Witam Jestem posiadaczem 307 1.6 16v 2004 Mam problem podczas jazdy na autostradzie wskaznik temperatury wskazuje max ponad 80 stopni Problem zaczyna się gdy jazda jest w trybie miejskim korek Wtedy temperatura szybko rośnie wychodzi grubo poza 90 ,ale wiatrak sie włancza W aucie był robiony rozrząd wraz z pompą Dostrzegłem też że co jakiś czas muszę...
kolego na bank masz zapchaną chłodnice dokładnie taki przypadek miał kolega w lagunie II na postoju ok jak jechał ok 120km/h to temperatura rosła na max i kontrolka przegrzania silnika Wymieniony termostat , jazda bez niego wymieniony korek zbiorniczka wymieniona uszczelka pod głowicą , pompa wody i dalej to samo!!!!! Dla pewności mej teorii to jak...
Temperatura nie rośnie. 90stopni. Wentylator się załącza. A czy przed wyrzuceniem trudno powiedzieć ponieważ wyrzuca go podczas jazdy myślę że przy zwiększonych obrotach. Przez ok godzinę chodził zapalony silnik na wolnych obrotach i nic się nie działo.
Jeśli w jeździe, w ruchu spada a na postoju (korek, światła) rośnie - na bank termostat. Można sprawdzić czy czasem nie skleja się wyłączik wietraka chłodnicy, może kręcić i chłodzić cały czas, jedna właśnie wówczas powinien zadziałać sprawny termostat i zamknąć chłodnicę. P.S. Czemu Kolega w dziale "Elektryka..." też założył identyczny temat po założeniu...
Witam serdecznie i z góry dziękuję za informację. Mam problem z wysoką temperaturą. Nabyłem motocykl juz z tą usterka. A mianowicie, silnik posiadał niesprawne czujniki temperatury. Po wymianie czujników okazało sie, że temperatura silnika szybko rośnie od razu po odpaleniu silnika. W czasie jazdy temperatura jest w połowie skali czyli ok, w normie....
Witam. Zanim opiszę problem to dodam, że chodzi o Rovera z silnikiem serii K 16K4F i mocy 112 KM. Niby problem dość popularny i niejednokrotnie poruszany, ale walczę z nim już kilka miesięcy.Ale po kolei. W listopadzie ubiegłego roku naprawiałem uszczelkę pod głowicą, bo płyn poszedł do oleju. Po wymianie uszczelki zrobiłem ok 1000 km i było wszystko...
Witam drodzy forumowicze elektrody! Jest to moja pierwsza zima z tym silnikiem, manual 2013' 2.0 TDI CR CJCA i mam pytanie czy to normalne że przy temp. zewnętrznej ok -3*C i miejskiej jeździe silnik nie osiągnie wyższej temperatury niż ~70*C? Przegonie go na obwodnicy i temp. wskakuje na 90*C wjadę do miasta w korek, wolne toczenie się i znowu spadek...
Witam forumowiczów. Szukam przyczyny następujących usterek. Pierwsza przypadłość zapowietrzony(?) układ chłodzący. Podczas jazdy czujnik w kabinie pokazuje brak płynu chłodniczego. W rzeczywistości wygląda to tak że płyn jest na poziomie minimum lecz gdy delikatnie zaczne odkręcać korek poziom rośnie i można kontynuować jazdę do momentu aż czujnik ponownie...
wyrzuca mi płyn przez zbiorniczek wyrównawczy wymieniłem pompe,korek zbiorniczka,wyrzuciłem termostat,wisko działa poprawnie temperatura rośnie bardzo powoli bo nie ma termostatu a chłodnica cała zimna choc temperatura w normie w środku grzeje przy obrotach 3000 wyrzuca płyn temperatura skoczy do 100 przerwa w grzaniu i po chwili wraca do normy.Jerzeli...
Jak za pierwszym razem odkreciłem korek wlewu rano na zimnym silniku to wydawało mi się że nie ma płynu i poszedłem na stację benzynową i dolałem ale nie dużo z baniaczka litrowego może trochę i dzisiaj jeżdziłem i płyn był i temperatura była w normie nie rosła a po jego kombinacjach w czasie jazdy rośnie aż do zapalenia się lampki co mógł zrobić jak...
Witam! Coś chyba nie tak z moim Oplem (Corsa B 1993 r. C14NZ, gaz, Przebieg 280 tys.). Podczas jazdy w mieście, w korkach temperatura dochodzi do ok 96-97 stopni i włącza się wentylator chłodnicy. Tyle tylko, że temp. zamiast spadać to rośnie, nawet do 102-103 stopni. I tak zostaje. Zauważyłem, że ubyło troszkę płynu w chłodnicy. Na gorącym silniku...
Masz nowy silnik.... a bąble do zbiorniczka idą. Zawsze idą ważne jest aby nie rosło ciśnienie w układzie chłodzenia. Włączony wentylator na stałe służy temu żeby nie rosło ani nie malało ciśnienie w układzie bo termostat utrzyma temperaturę więc ciśnienie będzie stałe. Test wygląda tak ze jak układ chłodzenia dojdzie do stabilnej temperatury to możesz...
