Mam mercedesa e300 w210 mam błąd napinacza pasów "za duża rezystancja" jaka powinna być prawidłowa.
2,2-3 ohm
Sprawdziłem na złączach pomierzyłem Nie piszesz jak diagnozowałeś układ SRS ale zrób testy zgodne z tabelą błędów: 71 Napinacz pasa pasażera - zwarcie do masy 72 Napinacz pasa pasażera - zwarcie do plusa zasilania 73 Napinacz pasa pasażera - zwarcie w obwodzie 74 Napinacz pasa pasażera - za wysoka rezystancja w obwodzie Odłącz wtyczkę od napinacza....
Problem może być z przewodami od sterownika air bag do napinacza. Z samym napinaczem jak również problem może być w sterowniku air bag. Przydało by się zdiagnozować vagiem bo tam jest kod plus podpowiedź czy jest zwarcie do plusa ,minusa czy za duża rezystancja (przerwa). Dodatkowo w VAG-u (VCDS) można podejrzeć w blokach pomiarowych aktualny stan.
a ja mam problem z renault captur zapala mi sie kontrolka check engine i poduszki macie jakis pomysł (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź Jednoczesne zapalenie się kontrolki „CHECK ENGINE” i kontrolki AIRBAG (SRS) w Renault Captur najczęściej oznacza: 1. awarię zasilania lub masy, która zakłóca pracę kilku sterowników naraz, 2....
Witam Mam BMW 518d z 2017 r. po dzwonie wyleciały poduszki czołowe i kurtyna prawa. Co dziwne przy wypadku nie wystrzelił napinacz kierowcy, ani pasażera. Po skasowaniu błędów pozostaje błąd zbyt duża rezystancja napinacza pasów kierowcy. Wiązkę sprawdziłem przy kostce do ACSM4 oporność wynosi 3 Omy zarówno na napinaczu kierowcy jak i pasażera. Zrobiłem...
Witam Standardowe (jak VW) - miałem mondka i focusa - w obydwu dziabnięte były sterowniki (oczywiście po regeneracji ......) pozdrawiam
Witam, posiadam Opla Astrę G 1998r, 2.0DTL. Po podpięciu komputera wyświetlany jest błąd: 33 Za wysoka rezystancja obwodu zapłonnika poduszki powietrznej pasażera Pod siedzeniem pasażera jest kostka, która posiada 4 miejsca na wpięcie dodatkowych wtyczek, w moim przypadku jest wpięta tylko jedna (kostka w kolorze zielonym) jest to kostka od napinacza...
Część sterowników działa tak, że po podłączeniu sprawnego napinacza albo pokaże błąd konfiguracji albo automatycznie aktywuje obwód z poprawną rezystancją napinacza . Jak podepniesz napinacz zrób diagnozę i zobacz co pokazuje sterownik , możliwe że przy kolejnym odłączeniu pokaże już błąd otwartego obwodu .
Kia SPortage 2005. Raz na 6mcy zapala mi się kontrolka airbag. Dwa razy resetowałem już w servisie. Code B1701 - strona kierowcy, napinacz pasów rezystancja duża. Odłączyłem klemy z akumulatora, Rozebrałem wtyczkę pod fotelem, wyglądało OK, ale wymyłem izopropanolem. Próbowałem dać 2ohm rezystor ale kontrolka nadal świeci. Tzn przy kluczyku w pozycji...
mam tech2 pl i mam wyraznie napisane ze to poduszka kierowcy...!!! sa dwa bledy 87 i 77 o takiej samej informacji identycznie opisane i teraz szukam co za co odpowiada... mam taka informacje ze 87 to jest rezystancja przewodu a 77 rezystancja przewodu ktory znajduje sie w poduszce... moglo by sie to zgadzac bo jak odlacze kabel od poduszki to jest aktywny...
B1001 Obwód napinacza pasa pasażera Według mnie to kody od napinacza pasa pasażera B0021 za silny sygnał obwodu napinacza pasów pasażera B0022 za słaby sygnał obwodu napinacza pasów pasażera B0023 za wysoka rezystancja obwodu napinacza pasów pasażera B0034 za niska rezystancja pasów pasażera jakby kolega napisał w jaki sposób odczytał te kody
Witam Po kródce to historia jest taka ze kopiłem auto po niby stłuczce, ze świecącą kontrolką air-bag. Okazało się ze po podpięciu do kompa poduszki mają aż 5 błędów. 1. poduszka kierowcy - za duża rezystancja 2. poduszka pasażerka - za duża rezystancja 3 poduszka boczna kierowcy - za duża rezystancja 4 napinacz pasów kierowcy - za duża rezystancja...
komputer pokazał, ze jest duża rezystancja w obwodzie, a po odpieciu kostki napinacza pokazało, ze jest przerwa. Czy kolego wiesz jaka powinna być wartość tego opornika?
