http://obrazki.elektroda.pl/8748301600_1... A tak.
20Nm 90* 90*
Cisnienie utrzymuje plyn przed przedwczesnym wrzeniem. Czujniki sa dwa, jeden podaje sygnal do kompa a drugi na wskaznik temp. Sa wkrecone w kolanko (trojnik) z przodu silnika po prawej stronie (stojac twarza do silnika) a nie tak jak kolega wyzej napisal kolo termostatu. Ciebie interesuje ten do ktorego wchodza 2 przewody i jest on wkrecony od przodu...
szukam wiadomości o momentach dokręcania śrub w silniku ROVER 1,4 16V (głowica,korbowody,i.t.p)
Armadon silnik 1,8 Rovera to nie do konca to samo co 1,4. Tam występują problemy z przegrzaniem, krzywieniem głowicy i bloku oraz osiadaniem tulei w bloku, wymagana jest wymiana szpilek oraz magistrali olejowej na nowy typ oraz przerobienie termostatu żeby uniknąć problemów w przyszłości. To że ty głowicę "przepolerowałeś" nie oznacza że naprawiłeś...
Czy ktoś może się orientuje jaka głowica jest w Rover 45 1.4 IE 16V kolizyjna czy nie? Regulamin pkt 11 proszę poprawić. goldwinger Czy teraz jest dobrze?
W silniku słabszym w głowicy sa 3 świece. ZObacz czy masz szczelny dolot zwłaszcza połaczenie turbiny z rurami.
Witam, W moim land rover Discovery 3 z silnikiem 4,4 V8 wymieniałem rozrząd w styczniu 2024. Do dnia dzisiejszego przejechałem na nowym rozrządzie 30tys km. Od jakiegoś czasu wyskakuje błąd p0341 na banku A (patrząc na silnik, głowica po stronie pasażera). Błąd wyskakuje sporadycznie. Nie słychać absolutnie żadnych hałasów z silnika. Wszystko pracuje...
czy ktoś podpowie coś o tej zmiennej fazie w roverze, czy to tez się jakoś ustawia? rover 218 silnik poj. 1976, 106 KW, rok 1999.
Kopie zrobisz programem rawrite/winimage/diskdupe. A stację potraktuj sprężonym powietrzem i dyskietką czyszczącą ( firmy speed-link) ewentualnie smarowanie prowadnic głowicy. Jak powyższe zabiegi nie pomogą to dopiero wtedy martw się jak dostosować stację z PC .
Mam pytanie do osób które wymieniały uszczelkę głowicy w Roverze/ Land roverze 1,8 - silnik 18K4F. Otóż znalazłem na forun Rovera informację że tuleje powinny wystawać ponad krawędź bloku o 0,1 mm. Natomiast na Youtube można znaleźć film sygnowany przez Ajusę na temat naprawy tego silnika, i widać tam że człowiek przykłada liniał krawędziowy do tulei...
twierdzi że chyba źle splanowana głowica i najlepiej nowy silnik kupić. auto nie dymi wogóle uszczelka i szpilki nowe
Dolicz cenę nowych śrub, w tym silniku obowiązkowo do wymiany
Głowica pasuje od każdego roverka więc jest ok , to nie majątek na VVC .
[Kolego a sprawdziłeś czy przekaznik od świec daje zasilanie na świece .Odłącz przewód i podłącz kontrolkę .świece ukręconą idzie wydostać bez zdejmowania głowicy właśnie to robiłem wczoraj w mercedesie tylko musisz mieć sprzęt .Często właśnie spalona świeca na końcówce rozwarstwia się i blokuje dlatego jest podatna na ukręcenie
Bardziej chodziło mi o to, ze mój rover ma wadliwy silnik (mój nie ma problemów, ale chodzi o typ K16) i pisaliście tutaj, ze jak ten silnik dostaje duże obroty na nie do końca rozgrzanym to szybko wysiada uszczelka, a mnie bardzo stresuje wizja wymiana uszczelki pod głowica :( nie chodzi o koszta, bo mam pieniądze, ale rover to moje jedyne auto i zapewnia...
temat z czujnikiem załatwiony a samochód dalej się dusi. mechanik stwierdził że brak kompresji ,dodam że była wymieniana głowica. Co może być problemem że samochód odpala.na zimnym trochę się wkręca na obroty ,na ciepłym się dusi .