Dołączę do tematu. Diesel 1.9 Multijet. Co jakiś czas na ściankach zewnętrznych zbiorniczka wyrównawczego pojawia mi się wyschnięta strużka płynu chłodzącego biegnąca spod korka. Usuwam ślady i po jakimś miesiącu lub dwóch znów jest to samo. Płynu nie ubywa, utrzymuje się na kresce MIN.Żadnych tłustych plam, mazi na zbiorniczku nie stwierdziłem. Zapach...
Witam wszystkich i proszę o pomoc. Mam wv Sharan 1.9 TDI 110 KM, 1997r. Mój problem polega na tym że w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzenia tworzy się duże ciśnienie. Wymieniłem termostat i problem został. Mechanik kazał wymienić korek, więc to zrobiłem i nadal to samo. Wymieniłem też czujnik temperatury w chłodnicy i też nie pomogło. Wcześniej...
Panowie, dziękuję za taki odzew. Odpowiadam na pytania. Gdzieś jest korek powietrzny, płyn z tego powodu się nie przemieszcza i w danym obszarze silnika dochodzi do miejscowego wzrostu temperatury i zagotowania płynu Na chłopski rozum to mam takie same przemyślenia. Tylko naprawdę odpowietrzałem go na wszystkie możliwe sposoby (mimo, że jak wspominasz...
Witam, Przy jeździe z predkoscia 100 km/h i powyzej temperatura pracy silnika wskazuje 100 stopni. Temperatura ta nie spada. W mieście ten problem nie wystepuje. Silnik pracuje w okolicach 90 stopni. Po przekroczeniu włącza się dmuchawa i schładza do nieco poniżej 90 stopni. Co to może być? Wymieniłem uszczelke pod głowica- w plynie chlodzacym pojawil...
W sumie niewiele temat ma wspólnego z elektroniką... ale co tam :) Należy zwrócić uwagę na jeden ważny szczegół: Szczelność i zdolność utrzymania pewnego ciśnienia (!) w układzie chłodzenia. Miałem przypadek że podczas jazdy wskaźnik temperatury przekraczał 2/3 skali a nagrzewnica ledwie grzała. Czasami samochód miał tendencję do zagotowania: wyrzucał...
No i klops! Termostat wymieniony na oryginalny z intercarsu, podejrzewałem że nie otwiera obiegu, i długo chłodnica zimna a tym bardziej wąż dolny zimny, wskazówka po naprawie tak samo, cały czas w pionie, na 90`C, przy dobrej jeździe od zimnego ładnie się nagrzewa, temp rośnie do góry i zostaje na 90` i tak już cały czas. Niestety po mieście nie zauważam...
Witam. To mój pierwszy post. Następujący problem wyglada tak: Chodzi o Corsę b 1.2 benzyna + LPG Często jeżdzę w dość długie trasy od 30 do 50 km. W tym czasie wskazówka temperatury podnosi się nieco poniżej 90 stopni, mniej więcej 88, tak wygląda. Jeśli jest jakiś korek na drodze i samochód stoi w miejscu temperatura nagle rośnie, a gdy podjadę pare...
Witam temat nurtujący. Walczę już któryś dzień z kolei z passatem. Przyjechał z brakiem ogrzewania i buzującym płynem w zbiorniczku. Rósł podczas jego odkręcania. podczas jazdy delikatnej temperatura silnika 90 stopni i brak ogrzewania, kiedy dodam gazu powyżej 2000 obr i przyspieszam gwałtownie to momentalnie czuć ciepłe powietrze z nawiewu i temp....
Witam, opiszę w skrócie problem: CEL: próba zbicia stanu podgorączkowego u pacjenta: OPEL astra f 1.6 8v lpg X16SZR 96r. WYWIAD: Pacjent skarży się na podwyższoną temperaturę - ok. 96st. podczas jazdy. Czasami, gdy na zewnątrz cieplej, przy szybszej jeździe, przy prędkości powyżej 100km/h temperatura rośnie do ok. 98, 99 i włącza się wentylator, który...
Witam,mam pewien problem z układem chłodzenia w moim fiacie.Kiedyś padł mi wiatrak od chłodnicy (zatarł się) i oczywiście zagotowało i wywaliło cały płyn.Po wymianie wiatraka jeszcze jeździłem samochodem około 6 miesięcy,zaczął się zapowietrzać i w końcu wymieniłem UPG.Wszystko wróciło do normy,układ się już nie zapowietrza,węże są miękkie,ale mam problemy...
Witam, odświeżę temat. Mój problem wygląda następująco: Laguna 1.8 8v 96 r. LPG, z klimatronikiem. Nie włącza się wentylator chłodnicy. Wymieniłem czujnik przy chłodnicy. Problem pozostał. Płynu nie ubywa, układ jest szczelny ( przy odkręconych odpowietrznikach ( na chłodnicy i przy wężu na górze leci płyn bez bąbli). Płyn czysty, olej bez śladów osadu...
