Tyle,że facet pyta o dołożenie wyłącznika.Sądzę,że ma na myśli przycisk góra,dół."Doprogramowanie" drugiego pilota rzeczywiście trudne nie jest.A do wyprowadzenia przewodów chyba nie trzeba rozbierać silnika.
Trzeba rozbierać silnik, a konkretnie zdjąć pokrywę boczną. Sprawdź też, dla pewności, klin koła zamachowego.
Dlatego podałem sposób aby nie rozbierać silnika.
Dlaczego po prostu nie spytasz mechanika który rozbierał silnik?
Nie rozbieraj silnika, bo te silniki są nienaprawialne, tylko się je wymienia.
Wygląda to na silnik, skoro bez niego wszystko działa dobrze. raczej nie jest to układ sterowania silnikiem. Czy silnik podłączony do zasilania zewnętrznego działa, czy nie ? czy jak chwycisz za wirnik silnika do obraca się z małym oporem ? Może warto rozbierać silnik i sprawdzić np. szczotki. Wg mnie problemem jest działanie silnika. Ten silnik jest...
Spróbuj to zanim zaczniesz rozbierać silnik.
Kumpel miał podobny problem i z tego co pamiętam regulował tylko i wszystko było ok. Bez rozbierania silnika.
Z tego roku możesz mieć D4D 110 kM lub 116 kM. 110 jest dobrym silnikiem ale 116 to bomba z opóźnionym zapłonem. Wyjątkowo "udane" (czytaj kosztowne) wtryskiwacze Denso, padająca uszczelka pod głowicą. Jak masz nawet za darmo koszt szlifu bloku i planowania głowicy wraz z rozbieraniem silnika rozkłada wszystko.
Tam niema żadnego uszczelnienia, po prostu wyrobił się otwór w korpusie silnika. Jakakolwiek próba naprawy wiąże się z koniecznością rozbierania silnika.
Przypomnij sobie jak rozbierałeś silnik czy nie została Ci na ośce silnika taka sprężynka. Inaczej nie mógłbyś ściągnąć wirnika i brakuje jej właśnie. TELEWIZOREK52 ładnie to opisał, nic więcej nie można dodać.
Piszesz masz. https://gtxservice.pl/szlifierka-tasmowa...
Ktoś najwyraźniej wcześniej rozbierał silnik i zgubił podkładkę dystansową 10.5x16x1 o nr. kat. 225691, dlatego tulejka dystansowa zastępująca koło zębate IV biegu "weszła" w łożysko.
Aby wymienić dolny uszczelniacz nie trzeba rozbierać silnika. Stary uszczelniacz wyjmij przy pomocy śrubokręta a nowy trzeba wbić przy pomocy jakiejś tulejki. Sprężynka jest dobrze założona.
Inaczej mówiąc nie łudź się nadzieją tylko rozbieraj silnik i wymieniaj elementy starzące się. Tymczasem kombinujesz nie wiedząc nawet, czy jest jakiekolwiek sprężanie. A musi być nieciekawie skoro pomimo zalewania świeca jest sucha.
Czy remont silnika rozwiązał problem ? Mam takie same objawy i nie wiem czy warto rozbierać silnik. Może to tylko problem z elektroniką ?
Czyli lepiej tego nie ruszać. Będę musiał wyrwać starą zębatkę i zaspawać nową.
Kołek jest wbity, musisz uważać aby bo nie złamać, bo będzie nieciekawie. Nagrzewanie samego kołka, odnosi dokładnie odwrotny skutek. Nie jestem pewien czy da się go wybić z drugiej strony, ale wtedy trzeba rozbierać silnik.
Blaszka mosiężna i jak zostało w tym niebieskim trochę metalu, to wtopić, wyjąć, pocynować, dodać jakiegoś "kwasiborku" bo styki jakby stalowe i po ponownym włożeniu/wtopieniu powinieneś zlutować. Albo zdjąć czarny plastyk, o ile nie będzie trzeba rozbierać silnika.
