masz tu wszystko na temat czujnika ABS
po zapaleniu auta odłącz akumulator zacisk plusowy aby sprawdzić czy jest ładowanie z alternatora jeżeli auto pracuje to sprawdź napięcie jakie daje powinno być większe od napięcia aku ok. 14.4v, sprawdź przy okazji poziom elektrolitu czy nie trzeba dolać wody destylowanej a przy okazji możesz też sprawdzić gęstość elektrolitu po naładowaniu akumulatora...
O rety.... Uważaj... Pin A2 to jest zmienna rezystancja względem masy, Na wyświetlacz jest jest podany plus na A5 po to żeby z can zrobić rezystancję. Zerknij na to: Wchodzi masa i wychodzi masa ale zależna od rezystancji
Jaki silnik, czym steruje ten zawór, mierzyłeś jego rezystancje?
Blaupunkta tak prosto nie podłączysz , trzeba specjalny interface. Spowodowane jest to tym, że Blaupunkt sterowany jest impulsem a Opel rezystancją.
Termometry te maja wolne odswieżanie więc po podłączeniu czujnika trzeba chwilę poczekać. Zamiast oryginalnego czujnika możesz podłączyć termistor NTC o odpowiedniej rezystancji. Dużo taniej wyjdzie.
Wyraźnie ale zwrócilem uwage na to co napisal ELTRON. Piny 1-3 - brak rezystancji
Autodata pokazuje, że czujnik znajduje się w okolicach koła pasowego na wale, a moduł zapłonowy pod cewką. Czujnik powinien mieć ok 500Ω rezystancji
Trzeba sprawdzić rezystancję sprzęgła sprężarki,czujnik ciśnienia,no i przekaźnik elektrosprzęgła.
Mierzyłeś może rezystancję cewek zaworów?
Nie,nie rośnie. Czujnik wałka rozrządu w silnikach Ecotec nie jest hallotronowy. Jest to czujnik fazowo-indukcyjny.
Kolego ściagnij tapicerke. Zmierz napięcie dochodzące bezpośrednio do szyby. Można równierz zmierzyć rezystancję grzałk czy wogle ma przejscie.
Jak już będziesz sprawdzał czy dochodzi napięcie (i jeśli będzie) to możesz sprawdzić cewkę . Rezystancja cewki 12V wynosi około 4-5 Ohm.
Jak zobaczysz to będziesz wiedział co zrobić, częsta usterka Najczarniejsza wersja to klin na wale, klin na kółku małym rozrządu i uszkodzone koło pasowe
Próbowałem OP-COM-em ale nie skasuje. Ale kiedyś taki błąd był już kasowany OP-COM-em i skasował się. Skoro tym razem nie skasował się to podejrzewam dalszą usterkę napinacza. Ale nie wiem jaką ma mieć prwaidłową rezystancję.
ale tam w tej chwili nic nie ma o vectrze :(
Mierniczek w ręke,powyciągać kable zapłonowe,wziąć je na stół i pomierzyć.Jeżeli rezystancja któregos wynosi ponad 15 kilo-do kosza z nim.
Druga sonda to też informacja dla ECU o temperaturze katalizatora, właśnie na podstawie rezystancji grzałek.
Jak masz ten miernik z brzęczkiem to jeszcze możesz spróbować sprawdzić przewody ruszając nimi, bo nawet przy niewielkiej chwilowej zmianie rezystancji można usłyszeć zmiany tonu brzęczka. Wtyczka jest nierozbieralna.
unitral-nie pisz bzdur! Nie ma żadnego aktywowania komputerami. Nie ma tam kontrolki rezerwy bo nawet nie ma miejsca na nią. W ciekawy sposób mają to niektóre modele opli Vectra-układ elektroniczny mierzy rezystancje czujnika poziomu paliwa i jezeli zjedzie poniżej jakiejś wartości zapala lampkę.
No tego Ci życzę, a zmierz z ciekawości potem jego rezystancję. Pozdrawiam
Ale co mierzysz, wyjasnij jeszcze raz? Jezeli czujnik wałka to pomiędzy skrajnymi ma być coś około 12-13 om, pomiędzy skrajnym i środkowym około 1,3 oma. Nie liczy się dokładny pomiar rezystancji, a wygenerowany sygnał.
