Daj zdjecia wtyczki pod fotelem .
Mam to samo. Albo uwalony climatronic podmienić i ruszy albo gorsza sprawa w fotelu siada mały rezystor który trzeba wymienić ale trzeba pruć fotel od spodu. Ale widzę że pokazuje Ci głupią temperaturę fotela to obstawiam ten rezystorek są na allegro normalnie one
Jeżeli wyłączyłeś poduszkę kluczykiem to włącz ją ponownie bo to nie o tą Ci chodziło. Wyłącznik wyłącza poduszkę pasażera ale w desce nie w fotelu. Jeżeli nie ma w fotelu to chyba najlepiej rezystor ok 2.5 ohma. Czujnik w zapięciu pasa chyba najlepiej oszukać sprzączką od pasa ale jak się nie mylę zapięcie wymontowałeś razem z fotelem, rezystor 2,5...
Czyli zamontować między dwa pozostałe (nie masowy) i jak to wina po stronie fotela to powinno zgasnąć?
Witam, Tam znalazłem i pokonałem winowajcę :) Akcja przywoławcza pasów bezpieczeństwa polega na usunięciu kompletu dopinacza pasa wraz ze spinką z zewnętrznej strony fotela. W zamian montowany jest zestaw ASO 32341045, w skład którego wchodzi spinka pasa, rezystor-ogłupiacz i taśma izolacyjna... TAK, TAK!!! Volvo, jako producent najbezpieczniejszych...
Temat znów otworzyłem, powód jeden. O ile lusterko można zasilić po kluczyku i to już czujnik deszczu światła z akumulatora, tu zaczynają się schody. Okazuje się ze podłączenie tych zasilań przypadkowo do skrzynki bezpiecznikowej ma wpływ na pracę innych sterowników, tym samym problem z ich wygaszeniem po zamknięciu z pilota.Teraz muszę z korektować...
Sekunda szukania i jest. OCTAVIA II Umiejscowienie nr 808 / 1 Wydanie 07.10 Skrzynka bezpieczników, skrzynka elektryczna, sterownik sieci pokładowej, dodatkowa skrzynka przekaźników nad sterownikiem sieci pokładowej Skrzynka bezpieczników Informacje o bezpiecznikach do pominiętego wyposażenia dodatkowego znajdują się na odpowiednich schematach elektrycznych....
12M jak już. Masz przerwany obwód na termistorze w fotelu i przez to nie grzeje mata. Podłącz fotel, wyjmij włącznik podgrzewanych foteli (ten który nie działa), podłącz pomiędzy pin 3 i 6 rezystor (coś w przedziale 2,2kΩ-10kΩ). Sprawdź czy grzeje mata. Jeżeli grzeje to znaczy że masz przerwany obwód termistora i musisz dostać się do maty...
Witam Panów mam taki problem wymieniłem przedni fotel kierowcy na razie na próbę zmieniłem ślizgi troche trzebałyło dopasowywać przerabiać ale w końcu poszło:) miałem cała wiązkę z alfy wiec przylutowałem sobie kotki czarny pin do czarnego i zostały 2 piny podłączałem je na różne kombinacje ale nadal świeci sie błąd air bag;/ jakieś sugestie?ewentualnie...
Chętnie zastąpię ten element rezystorem . Problem będzie w który z trzech przewodów się wpiąć i o jakiej wartości. Nie ma innego wyjścia , wymiana fotela - nie opłacalna (kolor szary i to skóra) . Rezystor załatwił by sprawę. Dodano po 1 Wychodzi na to ze fotele są wymienione.
Proponowałbym złączyć na krótko(polutować) przewody z fotela i te wychodzące z podłogi bodajże 3.A propo wstawiania opornika nie radzę po co jeżeli masz sprawną poduszkę?to ona przedstawia opór możesz zmierzyć omomierzem między 2 przewodami wychodzącymi z fotela i taki rezystor należy wstawić do kości wychodzącej z podłogi.
Zajętość fotela sterownik odczytuje z jakiegoś czujnika przy napinaczu pasów Bzdura. Napinacz to napinacz - nie ma tam żadnego czujnika. Sprinter nigdy nie miał również maty na siedzeniu. Jedyny czujnik obecności toi stykowy czujnik w klamrze pasa kierowcy - wykorzystywany również do dźwiękowego sygnału w przypadku jak kierowca nie zapnie pasa. Więcej...
