sterowniku. Ale nie trzeba ani examinera, ani drugiego sterownika. Wystarczy delphai, launch, gutmman. Na zimnym silniku, robisz reset sterownika, przepustnicy i koła fonicznego. Uruchamiasz i bez dodawania gazu czekasz do temp. roboczej. Może gasnąć, kichać i bujać obrotami. Potem jazda testowa, miasto i najważniejsze trasa. Dobrze...
Odłącz akumulator na chwilę, w tych autach powinno działać.
Można by jeszcze dokonać adaptacji koła fonicznego.. trzeba w ów czas trzy razy do odcięcia nadepnąć... Dodano po 3 Możesz też kupić interfejs od vaga za parę złociszy na alledrogo, zainstalować fiat ecu scan i zrobić nim ciut więcej..
A gdzie dokładnie mieszkasz? Dodano po 17 Reset czujnika położenia przepustnicy polega na zmostkowaniu odpowiednich styków w jego wtyczce. Co i jak w seacie to nie wiem ale ściągnij sobie jakąś książke, tam będzie to opisane.
Niestety nie udało nam się poznać przyczyny. Autko pojechało w świat. Reset adaptacji przepustnicy pomagał na chwilę, ale problem powracał.
tech 2 i reset
A co z programem antywirusowym?Ja musze wylaczyc zeby zrobic adaptacje i wogole polaczyc sie samym Vagiem.Dodam ze uzywam Managera w wersji 1.03 .Z tego co pamietam to kilka razy zdarzylo sie, ze nie chcial dokonczyc adaptacji, ale probowalem jeszcze raz i konczyl.
czy dowolny tester diagnostyczny wyłapie tzw "uszkodzone" mapy, czy lepiej od razu jechać na Fiat Examiner? jak dobrze rozumiem, po skasowaniu adaptacji dowolnym w miarę kompatybilnym testerem sterownik zacznie sięgać od nowa po mapy zapisane w pamięci EPROM. te znów w przypadku ich uszkodzenia wgrywa się jedynie programatorem i jest to tzw wsad - dobrze...
Cześć. Mam ten sam problem z Clio2 , też elektroniczna przepustnica (bez krokowego). Moje obserwacje są takie: - po odpaleniu obroty nieco powyżej 1000 - powinny spaść ciut poniżej, - po wciśnięciu bardzo lekko czasem wracają do 1000, - po przekroczeniu 1200 lecą same do 2000, - po wyłączeniu silnika są niskie aż nie dodam gazu, - po poduszeniu - popuszczeniu...
miałem to samo .pojechałem do asso i za 60 zł zrobili . czyszczenie przepustnicy i reset komputera . Jaki masz przebieg ? Ja miałem wtedy około 80 tys .
Zciagnij sobie Motordiag Autocomsoft Simos Manager zrob nim reset ECU tzn zrob wg instrukcji co kaze ,a potem Vag i nastawy przepustnicy i powinno byc ok.
Reset adaptacji zrobiony niestety brak poprawy. Robiłem reset a potem adaptacje przepustnicy. Próbowałem także po resecie próbować odpalić bez adaptacji ale nie było żadnych zmian. Czy ktoś się spotkał z uszkodzoną mapą wtrysków? Czy może gdzieś błąd jest po mojej stronie diagnozy ?
Czy to błąd P0170? sprawdz jeszcze 100%szczelność dolotu i zawór by-pass kolektora ssącego(przy odmie)sprawdz naciąg linki na przepustnicy musi miec około 5mm luzu Ruszałeś śrube regulacyjna? zagrzej silnik do temp roboczej potem wykonaj adaptacje i reset nastawnika przepustnicy zgodnie z zaleceniem programu ktorym bedziesz to robil czyli RESET-zaplon-OFF...
Reset pomaga na krótko sprawdż,wymień potencjometr przepustnicy to zmora tych aut i wtedy zrób reset a będzie OK.
haker-jaki silnik krokowy, jak ten samochód jest na zmotoryzowanej przepustnicy? Jaki reset kompa lamerze tam się robi poprzez zdjęcie przepustnicy? Modzi-dajcie bana temu lamerowi, co? Może już dosyć wypisywania i czytania pierdół na tym forum?
kolejno ( po czyszczeniu) -reset mapy uczącej bloku IAC -ustawienie obrotów biegu jałowego mam prośbę-nie pytaj jakim sofcikiem i jakim fejsikiem, ok?
