Ale z tego co widzę to z czujnika położenia pedału przyśpieszenia (ten co podkreśliłem) łapie błąd. Nie wiem jak to będzie w Chryslerze, ale w Golfie IV taki czujnik znajduje się przy pedale. Czujnik położenia pedału przyspieszenia / potencjometryczny, umieszczony przy pedale przyspieszenia (wewnątrz nadwozia), zawierający także stycznik swobodnego...
Najlepiej podłączyć pod niego multimetr analogowy lub cyfrowy z bargrafem na funkcji omomierza i ruszać przepustnicą, patrząc czy rezystancja zmienia się płynnie, bez przerw i nagłych skoków. Oczywiście najpierw odpinasz kable od TPS i wszystko na wyłączonym zapłonie. Możesz też podłączyć się oscyloskopem w przewód sygnałowy (bez odpinania złącza od...
Dzięki. Wypnę najpierw czujniki i sprawdzę błędy na każdym z nich oraz pomierzę rezystancję. Następnie spróbuję jeszcze raz, dokładniej przejrzeć okablowanie. Jeżeli nie znajdę przyczyny to pozostanie sterownik. P.S. Czy problem z czujnikiem (potencjometrem) położenia pedału przyspieszenia może być powiązany z pozostałymi??
Trochę poszperałem w internecie i znalazłem specyfikacje do tego pedału Udostępniam dla wtajemniczonych w temacie. Ford Focus 1,8 TDdi (1998-2002) Czujnik położenia pedału przyspieszenia / potencjometryczny, potrójny, umieszczony przy pedale przyspieszenia, o złączu czarnym 10-stykowym Rezystancja między stykami złącza czujnika - „2” i „3”...
Nie wiem co kolega ma na myśli bo już wcześniej pytałem , czy to do mnie czy koło mnie , należało by wykazać odrobinę szacunku i opisać każdy chce się czegoś nauczyć . jak do mnie to tak wyczerpująca odpowiedź mam tam gdzie pokazuje zdjęcie kolegi profilu . :D Dla kolegi Pręcika bona złączonym zdjęciu widać gdzie ma rozum. Biorę pod uwagę dzielnik napięcia...
Koledzy...sądząc po oryginalnym schemacie to te dwa zawory (SV Low Speed i SV High Speed) służą do załączania małego lub dużego przepływu z pompy (załączanie i przełączanie na podstawie sygnału z pedału nożnego/ potencjometru oraz czujnika obrotu wału); natomiast kierunek jazdy jest zrealizowany przez RL20 i RL21. Dwie prędkości są realizowane za pomocą...
czujnik sprawdziłem, ma rezystancje kilka setek przekraczającą poziom dobry. Ku mojemu zdziwieniu: po odłączeniu czujnika auto dobrze pracuje, na obrotach ok 1200, po dotknięciu pedału gazu znów wraca na 1200, normalnie jeździ, nie gaśnie, wszystko ok. Świeci się jeszcze marchewka. Zauważyłem wcześniej jeszcze przy podłączonym czujniku wzrost obrotów...
Komputer wskazał błąd "czujnik TPS zbyt niskie napięcie" przemierzyłem przewody pomiędzy czujnikiem a komputerem, przejżałem wtyczki po drodze, i wszystko wygląda ok lecz nie wiem jaką rezystancję powinien mieć sprawny potencjometr TPS , ten ma ok 6kΩ , i w zależności od położenia przepustnicy zmienia się od 2kΩ przy zamkniętej do 4kΩ...
mid128pid91fmi9, -Sygnał z pedału nie jest otrzymywany wystarczająco często lub jest go całkowity brak. przyczyna: Uszkodzony czujnik położenia pedału gazu. usterka łącza sea j1587/j1708, bląd jednostki sterującej mid128pid190fmi0,-Prędkość obrotowa silnika nadmierne obroty silnika. Przyczyna-nieodpowiedni bieg przy hamowaniu silnikiem,silnik pracuje...
przepustnica jest z początku lat 90 więc jest bardzo trudno o info jak to było oryginalnie sterowane lub jakie są parametry silniczka który się w niej znajduje. Nie szukał bym gotowych informacji, ale spróbował dowiedzieć się jak najwięcej z tego co masz, w tym celu trzeba by rozebrać (a nie zepsuć). Widziałem już trochę różnych konstrukcji podzespołów...
