nr.22
Witam. Bardzo podobny objaw robi uszkodzony silnik krokowy czy jak inna nazwa bocznik powietrza. Pozdrawiam.
Mam ten sam problem, wiadomo co było przyczyną ?
jeśli masz czujnik położenia pedału sprzęgła to go sprawdź.
Warto by przyjrzeć się jak wygląda sprzęgło, jeśli przy przyspieszaniu obroty rosną a samochód nie przyśpiesza może ślizgać się sprzęgło co czuć spalenizną. Co do brania oleju, jeśli z rury wydechowej nie wydobywają się kłęby dymu to może jest gdzieś wyciek na zewnątrz, nie widać kropli oleju pod samochodem? Mechanicy zazwyczaj widząc takie limuzyny...
Witam po dłuższym czasie, usterka usunięta. Może się komuś przyda więc piszę co było przyczyną. Program Maxiecu pokazywał błąd DF221 natomiast Clip tego nie potwierdzał, dodam że nie pokazywał żadnego błędu oprócz świecy żarowej. Jednak na podglądzie parametrów na żywo zauważyłem że status wyłącznika hamulca ( ten 4-ro pinowy nad pedałem hamulca) zmienia...
Na 90% czujnik obrotów wału lub uszkodzona wiązka Najlepszym rozwiązaniem jest podłączenie się komputerem diagnostycznym
map sensor na moje lub uszczelka pod korpusem. weź w rękę plaka i psikaj na około gardzieli zwracając uwagę czy rosną obroty. "zawor cyrkulacji spalin" hehe zostaw oryginalnie, jeśli plak nie zdiagnozuje to map sensor. ewentualnie silniczek krokowy sprawdź i ładowanie alternatora. odczytaj też błąd z druta - A i B
Czy po włączeniu R też nie chce ruszać ? Czy jest olej, nie było wycieku ? Co z diagnostyką komputera, są błędy ? Czy przed awarią były szarpania skrzyni ?
Problemem okazał się przewód z przerwą. Zamykam.
Czy jak zaczyna wirować to nie słychać dość mocnych stuków, które potem się uciszają w miarę jak obroty rosną jak tak to amortyzatory do wymiany. Tym bardziej jak twierdzisz, że bęben chodzi luźno. Z dobrymi amortyzatorami powinien się gibnąć i zatrzymać. Cóż amortyzatory drogie nie są tylko w niektórych pralkach wymiana jest upierdliwa bo czasami trzeba...
1. zrób porządek z odmą i tym syfem który się zgromadził jeśli nadal go tam pełno. Pod korkiem wlewu oleju jest masło???? 2. ogarnij ten uszkodzony wężyk (po kiego ktoś tam EGR załatał heh... ) 3. Skoro była rzeźba z wtryskami LPG to poskładaj to wszystko i popsikaj PLAKiem albo samostartem na wolnych obrotach i zobacz czy przy tryśnięciu nie rosną...
W dodatku obroty rosną bardzo wolno i słychać jakby coś go blokowało dławiło. Myślałem jeszcze nad sondą lambda. Miałem podobną sytuację w innym aucie, winowajcą okazał się nadtopiony katalizator który zdławił przepływ spalin.
jak obroty same rosną to sprawdź też uszczelkę pod przepustnicą (tym gaźnikiem wtryskowym całym) papierowa, lubi puszczać, można ją posmarować sylikonem Victor Reinz z obu stron tylko cienką warstewką i skręcić całość porządnie z powrotem (z wyczuciem oczywiście)
Do tych samych zacisków z których bierze moc bierną podłączamy urządzenie by odebrać moc czynną? Nie wiem czy dobrze to zrozumiałem. Dokładnie tak. Powiedz mi jeszcze ile taki 3 kW generator może tej mocy oddać ? Pewnie, to też zależy jak szybko będzie się kręcił generator. Przy pracy z podłączeniem do sieci obroty generatora będą odpowiadały 50Hz...
No to niestety nie było sprawdzane, było sprawdzane głównie pod kątem błędów. No to czego chcesz? W listę stanów i parametrów nikomu nie chciało się zaglądnąć?
