Czy dobrze rozumuje ze rezystancja np V1-V2 jest równa około 5Ω? Tak, w takim przypadku rezystancja jednej fazy silnika wyniesie około 5 Ω.
W tych modelach pralki siadły programatory upalały się styki od kondesatora, myślę że wystarczy wymienić programator.
2,2kW 4om 4kW 2 om Oczywiście rezystancja 1 fazy. Reszte sobie interpoluj.
Uzwojenie wirowania zwarte, stąd ta rezystancja. Silnik do przezwojenia, a cena zależna od regionu kraju - i tyle.
Jeśli po odłączeniu zasilania kręcący się silnik wyraźnie cichnie i nie widać gwałtownego zwolnienia obrotów to trzeba wziąć pod uwagę skrócenie któregoś z uzwojeń. Wskazuje na to również dość wysoki pobór prądu przy "biegu jałowym" .
Wyznaczyć można chyba tylko znając długość i przekrój drutu którym nawinięto uzwojenia oraz materiał z którego wykonano drut. Również temperatura będzie miała wpływ na wartość rezystancji. Nie ma wzorów ani tabel przypisujących określonej mocy konkretną wartość rezystancji, poza tym silnik może być uszkodzony a rezystancje uzwojeń mieć dobre, więc nie...
Tak jest 8 ohm to zbyt mała rezystancja, jak na uzwojenie wirowania. przewiń lub wymień.
U mnie 56-56-112
Zrób pomiar rezystancji uzwojeń.
bezpośrednio to omomierzem ale jeśli wartości bedą małe to dokładny pomiar tylko metodą techniczną a jeszcze lepiej mostkową jeśli masz dostęp do przyrządów
Po pierwsze nie podajesz typu silnika ani kosiarki po drugie czy rezystancja uzwojeń silnika przed uruchomieniem i po nagrzaniu jest taka sama?
Omomierzem zmierzysz rezystancje uzwojeń (silnik nie obraca się). "Rezystancja" silnika "pracującego" jest dużo większa i zależna od obciążenia (silnika oczywiście), dlatego mierzy się ja metodą techniczną. To tak w skrócie.
Może coś z Dip skoro jest mostek na Stop zamiast Dip 10 ON? Zrób też fizyczny mostek 2-C1... Potem może sprawdź rezystancję uzwojeń silnika.
Trzeba zmierzyć rezystancję uzwojeń silnika (biały - żółty i biały - zielony[niebiesko-biały])
Jeśli nie ogarniesz tego sam skontaktuj się z kimś kto ma czym to sprawdzić i wie co i w jakim celu sprawdzać. Ewentualnie wymień obydwa kondensatory (nie ma pomiaru "wydaje się") i pomierz rezystancję uzwojeń silnika. A może skontaktuj się z zakładem przewijania silników i zapytaj czy się nim zajmą.
Pierwsze pytanie, czy na pewno chodzi o silniki na 500 V, bo to dość nietypowe? Drugie pytanie najważniejsze, do czego koledze ta wiedza? Jeżeli kolega chce sprawdzić czy stojan silnika jest sprawny (oczywiście zakładam, że mówimy o silnikach asynchronicznych klatkowych), wtedy wystarczy rozpiąć wszystkie sześć zacisków silnika i wykonać dwa rodzaje...
19Ohm to za dużo. Dla Twojego silnika tak około 65x :D. Pewnie winne są przewody do multimetru lub sam multimetr. Poprawna rezystancja uzwojeń silnika 250W to około 0.5Ohm, 300W to około 0.4Ohm, jeśli masz 350W to rezystancja będzie jeszcze niższa - analogicznie około 0.3Ohm. W silniku lutujesz przewody losowo. Później musisz znaleźć odpowiednią kolejność...