Witam. Zapaliła się kontrolka "airbag". "Opcom" pokazał: Rezystancja obwodu zapalnika poduszki powietrznej kierowcy (stopień 1)2.7 Ohm Rezystancja obwodu zapalnika poduszki powietrznej pasażera (stopień 1)2.1 Ohm Rezystancja obwodu zapalnika poduszki powietrznej kierowcy (stopień 2)7.3 Ohm Rezystancja obwodu zapalnika poduszki powietrznej pasażera (stopień2)7.3...
Witam Mam problem z Partnerem 1,9D 2002r. Pierwszy problem to świece żarowe: - Nie grzały wogule... popalone bezpieczniki były, po wymianie bezpieczników grzeją... ale ile?:| 40 sekund bez odpalania i dopiero sie wyłączają a po odpaleniu samochodu grzeją do około 50 stopni. Czy to możliwe żeby tak długo grzały?? Boje się żeby nie spalić świec. Drugie:...
Witam. W mojej Vectrze B z 1996r. cały czas świeci się kontrolka ABS'u oraz poduszki powietrznej. Po podłączeniu auta do komputera otrzymałem kody błędów jak poniżej, proszę o jakieś porady i informacje na temat tych błędów, ponieważ mimo niewielkiej wiedzy chciałbym rozwiązać usterki. Głównie proszę o pomoc w błędach poduszki powietrznej, ponieważ...
Witam. Proszę o wyrozumiałość wobec tego tematu - zakładam go na wszelki w "początkujących". Od momentu kupna (czyli od roku) pali się w aucie kontrolka poduszek powietrznych. Kiedyś właścicielka auta pojechała na serwis, tam skasowali jej błąd i pomogło ponoć na jeden dzień. Po podpięciu pod interfejs wyskoczyły błędy obu napinaczy: 00035 Za wysoka...
No ale u mnie ten w kolektorze obok napinacza ma jeden przewod i na niego reaguje wskaznik sprawdzalem zwierajac do masy.
No niestety napinacz pasa pytanie który dokładnie? Rezystancja za niska wg sterownika AIRBAG.
Za duza rezystancja obwodu napinaczy. Tam szukaj. Mozesz miec jakies zwarcie na mase w napinaczu. Jakie te bledy dokladnie wyskoczyly. Ten opor poduszek i napinaczy, waha sie w granicy do 1.8 do 3 ohmow.Zazwyczaj jest okolo 2.5. NIE mierzy sie zaplonnika mulitimetrami ani miernikami analogowymi z własnym zasilaniem. Bo moze byc buuuum. Tak na wypadek...
Pokaż co dokładnie widać w pomiarach. Trochę dziwne że masz 2 poduszki i 2 napinacze a widać tylko 3 rezystancje. Zewrzyj obwód napinacza fotela kierowcy przy złącza sterownika i zobacz czy błąd zmieni opis na zwarcie. Moim zdaniem raczej nie widzi napinacza przy fotelu. Czy po odłączeniu jego wtyczki pojawia się jakiś inny błąd. Żonglowanie wsadami...
Nie pamiętam w tej chwili kodu błędu - zidentyfikowałem go jako błąd napinaczy tylnych pasów. A to podstawa. Rozumiem że wtyczka inna. Nie wszystkie są zamienne. Pozostaje diagnoza i jednoczesne symulowanie napinacza.
Odłączyć i sprawdzić błędy lub od razu w parametrach rezystancję.
Gdzie Wy tam widzicie zapis o wypadku? Jeżeli jest to jeden jedyny błąd to wymień napinacz i będzie ok. Sterownik widzi zbyt dużą rezystancję napinacza.
Czesc. Mam pytanie czy twoj kolega sprawdzil rezystancje napinacza ? jesli tak to ile powinna wynosci ? a co jesli rezystancji nie ma w obu napinaczach ? (wlasnie mam taki przypadek).
Witam. Mam pewien problem. Samochód po wypadku. Napinacze tylnie były aktywowane w czasie wypadku. Narazie gościu nie ma kasy aby kupić napinacze i potrzebuję informacji jakiej rezystancji są sprawne napinacze? Jaki opornik wsadzić aby można było skasować poduchę?
Miernik będzie ok. Mierzymy rezystancję poduszki czyli pinów w poduszce, napinaczu. Rezystancja około 3 ohm. Przydał by się vcds. Wówczas po podłączeniu w blokach mierzonych miałbyś wartości rzeczywiste rezystancji nabojów pirotechnicznych.
Koledzy więc tak. Sprawdziłem kostki pod siedzeniami i przy napinaczach wszystko jest ok. Rezystancje napinaczy to 2.2 ohm macie jeszcze jakieś propozycje
W live data możesz sprawdzić jakie są rezystancje poszczególnych poduszek, napinaczy itp?
Sterownik w większości aut jest w okolicach tunelu środkowego a rezystancja to z reguły ok 2om.
