Mam ten sam problem, wiadomo co było przyczyną ?
Na 90% czujnik obrotów wału lub uszkodzona wiązka Najlepszym rozwiązaniem jest podłączenie się komputerem diagnostycznym
jeśli masz czujnik położenia pedału sprzęgła to go sprawdź.
Dużo różnych rzeczy. Na przykład urwanie półosi napędowej. Bez twojego wstępnego sprawdzenia komputerem diagnostycznym to będzie wróżenie z fusów. Co do tej pory zrobiłeś? Zajrzałeś przynajmniej pod auto aby stwierdzić wycieki płynów? Otwarłeś maskę aby sprawdzić wiązki?
Witam po dłuższym czasie, usterka usunięta. Może się komuś przyda więc piszę co było przyczyną. Program Maxiecu pokazywał błąd DF221 natomiast Clip tego nie potwierdzał, dodam że nie pokazywał żadnego błędu oprócz świecy żarowej. Jednak na podglądzie parametrów na żywo zauważyłem że status wyłącznika hamulca ( ten 4-ro pinowy nad pedałem hamulca) zmienia...
map sensor na moje lub uszczelka pod korpusem. weź w rękę plaka i psikaj na około gardzieli zwracając uwagę czy rosną obroty. "zawor cyrkulacji spalin" hehe zostaw oryginalnie, jeśli plak nie zdiagnozuje to map sensor. ewentualnie silniczek krokowy sprawdź i ładowanie alternatora. odczytaj też błąd z druta - A i B
dobrze kombinujesz rozumiem ze próbujesz na obu biegach? sprzęgło hydrokinetyczne jest potrzebne do manewrowania wózkiem z bardzo niskimi prędkościami jazdy.
No to niestety nie było sprawdzane, było sprawdzane głównie pod kątem błędów. No to czego chcesz? W listę stanów i parametrów nikomu nie chciało się zaglądnąć?
nr.22
Trzeba zrobić test całego auta - a nie tylko skrzyni. Niemożność wrzucenia biegu może wynikać właśnie z faktu, że z jakiegoś powodu rosną obroty silnika.
Obroty rosną, a samochód nie przyspiesza tak? Wyglada na to, że ślizga się sprzęgło.
Wszystkie te laptopy z seri K to porażka ledwo wytrzymują gwarancję. Tak jest bo Asus zatrudnił jakiegoś kretyna, co stwierdził, że ludzie na tych laptopach to tylko na internecie siedzą. W nich jest źle ustawione chłodzenie - kontrola obrotów. Są cichutkie i to fajnie, ale gdy dociążyć laptopa to dalej tylko troszkę rosną obroty. Tym sposobem laptop...
Witam. Bardzo podobny objaw robi uszkodzony silnik krokowy czy jak inna nazwa bocznik powietrza. Pozdrawiam.
1. zrób porządek z odmą i tym syfem który się zgromadził jeśli nadal go tam pełno. Pod korkiem wlewu oleju jest masło???? 2. ogarnij ten uszkodzony wężyk (po kiego ktoś tam EGR załatał heh... ) 3. Skoro była rzeźba z wtryskami LPG to poskładaj to wszystko i popsikaj PLAKiem albo samostartem na wolnych obrotach i zobacz czy przy tryśnięciu nie rosną...
Na obrotach 760powinno byc 1.4 g\s a przy 2400 5.7 g\s okolo
Norma - przecież gdy dajesz więcej gazu to obroty rosną, a więc i zapotrzebowanie na olej. Hondy są z natury odporne na złe traktowanie dlatego buntowała się dopiero gdy obroty były wysokie.
Skoro rosną obroty a samochód nie przyspiesza, to zainteresowałbym się stanem sprzęgła.
W takiej sytuacji mowa jest o maksymalnych obrotach, nie o maksymalnej mocy. Zatkaj dłonią wlot powietrza do odkurzacza, usłyszysz jak rosną obroty a jeżeli będziesz miał podłączony watomierz zobaczysz, że moc spada. Im bardziej obciążony silnik (w przypadku odkurzacza, strumieniem powietrza tłoczonego przez turbinę) tym większej mocy potrzebuje.
"tak jakby wirnik silnika "odkleił się" od wałka" oznacza że słychać jak rosną obroty silnika ale nie widać tego czyli wałek nie obraca się. Minimalnie się poruszy, ale wykona ok 1/10 obrotu i dalej nie kręci się. Czy zamienione końce uzwojeń to chodzi o połączenie U z U, V z V i W z W? Jak sprawdzić i jakie powinno być napięcie zasilania?