Czy wiesz co temu samochodowi dolega? Ale na temat-tak, po czyszczeniu przepustnicy trzeba zazwyczaj robić reset mapy uczącej bloku IAC a później wyregulować prędkośc jałową.
adaptacja przepustnicy Vagiem
W x16szr adaptacja przepustnicy ????? czego linki gazu ???? ew można zrobić reset bloku o2 i nastaw silnika krokowego , do sprawdzenia dolot - szczelność (często uszczelka kolektora ssącego ) wszystkie wężyki podciśnienia , spr czy egr się domyka , ew parametry potencjometru przepustnicy , czy czujnika podcisnienia ..
Może nie wystarczyć reset. Sprawdź wtyczkę do przepustnicy, zdarzają się słabo zagniecione na przewodach piny. Pzdr!
Chodzi ci o adaptacje przepustnicy?
ok zapięte
Odłączenie aku to nie jest reset ECU, należy zrobić adaptacje przepustnicy. Prosiło by się o diagnozę komputerową.
Stawiam na reset centralki
A wyczyść mu komin jeszcze raz. (porządnie-z demontażem). Sprawdź czy oś przepustnicy nie ma luzu. Porządna adaptacja (reset wartości wyuczonych)
Mam takie samo auto i miałem ten sam problem. U mnie winien był czujnik polożenia przepustnicy, a raczej jego fatalnej jakości przewody (3 sztuki, wszystkie zwarte), polecam sprawdzić.
Reset wartości adaptacyjnych, kalibrację przepustnicy oraz kasowanie błędów w układzie wtryskowym można w tym modelu przeprowadzić wyłącznie za pomocą przyrządu diagnostycznego.
Reset wartości wyuczonych był? Przepustnica nowa, czy używka?
Skoda Fabia silnik 1.4 MPI AEZ (albo AZE) pływa i szarpie na wolnych obrotach wyrzuca błąd 17549 i czuć paliwo w spalinach wymienione świece, wyczyszczona przepustnica (reset+adaptacja), spawdzone wtryskiwacze na menzurkach i dalej nic. Miał ktoś podobny problem? Ja mam tylko pomysł podmiany przepustnicy, ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?
Może to lewe powietrze? W Scenicu 1 1,6 miałem podobne objawy i pomimo wyczyszczenie przepustnicy było dobrze tylko po resecie kompa. okazało się, że wina było w brudnym silniku krokowym. Tutaj jeżeli jest tylko przepustnica na silniczku to pozostaje dalej problem lewego powietrze i może jakiegoś czujnika?
Tak zawory to pierwsza czynność jaką robiłem myśłałem, że są podparte, ale nie. Emulacją lamdy się nie bawiłem, jedynie co robiłem to reset Simos menagerem po czyszczeniu przepustnicy, ale to było dawno i myślę, że wpływu na opisywaną pracę silnika nie ma.
Adaptacja tylko przepustnicy, reset żaden nie wchodzi w grę, co do regulacji gazu to muszę odesłać do gazownika. Wychodzi na to że zbyt bogata mieszanka na gazie powoduje nieprawidłowości na benzynie ? dobrze rozumiem ? Przypomina mi się że klient przyjechał do mnie pierwszy raz na ustawienie kąta zapłonu (było źle) i był już po regulacji gazu. Przy...
Witam i odgrzeję temat Mam WIELKĄ prośbę dot. mercedesa w203 2002r ktoś w internecie napisał cyt. ..."Po wejściu w silnik masz opcje skanowanie ,kasowanie błędów i na dole okienko patrząc po lewej klucze. Wchodzisz i masz tam opcje reset przepustnica , reset EGR its i opcja kodowanie ..... chcę po prostu znaleźć coś o kalibracji lub sprawdzeniu wtrysków...
Jak masz Techa 2 to cie poprowadzi. Nic nie poprowadzi. Przepływomierz, recylkulator możesz wymieniać bez niczego. Po wymianie sondy dobrze zrobić reset mapy uczącej bloku O2; ale jak się nie zrobi to też nie jest źle. Po czyszczeniu przepustnicy trzeba zrobić reset mapy uczącej bloku IAC a później wyregulować prędkość jałową (choć jest na to też inny...
