Albo zawalony filtr kabinowy...
Spalony bezpiecznik termiczny rezystora dmuchawy.
Nic nie można innego, ale przede wszystkim napraw silnik i nasmaruj aby lekko chodził i wymień filtr.
Rezystor to jest to urzadzenie przedstawione na zdjeciu. Najprawdopodobniej zabity jest bezpiecznik termiczny (to ten element widoczny u dolu rezystora. Podlacz rezystor do instalacji samochodu i zewrzyj kablem koncowki tego bezpiecznika. Jesli dmuchawa bedzie dzialac oznacza to ,ze bezpiecznik termiczny nadaje sie do wymiany. Jesli nadal nie dziala...
Jak opór jest znikomy to sprawdź pobór prądu na obu. Wystarczy zwarcie międzyzwojowe na wirniku co spowoduje nawet znaczny wzrost pobieranego prądu i przepalanie bezpiecznika termicznego.
To jest zabezpieczenie termiczne, nie nadprądowe. 10 czy 20 A to maksymalny prąd pracy, a nie wartość zabezpieczenia. Tu istotna jest temperatura pracy. Dla pewności załóż 20 amper, przy lutowaniu trzymaj nóżki kombinerkami, żeby nie uszkodzić przy lutowaniu.
wyciagnij rezystor dmuchawy i wymień bezpiecznik termiczny ,albo go zmostkuj.
witam. jest na forum wiele tematów odnośnie dmuchawy/nawiewu w asterce I generacji ale nigdzie nie moge znaleźć jaki parametry ma bezpiecznik termiczny przy rezystorze dmuchawy tzn. na jaka temperatura powinien być
Kolega wyżej ma racje, ostatnio miałem taki przypadek że działał tylko bieg 4 dmuchawy i właśnie ten rezystor był uszkodzony
to co zmostkowaleś nie jest rezystorem tylko bezpiecznikiem termicznym
A teraz pokaż co się w nim uszkodziło styk rezystor czy bezpiecznik termiczny.
Przy rezystorach jest bezpiecznik termiczny chyba 169 stopni C.
W astrze G w rezystorze dmuchawy jest bezpiecznik termiczny, który przy przekroczeniu temperatury przerywa dopływ prądu do oporników i pozostają tylko max obroty dmuchawy. Wystarczyło tylko wymienić ten bezpiecznik. Może u ciebie jest podobnie, tylko że masz wszystko schowane.
Rezystor dmuchawy podmieniony czy tylko sprawdzony bezpiecznik termiczny , bo najbardziej pasuje na rezystor.
Bezpiecznik termiczny na dzień dobry do sprawdzenia.
rezystory spalone czy bezpiecznik termiczny ?
Bezpiecznik 15A 160C. Dmuchawa działa na wszystkich biegach. Dodano po 2 Wymiana bezpiecznika termicznego w rezystorze dmuchawy.
Problem nie w termiku ale w samym silniku dmuchawy albo w niewystarczającyym przepływie powietrza przez zespół rezystorów
Rezystor masz dobry, ale walnięty termobezpiecznik (małe ,okrągłe ,srebrne).
Uwalony masz rezystor dmuchawy a raczej sam bezpiecznik termiczny. Wygugluj rezystor dmuchawy i będziesz miał jasność gdzie go szukać i jak wygląda. Pozdr
Poszedł bezpiecznik termiczny przy rezystorze dmuchawy. Po obejściu na krótko - działa. Poza tym luźna wtyczka na wentylatorze dmuchawy. Jaki powinien być tam bezpiecznik żeby był zgodny z oryginałem ? Amperaż ? Temperatura ?
Z twojego opisu wynika raczej że rezystor jest uszkodzony a dokładniej uszkodzony jest bezpiecznik termiczny - element zaznaczony na zielono. Zewrzyj bezpiecznik termiczny tak jak zaznaczyłem na czerwono i zobacz czy wtedy działa dmuchawa na wszystkich prędkościach. Jeżeli tak to musisz wymienić cały rezystor lub bezpiecznik termiczny. On się uszkadza...
Jak w większości samochodów na pakiecie rezystorów zamontowany jest bezpiecznik termiczny i to on się upala, rzadko kiedy któryś z rezystorów. Objawem jest nie działanie dmuchawy na środkowych biegach. Jeżeli dmuchawa nie chodzi ci także na ostatnim biegu to musisz sprawdzić przejście na włącznik z bezpiecznika i sam wyłącznik. W kilkuletnich Oplach...