1. Czy ma za wysokie obroty i czy jak odepniesz całą rurę przy odkurzaczu to obroty spadają? 2. Czy jak ściągniesz końcówkę od rury (szczotkę) i samą rurę zatkasz ręką to rosną obroty? 3. Czy na ręce czujesz że jest mocno przysysana? 4. Czy wciąga większe paprochy do rury?
Jak masz problem z mf 70 najpierw wymień symeryngi i łożyska na wale i dopiero szukaj innej przyczny Dodano po 8 Jeśli rosną obroty to oznacza brak paliwa w gażniku lub zsanie powietrza przez wał (simeringi) jak masz kranik paliwa od komarka z czarnym odstojnikiem to go zmień za maly przeplyw paliwa orginalny jest cały aluminiowy .
Warto by przyjrzeć się jak wygląda sprzęgło, jeśli przy przyspieszaniu obroty rosną a samochód nie przyśpiesza może ślizgać się sprzęgło co czuć spalenizną. Co do brania oleju, jeśli z rury wydechowej nie wydobywają się kłęby dymu to może jest gdzieś wyciek na zewnątrz, nie widać kropli oleju pod samochodem? Mechanicy zazwyczaj widząc takie limuzyny...
W dodatku obroty rosną bardzo wolno i słychać jakby coś go blokowało dławiło. Myślałem jeszcze nad sondą lambda. Miałem podobną sytuację w innym aucie, winowajcą okazał się nadtopiony katalizator który zdławił przepływ spalin.
Nie, nie ma zaległego zadania. To nie jest tak jakby miała pracować. Wtedy ten dźwięk staje się głośniejszy (rosną obroty wentylatora). Podaje link do filmu: https://drive.google.com/file/d/1UGV8fZO...
Do tych samych zacisków z których bierze moc bierną podłączamy urządzenie by odebrać moc czynną? Nie wiem czy dobrze to zrozumiałem. Dokładnie tak. Powiedz mi jeszcze ile taki 3 kW generator może tej mocy oddać ? Pewnie, to też zależy jak szybko będzie się kręcił generator. Przy pracy z podłączeniem do sieci obroty generatora będą odpowiadały 50Hz...
Problemem okazał się przewód z przerwą. Zamykam.
Czy jak zaczyna wirować to nie słychać dość mocnych stuków, które potem się uciszają w miarę jak obroty rosną jak tak to amortyzatory do wymiany. Tym bardziej jak twierdzisz, że bęben chodzi luźno. Z dobrymi amortyzatorami powinien się gibnąć i zatrzymać. Cóż amortyzatory drogie nie są tylko w niektórych pralkach wymiana jest upierdliwa bo czasami trzeba...
A gdzie wyniki diagnostyki Star Diagnosis? Czy idziemy we wróżenie? Jak nie masz nic wartościowego, to pisz :) Zapytałem grzecznie czy ktoś miał taki przypadek, może ktoś miał i pomoże . Pozdrawiam
Witam! Kolega Irycho ma rację. W Matizie ECU odcina najpierw 1 cylinder,a potem,gdy obroty nadal rosną to pozostałe. A w ogóle to otwierani gazu na full bez obciażeni nie służy silnikom i można to robić jedyni na chwilę. Pozdrawiam!
może być przez TPS, choć zwykle wtedy też i na gazie rosną obroty lub spadać nie chcą, no i głównie ta 3 pinowa wtyczka od TPSa lubi nie łączyć - mówię to na podstawie doświadczeń ze swoimi Astrami F C14NZ i X15SZ, ale Twoj silnik to praktycznie to samo, co takie C14SE :) ps. EGR zaślepiony? też potrafią być przez niego dziwactwa z obrotami
to u mnie jest chyba jakoś inaczej bo jak kręce tym na imbus to obroty rosną lub maleją a tą wystającą karbowaną nic się nie dzieje chyba że ją wkręce to za żadne skarby nie mogę zapalic jest jeszcze taka wię ksza na imbus 4 od czego ona jest? to jest zaslepka.
A tu jest tak że wraz z obrotami silnika rosną obroty wentylatora, ale czy tylko tak ma być?