Witam Walczę od dłuższego czasu z tym autem. Ogólnie miało przerywniki,brak zbierania się z niskich obrotów,strzela z tłumika podczas lekkiego przygazowania,rozdarło ostatni tłumik itp itp Żadnych błędów ale podczas sprawdzania Scanxl na charakterystyce po lekkim dodawaniu gazu w połowie przypadków nie widać było skoków położenia przepustnicy a reakcja...
(...) sekund po wciśnięciu pedału przyspieszania. Turbo nie zalacza się. Sterownik się zgrywa i wgrywa po obd Doszedłem do tego że nie ma 5v na czujnikach - co to może być? Gdzie jest zwarcie?, mieliście taki przypadek? Błąd dtc 0641 https://obrazki.elektroda.pl/8413375000_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Na podstawie...
Dobra, jeśli chodzi o moje audi; wstawiłem do gazownika, ustaliliśmy aby zrobili tak aby audi jeździło na LPG. Bo jakby nie patrzeć (nie znam się do końca) to na tym kwadraciku w środku auta (przełączniku), wszystko znikło nawet czerwona dioda się nie świeciła. Ale nie ględzę. Auto odebrane. Wymienione filtry, ustawione parametry i gra. Znaczy się auto...
Nie możesz porównywać połączeń pedału gazu w XF-ie, do LF-a.To zupełnie dwa inne systemy. Cały silnik wraz z osprzętem i ECU, czujnikami, w LF-ach, to wyrób Cummins-a, a nie DAF-a.Oprogramowanie w ECU, czujniki - też. XF oraz CF75, CF85 - to produkt DAF-a (nie pomyl z CF65, który ma silnik BE-czyli Cummins'owski, tak samo jak LF!) W XF-ie, ani sygnał...
... co pomogło???? 1. Szarpanie na benzynie (w różnych zakresach) wyraźnie się zmniejszyło, jak zaślepiłem zawór od EGR. Nowy jest drogi (oryginalny), zamiennik -> patrz pkt. 2 postu. Jeśli Kolega jest mniej zorientowany w temacie (ja już się ze swoim koreańskim szczęściem zaprzyjaźniłem i poznałem go bardziej niż wieloletnich sąsiadów) to jest to...
Witam forumowiczów, Problem: Mam Problem z moim Galaxy. Silnik Benzynowy 2,3 147KM rok 2001. Niestety nagle pojawiły się problemy z obrotami biegu jałowego, dokładniej kiedy silnik się rozgrzeje trzyma obroty na poziomie 4000rpm. Na zimnym jest około 3000 rpm. Przekopałem internet, brak odpowiedzi, a autem nie da się jeździć po mieście... Błędy: Sprawdziłem...
Witam. Jestem początkującym elektronikiem. Zaciekawiło mnie ostatnio tworzenie układów elektronicznych a dokładniej układy z wykorzystaniem mikrokontrolerów. Dopiero zamierzam zaczynać zabawę z programowaniem dlatego szukam pomocy i rad. Na początek zamierzam zbudować dość prosty układ tempomatu do samochodu z elektronicznym pedałem gazu i elektroniczną...
Po załączeniu się klimatyzacji silnik powinien podniesc sobie obroty z 850 do około 1100 w celu doładowania akumulatora oraz aby zapewnic odpowiednią wydajność sprężarce, Czy bez klimatyzacji tez obroty oscylują? Z panelu klimatyzacji do sterownika silnika musi isc impuls obciążenia który zadaje sterownikowi wiekszą dawke paliwa co w efekcie podnosi...
Witam Citroen Xsara Picasso 1.8 16V z 2004 roku, 115KM Od jakiegoś czasu samochód sporadycznie nie odpalał, jak już odpalił chodził normalnie, nie szarpał, silnik pracował równo. Auto stało na mrozie kilka dni, niestety od tego czasu nie odpala w ogóle. Po przekręceniu kluczyka zapalają się standardowe kontroli, olej, akumulator i cały czas zapalona...
Podczas jazdy nie ma żadnych zmian , auto jedzi normalnie , nie traci mocy , nie kopci . Akumulator był kupowany nowy w styczniu i rozrusznik rowniez był kupiony jakos na początku roku . No, widzisz i od razu zrobiło się prościej i lżej na sercu, prawda? Podejrzewam, że jak zwykle problem leży w jakimś banalnym kabelku, także stykach, pinach, szwankującej...
Patrząc na twój rysunek C i uwzględniając indukcyjność silnika, widzę że podczas hamowania, zarówno przy załączonym jak i wyłączonym PMOSFET'cie indukcyjności pracują szeregowo, od stosunku indukcyjności będzie zależało która przeniesie więcej mocy i jak się rozłożą straty. Dlatego uważam że warto zmierzyć indukcyjność silnika (najlepiej zrobić kilka...
