Tych wtrysków nie wymienia sie pojedynczo, jak zacznie spadac rezystancja stosu w ktorejś parze, sterownik zaczyna podbijać napięcie i uszkadza do konca półmartwy wtrysk a przy okazji ten dobry, potem zakładasz nowy a ten stary nowy jest juz poprzebijany i koło się zamyka. Po wymianie wtryskiwaczy KOMPLETU nowych, pomiar oscyloskopem sygnału sterującego...
Witam Panowie problem ten sam wypalony tłok, przy "strzale" i utracie kompresji na tym cylindrze auto dokulalo ok. 500m na najblizszy parking, zostalo wylaczone i oczywiscie laweta -cylinder z wypalonym tlokiem szlif cylindra 0.5mm + nowy tlok +0,5mm + honowanie wszystkich cylindrow, reszta tlokow oryginal -przy okazji wymienione wszystkie panewki glowne,...
Standardowo montuje się emulator wtryskiwaczy do samochodów w których jest rezystancja wtryskiwacza 15 ohm. W renault system renix były bodajże wtryski 3 ohm i był potrzebny specjalny emulator do renixa. Jaki masz opór na twoich wtryskiwaczy? Z tego co pamiętam to w standardowym emulatorze opur podstawiany za wtryskiwacz był chyba 100ohm ale mogę to...
:idea: sprawdz rezystancje wtryskiwaczy.
To wskazuje na mechaniczne uszkodzenie, przy wymianie łożyska bez młotka ani rusz. Zmierz na początek rezystancję cewek wtryskiwaczy, coś fizycznie robi ci zwarcie.
Różniły się też pewnie całą mapą wtrysków ale sterownik nie powinien spalić wtryskiwacza. Teoretycznie program powinien wykryć że coś jest nie tak z wtryskiwaczem i pokazać błąd, ale jeśli był ustawiony wtryskiwacz o mniejszej rezystancji niż realnie był zamontowany to ewentualnie istnieje szansa że podawał na niego napięcia pomimo uszkodzenia bez pokazania...
Tam jest sterowanie masą wiec plus tam będzie prawie cały czas. Zamień ze sobą wtryskiwacze lub sprawdź ich rezystancje. Jaki to błąd?
Czy to nie jest błąd pomiarowy? To jest napięcie na zasilaniu przepływomierza czy na liniach sygnałowych? Jedyna możliwość to przebicie z układu zasilania/sterowania wtryskiwaczy, albo zindukowanie się poprzez bliskość przewodów od wtryskiwaczy, ale warunkiem jest stan wysokiej rezystancji wejściowej. Może po prostu przerwany przewód?
krótki opis rozszyfrowania ciągu cyfr w renault truck 0 01061 02 001 Kod FMI ile x wystąpił błąd Dodano po 2 0...01061....02.........001 ....|kod...|..|FMI|.. |ile x wystąpił błąd Dodano po 25 EBS 0 00792 02 029 przerwa bądz wysoka rezystancja na prawym tylnym czujniku predkości 0 00791 02 006 przerwa bądz wysoka rezystancja na lewym tylnym czujniku...
Smiało zakładaj autronica AE-304 rezystancja 10-15ohm. U mnie problemem było zwarcie w instalacji wtryskiwaczy. Teraz auto śmiga.
Najprostrza i proponowana diagnoza przez renault to jest odpięcie poszczególnych wtryskiwaczy, ale według mnie to nie daje 100 procentowej pewności bo może być uszkodzony wtryskiwacz,.Jeszcze jedana metoda to sprawdzenie rezystancji poszcvzególnych cewek Dodano po 2 a tak myślę wszyscy się produkują a autor milczy
Daj diodę LED z połączonym szeregowo rezystorem 1k zamiast wtryskiwacza- ma mrugać. Będzie 100% pewności. Miernikiem możesz zmierzyć rezystancje wtryskiwacza ale to nie wykluczy jego mechanicznego uszkodzenia. Można też podać samemu zasilanie na wtryskiwacz (+ i -) i powinien podać paliwo w momencie pracy pompy paliwa.