Wczoraj wyciągnąłem pokrywę głowicy, jest ona zarówno osłoną klawiatury oraz kolektorem ssącym zarazem, na kolektorach dolotowych były ślady oleju i uszczelka też była mokra, wyczyściłem i wkleiłem ja na silikon. A czasami czy jest tam na pewno szczelnie. Być może nie ma jednak szczelności i silnik zaciąga olej i nim się "żywi" i dlatego ma takie obroty,...
Jedyne wyjście to nałożyć nową pastę termoprzewodzącą i przeczyścić wszystko z kurzu. Jak wyżej jeden kolega wspomniał temperatury rosną -> rośnie ilość obrotów na minutę wentylatora -> komputer zaczyna hałasować. (at)up: czyli ten młody człowiek albo źle nałożył pastę albo uszkodził warstwę tej nałożonej już na radiator przez producenta procesora.
jak obroty same rosną to sprawdź też uszczelkę pod przepustnicą (tym gaźnikiem wtryskowym całym) papierowa, lubi puszczać, można ją posmarować sylikonem Victor Reinz z obu stron tylko cienką warstewką i skręcić całość porządnie z powrotem (z wyczuciem oczywiście)
Trochę późno piszę ale zrobiłem,problemem była przepustnica .Po prostu przycinała się w jednym miejscu,nie wiem jak tego nie dopatrzyłem.A potem zostaje opcja ponowne przyuczenie.
Ustaw na oko, żeby mniej więcej pasowało. Ja zawsze regulowałem aparatem na biegu jałowym czyli w okolicy 800 - 1000 obr/min. Jeżeli silnik zacznie "cofać" czyli zacznie nim rzucać to znaczy że zapłon jest zbyt wczesny, jeżeli silnik osiągnie zbyt niskie obroty i przy dodawaniu gazy będzie strzelał w wydech to jest zbyt opuźniony. Jeżeli kręcąc aparatem...
A zobacz na linkę gazu czy jest luźna na tyle żeby dekielek przepustnicy był zamknięty. Możesz też ostrożnie psiknąć plakiem na przepustnice i zobaczyć czy rosną obroty czyli nieszczelność no i zobacz czy przypadkiem jakiś wężyk nie spadł ,w vw jest pod przepustnicą taki co można zapomnieć podłączyć może i w a3 jest podobnie.
wzrasta obciążenie silnika rosną obroty,dmuchawa zabiera spory prąd:D
Mam problem z audi a4 b7 automat multitronik podczas przyspieszania rosną obroty nieproporcjonalnie do predkości i wówczas niedziała tempomat Gdy zatrzymam się i wyłączne zapłon to problem znika Proszę o pomoc
Hamulec wciskasz i obroty rosną za kazym razem?
Czy po włączeniu R też nie chce ruszać ? Czy jest olej, nie było wycieku ? Co z diagnostyką komputera, są błędy ? Czy przed awarią były szarpania skrzyni ?
Jeżeli jest zanik ładowania, to maleje obciążenie silnika przez alternator i obroty rosną. Jeżeli chodzi o wyszukanie usterki, to zacznij od sprawdzenia i przeczyszczenia przewodów alternator-akumulator (również klemy), następnie sprawdź ewentualnie wymień szczotki (nie znam tego modelu-nie wiem jak łatwy jest dostęp), jeżeli to nie pomoże, to polecam...
Witam mam vw golf 1.6KAT rok produkcji1994 silnik 1.6benzyna. problem polega na tym że podczas jazdy auto gaśnie obroty rosną i maleją. Na postoju obroty raptownie rosną i maleją. Podczas zapalania są trudności słychać jakieś pstryki pod kierownicą auto nie posiada sondy lambda.
Witam. Chciałem podpiąć rezystor(opornik) na pompę paliwa, i wszystko dobrze odpala, lepiej się wkręca na obroty, lecz po dodaniu gazu rosną obroty i samochód gaśnie tak jakby odcinało coś paliwo.
To normalnie jest naciskasz sprzęgło odciążasz silnik i obroty rosną. PO 2 nie wiadomo jakie autko , do jakich wartości rosną?
Jaki silnik?
Normalnie bym poszedł do clio i sprawdził ale na dworze jest -7 a moja temp to 39,2. Sorry nie pójdę. Dodano po 4 Kiedyś obserwowałem w scenicu i wygląda to tak że dfm rośnie do 100% a potem pomału rosną obroty. Po odpaleniu i włączeniu wszystkiego trwało to prawie pół minuty. Na pewno nie było takiego szaleństwa ale też nie było 17V.
