Witam nie wiem gdzie mam już pisać te posty bo nikt nie może mi udzielić sensowej odpowiedzi, może mi pomożecie? Więc mam rowerek HMS M9239 i dokładnie wczoraj po 3 latach użytkowania jeżdżąc ciągle na tym samym biegu, po przekręceniu kilku kółek obciążenie wzrosło i tak na każdym już biegu się dzieje, co może być tego przyczyną? Jeśli ktoś przeczytał...
Witam - opór pedałowania w tym rowerze jest realizowany za pomocą hamulca magnetycznego albo elektromagnetycznego . Jak rower staną- co w tym momęcie pokazywał panel sterujący ( chodzi mi o wartość zadaną oporu pedałowania ). Czy baterie ( akumulatorki ) - które zasilają elektronikę ( elektrykę ) są sprawne?
jak uruchomić opór w tym rowerku jest to model Kettler Golf Dopóki nie dostaniesz dokumentacji zmian które Aspel dokonał w sterowaniu rowerem magnetycznym Kettler Golf i dokumentacji do tego roweru, a z całą pewnością ich nie dostaniesz, raczej nic nie zrobisz. Nie wiadomo jakie zmiany zostały wprowadzone w części elektroniki która znajduje się w głównej...
Ten rower miał by więcej sensu, gdyby opór magnetyczny mógł być zmieniany przez grę, np. jedziemy pod górkę, to pedałuje się ciężej itd.
Sprężyna powinna mieć jeden koniec wygięty tak aby wchodził do tego otworu, sprężyna powinna wchodzić na tę część gładką z lekkim oporem, wtedy działanie sprężyny jest takie jak sprzęgła jednokierunkowego, czyli w jedna stronę jest poślizg a w drugą sprzężenie
To jest chyba bardziej efektywne i zwarte piasta z dynamem http://shimano-polska.com/publish/conten... Ale chyba te dynamo zawarte w piaście stawia podobny opór jak dynamo tradycyjne, w odróżnieniu od dynama magnetycznego,...
50km/h na Wigry 3 to duże opory powietrza. Zazwyczaj rower tego typu ma zasięg 50km. Ale one podobno mają opatentowane przez firmę Methode specjalną przekładnie w suporcie. Co na podstawie obciążenia dobiera prądy itp. pozwala oszczędzać. Mnie by interesowała prądnica na rower stacjonarny zrobiony ze standardowego. Większość rowerów stacjonarnych ma...
Czy w rowerku stacjonarnym magnetycznym może osłabnąć opór? Mam rower HMS-M9239 i jak go złożyłem to na ostatnim stopniu bardzo ciężko się pedałowało, po 3 dniach na tym samym pedałuje się 2 razy łatwiej. Nie wiem czy to ja się wyćwiczyłem czy to rowerek się zużył. Ktoś wie czy takie rowerki magnetyczne się zużywają czy mi się zdaje?
Nie musi hamować bardzo mocno chodzi o to żeby był jaki kolwiek opór magnetyczny i żeby miał co rozpędzać trenując na rowerze. Tak mniej więcej jakiej wielkości był by elektromagnes do tego hamulca potrzebny? Bo nie wiem czy jestem w stanie go wykonać.
yogi009 napisał: Dla ścisłości: nie jesteś w stanie rozróżnić, czy jedziesz na rowerze z tymi magnesami, czy bez nich. Takie to jest obciążenie. A klasyczne dynamo wyczujesz od razu. Pozdrawiam. Oczywiście, ale wynika to z tego, że w zwykłym dynamie w skutek tarcia rolki o oponę są duże, mechaniczne straty energii, które nie występuje w dynamie umieszczonym...
Mam problem, kupiłam rower elektromagnetyczny Amysa /używany/ i niestety przy programach z obciążeniem /np. jazda pod górę/ stawia strasznie duży opór, nie można dalej pedałować i słychać metaliczny hałas. Co może być przyczyną i jak ją zlikwidować ?
Bardzo ciekawy pomysł. Jestem ciekaw czy rzeczywiście nie ma żadnych oporów. W samochodach do bicia rekordów prędkości wykorzystuje się hamulce magnetyczne, bo są najbardziej skuteczne. Taki hamulec posiadam w rowerze stacjonarnym. Mam nadzieje że pomysł się przyjmie a sam spróbuję zrobić i przetestować takie magnetyczne dynamo.
Witam..rower stacjonarny magnetyczny life fitness C1 sterowany elektronicznie konsolką. Od jakiegoś czasu coś się dzieje z oporem od 1 już dużo ciężej się jedzie jak wcześniej opór 1-20 ..startuje ciężko już od 1 .. Co mogło się zepsuć..??? Rozkręciłem i mechanicznie raczej ok,na elektronice się nie znam pewnie coś z elektroniką..??? Na wyświetlaczu...
Kręcąc pedałami napędzasz metalowe koło. Wewnątrz niego znajduje się elektromagnes. Wytwarza on pole magnetyczne które indukuje we wspomnianym kole przepływ prądu, który oddziałuje na wcześniej wspomniane pole magnetyczne spowalniając koło - wytwarzając opór na pedałach. Większy prąd to większy opór. Czujnik obrotów mierzy prędkość obrotową tego koła...