Napięcie na bezpiecznikach po kluczyku 13.9 V. Masa z akumulatora do silnika wyczyszczona styki wszystkie możliwe masowe sprawdzone, są takie błędy jak brak komunikacji ECU, ABS, rezystancja 0 ohm.
Na zaworze początku tłoczenia czy zaworze dawki paliwa?
Skąd pomysł z czujnikiem wałka rozrządu? Błąd odczytany? Tego jeszcze idzie w miarę łatwo sprawdzić mierząc jego rezystancję jednocześnie podgrzewając.
Spryskać wodą wieczorem przewody i cewkę i obserwować, czy nie ma przebić. Rezystancję można zmierzyć multimetrem.
Spróbowałbym jednak podmienić przepływomierz jeśli jest opcja gdzieś pożyczyć. Poza tym - z komputera zczytywana rezystancja pedału? Czy napięcie? Są dwa czujniki w pedale. Błędów oczywiście nie ma? Te sterowniki potrafią się psuć dość często - koło Gdańska jest kilka firm co je regenerują.
Jaka rezystancja czujnika wału? Widzi obroty na komputerze?
sorki pomyliłem z omegą, tu będzie troche inaczej lewy przód - piny 4 i 5 prawy przód - 11 i 21 lewy tył - 7 i 9 prawy tył - 24 i 26 rezystancja 900-1300ohm
Kolego co to jest can ? I jaka powinna byc rezystancja przy sterowniku pompy ?
Można -miernikiem rezystancji.
Benzyna? Diesel ? Rok? Skrzynia? 167 - Za niskie napięcie miernika zbiornika Zwarcie do masy w obiegu prądowym modułów sterujących zacisku 1 (rezystancja wynosi poniżej 20 Om) Górny warunek musi być spełniony przynajmniej przez 8 s Następstwo: Wskazówka czujnika poziomu paliwa w zbiorniku powraca do mechanicznego położenia zerowego. Dotyczy zacisków:...
NIe mam pod ręką schematu ale tam chyba było zasilanie 5v,masa, a trzeci to sygnał. I to na nim mierzysz zakres napięć podając zasilanie PWM na solenoid. I tylko tak a nie jakieś pomiary rezystancji . Tak mie się wydaje.
Można jeszcze posprawdzać te masy na głowicy tam gdzie kiedyś przykręcana była membranowa pompa paliwowa w gaźnikowcach i druga sprawa to rezystancja ceweczki w aparacie zapłonowym
Sprawdzić ciągłość przewodów do ECM albo zmierzyć rezystancję przy samym złączu ECM. Jak ok to raczej sterownik jak to w łopelach.
zmierz rezystancje czujnika i wszysko jasne
Nie,obieg zamyka się przez opornik,a że jego rezystancja jest większa od rezystancji włókna żarówki,ie stanowi to istotnego problemu.
P 1590 usuniety winowajcą okazł sie elektrozaworek od zbiorniczka miał za małą rezystancje cewki tylko 5 ohm a powinno byc 45 ohm.
Witam. wszystko wskazuje na cewkę trzeba by pomierzyć rezystancje, może przy pomiarze zobaczysz jakieś różnice na wyjściach.
Musisz sprawdzić rezystancję czujnika temperatury cieczy chłodzącej... http://rapidshare.com/files/40297783/SAM... tutaj masz materiały do swojego autka...rezystancja jest ściśle określona w danej temperaturze...Po zdjęciu kostki sprawdź ciągłość przewodzenia obwodu(czy obwód się zamyka)
Pomyśl troszkę - przy słabo polutowanym rezystancja powinna być większa a nie mniejsza. Najważniejsze że działa.
Najlepiej wziąść miernik i przemierzyć wszystkie przewody od głośników w stosunku do masy /karoserii/ , oczywiście uprzednio proszę odłączyć od radia. Pomiar powinien wskazywać nieskończoność t.z. bardzo dużą rezystancję
Auto sprawdza rezystancję w obwodzie świateł, sygnał cofania odseparuj jakimś miniaturowym przekaźnikiem.