Witam! Kolega Irycho ma rację. W Matizie ECU odcina najpierw 1 cylinder,a potem,gdy obroty nadal rosną to pozostałe. A w ogóle to otwierani gazu na full bez obciażeni nie służy silnikom i można to robić jedyni na chwilę. Pozdrawiam!
Jak dobrze pamiętam winne są procesy fretting i adhezja (w nowszych silnikach stosuje się powłoki na tłokach zmniejszające ryzyko zatarcia). To nie wina uszczelki a zbyt wysokich obrotów i za wysokiej temperatury. Część producentów nie zaleca nawet pracować przy zbyt małej ilości paliwa w baku gdyż jeśli gaźnik zacznie ciągną "opary" to obroty drastycznie...
Na obrotach 760powinno byc 1.4 g\s a przy 2400 5.7 g\s okolo
Chyba każdy samochód jak silnik jest zimny ma podwyższone obroty do czasu nagrzania.Kiedyś służyło do tego cięgło ssania,które wzbogacało skład mieszanki,później jego rolę przejęła elektronika.
Ustaw na oko, żeby mniej więcej pasowało. Ja zawsze regulowałem aparatem na biegu jałowym czyli w okolicy 800 - 1000 obr/min. Jeżeli silnik zacznie "cofać" czyli zacznie nim rzucać to znaczy że zapłon jest zbyt wczesny, jeżeli silnik osiągnie zbyt niskie obroty i przy dodawaniu gazy będzie strzelał w wydech to jest zbyt opuźniony. Jeżeli kręcąc aparatem...
Trochę późno piszę ale zrobiłem,problemem była przepustnica .Po prostu przycinała się w jednym miejscu,nie wiem jak tego nie dopatrzyłem.A potem zostaje opcja ponowne przyuczenie.
to u mnie jest chyba jakoś inaczej bo jak kręce tym na imbus to obroty rosną lub maleją a tą wystającą karbowaną nic się nie dzieje chyba że ją wkręce to za żadne skarby nie mogę zapalic jest jeszcze taka wię ksza na imbus 4 od czego ona jest? to jest zaslepka.
Cześć! Jestem ciekaw jak wariuje ten obrotomierz. Czy obroty bardzo rosną czy latają raczej w niskich zakresach. Jeśli to drugie to sprawdź sobie układ zasilania pompy paliwa, może tam leży problem nadinie że w Felicjach pompy paliwa to często spotykany problem i tłumaczyłoby niekontrolowane zatrzymanie pracy silnika::?:
Czas trochę spustoszył moją wiedzę w zakresie maszyn ale uważam, że słusznie obawiasz się zmniejszenia sprawności układu. Borykając się z takim problemem obawiałbym się stanu nasycenia obwodów magnetycznych wirnika. Skoro liczono go na 24V to znaczy, że przyjęto jakąś wartość indukcji w rdzeniu pozostawiając lekki zapas. Zresztą podobnie jest w transformatorze....
Jest to trochę inna aplikacja N555, bo bez tych diod mógłby pracować tylko od 50% i to one wszytko mi komplikują. Znalazłem dwa wzory z kalkulatorów.... Ale prawdopodobnie ulegną one modyfikacji z tymi diodami. TL= 0.693*RB*C TH= 0.693*(RA+RB)*C RA=R6 RB=POT+Termistor W wersji z diodami będzie prościej nie będzie sumy w drugim wzorze, potencjometr...
Na mój gust to wygląda na zbyt przyspieszony zapłon. Sprubój opóźnić zapłon o jakieś 3 mmm a następnie metodą prób i błędów przyspieszając go osiągnąć właściwe wyprzedzenie. Ja w takich wypadkach regulując zapłon na oko opaźniałem zapłon na tyle żeby silnik zapalił a następnie na rogrzanym silniku delikatnie przyspieszając go, następuje znaczące zwiększanie...
zwalasz pasek odpinasz przewody śrubę nr. 16 łączysz kawałkiem przewodu ze śrubą nr.18 tym przewodem dotykasz do śruby na rozruszniku (tej do której masz podłączony gruby kabel od akku) jak dynamo zacznie się obracać zgodnie z strzałką na obudowie prądnicy to jest ok. i jeszcze jedno ważne żeby obroty były stałe jeśli rosną albo prądnica wiruje w drugą...