Powietrza brak tak jak pisałem wcześniej.Pojeździłem teraz trochę,jadąc pod górkę na 4 biegu rosną obroty a auto nie przyspiesza.Moim zdaniem kończy się również sprzęgło.Samochód ma przebieg 310000 km.Kupiłem go jak miał 200000 więc chyba już czas na nowe sprzęgło.
Czyli, że jak przyspiesza to rosną obroty, a samochód jedzie ze stałą prędkością? Czy ma problem z odpaleniem na ciepło ?
mam jeszcze jedno pytanie co jest odpowiedzialne za wzrost obrotów przy obciążeniu (np kręcąc kierownicą do oporu) w moim przypadku rosną obroty do 1500 tak samo dzieje się jak wrzucę bieg.
nie ma szams żeby sie zagrzał wraz z temperaturą rosną obroty wentylatora kiedy osiąga on max obroty przy okolo 60-65C to tak wydmuchuje że temperatura spada gwałtownie w dół może długo grać i sie nie spoci :)
Nie wiem jakie tam masz ogrzewanie czy klimę, ale skoro piszesz o czwartym biegu to chyba jakiś "basic" No więc w W126 można zrobić taki test: ustawiamy kręciołek rozdziału powietrza na "okienka" ustawiamy dmuchawę na "max" i wszystkie okienka zamykamy. Jeżeli wszystkie wyjścia są zamknięte, to powinien być słyszalny wyraźny wzrosty obrotów silnika...
Cześć! Jestem ciekaw jak wariuje ten obrotomierz. Czy obroty bardzo rosną czy latają raczej w niskich zakresach. Jeśli to drugie to sprawdź sobie układ zasilania pompy paliwa, może tam leży problem nadinie że w Felicjach pompy paliwa to często spotykany problem i tłumaczyłoby niekontrolowane zatrzymanie pracy silnika::?:
Jak dobrze pamiętam winne są procesy fretting i adhezja (w nowszych silnikach stosuje się powłoki na tłokach zmniejszające ryzyko zatarcia). To nie wina uszczelki a zbyt wysokich obrotów i za wysokiej temperatury. Część producentów nie zaleca nawet pracować przy zbyt małej ilości paliwa w baku gdyż jeśli gaźnik zacznie ciągną "opary" to obroty drastycznie...
DPS-2980AB A Z początku rzeczywiście wentylatory kręcą się wolniej i po chwili liniowo rosną obroty aż do maxa. Powietrze wydmuchiwane z zasilacza jest zimne a one i tak kręcą z maksymalną prędkością. Bez znaczenia czy do zasilacza jest cokolwiek podpięte, czy tylko podłączony jest do zasilania i włączony.
Witam. Paski rozrządu są zębate i nie ślizgają się, najwyżej przeskakują lub pękają; wtedy naprawa może być dość kosztowna. To nie pasek rozrządu. Nie bierz tego pod uwagę. Jeśli rosną obroty silnika, a auto nie przyspiesza, lub przyspiesza niemrawo, to z pewnością ślizga się sprzęgło. Jaki jest luz jałowy na pedale sprzęgła? Podjedź do jakiegoś warsztatu,...
Witam. Mam problem ze swoją Skodą Octavią I z 1998 roku 1.9 tdi 110km . Problem jest taki że jadąc do 90 km/h jest wszystko w porządku. Przekraczam 90km/h i jeśli odpuszczę gaz poszarpuje, jeżeli wrzucę na luz to obroty potrafią wzrosnąć do 5000 tys. Może ma ktoś jakiś pomysł co to by mogło być? Z góry dzięki.
Jest to trochę inna aplikacja N555, bo bez tych diod mógłby pracować tylko od 50% i to one wszytko mi komplikują. Znalazłem dwa wzory z kalkulatorów.... Ale prawdopodobnie ulegną one modyfikacji z tymi diodami. TL= 0.693*RB*C TH= 0.693*(RA+RB)*C RA=R6 RB=POT+Termistor W wersji z diodami będzie prościej nie będzie sumy w drugim wzorze, potencjometr...