Za duza rezystancja obwodu napinaczy. Tam szukaj. Mozesz miec jakies zwarcie na mase w napinaczu. Jakie te bledy dokladnie wyskoczyly. Ten opor poduszek i napinaczy, waha sie w granicy do 1.8 do 3 ohmow.Zazwyczaj jest okolo 2.5. NIE mierzy sie zaplonnika mulitimetrami ani miernikami analogowymi z własnym zasilaniem. Bo moze byc buuuum. Tak na wypadek...
Nie wiem jak w oplu ale w vw jest tak : przy 20 stopniach C rezystancja ok 2 kilo przy 80 stopniach C rezystancja ok 200 omów Sądzę że w oplu powinno być podobnie.
Najlepiej podłączyć pod niego multimetr analogowy lub cyfrowy z bargrafem na funkcji omomierza i ruszać przepustnicą, patrząc czy rezystancja zmienia się płynnie, bez przerw i nagłych skoków. Oczywiście najpierw odpinasz kable od TPS i wszystko na wyłączonym zapłonie. Możesz też podłączyć się oscyloskopem w przewód sygnałowy (bez odpinania złącza od...
Musisz dać rezystor o dokładnie takiej samej rezystancji jak rezystancja wtryskiwacza. Tylko wtedy ECU nie złapie błędów. Myślę, że moc 5W wystarczy.
Proponuje na początek przeczyścić wszystkie łączki gniazdka itp. preparatem WD40,aby usunąć ewentualną patynę nalot na stykach.Sterownik ABS jest w komorze silnika od niego wychodzą przewody (rurki) do wszystkich kół.Jeżeli czujnik przy kole ma taką rezystancje to prawdopodobnie jest dobry.
jak można sprawdzić czujnik temperatury?co do inst.gazowej to nie mogę zakręcić gdyż nie ma zaworu.poza tym trochę nie rozumiem???czy ona może przepuszczać gaz i potem przy odpalaniu odpala na gazie i benzynie i się zalewa świece???może tak być??? Może tak być, zawór do zakręcenia gazu znajduje się na butli. Czujnik temperatury albo po podłączeniu...
witam Jaka powinna być temp. załączania grzania świec żarowych??? Przy 8' świece się nie załączają.
Jestem tego świadomy ze odponanie nic nie daje jednakże nie mam żadnych danych jakie rezystancje mają występować na przeplywce silniczku krokowym czy też tym mierniku temperatury.
Przecież tam jest wszystko jak na stole, idź po wężykach od turbiny i dotrzesz do takiego zaworu czarnego i sprawdź jego rezystancję - sprawdź też wężyki często pękają i brakuje podciśnienia
30 Mpa to już powinno palić. Podmiany czujników to wiesz jaka to robota. Do tego jest oscyloskop. No ale jak nie masz, to tylko tak. Ale zasilanie halla i masę możesz sprawdzić. Sprawdź może jeszcze wtryski na zwarcie do masy i rezystancję cewki. Przy takich objawach równie dobrze może być uszkodzony ECM. Może ,nie musi.
cz temp wody jest pod zespołem monowtrysku w kolektorze ssącym trochę w stronę paska klinowego uwaga: przy odłączonym czujniku zapala bardzo ciężko przy pełnym otwarciu przepustnicy (bez gazu nie zapali) tzn leje paliwa jak z wiaderka (czarny dym rury i zgaśnie poniżej ok 2500 rpm) do momentu aż zapali kontrolkę wtedy chodzi normalnie proponuję odłączyć...
używana szyba to loteria, bo nie wszystko widać. Ale można zmierzyć rezystancje grzałki i jakieś wnioski wyciągnąć. Są od 4 mm szerokości , myślę że dałoby wyciąć o szerokości 2mm i przykleić. Nic z tego, Koleżko, miedź ma za małą rezystancje właściwą. długości 0,3 oma Czyli 36 W jeden pasek...Na cała szybę ci starczy. :D Czemu nie zrobili ogrzewania...
dafit906, mógłbyś rozwinąć temat? Na razie Opcom podłączany był w celach diagnostycznych i wg jego wskazań, pedał gazu funkcjonuje prawidłowo - reaguje już po niewielkim wciśnięciu (zmienia się rezystancja oraz wyliczona wartość %). Widzi nawet takie wciśnięcie, które nie wywołuje przyrostu obrotów silnika.