Witam, zepsuł mi się wentylator w lampie sufitowej. Pomierzyłem rezystancje uzwojeń robocze przewód biały czerwony 24Ω, uzwojenie wzbudzenia przewód brązowy i czarny 170Ω.Podłączając to do sieci - dość głośno buczy. Kondensator próbnie podstawiłem bez zmian Prawdopodobnie rezystancja mała - jest zwarcie międzyzwojowe. Jest szansa to przezwoić...
Poczytaj moje artykuły o BLDC.
Konfiguracja tej pralki jak i moduł sterujący znajduje się na płycie panelu obsługi. Uszkodzony moduł to moduł mocy a uszkodzony dsPICxxxxxx jest układem MCU DSP sterującym układ Inwertera. Zakupiony moduł, jeśli oczywiście jest sprawny, działać musi. Należy sprawdzić, czy odbywa się komunikacja pomiędzy modułami, bo może się okazać, że oberwało się...
Musisz sprawdzić czy wyłącznik działa prawidłowo, może mieć słaby styk na jakimś zestyku. Możesz jeszcze zmierzyć rezystancje uzwojeń silnika powinny być w przybliżeniu równe.
Musisz pomierzyć rezystancje uzwojeń, silnik sprężarki ma dwa uzwojenia ( praca - mniejsza rezystancja, rozruch - większa rezystancja ) jeden przewód będzie wspólny dla obu uzwojeń. Wspólny przewód dajesz na fazę, koniec uzwojenia o mniejszej rezystancji łączysz z przewodem N zasilania, drugi koniec uzwojenia o większej rezystancji łączysz poprzez kondensator...
Raczej nie ma zwarcia w zasilaczu pomiędzy + i - tylko elementy wewnątrz zasilacza przewodzą prąd w trakcie pomiarów omomierzem zafałszowując jego wskazania. Również podłączona do zasilacza pompa może zafałszować wynik pomiaru (niska rezystancja uzwojeń silnika pompy).
Jak wyznaczyć rezystancję uzwojeń silnika pierścieniowego z próby zwarcia?
Mało miarodajny pomiar tego kondensatora, bo potrafi taki się zewrzeć sie pod napięciem pracy, albo ma parametr ESR pod MΩ. Przemierz także rezystancję wszystkich uzwojeń silnika.
Tak - pomysłów mam nawet kilka, doświadczenie też by się znalazło, tylko ciężko wróżyć z fusów. Bez urazy ale ty lubisz grać w totolotka?, bo zamiast zdiagnozować usterkę to wymieniasz co popadnie i rozbierasz co się da. Zamiast tego zawiłego opisu z którego ciężko coś wywnioskować, było wrzucić kilka fotek. Gdzie wyniki pomiarów: rezystancje uzwojeń...
W asynchronach nie ma to sensu. Zmierz rezystancje uzwojeń silnika, Jaki prąd ma silnik, jaki falownik? Dzwoniłeś do Romana Giemzy z RST?
Jakie jest napięcie na pinie nr 14 IKCM i jaka jest rezystancja uzwojeń silnika?
Witam wszystkich potrzebuje wartość rezystancji uzwojeń silnika Dalii konkretnie chodzi o wirówkę uzwojenie rozruchowe i główne z góry dziękuje
Za wyłącznikiem odśrodkowym jest taka blaszka odbijająca która go uruchamia , a na niej są 2 miedziane zgrzewy puknty , były poprzypalane , zeszlifowałem te przypalenia lekko papierem ściernym zamontowałem , kompresor działa jak nowy . Tak dla jasności aby nie wprowadzać w błąd innych użytkowników, te "miedziane zgrzewy", które czyściłeś to styki wyłącznika...
Witam Proszę bardzo, schemat i przybliżone rezystancje uzwojeń silnika. Proponowałbym zacząć od sprawdzenia silnika "na krótko" oddzielnym przewodem z wtyczką i kondensatorem, pomiar uzwojeń może być złudny. Jeżeli taki eksperyment wykaże, że silnik jest dobry dopiero wtedy należy przyczyny szukać w programatorze. Inną rzeczą jest, że jeżeli jeszcze...