Nie pamiętam , czy tam jest zespół rezystorów dmuchawy czy sterownik . Jeżeli to pierwsze,to nie dioda tylko termik / bezpiecznik termiczny/ ale gdy on padnie to jest jeden najszybszy bieg.
Tez mi sie wydaje ze chodzi o rezystor Powinen byc w okolicy silnika , jak znajdziesz sprawdz bezpiecznik termiczny.
W/w bezpieczniki nawiewu w aucie przeważnie są zamontowane przy silniku dmuchawy razem ze specjalnym modułem rezystorem trzy-torowym.Włączając dmuchawę na 1,2,3 bieg ,puszczamy prąd przez w/w rezystor oraz bezpiecznik termiczny jak w temacie.Na biegu czwartym prąd płynie tylko przez bezpiecznik.Bezpiecznik w normalnych warunkach jest chłodzony nawiewem,ale...
bezpiecznik termiczny,można zastąpic zwykłym drutem
Musisz podać jakieś szczegóły, najlepiej ze zdjęciami, co to za tajemniczy układ. Jaki to pojazd, jakie jest sterowanie nadmuchem i gdzie jest to zamontowane. Przypuszczam że może chodzić ci o rezystor dmuchawy, bo tam jest montowany bezpiecznik termiczny.
Do sprawdzenia przekaźnik w skrzynce pod maską silnika, w układzie jest też drugi przekaźnik pracy wentylatora chłodnicy. Oznaczenia są na pokrywce skrzynki bezpieczników. No i rezystor dmuchawy do sprawdzenia /w nim jest bezpiecznik termiczny - Ford 1311115.
Witam Mam problem z nawiewem, auto jak wyżej, rok 2002 2.0hdi 90km, klima ręczna. Parę dni temu przestał działać nawiew na biegu 1 i 2 , zaś 3 i 4 działa. Problem wydawał się błahy ale bo rozebraniu auto już tak kolorowo nie jest. Dostałem się do rezystora dmuchawy, bezpiecznik termiczny przewodzi, ale zdzwiła mnie jedna rzecz, z panelu sterującego...
Chłopie, zasilanie po stacyjce jest stałe na silnik, na 4 biegu nie działa? Sprawdzasz zasilanie na silnik, żarówką, nie miernikiem, jeśli jest to sprawdzasz silnik, jeśli nie ma, sprawdzasz dalej zasilanie w kierunku wyłącznika. czy wchodzi na wyłącznik, czy wychodzi na rezystor na poszczególne biegi. Jeśli nawiew działa na najwyższym biegu, padł bezpiecznik...
Stawiam na uszkodzenie bezpiecznika termicznego
Nie zakładam nowego tematu bo sprawa bardzo podobna. Ford Transit Connect z 2003r bez klimy. Dmuchawa nie działa na 1,2,3 biegu tylko na 4. Po wpisach wyżej podejrzewam rezystor (opornik) dmuchawy. Problem w tym że nie mogę go namierzyć. Proszę o podpowiedź, gdzie go szukać, a potem jak sprawdzić czy jest zepsuty. Z góry dziękuję. edit. to był bezpiecznik...
A ja podejrzewam bezpiecznik termiczny, który jest umieszczony na rezystorze. Szukaj nad nogami pasażera. https://www.youtube.com/watch?v=r37dRIFs...
Idź po wiązce od wentylatora albo od przełącznika aż znajdziesz płytkę z rezystorami. Jest ona wkręcona w tunel którym wentylator tłoczy powietrze (jest chłodzona powietrzem z wentylatora). Jeżeli rezystory są sprawne to sprawdź bezpiecznik termiczny. Powinien mieć przejście. Jeżeli będziesz zakładał nowy uważaj aby go zbytnio nie podgrzać bo znów będzie...
Dla przypomnienia podaje przyczynę wymiany To mi nie wygląda na korozję tylko upalenie spowodowane kiepskim stykiem na zacisku. A tak przy okazji. Jeśli ktoś chce wymienić bezpiecznik termiczny to nie wolno go lutować . . . no bo to bezpiecznik TERMICZNY :D
Przegrzewa się bezpiecznik termiczny. Tak jak koledzy piszą,może być uszkodzony sam wentylator,stawia większy opór a tym samym bardziej się grzeje rezystor.