Pruć raczej nie mam zamiaru, wyłącznik też nie potrzebny bo przecież jest, a z rezystorem i termistorem pokombinuje bo to możliwe, rezystor jako źródło ciepła (pseudo mata) + termistor który będzie mierzył temperaturę "pseudo maty" ewentualny kawałek żelastwa aby uzyskać jakąś bezwładność cieplną i sterownik oszukany. Pewnie nie będzie to regulować...
Ciężko zmierzyć w sprawnym fotelu? I dobrać? Potem założyć zamiast uszkodzonego. Przewody dorobić nowe i podpiąć do kostki? idąc tym tropem równie dobrze mogę wsadzić rezystor i niech grzeje, obiadki można gotować puki się mata nie przepali. nie ale każdy termistor według tabeli będzie inaczej zmieniał temperturę, co za tym idzie wsadzenie czego kolwiek...
Zabezpieczenie samochodu w systemie „1-wire”. Jak wiadomo, system „1-wire”polega na przesyłaniu do urządzenia wykonawczego napięcia zasilania i sygnału sterującego za pomocą jednego przewodu (oraz masy). Zastosowanie tego systemu w zabezpieczeniu samochodu pozwala na uzyskanie takich właściwości, jakich nie można, lub bardzo...
Co do alarmy w punto to za chwilkę! Najpierw powiem, że w punto 2 (2002) nie ma linek i universal chodzi jak trzeba!!! Na marginesie dodam, że cięgno trzeba wygiąć w literkę S aby super chodził!!! Co do alarmu!? Hmm standardowy założony w serwisie gada z body kompem i moim zdaniem to nie jest dobre! Podkreślam moim zdaniem!!! Zakładałem WIELE alarmów...
Po pierwsze masz zbyt duży rezystor. Po drugie to skąd pewność że tutaj chodzi o poduszkę w kierownicy a nie o poduszkę w fotelu? Trzeba było zajrzeć w pomiary lub spisać sobie nr błędu. Z opisami w testerach jest różnie.
Jest taka opcja,ale to tak samo jak by nadpaliły się żaróweczki w obu jednocześnie. Jeśli jest jakiś element elektroniczny to raczej rezystor w środku włącznika. Trzeba rozebrać i sprawdzić.
Co do lusterek, to trzeba przelutować (zamienić miejscami) rezystory R1 i R2 w przełączniku. Z fotelami nie walczyłem, nie wiem
Możesz dać bezpiecznik termiczny taki od szybek. Zmierz prąd pracy i prąd zwarcia na pracującym silniku czyli przy 14V na zasilaniu. Możesz też dać rezystor szeregowy np. xxx om w celu zmniejszenia prądu zwarcia.
Witam! chciałem się dołączyć do tematu bo mam podobny problem.Kupiłem samochód już z swiecącą kontrolką air bag.Po podłączeniu pod Vag-a okazało się że samochód miał wypadek.Zapamiętane zostały dwa błędy: -Napięcie B+ zbyt niski sygnał -Dane wypadku zachowane Posiadam interfejs OBD2 i Vag-a,próbowałem się z tym uporać jednak nie potrafiłem.Pojechałem...
Będę próbował. Kostki pod fotelami zlutowane na stałe ale nie pomogło
Dziękuję za podpowiedź - trafna, aczkolwiek na tym się (jeszcze) nie skończyło... Sam obwód czujnika zajętości fotela nie ma zwarcia, ale rozpięcie kostki spowodowało brak tego błędu. Wyskoczyły jeszcze dwa - 520217 oraz 520251. Zainteresowało mnie natomiast napięcie na przewodzie sygnałowym czujnika fotela, które dziwnie falowało - wystarczyło zamknąć...
No właśnie z silnikami jest problem. Zamówiłem 2 różne i są podobne do siebie czyli 18 Ohm oporu a oryginał 180 Ohm. Wszystkie mają tylko dwa pola na komutatorze. Czekam na trzeci silniczek. Zobaczę co jest wart. Pytanie jak zmodyfikować układ aby działał na tych co są dostępne. Zmienić tranzystor na jakiś konkretny czy kombinować z rezystorem między...
