router kablowka

Znaleziono około 100 wyników dla: router kablowka
Podstawowa forma zapytania: router kablówka
  • Router UPC 25Mb pod stacjonarke i 1 laptopa

    Witam, Mam neta z UPC 25MB i chcę zakupić dobry router wifi pod 1 laptopa, kabel do stacjonarki. Zależy mi na stabilności. Moje wymagania nie są zbyt wygórowane, ale nie chcę też dziadostwa. Co możecie mi polecić? Przy okazji co sądzicie o tym routerze TP-LINK TL-WR841N 300Mbps oraz Netgear...

    Sieci Co Kupić piterus99   01 Wrz 2011 16:07 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1894
  • Kablowka po skretce ??

    Witam !!! Mam takie oto pytanie. Jestem w sieci wewnetrznej i mam udostepniony internet z sieci kablowej. Siec stoi na routerze a u mnie na dodatek jest jeszcze hub. Czy jest mozliwosc abym z owej skretki jakos uzyskal obraz TV kablowej ? Wydaje mi sie ze internet leci po koncentryku ale moge sie mylic....

    Sieci, Internet kasprzyk   06 Lis 2005 10:38 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1124
  • rodzielenie internetu (kablowka)

    Mam internet z kablowki rozdzielony poprzez (przewodowy) router na 3 komputery. Chce kupic bezprzewodowy router zebym mogl miec internet bezprzewodowo w moim laptopie. Kumpel mowi, zebym tak nie rozdzielal bo dostawca internetu moze zobaczyc ze rodzielam sygnal na komputery i moga sie do tego przyczepic...

    Sieci, Internet mulat   18 Lis 2006 21:10 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 885
  • Edimax BR-6104K i kablowka (problem z podzieleniem)

    eee nie słyszałem o takich przypadłościach transferu by było to w jaki kolwiek sposób powiązane z zimnem.Ustalmy ważne rzeczy. 1.jeden komputer chodzi poprawnie 2.na drugim masz ograniczenie predkosci 3.oba komputery sa podłaczone do tego samego routera 4.Kable sprawdziłes i zamieniłeś wiec odpada...

    Sieci, Internet tomek0o7   01 Mar 2007 12:57 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 2631
  • kablowka a TP LINK WR240G - konfiguracja

    Podziekowania dla FlyBoy'a.miales racje podalem operatorowi MAC wlan a powinienem MAC LAN-zmienilem podalem nowy dalej postepowalem jak w twoim pierwszym poscie-wszystko gra.polaczenie mam ale jak to bywa pojawil sie nowy problem a w zasadzie pytanie komp stacjomarny,karta sieciowa widzi sygnal...

    Sieci LAN sebamed4   02 Gru 2008 20:29 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 5309
  • D-link di 524 vista kablowka

    Masz łącze Ethernetowe. Czy coś jeszcze stoi przed D-linkiem (między gniazdkiem a routerem)? Twój dostawca Internetowy (ISP) powinien podać Ci adresy DNS swoich serwerów. Na routerze powinieneś włączyć opcję serwera DHCP (Zakładka WAN) i wpisać tam adresy DNS swojego usługodawcy. Z palca Ci nie powiem...

    Sieci Początkujący Krzyq   03 Sty 2009 23:34 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1981
  • Gubione pakiety - kablowka

    zainstaluj pingPlotter (free), monituj www.onet.pl, np co 10 sekund jeśli nie masz routera swojego to zawsze ich wina

    Sieci LAN Anonymous   29 Maj 2010 22:45 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2142
  • pentagram p 6381-2 kablowka, wifi, jak to zrobic

    Spokojnie.... Router powinien mieć przycisk reset. Kilkusekundowe przytrzymanie go przywróci ustawienia fabryczne. Wtedy znów wpisz adres w przeglądarkę, połącz się, ustaw mac adres na taki z którego korzystał komputer. Sprawdź po kablu czy router działa jak trzeba, tzn. czy rozprowadza net. Następnie...

    Sieci Początkujący diadem   06 Lip 2010 06:58 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4555
  • Ustawienie publicznego IP. kablowka, TL-WR740N

    od providera kablówki dostałem modem usb, dokupiłem router wifi TL-WR740N, Przepraszam, ale nie rozumiem. Dostałeś modem USB, a router ma wejście Ethernet (RJ-45). Jakim cudem to łączysz? Jeśli masz modem USB to może jest to modem ADSL, czyli podłączany do linii telefonicznej, a z drugiej strony do...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych peem3   09 Lis 2011 00:02 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1072
  • Modem Vectra co kupic kablowka

    Routera od dostawcy raczej nie zmienisz, możesz dokupić router z wifi i połączyć, co umożliwi rozdzielenie internetu na większą ilość komputerów np. TP-link WR543g lub każdy inny z portem WAN.

    Sieci Co Kupić jimasek   08 Lis 2011 21:34 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1437
  • Instalacja kablowa w mieszkaniu - rozgałęźniki, internet, telewizja - kablowka

    Ponieważ nie zamieściłeś planu mieszkania jak prosiłem, to skorzystaj z tego pomysłu. Arris jak sądzę nie posiada wi-fi, można do niego dołączyć router i wtedy będziesz miał Wi-Fi. Najprościej zastosować rozwiązanie wg rysunku poniżej.

    Instalacje antenowe archiwum pspanek   29 Lut 2012 21:50 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 6110
  • Podpięcie routera kablówki pod Access Point

    Witam kolegow potrzebuje pomocy !?! Mam w domu internet za posrednictwem kablowki (podlaczony na skretke do routera z kablowki) i z routera kablem USB do kompa. Zakupilem niedawno laptopa i chce podlaczyc go poprzez WiFi. Dokupilem router (Access Point) firmy TP-Link ale ze kablowka jest na skretke router...