Dynamo zwykłe daje największe opory, tak samo dynamo w piaście również odczuwa się znacząco opór, co innego lampki magnetyczne, sam mam jako tylne światło zamocowaną lamę z cewką a na obwodzie koła 2 magnesy. nic się nie czuje podczas jazdy a śiatło pozycyjne daje znać o rowerze. Poza tym jak na oświetlenie drogi przede mną najlepsze są lampki trzymane...
Rowerki treningowe są dwojakiego rodzaju: 1.Z hamowaniem mechanicznym 2.Z hamowaniem magnetycznym (lub czasem elektromagnetycznym) Hamowanie mechaniczne polega na opasaniu koła zamachowego luźnym pasem. Końce pasa przez ucho w ramie połączone są do linki w pancerzu(takiej jak linka hamulcowa w rowerach). Drugi koniec linki wyprowadzony jest w okolicę...
Nie ma znaczenia, ile energii trzeba na przełączenie strumienia wtedy, gdy jest symetria, bo to nie napędza "silnika" - już to tłumaczyłem 12 Maj 2011 19:45 na przykładzie prostszego układu. Przecież, jak jest symetria, to nie ma siły ciągnącej wirnik w którąkolwiek stronę. Co gorsza, ruch powoduje powstanie asymetrii, a wtedy pole magnetyczne zaczyna...
Dla mnie dynamo w piaście w porównaniu do klasycznego ma szereg zalet: - niesłyszalna praca, - pomijalnie małe opory, - niezawodność, - jest praktycznie bezobsługowe, zatem nie trzeba wyłączać go za dnia i włączać po zmroku. Natomiast w porównaniu do zasilania akumulatorowego: - oświetlenie samo gaśnie na postoju, nie trzeba włączać/wyłączać, - daje...
Okrągłe cewki nie są optymalne dla amerykanki - tracisz na długości przewodnika, na którego wektory indukcji i ruchu są do siebie prostopadłe - najlepszy pod kątem indukowanej SEM jest kształt taki jak pokazałem wyżej. Ze względu na większą ilość miedzi, cewka taka będzie się charakteryzować trochę większą rezystancją. za chiny nie wiem jakie magnesy...
Klasyczne dynamo drażniło mnie "od zawsze" swoim działaniem. W międzyczasie widziałem wersję do zabudowy w piaście, jednak szczotkowe odbieranie energii wydało mi się krokiem wstecz. Postanowiłem coś z tym zrobić. Jak się okazuje - nie tylko ja ;). Od kilkunestu miesięcy używam z powodzeniem samodzielnie wykonanego alternatora tego typu. Wątek niniejszy...
:arrow: luke666 Straty wiroprądowe w silnikach nie są wcale takie duże i zależą liniowo od prędkości kątowej. Straty na prądy wirowe są proporcjonalne do kwadratu prędkości obrotowej - jakby zależały od niej liniowo, to przy kręceniu się silnika w przeciwną stronę zamiast hamowania byłoby przyspieszanie przez prądy wirowe. ;) w przypadku maszyn synchronicznych...
Co do kontroli ładowania, to można by zrobić układ, który po osiągnięciu określonego napięcia (średniego w ciągu około sekundy) na akumulatorze zaświecałby LED-a, i tak byłoby najprościej. Komplikacje zaczynają się, jeśli zechcemy, żeby układ reagował na napięcie akumulatora w chwilach, gdy nie płynie prąd. A jeszcze bardziej złożony byłby układ, który...
Dla magnesów neodymowych oraz dużego obiciążenia napewno da się odczuć spory opór :) zreszta zwierając cewki uzyskamy hamulec magnetyczy ale do rzeczy. Proponowana przezemnie prądnica jest stosowana w domowych elektrowniach wiatrowych i tam trzeba szukać opisów. 150W to przykladowa wartość można i wykonać na większą moc tylko czy rowerzysta da rade?...
Co masz na myśli żeby zwolnić mechanizm? czy jest możliwe że da się poluzować linkę od dołu przy pedałach i ponownie ją napiąć? Nie wiem jak to wygląda za bardzo w środku udało mi się tylko włożyć rękę i linka nigdzie nie jest zaczepiona. Czy orientujesz się może na jakiej zasadzie działa tan mechanizm regulacji magnetycznego oporu, ponieważ skoro linka...
Mam do sprzedania orbitrek Decathlonu , firmy Domyos , model VE680 . Cena 1000zł. Prawie nieużywany, jednak wolę rowerek :) Ergometryczny rower eliptyczny: dokładna regulacja oporu. Program steruje oporem zależnie od ustalonego celu. Koło zamachowe o ciężarze 8 kg zapewnia płynność pedałowania. Wszechstronność : Koło zamachowe 8 kg. Opór magnetyczny...
rower magnetyczny opora rower magnetyczny magnetyczny rower
wypadać zapłon przyczyna gniazdka angielskie sterowanie rolet zewnętrznych
kontrolkę poduszki powietrznej pralka electrolux panel sterowania
Instalacja elektryczna Hyundai i30 - przegląd i diagnostyka Płyta główna DABKXMB18B0 w Asus TUF Gaming FX506