Przyczyną może być przedostawanie się oleju ze skrzyni biegów do komory korbowej. Przyczyną może być simering na wale korbowym lub uszczelka łącząca połówki silnika. Raczej bez rozbierania silnika się nie obejdzie.
Nie potrzebnie rozebrałeś całość, sprawdź sobie wiązkę idącą do drzwi kierowcy a potem prądy trzeba posprawdzać a nie rozbierać silnik, być może brakuje właśnie zasilania modułu, najpierw zobacz wiązkę potem bezpieczniki.
Czy można kasować luz międzyzębny kół rozrządu w T5 2.5TDI bez rozbierania silnika? Mam podejrzenie, że zbyt delikatnie naprężyłem koło kompensacji luzu międzyzębnego. Zastanawiam się czy mogę zrobić korektę po tym jak auto jest już złożone? Auto pali na strzała i ładnie jedzie ale wydaje mi się, że coś za bardzo hałasuje od strony kół rozrządu.
Jezeli masz omomierz, to pomierzyć. Rozbieranie silnika to ostateczność. Dodano po 1 była jedna cewka, Raczej kondensator, proszę Kolegi, cewki są wewnatrz silnika :D
Ja bym nie zaryzykował zamontowania nowych pierścieni bez honowania bądź tulejowania tego bloku. Miałbym obawy, że cała robota pójdzie na marne i za kilka tygodni znów będzie trzeba rozbierać silnik z powodu pożerania oleju lub kopcenia. Tutaj masz trochę info na temat uszkodzenia tłoków i tulei:
Witam ! Wyłącznik odśrodkowy znajduje się w środku silnika, należy odkręcić osłonę wentylatora, zdjąć wentylator z wału silnika i odkręcić kapę silnika. Uwaga ! wył. odśrodkowy wykonany jest z bakelitu, należy zachować ostrożność przy rozbieraniu silnika aby nie uszkodzić wył. odśrodkowego. Pozdrawiam. Stefan Wył odśrodkowy podłączony jest do R1 i 1.
Wcale się nie denerwuję, jestem cierpliwy i wiem ze nie każdy musi znać się na wszystkim. Rozbieranie silnika to ostateczność, na razie przyjrzymy się tej sprężynce, ale dopiero gdy będą zdjęcia. Na dźwigni są otworki, do zaczepiania sprężynki, zapnij ją do najwyższego. Ale to dopiero jutro, dziś już późno.
Zmierz ciśnienie na poszczególnych cylindrach, po wykręceniu świecy. Zrobią to w każdym serwisie za przysłowiową "flachę". Będziesz wiedział na czym stoisz. Jeżeli masz kamerkę inspekcyjną możesz sprawdzić gładzie cylindrów bez rozbierania silnika. Może być tak, że wymienisz pierścienie i będzie ok. Tak miałem z octavią ale na gazie.
Jak będziesz rozbierał silnik to zwróć uwagę na przeciw wagę, nikt tobie nie podpowie jak ją ustawić, nie ma danych na jej temat. Dodano po 2 Pierścienie dobierzesz biorąc stare i tłoki do firmy zajmującej się sprzedażą.
A masz ściągacz do łożysk? Jak nie to po ściągnięciu raczej się nie będą nadawać do ponownego montażu - to po pierwsze. Po drugie chcesz zaoszczędzić 20 zł, żeby "zaraz" rozbierać silnik i wymieniać łożyska bo będą np wyły. A po trzecie taka naprawa silnika to naprawa główna i bezwzględnie wymienia się łożyska. Masz auto? Podobna sytuacja jest przy...
witam wszystkie wymienione wczesniej w postach sugestie w moim przypadku nie pomogly tak wiec zabieram sie za rozbieranie silnika . cisnienie na wolnych obr, po mocnym przepyceniu o,3 bar, jak cos znajde dam znac
Rozleciał się rozrząd, popękały ślizgi?, napinacz? Teraz to już nie kombinuj tylko rozbieraj silnik.