Sprawdź naciąg paska, jeżeli jest ok, zmierz masę akumulator-nadwozie, akumulator-silnik, silnik- nadwozie, nie może być więcej jak 0,5 Ohma, potem odłącz plus do rozrusznika i alternatora i zmierz rezystancję. Napięcie ładowania może być w przedziale 13,6-14,5V zależnie od kilku czynników, między innymi stanu naładowania akumulatora, przyłączonego...
A czy znasz rezystancje cewki w tym zaworze i na których pinach dokonać pomiaru. Czy możesz powiedzieć coś więcej o tym emulatorze? Dzięki z odpowiedź.
auto nie posiada i nigdy nie posiadało LPG. Jaką przerwę? mierzyłem rezystancje między pinami w kostce od wtrysków a ecu i nie ma przerwy ani zwarcia
Prawie na pewno nie ścieżka w sterowniku. Przy prądach jakie płyną przez czujnik to niemożliwe. Pomierz rezystancję czujnika ( i jej zmiany) ale na pinach sterownika a nie na samym czujniku
Mierzyłem rezystancję w tej wtyczce instalacji od czujnika temperatury i wyniosła ona ok 1300Ω. A sam czujnik temperatury jest nowy i jego rezystancja dokładnie zgadza się z wartościami podanymi na stronce. Odłączyłem dziś akumulator na godzinę i po ponownym podłączeniu obroty są nadal wysokie gdy jest zimny...
Wspomaganie TRW znajdujące się za nadkolem z prawej strony. Na wyświetlaczu pojawia się komunikat o niewłaściwym poziomie płynu. Czy czujnik znajdujący się w zbiorniku za nadkolem to kontaktron czy jakieś inne ustrojstwo zmieniające np. rezystancję , bo poziom płynu jest ok. a komunikat na wyświetlaczu pozostaje aktywny.
Z ładowaniem nie ma problemów więc chyba alternator odpada,jaką rezystancję powinna mieć dobra świeca a także gdzie szukać tego sterownika czasu żarzenia i jak go sprawdzić.
Skoro padł sterownik, to warto sprawdzić rezystancję cewek i stan przewodów, aby uniknąć w przyszłości powtórki z rozrywki. Przeprowadź kalibrację, sprawdź kontrolnie ciśnienie reduktora.
wydaje mi sie ze mogla uszkodzic się cewka ktora jest podwójna.sprawdz okablowanie pomiedzy cewką a ECU. jesli jest dobre okablowanie to mamy problem cewki.Pomierz rezystancje cewki na pierwotnym i wtornym obwodzie, możesz sprwdzic przebieg napięcia oscyloskopem lub w ostatecznosci podmienic cewkę
Tez mam taki sam problem z temperatura powietrza dolotowego. Posprawdzalem wszystkie polaczenia czujnika temperatury az do ecu i sam czujnik tez jest ok - rezystancja zmienia się zgodnie z dokumentacja czujnika. Chyba ecu padlo. Ktos wie jak podmienic i co trzeba przeprogramowywac? Pozdrowienia
pomierzyłem rezystancję czujnika prz 19 stopniach miał 2,3k Ohma, a przy nagrzanym silniku 238 Ohmów. Czyli wskazuje na to że jest sprawny.
Masz w tym silniku termostat „regulowany”, tzn. z grzałką na termostacie która ma za zadanie podwyższyć temperaturę płynu przy małym obciążeniu silnika (grzałka wtedy nie grzeje) do temp. powyżej 100°C, a przy dużym obciążeniu silnika obniżyć temperaturę do normalnej (grzałka wtedy grzeje). Ten błąd oznacza przerwę w obwodzie grzałki termostatu....
podnosiłem kazde koło i kreciłem reka :):)tylko w jednym przednim prawym kole podaje ze cos jest nie tak . jak mozna sprawdzić czujnik ???? Czym to sprawdziłeś że coś nie tak? Wczoraj taką robiłem i na początku kontrolki gasły a po krótkiej jeździe zapalały sie - połamane przewody!!!!!!!! ale nie ten kawałek od czujnika tylko dalej, więc nawet gdybyś...