Jeśli auto jest po przejściach, to wszystko jest możliwe skoro ma obcięte przewody. Chyba logiczne, by sprawdzić jaki przewody mają iść do odpowiedniego zapalnika? A może już wiszą rezystory na wyjściu sensora, więc po co podłączać napinacze i poduszki? Nie tedy droga przy naprawie tego systemu. Tu musi być wszystko zgodne na 100%, a nie improwizacja...
Cześć, sprawdziłem wiązkę przy progach i jest oki. Postanowiłem zmostkowac przewody pod fotelami - tam gdzie wcześniej dawałem rezystory i błędy się kasują, tak jak wcześniej pisałem wstawiałem rezystory 2.2, i 4.7ohm i była cały czas przerwa w obwodzie
Pod fotelem kierowcy patrzałeś?
Cześć, potrzebuje pomocy w określeniu jakie komponenty mógłbym użyć do naprawy płyty do sterowanika od fotela. Jest to model sterownika MC220-M2-05-NO. Z tego co widze uszkodzeniu uległy rezystory oznaczone na pcb jako R1 i R2 i zostały przez kogoś już wylutowane. I tutaj mam największy problem ponieważ nie wiem jakie zastosować w miejsce wylutowanych....
A czy po wykasowaniu błędów mogą wyszczelic poduchy. Szczeliła tylko jedna w fotelu kierowcy. Jakim rezystorem ją zastąpić? Czy można bez problemów mierzyć poduszki miernikiem cyfrowym? Przepraszam za takie głupie pytania ale to troche kosztuje . Pozdrawiam
Witam. Po pierwsze rezystancja napinaczy jest za wysoka i jest to typowy błąd peugeota. rozepnij wtyczki pod fotelami i zapnij zamiast napinaczy rezystory 2.2 Ω . granica błędu dla tego samochodu to około 0.5 Ω jeżeli kontrolka świeci światłem ciągłym to sterownik jest uszkodzony lub ma zapisany crash . Jeżeli kontrolka zgaśnie po podpięciu...
Kontrolka Airbag pali bo sukcesywnie wyrzucam wszystkie oporniki z instalacji. Moduł jest w okolicach ręcznego i dokładnie sprawdziłem jego okolice, tam nic nie ma. Rezystory były w przy fotelach i obok klemy pirotechnicznej którą właśnie zakupiłem sprawną. INPA na razie nie łączy się z modułem, muszę pojechać do kogoś kto ma Diagnostykę ale chciałbym...
Zakładam że masz płynną regulacje temperatury fotela. Termisror służy do kontroli tej temperatury, zastąpisz go rezystorem otrzymasz tylko jedną wartość temperatury. Ja bym wypruł ten termistor i włożył go w nową matę. Co do kolorów to Opel na brązowym ma masę, a wszystkie uniwersalne z reguły czarny -, czerwony +.
Tyle że rezystor był po stronie pasażera a aktualnie jest problem z fotelem kierowcy.
Jaki rezystor dać i gdzie go zamontować w fotelu? A czy sterownik trzeba wymieniać czy wystarczy go kompem zmusić do współpracy? W tej wersji były 4 poduszki powietrzne. Czy jeśli kontrolka od poduszek cały czas się świeci to oznacza, że poduszki nie działają?
a jeżeli jest to mata grzewcza w fotelu w samochodzie? to czym jest tam rezystor nastawny? i za co odpowiada?
Wszystko zależy czy chcesz postąpić legalnie czy jak zwykle. Według zaleceń producenta elementy srs wymienia się tylko na nowe. Wiele hanlarzyn montuje regenerowane poduszki i czujniki lub co gorsze same rezystory zamoast poduszek. Lepiej już byłoby kupić te elementy używane, ale nie regenerowane.
Nie łącz ich szeregowo tylko równolegle i każdą diodę wyregulujesz osobno rezystorem na pożądaną jasność.
Tak właśnie myślałem :P Czyli jak rozumiem rezystor 2,2 Ohm 1/4W ?
Z racji tego że zabrałem się od du*y strony, posprawdzalem płytki, wszystkie bezpieczniki, diody, rezystory, kondensatory są w porządku. Jest tam jeszcze jedno urządzonko, do którego jeszcze się nie dobrałem.
