Sprawdziłeś przekaźnik na prawidłowość działania, czy tylko oględziny? Zasilania i odejścia w kostce przekaźnika sprawdzone? Grzanie świec żarowych zależy od temperatury silnika. Mogłeś sprawdzić świec bez wykręcania. No ale tak masz 100% pewności.
Wydaje mi się, że jedyna możliwość to zakup przekaźników w Chinach. Ewentualnie, jeżeli kolega pilnie ich potrzebuje, to można je wylutować z niektórych sterowników stosowanych w samochodach Rover.
To jest prawdopodobnie jakaś szyna idąca (być może poprzez bezpiecznik) do terminala 15 (zapłon). Niestety nie mam schematów. Dodano po 18 Znalazłem schematy. Ten Twój też tu jest. https://www.onlymanuals.com/land_rover/d... Ten przewód idzie do przekaźnika zapłonu. https://obrazki.elektroda.pl/8567851100_...
Bezpieczniej by było zastosować moduł do automatycznego włączania świateł mijania np. ze znanego portalu aukcyjnego.
Czarno to widzę , przekaznik sterowany masą zapinaną przez sterownik. Sterownik otworzyć , nie pamiętam co tam jest ,ale chyba tranzystor a nie układ scalony , on pewnie będzie dobry , wina w jego sterowaniu , a szczególnie diody impulsowe w jego sterowaniu. Potrafisz przecież sprawdzić. Sprawdz jeszcze , czy po wyłaczeniu kluczyka masz napięcie na...
Uniwersalny sterownik muszę skonfigurować na impuls plusem bądź minusem - może podpowiesz, co wybrać? Sterownik uniwersalny musi być połączony w konfiguracji +/- do bezpośredniego sterowania siłownikiem. Czyli trzeci schemat z przykładowej instrukcji. http://obrazki.elektroda.pl/1242310200_1... Sprawdź, czy masz u siebie taką opcję....
Sprawdzałeś czy nie zadziałał przypadkiem wyłącznik zderzeniowy? On odcina zasilanie pompy paliwa. Jest za konsolę środkową na wysokości łydki kierowcy. Trzeba go wcisnąć.
Witam, rover 25 1.1 2001r 55kw. Gdzie w tym aucie znajduję się przekaźnik sygnału ? Przekopałem całe auto i nic...
mam wersję z silnikem rovera
gdzie jest ten przekaźnik ?
Witam Rover nie chce zemną gadać, mianowicie gdy wyciągnę przekaźnik pompy paliwa i dam samostart lub paliwa w cylindry to zaczyna odpalać a z przekaźnikiem pompy nie chce gadać. Nie mam komputera by podpiąć go. Gdzie szukać przyczyny?
Serwisant po sprawdzeniu testbookiem To to jest jakiś Opel czy Rover? A przekaźnik świec? Takie żebrowane aluminiowe pudełko.
Układ 16 nóżkowy smd oznaczenie 1904gHc. Ewentualnie zamiennik. Układ steruje przekaźniki przez tranzystory 8050
A nie słychać wnerwiającego bibubibubibu w środku, z okolic skrzynki bezpieczników? Bo mi to wygląda na immo. Immo tam blokuje i sterownik MEMS i przekaźnik poczwórny, jedną sekcję odpowiedzialną za elektromagnes.
A ja przekaźnik poczwórny.
Jak mówisz, że stukniesz w nie i jest ok, to przylutowanie wszystkich styków na płytce załatwi sprawę.
Okazało się że kilka przewodów było zerwanych między kokpitem a wejściem od strony komory silnika. Zatem zamykam temat
Sprawdź ładowanie.
Witam. Mam problem z wycieraczkami, spryskiwacze działają ale wycieraczki nie włączają się razem z nimi. Może wie ktoś gdzie jest w Rover 620 si sterownik lub przekaźnik wycieraczek? Bezpieczniki są ok. Proszę o pomoc i pozdrawiam.
Przekaźnik sprawdzony?
Witam nie mogę wyłączyć wycieraczek w moim roverku 216 , jak przekręcę kluczyk to działają przez cały czas, nie ma reakcji podczas użycia włącznika obrotowego przy kierownicy , czy może to być uszkodzony włącznik czy też może jakiś przekaźnik ?
Dzięki a który to przekaźnik od pompki?
Według mnie sterownik wraz z fabrycznym alarmem znajduje się w bagażniku po prawej stronie...
Na początek sprawdź (wymień) przekaźnik rozrusznika.
Spawdź przekaźnik rozrusznika.