Witam serdecznie.Kolego miałeś sprawdzić czujnik temperatury chłodziwa a nie czy auto trzyma temperaturę.Jest z lewej strony pod maską(patrząc od przodu)przy temperaturze 20stopni ma mieć rezystancję 2-3 k .Ponieważ może być jeszcze kilka powodów marnej pracy silnika odczytaj kody błędów i podaj je.Wystarczy połączyć w gnieździe diagnostycznym 5 i 6...
Losowe momenty - luźny styk Problemy powyżej jakiejś temperatury - puszcza jakieś połączenie. Fiat Bravo - gdy się zagrzał to gasł i nie szło odpalić póki nie ostygł, przyczyna - uszkodzony wtryskiwacz który po nagrzaniu otwierał obwód. Wystarczyło zmierzyć rezystancje wtryskiwacza jak silnik zgasł by zobaczyć że jest przerwa w obwodzie.
Kostka pasuje napięcie też jest Po przekręceniu kluczyka też nic Po przekręceniu kluczyka napięcie jest w obu miejscach gdzie być powinno? Pamiętaj że czasem woltomierz o rezystancji wewnętrznej rzędu megaomów może cię okłamać, dla pewności użyj zarówki 5W/12V z dolutowanymi przewodami.
Witam dokładnie nie pamiętam ale: biały z żółtym -jest to grzałka do podgrzewania sondy czerwony -sygnał czarny-masa i według opisu sterownika powinieneś się wpiąć pod sygnał i masę. Co do poprawności opisu styków nie daje 100% pewności sprawdź miernikiem czy między białym i żółtym jest jakaś rezystancja wtedy będzie pewność że jest to grzanie .
Czujnik temperatury zewnętrznej jest podłączony, bezpośrednio do wyprowadzeń wyświetlacza MID. Należy sprawdzić czy kable są całe oraz czy rezystancja mierzona pomiędzy stykami 3 (masa - niebieski z białym paskiem) i 4 (sygnał - niebieski) zmienia się wraz ze zmianami temperatury (termistor NTC 5kΩ w 20°C).
Dzięki wielkie za pomoc, autko chodzi jak złoto. Też znalazłem to miejsce wczoraj badając płytkę miernikiem, ale wolałem się upewnić bo mierząc rezystancję wychodziło mi 0,3 Ω ale widocznie jest to opór ścieżki drukowanej albo mam słaby miernik :-) Zamykam temat.
przed wymianą świecy robiłem diagnoze pokazało, że walnięta świeca to kazałem wymienic raz tylko zadymił i nic więcej, nastepna diagnoza, że czujnik temp. płomienia a rezystancja czujnika przy wachaniu temperatur jest prawidłowa, też przypuszczam, że może byc sterownik walnięty tylko niewiem cz można to jakoś samemu sprawdzic ?
Pilot jest bardzo prosty, 6 klawiszy i 7 rezystorów. Pewnie śniedzieje na stykach a są małe rezystancje i głupieje. Popatrz u mnie na www.studio24.prv.pl, może coś co się przyda (dział kablomania).
Jakiej regeneracji? Regenerację można sobie robić jak jest błąd P1631, ale przy błędzie 1651 regeneracji już sie nie robi. Poza tym zostaw spokoju pomiar tej rezystancji, prędzej wykręć zawór nastawnika dawki ( uważaj na oring!) i zobacz czy nie ma białego osadu jak chodzi tłoczek.
Przerabiałem identyczny temat z ABS. Jezeli sprawdziłes elektrycznie wszystkie czujniki przy kołach (rezystancja około 1000 om ) i wynik jest pozytywny to na 100% masz uszkodzony przekaźnik zabezpieczajacy ABS, znajduje sie on obok rozdzielacza i pompy ABS w czarnej, plastykowej skrzynce. Powodzenia.