Jeśli te wentylatory wydają z siebie jeszcze jakieś dźwięki oprócz szumu powietrza to można spróbować je nasmarować. Warto też sprawdzić temperature procesora, bo jeśli np radiator jest słabo docisnięty do procesora bądź pasta jest stara to automatycznie obroty wentylatora rosną w celu utrzymania bezpiecznej temperatury. Jeśli są to wentylatory, które...
Czy gdy tak się dzieje wciskałeś pedał hamulca? Jeśli tak to czy w tym momencie obroty spadły?
wiec tak trzeba zacząć czy masz nowszy gaźnik czy straszy nowsze były wyposażone w elektrozawór od biegu jałowego (dochodzi do gaźnika kabelek podłączony jest do elektrozaworu) bieg jałowy jest to praca silnika bez gazu czyli jak sobie stoi odpalony i pyrka tzn pracuje silnik a całe ustawianie gaźnika sprowadza sie do dwóch śrubek od biegu jałowego...
Serwo hamulca pracuje na podciśnieniu , a podciśnienie bierze się z kolektora ssacego <niektóre auta mają pompę podcisnieniową-vacum> jak coś jest nie halo z szczelnością to się dzieją takie i i inne rzeczy. Pożycz-podłącz-kup zegar do podciśnienia i sprawdz ja to wygląda.
Są dwie opcje. RAZ powinien być mechaniczny czujnik na końcu tego wężyka tj. czujnik i dwa węże do niego - od temp im cieplej tym zmienia przepływ. Dwa zaworek sterowany z ECU na podstawie temp. silnika i tu uszkodzeniu mógł uleć czujnik temp. płynu.
Jak masz problem z mf 70 najpierw wymień symeryngi i łożyska na wale i dopiero szukaj innej przyczny Dodano po 8 Jeśli rosną obroty to oznacza brak paliwa w gażniku lub zsanie powietrza przez wał (simeringi) jak masz kranik paliwa od komarka z czarnym odstojnikiem to go zmień za maly przeplyw paliwa orginalny jest cały aluminiowy .
Z tego co pamiętam to po podłączeniu op-coma i wejściu w parametry można sprawdzić potencjometr, tzn. położenie potencjometra w % , gdy masz całkiem zwolniony pedał gazu powinno wskazywać 0% i podczas wciskania pedału powinno rosnąć aż do pełnego wciśnięcia 100%, powinieneś wciskać powoli do końca i poopuszczać i obserwować wskazanie w % jeśli podczas...
Ja Jestem wyluzowany,a kolega to chyba za bardzo, Twój temat nadawał się do kosza. A więc tak, jeżeli dodajesz gazu, obrotomież idzie do góry a prędkość się nie zwiększa,to oznaka śliwiającego się sprzęgła,a co do obrotów,to ciężko zrozumieć Twoją wypowiedź.
No właśnie zależało by na własnoręcznej naprawie , myślę ze to jakaś pierdoła i nie ma sensu kasy wywalać Warsztat jest , od spodu można zaglądnąć jak będzie trzeba wiedza , na tyle ogarnięta by wiedzieć gdzie co się znajduje , więc jak by ktoś napisał jakieś podejrzewania to wszystko się sprawdzi ;)
Trzeba zrobić test całego auta - a nie tylko skrzyni. Niemożność wrzucenia biegu może wynikać właśnie z faktu, że z jakiegoś powodu rosną obroty silnika.
Witam mam problem z obrotami Silnika w Renault Espasce 2,0Turbo samochód jak jest zimny odpala obroty są dobre i wszystko chodzi dobrze, kiedy dostanie temperatury zgasimy silnik i uruchomimy spowrotem zapala sie servis, znaczek (literka W) i samochód dostaje obrotów 3000-4000 i tak faluje na tych obrotach w tym momencie jest brak reakcji na pedał gazu...