Witam. Sprawdź czy do 30 dochodzi napiecie a potem połącz na krótko piny 30 i 87 w gnieździe przekaźnika pompy paliwa. Jak działa to zostaje tylko sprawdzić sterowanie przekaźnikiem. Pozdrawiam.
Zamknij drzwi z kluczyka, otwórz je z kluczyka, bez otwierania drzwi naciśnij przycisk uzbrajania tyle razy aż usłyszysz przełączenie sie przekaźnika.
Tam jest parę przekaźników. Który?
Bezpiecznik F6, centralka jest na środku pod radiem, za lewarkiem.
Sprawdzałeś sam przekaźnik czy też może sterowanie przekaźnika, albo brak sterowania przekaźnika, albo uszkodzony sam przekaźnik albo zgnita lub przerwana wiązka od przekaźnika do wentylatora.
Może zacznij od sprawdzenia okablowania, czy gdzieś nie ma zwarcia. Możesz także podmienić przekaźnik kierunkowskazów.
Jest to multiprzekaźnik, 4 w jednym.
Witam, jeśli jest +12 V na przewodzie, który włącza rozrusznik, to trzeba sprawdzić, dlaczego tam jest + na stałe. Po wyjęciu przekaźnika powinien zniknąć, jeśli dalej jest +, to podejrzewam, że w wiązce jest problem, co by pasowało do przepalania bezpiecznika. Przekaźnik będziesz wiedział, jak sprawdzić?
Przekaźnik obok komputera, lub sama stacyjka.
Problem rozwiązany - nadmuch wysterowany przez PWM z użyciem przekaźnika czasowego.
Przekaźnik od wentylatora działa, robi się ciepły, nawet go rozbierałem i jest zwora, ale wentylator ani rusz ,a do przekaźnika klimy nie dochodzi napięcie, tak jak wspominałem wcześniej, bezpieczniki ok, wszystkie sprawdzałem, może to ma coś wspólnego z czujnikiem wysokiego ciśnienia? Klimatronik działa poprawnie, palą się kontrolki które mają się...
Plus idzie z bezpiecznika przez cewkę przekaźnika do centralki imm. Przekaźnik zwiera plus ze stacyjki i wysyła na elekrtomagnez rozrusznika. Przkaźnik znajdziesz w skrzynce w komorze silnika, na pokrywie skrzynki jest napis starter. Pozdrawiam.
Czy tam jest wentylator sterowany ze sterownika silnika (przez przekaźnik?) Jeżeli tak, to prawdopodobnieprzerwa w obwodzie czujnika temperatury. Sterownik wtedy włącza wentylator "na wszelki wypadek". Jak byś miał schemat tego cuda to wrzuć.
Przekaźnik 2 komora silnika.
Skrzynka ta przy przekręceniu stacyjki klekocze w środku i podejrzewam , że może być uszkodzona. Chciałbym ją wymienić ale nie wiem jak się nazywa i co to właściwie jest. Przypomnę , że moja awaria polega na tym że przy przekręceniu kluczyka nie pokazuję się kontrolka podgrzewania świec. Auto nie pali http://obrazki.elektroda.pl/4154628100_1...
Wygląda na kostkę stacyjki.
Sprawdź kostkę stacyjki byćmoże sie uszkodziła. Jeszcze działanie przekaźników. Sprawdź który przekaźnik pyka w momencie puszczenie kluczyka gdy samochód gaśnie.
Alarm którgo już być może nie ma, a przewody pocięte zostały. jakiś przekaźnik, zawór dodatkowy paliwa.
Do sprawdzenia kostka stacyjki i zasilania w momencie kręcenia rozrusznikiem. Zwrócić uwagę na stan przekaźników pod deską rozdzielczą prawa strona.
Nie działają kierunkowskazy i światła awaryjnie bezpieczniki sprawdzone i przekaźnik Gdzie może być przyczyna ?
jeden kabel się przestawia zaraz przy przekaźniku poczwórnym jest lepszy dostęp.
Sprawdziłeś przekaźnik wedle tego opisu?
Temat zamykam, samochód sprzedany, im więcej jeździłem tym lepiej odpalał - prawdopodobnie zanieczyszczone wtryskiwacze benzynowe
Witaj. Pod tapicerką drzwi jest wiązka do centrala tam będziesz miał czarno-czerwony, i czarny cienki kabelek to są sterowania.Ale nie pamiętam jakim sygnałem sterowany. Rozrusznik musisz puścić po przekaźniku. A immo usunąć ze sterownika. Sa tu szp ece od tego wiec skontaktuj sie z nimi na PW a napewno pomogą.