Nie wiem czy ropa w oleju to wina wtryskiwaczy, czy jak już wcześniej wspomniałem podkładki miedzianej pod wtryskiem, w każdym bądź razie po regeneracji wtryskiwaczy i ponownej wymianie uszczelnień miedzianych: - koniec problemów z ropą w oleju - koniec problemów z odpalaniem auta na rozgrzanym silniku o czym pisałem też tu https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Witam wszystkich. Posiadam Renault megane 1.4 16V 1999r. Otóż mam problem z obrotami silnika,odpala bez problemu trzymając około 900obrotów ale już po 2min. pracy obroty zaczynają falować od 1000-1600obrotów lub trzymają 1500obrotów. Do momentu całkowitego nagrzania się silnika wtedy trzyma około 750-1000 Moje pytanie czy przyczyną może być czujnik...
MID 144 PID 91 Położenie pedału gazu w procentach Otrzymane z czujnika sygnału napięcie jest powyżej 4,3 V, jednostka sterująca pojazdu traktuje jako usterkę i generuje kod błędu. Możliwe przyczyny: Przerwa w przewodzie do masy. Przerwa w przewodzie zasilania. Zwarcie przewodu sygnałowego do wyższego napięcia. Wadliwy czujnik. Uszkodzony włącznik jałowych...
Cześć, potrzebuję porady elektronika, gdyż muszę stworzyć swego rodzaju "rzeźbę" :) Mam czujnik położenia przepustnicy który daje do komputera sygnał bazujący na wartości napięcia (nie rezystancji). Mój czujnik pracuje w zakresie napięcia od 0,3v (obroty jałowe) do 4,7v (gaz wciśnięty do końca). Mogę regulować napięcie luzując czujnik na pompie wtryskowej...
Delphi akurat w tym aucie działają,mierzyłeś rezystancje obu czujników?Oraz instalację czujnik ECU? Dodano po 24 A i w tym silniku błędu nie powinno być na zgaszonym.Miałem taki przypadek w tamtym tygodniu.Delphi zadziałał a bodajże jakoś ksn? nie dość że droższy rezystancja ok to błąd stały,auto ciężko pali. I tutaj dla wielu ,te auto odpali bez czujnika...
Witam, Od dłuższego już czasu mam problemy z tym samochodem. Ciężko pali - trzeba pomóc mu trzymając gaz przy odpaleniu. Ma podwyższone obroty ok. 1200-1300 obrotów biegu jałowego na rozgrzanym silniku. Dziś nie odpaliła - zaczęła się krztusić niby miała chęć zapalić, ale nic z tego. Silnik to 8 zaworowe 1.8 benzyna. Wymieniłem świece na nowe. Wyczyściłem...
Witam, Przez parę lat używałem kupionej przeze mnie kaczki Dunlop 535Q, jednak ciągle coś się psuło, główny potencjometr trzeszczy podczas gry, ogólnie... miarka się przebrała. Postanowiłem wyrzucić wszystkie bebechy ze środka i zrobić nowy układ do tej kaczki. Mam w planie przerobić sterowanie na optyczne (LED-LDR) i pomyślałem, że jak już szaleć to...
Witam mam następujący problem z ABS w aucie Audi A4 B5 1996 rok 1.8 20V 92 KW 125 KM a mianowicie podczas hamowania przy niskiej prędkości nie zależnie od nawierzchni pedał hamulca stuka i odbija tak jakby załączał się ABS. W aucie zostały wymienione 2 czujniki i sterownik ABS który znajduje się na pompie ponieważ jak tylko zakupiłem auto zauważyłem...
Diagnostyka Common Rail, silniki Diesla Grupy zmierzonych bloków wartości. Oto dane grup w silniku CBAB: Grupa 1: 1) Prędkość obrotowa silnika, 760-940 obr / min; 2) Ilość wtryskiwanego paliwa, 3-9 mg \ stroke; 3) Wysokie ciśnienie paliwa, wartość rzeczywista, 170-350 barów; 4) Temperatura chłodziwa,> 80 ° С Grupa 2: 1) Prędkość obrotowa silnika,...
rezystancja czujnika położenia czujnika położenia pedału sprzęgła czujnik położenia pedału rezystancja
uszkodzi drzwi pralka technik elektryk montaż teleskopu
Fiat Scudo 1.6 JTD - brak obrotów na postoju Instrukcja serwisowa pralki Rossa - jak zdobyć?