    Sieci, Internet soltys_w   09 Sie 2008 04:34 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4678
  • Router Tp Link WR740N Brak poł. z internetem

    Witam problem pewnie nie raz sie pojawiał na forum ale opiszę problem u dziewczyny.. Połączenie - kablowka w bloku.. Dostawca Eltronik.. Modem ktory byl wczesniej jako na Lan z PC Dzialał dobrze bez zarzutow nazwa to Arris MC300B. Brat dziewczyny zakupil router TP-link-a model wr740N Wszystko...

    Sieci LAN Pawel355   05 Gru 2010 12:58 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3149
  • router tp link td w8901g neo a wifi na windows 7

    pisze co mam tak jak w temacie router tp link td w8901g neostrade 1mb router byl skonfigurowany z instrukcji na kompa stacjonarnego i na laptopa toshibe z win xp i wszystko dzialalo i dziala, siostra kupiłą toshibe l500 z win 7 i wykrywa siec ale nie moze polaczyc sie z internetem, na kablu jest ok,...

    Sieci WiFi 49712   20 Mar 2010 21:26 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3276
  • Który router do UPC 10mbps?

    Zakładam UPC 10mbps, który router będzie najbardziej odpowiedni? A może jakiś inny do 100zł? Więcej nie chce wydać bo najnowsze dzieło techniki mi nie potrzebne :). Chcę podzielić internet na 2 komputery i zabezpieczyć bo mieszkam w bloku, no i żeby router się nie wieszał tylko stał i działał...

    Sieci Co Kupić piterus99   16 Paź 2010 10:40 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1263
  • Router z Voip do sieci osiedlowej.

    Dobra sprawdziłem wszystkie opcje odnośnie routerów i zostają: 1. Fritz 7170 2. WRP 400 G2 () 3. EasyBox 602 () 4. D-Link DVG-G5402SP () Prosiłbym o przedstawienie kolejności, w której te routery będą najlepsze - pracowały stabilnie i szybko. Z tego co widzę tani jest Easybox 602 około 70...

    Sieci Co Kupić Bródka   09 Lut 2013 21:36 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 3642
  • Jaki router wybrać dla konsol i telefonów

    Mam problem ponieważ chcę kupić router ,a z faktu że jestem laikiem totalnym to nie wiem jaki , mam internet z vectry ok.8mb i chodzi mi żeby była sieć WiFi widoczna głównia dla konsoli i telefonu. Zastanawiałem się nad tym routerem : ale nie wiem czy będzie odpowiedni: all egro .pl/ router-wifi-linksys-cisco-wrtu54g-kablow...

    Sieci Co Kupić mbo   18 Cze 2013 20:08 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 990
  • Polaczenie routera Netgear WPN 824 pod kablowke Toya z modemem Cisco EPC3008

    Witam... jeste zupelnie "nowa"... Chcialam zapytac o mozliwosc Polaczenia routera Netgear WPN 824 pod kablowke Toya z modemem Cisco EPC3008. Tlumacze przebieg: kablowka internetowa Toya - kabel koncerntyczny podlaczony do modem Cisco EPC3008 - jedyne wejscie Lan/ethernet kablem do PC stalego. Chodzi...

    Sieci Początkujący polyannak   13 Paź 2015 10:53 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 810
  • router....samsung r610

    Witam i od razu przepraszam bo wiem ze podobne tematy byly ale ze slabo sie znam na komputerach to musze dowiedziec sie dokladnie na wlasnym przykladzie. Ostatnio zakupilam laptopa samsunga r610. mam w domu jeszcze komputer stacjonarny ktory jest podlaczony do sieci osiedlowej- pakiet razem z kablowka.zadzwonilam...

    Sieci Co Kupić mbo   02 Mar 2009 18:13 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1931
  • Internet w telewizji kablowej - jaki router wi-fi

    zarazem dobry towar. Jeszcze jedno, czy można ominąć ten modem z kablówki i od razu podłaczyć odpowiedni router. (sygnał początkowy idzie po kablu antenowym) Można zamówic modem z routerem Wifi, o ile Twoja kablowka daje takie modemy. Jest pare firm w kraju ktore moga dać np. Thomsona TCW 710....

    Sieci Początkujący xawier   19 Lis 2009 16:07 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 9437
  • Router UPC. Który z przedstawionych routerów jest lepszy?

    Chodzi o to ze nie kazdy router radzi sobie z routowaniem lacza np 20 czy 50 Mbit a takie tez oferuje kablowka. Odnosnie propozycji - TPLINK 941 bedzie wiecej niz OK dla ciebie.

    Sieci Co Kupić kotlet   23 Lut 2011 15:20 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1220
  • linksys wrtu54g, czy moze inny router?

    Planuję kupno routera do domu, jednak potrzebuję pomocy. Posiadam internet z kablówki. W mieszkaniu mam modem Motorola (cos takiego), ktory dostarczyla wlasnie kablowka, dalej jest najzwyklejszy switch, do ktorego mam podlaczone 2 kompy, stacjonarny telefon internetowy takze z tej kablowki i PS3. Po...

    Sieci Co Kupić PeteSh   05 Lip 2011 09:59 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1267
  • router - czym się kierować przy zakupie?

    Szukam dla siebie routera, żeby rozdzielić łącze typu Vectra na kilka urządzeń. Nigdy nie miałam routera, więc nie bardzo wiem, czym się kierować przy wyborze. Możecie trochę pomóc i ukierunkować? Nie potrzebuję nic mega mocnego, byle w całym mieszkaniu o polskich standardach M4 był dobry zasięg i...