Jeżli mechanik uszkodził bezpiecznik termiczny, który jest przy rezystorach, to dmuchawa nie będzie działać na żdnym biegu. Można ten bezpiecznik zmostkować (jest dostęp do końcówek tego bezpiecznika pod maską) i sprawdzić, czy dmuchawa działa. Pozdrawiam Mariusz
Sama dmuchawa działa "na krótko ". Prąd jest we wtyczce, która zasila rezystor. Juz z niego nie wychodzi, wiec obstawiam rezystor. Podejrzewałem kostke stacyjki ale jest ok. Jak to najbezpieczniej podłączyć zeby nic nie spalić? Dodano po 28 Bezpiecznik termiczny znajduje sie wewnatrz rezystora?
a ten rezystor to nie ma spalonego bezpiecznika termicznego- w tedy zazwyczaj działa tylko 4ty bieg...
Wskazany element to bezpiecznik termiczny, chroni przed nadmiernym rozgrzaniem rezystora dmuchawy.
Sprawdzałeś opornik(rezystor) dmuchawy? U mnie przepalił się bezpiecznik termiczny, póki co wywaliłem go i zastąpiłem zwykłym drutem. Wiem że to może być troszkę niebezpieczne, no ale jakoś musiałem sobie poradzić ;)
Prawdopodobnie uszkodzony może być bezpiecznik termiczny i także rezystor (opornik) dmuchawy. Dodano po 5 Poczytaj: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
A pracuje na najwyższym biegu? Sprawdź bezpiecznik termiczny na rezystorze dmuchawy, oraz podstaw regulator nawiewu. (to pokrętło regulujące moc)
co do dmuchawy - jak wolno sie kręci - to pewnie pomoże smarowanie - te rezystory ciężko uwalić. Jeżeli pracuje tylko na 3 biegu - to raczej padł bezpiecznik termiczny przy rezystorach
Ja akurat potrzebuję wiedzieć tylko jakie ma parametry bezpiecznik termiczny :)
Więc pozostaje tylko zmierzyć sam rezystor i bezpiecznik termiczny. Nic więcej tam nie ma.
Sprawdzaj wszystko żarówką 21W. Jest bezpiecznik termiczny na opornicy?
Witam Jest to bezpiecznik termiczny 10A 240°C
Witam forumowiczów. Mam Astrę G z silnikiem 2.0 DTH. Dziś zauważyłem, że nie działa dmuchawa na żadnym biegu. Sprawdziłem bezpiecznik - jest OK. Na początku myślałem, że może to wina słynnego już bezpiecznika termicznego przy rezystorze ale przy jego uszkodzeniu dmuchawa działa na 4 biegu. Co może być przyczyną tej usterki? (mam nadzieję, że spalony...
Rozumiem że masz zwykłą klimatyzację. Można pomierzyć miernikiem lub żarówką czy jest zasilanie na wejściu na każdym biegu. Jak popatrzysz na zdjęcie tego zielonego elementu to widać że od spodu są 4 styki a od góry coś co przypomina rezystor - to jest bezpiecznik termiczny. Jak go zewrzesz i będzie działał każdy bieg to ten element jest uszkodzony....
Siadający bezpiecznik termiczny świadczy o przytykaniu wlotu powietrza lub opory toczne silniczka dmuchawy.
Nie uszkodzony rezystor tylko bezpiecznik termiczny na rezystorze. Wentylator zostaw w spokoju, szukaj w kanale za wentylatorem (wtyczka z 4 kablami).
Typowa usterka bezpiecznika termicznego znajdującego się na rezystorze. kup zabezpieczenie na 240 °C i zamontuj. Nie traktuj tego jako poradę - możesz też zmostkować zabezbieczenie na dzień dopóki nie kupisz bezpiecznika.