Diagnoza jest prawidłowa pod warunkiem, że jest potwierdzona konkretnym sprawdzeniem. Nasze rozważania są czysto teoretyczne. Wynika z nich, że najprawdopodobniej musisz wymienić pompę wody, co wiąże się z demontażem rozrządu i nie da się tego zrobić na skróty. Jednak przed rozbieraniem silnika radziłbym sprawdzić jak zachowuje się silnik podczas nagrzewania,...
Szkoda ze kolega nie odpisal czy naprawil usterke bo ja msm taki dam problem dzis znowu wlaczyla sie u mnie kontrolka oleju jutro popytamw warsztacie co jest przyczyna i czyda sie naprawic bez rozbierania silnika
To jest całkiem popularny problem w Astrach, uboga mieszanka paliwa/powietrze, jednak osobiście nie dał bym grzebać w pompie, bo jest to bardzo mało prawdopodobne, bardzo częstym powodem tego błędu jest zasysanie lewego powietrza, brudny/popsuty przepływomierz, częstym problemem jest również pokrywa zaworów, w którym jest zawór/membrana do oddzielania...
Po co rozbierałeś ten silnik ? Ale skoro już, to ja żadnego hamulca tu nie widzę. Złożyć to do kupy, przełączyć w gwiazdę i do sieci trójfazowej z nim.
Wygląda na uszkodzenie kondensatora silnika. Naprawa jest teoretycznie możliwa, ale rozebranie silnika jest pieruńsko upierdliwe. Jeżeli masz cierpliwość, to wymontuj go z rolety (to i tak musisz zrobić) i rozbieraj.
Witam. Jestem strasznie ubawiony metodą sprawdzania szczelnośći, ze zdejmowaniem głowicy, ale to że zmiana pierscieni coś tu pomoze, / na jak długo ????/, to juz szczyt. Do autora postu ; Nie słuchaj takich bzdetów, tylko zakładaj gaz i rura. Autko pewnie pochodzi z zachodu, a silnik pracował na szlachetnym oleju. Takie silniki wytrzymują bardzo duze...
co do rozbierania silnika to ja bym sie wstrzymał.mozesz sciagnac koło magnesowe i magneto, pompke oleju i kolo napedowe pompki i sprawdz czy simmering(uszczelka wału korbowego) jest szczelna, czyli czy nie ma zadnych pekniec, czy np nie widac wokol niej wycieków oleju, to samo z drugiej strony, czyli sciagnij wario, sprzegiełko rozrusznika - uwazaj...
Trzeba rozpołowic silnik. Rozkręcić śruby i wyjąć zabezpieczenie.
Silników nie rozbierałem, do silnika dochodzą 3 przewody.
Rozbieraj silnik. Odprężnik padl
Problemy z zasilaniem jak najbardziej mogą wpływać na działanie urządzeń, szczególnie gdy są one połączone z punktami o różnych potencjałach (przewód antenowy, przewody sieciowe itp). Oczywiście przyczyna problemów może być całkiem inna, ale na początek i tak trzeba zasilanie doprowadzić do prawidłowego stanu. To jak z samochodem, który nie chce odpalić...
Nie zdziwiło kolegi to, że jak już wcześniej napisałem przed wymianą uszczelki pod głowicą i na misce olejowej nie miałem takiego spalania oleju? A czemu miało by mnie to zdziwić? Tak się stało dopiero po zdjęciu głowicy. Może zbieg okoliczności, a może nie. Niedługo będę rozbierał silnik i powiem o efektach. Czyli o złomowaniu silnika. Czytając powyższe...
nie chce mi się bawić w rozbieranie silnika ;) już wolę tak jeździć niż go rozbierać.
Animacja spoko można zobaczyć z czego się składa silnik i jak poskładać, natomiast jak ktoś nigdy nie miał do czynienia z rozbieraniem silników to nic nie zrobi ponieważ nie na filmie nie ma pokazane że trzeba mieć ściągacze rozpoławiacze karterów, że wał trzeba zablokować itp.