    Sieci Co Kupić freeamericanwomen   16 Paź 2011 20:25 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2392
  • TP-LINK ROUTER TL-R402M. Bezprzewodowy internet. Laptop.

    siemka! czy po kupieniu tego routera (mam internet w vectreze, przez modem, kablowo) bede mogl podlaczyc ten router tak, abym mogl odbierac bezprzewodowo sygnal na laptopie w drugim pokoju? nie przez kabel,ale laczac sie przez wifi, jak np w MCDonald's są te sieci.

    Sieci Co Kupić CHACA   14 Gru 2011 19:35 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1597
  • Router do kabla analogowego

    Hej Mozecie mi polecic jakis dobry router? problem jest taki, ze dostawca internetu doprowadza do mieszkania internet kablem analogowym (?), takim jak kablowka, gruby kabel z malym drucikiem na koncowce :D Czy jest jakis router "uniwersalny", czy potrzebuje modem + router? Modem juz mamy (Arris...

    Sieci Co Kupić mbo   01 Paź 2012 08:43 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 855
  • linksys wrt52gl - jaki kupic router zeby polaczy z drugim

    Witam, chce zrobic nastepujaca siec, kablowka -> modem cisco> router linksys wrt52gl i chce zeby z tym routerem polaczyl sie drugi router, odbieral z niego net przez wifi, i dalej rozdzilal sygnal po lanie oraz dalej przez wifi, co wybrac zeby dzialalo bez problemu?

    Sieci WiFi prezes7   26 Lis 2012 13:29 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 576
  • Jaki Router do 200zł* - propozycje

    Witam obecnie posiadam zapewne przestarzały (służący ok. 6-7 lat) router Edimax BR-6204Wg, standard b/g. Internet mam 30mb/s, kablówka. 2 komputery podłączone kablem, laptop bezprzewodowo, komórki, telewizor, niekiedy ps3. Od jakiegoś czasu na laptopie często wiesza i rozłącza się internet. Zapewne...

    Sieci Co Kupić matek451   15 Maj 2014 17:56 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2703
  • Jaki router polecacie (poza DI604)

    Witam, to juz bedzie 3 wymiana routera (2x spalony 1 port, teraz wogole nie dziala DHCP, tym samym nie da sie wejsc na strone routera) Bede sie staral w sklepie wymienic go na cos innego. W cenie dlinka jest Planet XRT 401 i Asmax BR 604. Czy ktos ma doswiadczenia z nimi ? Nie wiem ktory wybrac. Do...

    Sieci, Internet zuhjk   08 Mar 2005 00:19 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1224
  • Jaki Router kupić? Podział łącza, podział prędkości.

    To jest kablowka tak jak chello ,mam modem do internetu z mozliwoscia polaczenia przez usb lub rj45.Co tam wiecej ,mam stale ip przez dhcp ,chyba tyle.Chodzi mi tylko o konkretny router w ktorym mozna ustawic predkosci transferu do poszczegolnych kompow.przewaznie ta sa wlasnie jak patrzylem routery...

    Co kupić Archiwum holcer   23 Sty 2007 19:54 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1657
  • vnc - polaczenie z kompem za routerem

    witam znajomy ma poroblem komunikacja komputerow poprzez program vnc, lacze internetowe to kablowka, jeden z komputerow jest za routerem d-link di524, co trzeba zrobic zeby moc sie polaczyc z komputerem za routerem

    Sieci, Internet fido   28 Cze 2007 21:07 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1163
  • ASDL i Router bezprzewodowo!

    pod kablowka mam router z N i jest mala wada brak odlaczanych anten bo N wykorzystuje 3 anteny ale tak mam siec na calym domu majac router na 2 kondygnacji domek w systemie piwnica plus 2 kondygnacje net mam takze w piwnicy i w poblizu domu Dodano po 25 a rouer mam z asusa wl-500w

    Sieci Początkujący Skibba   27 Sie 2008 17:17 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2071
  • Router a dostep innych uzytkownikow

    Tylko ja nie zainstalowalam opragr. routera oczywiscie moge isc po CD i wgrac ale jest pytanie czy kablowka sienie skapnie ze mac ktory posiadaja w swojej sieci to mac routera a nie 3 kompow ktore ciagna na lewo neta bez dodatkowych oplat ??

    Sieci Początkujący Mery84   09 Paź 2009 09:59 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1331
  • Router Dir-300 a TD W8910G

    Witam mam pytanie i taka możliwość a wiec mam router dir 300 i w jednym pomieszczeniu prawie zero zasięgu jedna kreska czy router TD W8910G jest lepszy i ma może mieć ciut lepszy zasięg nie mogę przestawiać rutera i nie mogę sprawdzić TD W8910G jestem laikiem w tych sprawach szukałem googlowal ale...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych Jacek6663   03 Wrz 2011 09:48 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1338
  • Jaki router do radiówki, podłączenie...

    znalazłem na allegro coś takiego słyszałem ze mozna do niego wgrac Tomato czy ciężka jest to operacja, oraz znalazłem także z już wgranym Tomato tylko gwarancja 2 tyg. czy łatwa jest konfiguracja Tomato tego urządzenia w moim przypadku, to bedzie mój pierwszy router dlatego zadaje tyle...

    Sieci Co Kupić hermes-80   28 Lis 2010 12:46 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4861
  • czy ten router bedzie dzialal pod upc? <edimax AR-7024-B&

    No na to by wyglądało, w takim razie dzięki za pomoc, powiedzieli byście mi jeszcze czy ten router może być: Nie potrzebuję wifi więc chyba będzie ok. ?

    Sieci LAN suchini   29 Sty 2011 00:28 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2030
  • Pomoc z wyborem routera wifi oraz karty wifi

    odświeżam temat, czyli uważacie że ten router był by dobry? i teraz jaką kartę wifi do tego drugiego komputera? czy np ta była by dobra?