To że na oko wygląda ok nie świadczy że sprawna.Jest tam bezpiecznik termiczny i trzeba sprawdzić czy nie padł.Sprawdź miernikiem rezystory i ten bezpiecznik zanim pół auta rozbebeszysz
To nie jest wina bezpiecznika... sprawdz rezystor regulujący prędkośc.... lub bezpiecznik termiczny...... A inne wyjście... przeczytaj powyższe posty... proste jak drut, Baj.. :D
Witam Was pacjent Berlingo 2003. Nawiew nie działa wcale. Nie znalazłem przekaźnika dmuchawy w mk2 już jest . Zasilania wentylatora na mierniku brak, żarówka podpięta również nie działa. Wyjąłem opornik rezystor dmuchawy przejście prądu jest na tym termicznym cudzie u nasady . Co do bezpieczników sprawdziłem jakieś 80% niestety opisy Berlingo M49 MK1...
Naprawić! Teraz próbówka i sprawdzasz gdzie masz napięcie a gdzie ginie. Pewnie upalona któraś kostka albo sam wyłącznik. Najprawdopodobniej padnięty jeszcze będzie bezpiecznik termiczny w rezystorze.
Rezystor zapewne spalony, gołym okiem nie widać. Czsem bezpiecznik termiczny wystarczy zmienić.
Podałem ten przykład z własnego doświatczenia . Nie podałeś jakie masz sterowanie dmuchawą.Nie miałem nigdy do czynienia z ,,cytrynkami '' ,każda firma stosuje swoje rozwiązania ,ale ,,koła drugi raz nie wymyślą '' ,pewne rozwiązania są uniweralne .Proszę sprawdzić ile przewodów jest podpiętych do silnika dmuchawy .Jeśli dwa, to na pewno sterownie odbywa...
Uszkodzony bezpiecznik termiczny przy rezystorach w dmucawie lub przełącznik. Uszkodzenie na wskutek zacierania wentylatora( nasmaroj go) Pozdrawiam
Albo termic , bezpiecznik termiczny , przy rezystorach.
I wszystko jasne. Mój błąd jest po stronie kierowcy ale trzeba zanurkować i spojrzeć wysoko do góry, człowiek całe życie się uczy. Może mi powiecie na jaką temperaturę jest tam ten bezpiecznik termiczny bo nie mogę odczytać?Rezystor przemierzyłem i jest ok,przerwę ma ten termik,czyżby silnik dmuchawy niedomagał,w zeszły rok był wymieniany na jakiś zamiennik.
Jest to bezpiecznik termiczny, który ma zabezpieczyć rezystor przed nadmierną temperaturą. Spróbuj go zewrzeć i będziesz wiedział na 100% czy jest uszkodzony. Nie pamiętam teraz jaką powinien mieć wartość, ale z pewnością ktoś Ci to poda.
Obok pedału gazu za plastikową zaślepką powinien znajdować się opornik dmuchawy, sprawdź go- jeśli nie jest klimatronic to sprawdź bezpiecznik termiczny (przejście) bezpośrednio przy rezystorze.
Źle myslisz-bezpiecznik termiczny jest zaraz koło drabinki rezystorowej silnika dmuchawy, ma zabezpieczac ów rezystor przed przeciążeniem wynikłym z wydzielania się w nim za dużej mocy.
Pewnie, że za małe. Bezpiecznik termiczny cały? Zasilania z przełącznika na rezystor pełne? Jeśłi tak to rezystor do wymiany, jeśli nie to wyłącznik uszkodzony.
Słuchajcie Vectra A 89rok, kiedyś była w niej klima, został sam nawiew z niej i mam problem z uruchomieniem nawiewu. Pali mi rezystor właśnie dmuchawy, ale nie pali bezpiecznika termicznego, tylko cały się nagrzewa i kopci z niego. Wymieniłem na drugi i dalej to samo. Myślałem, że to wiatrak za duży opór stawia, ale bez podpiętego wiatraka sytuacja...
Koledze chyba chodzi o rezystor dmuchawy (czy jak to się tam fachowo nazywa). Budowa takiego czegoś jest banalnie prosta - trzy przełączane rezystory (dużej mocy) z drutu oporowego oraz bezpiecznik termiczny, który zapewne uległ uszkodzeniu.
Nie wiem jak w Oplach, ale Renówki mają w bloku oporowym do dmuchawy bezpiecznik termiczny (taka metalowa rureczka, wygląda trochę jak dioda). Zabezpiecza pewnie rezystory drutowe aby się nie spaliły przy przeciążeniu silnika dmuchawy. Kosztuje toto nie więcej jak 10 zł. Wymieniałem to kiedyś w bloku oporowym do Renault, co ciekawe za taką naprawę w...