Witam, dzięki za odpowiedź szczotki mają po 2,5cm.
Cześć. Wszystkie silniki o podobnych parametrach powinny mieć podobną rezystancję.Dzięki temu mają takie parametry, a nie inne. Silnik 0.25[kW] miał 62[Ω] - ale to akurat był silnik trójfazowy. A jaki jest rodzaj problemu z Twoim silnikiem? Pozdrawiam.
Pytanie czy 3700W to nie za duża zmiana. Wg mnie to za dużo. Nie wykorzystasz tej mocy. Będziesz woził ze sobą jedynie zbędne kilogramy co przełoży się na zasięg. Dodatkowo rezystancja uzwojeń silnika będzie na tyle niska że sterownik może wypluć błąd zwarcia faz. Osobiście nie dawałbym większego niż 2x tyle co fabryczny. Inna sprawa to gdzie znalazłeś...
Nie wiem jaki masz silnik, komutatorowy czy asynchroniczny, na prąd stały czy zmienny. Jeżeli jest to silnik na prąd zmienny nie może mieć przejścia między uzwojeniami a obudową. Odłącz zmywarkę od sieci zasilającej. Przełącz miernik na 2M, jedną jego końcówkę podłącz do metalowej obudowy a drugą dotykaj do odłączonych od instalacji zacisków silnika....
E3 oznacza, że centrala nie wykryła z jakiegoś powodu, że kręci się silnik, co się zgadza z filmem. Z jakiegoś powodu nie ma siły wystartować. Jaka rezystancja uzwojeń silnika?
Może inaczej rezystancja powinna być równa na każdym z trzech uzwojeń silnika trójfazowego, to podstawowy pomiar ale jeżeli silnik jest za słaby lub pobiera za duży prąd to można porównać oporność uzwojeń z katalogiem (pod warunkiem że to polski silnik a były takie) takie pomiary dotyczą wszystkich silników trójfazowych.
silnik oczywiście można sprawdzić-rezystancja uzwojeń ale tu silnik będzie sprawny uszkodzenie sterownika silnika w dyskach WD często tak wygląda. Co do sprawdzenia głowic niestety to nie jest takie proste
Jaki prąd pobiera silnik po włączeniu ?. Jeśli 0A to uszkodzony bezpiecznik termiczny 135 stopni. Jeśli bezpiecznik i uzwojenie robocze działają, włączenie silnika z wadliwym uzwojeniem rozruchowym lub uszkodzonym kondensatorem powinno spowodować brzęczenie i brak obrotu - wirnik spróbuje rozpocząć ruch z szarpnięciami , ale zacznie się obracać dopiero...
To też, a konkretnie o rezystancję uzwojeń.
Jak na tą moc silnika to mocno za duże te rezystancje, jeżeli pomiary zrobiłeś dobrze to silnik jest uszkodzony. Rezystancję uzwojeń najlepiej jest mierzyć bezpośrednio na wyprowadzeniach z silnika pomijając zaciski. Czasami z powodu rdzy może występować rezystancja pomiędzy wyprowadzeniem a zaciskiem i wtedy pomiar nie będzie dokładny.
Brakuje połączenia masy układu z masą gniazda LPT. Są to wyprowadzenia od 18 do 25. Między bazami tranzystorów układu STA481 a portem lpt brakuje rezystorów. Powinny one mieć wartość do ok 10 k. Reszta jest poprawna, układ ma wbudowane diody zwrotne, więc nic więcej nie jest potrzebne Na schemacie nie jest podane napięcie zasilające – powinno...
(at)Jerzy Cieślański Zmierzyć ! Zmierzyc rezystancję uzwojeń, ponieważ w silniku ewidentnie jednofazowym, a taki tu widzimy, rezystancja uzwojenia głównego różni się znacznie od rezystancji uzwojenia pomocniczego. Jest mniejsza. Ten silnik może, ale nie musi posiadać wyłącznik odśrodkowy rozruchu, co sugeruje sześć wyprowadzeń z silnika. Jezeli dwa...