Witam. Chodzi mi konkretnie o instalacje poduszek i napinaczy pasów, bo mi kontrolka świeci.Mechanik sprawdził, że wskazuje za dużą rezystancję czyli gdzieś na któryś stykach jest przerwa (złączki pod fotelami już sprawdzałem). Z góry dziękuję. Tomek
Możesz spróbować sprawdzić czujnik temperatury silnika. Zacznij od pomiaru rezystancji odłączonego czujnika na zimnym silniku - powinna być rzędu kilku kiloomów. Potem podłącz spowrotem czujnik i zagrzej silnik do około 70 - 80 stopni. Odepnij czujnik ( po wylaczeniu auta) i zmierz czy teraz jest to rezystancja rzędu kilkuset omów. Jesli nadal będzie...
zmierz rezystancję wirnika,ma być około 2,5 oma. Jezeli jest tak,to założyłeś licha podróbkę,albo masz uwalony mostek,co typowe w delco. No chyba że tam masz boscha...
no i na tej foli występują diody. jeśli któreś wyparowały znaczy że coś sie zjarało Dodano po 16 czujnik temperatury wody steruje także wentylatorami, jeśli ci wentylator nie chodzi to czujnik jest walnięty albo masz też problem z wentylatorem. pompe paliwa sprawdź multimetrem na zakresie pomiaru rezystancji. musisz ją wykręcić i poruszać pływakiem...
niczym tanim do tego abs-u się nie połączysz,to prosty układ: zdobądź schemat elektryczny, i sprawdź czy komp abs-u ma wszystkie masy, zasilania, i sprawdź rezystancję wszystkich czujników na kołach. A znacznie łatwiej będzie podjechac do warsztatu który czymś do opla dysponuje
Skoro nie zapala ja jest zimny silnik to zostaje czujnik temperatury a do zasilania wtryskiwacza podłacz próbnik jesli miga to jest ok i układ sprawny jesli swieci to cos ze sterownikiem a jesli wcale nie swieci to zostaje przekaznik pompy paliwa lub tez sterownik ale zacznij od czujnika temp. zmierz go rezystancja powina być przy tem około 0 stopni...
Witam! lepiej już chyba się nie da wytłumaczyć niż zrobili to Panowie, odczytuj błędy i mierz rezystancje każdego czujnika. Jeśli przy zmierzeniu otrzymasz jakieś odstępstwa (0,9 do 1,8 KOhm) lub brak wartości to masz podejrzenie czujnika.
Nikt Ci nie sprawdzi czujnika nie znając jego modelu, każdy ma inna rezystancje. sprawdziłbym natomiast jak się zachowuje po podgrzaniu i ochłodzeniu. Jeżeli jest sprawny powinien mieć wahania, jeżeli nie to chyba musisz doinwestować 200zł .
wymieniałem tydzień temu siłownik w prawych tylnich drzwiach koszt 80 zł za używkę a siłownik jest raczej nierozbieralny i nie ma szans aby go naprawic nie miał wogóle żadnej rezystancji czyli jakaś przerwa.... jak kupowałem to gość mówił że często padają ale fakt dziwne że wszystkie 4 na raz...
Nie rezygnuj ,w miejsce drogiego mozna wstawić 3szt,połączonych równolegle ,tanich Mosfetów (np IRF 520)- ale trzeba pamiętać o łagodnym starcie łódki i oczywiście o wiosłach . :D Dodano po 7 Ten elektryk to mówił dobrze - stosując termistor ( tylko jaki na 10A) uzyskamy najprostszy rozruch i najbardziej niezawodny układ . Termistor gdy jest zimny ma...
Lubie vectrę , lubię w niej grzebać chek nie mruga immo wykluczone od razu. czujnik podmieniłem z chodzącej vectry 20xev -paliwo jest, odkręcam węza od wtrysków i leje paliwo do butelki:( -wiem że pomiar rezystancji jest bez sensu tonący się brzytwy chwyta -zastanawia mnie czemu nie widzi wypiętych elementów z wtyczek w tym czujnik wału, czujnik rozrządu...
powiedz jakie sa objawy, moduly okazuja swoja wade w widoczny sposob. Napisz jak zachowuje się silnik - opisz cos blizej Opel Vectra A, SILNIK 1.6 c16nz - w czasie jazdy silnik kilka razy przerywał ale tylko na chwilkę, nie zgasł i można było jechać dalej. Postawiłem samochód i na następny dzień już nie odpaliłem. Było brak iskry z cewki. Cewka jest...
