To nie jest silnik I4 tylko 10j: https://en.wikipedia.org/wiki/Land_Rover... A tu trochę odpowiedzi na twoje problemy: http://www.seriesdiesellandrover.com/exh...
W pompie wtryskowej
DOBRZE CI POWIEDZIELI TO STEROWNIK POMPY
Możesz przeprowadzić próbę wykorzystując kondensatory przeciwzakłóceniowe montowany jak najbliżej pompy.
Jeśli jexdziłeś z za niskim poziomem to moglo dojść do mechanicznego uszkodzenia pompy.
Musi przelewać inaczej pompa siada.
Masz zwarcie w instalacji pod maską w okolicach pompy wtryskowej.
do wszystkich pomp vp44 vp30 idą te same czujniki. Nie ma znaczenia co jest na nim napisane, jaki ma numer i z którego roku. Wyjątkiem jest rover - czujnik "lewy"
Uderzeniówka pod maską wciśnięta, bezpiecznik pompy sprawdzony?
Wcześniej tak nie robił więc zastanawiam się nad przyczyną bo lubię jak wszystko działa tak jak powinno
Pompę szlag trafił. Szukaj nowej.
Zawór stop/immobiliser/etc sprawne/dzialajace :?:
Może niedrożny jest "powrót" paliwa z wtrysku i pompa jest przeciążona. A tak wogóle to proponuję zrobić odcięcie pompy paliwa przy pracy na LPG - (temat odcięcia wielokrotnie poruszany na forum). Pozdrawiam.
0,55 mm na króćcu A.
Najczęściej pompką steruje komputer sterujący silnikiem. Pommpka jest załączana na chwilkę po przekręceniu zapłonu, a potem dopiero gdy otrzyma sygnały o obracuniu silnikiem ( np. z zapłonu). Są jednak rozwiązania gdzie zasilanie na pompke idzie tylko przy obracjącym się silniku. Nie wiem - może w polonezie jest jakoś inaczej.
Nie ma takiej opcji. Może nie sprecyzowałem, ale kupiłem kompletną pompę, która nie buczała na początku po zamontowaniu, pięknie dawała ciśnienie. Działała ciągle przy chechłaniu przez długi czas ale uwaliła się po tym jak samochód zapalił, pochodził i został zgaszony. To jest najbardziej zastanawiające. Rozumiem że od kręcenia mogłoby coś tam paść,...
To weź oscyloskop sprawdź czujnik obrotu wałka na pompie.
Witam jestem elektrykiem samochodowym ale nie chodzi mi o naprawy cudzych aut tylko mojego sportowego poloneza :) nie dawno założyłem ze szrotu nową pompe paliwa jest sprawna i ciśnie 6 barów :) ale to tak na marginesie, pewnego dnia jechałem do roboty na gazie bo regulowałem gaz i chciałem sprawdzić ile spali noi gaz się skończył przełączyłem na benzyne...
jak paliwo jest bo zbiornik mam wyjęty z samochodu.
Sprawdzałeś czy nie zadziałał przypadkiem wyłącznik zderzeniowy? On odcina zasilanie pompy paliwa. Jest za konsolę środkową na wysokości łydki kierowcy. Trzeba go wcisnąć.
Wyłącznik uderzeniowy blokuje pomp tak?
W roverze jak immo trzyma to nie zakręcisz rozrusznikiem i nie działa pompa, wyje brzęczyk i miga lampka.
Uszkodzony był tranzystor sterujący zaworkiem ilości paliwa . Sama usterka była w płycie sterującej w pompie wtryskowej .
Czym mierzysz napięcie - trzeba żarówką , a nie przyrządem. Podejrzewam brak masy na pompę.
mam pytanie rover 620 miałem zwarcie elektryk naprawił zwarcie nie ma iskry pompa nie chodzi auto kreci
Samochod ten jest na zwyklej pompie czy na pompowtryskach ?? Prosze o odpowiedz.
To pozostaje pompa paliwa.
Problemem była pompa paliwa po jej wymianie wszystko działa.
Niestety pompa do wymiany,prawdopodobnie pracowała bez oleju i uszkodziło bieżnie ślizgową i listwy.
Może tak być. Pompa wstępna pracuje?
A oglądałeś główny przekaźnik ? On uruchamia rozrusznik i pompę.