Reset komputera,czyszczenie przepustnicy i silnika krokowego, przepchanie cienkiej rurki między pokrywą zaworów i kolektorem ssącym,wymiana świec i przewodów , oraz zastosowanie specyfiku do czyszczenia wtryskiwaczy. Oczywiście wszystkie czynności zostały wykonane prawie w tym samym czasie. Niezbędne jest " nauczenie sterownika pracy na paliwie" a.gry...
Nie miałem pewności z tym lutowaniem i kupiłem drugą manetkę, też uniwersalną, z pasującą kostką. Ale nie ma żadnej reakcji po podłączeniu, tzn. na wyświetlaczu wyświetla się error 22, czyli błąd przepustnicy. Manetka podłączona, ale nie działa. Może trzeba teraz skasować ten błąd jakoś, jakiś reset czy coś???
Panowie problem powstal po wyczyszczeniu przepustnicy i po adaptacji, nie pomaga juz nic, ani resety, ani odlaczenie akumulatora, pojawia sie blad adaptacji przepustnicy, jakies sugestie? Kolego jaworskiauto , zdania zaczynamy z jakiej litery?
Po takim czyszczeniu należało by zrobić reset bloku uczącego blm
Sprawdz czujnik połozenia przepustnicy przeczyść silnik krokowy i zrób reset sterownika
No ale możesz chyba zrobić reset blm?Co tam w parametrach ,czym to podpinasz?
jaki masz model silnik dokładnie? W scenicu 2001 miałem K4M 700 - podobne problemy były od czujnika temperatury na kolektorze wdechowym silnika (od strony przodu silnika). Reset komputera robiłem po czyszczeniu przepustnicy - tez działo się dziwnie, ale reset pomógł. Odłączyć bezpiecznik od ECU albo akumulatora na min 15 min, ok 300 km silnik pracuje...
Wiem dokładnie o co ci chodzi. Po zrestartowaniu ustawień zerujących kontrolka check engine bedzie mrugać.Należy 3 do 4 razy przygazować prawie do odcięcia i puścić noge z gazu. Tak kilka razy. Kontrolka zgaśnie i bedzie wszystko OK. Jest to konieczne aby komputer ustawił wartości szczytowe i początkowe przepustnicy.Ja tak robie w fiatach po adaptacji...
Witam, objawy: Auto nie pali, na włączonym zapłonie lampka MIL zachowuje się dziwnie, mruga (nie na immo), czasem świeci, razem z nią mrugają ciśnienie oleju i auto z kluczem. Przepustnica chrobocze, czasem działa w całym zakresie, ale oscyluje. na plusie zasilania po podłączeniu oscyloskopu widać mega zakłócenia, pochodzą prawie na pewno z silnika...
Witam. Ciśnienie paliwa sprawdziłeś? Benzyna świeża? Zacznij od rzeczy oczywistych. Robiłeś adaptacje przepustnicy a czy zrobiłeś reset parametrów autoadaptacji? Jak pracuje na benzynie jaka jest mieszanka? Uboga, bogata? Jak lambda? Korekta mieszanki?
było te auto u mnie, Adaptacja przepustnicy pomogła od reki, kolejna sprawa auto miało gaz, i trzeba było robić testerem reset wartości wyuczonych
Podłączasz Clipa, wchodzisz w odczyt 120 wtrysk,naprawa,reset parametrów adaptacji-zatwierdź, cofasz się do diagnoza, odczyt usterek, ewentualne kasowanie i po zabiegu
Na LPG może być skrajnie ubogo lub bogato a i tak będzie chodzić, na benzynie granice palności mieszanki paliwowo-powietrznej są dużo węższe. Please!!! Mam problem, mówię jak jest, nie stało się to nagle - tylko jak przełączyło się na gaz w trakcie adaptacji - po resecie wartości wyuczonych sondy, przepustnicy i vvtti. Wiem do czego jest lambda i jak...
A czy w Simos Menager nie resetuje się immobilizer, tak jak miało do miejsce w przypadku Vagproga ??Czy reset factory powoduje kasowanie adresów komórek odpowiedzialnych za ustawienie przepustnicy, czy innych nastaw też ??