Problem mam taki, że nawiew mi działa bez zapłonu, ale nie zawsze. Zazwyczaj z rana chodzi, ale po pokonaniu jakiejś trasy wszystko wraca do normy lecz profilaktycznie na noc nawiew w aucie zostawiam w pozycji 0 no i rankiem znów przed włączeniem zapłonu sprawdzam jak sprawa wygląda i teraz już jest kolejny dzień z kolei jak rano idzie go włączyć bez...
Nie rezystor tylko termic / bezpiecznik termiczny/ , czwarty bieg jest włączany bezpośrednio, pomijając termik. Uszkodzenie termika to skutek , przyczyna silnik dmuchawy , tarcia osiowe , zatkany kanał nawiewu.
nie działają mi kierunki nawiewu i dmuchawa poprzedni właściciel na kostkę od rezystora wpiął 12 V z zapalniczki i pojawil mu się nawiew na 4 stopniu przelutowałem bezpiecznik termiczny w rezystorze ale dałem tam 133 zamiast 121 stopni i teraz tak : czy może on mieć większą rezystancję przez co wpływ na pracę układu?
Nie wiem czy już naprawiłeś ale miałem podobny przypadek. Winny okazał się moduł rezystorów. Aby się do niego dostać trzeba odkręcić prawe podszybie zdjąć (odchylić gumę) i tam będzie wspomniany moduł. To są trzy rezystory w formie cewki i bezpiecznik termiczny który się prawdopodobnie spalił. Zdejmuje się go przekręcając lekko.
bo jest za słaby przewiew - ten rezystor się strasznie grzeje i jest umiejscowiony w strumieniu powietrza z dmuchawy która go studzi, jeśli przepływ powietrza jest utrudniony, to grzeje się za bardzo i spala się bezpiecznik termiczny. Będzie też się palił jak już silnik dmuchawy jest przytarty na ośce i ciężej mu się kręcić (wtedy pobiera więcej prądu...
W escorcie 97 wersja z klimą 1,6 zetec jest w wentylatorze ten układ rezystora i tam jest według mnie bezpiecznik termiczny. Według znalezionych przeze mnie danych to on ma mieć 131 stopni 10 A. Są takie bezpieczniki w sklepach elektronicznych ale na 250 V, według mnie jest tam 12 V od aku. Czy ktoś może mnie oświecić i powiedzieć jakie parametry ma...
Jak by padł bezpiecznik termiczny, to prawdopodobnie dmuchawa nie działałaby wcale. Jeśli nie chodzi na dwóch pierwszych biegach, to padnięnte są rezystory od tych biegów. Wymiana.
Szukasz nie tu gdzie trzeba, rezystor jest przykręcony do obudowy dmuchawy (obok akumulatora) i wpięta jest weń kostka. Uszkodził ci sie na 100% bezpiecznik termiczny (takie coś matalowe, podobne do diody prostowniczej przymocowane do rezystora), możesz go kupić w sklepie elektronicznym, ewentualnie zastąpić zwykłym drutem, ale jeśli wtedy zatrze sie...
Jedyną możliwą przyczyną przepalania tego bezpiecznika jest zwiększona moc pobierana przez silnik lub zwarcie wiązki na odcinku rezystor - dmuchawa. Prawdopodobnie masz jedno uzwojenie w silniku uszkodzone i gdy szczotki podczas rozruchu silnika na nim się zatrzymają, siada bezpiecznik bo zwiększa się moc odłożona na rezystorze.
A więc tak: na pewno spalił się bezpiecznik termiczny który znajduje się w zespole rezystorów ograniczających obroty dmuchawy. Zespół rezystorów znajduję się w kanale tuż za dmuchawą (kanał między dmuchawą a konsolą środkową) sprawa jest o tyle skomplikowana, że zamontowany on jest od góry. Aby go wyjąc należy włożyć tam rękę, złapać za zespół rezystorów...