    Sieci Co Kupić jurek.adam   10 Kwi 2012 10:10 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1719
  • VECTRA, UPC - Własny router do VECTRY lub UPC

    Nie rozumiem. Jak ci z UPC zakładają mi neta, to mi dają router gratis (ale bez WIFI)? Jak sobie dokupię swój router, który przesyła sygnał radiowo (i ma wejście WAN, bo tak pisało w jakimś poradniku UPC) to będę mógł korzystać bezprzewodowo z neta przez lapka i smartfona? Czy możecie mi polecić...

    Sieci LAN messqi10   04 Paź 2013 11:07 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 6984
  • Brak połączenia internetowego: modem DASAN H64OG, router TP LINK AC1200

    Witam, Moze ktos pomoże. Jestem po reinstalacji systemu na PCie oraz powrotu do ustawień fabryczny na routerze. Niestety, spowodowało to brak dostępu do internetu (wczesniej wszystko smigało bez problemu). Próbowałem sie łączyć z modemem przez router i bezpośrednio przez PC. Zrzucam screeny. Moze...

    Sieci LAN zbir12   30 Lis 2015 10:50 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 753
  • konfiguracja routera

    Witam !!! Wyglada ze wszystko jest ok. Jedynie troche niepodoba mi sie ustawienie statycznie adresu na laczu WAN. Wiekszosc kablowek oferuje jedynie przydzial przez DHCP i IP powiazane z MAC-iem interfejsu. Kolejna sprawa to mogli zmienic TTL w pakiecie i wtedy zapomnij o udostepnianiu . Najlepjej...

    Sieci Początkujący tplewa   27 Sie 2004 16:31 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 4913
  • vectra modem cisco epc3212 i router to link wr340g

    witam mam internet z vectry kablowka, dali mi modem cisco epc3212 i podlaczyli go do laptopa zoltym kablem ethernet, internet dziala, zakupilem router tp link wr340g i chce by internet mi teraz dzialal przez WFI.. jak to polaczyc wszystko ? mam xp. i jak zrobic by szukal siec moja w laptopie. w laptopie...

    Sieci WiFi sokolzblewo   27 Lut 2012 20:17 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 7649
  • MV410 R - Jak skonfigurować Router

    Ten router może być?

    Sieci Początkujący CHACA   13 Lis 2012 18:30 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1773
  • Motorola sb5101e - Jak do modemu motorola sb5101e podłączyć router

    Nie mam internetu z upc tylko znalazlem ta strone jak to wszystko popodłączać. Czyli jesli kupie ten router który podałem wyżej wszystko będzie śmigac? Ok jak nie z UPC to jestes pewny ze kablowka nie ma takich modemow w ofercie, jesli chodzi o starsze modemy EuroDOCSIS 2.0 to obecnie prawie nie...

    Sieci Początkujący mrfinix   03 Sie 2015 12:47 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 1221
  • Router na kartę SIM / Dom parter, piętro / do 400zł

    Na Olx masz , nowy z Play więc bez problemów . WR-841 ewentualnie po testach zasięgu WiFi z B525 , najtaniej a co do anteny to zrobisz na B525 najpierw testy sygnału i prędkości na LTE1800 potem na LTE900 i agregacji LTE1800+900 i na ich podstawie dobór anteny.

    Sieci Co Kupić Shathan   17 Lip 2018 11:58 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 237
  • Podział pasma neostrady. Jaki router możecie polecić?

    popieram adikbo w zasosowanianiacch amatorskich linux jeszcze w gre wchodzi freebsd a konkretnie m0n0wall :-) na poczatek nnd.freesco.pl dystrybucja linuksa przystosowan do polskich lacz dsl, neo kablowka itp, szreokie mozliwosci rozbudowy. polecam poczatkujacym ;-)

    Sieci, Internet macos87   14 Lut 2007 17:59 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2821
  • Router do kablówki- kilka pytań

    :arrow: syrian mała lokalna kablowka w Bydgoszczy

    Sieci, Internet kasprzyk   02 Maj 2007 12:19 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 1842
  • Router zintegrowany z bramka voip jaki wybrac ?

    No wlasnie jaki ? wszystko drogie nawet na allegro... Moje "wymagania" ;) - rozdzial lacza na 2 kompy (LAN) - obluzenie 1 aparatu telefonicznego do voip ( sieć IPFON ) - QoS - dobrze by było jakbym mogl sobie zapewnic jakosc polaczen - w miare dobre kodeki - port WAN ( RJ54) - zeby nie bylo...

    Sieci, Internet syrian   10 Maj 2007 13:42 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1587
  • Podzial lacza przez router w multimedii i jak predkosc

    Hmm bo oba komputery sa w dwoch oddzielnych pokojach ale tylko do jednego idzie kablowka i tam znajduje sie modem i komp podlaczony przez kabel Ethernet,oczywiscie w modemie jest tez drugie wyjscie do podlaczenia przez USB i zastanawialem sie zeby sie podlczyc do tego wejscia ale dwa komputery do jednego...

    Sieci, Internet quinty   08 Maj 2008 06:35 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1742
  • Aster, router i DMZ, jeden komputer widoczny na zewnątrz?

    A ta kablowka udostepnia zewnetrzne IP?

    Sieci, Internet SP5IT   11 Maj 2008 15:30 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2055
  • router tp link tl-r402m

    wrocław dzielnica partynice kablowka z firmy global media

    Sieci, Internet FlyBoy   24 Sie 2008 18:23 Odpowiedzi: 44    Wyświetleń: 9232
  • tani router z obsługą forwardowania portów

    Do czego? Neostrada, kablowka?