Sam pomiar rezystancji uzwojenia, to mało, żeby być pewnym co do sprawnosci silnika. Najlepszym sprawdzeniem jest , poza dokładnymi pomiarami, jest jego funkcjonalne sprawdzenie. Czy pracuje , nie buczy , czy łożyska są ciche. o co chodzi z aluminium? czy o budowę zewnętrzną, czy o materiał uzwojenia?
Po pierwsze zmierz rezystancję byle jakiego wyprowadzenia uzwojeń do osi silnika. Jeśli będzie przejście to pozamiatane i możesz dalej nie mierzyć. Od razu szukaj drugiego silnika. Co do rezystancji samych uzwojeń będzie to około 0.2Ω między wyprowadzeniami.
Miałem ostatnio podobny problem. Po kilku minutach pracy silnik robił się gorący i falownik zatrzymywał układ z informacja o przekroczeniu prądu. Po kontroli rezystancji uzwojeń i rezystancji izolacji skierowałem silnik do przewinięcia. Dodatkowo wspomniany napęd miał uszkodzone łożyska. Po regeneracji pracuje do dzisiaj. Pozdrawiam Daro
Pierwsze pytanie czy silniki potrzebują stabilizacji - bo może masz tam jakiś regulator, to może nie. Do zasilania układu potrzebuje stabilne 12V Jest bardzo niewiele układów które naprawdę potrzebują stabilnego napięcia, dzięki czemu wiele obwodów zasilania można uprościć. przy rozruchu silników prąd może wynosić chwilowo 1,5-2A. Czy nada się do tego...
Trzeba sprawdzić czujniki, rezystancję uzwojeń i na końcu magnesy.
Sprawdź napięcie na silniku pod obciążeniem. Zmierzyłem napięcie na zasilaniu silnika i napięcie jest podawane. Wartość V? Zmierz rezystancję uzwojeń silnika.
Wstukaj sobie symbol КД-60-2/45Р w google a znajdziesz schemat podłączenia tego silnika asynchronicznego. Uzwojenie pomocnicze , te o większej rezystancji to będzie w szeregu z C.
(at)hajdukireneusz7 Nie, nie można. Można go tylko wstępnie sprawdzić na poprawność rezystancji uzwojeń.
A może to jest częściowe zwarcie uzwojenia do jednego z wyprowadzeń, które tworzy ten zwarty zwój powodujący start silnika i jego nagrzewanie. Konieczne byłyby dokładne pomiary rezystancji uzwojeń i porównanie ich z danymi fabrycznymi.
Bez falownika i na 50Hz trzeba zejść z napięciem do około 230V. Autotransformator tani nie będzie. Silnik do sprawdzenia. Pomiar rezystancji uzwojeń, rezystancji izolacji.
(at)el2023 Pierwsze od czego trzeba zacząć to przemierzyć miernikiem do izolacji stan kabla pomiędzy falownikiem a silnikiem. Drugi etap to badanie silnika m.in sprawdzenie rezystancji uzwojeń czy są takie same oraz badanie rezystancji izolacji uzwojeń silnika.
Dziwne to dla mnie skoro to goła miedz czy może się mylę Witam. Mylisz się i to bardzo, jest to przewód nawojowy, emaliowany. Pozdrawiam.
kondensator ok, silnik ok kondensator nowy? jakie rezystancje uzwojeń?
Rozepnij mostki i sprawdź rezystancję uzwojeń.
Mierzyłeś rezystancję uzwojeń?