Czy problem leży po stronie zaworów, czy pierścieni tłokowych, odpowiedź da próba olejowa bez rozbierania całego silnika. Jeśli twój mechanik nie wie, co to próba olejowa, zmień mechanika... ;)
Wiem, sęk w tym że nigdy nie rozbierałem takiego silnika i mam mega problemy przy jego rozłożeniu i złożeniu. Wytłumaczysz krok po kroku jak to zrobić aby nic nie uszkodzić? Raz już go rozbierałem ale składałem go 5godzin. Siedzę w zelmerze wystarczająco długo, i potrafię rozpoznać ich silniki. Nic już z tego nie rozumiem. Po co cała ta szopka z rozpoznaniem...
Że też komuś chciało się rozbierać te silniki na czynniki pierwsze. Ciekawe w jakim celu? Ja tu widzę kupkę złomu a nie 2 silniki. Zestaw wygląda na kompletny. Może tak ale równie dobrze nie.
Kolego- przepraszam cię bardzo ale> czy ty na pewno wiesz , co i do czego podłączasz? Po co chcesz rozbierać silnik? Napisz jakie naprawdę były objawy początkowych uszkodzeń. Dlaczego w ogóle zacząłeś od wymiany manetki? Odradzam niepotrzebne rozbieranie silnika, one raczej rzadko się psują.
Po co rozbierałeś silnik? Przełącznik od kierunku obrotów do wymiany!
Już miałem pisać prośbę o wrzucenie serwisówki na forum, bo z goole nie dało się ściągnąć. Niestety serwisówka niewiele mówi o budowie silnika i konstrukcji układu smarowania. Widzę że wał korbowy jest podparty na łożyskach tocznych, natomiast korbowody jak się domyślam również są łożyskowane tocznie, lecz smarowanie dopływa z pompki przez pokrywę zapłonu...
Sprawdź czy za brak kompresji odpowiadają zawory czy pierścienie,wiesz jak to zrobić bez rozbierania silnika?.
Ja tego krzywego korbowodu sobie nie wymyśliłem. Rozbierałem osobiście swój silnik i mierzyłem występ tłoków. I nie sugeruje, że w tym przypadku jest tak samo, ja opisałem mój przypadek.
Witam Państwa, chciałbym wiedzieć co może być przyczyną ropy w oleju silnikowym. Czy będzie trzeba rozbierać silnik?
Kolego uszczelniacze wału w silnikach 2T mają wpływ na jego uruchomienie a nie na wielkość kompresji w cylindrze. Uważam również, że zmierzona przez Ciebie kompresja jest za niska i może wystarczyć jedynie do uruchomienia silnika, ale dojazdy, to już nie - silnik będzie po prostu za "słaby". Sprawdź dokładnie ciśnienie w cylindrze dając "pełny gaz"...
Witam,mam podobny problem,to znaczy zatarte łożysko na wałku zdawczym. Czy można zdjąć koło zębate przekładni kątowej z walka bez rozbierania silnika? Z góry dzięki za podpowiedzi.
Tak wyglada spawanie na zimno duzych elementów małym pradem. Kilka razy też to zaliczyłem. Jezeli jest mozliwośc nie rozbieram silnika i rozgrzewam do temperatury pracy, duzo pomaga.
Jak już wcześniej podano sprawdź, czy nie został ścięty klin na kole magnesowym. Aby się o tym przekonać musisz odkręcić nakrętkę mocującą koło magnesowe na osi silnika i wówczas będzie widoczny klin. Jeśli będzie on przesunięty względem rowka na osi, to musisz zdjąć koło magnesowe i założyć nowy klin, zwykle aluminiowy. Sprawdź przy okazji, czy nie...
Nie ma tych numerów, rozbierałem stary silnik i mi to wyleciało.
Pierwsze co, to może ci padła świeca. Już kilka razy miałem że świece NGK (najpopularniejsze w Polsce) zdychały własnie tuż po zgaszeniu pojazdu. Ot tak sobie. Działa, działa, zgasisz i już nie odpalisz. Co śmieszniejsze, lubią tak padać wszystkie świece na raz. Druga opcja, jeśli dodajesz mu gazu a on spada z obrotów i gaśnie to znaczy że za uboga...