http://moto.allegro.pl/listwa-wtryskowa-... tam jest taka listwa co w/w przed tym była robiona uszczelka pod głowicą, był problem z odpowietrzeniem szklanek
Trochę w traktorach tego było, różne Perkinsy W samochodach to Citroen CX 2,5, Daihatsu Rocky 2,5, Fiat 2,5 stosowany w 131 i 132, Ford Transit 2,4, Land Rover 2,25, Mercedesy 2,0, 2,2, i 2,4. Opel Blitz 2,1 i 2,3, Reno Trafik i Master 2,5. Podałem ci auta z końca lat 70 początek, 80 więc tam elektronik nie będzie. Co nieco w dieslach zaczęło się pojawiać...
Dół raczej wygląda oki tylko podobno są też spore luzy na zaworach i za bardzo były przekręcone szpilki Dodano po 4 A jeśli był robiony to głowica mogła być już kilka razy planowana
Link 1 FAI.
Silnik 1.8 to silnik Rovera serii K, silnik jest trwały i daje rade z gazem, ale trzeba uwazac na przegrzanie, bo łatwo pada uszczelka pod głowicą jak we wszystkich silnikach serii K. Silnik 2.5 tez Rovera, KV6, bardziej skomplikowany i bardziej awaryjny.
W jaki sposób dokręcałeś głowicę?
Kyller - Głowica prosta, była PLANOWANA. komputer podmieniony. bryka102 - poczytaj trochę o VVC czym to jest i jak to działa i wtedy się wypowiadaj.
jak nie na forum, ja jestem w anglii i tylko forum mi zostało, jakieś linki ze stronami rovera i ustawieniami paska rozrządu bo nie moge znalsesc, plissss
Mam poldka atu+ 99rseryjne bylo 1.6 78KM potem kupilem 1.4 rovera na przeszczep niezle wymiatał ale nalałem mineralnego oleju i go zajechałem teraz wstawiłem blok od rovera 1.6 16v z głowicą od tego 1.4 teraz jest jakieś 112KM więc możesz przeszczepiać dasz rade
Witam. Mam problem z autem j/w. Na zimnym pali i gaśnie po 5-6 razach odpali chodzi nierówno ,Natomiast jeśli temp. otoczenie jest około 10 stopni jest ok. Nadmienię że auto przycholowane na lince z innego warsztatu ,padł czujnik ciśnienia paliowa. dwa wtryski miały zwarcie .pasek rozrządu przeskoczył o jeden ząbek uszkodzone 4 szt dziwigienki wymienione...
Ja bym dalej obstawiał głowicę jeśli po odpaleniu przewody wody puchną to kompresja dostaje się to układu chłodzenia, miałem taki przypadek w vito tester szczelności głowicy też nic nie pokazał .
Jak chcesz rovera, to chcij coś innego (ze względu na padające jak muchy uszczelki pod głowicą) - ja przerobiłem cztery silniki 1.4 14K4F (w pewnym okresie taniej było kupić całego Poloneza 1.4 niż sam silnik i niewiele drożej niż wymiana uszczelki po bożemu). Dwa Roverki (silniki) 1.4 14K4F wymagające wymiany uszczelki podgłowicowej straszą jeszcze...
Może jednak jest ktoś kto ma taki model Rovera i mógłby podpowiedziec chociaż czy to będzie 8 czy 16v. Będę bardzo wdzięczny,trochę zależy mi na czasie.
Pewnie że możesz. Wtedy będziesz miał pewność czy głowica W.Cz. nie obciąża zbyt napięcia +8,5V.
hmm ale auto wcześniej jeździło normalnie. Była wymieniona tylko głowica, a więc to chyba też wykluczone.
owszem mogła paść uszczelka pod głowica lub sama głowica gdybyś podał jakieś blisze dane silnika bo płyn może dostawać przez chłodnice oleju montowaną pod filtrem oleju lub dołem tuleji cylidrycznych przy tulejach mokrych
Gdyby ktoś potrzebował wyślę zdjęcia na pw. Znalazłem na rosyjskim forum. Pozdrawiam.