Powiedzcie mi tylko , co to jest czujnik prędkości (chyba VSS), czy to jest potenciometr przepustnicy. Andrzej
zrob reset akumulatorem i ustaw przepustnice wtedy sprawdz napiecie lambdy emulacja lambdy na masa jak dziala lambda to gaz do regulacji tak zeby lambda dobierala na wolnych(reduktor) i podniesionych obrotach(PWA) tps bosch mono a wlaczanie odrazupo dotknieciu gazu
Po czyszczeniu krokowca i przepustnicy należy jeszcze zrobić reset kompa ..(10 min bez klemy + ) poza tym polecam specjalistyczne forum www.406-klub.pl Dodatkowo kup preparat STP do czyszczenia wtrysków. Koszt około 14-20 zł za 250 ml wlewane na 60 l paliwa a już po około 50 km widoczna poprawa
To nie kluczyk. Opel nie zakręci rozrusznikiem jak nie rozpozna kluczyka. Reset wyuczonych i tam jest jeszcze regulacja biegu jałowego jak pamiętam ale auto musi być rozgrzane. Miej świadomość że jak masz zasyfioną przepustnicę to różnie może się przyuczyć. Z tym błędem powinna palić normalnie.
Jak masz wycięty DPF, a dalej, się wypala to może być źle zrobiony soft w sterowniku i po resecie wywaliło. Sprawdź co do tego EGRa czy po odłączeniu wiązki pokazuje inny błąd i też przy odpięciu przepływomierza. Może też winowajca jest jednak uszkodzony ten EGR i po czyszczeniu nic to nie dało, a on przycina się. Wiązka przy EGR nie jest uszkodzona...
Ok pierwszy blad to od odlaczenia aku (odlaczylem). Drugi jednak wskazuje na to zeby jednak sprawdzic lambde. Mam nadzieje ze jutro mi sie uda dorwac jakis kanal. W elsie tez (nie)stety trafilem na opis koniecznosci ustawienia przepustnicy (a dokladniej "dopasowanie sterownika silnika do zespolu sterowania przepustnicy") po "twardym' resecie w postaci...
Raczej nie bo mam 1.4 AHW i po resecie adaptacji w sterowniku jeździłem ze 70km bez adaptacji przepustnicy i oprócz tego ze wolne ciut wyżej stały lub lubiły zafalować lub się podwiesić to auto paliło do strzała.
Sprawdze w poniedzialek, teraz przychodzi mi na mysl jeszcze reset sterownika i procedura adaptacji.
mam pytanie do Rifta o co chodzi z tym resetem po czyszczeniu przepustnicy? jak to się robi?
Witam, mam taki problem z tym samochodem, byl wymieniony regulator polożenia przepustnicy i po (niby) resecie komputera pali się kontrolka wtrysku, samochód w cześniej mial nierówne niskie obroty i pękniętą obudowę wspomnianego regulatora. Czy przyczyną świecenia może być niesprawność silnika (wtrysku) czy nieprawidlowy reset komputera, mechanik zdjol...
Sterownik chcę zresetować (może nie koniecznie aby korekty a całe ECU) ponieważ mam problem z przechodzeniem sterownika w tryb awaryjny (ograniczenie mocy) lub ,,głupiejącymi,, obrotami, nie reagowaniem na pedał gazu. Błąd jaki się zapisuje w ECU to zazwyczaj różnica między sygnałem z potencjometrów w pedale. Pedał wymieniony, kable przejrzane, przepustnica...
Czy jestes pewien na 100% ze po wylaczeniu stacyjki masz reset ECU ? Normalnie po resecie ECU zaciaga mape sterowania wtryskiem z Epromu, biorac dane z przeplywomierza, czujnika temp. silnika, pol. przepustnicy, wyprz. zaplonu i lambdy. Jezeli zaden z czujnikow nie klamie, to ster. wtryskiem bedzie prawidlowe. Jezeli nie masz resetu i masz zla emulacje...
Mam taką klapkę metalową na końcu filtra powietrza na wejściu do rury na dolocie ,może ona się zacina ale dlaczego po resecie jest ok czy silniczek krokowy ten w przepustnicy ma wplyw na jazdę na LPG
Kable za bardzo nie wpłyną na rozruch. Po wymianie chwilę było ok, a to była krórtka chwila. Odłączałem czujnik przepustnicy i też bez zmian. Może faktycznie reset dobrze jej zrobi. Daj znać czy będzie poprawa.
Odlaczylem aku na pare minut, nie wiem ktore zlacze jest samodiagnostiki gdyz sa 2 identyczne, nie wiem jak zrobic reset by komp ustawil sobie polozenie czujnika przepustnicy, sondy nie sprawdzalem, silnik jednakowo dziala z sonda jak i bez niej.
wiem, że temat odległy, ale czy udało się Panu naprawić usterkę? u mnie pomogło odłączenie sterownika i reset do ostawień fabrycznych (adaptacja kanał 000).