Jeżeli klin nie trzeba rozbierać silnika. Jeżeli odprężnik trzeba rozbierać jest on na wałku rozrządu. Czy silnik odpali i wtedy pracuje normalnie?
witam na pewno zapiekły się pierścienie , nie wiem czy uda ci się to naprawić bez rozbierania silnika możesz spróbowac wykręcić świece i zalać tłoki naftą może to pomoże ( jeśli będą mocno zapieczone to nafta dostanie sie do oleju - trzeba będzie wymienić) powodzenia Dodano po 3 a co do uszczelniaczy to jeśli auto tak długo stało to prawdopodobnie wszystkie...
Podważ ją delikatnie z dwóch stron (użyj dwóch płaskich śrubokrętów). Uważaj, bo zarówno ona jest plastikowa, jak i ten fragment obudowy silnika, o który będziesz się zapierał. Zdjęcie zębatki jest również konieczne, jeśli będziesz rozbierać silnik. Co do typu śrubokręta, to zwie się on chyba "spanner".
Rozbieranie silnika w celu zdiagnozowania nieopłacalne. Prośba do moderatora o zamknięcie tematu.
Witam . Po wymianie pompy vacum i czujnika położenia wału , Passat jeździ bardzo dobrze . Nie musiałem rozbierać silnika i nic więcej diagnozować.
Dokładnie zdejmę wałek bo żeby wyjąć wtrysk i tak podobno go trzeba zdjąć i będę oglądać. A pytam by szukać w konkretnych możliwych przyczynach a nie rozbiera pół silnika bo może się panewka przekręciła, co jest mało prawdopodobne. Zanim rozbierzesz pół silnika to napisałem ci co sprawdzić. Na początek ciśnienie na garach. Potem jak ok zdejmujesz pokrywę...
To mogło być tak że woda poszła na tłok i ugięło korbowód albo skrzywiło wał i teraz kompresja na 6 jest mniejsza, czyli słabszy cylinder i komputer go wyrównuje większą dawką i stąd stuk. Tylko że wcześniej wyrzucałby płyn z powodu przedmuchu. Trudno coś wyrokować bez rozbierania silnika pomiarów. Jeśli nie chcesz inwestować to jeździj aż wyzionie...
Nie kozacz, bo pomagam Ci ile wlezie, inni także. A zdalnie wiedzieć, coś tam narobił w tym silniku potrzebna jest Kryształowa Kula, ale jej nie posiadam, ze względu na cenę. A zapłon umiem ustawiać. Z Twoich wypowiedzi wynika że nie bardzo. Napisałem Ci w ostatnim poście jak masz sprawdzić wał korbowy bez rozbierania silnika. Powtarzał już nie będę.
To teraz mam dylemat czy rozbierać silnik czy przerabiać regulator...ech:/
Możliwe jest uszkodzenie silnika - konkretniej komutator zabrudzony/zasiarczony. Jeśli masz taką możliwość wymień silnik. Rozbierać (w celu czyszczenia) nie radzę, bo ciężko się to robi.
Można bez amperomierza , stosując żarówkę . Przy odpowiednim dobraniu nawet nie trzeba rozbierać silnika danego urządzenia .
Kolego, rozrusznik ma tyle siły że esa by obrócił. Ewidentnie zatrzymuje go kompresja. Sprawdź zawory, potem rozbieraj silnik.
Nie znam aż tak budowy tej pilarki. Ale jak nie widzisz jakiś rantów w gniazdach uszczelniaczy to da się je wymienić bez rozbierania silnika( uszczelniacze stalowo gumowe) jak są ranty to musisz rozbierać silnik(uszelniacze gumowe) chociaż to nie jest regułą ale w większości tak jest.
Dziękuję za tak wyczerpujący instruktaż! Jutro sie za to zabieram! Edit: Wyczyściłem, co prawda pumeksem, ale nie jak Kolega Marcin kazał, a na rozebranym silniku - do „złota doczyściłem”. Powiem Wam prawdę - dwa prania wykonała. W czasie drugiego prania zacząłem „bawić się” zmianą obrotów wirowania (wszedłem z 500 na 900)…...