W takiej sytuacji gdy turbina puszcza olej do dolotu może dojść do niekontrolowanej pracy silnika- rosną obroty, nie da się zgasić z kluczyka, jedyny sposób to włożyć IV bieg i puścić sprzęgło. Samochód odholować, a turbinę do remontu. Piszę żebyś wiedział co robić, bo jeśli będziesz czekał to korbowód wyjdzie ci bokiem
Minimalny dołek jest w popychaczu poza tym wszystko w porządku ten dołek już mam od dawna ale nie miał wpływu na jakość sprzęgła. Całkowicie poluzowałem linkę i gdy dodaję gazu obroty rosną a jadę pomału ok.35/h
Czy na cewce hamulca też jest napięcie? Obroty rosną? Jeden czy dwa pedały ? Diesel czy lpg?
Jakieś pomiary COPów masz na różnych obrotach? Z tego co wiem śruby i scrolle nie lubią falownik ów, bo rosną im przedmuchy na niskich obrotach i przez to spada sprawność.
No to przecież łatwo to sprawdzić co? Włącz jedynkę i ruszaj ,jak puścisz sprzęgło i nie jedzie a obroty rosną to chyba tarcze spaliłeś tak?
Auto bez gazu. Zaraz po zapaleniu jest źle. Jak dodaję gazu to nie rosną obroty,dopiero gdy przytrzymam TPS zaczynają się wkręcać ale sondy są obydwie na 0V.
podłączyłem z benzyny do dizla na alternator i pokazuje na wolnych ponad 4500 obrotów a jak dodam gazu to płynnie rosną obroty ale wskazówka wychodzi poza skalę... trzeba by wsadzić w szereg jakiś układ dzielnik częstotliwości ale nie mam schematu czyli nie wiem co by pomogło - może ktoś ma to rozpracowane ? pzdr
Normalne, system podnosi obroty silnika żeby moment zasprzęglenia był łagodniejszy A co jeśli mam inne auto i nie ma czegoś takiego? To znaczy że coś w nim jest nie tak, że obroty nie rosną?
A może obroty rosną a przyśpieszenia brak??
Chyba każdy samochód jak silnik jest zimny ma podwyższone obroty do czasu nagrzania.Kiedyś służyło do tego cięgło ssania,które wzbogacało skład mieszanki,później jego rolę przejęła elektronika.
Nie znam przebiegu, przyczyną może być: - uszkodzenie lock-up w sprzęgle hydrokinetycznym. - kosz sprzęgłowy F. - zacięta płyta zaworowa, zabrudzona.
Spada moment (gdyż napięcie powyżej 50Hz już nie rośnie liniowo U/f, lecz pozostaje stałe), a rosną obroty - tym śmiesznym sposobem moc mechaniczna pozostaje stała i równa mocy nominalnej silnika (dla 50Hz).
I włączam cęgówke na przewód i widzę spadek prądu!!!!!!!!!!! Jak mawiał p. Skwarczyński ''Liczą się liczby, liczby poparte pomiarami a nie jakieś dyrdymały'' Czy ktoś zna silnik któremu wraz ze wzrostem obciążenia rosną obroty? Cały świat ''pragnie'' zmniejszyć swoją energię tak: obrotową, potencjalną ,czy kinetyczną dlatego jest jak jest.
Sterownik otwiera jeden z zaworków w nastawniku to obroty rosną, jak drugi to spadają, proste...
Witam. Zauważyłem następujący problem w moim wysłużonym samochodzie jakim jest Astra h 2005r 1.6 Lpg. Problem polega na obrotach silnika. Dzieje się to dosłownie czasami. Obroty silnika rosną lecz samochód nie przyspiesza. Pierwsze co pomyślałem wina sprzęgła... Lecz po wyłączeniu silnika i ponownym włączeniu objawy ustępują. Samochód wtedy ma moc jeździ...
Tłumaczę Ci, że silnik odkurzacza jest obciążony, jak pompuje powietrze. Jak go zatkasz, to silnik pracuje niemal na luzie, nawet słychać, jak obroty rosną. A piła jest obciążona wtedy, kiedy tnie i wtedy wartość na watomierzu wzrośnie.
Ja Jestem wyluzowany,a kolega to chyba za bardzo, Twój temat nadawał się do kosza. A więc tak, jeżeli dodajesz gazu, obrotomież idzie do góry a prędkość się nie zwiększa,to oznaka śliwiającego się sprzęgła,a co do obrotów,to ciężko zrozumieć Twoją wypowiedź.