Kolego dawiada23, z twojego opisu faktycznie wygląda to na uszczelke, gniazda zaworów pewnie będą dobre ale warto je sprawdzić jak głowica będzie zdjęta i profilaktycznie podocierać ;)
haynes w serwice and repair manual podaje dla rovera 2.0 d 1 etap 30Nm 2 etap 65Nm 3 etap 90 stopni 4 etap 90 stopni pozdrawiam
Silnik ford Usa 4.0 v6 stosowany w explorer , land rover discovery3 Usa, Mazda. Silnik ohc, po bloku widac ze ewidentnie to stary OHV taki jak w starym windstarze. Silnik ma cztery łańcuchy. Trzy z przodu (pompa olejowa z wałkiem balansującym w wersjach 4x4-wał, wałek pośredni-wał, lewa głowica-wał) jeden łańcuch z tyłu wałek pośredni głowica. Do wymiany...
Witam. Land Rover discovery Td5 remont kapitalny silnika. Tłoki, pierscienie, wał panewki głowica, wtryski, turbo. Auto zapala chodzi przepięknie. Przebieg 10km :) Napiszcie mi dla czego z bagnetu i z korka wlewu oleju leci jasna para jak by gotowala sie woda..... Czy moze to byc przyczyna ze do oleju wpadło 150 gram ropy przez wtrysk??? Auto trzyma...
Moim zdaniem to jest wina uszczelki pod głowicą.
Jeśli jest brązowa maź to do układu chłodzenia dostaje się olej, sprawdzałeś na "bagnecie" czy nie podnosi się stan oleju w silniku? Skoro głowica posprawdzana dokładnie to może w bloku silnika dzieje się coś nie dobrego
Czy jest jakaś złota rączka , która potrafi odpalić rovera. Była wymieniona uszczelka pod głowicą, jest ciśnienie w cylindrach, niby jest pasek rozrządu ustawiony dobrze ale nie chce nawet na linkę odpalić, proszę o poradę lub adres do dobrego mechanika co by odpalił rovera.
nie widziałem jeszce PGM-FI po 90-tym innego niż wielopunkt ale wszyscy się uczymy.Co do głowicy i zaworów to chyba jedyne ogniwo łączące utykanie na gazie i benzynie.Jednak zwalanie głowicy wolałbym zostawić na koniec.Ale skoro to ma być głowica to dlaczego ciśnienie jest po 13 atm i na wolnych jest idealnie :?:
a miales albo masz w orginale?przerobilem tego syfu troche i niepamietam czy szły,Ale bardziej mi sie wydaje ze niema.Srub starych mam taczki hehe
W aucie dostała się woda do oleju, została naprawiona głowica wymieniona uszczelka pod głowicą, magistrala olejowa i nowe śruby głowicy. auto odpala chodzi normalnie trzyma temperaturę na wolnych obrotach ale po dodaniu gazu od razu temperatura wchodzi na czerwone i się gotuje i zarazem wywala wodę ze zbiorniczka jak zdejmę nogę z gazu temperatura od...
Sprawdź ciśnienie paliwa, jeżeli jest około 3bar to ok. Może być też cewka (za słaba iskra i po wkręceniu świecy w głowicę nie przeskakuje).
Z 1,6 na 1,8 nie będzie widocznego wzrostu mocy. Tak jak to jest z 1,4 na 1,6. Silniki różnią się dołem , wieć musisz cały dół zmienić. A jak już zmieniasz to przynajmniej na 1,8 vvc. Tylko że głowica i sterowanie dochodzi, możesz też dołożyć turbina to swojego 1,6 co pozwoli wygenereowac ok 160KM Przy soft turbo.
Jeżeli świece są mokre to uszczelka pod głowicą uszkodzona.
Witam, może ktoś pomoże co może byc przyczyną:Samochód ROVER 420 benzyna.Uszkodzenie polega na tym iż podczas postoju,lub wolnej jazdy wskazówka temperatury podchodzi prawie na czerwone pole, po czym włącza się wiatrak i temperatura i wskazówka temperatury wraca na swoje właściwe połozenie.Dodatkowo kiepsko działa ogrzewanie, ale nie wiem czy jedno...
Jeżeli to Rover to uszczelka pod głowicą.
Jaki masz gaz?
