Witam. 1. Niedokręcona świeca. 2.Źle ustawione ssanie. 3. Zła świeca. 4.Zła przerwa na świecy. 5.Zła przerwa na przerywaczu. 6.Przesunięty zapłon. 7.Źle ustawione dysze w gaźniku 8.Zanieczyszczone dysze w gaźniku. 9.Zanieczyszczony filtr powietrza. 10.Źle ustawione ssanie. 11.Zużyte pierścienie. 12.zużyty tłok. 13.Zużyty cylinder Może ktoś jeszcze coś...
Nie wiem czy wiesz ale łańcuch powinien byc naciągnety z luzem na wysokośc 1,5 cm minimalnie. jak jedziesz po dziórach to on sie mocniej naciaga i dlatego jest słaby a rozwiercanie dysz nic cie nie da poza wiekszym zuzyciem paliwa, siweca tez nie ma nic do zeczy, odkręc rure i przepal na samym kolanku. jak chcesz tuningowac to najlepiej przetocz tłook...
podejrzenie pada na zbyt małą przerwę na zamku pierścieni- pierścienia. Pod wpływem temparatury rozszerza sie i wiadomo co się dzieje.
Zgadza sie, tylko jak?
Witam musisz poprawić styki w lampie przełączniku i na złączach kablowych prawdopodobnie dostała się tam woda i zaśniedziało a w szczególności masa między silnikiem a lampą bo dobra masa to podstawa
Dawka oleju w paliwie zwiększyłem. Gaźnik jest nowy. No to będę dalej docierał. Jeżeli się nie poprawi, odezwę się. Dzięki.
Witam. Mam Rometa charta z własnoręcznie przerobionym zapłonem, na cdi od skutera 12v. Przez rok działał bezawaryjnie, ale niestety zaczął słabnąc i doszło do tego że nawet na jedynce, na równej drodze, nie da się jechać. Wymieniłem łożyska na wale, uszczelnienia, tłok, pierścienie i gaźnik, ale bez efektu. Czy to wina modułu, czy statora?
Baterie moge zrobić za 4500 ładowarka 600 (tez mam kilka) sterownik AliExpress 390 zł. Znajdź dealera który ma demo i pewnie sprzeda za grosze sprzęt bez baterii. Popyt jest dość słaby na nie, dlatego mamy ogromne pole do negocjacji.
Ja widziałem jak to jest z chinolami w branży jednośladów. Pod koniec lat '90, chińskie czy tajwańskie skutery były sprzedawane pod markami Simson i MZ, ale nawet to nie pomogło w przetrwaniu zakładów. Mniej więcej w tym samym czasie pojawiały się na zachodzie marki tajwańskie: SYM, Sanyang, Kymco, TGB, PGO, REX. To były dość udane konstrukcje które...
Masz moduł zasilany napięciem akumulatora czyli DC. Masz za duży spadek napięcia przy rozruchu (uszkodzony rozrusznik, słaby akumulator, zaśniedziałe kable) co już zostało powiedziane a ty nie zrobiłeś nic.
Tego kategorycznie bym nie próbował! Może się skończyć upaleniem regulatora. Sprawa jest prosta. Zaczynasz od sprawdzenia akumulatora i jego porządnego naładowania. Jak się będzie ładował, to sprawdzasz po kolei obwód po obwodzie, odpinając resztę i sprawdzając jedynie dany obwód na jakimś zewnętrznym zasilaniu. Mi wygląda na brak masy i płynięcie prądu...
To że jest słaby może być też najzwyczajniej przyczyną słabej kompresji...no a na jakiej podstawie stwierdzasz, że jest słaby? Romet to nie rakieta :) Może po prostu za dużo od niego oczekujesz :)
Po wykręceniu świecy magneto obraca się beż żadnych oporów leciutko nic nie ociera. Iskra konia by zabiła Słabnie zdycydowanie przy wjezdzie nawet na lekkie wzniesienie. Muszę sprawdzić jeszcze bez tłumika jak to będzie czy go gdzieś nie dusi Cylinder i tłok to cx polska produkcja podobno lepsze od almotu. Poprzednio jeździł na oryginalnym zmd po 1...