A macie schemat grzania foteli? Ewentualnie który to jest przekaźnik w skrzynce?
Po pierwsze twoja usterka nie ma nic do immo. Odpal jeszcze raz auto z kabli i zobacz czy masz ładowanie, a następnie szukaj uszkodzenia w elektryce masz albo gdzieś zwarcie lub uszkodzony któryś z przekaźników.
Witam serdecznie mam problem z działaniem wycieraczek na pierwszy biegu tzn z czasówką samochód to Rover 25 2.0 iTD sprawdziłem styki przy kierownicy przekaźnik nowy silniczek chodzi jaka może być przyczyna
Całość jest w module body, jest on doczepiony do skrzynki bezpeiczników, wygląda to tak (płytka): http://obrazki.elektroda.net/44_12031720... Układ trudny w naprawie. Jeżeli się to nie rozbraja ( nie kręci rozrusznik, cały czas piszczy, świeci dioda LED) to najlepiej jest to zdeaktywować. Sterownik silnika jest blokowany softrawer'owo, rozrusznik...
Zastosuj przekaźnik.
1 biało-zielony +12V (15) 2 różowo-brązowy +12 (30) 3 jasnozieolny (przekaźnik św awaryjnych) 4 - 5 - 6 zielono-brązowy 7 zielony czerowny (przełącznik) 8 czerowny-czarny (do licznika) 9 zielony-biały (przełącznik) 4-5 to pewnie podświetlenie
Wyjmij komputer przekaźniki, rozbierz wysusz zobacz czy nie ma zimnych lutów
A oglądałeś główny przekaźnik ? On uruchamia rozrusznik i pompę.
Sprawdź najpierw czy "cyka" przekaźnik główny po włączeniu i wyłączeniu stacyjki.Taki pobór może świadczyć że podaje on zasilanie cały czas.
czy może to być sprawa słabego styku masy?? lub jakiś problem z głównym przekaźnikiem??? bardzo proszę o pomoc
No to znaczy ze nie masz 1 biegu a przy wyższej temperaturze załącza się drugi który działa. Szukaj uszkodzonego rezystora bądź jakiegoś przekaźnika od biegów wentylatora.
Witam. Mam problem z nowym rozrusznikiem, a mianowicie chodzi o to że samochód na krótkich trasach po zgaszeniu silnika już nie zapali bez uderzenia młotkiem w rozrusznik :D Nie dzieje sie to na dłuższych trasach. Nie mam pojecia co robić ponieważ rozrusznik jest nowy i niestety nie mam możliwości zwrotu. Dodam jeszcze że czasem zdarza się że rozrusznik...
kąt wtrysku nic nie daje, nie tylko ja mam taki problem, będzie ustawiany za jakiś czas, przekaźnik świec też nic nie daje.
bzdury opowiadasz. Bateria nie ma nic do rzeczy.
Sprawdź zespół przekaźników(czarna puszka)mam takiego poloneza i wiesza się przekaźnik.Po odłączeniu na chwilę klemy minusowej słychać charakterystyczne "klick".Wadliwy przekaźnik będzie ciepły.
Mam kłopoty z uruchamianiem diesla 2,0 TD Freelander. Zapala po dłuższym kręceniu. Podejrzewam świece lub przekaźnik świec żarowych. Po przekręceniu kluczyka, lampka świec gaśnie po jakimś czasie i samochód normalnie kręci, ale nie zapala od razu. W niskich temperaturach jest gorzej. Mam jeszcze pytanie, gdzie znajduje się przekaźnik świec?
Witam, proszę zaawansowanych kolegów forumowiczów o sprawdzenie eep z sterownika bosh 0 281 001 418,rozrusznik kręci, auto nie odpala. Słychać głośną pracę nastawnika pompy wtryskowej po przekręceniu zapłonu. Stawiam na immo, sprawdziłem przekaźniki oraz bezpieczniki.
Może to być moduł sterujący pracą przekaźników wentylatorów.
Witam. Auto jak w temacie, 99 rocznik. Problem to brak pracy wycieraczek w trybie czasowym. Wszystkie pozostałe tryby pracy działają prawidłowo. Znalazłem przekaźnik od pracy w trybie czasowym ale nie mogę znaleźć gdzie znajduje się ustrojstwo które co pewien określony czas steruje tym przekaźnikiem (sterowany masą).