Niestety czeka Cię znów wymiana uszczelki pod głowicą lub głowicy jeżeli po rewizji okaże się że uszczelka była dobra.Przy wymianie uszczelki koniecznie nowe szpilki.Wymiana rozrządu prosta na znakach.
Oczywiście w sprawie przebiegu to wszystko możliwe ponieważ mieszkamy w Polsce. Zakładając, ze stan silnika poprawny to jak najbardziej stosowałbym olej dobrej jakości, czyli w najgorszym przypadku ten 10W40. Mam przed oczami, że w takim pojeździe widniała informacja BP Visco 5000. Co do producenta to sprawa upodobań. Nie obawiaj się żadnych mitycznych...
Witam, chciałbym stuningować trochę Rovera po zjeździe do polski. Myślałem o następujących rzeczach: -Nowa/używana kierownica, bo stara jest zdarta -Nowe przewody hamulcowe + nowe tarcze/klocki i bębny na tył -Nowe felgi i tu mam dylemat czy wybrać stalowe nowe czy używane alufelgi -Nowe opony letnie i tu to samo nie wiem jaki producent i jaki rozmiar,...
Określcie się co to może być. Może płyn z pękniętego węża zebrał się gdzieś w zakamarkach komory silnika i teraz odparowuje po rozgrzaniu silnika i układu wydechowego... Może być pęknięta głowica... Może być uszkodzona uszczelka pod głowicą... Może być zapowietrzony układ chłodzenia... Może być brak wiedzy użytkownika nowego samochodu i wiele innych...
Witam wszystkich. Mam problemik z roverem 214si miał ściąganą głowice ,remont itp. od tamtego momentu nie chce zapalić , kręce i kręce i co jakiś czas jest jakieś pstrykniecie i kupa dymu , podejrzewam wybuch do kolektora, iskra jest paliwo podawane jest, tylko że z cewki wychodzą dwa kable plus wyjście przewodem do rozdzielacza , jeden z wcześniej...
Czarna wersja wobec tego uszczelka pod głowicą.
Witam! Czy może mi ktoś podpowiedziec jak są rozmieszczone znaki od rozrządu oraz po drugiej stronie od napędu pompy wtryskowej. A właściwie to problem jest bardziej rozległy ponieważ prubóję doprowadzic do ładu silnik w którym jest zdjęta głowica (uszkodzona) i są zdjęte koła zębate z wałka rozrządu , pompy wtr. i wału.Zauwarzyłem że na ośce pompy...
tak , dodatkowo jeszcze delikatnie wyfrezowałem miejsce styku między głowicą a podkładką miedzianą a pompowtryskiem i auto jedzie
Auto było sprawdzane u mechanika ale pod innym względem. Wcześniej był taki problem że auto ciężko odpalało i miało problemy na niskich obrotach. Okazało się że to głowica zostało to naprawione teraz odpala na dotyk nie gaśnie problem z niskimi obrotami też zniknął. Jeżeli ta kompresja to sprawdzanie ciśnienia na tłokach to to też było sprawdzane właśnie...
dlatego myśle czy jest sens robić jeszcze ta podłogę i uszczelkę pod głowica. Jest tyle kasy wpakowane w tym aucie, ze żal mi jest go sprzedać ale już mi ręce opadają
Sprawdź uszczelkę pod głowicą. Do układu nie dolewa się wody tylko płyn w proporcjach. Sprawdź też termostat.
W mojej wersji nie, bo mam cewki za głowicy a w miejscu rozdzielacza jest zaślepka.
Skoro oba czujniki i dla deski i dla kompa mają zaniżoną temperaturę ponieważ piszesz że płyn się gotuje a wskaźnik i wentylator się nie załącza to po prostu może się on nie gotuję a wyrzuca go poprzez uszkodzenie uszczelki pod głowicą.
Tak, to jest pojemność. Moja rada taka odpuść sobie to auto, przynajmniej benzynę. Angole chciały zrobić lepszą głowicę ale trochę im nie wyszło i skutkiem tego jest częsta awaria uszczelki, a jej naprawa nie jest zawsze skuteczna i kończy się wymianą silnika. W tej chwili stoi mi na podwórku rover 25 (silnik praktycznie taki sam), chcesz to Ci tanio...
Tak to TURBO. Ale stan oleju jest taki sam. Podejrzewam głowicę, albo pompę paliwową tylko jak to sprawdzić samemu?