Tylko jeśli są zużyte. Nie są :-) chciałem sprawdzić sprzęgło, ale nie mam jak go odkręcić bo był pneumatem przykręcany pewnie... Czy zużyte sprzęgło ma wpływ na słaby start i V-max?
Lepiej dać stabilizator 6v np. lm7806. Masz słaby regulator napięcia i daje za duże napięcie jak dajesz gazu. Może jego należałoby wymienić.
Zastosuj za prostownikiem kondensator elektrolityczny sporej pojemności, nawet 4000µF, troszkę wyrówna falowanie napięcia - będzie jak z akumulatorem. Tak zrobiłem w Romet Pony (motorynka) i 8 lat chodziło.
Oddałem go do mechanika, póki co to twierdzi że powodem tego że jet słaby to może być właśnie ten wyciek oleju, przez uszczelniacz, bo przejechał się trochę koło domu i z 100ml albo więcej wyciekło oleju z pod misy i cały iskrownik mokry. Rozbiera silnik sprawdzi co tam jeszcze jest nie tak, czemu taki słaby był i co z tymi biegami. Zobaczymy.
Witam jak w temacie chciałbym naprawić mojego Romet Ogar200 tak ,żeby miał więcej mocy.Nie wiem co mam robić wsadziłem do niego cylinder 40 cm3 i nadal jest słaby czy ktoś wie jak zrobić by miał większą moc dodam tyle ,że zębatka przy silniku ma 11 zębów. Chodzi mi o moc nie o prędkość.
Witam, Romet Ogar 205 z silnikiem 023 2b - po kapitalnym remoncie odpala na zimnym, lecz po odpaleniu mimo że wydaje się ze chodzi prawidłowo to nagrzeje się na postoju lub podczas niedalekiej przejażdzki i gaśnie - odcina go kompletnie silnik ogień i gaśnie a także nie mogę odpalić go potem już. Poza tym jest bardzo słaby na 1 tylko jadę na 2 nie ma...
Simka,Charta kupił kumpel i żałuje bo jest słaby choć wyglądowo wolałbym charta :) Zależy czy chcesz szpanerować czy żeby było coś pod manetką
co to znaczy ze slizga sie sprzegło? w kwestii uzupełnienia to na 1 jest słaby alle jak sie rozpedzi to jest ok , to samo na 2 na początku kicha ale potem ok
wyregulowałem powietrze i ładnie chodzi na max obrotach,a le czemu jest taki słaby i wolny ?? na 2 biegu jedzie z 20km/h a na 1 biegu nie ma siły sie kopac na piachu.
Po remoncie wystąpił problem,przez pierwsze 10 minut jazdy było ok następnie był trochę słaby i przerywał,nie chciał odpalać jak go zgasiłem, Daje mu trochę więcej oleju do paliwa (Olej stihl 1:50) Spróbuje wyczyścić wydech,może się zapchał od nagaru.
Zamontuj orginalny gażnik.Poprzez rozwiercenie gardzieli gażnika zubożyłeś skład mieszanki i silnik będzie słaby a jak rozwiercisz jeszcze w nim dyszę to znowu wzrośnie zużycie paliwa.I tak żle i tak niedobrze.
Miałem na myśli iż chart subiektywnie wydaje się mocniejszy. Po prostu, kiedyś chartem holowałem jawkę i spokojnie na 2 biegu mogłem jechać, dawał radę. A znowu jawka charta ciągnąć nie dawała rady (tylko na jedynce jako tako). Czy zawzięty fan - raczej nie :) . To już nie te czasy. Jawka jak się na niej siedzi to wydaje się taka drobna, delikatna,...
Wybierz sobie coś: http://www.sklep.romet.pl/motoryzacja/mo... Poziomy cylinder daje niżej położony środek ciężkości ale ma sam silnik ma krótszą żywotność. ZK50 jest dość ciężka (ponad 100kg) jak na tak słaby silnik (niespełna 3KM). Mam ZK125 i wierz mi - nie warto ;) w nowym na dzień dobry masz do wymiany opony, bo na fabrycznych...