Pływanie obrotów to może być przejaw uszkodzonego silniczka krokowego. Zacząłbym od przeczyszczenia przepustnicy i układu dolotowego z przepływomierzem włącznie. Ja czyściłem przepustnicę środkiem do czyszczenia przepustnic i gaźników w areozolu - skutni były pozytywne. Z wymianą czujników bym się wstrzymał. Zobacz też czy silnik nie łapie lewego powietrza....
Sonde mozesz sprawdzic przy pracy na benzynie - najpierw zrob mu reset przez odlaczenie akumularora, a potem dopiero praca na benzynie - oczywiscie dobrze rozgrzany motor.Jesli sonda oscyluje to jest ok.Wstepnie reduktor ustawiles dobrze.Aktuator powinien miec nieco mniejszy zakres pracy wokol PWA. TPS to czujnik polozenia przepustnicy
podstawowym warunkiem wykonania autoadaptacji jest USUNIĘCIE I WYKASOWANIE BŁĘDÓW jeżeli usterka jest zapisana w pamięci lub występuje nadal reset jest niemożliwy
Bez diagnoskopu nic nie zrobisz, trzeba podejrzeć parametry co i jak, zrobić reset wartości wyuczonych, przyuczyć przepustnicę i egr. Jak pracują sondy?
Tu nie ma co kombinować, po prostu reset mapy i koniec :!: Rozwodzenie się nad tym tematem nie ma sensu :idea:
Ja pamiętam że takie cuś szło zawsze launchem.Może trzeba zrobić reset ecu.To zwykły multec jest czy wielopunkt?A przepustnicę sprawdziłeś?Tzn sygnał z tps?Gazowniki tam często grzebią i rozregulowują położenie spoczynkowe przepustnicy.Mam schemat do 1,3 tylko.
Pewnie chodziło właśnie o kabel KKL, bo w zależności od modelu i danego sterownika trzeba mieć komunikację na określonym pinie, i aplikacje Chevrolet Explorer. Z tego co pamiętam w tej aplikacji też jest możliwość resetu i przyuczenia przepustnicy w niektórych sterownikach.
Samochód przyjechał ze źle poskładanym regulatorem b.jałowego.Krzywka była całkowicie zablokowana.Po poprawnym zmontowaniu regulatora ECU reguluje bieg jałowy,ale tylko na zimnym silniku.Po nagrzaniu,ECU przestaje sterować krokowym i motor po dodaniu i puszczeniu gazu gaśnie.Samochód ma też uszkodzoną sondę lambda,ale brak sygnału sondy nie spowoduje...
znalazłem przyczynę - syf w przepustnicy - nazbierało się brudu, i się nie domykała, więc miał lewe powietrze po czyszczeniu resecie wszystko ok
Skoro wymieniłeś i sprawdziłeś już wszystko,trzeba by było jeszcze przeczyścić i wyregulować czujnik położenia przepustnicy(potencjometr) UWAGA! Bardzo delikatne elemety w środku. Po każdej rogulacji zrobić mały reset(odłączyć na chwilę aku.)
Witam wszystkich trochę to trwało ale problem z autem rozwiązałem. Czyszczenie odmy, przepustnicy, MAPSENSORA choć były potrzebne nie dały żądanego efektu. Jazda na drugim biegu prze 1.5 Km też. Check zapalał się i gasł auto cały czas lekko przymulone, gasło na każdym skrzyżowaniu. Zakupiłem kabel na allegro ELM327 z interfejsem przystosowanym do fiatów(przełącznik)....
kds_tuning_team(jaki wypasiony nick) reset kompa przez odlączenie aku musi trwać co najmniej 12 godzin.
Kolego nie patrz na tekst moda. Wyciągnij przepustnicę , kub benzynę ekstrakcyjną i wyczyść przepustnicę. Odepnij aku i przewody + i - zewrzyj na 5 min spowoduje to reset komputera i ustawień(komputer będzie tworzyć na nowo mapę w zależności od twojej nogi) . Potem adaptacja przepustnicy vagiem . Jeżeli problem wróci to wymiana krokowca.