    Sieci Co Kupić rafał   10 Gru 2008 13:12 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1335
  • Router Belkin N1 Vision - samoczynne restarty

    Jakiego masz dostawce internetu? Jesli kablowka to wystarczy podac mu sam MAC adres a reszte sam sobie dopasuje. Sprobuj tak zrobic to moze bedzie dzialac stabilniej.

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych dziutek   29 Sty 2017 20:27 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 4805
  • Router, nietypowe polaczenie

    Zanim zaczne kombinowac z wtyczkami i restartami chcialbym cos doprecyzowac. Otoz, modem nie traci lacznosci ADSL. Ja odlaczam wtyczke RJ11. Kabel sygnalowy internetu to koncentryk (kablowka) i jego nigdy nie odlaczam od modemu. A zatem sygnal jest. Odlaczam tylko RJ11, czyli sam aparat telefoniczny. Czy...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych DonAndress   18 Cze 2010 08:49 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 5017
  • router wifi multimedia polska 1mb

    na studiach tez kablowka adsl Dodano po 2 ten modem wspomniany wyzej nadaje sie do multimedi bo posiada adsl i ppoe i chyba go kupie

    Sieci Co Kupić mateuszek3064   08 Sie 2011 19:16 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1940
  • Router Pentagram Cerberus P 6331-42 Odblokowywanie portów.

    Provider to jakas prywatna kablowka?

    Sieci Początkujący ekostuff   11 Mar 2012 20:53 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1988
  • Asus - RT-N10_VC Router warty kupienia?

    A w czym według Pana jest lepszy TP-Link WR740N ?? Tak z ciekawości :D Czy trzeba go konfigurować żeby działał czy wystarczy podłączyć kabelki i wszystko powinno śmigać? I czy ten będzie okej? (pytam się bo najtańszy na alledrogo więc może to jest jakaś starsza wersja?)

    Sieci Co Kupić 2002360   26 Sie 2012 17:16 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 1893
  • Jaki tani router do kablówki?

    A czy ten tańszy od tego 841 o 30zł będzie gorszy? Aukcja jak widać ma dużą popularność.

    Sieci Co Kupić AxelNext   28 Paź 2012 18:35 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1530
  • Tania sieć WiFi - router karta USB

    Polecam

    Komputery Co kupić? nowak97   10 Lis 2012 19:32 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 774
  • Internet(Kablowka)+router Edimax Br-6104 -> 2x kom(WIN_X

    Witam Dziekuje jeszcze raz za pomoc. Teraz juz mam wizje tego przekierowowywania portów . Dziekuje juz sie łacze z jednym serverem a pozstałe sa nie dozdobycia chyba nie łacza . Jest juz lepiej niz było a było zero łaczenia .!!!!! I wpisze moze ktos skorzysta . W routerze...

    Sieci, Internet kiss39   06 Sie 2006 18:14 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1387
  • Router Airlive WT-2000R i kablowka jak skonfigurowac??pomoc

    Kupilem taki wlasnie router i nie potrafie go skonfigurowc a wiec MAC mojej karty w kompie jest taki: 10.89.A1.80.19.4A i do niej jest IP przypisane : 12.59.219.18 to wiem ale co gdzie wpisac w routerze abym mial neta przez router.Czy trzeba zmieniac karte sieciowa na inna.Narazie to zona chce mnie powiesic...

    Sieci, Internet mbo   01 Cze 2007 20:15 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1383
  • Blaszak, laptop i kablowka z routerem

    Jeśli modem ma wyjście Ethernet, to nada się dowolny router z wejściem WAN typu Ethernet, czyli zwykły router bez żadnego modemu. W szczególności polecam Linksysa WRT-54G i szczerze odradzam wyżej wspomniany DI-524, jak i inne modele D-Linka z serii DI-5xx/6xx. Nie nadają się do łącz szybszych niż 1Mbps...

    Sieci, Internet malena32   18 Mar 2008 09:02 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1094
  • Internet Kablowka, po przełączeniu na Router nei działa

    Witam Wyłącz modem od zasilania, podłącz router, włącz zasilanie modemu i skonfiguruj router. Dostęp do sieci w sieciach kablowych jest ograniczony przez MAC adres, ale nie trzeba wykjonywać ponownej rejestracji, wystarczy restart. Pozdrawiam

    Sieci LAN mac_gaver   11 Sty 2009 14:27 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 831
  • Router TP-LINK TL-WR543G + kablowka echostar problem z ip

    Witam, zakupilem ow router i kablowke z poznanskiego Echostara, chcialbym dzielic neta bezprzewodowo. W temacie jestem zupelnie zielony. Router ustawilem wg instrukcji, podlaczylem modem pod wan w routerze, drugim kablem router z kompem. I wszystko byloby chyba ok, ale nie lapie mi adresu ip. Screen: ...

    Sieci Początkujący codias   27 Lis 2009 15:59 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1619
  • podzial netu przez switch na kilka kompow - kwestia ISP

    Generalnie sa 3 opcje rozdzielenia netu kolega z netia lub kolega z kablowka lub kolega z kablowka. jak pisalem w innym temacie chce rozdzielic internet na kilka kompow wykorzystujac router jako switch...... i UDALO SIE! Testowalem na Netii kolegi rozdzielil sie bardzo ladnie i dzialal. Problem...

    Sieci LAN cocr3on   24 Gru 2010 17:24 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1022
  • Domowa sieć WIFI jak to zrobić?

    Mam taki problem i za bardzo się na tym nie znam. Mam internet radiowy 2mb/s i chce by komputer stacjonarny był połączony na kablu do internetu, a laptop który jest w domu był bezprzewodowy. Wiem, ze musze kupić router, tylko nie wiem jaki. Moja karta sieciowa w komputerze to coś takiego: REALTEK...