Podwyższenie temperatury to normalne zjawisko przy użyciu retardera ale przekraczanie dozwolonej temperatury to już źle. Zaobserwuj czy przy wzroście temperatury rosną również obroty wentylatora (podwyższenie szumu powietrza przepływającego przez chłodnicę). Jeśli obroty nie rosną to do wymiany wentylator lub wiązka wentylatora.
Są dwie opcje. RAZ powinien być mechaniczny czujnik na końcu tego wężyka tj. czujnik i dwa węże do niego - od temp im cieplej tym zmienia przepływ. Dwa zaworek sterowany z ECU na podstawie temp. silnika i tu uszkodzeniu mógł uleć czujnik temp. płynu.
Witam, kiedy odpalam na zimnym silniku na benzynie to auto nie ma mocy tak jakby a jak na luzie dam mu więcej gazu to tak jakby go zalewało albo wręcz przeciwnie i powoli rosną obroty i tak jakby przerywał. Kiedy jadę i wbije dwójkę to do 2.5 gdzieś go muli a potem idzie normalnie. Ktoś ma jakiś pomysł?
Czas trochę spustoszył moją wiedzę w zakresie maszyn ale uważam, że słusznie obawiasz się zmniejszenia sprawności układu. Borykając się z takim problemem obawiałbym się stanu nasycenia obwodów magnetycznych wirnika. Skoro liczono go na 24V to znaczy, że przyjęto jakąś wartość indukcji w rdzeniu pozostawiając lekki zapas. Zresztą podobnie jest w transformatorze....
Przypuszczam że to co u siebie nazywasz objawem jest rzeczą normalną, to nie diesel. W pewnym momencie coraz szybciej kręcący się silnik zasysa po prostu więcej powietrza, a sterownik daje więcej paliwa, dlatego obroty rosną.
W załączniku wysyłam schemat prostego regulatora. Termistor zainstalowany na radiatorze przekazuje informację przez wzmacniacz operacyjny na tranzystor, regulując obroty tak aby zachować ustawioną PR-kiem temperaturę. Jeśli temperatura wzrasta obroty rosną, jak spada obroty się zmniejszają.
Witam mam problem z obrotami Silnika w Renault Espasce 2,0Turbo samochód jak jest zimny odpala obroty są dobre i wszystko chodzi dobrze, kiedy dostanie temperatury zgasimy silnik i uruchomimy spowrotem zapala sie servis, znaczek (literka W) i samochód dostaje obrotów 3000-4000 i tak faluje na tych obrotach w tym momencie jest brak reakcji na pedał gazu...
A nie lepiej na postoju dać 5 i puszczać bez dodawania gazu? A rozumiem, że to go nie dobije? ... Też dobije. Możesz też dać 5kę i wcisnąć mociej gaz - wówczas obserwuj jak rosną obroty i prędkość.
Obroty rosną tylko na wciśniętym sprzęgle / wrzuconym biegu neutralnym? Dodano po 2 Na pewno będzie to problem w jednym z 3 układów: - układ zapłonowy - układ paliwowy - układ dolotowy Ewentualnie może być jeszcze kwestia uszkodzonego czujnika temperatury silnika, przez co silnik podaje taką samą mieszankę jak na zimnym.
Rozszerzając temat dodam że jest to motor 2.2 Disel na niższych biegach nawet przy gwałtownym dodawaniu gazu nie wyczuwam żadnego poślizgu, natomiast na 4 przy szybszej redukcji biegów występuje to zjawisko rosną obroty a za chwilę następuje następuje przyśpieszenie.
Witam. Moja mazda wkręca się na obroty, ale na nie ciągnie wgl ... Na 3 biegu powyżej 3 tys obrotów słychać dziwny dźwięk. Ja kby jakieś stukanie czy coś.
cześć, od wczoraj jestem posiadaczem Oriona z 91r z silnikiem 1,4i. niestety przed kupnem nie zauważyłem, że coś dziwnego się dzieje z obrotami silnika. gdy wciskam powoli pedał gazu obroty powoli rosną-nadążają za pedałem, gdy wcisne go gwałtownie to obroty stoją a po około 3sek zaczynają rosnąć. dzieje się tak zarówno na zimnym jak i na ciepłym silniku....
Witam. Miałem problem z obrotami w O1. Wyczyściłem przepustnicę i chciałem zrobić adaptację. I teraz problem jest w zrobieniu adapotacji. Mam kabel vag kkl, wszystko się łączy czy to przez vag com czy to przez vcds, klikam silnik/nastawy podstawowe 08 czy też ustawienia podstawowe 04, wpisuję 098 i zaczyna się, pokazuje jakieś V, ze 2 razy przepustnica...