Naprawiam odkurzacz zelmer cobra 1700W wymieniłem wirnik szczotki i lożyska nadal się grzeje. Interesuje mnie strona z danymi dotyczącymi rezystancji uzwojeń stojanów odkurzaczy zelmer bo szukałem i nic wirniki owszem tak proszę o pomoc. Witam Sprawdzasz z turbinami czy bez?Jeśli bez to nie dziw się,że się grzeje. Pozdrawiam
czy ktoś może powiedzieć w jakim celu wykonuje się ten pomiar? Pomiar metodą małych rezystancji można wykorzystać do sprawdzania stanu bezpieczników, wyszukiwania różnych połączeń, pomiaru rezystancji przewodów wyrównawczych i ochronnych, pomiaru rezystancji cewek, uzwojeń silników itd. Zaleta to mały, ciągły prąd pomiarowy i brak zmiany polaryzacji...
Do tego silnika jest potrzebny jeszcze kondensator, masz go czy nie? Dobrze byłoby zrobić pomiary rezystancji uzwojeń silnika, każde wyprowadzenie z każdym.
Szybkie pomiary omomierzem między 3 przewodami wskazywały na zwarcie między nimi. To najprawdopodobniej nie zwarcie a niska rezystancja uzwojeń silnika. Zmierz czy nie ma zwarcia pomiędzy osią silnika a którąkolwiek fazą silnika. Sterownik do naprawy / wymiany. Przewód silnika do wymiany.
Pomiary rezystancji izolacji silnika i rezystancji uzwojeń powinny wyjaśnić problem.
W tym przypadku należy przy wyłączonym zasilaniu przeprowadzić pomiary pompy-rezystancję uzwojeń silnika, rezystancję izolacji. Czy autorze tematu dysponujesz odpowiednią wiedzą i miernikami aby przeprowadzić taki pomiar i zinterpretować prawidłowo wyniki? Doradzanie aby ktoś sprawdził działanie urządzenia pod napięciem bez znajomości jego wiedzy w...
Kol. tak ochoczo zachęcają do podłączenia silnika zapominając o tym że najpierw należy wykonać pomiary silnika ( rezystancja uzwojeń, rezystancja uzwojeń-obudowa silnika, stan łożysk) a dopiero po pozytywnych wynikach podłączenie zasilania i sprawdzenie poprawności pracy silnika ( miernik cęgowy i pomiar prądu na każdej fazie.)
Zamrażarka Miele F12011S nie działa, silnik tylko buczy przez sekundę, potem go rozłącza na sekundę i tak w kółko. Sprawdziłem rezystancję uzwojenia, na silnikach są takie same po 28,6 Ω. Producent podaje, że uzwojenie pracy ma mieć 29,9 Ω, a rozruchu 35,28 Ω. Czy to oznacza, że silnik padł?
Czy hulajnoga w ogóle kiedyś jeździła poprawnie? Usterka powstała nagle czy może po jakimś serwisie lub wywrotce? Sprawdzanie przewodów nie polega tylko na patrzeniu na nie a też na pomiarach. Sprawdź rezystancję uzwojeń silnika. Sprawdź tranzystory w sterowniku.
Włączyłem jeszcze raz falownik. Teraz silnik przestał reagować wogóle nawet na przyciski z panelu falownika. Rezystancja uzwojeń silnika jest taka sama. Silnik sam z siebie by się spalił? Mało prawdopodobne.
Czy to świadczy o uszkodzeniu silnika ? Bardzo możliwe. Sprawdzana była rezystancja uzwojeń silnika między fazami i do obudowy?
Wirnik będzie miał bardzo małą rezystancję. Prąd wynika z SEM generowanej w wirniku podczas pracy. Może wiszą szczotki, bo te 40V powinno dać 20% obrotów maksymalnych, a przy zahamowanym silniku prąd byłby 20A. Stojan też musi być zasilany i tu stosuje się prawo Ohma, przy silniku rzędu 5kW prąd stojana powiedzmy rzędu 1A.