Witam. Posiadam autko Opla Astr G 2.0 dtl 2003 rok, mam problem otóż gdy autko postoi przez noc i rano jak odpalam chcę dodać gazu to obroty praktycznie się nie podnoszą. Wciskam gaz do końca obroty idą strasznie powoli a czasem nawet zatrzymają się na 2.0tyś-2.5tyś obrotach i dalej nie pójdą. Gdy puszczę gaz i znowu dodam to tak jakby się odmulił i...
Pojedż na komputer odczytac i skasować pamięć błędów, usunąć ewentualne usterki i zrobić ustawienie przepustnicy
Witam . jestem nowy wiec nie wiem czy pisze w dobrym miejscu ;) mam pytanko o moj samochod .mianowicie ford puma cos sie chyba zepsulo . jak jade np . na 4 biegu 60-70km/h I obroty silnika sa mniej wiecej na poziomie 2500/3500obr. I dam bieg jalowy to obroty sie utrzymoja a nawet delikatnie rosna . opadaja dopiero jak dodam gazu lub wrzoce bieg . co...
W takiej sytuacji mowa jest o maksymalnych obrotach, nie o maksymalnej mocy. Zatkaj dłonią wlot powietrza do odkurzacza, usłyszysz jak rosną obroty a jeżeli będziesz miał podłączony watomierz zobaczysz, że moc spada. Im bardziej obciążony silnik (w przypadku odkurzacza, strumieniem powietrza tłoczonego przez turbinę) tym większej mocy potrzebuje.
Witam wszystkich, mam pewien problem z tym autem - rano i wieczorem jest ok (40km do pracy). Ale w dzień, jak muszę pojeździć po mieście jest makabra - samochód stopniowo traci moc. Do zera. Silnik nie gaśnie, obroty ładnie wzrastają a samochód nie rusza spod świateł. W końcu nie można nim wjechać nawet na krawężnik. Po 2, 3 godzinach, pod wieczór znów...
Tak dźwignia chodzi. Jak można to dalej sprawdzać ? Czy taka pompa jest jeszcze do naprawienia czy trzeba ją wymienić ?
A wymieniłeś podkładki na nowe przy czysczeniu gażnika, może łapie lewe powietrze. Sprawdz czy nie masz luzu na przepustnicy.
I tak i nie. Sam silnik nie może być regulowany w ten sposób, ale wentylator już tak. Opory wentylatora rosną z 3 potęgą obrotów i to dzięki temu jest możliwe regulowanie wentylatorów. Nie jest to idealne rozwiązanie (będzie dziwnie brzęczeć, nie będzie liniowości) ale jakoś obroty będą się zmieniać, kręcąc tym regulatorem.
"tak jakby wirnik silnika "odkleił się" od wałka" oznacza że słychać jak rosną obroty silnika ale nie widać tego czyli wałek nie obraca się. Minimalnie się poruszy, ale wykona ok 1/10 obrotu i dalej nie kręci się. Czy zamienione końce uzwojeń to chodzi o połączenie U z U, V z V i W z W? Jak sprawdzić i jakie powinno być napięcie zasilania?
witam. szukalem po forach pomocniczego tematu, ale nic mi sie nie przydalo. moze Wy mi doradzicie;]. A mianowicie. na zimnym silniku jest wszystko ok. jak sie nagrzeje to obroty sie podnosza do ok 1800obr/min. wczesniej jak go zdusilem biegiem, to zostawly prawidlowe tzn ok 900. za wszystkie konkretne odpowiedzi serdecznie dziekuje!!;]
Kolego adrianus20 takich silników trójfazowych asynchronicznych dostępnych dla szarego śmiertelnika nie ma, jedynie takie obroty uzyskasz podpinając falownik a to są już koszta. Jedyne dostępne zakresy obrotów produkowanych silników asynchronicznych to: 2800obr 1400obr 960obr 700obr z niewielkimi odchyłkami -+50obr, tylko żeby zachować taką samą moc...
obroty rosną astra rosną obroty obroty passat rosną
pilot chassis miękkie hamulce numer telefon dziwna
mikrokomputer cobra1 zasilacz antenowy
Czarne poziome linie na wydruku Brother HL-2300 co 26 lub 94 mm Za mało wody w pralce Amica WAS610ELT - przyczyny