Podłączyłem całość bez zmian z ciekawości do motocykla i wyniki mnie zaskoczyły. Otóż, wynik jest dość stabilny aczkolwiek nie wiedzieć dlaczego maleje gdy rosną obroty. Przy około 1300RPM pokazuje ~50000 Przy 6000RPM około 12000 [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=...
Z tego co zaobserowalem okap podbija sam obroty niezależnie od biegu jeśli przytkac mu trochę wylot. Taka jest natura pomp odśrodkowych (powietrze jest płynem, a wentylator pompą). Obciążenie jest zależne od przepływu, zamykasz wylot więc przepływ maleje i obroty rosną. Podobnie jest z odkurzaczem. Jak zatkasz rurę ssącą to obroty silnika rosną. Jak...
Chodziło się na wagary na matmie... Moment napędzający prądnicę (czyli hamujący napędzający ją silnik) rośnie ze wzrostem prądu twornika. Prąd twornika rośnie gdy (przy stałej rezystancji w obwodzie twornika) rosną obroty prądnicy a także gdy - przy stałych obrotach - maleje rezystancja w obwodzie twornika. Jasne teraz?
Na mój gust to wygląda na zbyt przyspieszony zapłon. Sprubój opóźnić zapłon o jakieś 3 mmm a następnie metodą prób i błędów przyspieszając go osiągnąć właściwe wyprzedzenie. Ja w takich wypadkach regulując zapłon na oko opaźniałem zapłon na tyle żeby silnik zapalił a następnie na rogrzanym silniku delikatnie przyspieszając go, następuje znaczące zwiększanie...
Ja rosną Ci obroty silnika bez prędkości to sprzęgło ślizga.
U mnie jest odwrotnie - gaśnie przy każdej próbie dodania gazu :D Robi tylko eleganckie "buch" i cisza. Włączenie ssania nie powoduje zgaśnięcia (a niby też zwiększa się ilość paliwa dostarczanego do silnika, rosną obroty), tylko i wyłącznie choćby delikatne wciśnięcie tego gazu... Pzdr
Jakaś siła odśrodkowa i drgania raczej wystąpią. To trzeba policzyć albo się z tym liczyć. Aby policzyć trzeba znać wyważanie. Prościej jest zastosować regulację obrotów i ocenić jak rosną drgania. z drganiami. Kiedyś budowałem maszynę wysokoobrotową i poległam na napędzie. Zastosowałem paski gumowe ale one przy pewnej prędkości wpadały w rezonans i...
Jeśli te wentylatory wydają z siebie jeszcze jakieś dźwięki oprócz szumu powietrza to można spróbować je nasmarować. Warto też sprawdzić temperature procesora, bo jeśli np radiator jest słabo docisnięty do procesora bądź pasta jest stara to automatycznie obroty wentylatora rosną w celu utrzymania bezpiecznej temperatury. Jeśli są to wentylatory, które...
35 Silnik krokowy - niewłaściwa liczba kroków ... to wyszło z blink code a reszta jak już pisałem ostatnio zanim ktoś zamknął mi temat :( znaczy na zimnym wszystko ok a jak silnik się zagrzeje to zapala się błąd i rosną obroty jak i zuzycie paliwa :( silniczek był już czyszczony i podmieniany na inny nic to nie dało :( pomocy !
Ze strony elektrycznej: najprawdopodobniej uszkodzeniu uległo któreś połączenie z masą. W tej chwili nie mam koncepcji które, ale miałem kiedyś właśnie podobny przypadek. Jeżeli rosną obroty silnika, to rośnie również prąd z alternatora co prowadzi do większego spadku napięcia na połączeniach masowych przewodzących prąd ładowania i zakłóca sygnały czujników....
Automat czy manual? Jeśli manual i obroty rosną, a auto nie przyspiesza to ślizga się sprzęgło.
obroty rosną astra rosną obroty obroty passat rosną
coding ibiza elektrozaczep brzeczy amica wymiana pompy
Solarman – brak danych dziennej produkcji prądu od 2 dni, migracja serwerów, logger Wi-Fi Slican MAC-6400 – sterownik, ConfigMAN, firmware, instalacja USB, płyta MPU/SPU