POSZUKUJE PILNIE przekaźnik zaplonu do range rover p38,1997roku. 4/6 benzyn
Jeśli chcesz to robić na piechotę, to nie ten przekaźnik, bo prezentowany przez ciebie realizuje załączenie na określony czas po otrzymaniu sterowania, bez zwłoki. A ty chcesz ze zwłoką. I ten przekaźnik powinien załączać na stałe układ reagujący na temperaturę, czyli jakiś termostat, który załączy grzanie. Więc potrzebujesz np taki: http://ase.hoste.pl/sklep/index.php?p62,...
Witam Mam pytanie gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa rover214si? Pozdro
Takie coś; najprostsze? W stanie spoczynku masz dwie masy, z chwilą zadziałania przekaźnika na odpowiadającym mu przełączanym styku pojawia się plus. http://obrazki.elektroda.net/81_12216771... Dodam tylko, że ta kwestia była nieraz już poruszana...
Można by jeszcze dołożyć przekaźnik i sterować automatycznie klimatyzacją korzystając ze zmierzonej temperatury.
Jeśli w pilotach działają przyciski zamykania, to zajął bym się centralką pod radiem. Sam niczego nie wymienisz bo immo ci zablokuje silni, a nie wiem czy przekaźniki w środku sam sprawdzisz.
Witam niestety, ale pomiar wyszedł dobrze. nie jest to spowodowane jakimś czujnikiem lub brakiem masy. wiem że przekaźniki od cewek były gorące
Napisałem już maila do lucaselectrical by mi wysłali taki diagram. Dim/Dip realy jest to przekaźnik który odpowiada za wyłączenie świateł mijania w momencie włączania świateł drogowych montowanych w autach produkowanych przez firmę Rover. Co do przeróbek, to nie wchodzą w opcje przy aucie które jest klasykiem. Przekaźnik ten w katalogu Lucas ma oznaczenie...
Wiam! Rover 25 1,4 1999r nie odpala. Iskra jest, pompka w baku podaję paliwo,a na wtryski nie dochodzi napięcie, Tzn raz na jakiś czas w przy próbie kręcenia mignie napięcie ale dosłownie na sekundę. Trochę kłopot u mnie z serwisówkami do rovera i nie wiem czy jakiś przekaźnik załącza wtryski czy tylko wysterowanie masą z ecu?
Witam nie zawsze kolego trzeba ściągać pętlę przy stacyjce wystarczy odpowiednio wyprogramować immo ,rozrusznikiem steruje jeden przekaźnik ale ten przekaźnik jest rozłączany od alarmu czyli tzn jak nie masz rozbrojonego alarmu lub też nie działa centralny zamek to może być tak jak piszesz rozrusznik nie będzie kręcił. Na twoim miejscu skoro nie masz...
Rozumiem że są tam zamontowane 2 aku 12v. Najprościej: wystarcz pociągnąć napięcie z jednego akumulatora na tył samochodu i tam zrobić przejściówkę na przekaźnikach.
brak prądu przed cewką sprawdzałem żarówką Skoro brakuje prądu to sprawdz przekaźnik potrójny.
Na początek spróbuj wcisnąć przycisk od wypadkowego odcięcia pompy (znajduje się on pod maską prawa strona podszybia). Ponadto pompa sterowana jest przekaźnikiem, a więc sprawdź go i sprawdź bezpieczniki także te pod maską. Pozdrawiam!
Witam!!Mam poloneza 1.4 Rover i od niedawna duży problem.Autko dotychczas paliło na paliwie a później przełączało sie przy odpowiednich obrotach na gaz i było ok.Posiada instalkę BRC.Ale od jakiegoś czasu autko nie chce palić na paliwie, natomiast po ręcznym przełączeniu na gaz odpala bez problemu , z kolei po ponownym przełączeniu na paliwo spadają...
Mam podobny problem jak kolega "ravenn" Miałem uszkodzone przewody w tylnej klapie (tam gdzie to zwykle bywa w roverze). Po zlutowaniu i zaizolowaniu, CZ nie działa :/ Uzbraja się alarm po przyciśnięciu pilota, ale CZ nie zamyka - kluczykiem również. Na forum Rovera wyczytałem, że jest to uszkodzony moduł alarmu, lub przekaźnik w nim, zdarzaj się również...
Temat jak najbardziej na czasie, moje stare autko Mondeo Mk1 na postoju ma pobór prądu około 220mA. Mimo że wyciągnąłem wszystkie bezpieczniki, przekaźniki, odłączyłem radio, zegarek w kabinie, wszystkie kastki od alarmu, centarlnego zamka, alternator - upłuwu prądu nie znalazłem i tak męczę się, jak tylko mam możliwość to prostownik podłączam. Alternator...