Silnik Mikrona 70. Jak zdjąć śrubę napędową? Jest tam zabezpieczenie, myślałem, że jest na imbus, a to wygląda, jakby to była tuleja. Nie mam pojęcia, czy ją wybić, czy jest tam gwint. Może ktoś rozbierał silnik? https://obrazki.elektroda.pl/7334959200_... https://obrazki.elektroda.pl/7160010900_...
Jak będziesz rozbierał silnik to zrób jakies znaki na obudowie i dekielku tak aby go potem złożyć w dokładnie takiej samej pozycji dekielka względem obudowy. Jeśli go źle złożysz to nie będzie działał poprawnie.
Niebieski dym to sprawa spalanego oleju. Może turbo, prowadnice zaworowe, pierścienie tłokowe? Jak się pogorszy, to rozbierać silnik.
(at)BANANvanDYK dzieki , mam serwisówkę. Wał łozyskowany jest na łożyskach. Na 99% , z manuala zdejmie się je bez usuwania zębatek (rozrządu i pompy oleju). Korbowód nie wiem jak jest łożyskowany. Jak pisałem robiłem próbę na ad luz na korbie. Wygląda,że nie ma. Wolałbym nie rozbierać silnika - ciężko z uszczelkami. Łożyska główne wału o luzie C3?...
Wtryskiwacz benzyny potrafi bardzo groźnie stukać do tego stopnia, że niektórzy rozbierali silniki do naprawy. Pozdrawiam.
Dziękuję za informację. Czy jest to pewna informacja nie chciałbym rozbierać silnika jeszcze raz:) Pozdrawiam
W moim Scenicu miałem pękniety przewód we wiązce. Pykał ale szyby nie opuszczał/podnosił. Dodano po 3 Jak będziesz rozbierał silnik, to tam można wyciągnąć cały tył silniczka, bo przód jest zintegrowany z podnośnikiem. Musisz uważać, aby stojan zainstalować w dokładnie w takiej pozycji jak się go wyciągneło, bo inaczej silnik będzie chodził na odwrót.
Słuchaj, jeśli to była kara z tym rozbieraniem silnika to ci się udało, teraz nie da rady tego g**** złożyć.
Ciekawe jak te zamienniki i ile to wytrzymuje. Ogólnie padaki silniki a i rozwiązania ..... Gość co kupowałem od niego ogólnie zajmuję się regeneracją turbin stwierdził, że długo już sprzedaje te kolektory i reklamacji jeszcze nie było (może dlatego że nikomu drugi raz nie chce się tego rozbierać :)). Silnik jako silnik nie jest zły, tylko oprzyrządowanie...
W takim przypadku to rzeczoznawca i niech rozbiera silnik a najlepiej to jeszcze niech to robi przy mechaniku i gościu od regeneracji,bo inaczej będzie tylko wojna.
Można te wtryskiwacze sprawdzić komputerem, czy trzeba rozbierać silnik?
Prośba do was o pomoc gdzie ten czujnik się znajduje Czujnik jest na kole zamachowym, na górze na skrzyni. i co jest przyczyna tego błędu wadliwy czujnik czy coś więcej A któż to może wiedzieć!? oraz jak się do niego dobrać czy trzeba rozbierać "pół" silnika? Wystarczy zdjąć filtr powietrza + trochę zdolności manualnych + klucz 10 płaski + lusterko.
Bierz pod uwagę że części tego co zalejesz już nie spuścisz, w niektórych samochodach to nawet do 2l których się nie da usunąć bez rozbierania silnika.
zacznę od końca: Czy ktoś mi podpowie dlaczego na ciepłym silniku ciśnienie wynosi na wszystkich cylindrach 16,5...? Ponieważ to normalne w silniku ze sprawnym układem tłokowo-korbowym (dolny limit dla tej konstrukcji to 1.1MPa) a najważniejsze że jest równo. Czy ktoś jest w stanie mi podpowiedzieć czy powodem tej usterki jest źle ustawiony rozrząd?...