Co do głowicy oddałem ją do planowania i nie wykazało żadnego pęknięcia. Mówię o dole silnika.
Uszczelka pod głowicą została wymieniona. Pozostało tylko wypłukać dokładnie cały układ. Mam nadzieję że problem na chwilę będzie zażegnany :D
Podłącze sie do tematu mam może ktoś szczegółowe dane tego silnika, taki ak największe cienienie spalania, skok tloka itp potrzebuje bo musze na uczelnie zaprojektować i wyliczyć szpilke do głowicy
Witam mam 416si jak mi siadało ogrzewanie za pierwszym razem była to pompa wody za drugim uszczelka pod głowica pierwsza rada odkręć korek wlewy oleju do silnika i sprawdź jak masz nalot <kawa z mlekiem> uszczelka jeśli nie to sprawdź czy nagrzewa się przewód prowadzący do nagrzewnicy jest on za silnikiem i prowadzi do kabiny tam jest zawór odcinający...
Podmienilem komputer na inny, brak poprawy. Wytargałem całą wiązkę by sprawdzić każdy przewód, wszystko ok. Rozebrałem dolot by wyjąć listwę wtrysków i okazało się że po załączeniu stacyjki od razu leją wszystkie cztery wtryski na prawej głowicy. Cztery nie dwa... Wszystkie mają jakieš tam szczątkowe napięcie na masie, ale kluczem jest ż cztery.......
Prawdopodobnie wywaliło uszczelkę pod głowicą (jeśli faktycznie jest płyn w oleju), jeśli masz płyn w oleju to nawet nie uruchamiaj silnika bo go zatrzesz..
Witam. Jak wygląda płyn w zbiorniczku wyrównawczym, tzn. czy nie posiada tłustych plam. Przychylałbym się jednak do uszkodzonej uszczelki pod głowicą, tak z własnego doświadczenia.
sprawdziłem! grzanie w środku jest! dolałem gdzieś z litr boryga zrobiłem z 50km i jak na razie jest ok. nie widzę żadnego dymu z wydechu, spadku mocy też nie czuje (jak szedł tak idzie:))byłem jeszcze na kanale bo pomyślałem czy to na pewno tylko z pod korka poszło ale innych wycieków nie widzę i raczej tylko górą poszło. Delikatnie czasami tylko słyszę...
1,4 16v do fiata jak cię mogę, mniejsza skorupa, będzie śmigać. W polonezie w tych silnikach to uszczelki pod głowicą nagminnie strzelały, za duży wysiłek dla tego motorka przy karoserii od poloneza. 1.6 16v to rzadka wersja poloneza, chyba nie do zdobycia.
Problem zaczął ustępować po dolewaniu do paliwa oleju do 2-suwów. W międzyczasie wymieniłem uszczelkę pod głowicą i jak do tej pory silnik chodzi równo. Czasem słychać, że pracuje nieco inaczej ale żadnych innych objawów nie zauważam.
silnik jak każdy wolnossacy jest ciężki do dodania mu mocy. moim zdaniem stożek i wydech odpada bez poważniejszych modyfikacji. ja bym na początek zrobił obróbkę głowicy i kolektorków jak masz sprzęt i umiejetnosci posługiwania się to tą czynność masz nie mal za frik
W aucie żony Rover 214 z 1998 mieliśmy ten sam problem, sprowadziłem je z uszkodzoną uszczelką pod głowicą. Uszczelkę, płyn, olej, filtry wymieniłem a on ciągle jakoś tak dużo palił 12-14 litrów na 100 km. Jeśli mogę spytać: Jak u Ciebie z temperaturą silnika? W jakim położeniu masz wskazówkę? W Roverku małżonki wymieniłem termostat i sondę ..... zadziałało...
Witam mam pytanie jakie maja być luzy na zaworach ssącym i wydechowym. Wymieniłem uszczelkę pod głowicą i teraz mam mały problem z ustawieniem zaworów nie wiem jaka ma być różnica pomiędzy nimi :?: :?: :?:
witam - wymieniona pompa paliwa - "orginał " z koszem , zawory na obudowie filtra , podgrzewacz , regulator . procedura odpowietrzenia 5 -6 razy silnik odpali normalnie czasami nie pochodzi - pojedzie i stop znów procedura odpowietrzania . czy to może być przez spaliny które się dostają przez podkładkę między elektro wtryskami a głowicą ? lub inne pomysły
Masz jakieś uszkodzenie w krążeniu płynu - może to być wina chłodnicy, korka zbiorniczka albo jeszcze innych spraw związanych z chłodzeniem silnika, uszczelka pod głowicą nie wykluczona. Pozdrawiam.