Jak jeszcze nie zrobiłeś 50 km to słaby będzie, bo się dociera. Mój kolega jeździł delikatnie(tzn. żadnych górek i małe obr.) przez 100 km i dopiero wtedy wyzwoliła sie pełna moc. To w przypadku generalki.
ja na twoim miejscu bym to poskładał i próbował odpalić sprawdził jaką ma moc a póżniej jeżeli był by słaby to cuś zainwesiował masz ten silnik w jakieś ramie żeby go na popych spróbować? jeżeli nie to wiertarka+klucz nasadowy na magneto i heja może jest zalany paliwem przy wyższych obrotach zaskoczy
Dzięki za odpowiedzi . Kolega mojego ojca (ja znam głownie jego synów) ma porządny warsztat . Używa porządnego migomatu coś za 5000 tys. . Kiedy byłem u niego zobaczyłem w kącie starą spawarkę jeszcze z początków jego pracy . Jest to spawarka firmy bester transformatorowa . Z tego co zobaczyłem jest na jedną i trzy fazy . To porządny gość i myślę ,...
Witam odwala mojem rometowi ,a więc normalnie odpala na kopa obroty tez ma spoko ale ,gdy jadę np pod górę jedzie normalnie a potem tak jak by mu brakowało paliwa .,i co ,dalej nie pojedzie :( potem znów nawet na prostym podobnie jest czasami jak zjadę z górki:( .Wobec tego wyczyściłem gaźnik dysze ,kranik też ,węzyk paliwa szczelny więc lewgo powietrza...
Romet Kadet nie odpala, iskra jest słaba i żółta. Przestawiałem zapłon — nic nie dało. Miałem krzywe Magneto i przez to nie odpalał. Trochę go przyszlifowałem, czy jest możliwość, że to przez to? Dodano po 4 Iskra raz jest, raz nie ma. Przestawiam platynki — jest i zaś nie ma. Przez co to? Ktoś pomoże?
Zbudowałem elektryczny 100W (jest w temacie silnik wiertarki akku do napędu łodzi) i jest za słaby a silnika elektrycznego 500W nie ma co robić. Więc wolę spalinowy. Więc mam se śrubę zrobić na oko? Ja lubię się bawić i sprawiam i to przyjemność. Ktoś powiedział mi tak: Majsterkowanie jest jak sport nie liczysz pieniędzy i czsu straconego. A satysfakcji...
Witam speców i mam prośbę. Jestem posiadaczem skutera marki romet 727 eko 4T. Czas gwarancji sie skończył .Co sie dzieje? Pewnego dnia jadę do racy i nagle spada z obrotów ,kręcę manetką chwyta ale nie daje redy załapie i znowu gaśnie w końcu zgasł. Rozruch chodzi ale po chwili jak manetka podkręcę znowu zgasną jakby chciał ale nie daje rady. Czytałem...
He he..znam ten ból. Zatkany kranik paliwa! wykręć go przedmuchaj i załóż czarną kopalnianą uszczelke,nawet nowy kranik nie pomoże. Uszczelki robią z gumy która rozpada się w benzynie,kruszy i znowu zatyka. Mieszanka jest wtedy bardzo uboga,wchodzi wysokie obroty i nie ma siły. Jeżdże chartem cały rok,nawet w 20to stopniowe mrozy bez problemów Dodano...
Cześć. Każdy silnik ci da radę to pociągnąć jeśli dasz odpowiednio duże przełożenie, tylko że będzie wolno jeździło. 20 km/h na 400W po równym powinno jakoś wydusić, ale po trawie czy drodze gruntowej to nie wiem czy wydusi 10 km/h. Pytałeś ile człowiek ma KM. Podawali kiedyś że wyciąga do 0,5 KM. Silnik od motoroweru Romet ma około 1,5 KM, i to jest...
Słaba kompresja, sprawdź luzy zaworowe
Twoje działania z zapłonem tylko pogorszyły sprawę, jak widać. Teraz wygląda na to, że punkt zapłonu jest całkiem źle, skoro się nie odzywa. Próbowałeś na pych? Klin do sprawdzenia, bo jeśli nie spasowałeś dobrze na stożku i nie dokręciłeś mocno śrubą to będzie zerwany. Przerwa na przerywaczu ma mieć 0,3 mm, punkt zapłonu 2,8-3 mm przed ZZ. Nie wiem...