Pomierz rezystancję uzwojeń silnika i podaj wyniki pomiarów na forum: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Tego silnika nie sprawdzisz na "krótko" jak w przypadku silnika szczotkowego. Pracą takiego silnika steruje falownik.
Witam jestem uczniem szkoły technicznej na kierunku elektryk; nie znam jeszcze wszystkich oznaczeń i mam wzór R20 = k20 * Rs, i czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć te symbole, bo nauczyciele średnio chcą pomóc. AI: Czy możesz podać kontekst, w jakim ten wzór R20 = k20 * Rs został użyty? Na przykład, czy dotyczy to konkretnego zadania lub projektu? Korzystając...
Niech włączy silnik pomierzy napięcia i prądy na poszczególnych fazach, zmierzy rezystancje uzwojeń silnika.
Pozostaje zmierzyć ewentualnie rezystancję uzwojeń silnika sprężarki.
Po włożeniu modułu do silnika na stykach pojawi się mała rezystancja uzwojenia wirnika silnika i to jest dobrze. Pozostaje tylko na próbę podłączyć przewody do akumulatora, to znaczy do gniazda zapalniczki za pomocą wtyczki do tego gniazda, (albo do zasilacza o odpowiedniej wydajności), i sprawdzić czy silnik obraca.
Proponuję abyś sprawdził jak się obciąża na każdej fazie.Może faktycznie jest słabe poł. między uzwojeniami jednej z faz,a może jedna z cewek jest przegrzana...
zdaje się kiedyś miałem z tym doczynienia z mierzeniem uzwojeń i sprawdzaniem ale się pozapominało Omomierz w dłoń i pomierzyć rezystancje uzwojeń :)
A jakie powinny być w przybliżeniu rezystancje uzwojeń?
Możesz między fazami Wcale, że nie do końca. Bo silnik (zakładamy, że jest to 3-fazowy) może być połączony w gwiązdę i trójkąt. Jesli jest połączony w trójkąt, to tak - pomiędzy fazami. Ale jeśli w gwiązdę to już nie, bo pomiędzy fazami bedziesz miał sumę rezystancji dwóch uzwojeń. Najlepiej "rozpiąć" silnik i pomierzyć rezystancję bezpośrednio na...
Raz działa a innym razem nie wypuszcza wody tylko buczy.
To, że jest zdublowany, to ja wiem, ale w takim silniku muszą być jeszcze dwie rezystancje poszczególnych uzwojeń i jedna rezystancja będąca sumą dwóch poprzednich. Myślałem, że odniosłeś się do zerowej rezystancji między białymi. Bo wiadomo, że między białym (którymkolwiek), a czerwonym ma być suma rezystancji obu uzwojeń.
1. Podstawowe badania silnika to pomiar izolacji uzwojeń: - po rozpięciu mostków badamy izolację pomiędzy uzwojeniami i korpusem silnika 2. Przy pomocy mostka do pomiaru małych rezystancji mierzymy "symetrię uzwojeń" - tzn. rezystancja uzwojeń silnika powinna być jednakowa
Teraz to już zbocznikowaleś oba kondensatory. Doświadczeniami to prawidłowo go nie podłączysz. Zdejmij mostki z zacisków, odłącz oba kondensatory i zrób pomiar rezystancji uzwojeń silnika. Każde wyprowadzenie z każdym i podaj wyniki.
Instrukcja nie ukazuje połączenia poza układem sterownika Być może, silnik zaprojektowany jest do współpracy tylko z fabrycznym sterownikiem. Jeżeli pomiar rezystancji uzwojeń został wykonany prawidłowo, to według instrukcji. Silnik ma uszkodzone co najmniej jedno uzwojenie.
sprawdziłem rezystancje między uzwojeniami 160 om Czy dokładnie kol. mierzył między każdym wyprowadzeniem uzwojenia na tabliczce? Do sprawdzenia rezystancja izolacji .