Ile razy ci się wylał płyn ze zbiorniczka wyrównawczego?? Nie powinno się tak dziać. Weź odkręć korek od zbiornika wyrownawczego i na postoju pogazuj torochę silnikiem, najlepiej gdyby silnik był termostat otwarty. Jeśi w zbiornikczku wyrównawczym bedą pojawiać się pęcherzyki powietrza to prawdopodobnie jest wydmuchnięta uszczelka pod głowicą. Możliwe...
Witam nie udało się go uruchomić na oryginalnym wsadzie ,odpalił na wsadzie Immo OFF,oczywiście 13 pin odcięty niestety nie nacieszyłem się tym faktem za długo :( właśnie wydmuchało uszczelkę pod głowicą pozdrawiam
Mam problem z silnikiem V6 2.0l. Silnik został zatarty i z tego powodu przekładam do niego wał z panewkami z drugiego silnika. Ten drugi silnik chodził idealnie do czasu aż poszła głowica. Podczas przekładania panewek zauważyłem drobne rysy i ślady wytarć na owych panewkach, chciałem kupić nowe ale niestety nigdzie nie są dostępne. Teraz nie wiem czy...
wygląda na to że jest uszkodzony ten czujnik który wymieniłeś nowy nie oznacza dobry trzeba mu oporność sprawdzić no i jeszcze jedno z nawiewów w środku leci ciepłe powietrze jeśli nie to znaczy że jest zapowietrzony lub uszczelka pod głowicom padła i też takie efekty będą sprawdzić i powodzenia
- wyciek płynu chłodniczego spod głowicy czy płynu to nie wiem Jak ci walnie ścieżka slikonowa to ci tak silka płynem jak byś małego wyciągnął i sikał tak obrazowo. Kawa z mlekiem zamiast oleju to norma przy 120 000km.
Dzisiaj miałem w końcu to auto w garażu. Sprawdziłem napięcie TPS stabilne, zasymulowałem TPS opornikami. Przełącznika biegu jałowego w tym aucie nie ma. TPS był podstawiony z drugą przepustnicą z drugiego auta brak zmian. Auto jakby nie to że pływa faluje delikatnie obrotami tylko, słychać jak by nie paliło na jeden gar, ale pali na wszystkie. Ciśnienia...
witam też to miałem wymieniłem uszczelkę pod głowicę , wydałem setki złotych na mechaników i nic, dalej się grzał i gotowało wodę - aż tu nagle wystarczyło wymienić korek na zbiorniczku wyrównawczym i wszystko jak ręką odjąć wróciło do normy pozdrawiam i szerokości
Była wymieniana uszczelka pod głowicą Dodano po 4 A co do ciśnienia paliwa tak właśnie było mierzone. Mam pytanie czy może to byc przytkany katalizator?
Witam. Potrzebuje pilnej pomocy. Mam Rovera 75 1.8 120km. Mam dwa sterowniki, na oryginalnym silnik nie pali, na nowym odpala i od razu gaśnie lub nie odpala... żadnego błędu nie wywala, rozrząd ustawiony dobrze. Wymieniana była uszczelka pod głowicą, uszczelka kolektora dotykowego i rozrząd, przed naprawą jeździł, wszystkie przewody podpięte, sprawdzone...
Przykro mi ale się nie zgodzę.. Każde inna auto tak traktowane jak E36 dawno odeszło by w zapomnienie.. A po drogach porusza się jeszcze tego cała masa.. każdy silnik benzynowy może bez problemu dobić do miliona o ile ktoś zmienia w nim olej.. Zawieszenie jest równie niezniszczalne nawet na naszych drogach.. A jak juz można same sworznie w wahaczach...