Moim zdaniem nie trzeba wyciągać filtru przeciwpyłkowego, bo jest zabawa z zapinkami. Rezystor możesz wyciągnąć od góry obudowy, pomiędzy filtrem a dmuchawą, tylko trzeba odgiąć palcem zatrzask, który go trzyma. Rękę musisz włożyć dość głęboko i działać na czuja. Mam wersję z klimą, więc może jest inaczej w wersji bez, ale nie sądzę. W rezystorze jest...
do tego rezystora był osobny bezpiecznik, w skrzynce z pozostałymi bezpiecznikami. Długo żyję i różne Mercedesy widziałem, ale z takim rozwiązaniem się nie spotkałem. Poniżej obrazek rezystora dmuchawy dla Atego rocznik "+/- 2000" https://obrazki.elektroda.pl/6891857000_... Widzimy rezystory we wspólnej obudowie ceramicznej, a na górze...
Wszystko masz na schematach. Jesli nie masz oryginalnego "sterownika" to najlepiej zrobić go tak jak był w oryginale. Potrzeba do tego 4 elementy: 1. przełącznik do trybu pracy. 3 pozycyjny, dwusekcyjny. 2. przełącznik szybkości dmuchawy. 2 pozycyjny, jednosekcyjny 3. Przycisk dodatkowego włączenia swiecy żarowej. Chwilowy jednosekcyjny 4. kontrolka...
Vojtaczek, jeśli jeszcze nie znalazłeś to jest dokładnie jak pisze janek26. - wykręcasz wkręty mocujące schowek pasażera i wyciągasz schowek, odpinasz zasilanie oswietlenia schowka. - lekko skośnie po lewej stronie zobaczysz w pionie komorę w której jest filtr kabinowy. - nad filtrem będzie szła wiązka, to ta sama która się rozgałęzia na prawo do wentylatora...
Przełącznik i sam silnik dmuchawy jest dobry Prawdopodobnie padł bezpiecznik termiczny tylko nie wiem gdzie go szukać Od przełącznika idą inne kolory kabli niż do silnika i po drodze gdzieś to ginie . Bezpieczniki są wszystkie dobre PIOTR
opornik termiczny dmuchawy To jest zespół rezystorów zabudowany na metalowym wsporniku umożliwiającym jego montaż. Mają najczęściej kolor zielony z małym rezystorem termicznym który zabudowany jest w górnej części zespołu i też czasem ulega uszkodzeniu (więc można próbować i jego przemierzyć i ewentualnie wymienić). Cały zespół jest mniejszy niż paczka...
Nie pracuje dmuchawa ogrzewania.Przyczyną jest moduł rezystorów mocy wraz z bezpiecznikiem termicznym sterujący silnikiem dmuchawy a umieszczony w obudowie silnika do którego jest wygodny dostęp w komorze podszybia.Najczęściej mamy do czynienia z zimnymi lutami i lub złymi kontaktami styków konektorowych.
Poniewaz praktykowana po warsztatach metoda naprawy polega na wlutowaniu w jego miejsce odcinka grubej cyny lutowniczej (temp. topnienia 180 - 220 st.C) wiec cokolwiek kolo 200 st.C powinno dzialac. Bezpiecznik ten ma za zadanie rozlaczyc elektrycznie rezystor w przypadku zablokowania wentylatora dmuchawy i nie dopuscic do pozaru. Pozdrawiam
Opel Corsa D głośna praca dmuchawy ogrzewania, dodatkowo pracuje tylko na biegu 4. a) Głośna praca: (u mnie auto ma 16 lat) powód - brud w wirniku dmuchawy. Należy odkręcić schowek (4 śruby torx 15), wyjąć rurę nadmuchu (wysunąć kołek z prawej), odłączyć złączkę silnika dmuchawy i odkręcić 3 śruby (nasadka 4,5 lub 5mm). Warto użyć lusterka. U mnie w...
Uszkodzony jest opornik umieszczony przeważnie w kanale dmuchawy w poblizu wentylatora. Uszkadza sie w nim taki mały rezystorek który posiada znikłą rezystancję mozna go zmostkować i dalej bedzie hulać. Wiele razy tak robiłem. Nie polecam mostkowania tego "rezystorka" - jest to bezpiecznik termiczny. W przypadku braku przepływu powietrza z dmuchawy...
Nie chodzi na żadnym biegu regulacja 3 stopniowa jestem pewiem że bezpiecznik w rezystorze jest spalony sprawdzony miernikiem nie przewodzi prądu w żadną stronę powinien przewodzić w obydwie. Temat uważam za zamknięty zdecydowałem, że zwatuje go na czas podróży ( wole spalić rezystor niż ryzykować życie lub zdrowie swoje I innych przez zaparowane czy...