    Sieci WiFi mrbino   28 Lip 2012 13:06 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 4340
  • OvisLink 5460AP a Internet z Multimedii

    Witam serdecznie, Przekopalem mase tematow starajac sie znalezc odpowiedz jednak mimo pokrewnych tematow ustawienia dalej nie dzialaja... W czym lezy problem: Posiadam Ovislinka WL-5460AP i internet kablowy z Multimedii(kablowka). Posiadam rowniez modem Motoroli SB5101E. I chcialbym rozdzielic...

    Sieci LAN baczek007   30 Paź 2008 21:30 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1113
  • Internet Vectra i wlasny serwer

    Witam Opisze swoj problem bo ja juz nie wiem o co chodzi: Mialem w pelni chodzacy serwer w domciu na kablowce od innego operatora ktory zostal przejety w moim miescie przez Vectre, wiadomo, przyszli panowie, wymienili na swoj sprzet (Cisco EPC3928), wczesniej mialem jakiegos Thomsona. Do tego mialem...

    Sieci Początkujący jurek.adam   13 Cze 2016 12:09 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1158
  • likwidacja sieci bezprzewodiwej- czy warto?

    Witam, W obecnym mieszkaniu mam stworzoną sieć bezprzewodową, ponieważ zmieniam adres chciałabym zabrać ze sobą router. czy wystarczy odpiąć router i po sprawie, bez likwidacji sieci czy może się zdarzyć że rodzicom będzie zamulał net? czy może nie likwidować sieci i kiedyś tam znów podłączyć router?...

    Sieci WiFi pszczolka1331   25 Wrz 2012 14:58 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 747
  • konfiguracja P6362 brak internetu

    Witam, Dostawca internetu jest Finemedia (kablowka, polaczenie gniazdko----router, bez modemu). kupilem router pentagram cerberus p6362. wiem, ze po zmianie urzadzenia nalezy zglosic do dostawcy adres MAC WAN. odczytalem go z domyslnych ustawien mojego routera (jest inny niz MAC urzadzenia). podalem...

    Sieci LAN tsa87   31 Sie 2011 18:00 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1217
  • Internet z kablówki i dwa kompy

    Witam, chciałem prosić o rade. Chce podłaczyc kabłówke na 3 komputery 1 laptop , 2 PC Kablowka Chello 1 mb Router :TOSHIBA WiFi HotSpot HotSpot, Router, Bridge, AccessPoint, Switch x4, Specyfikacja routera: Property Value WAN Port Features PPPoE Client, PAP Authentication, DHCP Client,...

    Komputery Hardware Graveler   30 Paź 2006 08:53 Odpowiedzi: 38    Wyświetleń: 15191
  • Black Box econo -brak działnia

    po pierwsze jaka to siec? radiowka? kablowka? Zacznij od sprawdzenia ustawień WAN. Ta sekcja musi byc ustawiona wg ustawien providera, ktore znajdziesz pewnie na umowie o internet. Ważne aby dobrze ustawic IP i serwery DNS. Warto także zwrócić uwagę na adres MAC przypisany do urządzenia. Jeżeli miałeś...

    Sieci, Internet Dido230   14 Kwi 2009 21:34 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 12854
  • multimedia i tp link td - w8960n

    tak kablowka przychodzi mi do domu ale jest to normalny kabel i rozdzielony jest potem na kabel do telefonu i filter jest na tym podpiety i jeszcze jedno pod modem wczesniej mialem zwykły usb a teraz mam wpinanny do karty sieciowej ethernetowy ale nadal modem adsl wiec czemu nie ma byc po ten typ internetu...

    Sieci Początkujący piterus99   15 Lis 2011 21:13 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 5025
  • Netgear WNR1000 konfiguracja IP Ethernet

    Jak podlaczasz laptop do kablowki? Kablem... wiec potrzebujesz sklonowac na routerze MAC karty LAN (przewodowej). W twoim przypadku bedzie to Realtek. Chodzi o to zeby router (po skolonowaniu MAC z karty LAN) "udawal" przed kablowka, ze podlaczony jest tylko twoj laptop. I temu sluzy ta funkcja...

    Sieci Początkujący karola0989   05 Maj 2014 17:47 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1587
  • Konfiguracja DI-624 przy blokowaniu routerow przez kablowke

    To jest trzecie forum na którym prosze o pomoc w tej sprawie, moze w koncu ktos pomoże! Kablowka blokuje takie urzadzonka jak routery chyba ze sie zaplaci wiecej oni dadza swoj i beda miec nad nim wladze. Nabylem DI-624 i sprawdzilem w innej sieci -śmiga ze hej. Tutaj ( mam IP stale odczytywane automatycznie...

    Sieci, Internet Andrzej Molicki   12 Sty 2006 06:08 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 13589
  • internet z kablowki a polaczenie bezprzewodowo laptopa

    witam, Od niedawna jestem posiadaczem laptopa z karta WIFI. Tak wiec aby korzystac bezprzewodowo z netu, ktory dostarcza mi kablowka (multimedia) przez modem kablowy - zakupilem router d-link 524. Szafa grala do momentu kiedy nie zdecydowalem pozbyc sie starego desktopa i korzystac z bezprzewodowego...

    Sieci, Internet asususer   15 Kwi 2006 11:28 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2119
  • Siec wi-fi. Laptop + stacjonarny.

    Witam. Czy moglibyscie mi pomoc i ewentualnie doradzic sprzet ktory moglbym wykorzystac do budowy sieci? Chce polaczyc nootbooka z komputerm stacjonarnym i przy okazji moc korzystac z netu (kablowka ICP). 1) Laptop Acer Aspire 3022 LMI ( zintegrowana, dwupamowa karta sieciowa 802.11 b/g 2) komputer...