Witam. Koledzy objaw falujące obroty brak błędu w sterowniku, wartości temperatury i przepływ powietrza wygląda ok. Czy jednak wymieniać przepływomierz czy to może być wina ECU ? Czy w tym silniku da rade zrobić jakąś adaptacje przepustnicy czy reset wartości wyuczonych ? Podobno ktoś próbował wcześniej zrobić reset ECU ale wołał PIN tylko ja podejrzewam...
witaj kosmito (profil) 1.sprawdzenie dolotu (lewy luft) 2.test VAG (lub cos podobnego) 3.sprawdzenie TPS-a 4.sprawdzenie nastawnika przepustnicy.
Witam po dluzszej przerwie!! Niestety nie pomogla ani zmiana paliwa, ani reset komputera, ani tez przeczyszczenie przepustnicy czy regulacja zaworu biegu jalowego. Okazalo sie ze pomogla dopiero wymiana komputera za inny egzemplarz. Wszystkie problemy na chwile obecna zniknely - teraz silniczek krokowy reaguje na polecenia z komputera bezproblemowo...
O ile masz czym, a widzę że jakiś interfejs masz, sprawdź parametry pracy silnika na zimnym i na ciepłym (chodzi o widziane temp. silnika, przepływka itp. co ważniejsze) i wklej nam. Może być pomocne. Ale przed tym wyczyść dobrze przepustnicę, a potem reset IAC BLM. Po odpaleniu kilka razy samochód może zawyć na obrotach, ustawiając sobie nową pozycję...
Witam, podczas wymiany sady zdejmowany był kolektor przepustnica umyto i uszczelniono Ja u siebie miałem podobny problem z którym długo walczyłem (Scenic 1,6 16V 1999r. silnik K4M700). Okazało się, że pomogła wymiana o-ringów przepustnicy i dobre uszczelnienie kolektora dolotowego silikonem temperaturowym. Od tego powinieneś zacząć i te o-ringi bezwzględnie...
Problem w moim aucie polega na tym, że po nagłym przyspieszeniu i przejechaniu kilkuset metrów, ponowne przyspieszenie powoduje "przymulenie" silnika. Po dwóch, trzech takich powtórkach wszystko wraca do normy. Co może być przyczyną? Może ktoś z Was miał taki przypadek? Wyczyściłem mono wtrysk, zawór ( zastępujący silnik krokowy ), sprawdziłem czujnik...
Zastanawiam się czy to nie słynne blaszki, ale dzieje się to tylko na zimnym silniku dlatego raczej je wykluczam. Wcale ich nie wykluczaj, tylko tam zajrzyj i przynajmniej zlutuj jak jeszcze tego nie przerabiałeś i sprawdź też przy konektorze TPS czy przetarć jakichś nie ma itp. Tym bardziej jeżeli pomagają resety na kilka dni, więc to typowe objawy...
reduktor to genius max , o wystarczającej mocy doTwojego auta. Wtryskiwacze reg nie lubią takiego wysokiego ciśnienia i to błąd że na takim pracują. Trzeba rozwiercić dysze we wtryskach i zmniejszyc ciśnienie. Wysokie spalanie na benzynie może świadczyć o jeszcze innych przyczynach , zastanawiające są duże różniżnice w czasach wttrysku pomiedzy bankami....
Ja miałem podobny problem, dodatkowo nie było ssania w Golfie 1.6 AEE. Czyszczenie przepustnicy i jej adaptacja niewiele pomagały. Zdjąłem plastikową osłonę z przepustnicy i wyczyściłem styki czujnika położenia przepustnicy. Autko jak nowe. Adaptację zrobiłem sobie sam tzw. twardy reset komputera. Rano na zimnym silniku zdjąłem klemę "+" na godzinkę,...
Zrób reset bsi. Nic się nie stanie a moja bryka odżyła w ten sposób. Najlepiej podpiąć komputer aby sprawdzić błędy. Stan akumulatora, filtrów, przepustnicy nawet stary nie wymieniany olej na wpływ na odpalanie. Immobiliser może blokować itd
Jak to w fordzie. Po przejechaniu kilkunastu kilometrów obroty się uspokoją, chyba że dysponujemy FDS lub WDS-em. Z reguły, kiedy "gubi" wolne obroty, mycie przepustnicy pomagało. Gorzej kiedy obroty nie spadały, ale wtedy pomagał reset.(i oczywiście mycie nastawnika orotów) Do tej pory w 100% przypadków pomagało. Chyba że Pan ma inne doświadczenia....