Fiat panda 2004 r. Bezpiecznik termiczny jest za schowkiem i za tunelem dmuchawy. Widoczny jeśli przekrecisz na 'nawiew wewnetrzny' ciężko się dostać i odkręcić jedna srubke 5.5
Może komuś się to przyda:) Jeśli dmuchawa działa na 3 biegu a na 1 i 2 nie, to spalony jest bezpiecznik termiczny (to jest to co przypomina dużą diode). Można ja usunąć ale nie zalecam. Najlepiej kupić taką i ja wlutować- w sklepach z pralkami (sprzętem agd) mają takie i kosztuja ok 4 zł. Trzeba tylko dobrać temperature (odczytac z diody jak sie da)....
Witam po raz pierwszy na forum! Mam problem z silnikiem dmuchawy w Punto I, który objawia się w ten sposób że rezystor (opornik, bezpiecznik termiczny - wiele nazw słyszałem, nie wiem która prawidłowa) nagrzewa się do wysokiej temperatury co powoduje jego przepalenie - nagrzewa się dlatego, że silnik pobiera za dużo prądu, tak mi w facecik w sklepie...
Pomocy! Mam problem z klimatyzacją w scenicu phII. Dmuchawa działa na wszystkich 4 biegach. Sprężarka klimy działa tylko na 1 biegu, na pozostałych jest wyłączana. Dodam iż klima jest nabita, został wymieniony bezpiecznik termiczny na rezystorze, po podłączeniu do CLIPA brak jakichkolwiek błędów. Klima manualna. Może ktoś z was miał podobny problem...
Wiem, że temat się już trochę zakurzył, ale na pewno nie jedna osoba będzie miała jeszcze ten objaw. Ja naprawiałem tą usterkę w dniu dzisiejszym. Pokrótce opiszę co trzeba zrobić: 1. Odkręcić ramiona wycieraczek. 2. Zdjąć plastikowe podszybie (obie części). 3. Odkręcić całą dmuchawę (trzy śruby), można też zdemontować takie małe korytko plastikowe...
Witajcie, W mojej t5 mialem przez krotki czas tylko 4 bieg, zanim to zrobilem nawiew calkowicie przestal dzialac. Wentylator dmuchawy prawie stal i nie dalo sie go rozruszac domowymi sposobami. Termik w rezystorze dmuchawy spalony. Wymienilem caly wentylator na nowy i rezystor kompletny wraz z termikiem (stary rezystor byl pęknięty i zardzewiały więc...
Niestety typowa usterka. Wentylator łapie luz na tulejkach lub się zaciera. Jak ktoś użytkuje dużo na 1 biegu to w końcu rezystor pada (uszkadza się bezpiecznik termiczny). Aby naprawa była na lata jak wyżej wymiana wentylatora. Zamiennik kosztuje 100-150 PLN ale nie za bardzo pasuje. U mnie trzeba było przełożyć silnik z turbiną (nowy) do oryginalnej...
Witam. Mondeo 1994 r. 16 V, MkI. Chodzi o znamionową moc dmuchawy http://img205.imageshack.us/img205/1815/... (źródło: http://img205.imageshack.us/img205/7461/... http://img205.imageshack.us/img205/51/re... (źródło: http://img205.imageshack.us/img205/9325/...
Na tej zmostkowanej opornicy to jaki dać bezpiecznik bo boje się żeby coś nie popaliło na przewodach w drugą stronę w skrzynce bezpieczników mam 30A. To obejście to jest takie awaryjne i nie chce żyć pod strachem że alfiątko mi się zjara,preferuje oryginalne rozwiązania. Dolot jest OK bo na każdym biegu dmuchawa mocno działała nawiewem,filtra niema...
dmuchawa bezpiecznik termiczny bezpiecznik dmuchawa termiczny bezpiecznik termiczny dmuchawa
potencjometr liniowy logarytmiczny ecc82 sprzedam gaznik zalewa silnik
programatora ch341 ul1200 miernik
Konfiguracja nowego routera T-Mobile z identycznymi ustawieniami Czy drzwi mikrofalówki powinny być otwarte po użyciu?