    Sieci, Internet Marcina   13 Mar 2006 12:46 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1146
  • TP-Link wr543g vs D-Link DIR-300 vs TP-Link wr340g i QoS

    Witam Net 4mb kablowka; kabel do PC, wifi do lapka (czasen kabel) na PC koles za sciana sciaga torrenty na lapku ja gram w warcrafta (tu priorytet aby nie bylo lagow gdy PC sciaga cos) szukalem ale nie znalazlem odpowiedzi na nastepujace pytania: 1) Czy funkcja QoS w dir-300 i wr543g faktycznie...

    Sieci Co Kupić raptorr   25 Gru 2008 00:23 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 5289
  • Internet podzielony na dwa komputery

    moim dostawca intenetu jest zwykla kablowka - Vectra chce podzielic za pomoca Routera firmy Belkin Wireless G moj internet na 2 komputery... 1 komputer ma byc tzw. serwerem 2 komputer ma poprostu miec internet niezaleznie od 1 komputera i tu jest problem, mianowicie gdy wszystko poinstaluje i...

    Sieci Początkujący Krzyq   24 Gru 2008 13:38 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2042
  • Problem z włączeniem usługi ICS

    1 komputer jest podlaczony poprzez modem i router poniewaz jest to kablowka i mam stale ip na jednego kompa. A 2 komputer idzie bezposrednio od routera.

    Sieci LAN Tasioor   25 Lis 2009 20:29 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 2238
  • uTorrent i problemy z pobieraniem plików.

    utorrent-> opcje-> ustawienia->polaczenie i masz port teraz musisz go dodac do routera nie wiem jaki masz ale u mnie mam netgear loguje sie na niego przez przegladarke i ja wchodze w kategorie Port Forwarding / Port Triggering i tam dodaje ten port. ja jestem kablowka i ciagle mialem ze polaczenie...

    Sieci LAN Damianikot   25 Mar 2010 19:30 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4090
  • Dziwne przerwy w dostawie neta.

    Witam, moim dostawca jest UPC, wyglada to tak- posiadam router NETGEAR WPN824, router połączony jest kablem do modemu, do ktorego to podlaczona jest kablowka. Przy kompie na poczatku mialem podpiety do usb adapter Nedgera wpn111, ktory laczyl sie bezprzewodowo z routerem i wszystko bylo dobrze, net...

    Sieci Początkujący Demonek21   21 Sie 2010 21:17 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1026
  • Problem z podlaczeniem Wifi

    Witam Mam router EDIMAX BR-6226n wifi, chcialbym podlaczyc go pod stacjonarny komputer i zeby przesylal sygnal na laptopa przez wifi. Internet jaki mam to kablowka od lokalnego providera inea w Poznaniu (modem motorola SBV5121E). Czy jest mozliwe takie polaczenie i co potrzebuje do podlaczenia. (MAM...

    Sieci Początkujący mbo   27 Wrz 2010 20:43 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1149
  • Konfiguracją tp link wr340g

    Witam. Zwracam się z prośbą do forumowiczów żeby pomogli mi w konfiguracji tego routera. Sam juz to robilem ze 3 razy-2 razy z płytki a raz przeglądarką. Zawsze wychodzi to samo-nie ma w ogóle neta, mimo ze diody palą sie jak powinny a sieć wifi jest utworzona, neta nie ma. Próbowałem klonować mac,...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych Sheryl   14 Gru 2010 19:59 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 522
  • Jedem modem a dwa komputery,

    Kup kartę sieciową 2gą do komputera i podłącz Dodano po 4 np allegro tp-link-router-tl-r402m-4xlan-kablowka-u...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych PatryczQ   12 Sie 2011 12:34 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 4114
  • Który bardziej polecacie .

    Witam , który router bardziej polecacie , prosiłbym o wymienienie plusów i minusów każdego : 1. [url=]D-Link DIR-600 2. [url=]TP-Link TL-WR740N Proszę o szybką opowiedź . Z góry dziękuje i pozdrawiam . Taki mały Edit. Jeśli ma ktoś sprawdzone informacje to prosiłbym o zasięg wifi .

    Sieci Co Kupić DACOIT   03 Mar 2013 14:53 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 726
  • Z wifi do wifi i na kabel?

    ok rozwiązanie to: WR743ND ale zalazłem jakby dwa modele a raczej dwa wyglądy tego samego sprzętu: i a może ten tp link ma tą samą opcję? TD-W8950NDbo takie urządzenie też mogę mieć za free

    Sieci WiFi mihail1   27 Maj 2014 10:17 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 2853
  • net w bloku

    nie no panowie ttroszku zle mnei zrozumieliscie z tym sdi :)) nie ejstem samobojca coby sie rzucac z motyka na slonce :))) co do tego ze to ma byc bezawaryjne to qrcze juz wiem o co chodzi.. qmpel z ktorym mam obecna siec ma strasznie czepialskiego ojca.. jak cos nie dziala w ciagu 5 min dzwoni ze mam...

    Komputery Hardware kondziub   04 Mar 2003 00:14 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 3062
  • Linux Debian (woody) 3.0. Nie działa myszka. Obraz migocze.

    ja zaczynałem od redhat7.2 ale mniejsza o ...z moim kompem cos nie tak jest bo na innych plytach głownych .wszystko jest ok mam ecs..wiem ze dziadowska rzecz ale mniejsza o to . SuSE mam z jakiej gazetki ...całkiem przyzwioty .. a po co mi linux .. praktyka czyni ...

    Software serwis szaleniec   27 Sty 2005 04:25 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 2573
  • internet z kablowki na 3 kompy ?- miniHOWTO nie pomoglo :(

    czesc mam pytanie jak podzielic internet z kablowki na 3 komputery - niestety oglosznie miniHOWTO nic mi nie rozjasnia... jestem zupelnie zielony zamierzam zakupic internet w kablowce - oni dostarczaja :modem kablowy, odemnie wymagaja: komputer wyposażony w kartę sieciową (ethernet) lub port...