Witam. Nie rozbieraj silnika! Wszystko masz na wierzchu, kondensator też. Robisz tylko zmianę w podpięciu pod deklem.
Miałem też przypadek, kiedy wszystko było oprócz ciśnienia w cylindrze. Ale na to wpadłem późno. Wcześniej naczyściłem się kilka razy gaźnik, dmuchanie sprężonym powietrzem we wszystkie otwory silnika, wymiana kilku świec. O bezsensownym szarpaniu startera nie wspomnę. Nie mierzyłem niczym ciśnienia, tylko otwór po świecy przycisnąłem palcem i pociągałem...
Zanim zaczniesz rozbierać silnik to sprawdź testerem diagnostycznym stan dpf-a i kiedy był ostatnio wypalany
dzięki za wszystkie podpowiedzi. dziś rozbieram silnik i będę informował co się dzieje
Witam, niedawno stałem się właścicielem 2 quada 110, który kupiony był bardzo tanio z powodu zerwanego gwintu świecy w głowicy. Naprawiłem gwint i silnik odpalił, ale coś stukało od strony sprzęgła. Biegi wchodziły i sprzęgło się nie ślizgało. Zacząłem rozbierać silnik w celu sprawdzenia, co jest nie tak. Okazało się, że rozsypał się włącznik sprzęgła...
Mimośrodowa pompa trzytłokowa z silnikiem komutatorowym nie widziałem nie rozbierałem ale MUSI BYĆ SILNIK INDUKCYJNY!!!!! sam sobie odpowiedz czytając ten wątek od początku czemu
Witam, przepraszam z góry za odgrzewanie starego tematu, lecz nie mogę sobie poradzić z naprawą mojego Aquos Zelmer. Czy ktoś może posiada instrukcję rozbierania silnika od tego sprzętu? Pozdrawiam
Ten błąd wcale tego nie oznacza. Odepnij cewkę a zobaczysz że będzie inny błąd. Wypadanie zapłonu jest sprawdzane na podstawie czasu pomiędzy pracą poszczególnych cylindrów. DIS to nazwa z Opla. Oczywiście że ta cewka jest z modułem który idzie wymienić ale nie jest osiągalny w sklepach. Cewka taka sama jak w Golfie IV. Teraz dopiero patrzałem na zdjęcia...
co do ABT to nie znalazlem w materialach ADAC wersji ABT z 90 PS dlatego sugeruje co napisalem wyzej :-) co co zwiekszenia mocy to biorac pod uwage "wartosc" samochodu to raczej 90 % mozliwosci odpada bo: otwarty filtr powietrza (lepsze zasilanie powietrzem) planowanie glowicy (zwiekszenie kompresji) wygladzanie kanalow dolotowych (lepsze zasilanie...
Chodziło mi że nic nie blokuje że da się przy sprężaniu przekręcić ręką normalnie . Bo widzę że zrozumiałeś że tak jakby sprężania nie było. Dodano po 1 Odreznika nie sprawdzałem . Sprawdzę jutro Dodano po 1 A czy da się sprawdzić odprężnik bez rozbierania silnika?
Ma kolega rację. Podałem najprostsze do sprawdzenia bez rozbierania silnika a spotkałem już całkiem "łyse" zębatki.
Bmw e46 318i. wypadanie zaploniw na 2 i 3 cylindrze. Jak na razie pozamieniane miejscmi swiece i cewki, sprawdzenie kompresji, zadymiany dolot na szczelnosc, wiazki, odpinalem zawor valve tronic. Nic nie pomaga. Co tutaj jeszcze mozna sprawdzic bez rozbierania silnika? Samochod posiada lpg. To samo sie dzieje na gazie.
silnik rozbierać rozbierać silnik elektryczny rozbierać silnik odkurzacz
schemat prasa hydrauliczna gaznik zalewa silnik xantia regulator
lodówka haier a3fe742cmj parkside szczotki
Jak wymienić dysk w HP Compaq Pro 6300 MT Desktop? Jak zmienić rozszerzenie pliku .txt na .jar?