Witam potrzebuje schemat podgrzewanych foteli vw t5 mam podgrzewany lewy a zamontowałem podwojny zamiast pojedynczego prawy z podgrzewaniem i by trzeba było to podłączyc dostałem włacznik potencjometr jakies przekazniki i cos jakby rezystory wszystko z poucinanymi przewodami nie mam zadnego schematu jesli by ktos miał prosze podesłac
Powiedzcie czy jest sens kupywać emulator maty, podłączałem diode i rezystor pod niebieski i bialy, bład pięknie się kasuje tylko fotel nie zajęty. Czy lepiej wymienić mate.
Witam. Mam Reno megane 2003r. 1.5 Dci, pisałem wcześniej już na forum o moim problemie, tylko iż od tamtej pory poczyniłem znaczne kroki w tym kierunku... Chciałem się dowiedzieć, czy po odczytanej crash dacie ze sterownika mogę odczytać które poduszki, ewent. napinacze zostały wystrzelone...?? Chcę uruchomić blok. kierownicy w tym aucie i na próbę...
Nie zawsze są potrzebne "eleganckie" układy elektroniczne w prostych zastosowaniach. Tu prosty sprawdzony układ, nawet bez tranzystora. Układ służy do podtrzymania świecenia LED podświetlenia zegarka i włącznika oświetlenia kabiny w samochodzie i jest sterowany czujnikiem nacisku w oparciu fotela. Bez tego układu wystarczyło się pochylić do przodu i...
Rozkręcałem jakiś czas temu dmuchawę. Ktoś kiedyś żałował na filtr kabinowy i byłem zmuszony posprzątać liście i inne śmieci. Wewnątrz dmuchawy są: 1. nagrzewnica 2. wentylator 3. klapki sterowane linkami (a w wersji z climatronic siłownikami). Pod wentylatorem jest ten słynny jakby rezystor, dostęp od spodu po prawej siedząc na fotelu pasażera. Te...
Od rezystancji ważniejsze jest napięcie, które wytrzyma rezystor. Można połączyć ich trochę (jednakowych) szeregowo. U siebie (nie do maty, ale do rozładowania siebie po wstaniu z mocno elektryzującego fotela) używam stary, węglowy długości ok. 3 cm, 470 k.
Oczywiście..dokładasz ok 1k. rezystor a diodę sam sobie dobierz, aby tylko ci się zmieściła...pamiętając o polaryzacji
Nie wiem czy po tak długim czasie jest opcja na uzyskanie odpowiedzi ale spróbuję. Mam taki sam sterownik jak w temacie. Auto od nowości moje, poduszki nigdy nie wystrzelone. Swieci kontrolka air bag. Zwijacz w kierownicy i kostki pod fotelami sprawne. Komputer pokazuje błąd napinacza pasazera ale po podmianie nadal błąd. Moje pytanie jest następujące:...
To w sumie zostały Ci dwie rzeczy do sprawdzenia, pierwsza, to w silniczku są dwa czujniki halla, trzeba sprawdzić czy dociera z nich sygnał do sterownika (sterownik jest pod fotelem kierowcy, trzeba wyjąc fotel i ew. subwoofer żeby się do niego dostać), ja sprawdzałem diodą led z rezystorem wpiętą pomiędzy + a wyjścia czujników. Druga rzecz do sprawdzenia,...
dzięki za odpowiedź, dzisiaj sprawdzę, i zrobię test liczników Dodano po 5 Przyczyną był spalony bezpiecznik f10. Wszystko jest ok, tylko pojawiła się kontrolka poduszek. Obstawiam mate w fotelu pasażera, sprawdzę dla pewności na komp. Ostatnie pytanie, jaki rezystor (wartość ew.moc) wpiąć zamiast maty. Dzięki za pomoc Pozdrawiam i miłego
Na kostce która jest wpinana w rezystor (montowany na wentylatorze) mam zasilanie 12V. Gdy odepnę tą kostkę z modułu wali błędem. Bezpieczniki (miałem na myśli w przedziale pasażerskim) Panel zachowuje się normalnie w sensie po przekręceniu kluczykiem pamięta ostatnią nastawioną temperature i do tego reguluje obroty wentylatora co jest widoczne po zapalaniu...
fotela kierowcy silnik fotela kostka fotela
skrzynia automatyczna honda civic uszkodzony konwerter audio nawigacja scenic
zodiak radio dioda stereo spliter audio
Brak dźwięku w Ford Focus MK3 - radio i zestaw głośnomówiący Stiga Pro – wymiana paska jazdy: instrukcja krok po kroku, modele Park Pro, Estate Pro