Nie prawda, po to są znaki żeby było łatwo ustawić nowy pasek podczas wymiany, nie wiem kto powiedział Ci o tym małym kółku ale to dosyć zabawne;] Jeśli już tak bardzo chcesz założyć ten pasek to po jego zamontowaniu, sprawdź kompresję, jeżeli nie będzie jej choć na jednym cylindrze to trzeba niestety demontować głowicę.
tak wymieniałem korek,uszczelkę pod głowicą,sprawdzałem węże ale ostatnio zauważyłem że z przodu leci ciepłe powietrze od kierowcy,od pasażera leci zimne i z tyłu też zimne i stwierdziłem ,że jest zapowietrzony dałem do mechanika(kolejnego) ciekawe co powie.pozdrawiam i dziękuję za podpowiedź
Witam, Ubywa mi płynu w Roverze 75 (benzyna 1.8 bez turbo) - problem występował odkąd go mam, była robiona uszczelka pod głowicą, wymieniany kolektor ssący , sprawdzane i wymieniane węże itd.| Pytanie na dzień dzisiejszy jest taki, czy ubytek ponad 4l płynu po przejechaniu 80km może być spowodowany uszczelką pod głowicą lub jej nieszczelnością czy raczej...
Śruby są grube jak palec środkowy, gwinty jak nowe generalnie robią wrażenie b.solidnych według mnie nie ma opcji by to pękło jak zakręcasz tak jak producent nakazał. To nie chude i długie szpilki jak w np. rover 400 itp historie. Ale oczywiście jak ktos chce producent to wiadomo że nakazuje nowe bo łatwiej wymagać i sprzedać niż nie wymagać jakby coś...
Problemem jest również możliwość uszkodzenia tunera podczas zwarcia na wejściu anteny ponieważ fabryczne tunery LV5TDLX nie posiadają diody zabezpieczającej na wejściu i należy ją samemu wlutować. W życiu nie widziałem urządzenia, które można uszkodzić poprzez zwarcie na wejściu. :) Też trafiałem na opinie, że tuner z układem FC0013 jest gorszy niż...
Problem w Roverze silnik K18, zakupiony z problemem wyrzucania płynu, świeżo po wymianie uszczelki pod głowicą przez poprzedniego właściciela. Dzisiaj zdjąłem głowicę i okazało się że trzy tuleje "siedzą" w bloku poniżej jego płaszczyzny, na uszczelce widoczne przedmuchy. Pytanie - czy jest możliwa reanimacja tego silnika czy wyłącznie wymiana bloku?...
To ile ta szpilka miałaby mieć długości żeby wystawała w misce? Akurat tyle, albo jeszcze więcej. [url=https://www.google.pl/search?q=Rove...
A to że gaz ma wyższa temperaturę spalania i wypala gniazda zaworowe. Jak masz hydraulikę to podciągnie, jak nie to destrukcja głowicy nastąpi dosyć szybko jak juz się zacznie. Wziąwszy pod uwagę że rzeczywisty przebieg tego samochodu to pewnie jakies 160kkm albo lepiej to więcej włożysz w naprawy niż zaoszczędzisz jeżdżąc na gazie. A ile to pali na...
Każdy samochód jest dobry dopóki nie zacznie sie sypać :) Wygląd zewnętrzny freelandera nawet w porządku, szczególnie ciemny kolor na kołach 17-18", zawieszenie tez fajne. Zapomniałem jeszcze dodać o uszczelce pod głowicą w 1,8. Po nowym roku klient moze zdecyduje sie na freelandera po lifcie w dieslu 2005-6r w automacie, jak temat bedzie aktualny napisze...
Auto kupiłem miesiąc temu, po kupnie zauważyłem że oleju w silniku jest ponad stan (było ze 3cm powyżej MAX) Wymieniłem więc olej i zacząłem obserwować codziennie stan oleju. Przez 3 tygodnie poziom się nie podnosił a nawet lekko go ubyło więc myślałem, że problem zniknął. Niestety wczoraj poszedłem sprawdzić poziom oleju i przybyło go jakieś 2-3mm....
rover głowica głowica rover kontrolki rover
opalarka grzeje obliczanie transformatora impulsowego radio kondensator trzeszcz
tłumienie krytyczne zmiana hasła
Horizon 50HL7590U/B Firmware: Official Update, Vestel Board, Panel Codes, OTA & USB Methods BASCOM AVR ATmega8 16MHz – HC-SR04 z korekcją temperatury TM_P