A czy ktos sie nie orientuje czy sa napinacze na tylnych siedzeniach? Jak mozna sprawdzic czy napinacz wystrzelil? Jaka powinna byc rezystancja napinaczy i czy sie da oszukac komputer ze ma sprawne napinacze? Mam lagune kombi dynamic wystrzelily 2 poduchy przednie i chce sie dowiedziec co trzeba wymienic poza nimi
Rezystancje poduszek przednich i napinaczy siedzeń są różne.
Ta rezystancja to 2,2 ohm Sterownik powinien być O.K. - jeżeli nie - naprawiają je za 100 zł Powodzenia
ac nie wykasuje błąd crach. Taka anegdota - miałem wczoraj telefon o pytanie w jakim zakresie powinna się mieścić rezystancja napinaczy? Bo po pomiarze za pomocą oryginalnej kości z przewodami (bo tam jest zwora mi "człowiek" tłumaczy i zwierała na zwarcie-dlatego zastosował kość) wychodzi że pomiar miernikiem jest ok. Natomiast błędy związane z napinaczami...
Moim zdaniem to za mało. Rezystancja zapalnika w napinaczu pasa to ok. 2 omów. Dla poduszek będzie zbliżona. Może ciut więcej ze względu na większą masę ładunku w poduszce.
Możesz wtykę przelutować a jeżeli rezystancja nie będzie się za bardzo różniła to nawet błąd da się skasować tylko uważaj na statykę..
4 mrugniecia-napinacz pasów kierowcy lub pasażera. Dzieje sie tak dlatego że sterownik wykrywa rezystancję większą od 4 omy.Najczęściej w mondolcu jest to spowodowane utlenieniem styków na wielozłaczu przy sterowniku SRS. W załącznikach więcej info.
Zamiast napinacza załóż terminator o rezystancji pozostałych , napinaczy. Skazować błąd i po sprawie.W przypadku sprzedaży pojazdu należy powiadomić nabywcę o istniejącej usterce. W przeciwnym razie wmyśl polskiego prawa taka sytuacja jest traktowana jako oszustwo ze wszystkimi konsekwencjami (np rentą dla ofiary wypadku).
Skoro na zworce jest ok a nie powinno być - powinien być komunikat o zbyt malej rezystancji - to masz gdzieś po drodze pomiędzy sterownikiem a wtyczką napinacza dodatkową rezystancję w postaci kilku Ohmów.
wiem zdaje sobie z tego sprawe. lecz prosze o napisanie rezystancji tych napinaczów :) a co do spraw technicznych to tak mimo ze kobieta to troche sie interesuje "majsterkowaniem" - co nie mozna;)?
lewy słupek drzwi kierowcy obok napinacza pasów.Tam gdzies szukaj.Bład brak prawidłowej rezystancji.
W parametrach pokazuje caly czas rezystancje 0. W sprawnym napinaczy pasazera jest 2,6 Ohm. Zatem problem miedzy kostka a sterownikiem poduszek? Dobrze kombinuje?
Jakie parametry bieżące pokazuje diagnoskop ? Podglądnij rezystancje wszystkich linii .
Witaj, " Przerwa w obwodzie" Oznacza to, że nie ma ciągłości pomiędzy ECU a napinaczem, trzeba wziąć odkopać napinacz znaleźć i obejrzeć wtyczkę czy czasem się coś nie poluzowało, wziąć miernik sprawdzić rezystancje
Jak rozpoznaje sensor stan poduszki i napinaczy? Są tylko 2 styki, więc czy sprawdza rezystancję na złączu? W wystrzelonej poduszce i napinaczu styki są zwarte. Jak inicjowany jest wystrzał? Czy podawany jest na złącze impuls inicjujący czy odbywa się to w inny sposób?
Napinacz pasa pasażera sprawdzić rezystancję i okablowanie. Najlepiej zapiąć jeszcze raz oryginalny sensor i zaczytać błędy .
Witam sprawdź rezystancje jeżeli masz podgląd w diagnozie, napinacz nie jest kodowany.
(at)Adamcyn a co, jeśli zamiast poduszki lub napinacza pasów w obwód jest wpięty odpowiednio dobrany opornik? Sterownik SRS zwykle widzi tylko rezystancję obwodu. Jak sprawdzić sprawność poduszki czy napinaczy bez ich detonacji?
Jeżeli masz błąd który mówi o tym że napinacz jest wystrzelony to masz zapamiętany zapis o wypadku i póki go nie usuniesz to błędu nie skasujesz. Jeżeli nie wiesz który komputer mówi prawdę to odłącz napinacz kierowcy i zobacz czy pokaże przedni czy tylni. Jeżeli nie widziały napinacza to powinien być błąd o zbyt dużej rezystancji lub rozłączonym obwodzie.
rezystancja napinacza pasów rolka napinacza mocowanie napinacza
windows ricoh laptop fujitsu amilo naprawa moduł sterować pralka amica
wytrzymałości dwuteowników transformator zgrzewarki
American DJ Revo – reset lampy, przycisk serwisowy, DMX, instrukcja Jak rozmontować obudowę mieszadła do zaprawy?