Robiłem kiedyś takie cudo.O ile dobrze pamiętam to wężyk od tego kolanka o którym piszesz idzie do zaworka paliwa pod bakiem.Sprawdź ten wężyk i zawór.U mnie sie nie otwierał i romet był bardzo słaby,nie szło nim jeździć.
Po prostu za słaba prądnica (jak sam naopisałes chinszczyzna :) ), rozwiązanie to dać słabsze zarówki ale zaraz zaraz Romet to chińszczyzna ?
masz słabą iskrę sam pisałeś że jest biało niebieska powinna być koloru żółto-czerwonego pod kompresją będzie ginąć czy aby na pewno masz dobrą przerwę na platynkach ? i czy nie ma na nich przebicia ? Chyba kolega ma problem z kolorami, od kiedy to iskra na świecy powinna mieć kolor żółto-czerwony ? Właśnie taki kolor świadczy o problemach z kondensatorem....
Może zmieniłeś świecę bądź fajkę świecy na taką bez opornika podczas wymiany głowicy. To także wygląda na słabe zasilanie, przyjrzał bym się stanowi akumulatora, po 15 minutach zapewne się doładowuje i licznik działa poprawnie.
Tą czytałem. Jest do kilku modeli. To nie jest typowa do ZK 125. Ale coś tam się pokrywa. Ogólnie bardzo słabo napisana, obrazki ze skutera – tragedia.
Wy ale gupoty mówicie(oprócz goldwinger) jesli była by to świeca albo kondensator to by na zimnym też tak działał. NA 100% jest to spowodowane słabą kompresją raczej do wymiany są pierścienie(są zapieczone-powód: zbyt wysokie grzanie do wysokich temperatur) i tłoczek. Wiem ze na 100% bo sam tez tak miałem :D pozdro
Musisz mieć na wale klina lub coś takiego bo to on ustawia zapłon. Może jak się magneto obróciło na wale ścięło klina i wprasowało go w wał ze nie widać go.
Witam . Piszę ponieważ nie wiem jaka jest przyczyna że mój Romet Ogar 200 traci moc na 3 biegu , a nieraz nawet na 2 biegu słabo idzie . Wie ktoś jaka może być przyczyna ??
Zapłon w tych silnikach jest na przerywaczy mechanicznym, jeśli nie nasączysz filcu olejem, to stópka przerywacza będzie się wycierać. Druga sprawa. Faktycznie mogą być zbyt słabe śruby...
Nie za mało paliwa tylko za dużo paliwa. Zalewa go i gaśnie. Normalne na ssaniu. Opuść iglice o jeden rowek, przereguluj gaźnik, zmniejszając dawkę paliwa.
Szprychy powinny się naprostować po naciągnięciu. W tej kwestii jest jeszcze jedna tajemnica: gwinty i nyple trzeba pokryć olejem lnianym aby mocniej dociągać szprychy przy tym samym momencie dokręcenia, a po wyschnięciu nie poluzowały się. Tylko trzeba pamiętać że Romet ma trochę słabe części i mogą popękać. Może szprychy nieodpowiednie kupiłeś? Głównie...
Gaźnik do wyczyszczenia, mogło przytkać dysze jakimś sywkiem, albo słabej jakości paliwo mieli na stacji.
Winą ślizgania jest na pewno sprzęgło, albo źle wyregulowana ( za mocno naciągnięta linka), albo źle złożona (np. w złej kolejności tarcze), albo zużyte. Tarcze sprzęgłowe można regenerować lub wymienić. Źle wyregulowany gaźnik, zapłon, zapchane przewody paliwowe, świeca itp. mogą być powodem słabej mocy. Pozdrawiam
romet słaby iskra romet polski romet romet polska romet
atmega8 wyświetlanie tekstu rozruchowy diesel zmiana dawka rozruchowy
ds18b20 supla siemens pralka instrukcja
Jak podłączyć przewód taśmowy do głowicy drukarki Epson? Brak obrazu z kamery Coolcam - diagnostyka i rozwiązania