Skasuj korekty od lambdy, w tym systemie jest chyba oddzielna funkcja i z tego co kojaże nie wystarczy zrobić zwykłe kasowanie błędów w ecu. Po tym zrób logi na samej benzynie zaraz po i po powecmy 2-3km. logi z kanałów dotyczęcych lambdy. Restart ECU zrobiłem tak (cytuje): "Grupa pierwsza engine-> adaptacje-> blok 00 i powinno sie pokazać w tych 4...
Witam dziś w moim Fiacie Uno 1,4 ies 98r. wymieniałem pozycjoner przepustnicy po jego wymianie auto zaraz po odpaleniu wskakuje na wysokie obroty, wcześniej miał niskie i jak sie nie dodało gazu gasł(obroty falowały) Robiłem reset komputera jednak nic to nie daje. Czy mogłem zrobic coś nie tak?? Po wymianie czekałem aż dwukrotnie załączy się wentylator.
Pomogło przeczyszczenie przepustnicy.
Problem rozwiązany. Czujnik temperatury spalin przed turbosprężarką wymieniony. Po resecie DPF błąd się wykasowal, auto działa prawidłowo. Dziękuję za odpowiedzi w temacie .
Zmieniłem czujnik przepustnicy, odłączyłem klemę od akumulatora aby zresetować błędy komputera. Zaadaptowałem komputer o resecie i pojeździłem trochę. Praca silnika jakby stabilniejsza jednak z obrotami dalej problem, nawet krokowca przeczyściłem. Sprawdziłem błędy metodą na kontolke i pokazuje błąd 22 czyli za niskie napięcia na przepustnicy. Teraz...
Hej. To jest wtrysk jak dobrze kojarzę ? Na początek proponuję czyszczenie przepustnicy i silniczka krokowego ,powinno pomóc jeśli pompa paliwa i wtryskiwacze są sprawne. A potem koniecznie reset ECU.
W felicji jest gruby temat z przepustnicą nie jest tak jak w innych autach że się czyści i adaptuje, są 2 sposoby adaptacji przepustnicy, pierwszy to wyczyścić i przejechać 100km sama sie zaadaptować powinna lub drugi sposób w sterowniku silnika zrobić reset wartości adaptacyjnych i przywrócenie podstawowych nastawów.
czy po demontarzu czujnika temperatury i ciśniena powinien być wymieniony ten oring czy jest to zalecane ,czy po czyszczeniu przepustnicy nie zaleca się wymiany tego uszczelnienia pomiędzy przepustnicą a kolektorem? spróbóje jeszcze wyczyścić silnik krokowy i zrobic reset silnikma przebieg 100 000km
Witam W moim Peugeocie (1.0, komputer bosh) jakiś czas temu wyskoczył mi błąd 51 - czyli sonda lambda, zakładam że zły skład mieszanki. Oto co zrobiłem aby pozbyć się tego błędu. 1) reset komputera 2) ustawienie potencjometru przepustnicy a) regulacja zderzaka przepustnicy od 0,4 - 0,5 od czujnika silniczka krokowego 3) regulacja potencjometru przy...
Witam czujnik polozenia przepustnicyna wtjsciu ma byc ustawiony na 0,7 woltajezeli ktos to ruszal a tak wogole to moze na poczatek zrobic reset kompa i spobowac od poczatku go zapisac Pozdrawiam Andrzej
Masz za duży kąt wyprzedzenia zapłonu, zmniejsz do ok 5 stopni /działać będzie tylko pod programem, porównaj sobie zależność kąt a obroty/, map sensor powinien na wolnych pokazywać ok 35-38kPa. Poruszaj przewodami przy przepustnicy, termin "blaszki" jest Ci znany ? Pod czarną pokrywką za prawym kielichem amortyzatora masz dwie kostki, przy komputerze...
Wygląda to na potencjometr przepustnicy a jeszcze bardziej na silniczek przepustnicy, czujnik o którym wspominasz nie jest do wtrysku. Zacznij od podstawienia drugiego silniczka wolnych obrotów. Pozdrawiam.
wiązka przepustnicy usterka przepustnicy przepustnicy toyota
wymiana modułu pralki candy zużycie inverter samsung błąd kamery
philips senseo peugeot kasowanie błędu
Brama otwiera się, ale nie zamyka - diagnostyka i rozwiązania Tryb niedostępny po podłączeniu dekodera do TV