Witam mam pewną koncepcję do stworzenia czegoś takiego: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=... Na zasadzie dzielnika napięcia... Wyglądało by to tak, że napięcie na diodę dwukolorowa (biało - czerwoną) dzieliły by dwa rezystory jeden o stałej rezystancji (powiedzmy 1k) a drugi o zmiennej (np: 100-10k) potencjometr w jakiś sposób...
Odebrałem ECU od Elektryka i pojechałem do znajomego Elektronika. Pomierzyliśmy elementy zaznaczone na zdjęciu poniżej - wyniki jak widać, trzy sprawne mają ok 820 Ohm, skrajnie prawa ma zwarcie między elektrodami. http://obrazki.elektroda.pl/1268875100_1... Po przecięciu jednej z elektrod pomiar zaznaczonego na czerwono elementu wykazał...
Witam! vectra b. 2.0 dth wchodzi w tryb awaryjny i zaświeca sie CHECK, który po zgaszeniu silnika sam sie resetuje, i tak w kolo. po przejechaniu ok. 2 km odcina turbo, po podpięciu OP-COM-a wykazuje błąd p0190 a czasami p0400. Korzystając z wskazówek forum wyczyściłem EGR na którym było dużo nagaru, po założeniu turbo wogole nie chodzi. Na zimnym silniku...
Witam, mam na warsztacie samochód jak w tytule z rozwalającym się sterownikiem easytronica. W silniczku sterownika kilka miesięcy temu wymieniane były szczotki, które były przyczyną pojawianie się F na wyświetlaczu błędu P1607 w pamięci sterownika skrzyni i błędu p1700 w ecu. Sprawa została rozwiązana i było fajnie ale teraz na wyświetlaczu skrzyni...
Ciśnienie na 4 cylindrze 30 bar, rezystancja wtryskiwaczy ok 4 Ohm, brak kodów błędów nawet po odpięciu kostek wtryskiwaczy, impuls na wtryskiwacz obecny. Po odpaleniu na zimnym zagadał na wszystkich cylindrach, po dodaniu gazu znowu chodzi na 3.
po przeczytaniu wątku można powiedzieć że wszystko ma a nie chce palić hehehe analiza spalin -jak najbardziej się zgadzam tylko że w połączeniu z błędem "mieszanka bogata" obstawiłbym uszkodzony ECU i z własnego doświadczenia wiem że te od 1.6 były wadliwe (chyba z Singapuru) i czasamu trzeba zmienić kilka używek jakie jest ciśnienie paliwa - może zaworek...
Dioda jeśli jest ma za zadanie gaszenie indukowanych impulsów ( wpięta w kierunku zaporowym) bo dla działania elektromagnesu to bez znaczenia i faktycznie jest spolaryzowana , a błędne podłączenie powoduje zniszczenie diody. W tym konkretnym przypadku nie ma diody ( zavoli) . Trzpień nie jest magnesem więc i kierunek założenia cewki ( pomijając ,że...
Jeśli lampka kontrola żarzy się podczas pracy silnika to mogą wystąpić następujące usterki: - Duża rezystancja przejścia w obwodzie ładowania akumulatora - przeczyścić wszystkie styki. - Uszkodzony regulator napięcia -wymienić - Zwarcie uzwojenia stojana z masą - zlikwidować - Przerwa w diodzie dodatniej lub ujemnej (diody wysoko prądowe)- wymienić...
Nie wiem jak w op.com zrobic zrzut logów zeby tu wrzucić... Ciśnienie atmosferyczne 97Mpa w chwili błędu skacze 96/97 zadane doładowanie na wolnych 104 a mam 98/99 Przy daniu w palnik w miarę na bieżąco sie wyrównuje z tym ze wczoraj p podmiance przeplywki miałem dziwna sytuacje zadane 440 a ja miałem prawie 300 chwilę przed wykończeniem błędu i odcinki...
rezystancja rezystancja uziemi rezystancja rezystancja uziemić vectra gniazdo vectra
tokarka frezarka kondensator zastąpić zasilacz zwarcia instalacji domowej
przenoszenie gniazdka przenoszenie gniazdka
Diagnostyka przekaźnika świec żarowych Valtra 6850 Łomotanie w kominku z płaszczem wodnym - przyczyny i rozwiązania