A robiłeś test komputerowy diagnoskopem, wszystko byłoby jak na widelcu a w obecnej sytuacji skoro uważasz że napięcie się pojawia a w kości wtrysku między pinami zasilania cewki niema rezystancji to oznacza że jest przerwa w jej obwodzie. Czyli wtryskiwacz to wymiany.
w tych silnikach padały jedynie czujniki wału czujnik zmierzyłem omomierzem i i jego rezystancja w normie a z odpalaniem nie ma problemu ale ja stawiałbym na wtryskiwacz. widziało to kiedyś gaz?? Gaz z tego co wiem to nie był zakładany, jazda tylko na benzynie
po długiej nieobecności, chciałbym zamknąć temat. Pisząc cewki - miałem na myśli cewki wtryskiwaczy LPG - sprawne, tzn. sprawdziłem ich rezystancje - wszystkie miały równą. Nic nie kręcę tylko opisuję to co mi się stało i było dokładnie jak na szkicu powyżej. Po kilki dniach jeżdżenia z wyłączoną instalacją gazową, przelutowałem podejrzane luty, usunąłem...
przy włączonym zapłonie na wtyczce były takie napiecia co mnie zadziwiło. mogę nawet zrobić foty. mierzyłem to tak: włożyłem do jednego zacisku w kostce (rozpiętej) 1 przewód miernika a drugi przyłożyłem do masy na silniku. to samo zrobiłem z drugim zaciskiem i otrzymałem takie wyniki(DCV). więc mi się wydaje że zrobiłem to prawidłowo. dodam że sterownik...
Witam. master 2003 r. Zgasł na drodze i kaplica. Zostały wymienione końcówki wtryskiwaczy, sprawdzony rozrząd i dalej nic. Regulator na pompie ma rezystancje 3,3Ω i słychać że chodzi. Ciśnienie za filtrem paliwa mniej niż 1 Bar :idea: Filtry wymienione. Czy pompa wysokiego ciśnienia nie poda ciśnienia na listwe przez za małą wartość ciśnienia pompy...
Sterownik LPG był uszkodzony bo nie było przejścia między wtryskami a ECU. Była przerwa. Po wymianie jest kontakt między wtryskiwaczami a ECU. Wtyczka jest czysta. Iskry nie ma, czasem zdarzy się że na chwile się pojawi i auto zaczyna chwytać na ok 0,5-1s ale po kilku próbach już nie łapie wcale. Znów jak odczekam to są jakieś próby i czasem pojawia...
wtryskiwacze sa po regeneracji to nie mozliwe ze sie zacieraja Nie bądź taki pewny że jak coś jest po regeneracji to jest dobre :cry: czujnik jest mocno przykrecony Jaki czujnik jest mocno przykręcony :?: Przecież to jest silnik G9T i skrzynia PK , a wtedy czujnik GMP jest włożony na blaszce. :!: Bez grzania świec powinien palić . Widać że kolega Annus...
Przekrojem przewodu się tak bardzo nie przejmuj. To kabel sygnałowy, a nie prądowy. Ważniejsze jest jego ekranowanie - zwłaszcza przy sporej długości - choć też bez przesady - napięcia na nim występujące, to nawet ponad 30Vpp(at)5kRPM. W idlu - o ile pamiętam - to jakieś 6-8Vpp, więc na zakłócenia nie aż tak podatne. Może banalne pytanie, ale polaryzacji...
Witam przesyłam tabelę rezystancji czujnika powietrza i cieczy wieć zwykłym omomierzem sprawdzisz te czujniki. ale szukałbym jeszcze czegoś z tym lewym powietrzem, możesz też wyczyścić przepustnice(ten cały nastawnik) 0*C 4600 do 6600 ohm 10*C 4000 ohm 20*C 2200 do 2800 ohm 30*C 1300 ohm 40*C 1000 do 1200 ohm 50*C 1000 ohm 60*C 800 ohm 80*C 270 do...
Przeczytałem wszystkie wątki które znalazłem na forum i niestety nie znalazłem rozwiązania. Już od dłuższego czasu mam problem ze swoim Clio. Silnik 1.4 E7J710 na monowtrysku Chodzi o problem z uruchomieniem zimnego silnika, jego nierówną pracę i spalanie w okolicy 10-12l w mieście. Kiedyś pamiętam, że spokojnie miesciłem się w 7,5-8. Dodatkowo jak...
rezystancja wtryskiwaczy wtryskiwaczy renault rezystancja wtryskiwaczy benzyny
dźwięku realtek x18xe schemat kondensator mniejszy zasilacz
udostępnianie internetu legalne sterownik hulajnoga elektryczna
Reset systemów po wyjęciu akumulatora - bagażnik i szyba nie działają Spadek prędkości internetu w zależności od pory dnia