Mam książkę napraw Poloneza, jest tam również rozdział o Roverze, spojrzę i dam znać. Narazie te podrdzewiałe śrubki spryskaj Unizolem, albo jakimś innym sprayem, żeby trochę puściły. Spojrzałem i jest tak: Pompa w zbiorniku do Rovera jest umieszczona z boku zbiornika pod przykręcaną pokrywką, po prawej stronie, patrząć od tyłu samochodu. Żeby dostać...
może to wina wysprzęglika 90% wysprzęglik 10% pompa sprzęgła. Ale zazwyczaj w roverach pada to pierwsze. Sprawdź przy skrzyni czy Ci nie cieknie (u mnie tak było i dokładnie te same objawy co opisałeś). Zobacz też czy masz płyn w zbiorniczku od sprzęgła.
problem w wiazce od ecu
Zdjęcie poglądowe mojej pompy nie wykręcałem :P
A pompa paliwa działa? :)
Sprawdź kabelek i ciśnienie na elektrozaworze pompy wtryskowej.
Przekaźnik obok komputera, lub sama stacyjka.
Witam.sprawdzanie zacznij od pompy paliwa
Filtry byly wymieniane wlasnie niedawno , po wymianie bylo wszystko ok przez jakis czas az zaczely sie klopoty z pompa paliwa .
Pompa płynu.
Pompa cieczy chłodzącej też wymieniana ?
I jak udało się coś ustalić? Zerknij do instrukcji z załącznika, jeżeli masz taką pompę powinno pomóc.
Pompa zasilana jest przekaźnikiem który dostaje sygnał z kompa Sprawdź czy do przekaźnika dochodzi napięcie ew podmień go Skoro pali bezpiecznik to albo masz gdzieś zwarcie na zasilaniu pompy albo sie pompa zatarła/uszkodziła
Jak i gdzie podłączyć immobilizer dwa obwody w Rover 75 silnik2000cm benzyna , z 2000 roku Prosze o pomoc. Gdzie zrobic odciecie pompy benz. Jakie kabelki i gdzie ich szukac.
witam obejrzałem dokładnie zdjecia ale niestety nie mam tego modelu zwykłe znajdują sie tam pompy takie same jak w fordach i oplach nie wiem dokładnie nawet czyjej jest produkcji ta pompa jezeli nie uda Ci sie znaleść podobnej to trzeba jakąś zaadoptować pozdro T
Ale jaja z tą pompą.
Mogło dojść do przerwy pomiędzy przekażnikami a wyłącznikiem bezwładnościowym pompy paliwa
a jak sie zachowuje bez termostatu ? pompa wody ok?
Na początek spróbuj wcisnąć przycisk od wypadkowego odcięcia pompy (znajduje się on pod maską prawa strona podszybia). Ponadto pompa sterowana jest przekaźnikiem, a więc sprawdź go i sprawdź bezpieczniki także te pod maską. Pozdrawiam!
Witam. Mam problem z lokalizacją przekaźnika pompy paliwa w Rover 400/97r/1.4 Miałem problem z immobilaizerem-to udało mi się rozwiązać i teraz nie mam napięcia na pompce paliwa. Może ktoś by mógł mi pomóc. Dzięki.
A pompa paliwa działa słychać ją?
Dziękuje kolego a powiedz jeszcze jedno pytanie dotyczące tego rozrządu bo kolo ma wejście na dwa kliny ,i nie wiem jak ustawiona ma być pompa wtryskowa czy klin z boku czy u góry Witam.mam ten sam problem bo gdy zdejmowałem pompę (rover 825 SD) nie zwróciłem uwagi na którym klinie była.Przyszedł czas na montaż a tu są dwa wcięcia na klin i nie wiem...
pompa pracowala iskry brak
To nie jest przycisk immo tylko bezwładnościowy wyłącznik pompy paliwa. Trzeba wyjąć ze starego silnika czujnik położenia wału i je podmienić. Powinno być ok.
Ok.8-9stow,kompletny zespol pompy w obudowie z regulatorem cisnienia i czujnikiem poziomu paliwa(nowa,nie w ASO).Tam,gdzie pytalem samej pompy nie maja
Przepraszam :P więc albo chłopaki coś źle zamontowali albo któryś z mechaników uszkodził moduł sterujący zapłonem i to on będzie do wymiany. I niestety bez podpięcia komputera się nie obejdzie. Możesz też sprawdzic bezpieczniki tak profilaktycznie wszystkie bo wina (przy odrobinie szczęścia) może leżec po ich stronie :P Cena jednego to ok. 30 groszy....