Może być jeszcze uszkodzony przekaźnik od wycieraczek. Miałem to w fordzie focusie. Po wyłączeniu wycieraczek zatrzymywaly sie gdzie popadnie
Jak wyglądają świece po próbie odpalenia (suche, mokre) i czy jest na nich iskra? Może szwankuje przekaźnik wtrysków? A jest instalacja gazowa?
Zrób reset Ecu poprzez wyjęcie bezpiecznika. Może jakiś przekaźnik przyśniedział lub coś z elektryką i wbił się jakiś błąd.
Jeśli chodzi o masy to przebadałem je pod względem ciągłości i skuteczności.(Żarówka 45w do + a drugi jej koniec do tych mas i jest OKI)Co do tych rezystancji to może lepiej było by użyć miernika analogowego ze wskazówką bo powinno być to bardziej widoczne.Jutro będe miał nowy sterownik.Niby z anglika (ta druga pompa tez jest z tego auta) i przed rozbiórką...
jakie przekaźniki, nie ma nic, jeśli chodzi ci o puszkę immo to jej nie ma
Podstawa to sprawdzić Czy dochodzi paliwo Czy jest iskra Czy świece sprawne Czy cewki/kable sprawne Czy bezpieczniki i przekaźniki sprawne? W tedy można szukać dalej jeżeli wszystko powyżej jest na 100% sprawne
Witam Problem polega na tym że po przekręceniu na zapłon pompka w baku pracuje, świece grzeją a przy próbie odpalanie cyka przekaźnik. Po podaniu + na elektromagnes rozrusznika kręci ale nie odpala.
Też mam 75 CDT. Tam nie ma kontrolki immo , więc trudno zauważyć czy to jego wina. Przypuszczam jednak że problem jest z fabrycznym centralnym zamkiem lub alarmem ponieważ gdyby to był o immo wcale byś go nie odpalił. A to cykanie też u siebie mam , tylko po kilku sekundach od zapalenia auta tak jakby przekaźnik. Wszystkie błędy powinna wykazać diagnostyka.
Witam. Rover 75 2.0 diesel 115 KM problem jest taki że auto zapala bezproblemowo, jeśli tylko dodamy gazu auto gaśnie. Auto miało zalane podszybie gdzie jest komputer silnika i przekaźnik świec żarowych. Przekaźnik oraz komputer wymieniony i nadal ten sam problem. Najciekawsze jest to, że mam cały czas błąd czujnika wałka rozrządu, czujnik 100% sprawny....
Witam. Rover 75 2.0 diesel 115 KM problem jest taki że auto zapala bezproblemowo, jeśli tylko dodamy gazu auto gaśnie. Auto miało zalane podszybie gdzie jest komputer silnika i przekaźnik świec żarowych. Przekaźnik oraz komputer wymieniony i nadal ten sam problem. Najciekawsze jest to, że mam cały czas błąd czujnika wałka rozrządu, czujnik 100% sprawny....
Przepraszam moja pomyłka to w tej czarnej plastikowej puszce pod komputerem pstryka. Tam są przekaźniki ale to dlaczego je tak słychać akurat po tym nagrzaniu?
poruszałem trochę wiązkami/kostkami i przekaźnikami i parę dni mam już spokój, mam nadzieje, że to tylko coś nie stykało.
Wyjmiesz MEMS'a, przyślesz, zrobi się co trzeba, ty w tym czasie delikatnie spreparujesz okablowanie przekaźnika poczwórnego ( jeden kabel do masy aby starter kręcił) i po bólu.
Witam wentylator się załączał to czujnik temperatury szwankuje albo czujnik temperatury ciśnienia a bezpieczniki sprawdzone nie na oko tylko próbówką z krokodylkiem do masy ? nie może być że cewki wszystkie poszły spać bezpiecznik pewnie przepalony sprawdź też przekaźnik czy zaskakuje a jak wyglądała ostatnia jazda nim bez objaw ?
Witam, mam mały problemik z tym samochodem, kluczyk po wymianie baterii nie reagował, udało mi się go wgrać ponownie, a teraz mam tylko klikanie przekaźników, brak reakcji na rozruszniku, co to może być? nie wiem za co się zabrać.
Witam, Poszukuję schematu bądź informacji o lokalizacji przekaźnika rozrusznika. Auto nie kręci "po naprawie" ECU (pali na pych). Odpięty immobox/alarmbox.
przekaźnik rover przekaźnik paliwo rover rover przekaźnik paliwo
częstotliwość telewizja pralka blokada polar bezpiecznik wycieraczka tylny
Denon U5 - Potencjometr głośności nie działa Denon U5: Szum i cichy dźwięk, potencjometr nie działa