Jeszcze sprawdź czy bęben się lekko obraca. Zmierz rezystancję uzwojeń silnika. Ten silnik potrafi się uszkodzić, silnik jak i sam inwerter a kod 0417 oznacza - wersję oprogramowania płyty głównej.
I od razu pytanko do zadania 38: czy nie będzie nam wtedy wskazywało rezystancji uzwojeń silnika?
A pomiary induktorem nie powinny być czasem wykonane na 1KV. ? Ponieważ na napięcie zasilające takie uzwojenie jest dobre dla najlepszego przypadku. Natomiast na przepięcia wysokiej energii w sieci już nie. Rozrzut rezystancji pomiarów uzwojeń mówi ze silnik, a w zasadzie jedno uzwojenie uległo przegrzaniu. Ogólnie wyniki nie są złe ale wydaje mi się...
Dzięki za odpowiedź bardzo mi pomogła . Jeśli możesz to daj znać czy były jakieś pomiary do zrobienia typu rezystancja uzwojeń silnika
Podejrzewam że masz błąd ch26. Sprawdzić rezystancje izolacji silnika oraz rezystancję uzwojeń. Jeśli ok sprawdzić czy zawór eev się otwiera.
Czy pomiarów rezystancji uzwojeń silnika dokonuje się przed połączeniem czy po połączeniu układu?
Trzeba zmierzyć rezystancję uzwojeń silnika i będzie wszystko wiadomo.
To może kolega napisze jednak czego dotyczy ów pkt 1 A zamiast wklejać suche "regułki" nie mające wcale odniesienia do dyskusji. Jak to czego? Przecież w poście #48 napisał inny "znawca" Prawa Budowlanego. Jest na samym początku tego bzdurnego postu. Obowiązek ustawowy to art. 62 ust 1 pkt 2 i żaden akt prawny jego nie znosi. Obowiązek nie dotyczy...
Przy takich rezystancjach uzwojeń ten silnik jest najprawdopodobniej spalony - zwarty. Natomiast schemató połączeń jest na Forum masa. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Wyłączników silnikowych przy serwach się nie stosuje, można uszkodzić wzm . I tym bardziej nie , bo silnik ma rezystancję uzwojeń bardzo niską , a zasila się go impulsami . Zabezpiecza się tylko zasilanie wzmacniacza serwo.
Pomiar rezystancji uzwojeń silnika, a potem sprawdzenie, czy programator podaje napięcie na silnik. Wszystko opisane wiele razy na forum.
płynie duży prąd ograniczony głównie rezystancją w obwodzie, w tym rezystancją wewnętrzną akumulatora, rezystancją przewodów, styków, tranzystorów w ESC i rezystancją uzwojeń silnika. No aby było 660 A to wszystko musi być < 9 mΩ. Bzdura.
Sterowanie na razie bym zostawił. Czy masz możliwość pomiaru rezystancji uzwojeń silnika?
To jest silnik 1-fazowy z fazą pomocniczą z kondensatorem pracy 6µF. Zmierz rezystancję uzwojeń pomiędzy poszczególnymi końcówkami (3 pomiary, każdy z każdym) i podaj.
Czy aby czasem 22R za pomoca ktorego emitery mostkow tranzystorowych laczysz z masa to nie za duzo? Przez te rezystory plynie caly prad uzwojenia. Celem jest pomiar pradu a zarazem minimalizacja strat mocy. Reasumujac rezystor 1R Vref 0,8v. W chwili obecnej prad uzwojenia masz ograniczony suma rezystancji uzwojenia i 22R gdzie 22R to duzo wiecej niz...
zerowa rezystancja uzwojeń silnika rezystancja uzwojeń silnika samsung rezystancja uzwojeń agregatu
kolory kabli audio projektor błąd kodowanie 00001
motorola gm300 blaupunkt ms12bt
Problemy z odbiorem DVB-T2 wieczorem i rano Programator do mikroprocesora MC9S08AC32CFGE - wybór