Zanim zaczniesz w ciemno wymnieniać częsci to powinieneś sprawdzić podstawowe ciśnienia np. Ciśnienie pompy wstępnej .
A może trzeba sprawdzić ciśnienie pompy???
Razem z pompą
Bezpieczniki sprawdzane chyba już z 10 razy, przekazniki drugie założone, auto wcześniej paliło z benzyny jak i z gazu, jazda płynna i praca silnika bez zarzut. Masy wszystkie prawie sprawdzone i wyczyszczone
Sprawdź ładowanie.
Jak bierzesz na zapłon paliwo nie leci, a słyszysz przy baku czy pompa chodzi, buczy?
Z tego co pamiętam to silnik BMW. Do sprawdzenia w pierwszej kolejności wtryski na przelewy a później najlepiej na odpowiedniej maszynie i pompa wtryskowa. Przed rozebraniem proponowałbym wykonać diagnostykę komputerową a szczególnie podgląd temperatur i innych parametrów takiej jak ciśnienie CR korekty na wtryskach itd.
filtr wymieniony, ropa leci ładnie, pompa daje wysokie ciśnienie
Temat rozwiazany problem był w instalacji brak komunikacji miedzy sterownikiem pompy a EDC.
Sprawdź jakie jest ciśnienie w poszczególnych cylindrach, czy pompa i wtryski sprawne.
Tak naprawdę nie wiadomo czy układ w tej chwili jest w 100% sprawny. W leciwym już aucie można się spodziewać że np. pompa nie ma takiej sprawności jak nowa i układ działa mniej wydajnie niż założył to producent. W takim przypadku wymiana lub regeneracja poszczególnych części powinna poprawić działanie układu.
Czy do pompy do zaworu dochodzi jeden przewód?
Mogą wtryski przepuszczać, lub ecu się przestraja, lub pompa PB sie kończy.
Nawet jak wszystko jest sprawne ,jeżeli zapłon włączamy raz za razem to pompa się nie włączy. Trzeba odczekać dłuższy odstęp czasu wtedy ponownie ruszy pompa. Jeżeli uszkodzony jest czujnik pompa nie pracuje podczas kęcenia rozrusznikiem.
Sprawdź ciśnienie paliwa , myślę że pompa paliwa padła
Witam. Ponawiam moją prośbę o pomoc.
Witam.Potrzebuje danych regulacyjnych do ustawienia początku tłoczenia w pompie wtryskowej Bosch do Freelandera TD -98 km.
Ja mam Rover 414 i mam ten sam problem, wymieniłem pompę, kopułkę i palec, świece i filtr paliwa i nic dalej to samo, czyli nie zapala. Czekam na jakieś wskazówki co może być?
Witam, pacjent to land rover discovery 2,5tdi 97r, pompa elektroniczna (EDC), rano wsiadam przekręcam kluczy a tu nie odpala, pilot też nie działa, domyślam sieze alarm odcina rozrusznik, więc dałem bezpośrednie napięcie na cewkę rozrusznika, zaczął kręcić ale dalej nie odpala, myślę ze jest gdzieś jakieś zabezpieczenie, dodam że nie ma imma w kluczyku,...
Witam!! Mam taki problem: jak kręce rozrusznikiem to auto odpala, w momencie puszczenia kluczyka silnik gaśnie. Zauważyłem ze jak dodam w momencie krecenia rozrusznikiem troche gazu obroty wzrosną to po puszczeniu kluczyka auto się zmuli, jakiś przekaźnik przeskoczy i silnik pracuje. Poprostu po puszczeniu kluczyka potrzbna jest chwila aby poszedł impuls...
Raczej na pewno immo.... Nie odetnie rozrusznika
Taka pompka się nada? https://allegro.pl/oferta/pompa-paliwa-w...
witam z czystej ciekawosci bezwładnosciowy nie był tylko w 1.4 rover
No to jak 105KM to elektroniczna pompa i elektroniczny pedał przyśpieszenia. POdjedz na diagnostykę niech sprawdzą jak działają podzespoły. Bo może to być pompa ale i wiązki.
Jak rozlaczyc szybkozlaczke miedzy wysprzeglikiem a pompa sprzegla w roverze 416 ?
Wciśnij wyłącznik bezwładnościowy .