    Sieci, Internet asiedem   20 Lut 2006 11:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1032
  • IPCOP rozwiązujemy problemy...

    (at)scaner Post26 Maj 2006 19:18 Re: ipcop rozwiazujemy problemy..... ... cos mi tu nie pasi... doczytałem, że po instalacji p2pblock mam (chyba) wykonać pewne polecenie aby się to samo aktualizowało cytuję :After the reboot you should update your patterns for layer7-filter ................ jesli...

    Sieci Początkujący scaner   09 Wrz 2017 10:39 Odpowiedzi: 973    Wyświetleń: 269737
  • Kilka pytań odnośnie modemu kablowego

    Nie jestem elektronikiem i nie bardzo wiem jak narysowac taki schemat. Jedno gniazdko rtv jest obok drugiego. Jedno nigdy nie dzialalo a z drugiego od zawsze byla kablowka. Po podlaczeniu internetu spod puszki rtv wystaja dwa przewody, ktore lacza sie z rozgaleznikiem. Trzeci przewod z rozgaleznika...

    Sieci, Internet kasprzyk   14 Sie 2006 18:27 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1570
  • Linksys WRT54GL - zapycha sie?

    W tym routerze chyba jest QOS, stosujesz go ?> jak nie to postaraj sie alternatywny soft polecam tomato. zainstalowalem alternatywny soft ( w reszcie jakies konkretne ustawienia mozna porobic) . obciolem rowniez polaczenia w programach p2p do wartosci jak pisal "mbo" jest poprawa...

    Sieci, Internet mbo   09 Lut 2007 20:57 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3297
  • MAC adres. Co zrobić, żeby drugi miał sieć?

    Jezeli kablowka udostepnia Ci tylko 1 komp to tylko router. Jezeli mozesz podlaczyc wiecej to tanszym rozwiazeniem jest switch

    Komputery Hardware darex120   11 Cze 2007 18:21 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1227
  • wykrycie wirusow

    witam! mam takie pytanie praktyczno/teoretyczne... moj provider (kablowka) ma w sieci skaner zapuszczony i teraz jesli namierzy wirusa (nie wiem na jakiej podstwie) to wysyla maila do usera o takowym fakcie, natychmiastowo blokuje port z wirusem (w moim przypadku byl to 25) i jesli w ciagu 24h nadal...

    Sieci, Internet firepunch   03 Gru 2007 03:16 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1008
  • Polaczony z internetem ale brak internetu

    Witam. Po przebojach z kablem nareszcie komputer pobiera adres sieciowy i łączy sie z internetem. Ale no wasnie ja chce właczy jakas stronke i nic czekam czekam i nic sie nie pojawia. A na dole pisze np Oczekiwanie na google i to wszystko. Komputer łacze przez routera D-Link ale nawet po podłaczeniu...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych Matuzalem   02 Kwi 2009 06:51 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 903
  • tp link wr340g problem z rozdzieleniem kablówki

    Nie moge bo to kablowka i IP jest staly. Kombinowalem juz nawet z klonowaniem MAC adresow ale to nie to. ISP nie filtruje MAC adresow bo moge sobie przelaczac modem z peceta do lapka i wszystko smiga. Tylko po podpieciu modemu do routera sie sypie.

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych LazyBoY   19 Paź 2009 14:25 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1430
  • przekierowywanie portów, co robie nie tak ? TL-WR740N

    net to kablowka, modem>router, ip prywatne (podane przez admina ustawienia ip publiczego coś mi nie działaja>czekam na odp) porty są mi potrzebne do battlefielda 3 itd... Obrazy na forum umieszczamy wyłącznie przez przycisk "Dodaj obrazek" - u góry działu dostępna jest instrukcja. Post...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych piterus99   30 Paź 2011 12:39 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1155
  • Livebox + TP-LINK + KOMPUTER

    TP-Link TL-WR543G a dokładnie kupiony tutaj :

    Sieci LAN jimasek   28 Mar 2012 14:12 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 2336
  • D-Link DI-524 - Rozłączanie sieci po upłaynięciu czasu dzierżawy adresu WAN

    sorrki ze nie odpowiadalem - bylem poza zasiegiem. dokladnie tak jest jak mowicie. modem na swiat to kablowka. do tego dopiety jest router d-linka. dzisja mialem to samo. wan ip adress i gateway byly z puli 192.168.100.xxx reset dlinka nic nie pomaga - tylko reset modemu z kablówki przydziela...

    Sieci WiFi a_Walerczak   23 Sie 2012 10:03 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2133
  • TV LG 37LS5600 - jak korzystać z DLNA, jakie ma zastosowania?

    Nie da sie tak bo ten thomson jest od operatora i do niego dochodzi kabel z netem i on od razu rozsyla mi wifi nie mam drugiego routera w domu jest tylko ten modem/router z wifi thomsona, ktory dala mi kablowka. A jaki problem kupić sobie swój własny router?, a w tym Thomsonie wszystko powyłączać,...

    RTV Użytkowy dragi_gd   26 Lis 2013 14:31 Odpowiedzi: 35    Wyświetleń: 23436
  • Jak zorganizować gniazdka/urządzenia?

    Witam, dla Was to pewnie pestka, dla mnie czarna magia. Robię remont generalny i nie mam pojęcia jakie zakupić i zorganizować gniazdka/urządzenia, żeby zorganizować schemat multimedialny pokazany na rysunku. Dodam tylko, że anteny satelitarnej kabel (4) będzie położony na przyszłość, jak kiedyś...

    Instalacje antenowe archiwum irekr   01 Sty 2015 22:50 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 567
  Szukaj w 5mln produktów