Witam Mam problem z moim Rovrem 220 Coupe Turbo, mianowicie chodzi o, dziwne - nie wiem jak to inaczej określić, zachowanie układu chłodzenia. Od początku, w lipcu zeszłego roku zakupiłem Roverka 620 Ti jako dawce silnika do mojego Rovera Coupe, wtedy jeszcze 1.6 K series, dawcą jeździłem ok 3 tygodni, akurat trafiły się bardzo upalne dni, wszystko...
zwali, jak króciec nie ma garbika, albo opaska jest za słabo skręcona. Sek jest w tym,ze krociec ma garbik i opaska mocno skrecona byla...Zrzucenie weza nie bylo niczym sygnalizowane np.wzrostem temperatury.Sprawdzono mi czy uszczelka nie poszla jakims przyrzadem zakladanym na miejsce korka chlodnicy z niebierskim plynem co sobie przypominam.Testy...
Witajcie :) Mam problem z Doblo benzyna+lpg. Dzieje się tak i na samej benzynie i na LPG, to samo z wyłączonymi odbiorniki prądu jak i z obciążeniem Zawsze rano, gdy samochód stał kilkanaście godzin i całkowicie wystygł temperatura rośnie do ok. 110°C (przy temp. powietrza ok. 20°C) i nawet do 130°C (przy ok. 10°Cna zewnątrz) wtedy wskazówka jest na...
Panowie, dziękuje wszystkim za rady i podpowiedzi. Taki mały update, bo ja cały czas coś tam grzebie - sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i przekazniki (pewnie nie potrzebnie no ale tak zrobiłem) - multimetrem i napięciem i wszystko wyszło ok. Ale z rzeczy które może coś bardziej wniosą do diagnozy : 1) Opel stoi pod blokiem - gdy go załączam na postoju...
Witam. Nie dawno postanowiłem się przesiąść z CC 700 na CC 900. Kupiłem więc dziewięćsetkę z 1994 roku, na gaźniku Webera za dosłownie nieco powyżej ceny złomu :) Zostałem zapewniony, że amortyzatory przód, tył, tuleje itp były nie dawno wymieniane i jest to pewne bo widać to po ich stanie czy też np poduszek. Pod maską wygląda on tak: http://obrazki.elektroda.pl/2181634500_1...
Witam. Mam następujący problem z przegrzewaniem się silnika, otóż podczas jazdy temperatura jest w normie, równe 90* ale gdy tylko stanę na światłach temperatura rośnie a w korku dochodzi prawie do czerwonego pola czyli ok. 107* i wtedy załącza się wentylator który pracuje dopóki temp. nie zejdzie poniżej 90* co trwa ok. 5-7 minut. Dodam że silnik nagrzewa...
Witam. Posiadam Volkswagena Golfa III z roku 1992. Silnik ma Oznaczenie ABS (1.8 jednopunktowy wtrysk). Samochód posiada instalację LPG od 5 miesięcy. Problemy zaczęły się niedawno. Mianowicie chodzi o duże ciśnienie w układzie chłodzenia, po rozgrzaniu, płyn w zbiorniczku wyrównawczym bulgocze, podnosi się jego poziom, po odkręceniu korka płyn bardzo...
Witam. Mam kłopot z Fordem Galaxy WGR 1.9 TDI ( 85KW - 115PS ) z 20.12.2005r. Kupiłem dwa miesiące temu Galaxy i pojawił się problemik, wyskakuje mi kontrolka czerwona wody. Za pierwszym razem jechałem sobie 130/140km/g po 20 minutach przekroczyło 130 stopni nie wiem czy tak było ( tak wskaźnik pokazał ) i kontrolka czerwona wody. Więc zatrzymałem auto...
Samochód: Renault Scenic I ph II, 1.6 16v + LPG sekwencyjne AG Compact Opis: Samochód 250 km temu odebrany po naprawie głowicy (były opiłki na zaworach - 4 wymienione), wymianie uszczelki pod głowicą + planowaniu głowicy (była skrzywiona, mimo, że wg. wskaźnika temp. auto nigdy się za mojej kadencji nie przegrzało). Po wejściu na obroty samochód wyrzucał...
Witam mam problem ze swoim autkiem jakim jest Opel Astra G 1.6 8v 55KW X16SZR Benzyna 1999r. Spadki obrotów na biegu jałowym od 20 do 50 szarpanie podczas ruszania lub jazdy na 1-2 biegu bez gazu losowo czasem jest ok czasem szarpie łapanie muła od ok 1600 do 2200 mimo rosnących obrotów auto nie przyśpiesza dynamicznie w losowych momentach. Częste chodzenie...
rosnąć temperatura jazda rosnąć temperatura jazda korkach rosnąć temperatura
radio connect odbieranie danych bluetooth wymiana toner
zamarzanie tylnej ściany lodówki manta 50lua69k