Chlodnica zakamieniona?
No pewnie pompa ci się kończy,zdarte szczotki.
Klima świeżo nabita więc zaryzykowałem i dołączyłem przekaźnik sprężarki do przekaźnika wentylatora po klimie, w tygodniu ma podstawić auto na dalsze rycie, bo ostatnio robiłem na poczekaniu i nic nie mogłem wymodzić przy gościu. Uchyl rąbka tajemnicy (pw) jak powiązany jest PSG16 z załączaniem klimy. Obciążenie, obroty, temperatura paliwa, błędy pompy...
Pytanie brzmi, czemu wymieniano pompę? Czyżby nie było sprzęgła, łapało na samym końcu? Przyczyną pewnie są niedrożne przewody miedzy pompą a wysprzęglikiem, zwłaszcza dolny elastyczny lubi zapuchnąć :) Sprzęgło czasem trzeba pierwszy raz odpowietrzać na wciśniętym 1 do 2 cm pedale, metodą przelewową!
wielkie dzięki czekam.
Brak reakcji wszystko tak jak przed wypięciem. Po odkręceniu listwy wtryskowej tylko 2 wtryski działają. Od czego zaczynać sprawdzenia pompy czy wtrysków?
To zostaw jest sprawne. Podałeś schemat, masz tam dwie pompki jedna w baku, druga na przewodzie (in-line). A ponieważ jest to CommonRail to problemem będą wtryski, pompa wysokiego ciśnienia lub oba na raz.
Po włączeniu zapłonu (bez uruchamiania silnika), pompa może/ nie musi odezwać się na chwilę i ma się wyłączyć. W czasie pracy silnika pompa ma pracować ciągle.
prawidłowe posunięcie z Twojej strony skoro zwróciłeś uwagę na filtr paliwa przy tych objawach, skoro jednak to nie ta przyczyna to dobrze byłoby zdiagnozować nastawnik pompy wtryskowej bo może się okazać, że jest on zabrudzony. W tym przypadku lepsza diagnoza niż wymiana na ślepo kolejnych podzespołów.
Pompa paliwa spr, przepustnice i skład mieszanki.
Moze auto ma alarm?, moze nie dochodzi napiecie do stacyjki lub do samego rozrusznika sprawdz kable , jest mnóstwo przyczyn takiej usterki jak by immo blokowało wtryski i pompa by nie ruszyła.
A nie zastanowiło Cię to że kupiłeś zestaw startowy i na nim też nie odpala? Albo wstawiłeś niekompletny albo niesprawny albo to nie jest powodem nie odpalania. Po co robiłeś pompę wtryski rozrząd? Nie odpalał przed tym remontem?
Temat zamykam, samochód sprzedany, im więcej jeździłem tym lepiej odpalał - prawdopodobnie zanieczyszczone wtryskiwacze benzynowe
No i ciśnienie i wydatek pompy paliwowej (zapieczone wtryski itp)
Musisz zestroić pilota spowrotem z centralką od immo , wyje bo immo jest nie rozłączone przy pomocy pilota i zabezpieczenie jest tak zrobione ze rozrusznik nie dostaję napięcia. Nawet go nie odpalisz a jeśli obejdziesz to nawet przy pomocy kilku kabli , jest także zabezpieczenie na pompie paliwa. Tutaj masz wszystko na ten temat [url=http://www.roverki.pl/article.php?s...
Pompa jest w zbiorniku. Szukaj pod tylną kanapą otwory rewizyjnego - nie wiem czy tam będzie bo nie każde auto go ma. Trzeba zobaczyć czy pompa ma zasilanie, jak ma to uszkodzona pompa, zbyt niski poziom paliwa, zapchany filtr paliwa, uszkodzone przewody pomiędzy pompą a deklem w zbiorniku. Jeżeli brak zasilania to do sprawdzenia przekaźnik pompy i...
Nie zakładaj przeźroczystego przewodu na dolocie bo go rozerwie. Elektryczna pompa pompuje 6 barów. Który dokładnie rocznik?
rover pompa paliwa pompa paliwa rover rover pompa diesel
schemat elektryczny forda mondeo zaczernienie wydruku przetwornica 200hz
cewki zwoje brama dwuskrzydłowa
Niska głośność słuchawek EDIFIER X2s mimo resetu Drukarka Brother MFC-L2740DW nie włącza się - diagnostyka i naprawa